četl sem recezni Cherokee na konkurenčním autorevue.
Automat naprosto trága, řadí to sem tam jak splašený,ještě cukavě, vrzající palubka, odpadávající čalounění... Drahý je to jak prase.
A ještě hnusný...
tohle tak hnusný není, ale jestli to bude mít zas nějakou veselou cenovku typu 800 táců za vrcholnou verzi, tak tragický zpracování a tak krásně sladěnou převodovku s motorem, tak to zas akorát bude propadák.
Je vidět, jak šla kvalita za fiatu nahoru.
Drnčící palubku a odpadávající strop sem něměl ani u jednoho chrysleru a to stratus měl najeto 200 tis. km >:D >:D
problémy s prevodovkou mal aj veľký cherokee, no už to vychytali a po pár úpravách softvéru je to už ok. To je výsledok rýchleho zavedenia do výroby. V mojom GC radí 8 stupňový ZF krásne takže spokojnosť. Uvidíme ako bude ďalej.
Podle té tabulky už je to dokonce nejprodávanější Jeep.
Jinak viděl jsem Autosalon na primě, kde zrovna Cherokeeho testovali (předpokládám, že to byl ten stejný kus, co testovali na Autorevue.cz) a tam byl naopak hodnocenej hodně dobře. V podstatě všechny věci co kritizovali na autorevue,v autosalonu chválili. A pak se v tom vyznej.
Autosalon testoval jiné auto, měli to pokud vím v naftě....
Jinak k té tabulce těžko něco dodat.... podle mě to ten zlý Fiat kupuje sám od sebe a pak ty auta někde potichu šrotuje.... přece není možný že by si to někdo koupil za svý peníze.... :no:
To že je něco neprodávanější automaticky neznamená že je to kvalitní. To byste jako známí kritici koncernu VW mohli vědít ne, tak si nehrajte na naivní blondýny >:D:-!
Ten se tam neprodává vůbec, pokud je mi známo. Zato se zas prodává jinde. Uvidíme, jaký to bude hit v evropě.
Ohyzdná škatule, na podovzku fiatu s dílama v interiéru z fiatu s blbě sladěnou převodovkou, která j k tomu motoru naprosto zbytečná. Za cenu jakou má pomalu BMW nebo RangeRover.
Charismatické auto na skvěle jezdícím podvozku z AR s kvalitním interiérem, sametově řadící převodovkou a výbornými motory za cenou, za kterou můžou Jeepu amíci utrhat ruce. ;-)
Viděl si ten test na primě a odborník František?
Ten tě musel hodně nasr..., co?
Tam si dovolil říct, že je Cherokee výborné auto a že by si ho uměl představit koupit (to o moc autech neříkají) a dostal tuším 94%, což se u nemazacích značek taky moc často nestává. Divný co? Asi spiknutí...
A teď si představ, že tamto auto bylo v naftě (italské naftě), zatímco to co měli na super autorevue bylo auto s pentastarem...
Tak tomu říkám šupa.
A přitom vysvětlení je snadné. Autosalon měl normálně produkční novináři nezkurv. auto, zatímco autorevue mělo zadání jasné.. Napsat srač.ku a jak je vidět, někomu to přišlo vhod.
Bariku, byl jsi to první ty v týhle směšný diskuzi, kdo tu začal psát o ošklivých novinářích. Tak pomlč. Cituji. "Na kraviny (jakým sou české pořady o autech) se nedívám"
Ano, ale v pripade toho poradu je vubec otazka, zda ty lidi nazyvat motoristickymi novinari. Ta uroven a celkovy format poradu tomu moc nenasvedcuji....
S tím fantasticky bych to zas tak nepřeháněl ;-) Na ceny jsem taky zvědav, ale jak znám FCA bude chtít toho vytřískat co nejvíc, tj bude to tak min 600k a výše. Ostatně stačí se mrknout kolik chtějí za slušně vybavený 500L Trekking. 504k s 1,4T-Jet a zdaleka nemá ve výbavě vše...
hezky se nám to začíná rozkládat.....až přijde druhá krize v usa, tak se jim to sesype jak domek z karet. A doufám, že tentokrát už to vláda udělá trochu jinak....
Tomu se neříká komplex, tomu se říká aktivní odpor. Součástí aktivního odporu je osvěta - viz blog. A tohle jen potutelný úsměv, že by si Fiat opět nedovede zamést na vlastním písečku a šéfové jedné z klíčových zanček do médií hlásaj, že ferrari ej americké a že firma jde špatnou cestou.
Kdo by se nezasmál >:D U nás v Kocourkově - versione italiana. V hlavní roli vrchního klauna Mr. Marchionne.
Ty jsi jsi vážně retard! Prostě jiný představy dvou osobností a jeden musí z kola ven...Montyho je škoda, ale zpráv že končí, jde do politiky atd. bylo plno, takže to přišlo teď. Utřeme slzu, auta stejně dělají auta v továrně a já se těším, že se Ferrari podělí o část DNA s ostatními značkami koncernu. U Maserati to fungule skvěle.
Zajimavy, ze v pripade pana Serjozy Makarony ma ty jiny predstavy vic lidi. Sef Ferrari, akcionari, fanousci, odborari....kazdej ma jiny predstavy jak on.
Neni bez zajimavosti, ze v usa je petice "prejmenujte cherokee" :-) To davam jen jako perlicku.
jo jo, bejt kámoš s odborama, o tom Marchione vždycky snil.... Stejně jako o tom, aby ho chválili tzv. "fandové", což jsou většinou pomatení leštiči ojetin (že...?). Akcionáři jeho kroky schválili jasno většinou a ceny akcií si nevedou vůbec špatně....
Takže ti tam zůstal jen ten šéf Ferrari, což může být klidně jen osobní averze dvou bossů nebo cokoliv jiného....
Obdivovatelé a příznivci klasického Jeepu, případně amerických vozů se musí smířit s tím, že holt spojení s Fiatem si žádá své oběti a nic není, jako bývalo. Majitelé Chryslerů 300C (nyní Lancií) by mohli vyprávět, jak se automechanici ve Fiatu učí za pochodu a často neví, která bije.
Ocitován jeden pán. Zkušenosti dalších potvrzují neznalost a neochotu. Mluvivl sem s kukama co volali do Imofy :o)) Dobrá story.
A co ten megaúspěch fiatu 500L?
Jako vždy záměrný zamlčování faktů, které se vám nehodí do krámu, vid :o))