Profi
megacruiser
1
Přesně tohle mě hned napadlo - stačí se podívat na obrázky a je jasné, že podvozek se kroutí jako čert. Tohle vzít do těžšího terénu kde bude potřeba pořádné křížení náprav a rozláme se to. Celková světlá výška dost mizerná. Zadek viditelně "sedí", ta jednoduchá montáž s poměrně úzkými koly je prostě přetížená. Vzhledem k sání na střeše je i brodivost nic moc. K tomu plno zbytečnosí v interiéru a blbosti zvyšující celkovou hmotnost. Kdepak, tudy cesta nevede.
Přejít do diskuze
Zetros jsem měl tu čest projet v terénu a pak stejnou trať Tatrovkou. Obě auta měly hasičskou nástavbu. Tatra jede plavně i přes největší výmoly a navíc díky centrální rouře se nekroutí karoserie. Zetros je strašně tvrdý, z nástavby se neustále ozývaly pazvuky a při jízdě to bylo pro osádku utrpení.
Tatra v rukou zkušeného šoféra projede takřka vše a oproti jiným autům je o mnoho pohodlnější hlavně v těžkém terénu.
Tatra v rukou zkušeného šoféra projede takřka vše a oproti jiným autům je o mnoho pohodlnější hlavně v těžkém terénu.
rychlo by ta to preslo. Na ceste by si platil myto, spotreba tiez asi nebude nijak mala. V terene je to k nicomu - pozri najazdovy uhol vzadu a svetlu vysku, k tomu hmotnost na iba 4 pneumatikach, v blate to sadne na brucho. No a obytna cast - by ta bavilo liezt tam po rebriku ako do kurniku? Kabina nie je prepojena s obytnou castou = dalsie minus.
rychlo by ta to preslo. Na ceste by si platil myto, spotreba tiez asi nebude nijak mala https😐/www.assfuckingtube.xxx/categories/rough/.
Nádrž na 540 litrů benzínu a 250 litrů vody měla už i Tatra 805 e😜ediční, která vznikla v roce 1988 a objela 4 kontinety. Více na www.volny.cz/t805
Obytne auto neni o setreni nakladov alebo alternativa k hotelu. Je to iny typ dovolenky a ked si chces prejst kus zeme tak mas slobodu, neviazu ta terminy, nemusis vybalovat a balit v hoteloch atd. Taky zetros si kupi jedine majetny clovek ktory ma zalubu v nejakych e😜ediciach atd. Pripadne to bude pouzivat ako podporne vozidlo zatial co on si beha na motorke alebo niecom vhodnejsom po terene. Proste neriesi a ma to ako dalsiu hracku.
ale to máš s každým obytným autom tak - nič oproti hotelu neušetríš, ide o tú slobodu, že sa nemusíš viazať na nejaký hotel.
Možná by bylo zajímavé poslat tohoto Zetrose na stejnou trasu, jako projela Tatra 815 GTC v letech 1988-1990 )))
kdo zvládně zaplatit pořizovací cenu, bude mít i na * * * * * hotel v cílové destinaci nebo už nebude takový dobrodruh aby kempoval uprostřed amazonie. V době globalizace a vlezení lidstva všude už velká kepovací auta ztrácí na významu. Projekt "Tatra kolem světa" už nikdy nebude. Byť tehdy mě to víc než bralo.
200.000? No to si z lacného kraja.
A ja som odpovedal Petrovi na jeho poznámku, že by sa mu to páčilo.
A ja som odpovedal Petrovi na jeho poznámku, že by sa mu to páčilo.
Nj, pretože ten kto vyhodí cca 200 000 eur za takýto obytňák bude riešiť cenu paliva a mýtne 😉
ešte aj ten profík si dobre rozmyslí, či mu je to treba (napr. obklad z prírodného kameňa = zbytočná váha do terénu).
Rekl bych, ze tohle je smerovano spise na profesionalni uzivatele pracujici mimo civilizaci nez na dobrodruhy. Pri cene, ktera bude odhadem nekde kolem milionu EUR si tohle soukromnik na trempovani jen tezko koupi. Tohle je spise obytne vozidlo pro geologicky pruzkum a podobne prace v divocine.