Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz Zetros jako karavan pro dobrodruhy

Jednou z největších hvězd automobilky Mercedes-Benz se na letošním Caravan Salonu stal těžký nákladní Zetros s obytnou nástavbou.
Zpět na článek
7. 9. 2014 08:59
7. 9. 2014 11:54
7. 9. 2014 18:45
7. 9. 2014 18:55
8. 9. 2014 20:46
9. 12. 2019 08:34
Avatar - petrumr
7. 9. 2014 08:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - pallas
7. 9. 2014 11:54
Re: ok
rychlo by ta to preslo. Na ceste by si platil myto, spotreba tiez asi nebude nijak mala. V terene je to k nicomu - pozri najazdovy uhol vzadu a svetlu vysku, k tomu hmotnost na iba 4 pneumatikach, v blate to sadne na brucho. No a obytna cast - by ta bavilo liezt tam po rebriku ako do kurniku? Kabina nie je prepojena s obytnou castou = dalsie minus.
Avatar - gld
7. 9. 2014 18:45
Re: ok
Nj, pretože ten kto vyhodí cca 200 000 eur za takýto obytňák bude riešiť cenu paliva a mýtne ;-)
Avatar - pallas
7. 9. 2014 18:55
Re: ok
200.000? No to si z lacného kraja.
A ja som odpovedal Petrovi na jeho poznámku, že by sa mu to páčilo.
Avatar - petrumr
8. 9. 2014 20:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 9. 2014 11:56
Spise pro profiky
Rekl bych, ze tohle je smerovano spise na profesionalni uzivatele pracujici mimo civilizaci nez na dobrodruhy. Pri cene, ktera bude odhadem nekde kolem milionu EUR si tohle soukromnik na trempovani jen tezko koupi. Tohle je spise obytne vozidlo pro geologicky pruzkum a podobne prace v divocine.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pallas
7. 9. 2014 13:05
Re: Spise pro profiky
ešte aj ten profík si dobre rozmyslí, či mu je to treba (napr. obklad z prírodného kameňa = zbytočná váha do terénu).
7. 9. 2014 12:52
Nástavba pěkná, ale podvozek katastrofa
Zetros jsem měl tu čest projet v terénu a pak stejnou trať Tatrovkou. Obě auta měly hasičskou nástavbu. Tatra jede plavně i přes největší výmoly a navíc díky centrální rouře se nekroutí karoserie. Zetros je strašně tvrdý, z nástavby se neustále ozývaly pazvuky a při jízdě to bylo pro osádku utrpení.
Tatra v rukou zkušeného šoféra projede takřka vše a oproti jiným autům je o mnoho pohodlnější hlavně v těžkém terénu.
Rozbalit vlákno
2
7. 9. 2014 18:31
Re: Nástavba pěkná, ale podvozek katastrofa
Přesně tohle mě hned napadlo - stačí se podívat na obrázky a je jasné, že podvozek se kroutí jako čert. Tohle vzít do těžšího terénu kde bude potřeba pořádné křížení náprav a rozláme se to. Celková světlá výška dost mizerná. Zadek viditelně "sedí", ta jednoduchá montáž s poměrně úzkými koly je prostě přetížená. Vzhledem k sání na střeše je i brodivost nic moc. K tomu plno zbytečnosí v interiéru a blbosti zvyšující celkovou hmotnost. Kdepak, tudy cesta nevede.
7. 9. 2014 21:46
Re: Nástavba pěkná, ale podvozek katastrofa
Možná by bylo zajímavé poslat tohoto Zetrose na stejnou trasu, jako projela Tatra 815 GTC v letech 1988-1990 )))
Avatar - dolfi
7. 9. 2014 19:03
Asi spolupráce se Zetorem(?)
>:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
7. 9. 2014 20:45
pěkné, ale ...
kdo zvládně zaplatit pořizovací cenu, bude mít i na * * * * * hotel v cílové destinaci nebo už nebude takový dobrodruh aby kempoval uprostřed amazonie. V době globalizace a vlezení lidstva všude už velká kepovací auta ztrácí na významu. Projekt "Tatra kolem světa" už nikdy nebude. Byť tehdy mě to víc než bralo.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pallas
7. 9. 2014 23:51
Re: pěkné, ale ...
ale to máš s každým obytným autom tak - nič oproti hotelu neušetríš, ide o tú slobodu, že sa nemusíš viazať na nejaký hotel.
8. 9. 2014 12:32
Re: pěkné, ale ...
Obytne auto neni o setreni nakladov alebo alternativa k hotelu. Je to iny typ dovolenky a ked si chces prejst kus zeme tak mas slobodu, neviazu ta terminy, nemusis vybalovat a balit v hoteloch atd. Taky zetros si kupi jedine majetny clovek ktory ma zalubu v nejakych expediciach atd. Pripadne to bude pouzivat ako podporne vozidlo zatial co on si beha na motorke alebo niecom vhodnejsom po terene. Proste neriesi a ma to ako dalsiu hracku.
Avatar - petrumr
8. 9. 2014 20:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 1975ak
8. 9. 2014 14:02
Nic nového pod sluncem.
Nádrž na 540 litrů benzínu a 250 litrů vody měla už i Tatra 805 expediční, která vznikla v roce 1988 a objela 4 kontinety. Více na www.volny.cz/t805
Rozbalit vlákno
0
9. 12. 2019 08:34
Brent Birtles
rychlo by ta to preslo. Na ceste by si platil myto, spotreba tiez asi nebude nijak mala https://www.assfuckingtube.xxx/categories/rough/.
Rozbalit vlákno
0