Este vcera som v Mnichove na ceste z prace stretol jemne maskovanu verziu modreho cabria. A dneska tu uz mame officialne predstavenie :-) Paci sa mi ovela viac ako dvojkové kupátko. Zaujímavé je ze dizajnery predne a zadne svetla takto vyrazne odlisili od ostatných novych modelov znacky, ktore predne svetla viazu priamo na ladvinky...
suhlasim s tym ze je to krajsie ako kupatko.... ale
ale stejne mi to pride divne.... cely ponton karoserie je zvlastny... je to vysoke... masa plechu nad prednym aj zadnym kolesom... vysoke dvere [odkaz] ( klucka dveri je hodne vysoko nad oblukom predneho blatnika ktory sa doslova straca v tej hmote plechu na boku prednej casti auta , vyzera to divne.... skus si pozriet hondu s 2000 alebo Z4, Z3 ) .... masivny a vysoky cely bok auta.... vyzera to ako opancierovane auto .. je to tluste.,. trosku neforemne.... a postrada to akukolvek charizmu a eleganciu..... ale dnesni majitelia bmw tym je to uz stejne asi jedno.... zlate casy dizjanu bmw su uz davno minulostou.... zlate bmw e46 alebo zlaty compact.... zlata mala nizka Z3 .... zlata prva X5....... ja tym dnesnym monstroznym tlustym ohavam od bmw nemozem prist na chut... a ani bmw radu 2 ma vzhladovo nepresvedcilo
ale tomu sa paci 2-ka ok... proti gustu ziaden disputat, kazdy to vnimame inak
Tak jsem se byl v pondělí projet s M235i. A jak jsem byl z fotek trochu nesvůj, tak v reálu vypadá moc dobře. Nízký, široký a s pěkným kukučem. Rozhodně jedině v M paketu, kdy auto dostane ty správný proporce a klasický usměvavý čumák. Takže ti doporučuji nevařit moudra z fotek a občas se jít podívat na denní světlo.
PS: Když už píšeš komenty ke každýmu článku, tak se prosím nauč ukončovat věty. Lidi komunikujou písmenama ne morseovkou.