Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
je velmi vydarene, kompaktne, vzhladovo mozno najkrajsi vw, sikovne, trvacne a v neposlednom rade aj elegantne.....
ja dufam ze nastupca pola este ostane polom a nespravia z neho nejaky mensi natiahnuty rozplasteny golfik ... to by si polo nezasluzilo
osobne som toho nazoru ze za kazdu cenu nema zmysel sa snazit o to aby sa modely v roznych triedach tej istej znacky na seba silou mocou podobali a snazili sa dohnat jeden druheho, preto verim ze polo ostane polom a nebudu sa snazit z toho spravit golfa alebo nejake male scirocco ... polo ma byt polo
este jedna vec...... sucasne polo s tym novsim 1,2 tsi s euro 6 nema chybu.... tu nie je co menit ....
ja dufam ze nastupca pola este ostane polom a nespravia z neho nejaky mensi natiahnuty rozplasteny golfik ... to by si polo nezasluzilo
osobne som toho nazoru ze za kazdu cenu nema zmysel sa snazit o to aby sa modely v roznych triedach tej istej znacky na seba silou mocou podobali a snazili sa dohnat jeden druheho, preto verim ze polo ostane polom a nebudu sa snazit z toho spravit golfa alebo nejake male scirocco ... polo ma byt polo
este jedna vec...... sucasne polo s tym novsim 1,2 tsi s euro 6 nema chybu.... tu nie je co menit ....
Súčasné polo je na pokraji záujmu VW, predaje len v akciách námatkovo nejakým dôchodcom. Podľa toho, koho vidím na cestách za volantom 1.2 TSi v základnej výbave, strieborné väčšinou, tak vekový priemer typujem 69 rokov. >😁
Ty seš ale mudrlant >😁 Kdybys aspoň věděl, o čem a co píšeš.
Polo je za loňský rok čtvrtým nejprodávanějším modelem v Evropě, celkem za 2013 skoro 267 000 aut, holt důchodci jsou velká kupní síla, viď, moulo? >😁
Polo je za loňský rok čtvrtým nejprodávanějším modelem v Evropě, celkem za 2013 skoro 267 000 aut, holt důchodci jsou velká kupní síla, viď, moulo? >😁
KalimeroM
.... ty fotky noveho pola jsou jen pocitacove retuse. U interieru jsou na fotce s automatem videt pedaly brzdy i spojky . za to plynovy pedal chybi. 😄 😄 😄 . A pak verte VW group, kdyz i fotky nam retusuji. Co delaji s realnymi auty nechci ani pomyslet. Jsou to podvodnici kazdym coulem.
hadam necakas realnu fotku 2 roky pred premierou noveho modelu, ide len o ilustraciu, clanok by sa zaobisiel aj bez fotky 😉
>😁 prej retuše. To jsou reálné fotky faceliftu současného Pola, který se od letoška prodává. A ty dva pedály jsou tam nejspíš proto, že má evidentně automatickou převodovku. Stačí nehledat za vším podvody VW a trochu koukat a něco málo znát z aktuálního dění v automobilovém průmyslu
Jo, dokonce interiér s dsg je ještě před faceliftem, po faceliftu je ten s manuálem, viz poslední fotka v galerii,
... dva pedaly tam sice jsou, ale je to brzda a spojka. A vzhledem k tomu, ze osobne znam praktiky vw group, kdy se neco jineho se ukazuje na vystavach (lakovane dily, ktere nikdy z linky lakovane nejsou, tmelene svary ....) a v prospektech (stazene pruziny, podlozky pod koly, drive se retusovali i ventilky...) jine vozy jsou pro novinare (kila tlumeni navic, obcas jine sw ridicich jednotek...) a neco jineho dostane zakaznik, takze vim o cem je rec.
Pardon, ale Ty dva pedály jsou Plyn a brzda ať na to koukám z jakého úhlu chci. A praktiky VW opravdu neznáte. Já osobně jsem se účastnil přípravy novinářských a výstavních aut v ŠA a nedochází k ničemu jinému, než že se auto naleští, vyluxuje a je pravda, že například u Octavie 4x4 se popruhy stáhly pružiny, aby se snižila, neboť na vysunutém piedestalu byla moc vysoká a nevypadalo to hezky. Ale žádná kila tlumení se nedějí, jiné softwary ano, ale jen proto, že novináři často jezdí v předsériových vozech, když software se ještě ladí. Ale můžete mi říct jaké řídící jednotky byl jiný software? Ono na dnešních autech je běžně kolem 40 řídících jednotek. Občas třeba není dodělaný software na rádiu nebo budíkách.
... ty dva pedaly u dsg jsou fakt brzda a spojka (uloz si posledni obrazek a pohraj si s jasem a kontrastem _ pak uvidis i vyrez koberci pro plynovy pedal, ale pedal. Navic dsg a automaty obecne mjai vzdy siroky pedal brzdy!!! No a co se tyka priprav novinarskych vozu, tak ta zacina uz pri vyrobe. Takova auta maji sve kody pro vyrobu, napr auta s benzinovimi motory maji mimo jine kod tlumeni jako diesely, po jejich vyrobe se jich ujme jeste tym lidi, ktery vse overi a drobne dily spravne ustavi, vymezi vule, vypodlozi dotlumi, nektere leskle dily se meni za polomatne apod. To co se deje na vystave nebo finalni priprave pred prezentaci neni nic proti tomu, co se deje pred tim. Ale delaji to skoro vsichni, takze jsme obelhavani ze vsech stran.
Výřez v koberci na plynový pedál? A na co by tam byl, když Polo má plynový pedál uchycený shora? A ano, po výrobě aut ještě projíždí každé auto kontrola a vymezují se vůle. Ale jen kvůli tomu, že na novinářské testy jdou předsériová auta! Do série se vše musí doladit. Vaše hledání spiknutí za vším je smutné
Egi nezlob mne 😄 😄 😄 😄 , koukni poradne na posledni fotku, nebo tady ji mas zesvetlenou [odkaz] . a uvidis ze je tam proste vyrez na pedal a tri pedaly jsou videt jak na novym, tak na starym polu nehlede na automat. Proste ”fake by vw” jak vysitej.
A teď si představ, že ten obrázek mohl dělat někdo úplně jiný, než VW a že prostě jen udělal obyčejnou chybu.
Ne všecko, co se ti nelíbí, musí být komplot zločinného koncernu, snad to pochopíš.
Ne všecko, co se ti nelíbí, musí být komplot zločinného koncernu, snad to pochopíš.
... mně je jedno kdo to dělal. Je to fotka z mediabanky VW a za správnost odpovídají VW lidi, ať to pro ně dělal kdokoliv. O to ale nejde. Neberu to jako komplot, nebo záměr. Vadí mi, že nám je podsunuta počítačová animace a přitom to měly být fotky. Vadí ten princip, že mi někdo lže a ukazuje mi něco, co reálně neexistuje. Co když nám podsouvají i jiné věci, které poznat nejdou, nebo je poznat neumím? Takovéhle praktiky ve mne důvěru v tuto značku nevzbuzují, ačkoliv vozem VW jezdím a jsem s ním max. spokojen.
Zkus si někdy vyfotil třeba motorový prostor a interier na výstavě aut, pak si vyfoť stejné sériové auto. To se teprve budeš divit, kolik najdeš rozdílů - a to jsou jen rozdíly viditelné...
😉
Zkus si někdy vyfotil třeba motorový prostor a interier na výstavě aut, pak si vyfoť stejné sériové auto. To se teprve budeš divit, kolik najdeš rozdílů - a to jsou jen rozdíly viditelné...
😉
MariAchi
V diskusi pod Fabií jsem psal, že úspěch Fabie předešlých generací určil směrování té přicházející a že umožní posunout Polo výše.
A pravděpodobně je to tady - Polo půjde logicky někam pod A1, bude praktičtější, méně stylové, ale podstatně prémiovější, než Ibiza / Fabia.
Opravdu to není tak, že by zlý, škaredý a bakaný fuj německý koncern nepřál úspěch české Škodovce, je to právě tak, že úspěch Škody umožňuje posunout auta se znáčkem VW výše, těsně pod prémiové Audi - a to je něco, o čem se může jiným koncernům jenom zdát...
A pravděpodobně je to tady - Polo půjde logicky někam pod A1, bude praktičtější, méně stylové, ale podstatně prémiovější, než Ibiza / Fabia.
Opravdu to není tak, že by zlý, škaredý a bakaný fuj německý koncern nepřál úspěch české Škodovce, je to právě tak, že úspěch Škody umožňuje posunout auta se znáčkem VW výše, těsně pod prémiové Audi - a to je něco, o čem se může jiným koncernům jenom zdát...
megacruiser
není zrovna chytré - čím větší sklon, tím hůř je většinou vidět přes A sloupek. Spíš bych se přimluvil za urychlení příchodu Taigunu, ten by rozhodně ocenilo víc lidí než Polo se 170 kW za cenu Passata.
Verze 170kW do Pola fakt není potřeba, Polo stejně není a nebude hardcorové GTi. U verze GTi bych se zaměřil na sportovnější odladění auta a u ostatních verzí bych zakázal používat slovo sport a koncipovat ve "sportovním" duchu >😁
Bože jak já tenhle pseudosport nesnáším >😁
na takovy pohodovy jezdeni ten vykon musí byt fajn
při takovym rezim většinou tocis do 2tis ot, na dalnici 3tis, tedy tedy nejakych 70/90kW coz je prave ta pohodička
VWagónce bysnys v Rusku s putinováma tankama končí [odkaz] rusáci teď pečou s čínou a ta preferuje vlastní elektromobily s Daimlerem [odkaz] a tak vw přesouvá byznys za levnou pracovní sílou a čerstvou nepředluženou ekonomikou do Thajska [odkaz]
Čert ví jesi si na vás ještě vůbec vzpomene 😄
Osobně pochybuju, že by koncern, posedlý šetřením, cpal v roce 2016 do Pola dvoulitr.
Největší motor bude mít 1,4l a to ještě kdo ví jestli to nebude hybrid.