Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ceny Nissanu Pulsar: V Česku od 329.900 Kč

Náš odhad v testu japonské novinky byl správný, Nissan Pulsar si můžete koupit již za 329.900 Kč. Dostanete přitom turbomotor 1.2 DIG-T s výkonem 85 kW a šestistupňovým manuálem.
Zpět na článek
11. 9. 2014 08:26
11. 9. 2014 08:43
11. 9. 2014 09:00
11. 9. 2014 09:03
11. 9. 2014 09:40
11. 9. 2014 10:45
11. 9. 2014 11:14
11. 9. 2014 11:43
11. 9. 2014 12:40
11. 9. 2014 09:07
11. 9. 2014 09:12
11. 9. 2014 09:15
11. 9. 2014 09:12
11. 9. 2014 09:16
11. 9. 2014 09:20
11. 9. 2014 18:27
11. 9. 2014 09:27
11. 9. 2014 10:23
11. 9. 2014 19:24
11. 9. 2014 20:10
11. 9. 2014 21:11
11. 9. 2014 22:14
11. 9. 2014 08:44
11. 9. 2014 08:54
11. 9. 2014 08:57
11. 9. 2014 09:06
11. 9. 2014 09:10
11. 9. 2014 09:20
11. 9. 2014 09:23
11. 9. 2014 09:28
11. 9. 2014 09:33
11. 9. 2014 09:43
11. 9. 2014 09:56
11. 9. 2014 10:00
11. 9. 2014 10:13
11. 9. 2014 10:20
11. 9. 2014 10:35
11. 9. 2014 14:05
11. 9. 2014 09:29
11. 9. 2014 09:30
11. 9. 2014 11:02
11. 9. 2014 09:13
11. 9. 2014 09:17
11. 9. 2014 09:19
11. 9. 2014 10:16
11. 9. 2014 09:20
11. 9. 2014 09:24
11. 9. 2014 09:43
11. 9. 2014 18:34
11. 9. 2014 09:25
11. 9. 2014 10:46
11. 9. 2014 11:08
11. 9. 2014 11:25
11. 9. 2014 11:34
11. 9. 2014 11:39
11. 9. 2014 13:19
11. 9. 2014 14:02
11. 9. 2014 08:59
11. 9. 2014 12:45
11. 9. 2014 13:18
11. 9. 2014 09:14
11. 9. 2014 09:21
11. 9. 2014 09:25
11. 9. 2014 09:29
11. 9. 2014 09:23
11. 9. 2014 10:18
11. 9. 2014 09:26
11. 9. 2014 10:05
11. 9. 2014 11:04
11. 9. 2014 10:53
11. 9. 2014 11:19
11. 9. 2014 09:51
11. 9. 2014 10:03
11. 9. 2014 10:15
11. 9. 2014 10:19
11. 9. 2014 10:22
11. 9. 2014 10:25
11. 9. 2014 10:31
11. 9. 2014 10:37
11. 9. 2014 11:10
11. 9. 2014 12:21
12. 9. 2014 08:37
11. 9. 2014 10:31
11. 9. 2014 10:31
11. 9. 2014 10:34
11. 9. 2014 10:36
11. 9. 2014 13:55
11. 9. 2014 10:20
11. 9. 2014 10:50
11. 9. 2014 13:54
11. 9. 2014 11:29
11. 9. 2014 13:52
11. 9. 2014 14:24
11. 9. 2014 19:34
11. 9. 2014 20:21
11. 9. 2014 21:53
12. 9. 2014 07:58
11. 9. 2014 20:39
11. 9. 2014 20:59
11. 9. 2014 20:41
11. 9. 2014 08:26
slušné
vzhledem k výbavě slušná cena, motor žádný tříválec, půjdu se s ním svézt :-) a podle dojmu se rozhodnu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stefič
11. 9. 2014 08:43
Motory
Osobně vidím jako dlouhodobý problém ubohou nabídku benzínových motorů. To platí pochopitelně i pro Renault. Koukám, že Qushqai se nabízí pouze s motorem 1,2 115 hp.
Obdobně Renault. I kdybych ho chtěl koupit, tak si z motorů prostě nevyberu. Jezdit s plným autem a s motorem 1,2 je prostě málo.

Z mého pohledu to tyto vozy z jakéhokoli výběru automaticky vyřazuje
Rozbalit vlákno
21
11. 9. 2014 09:00
Re: Motory
Koľkokrát do roka a ako ďaleko jazdíš s "plným autem"? ;-)
Avatar - Stefič
11. 9. 2014 09:03
Re: Motory
záleží na tom? O tom to přeci vůbec není. Jde mi o neschopnost automobilky poskytnout zákazníků volbu. Ano, časem přijde silnější benzín a blablabla. Teď ale nemají nic.
Já jsem zákazník a jasně říkám, že 1,2 nechci. Tímto tedy odcházím od nabídky Renault/Nissan a jdu jinam
Avatar - wakantanka
11. 9. 2014 09:40
Re: Motory
Máš pravdu pokiaľ ideš kupovať auto hneď teraz. O pár mesiacov keď príde ten 1,6 oturbený benzín to už zase bude o inom. Alebo ak trváš na aute hneď 1,2 v benzíne ti je málo, vezmeš diesel >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 9. 2014 10:45
Re: Motory
slusny nazor... keby som to napisal ja..... uz by tu boli reci ze som mimo ;-)

spravny pohlad a pochvala :yes:
11. 9. 2014 11:14
Re: Motory
Nebude to prostě tím, že mimo opravdu jsi? :-)
11. 9. 2014 11:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pelikoš
11. 9. 2014 12:40
Re: Motory
u qashqaie bude od příštího měsíce 1.6 se 160 koni.už se dá i objednávat
Avatar - _Karel_
11. 9. 2014 09:07
Re: Motory
Platí to i pro naftu.X-trail má jen 1,6dci.
Avatar - Stefič
11. 9. 2014 09:12
Re: Motory
nafta? Co to je? To neznám... >:-[]
Avatar - _Karel_
11. 9. 2014 09:15
Re: Motory
Já ji taky vydědil, ale nevím, jestli jsem udělal dobře
Avatar - fOE
11. 9. 2014 09:12
Re: Motory
No Nissan se tim pripravi o cast zakazniku, nutno ale dodat ze o nijak velkou cast zakazniku. U vsech automobilek, a z vlast v tomto a nizsich segmentech, se proda vetsina aut s vykonem 115k a min.
11. 9. 2014 10:13
Re: Motory
1) předpokládaná výroba je tak malá, že zástavby více motorů by zbytečně komplikovaly a prodražily výrobu

2) Renault Nissan má a do Megane se dával i 1.4 tce 130, 2.0 165hp, 220, 260-280hp. Ale 1.4t se moc neprodávala a silnější motory jsou pro speciály.

Takže teď tam dají 1.6t je možné že z ní bude více výkonových verzí. Základní turba od Renaultu mívají o ca 30% vyšší výkon než atmosféry (1.2 75 -> 1.2 tce 100, 1.4 98->1.4t 130 hp) takže by do rovnice zapadlo, kdyby z 1.6 113hp bylo základní 1.6t 150hp a nejvyšší verze 1.6t190hp. (1.6 200hp z Clio RS bude výrobně dražší).

Pulsar je prostě konzervativní auto pro lidi na popojíždění kolem měst, takže bude motorově rel. slabší, ve srovnání třeba se základními 1.2 v Octavii to tak ani nevypadá >:D Pokud někdo chce sportovní hatchback, musí se spokojit s Megane, kde je výběr širší ;-)
Avatar - iudex
11. 9. 2014 09:16
Re: Motory
Ja si naopak myslím, že takýto typ auta, v kontexte segmentu, kde sa nachádza a na aký typ zákazníkov mieri, by nejakú 1,8 turbo nepredal, jednoducho je to skôr budgetové auto, ktoré môže lákať na výhodný pomer ceny a hodnoty, nie na širokú paletu motorov a prevodoviek, skrátka nie je to konkurent vyššie mieriacim autám ako Golf a spol. Tvrdím, že ak by aj Pulsar mal na výber okrem 1,2T ešte benzínovú 1,6T, 1,8T alebo dokonca 2,0T, aj tak by v predajoch drvivo prevažovala 1,2ka a ostatné motory by boli v rámci štatistickej odchýlky. Uznávam, že možnosť voľby povedzme 1,4T by potešila, jeden motor je už z princípu bieda, ak by som ale pokukoval po takomto aute, aj tak by som ho vybral s (výkonovo dostatočnou a lacnou) 1,2kou.
Avatar - dewill
11. 9. 2014 09:20
Re: Motory
Kdysi dával Nissan do stejného auta 1.8 atmo s výkonem 84 kw a lítalo to sním jako blázen :-) takže vyzkouším porovnám a pak vynesu verdikt :-!
Avatar - Ozzman
11. 9. 2014 09:27
Re: Motory
No, tak jelikož jezdíš s MPV, tak tohle auto není pro tebe, jak moc často využiješ hatchback v plné náloži? Myslim, že 90% času bude jezdit s 2 dospělými a maximálně 1 dítětem/dospělým a kufrem. V této konfiguraci to uplně bezproblémově zvládá i 100koňové TSI v Oktávii. Jasne, že v horách, nebo dlouhé táhlém kopci nemá nejvíce síly ( v rychlostích 100+), ale už tak markantní rozdíl to není. To se více zadýchá atmo benzín :-)
11. 9. 2014 10:23
Re: Motory
Obecně vzato souhlas, poslední dobrou zjišťuju, že 85 kW je na hraně i pro Fabii. Ale myslím, že Pulsar bude spíše cílit na ty, co jezdí pomalu a krátké trasy a vyšší výkon nepotřebují. U toho Qashqaie je to horší, protože je větší a těžší a to pak ten motor nemusí stačit ani těm nenáročným zákazníkům.
Avatar - beibej
11. 9. 2014 19:24
Re: Motory
já bych vás nahnal na měsíc do škody 105L. Pak by vás ty řeči o 85kw ve fabii na hraně přešly!!! >:D
11. 9. 2014 20:10
Re: Motory
Moja reč. Má to nos hore, silné reči a na cestách aby sa človek ich jazdy koľkokrát bál. :-!
11. 9. 2014 21:11
Re: Motory
Začínal jsem na Škodě 120L a jednou jsem jel Fabií Combi HTP 40 kW do Prahy a zpět ;-) A fakt se s tím nejezdilo dobře, člověk byl furt ve stresu ;-\
11. 9. 2014 22:14
Re: Motory
Super prispevok, tak by to malo byt, ja som zakaznik a ja si kupim, co chcem ja, nech sa mi prisposobi automobilka, nie ja jej. Presne takto to robia americania a australcania a maju sa velmi fajn a nemusia riesit trojvalcove litrove turba...

K Pulsaru: bol som velmi skepticky, ale stalo sa nevidane: nissan spravil perfektnu ponuku: 330 000 Kč a ma to klimu, tempomat, more priestoru a 115k motor, sice turbomotor, ale ziadny vybrakovany 85k ani trojvalec... Moze sa lahko stat, ze budu navysovat vyrobu...
11. 9. 2014 08:44
Pulsar
Bila mu sekne, vypada o tridu lepsi nez nedavno v hnede. ZA 330 je to vyborna nabidka.
Motor plne dostacujici, kdy u konkurence je turbena 1,2 s horsimi vykony nejprodavanejsi motorizaci. Nissan proste nabidne to co se prodava, to co si zakaznik opravdu zada :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Kubis001
11. 9. 2014 08:54
Spaceback
Volám Houston: Tady Spaceback. Mám problém, od východu se blíží nový Pulsar :-)

A to mu ještě od Října bude zespoda okopávat kotníky nová Fabia a Fabia Combi..
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Stefič
11. 9. 2014 08:57
Re: Spaceback
takže širší nabídka je podle tebe mínus? Pro mě je mínus nabídka jednoho hatche s jedním benzínovým motorem.
Jako na zákazníka na mě působí mnohem pozitivněji, když mě prodejce nabídne širokou škálu modelů a hlavně motorů...
Avatar - Kubis001
11. 9. 2014 09:06
Re: Spaceback
Nevím kam svou reakcí míříš , ale prodejům modelové řady Rapid/Spaceback nová Fabia/ Fabia Combi rozhodně neprospěje, až si dovoluji říci, že Rapid celkem zařízne.
Avatar - Stefič
11. 9. 2014 09:10
Re: Spaceback
Takže myslíš, že Pulsar zařízne prodeje Note? To je zhruba stejné i s ohledem na cenový rozestup mezi modely. Pokud bude rozdíl v ceně cca 50.000,-, pro spoustu lidí to bude stále významná částka.

A co si budeme povídat...Rapid bude vždycky asi o něco lepší než FIII

P.S. navíc věřím tomu, že politika pro fleety bude vždycky upřednostňovat Rapid. Pro nižší management to bude stále dobrá volba. OIII drahá, Rapid postačí
Avatar - Kubis001
11. 9. 2014 09:20
Re: Spaceback
Částečně ano, pokud si trochu vybavíš Note tak si na 300k jen to hvízdne. Proč nemít větší Pulsar za skoro stejnou cenu.

Zkus si něco nové Fabii něco přečíst?

Proč bude lepší než Rapid? Novější platforma auta, lehčí, úspornější, nejnovější generace motoru TSI/TDI, řeší hlavní nedostatek Rapida = malá šířka auta a hlavně bude v kombiku!
Cena musí být taky nižší než Rapid

Rapid bude mít jediný trumf a to v sedanu "asi lehce větší kufr" ne kombi a vzadu bude o pár cm více místa na nohy.
Avatar - _Karel_
11. 9. 2014 09:23
Re: Spaceback
Promiň, ale jak řeší FIII malou šířku Rapida? Těmi +2cm navíc proti FII? Já bych dal před Fabií kdykoliv přednost Rapidovi SB
Avatar - Stefič
11. 9. 2014 09:28
Re: Spaceback
přesně. A hlavně jak říkám...fleety, fleety, fleety. Nižši management nedosáhnu na OIII a FIII bude působit sociálně. Automaticky volba padne na Rapid.

A velké leasingovky se už o prodeje postarají. Nemyslím si, že si to soudruzi u VW nedokáží spočítat
Avatar - Kubis001
11. 9. 2014 09:33
Re: Spaceback
Nemá cenu se tady dohadovat nad věštěním, co se bude prodávat a co ne. To nechme dobře placeným analytikům. Já tvrdím, že za rok bude řada Rapid/ Spaceback na 50% letošních čtvrtletních prodejů v ČR a čas ukáže.
Avatar - Emel
11. 9. 2014 09:43
Re: Spaceback
To si říká o sázku. Rapid zřejmě půjde dolů z různých důvodů (nová Fabia atd.), ale 50% to jistě nebude. Vsadíme se, že to nebude víc než 30%?
Avatar - Kubis001
11. 9. 2014 09:56
Re: Spaceback
Možná budeš mít pravdu. Bohužel čísla Rapidu a Škodovek prodaných v ČR jsou všeobecně hodně pokřivené. Obsahují hodně soukromých exportů, firemní auta ŠA, auta na operák zaměstnanců ŠA. Už i německé firmy si spočítaly, že Rapid/Octavia atd. je o pár tisíc EURO levnější v ČR než v DE a čile u nás nakupují nové auta. Takže je otázka kolik z toho je reálný prodej osobám/firmám v ČR a kolik víceméně fixní export, fixní služební auta ŠA a zaměstnanců. V zahraniční je Rapid dražší a mají tam větší prostor pro cenovou separaci Fabie/ Rapidu.
Avatar - Emel
11. 9. 2014 10:00
Re: Spaceback
Tak to pojďme vztáhnout na evropská čísla...

PS: já osobně bych čekal mnohem menší propad, cca. 10-15%... na to už bych ale výplatu nevsadil.
Avatar - Kubis001
11. 9. 2014 10:13
Re: Spaceback
Tak platí, já říkám že rozdíl v EU bude větší než 30%. Pokud bude do 30% vyhráváš. Máš někde prodeje EU Rapidu? Nemůžu je dohledat.
Avatar - Emel
11. 9. 2014 10:20
Re: Spaceback
Mám: 19.334ks Rapida za 2014Q1
[odkaz]

30% je 5800, Rapid by měl tedy udělat 13.534ks, řekněme 13.550.

Láhev vína :-) ? Tu od iudexe už mám vypitou... :-)
Avatar - Kubis001
11. 9. 2014 10:35
Re: Spaceback
Platí, Q1 2015 do 13 550ks o lahev červeného..
Avatar - pallas
11. 9. 2014 14:05
Re: Spaceback
prvý polrok 2014
Rapid: 40.226 ks
+ 7598 ks za 7/2104
Avatar - Kubis001
11. 9. 2014 09:29
Re: Spaceback
I když srovnatelná Fabia s novějšími motory bude levnější i v kombiku? Ale notak, to už musí být láska.. :-)
Avatar - _Karel_
11. 9. 2014 09:30
Re: Spaceback
Pro mě je to pořád o kus menší auto.Láska? :-) To ne.
11. 9. 2014 11:02
Re: Spaceback
Rapid pro nižší managemnet? >:D :no: A to jako kde, V Mc Donaldu jako "store zone cook" manager, ne?
Avatar - _Karel_
11. 9. 2014 09:13
Re: Spaceback
Ať vyrobí japonci jakkoliv dobrý auto, myslet si, že v evropě zaříznou němce, je naivní.
Avatar - Stefič
11. 9. 2014 09:17
Re: Spaceback
on spíš myslel, že FIII bude žrát Rapid...
11. 9. 2014 10:16
Re: Spaceback
No jo, ale tohle bude více francouzské než japonské auto.
Avatar - iudex
11. 9. 2014 09:20
Re: Spaceback
Keď hovoríme o Rapide Spaceback, je síce fajn, že má na výber 4 benzínové motory od R3 po 1,4T, ale v reále sa aj tak 95% benzínov predá ako 1,2TSI. Atmo R3 je v aute tejto triedy omyl a 1,4TSI je (aj vďaka nutnej kombinácii s DSG) neakceptovateľne drahá, preto drvivá väčšina siahne po 1,2TSI, či už 63 alebo 77 kW. V tomto kontexte sa mi ponuka 85 kW 1,2ky javí ako výborne trafená.
Avatar - Stefič
11. 9. 2014 09:24
Re: Spaceback
ok. Ale už vzhledem k prodejům Nissanu si myslím, že vyčlenit určitou skupinu zákazníků tím, že jim nebudu udělat adekvátní nabídku je prostě škoda. V Evropě prodeje zrovna nedrtí...
Jinak 1,2 do Pulsaru asi ok, ale do kaškaje (koho napadlo tak debilní jméno...)
Avatar - Ozzman
11. 9. 2014 09:43
Re: Spaceback
Je to přesně tak jak píše iudex, kdo bude koukat na Pulsar je ten, který nemá na Golf/Focus dejme tomu, takový člověk, který nechce koncern a někdo, kdo nemá na větší vůz. Tam Pulsar za jeho cenu nabídne silnější turbomotor, než konkurence. Kdyby chtěl 1.4/1.6 benziny, staly by urcite o pár desítek tisíc více a myslim, že alespon v Evropě Golfu konkurovat nemůže...Nejvíce se stejně prodavají ty jednadvojky za nižší ceny, kde Pulsar válčí silnějším motorem :-) Kupci větších objemů mají peníze na výběr...

Já to vidim v základu na slučnou nabídku, protože za 400 a více tisíc radši pujdu na Golf/Leon :-)
Avatar - pelikoš
11. 9. 2014 18:34
Re: Spaceback
no když jsi zmínil jméno auta, tak u astona si rapid docela dokážu představit nežli u škody, notabene u tak malýho auta
Avatar - fOE
11. 9. 2014 10:46
Re: Spaceback
Tak tak, 90% potencialnich zakazniku bude plne dostacovat a navic jim poskytne vic koniku/kvaltu nez konkurence => zasah do cerneho.
Avatar - lamal
11. 9. 2014 11:08
Re: Spaceback
Mas tam 1,2t a 1,6t co ti este chyba ? golf ma 1,2t a 1,4t a 2,0t benzin v tejto triede zanedbatelna... ma uplne standartnu ponuku, nejaka 1,4ka by to zmenila ?

jedine obmedzene vidim tak 1.5dci ale ... aj mazda ma len 1 dieslak honda tiez bude majoritna s novym 1,6idtec
Avatar - miromen
11. 9. 2014 11:25
Re: Spaceback
Nabidka benzinovych motoru je 1 slovy jeden to opravdu neni velky vyběr. Ano tento motor je sice podle mě vhodně zvoleny ale chyby ještě slušny zaklad ten zřejmě nemaji odkud zebrat a pak si myslim že mohla byt v nabidce silnějši varianta 1.2TCE 97kw.
Navic vybavove stupně taky nenadchnou. Individualizace teměř nulova a dost velky připlatek za druhy vybavovy stupeň kde jedinou zajimavějši položkou je autoklima.
Avatar - Emel
11. 9. 2014 11:34
Re: Spaceback
...a vyhřívané sedačky a litá kola... a pak asi pár věcí, které nejsou na papíře vidět, jako třeba hodnotnější interiér (chromované kličky, osvětlená zrcátka, posuvná loketní opěra). V principu ale souhlas.
Avatar - miromen
11. 9. 2014 11:39
Re: Spaceback
Ja tvrdim že auto na barvu a kola nejezdi. Autoklima je komfortni přinos ktery většina uživatelu určitě oceni. Vyjimky se samo najdou. Zbytek jako kličky atd. jsou opravdu drobnosti ktere přidavaji snad všechny automobilky s vyšši vybavou. Takže ano smysl druha vybava určitě ma ale finančni skok oproti zakladu je dost vyrazny.
Mě osobně třeba mrzi el.sklopna vyhřivana zrcatka což je dalšich + 50tkč.
Avatar - Emel
11. 9. 2014 13:19
Re: Spaceback
Vyhřívané sedačky oceníš v zimě taky, obzvlášť pokud nemáš auto v garáži...
Avatar - miromen
11. 9. 2014 14:02
Re: Spaceback
Ty jsem opoměl ale stale to za ty penize moc vyhodně nevidim. Pulsar neni TOP teto třidy a vybavove stupně měl zvolit citlivěji předevšim s ohledem na cenu. A pak jak jsem uvedl trošičku te individualizace by neuškodilo.
Je to ale prvni cenik a snad proběhnou nějake upravy takže to neni ani tak kritika spiš takove upozorněni.
11. 9. 2014 08:59
kombi
Nevíte, jestli plánují kombík?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pelikoš
11. 9. 2014 12:45
Re: kombi
to je dobrá otázka a jistě by si bzískal hodně zákazníků
Avatar - Emel
11. 9. 2014 13:18
Re: kombi
Stejně jako Mazda 3... a stejně jako M3 se pokud vím nechystá.
Avatar - Emel
11. 9. 2014 09:14
Výbavy
V tom základu je to slušná nabídka, 330 za auto s klimou a tempomatem, se slušným motorem s šestikvaltem... to je fajn.

Docela by mě ale zajímalo, co za výbavu nacpal Nissan do těch vyšších verzí - +55.000 a +80.000 jsou docela brutální příplatky.
Rozbalit vlákno
5
11. 9. 2014 09:21
Re: Výbavy
Tady je kompletní ceník:

[odkaz]
Avatar - iudex
11. 9. 2014 09:25
Re: Výbavy
No ten skok k vyššej výbave je pomerne vysoký, notabene keď príplatky sa dajú kombinovať len s vyššou výbavou. Ale mnohí sa uspokoja už so solídnym základom.
Avatar - Emel
11. 9. 2014 09:29
Re: Výbavy
Díky. Jo, ten základ je na několika místech oholený... bez koženého volantu, bez loketní opěry, bez podélně nastavitelného volantu... to jsou takové nepříjemné věci. Ta střední výbava je fajn, z dražších věcí přidává autoklimu, liťáky a vyhřívané sedačky... těch 55.000 je přesto relativně dost.
Avatar - iudex
11. 9. 2014 09:23
Re: Výbavy
JJ, hlavne ten motor: 85 kW štvorvalec ako základ, navyše kombinovaný so 6 st. je viac, ako solídna ponuka. Cieľová skupina, t.j. kupujúci Rapida SB, Aurisu a pod. by mohla na takúto solídnu ponuku reagovať.
Avatar - dewill
11. 9. 2014 10:18
Re: Výbavy
Připlatil bych si za možnost vyhodit ten lesklý upatlaný plast na středovém panelu :-)
11. 9. 2014 09:26
NABÍDKA ROKU
Tady se Nissan pochlapil. Nabídnout vůz prostornější než Octavia za cca 300t si již zaslouží pozornost potenciálních zákazníků. Jistě na českém trhu se Škoda nemá čeho bát. Český zákazník se řídí více předsudky než rozumem (samozřejmě, své předsudky rozumem nazývá). Spíš vidím potenciál Pulsaru v evropském měřítku. Půjde nehybridní verzi Aurisu po krku, šlapat na paty může i francouzským hatchům (mimo Francii samozřejmě) . Svým prostorem určitě osloví důchodce a těch je v Evropě víc a víc.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - wakantanka
11. 9. 2014 10:03
Re: NABÍDKA ROKU
Ja by som řa ešte doplnil : osloví ešte aj mladé rodiny a možno aj taxikárov. Proste zaujímavý mix priestoru a ceny s nie príliš provokatívnym designom.
Avatar - Emel
11. 9. 2014 10:05
Re: NABÍDKA ROKU
Mladá rodina by jistě ráda obětovala trochu místa na nohy basketbalistů za trochu místa v kufru na kočárek... v tomhle jim lépe vyhoví ten Rapid. Ale jinak proč ne.
Avatar - wakantanka
11. 9. 2014 11:02
Re: NABÍDKA ROKU
Ale no, ak máš už trošku väčšie deti ku ktorým nepotrebuješ voziť aspoň jeden kočík, tak ten kufor bude zvládať aj rodinné dovolenky. Ak berieš sebou aj bicykle, tak ich hodíš na nosič na strechu prípadne na ťažné. Nehovoriac, že v prípade akútnej potreby stále vieš sebou zobrať "rakev" na strechu + bonus že ti decká nekopú celú cestu do chrbta >:D
Avatar - Emel
11. 9. 2014 11:04
Re: NABÍDKA ROKU
Pojem "mladá rodina" si spojuju právě s tím kočárkem. I bez kočárku považuju kompaktní hatch jako rodinné auto za kompromis... bez ohledu na značku.
Avatar - _Karel_
11. 9. 2014 11:20
Re: NABÍDKA ROKU
HB nižší střední je s dětmi na dovolenou jednoznačně kompromis.Jde to, ale tak-tak.
Jako rodinné auto jedině proto, že člověk nemá na větší.
Avatar - wakantanka
12. 9. 2014 08:41
Re: NABÍDKA ROKU
No ja netvrdím, že je to ideál rodinného auta. Ja len tvrdím, že je to schopné zastať rolu rodinného auta. Hlavne v našich zemepisných šírkach, kde proste mnoho rodín nemá peňazí na viac áut. Hlavne ak si uvedomíme, že u nás rolu rodinného auta zastávajú aj modely o triedu nižšie, ktoré stoja podobné peniaze.
11. 9. 2014 10:14
Re: NABÍDKA ROKU
Souhlasím s tebou. Mladé rodiny jsem nezmínil záměrně. Jsme na českém webu a hned by se našel někdo, kdo trpí potřebou převážet m3 vzduchu navíc.
Co se týče taxikářů, tam se Superby, E-klasse, popř. Passaty nemají čeho bát. Možná v ČR, SR, tam ještě taxíky nižší střední ještě jsou, v evropském měřítku minimálně.
Avatar - Dinar
11. 9. 2014 10:27
Re: NABÍDKA ROKU
Budeš muset z toho Finska občas vystrčit nos. Paříž je plná 307ček taxi, v Madridu převažují octavie, v Římě je leon nebo stilo pořád spíš větší taxík, taková agila je tam normál. Žádné, "nižší střední v evropském měřítku minimálně", střední nebo vyšší střední je u taxíků běžná spíš ve střední a severozápadní Evropě, rozhodně to není celoevropský standard.
11. 9. 2014 10:36
Re: NABÍDKA ROKU
Vybral sis dost extrémy. Paříž a Řím. V Madridu jsem, přiznávám, dobrých 15 let nebyl. Na druhou stranu všechny větší města Německa, Brusel, Amsterdam, Copenhagen, Stockholm, Helsinki, ale i pobaltské státy .... tam je pro taxíky synonymem E-klasse a v posledních letech i Superb
Avatar - Dinar
11. 9. 2014 10:51
Re: NABÍDKA ROKU
Jaké extrémy, jihozápadní a jižní Evropa, to je půlka Evropy (té civilizované). A země, které vyjmenováváš, no ano, psal jsem přece střední a severozápadní Evropa. Moje poznámka směřovala k tomu tvému weltmanskému prohlášení, jak se nějaká nižší střední používá pro taxíky jen v tom našem provinčním Česku... a ono to tak není. ;-)
Avatar - Emel
11. 9. 2014 10:53
Re: NABÍDKA ROKU
Madrid je docela extrém v tom, kolik tam jezdí Octavií... včetně první generace (ok, to bylo už před pár lety).

Řím nevím, ale v Miláně už bylo víc těch drahých aut (E-Klasse apod.).
Avatar - Dinar
11. 9. 2014 11:09
Re: NABÍDKA ROKU
Zkus Bilbao nebo Barcelonu, je to jedno, nižší střední jako taxi ve Španělsku běžně jezdí. Milán je v tomto podobnější Kolnu než Palermu, jistě, ale v Itálii jezdí běžně taxíky nižší střední, Francie dtto., přečti si původní Mariánkův příspěvek, ať se tu netaháme o slůvka. ;-)
Avatar - Emel
11. 9. 2014 11:19
Re: NABÍDKA ROKU
Já to nemyslel tak, že Madrid je výjimka, spíš že mě opravdu překvapilo, kolik tam je Octavií a kolik z toho starých.
Avatar - iudex
11. 9. 2014 11:58
Re: NABÍDKA ROKU
Pridal by som Atény ako kráľovstvo Octavií, v taxi drvivo dominujú.
11. 9. 2014 12:07
Re: NABÍDKA ROKU
Souhlasím, míst kde je Octavia oblíbeným vozem taxikářů je plno po celé Evropě. Octavia však není typickým zástupcem nižší střední.
Avatar - Dinar
11. 9. 2014 12:46
Re: NABÍDKA ROKU
"Octavia však není typickým zástupcem nižší střední". Tak na tohle si vzpomeň, až se zas budeš rozčilovat v nějakém mezitřídním srovnání octavie, mudrlante. >:D
11. 9. 2014 13:21
Re: NABÍDKA ROKU
Reakce stylu místního jelita. Ještě mi řekni, proč bych se měl "rozčilovat v nějakém mezitřídním srovnání octavie, mudrlante"?
Avatar - Dinar
11. 9. 2014 13:46
Re: NABÍDKA ROKU
Protože jsi to jelito? Protože jsi to dělal vždycky? Těžko říct, uvidíme, až zas nějaká redakce přijde se srovnáním octavie s něčím, co není z Německa a je o třídu výše...
11. 9. 2014 14:01
Re: NABÍDKA ROKU
"Těžko říct, uvidíme, až zas nějaká redakce přijde se srovnáním octavie s něčím, co není z Německa a je o třídu výše..."
Aha, já si už myslel, že jsem se snad někdy nad tím rozčiloval a zapomněl jsem. Zatím jde o další tvůj výmysl.
Avatar - Dinar
11. 9. 2014 14:45
Re: NABÍDKA ROKU
Mariánku, profláknutý jak falešnej pětník, je tvé druhé jméno, děláš jako bys tu dnes psal poprvé.
11. 9. 2014 15:49
Re: NABÍDKA ROKU
Snažíš se zbytečně. Navíc stylem jelita a rétorikou zástupce "nepřispůsobivých" labila.
Já se nikdy nerozčiloval nad začleněním Octavie.
11. 9. 2014 11:01
Re: NABÍDKA ROKU
Tak jestli je Paříž a Řím půlka dnešní civilizované Evropy, potom by ses měl vrátit zpět pod svůj balvan. ;-)
Avatar - Dinar
11. 9. 2014 11:07
Re: NABÍDKA ROKU
Aha, tak slovíčkaření, no, co ti taky zbývá, prostě si za ta města dosaď názvy zemí, jejichž jsou hlavními městy, budulínku. >:D
11. 9. 2014 11:23
Re: NABÍDKA ROKU
Žádné slovíčkaření, napsal jsi nesmysl. Vezmi si Itálii, Milán je v režii E-klasse, ve Španělsku si zajeď do Barcelony a uvidíš to samé. Ve Francii pozdravuj z Nice. ;-) Budulinku >:D
Avatar - Dinar
11. 9. 2014 12:44
Re: NABÍDKA ROKU
Jo, a taky v Marseille má Jean éčko... >:D Jsi komik, budulínku, tvoje prohlášení o tom, že taxíky nižší střední jsou mimo ČR používány minimálně, je prostě nesmysl, jedno kolik žížalích výkrutů tady předvedeš. ;-)
11. 9. 2014 13:27
Re: NABÍDKA ROKU
Dinare, plácáš se v tom.
"prostě si za ta města dosaď názvy zemí, jejichž jsou hlavními městy, budulínku. " Prostě jsem si za ta města v téže zemi dosadil jiné důležité letovisko v té samé zemi a to ti už nevyhovuje.
Cestuj Dinare, uč se jazyky a poznávej okolí svého balvanu, nebo spíš radši pod něj zase zalez.
Avatar - Dinar
11. 9. 2014 13:36
Re: NABÍDKA ROKU
V tom letovisku nebudou taxíky nižší střední? >:D Budou, jsou všude po Evropě, tvé kategorické prohlášení o tom, že mimo ČR a SK jsou auta nižší střední používána minimálně, je prostě nesmysl. Jsou naprosto běžné i v té oproti ČR bohatší části Evropy, je to jen otázka místních podmínek, budulínku. >:D ;-)
11. 9. 2014 13:56
Re: NABÍDKA ROKU
Dinare, nesnaž se tolik, nejde ti to. Nikde nepíšu, že taxíky nižší střední nejsou. Jistě, že jsou. Celoevropsky však minimálně. Typickým zástupcem evropské nižší střední je VW Golf. Nevzpomínám si, kdy bych naposledy jel Golfem taxi služby. Synonymem pro taxi je však E-klasse. Nebo v poslední době Superb. Někde Superba dokonce ohodnotili titulem taxi značka roku.
Klidně se dětinsky vztekej, klidně si zadupej. Toto jsou však fakta, ty náš malý popleto. ;-)
Avatar - Dinar
11. 9. 2014 14:52
Re: NABÍDKA ROKU
"Jistě, že jsou. Celoevropsky však minimálně", Mariánku, nesmysl. V itálii jezdí stila, ve francii 307ky, v mnoha zemích octavie, šermování golfem je o ničem, výskyt taxíků nižší střední není minimální, a hlavně neomezuje se pouze na ČR a SK. Velikost taxi je prostě otázka místních podmínek, zdaleka nejen ekonomických. Synonymem pro taxi je E-klasse v Německu, jinde jezdí E-klasse jako taxíky mimo jiná auta také, ale raději si najdi, co to znamená synonymum. :-!
11. 9. 2014 15:54
Re: NABÍDKA ROKU
Snažíš se z toho vykroutit. Nejdřív Paříž, teď je z toho celá Francie (že tys tam nikdy nebyl), nejdřív Řím, teď je z toho celá Itálie, Španělsko jsi už radši opomenul ... >:-[]
Nene Dinare, musíš víc cestovat. Možná se něčemu i přiučíš.
11. 9. 2014 20:18
Re: NABÍDKA ROKU
Hádate sa jak malí usoplení chlapci... :*)
Avatar - wakantanka
11. 9. 2014 11:06
Re: NABÍDKA ROKU
Povedal by som ak to zovšeobecním, tak v bývalom ost-bloku to môže mať ako vozidlo taxislužby celkom slušné šance hlavne a práve kvôli miestu na zadných sedadlách. Dobre tak trebárs v Prahe zrejme nie, ale v menších mestách, kde je aj klientela chudobnejšia a ceny za taxi nižšie ... U nás vídam dokonca jazdiť C-Elyssé, v BG svojho času prevažovali ako taxíky Daewoo Tico. Jasne aj tam sa to obmenilo a nahradili ich vo veľkej miere Logany >:D
11. 9. 2014 11:26
Re: NABÍDKA ROKU
Tak na Ukrajině jsem jel taxíkem Ladou 1200. Východní Evropu nebo chudší státy EU nemůžeme brát za příklad.
Avatar - wakantanka
12. 9. 2014 08:32
Re: NABÍDKA ROKU
No jasne že ako príklad nie, ale ako miesta možného odbytu ju treba brať do úvahy.
11. 9. 2014 09:44
základ ako hrom
Základ ako hrom. Súhlasím, tento motor bude robiť v benzíne 80 % aj keby mali neviem akú paletu. Niekoho stratia, taký je život, zrejme si nemohli dovoliť po rokoch nabehnúť so širokou paletou a zistiť, že ich aj tak nikto nechce. Ten základ má všetko, čo treba pre drvivú väčšinu potenciálnych budgetových (ako píšu iní) zákazníkov. Aký kontrast s kaktusom. Teším na testík.
Redakciu prosím spotrebky PP ustálená 50, 90, 130 a otáčočky 50 (3-4), 90 (5-6), 130 (6)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
11. 9. 2014 09:51
Akce
Doplnil bych poměrně důležitou informaci - jde o akci do konce září, jinak jsou ceny vyšší cca o 35 000 Kč.

Zejména do té doby jde ale bezesporu o velmi slušnou nabídku, kdy za 330 dostane člověk více než důstojnou motorizaci s šesti stupni (i kdyby byla nabídka širší, většina zákazníků by stejně zůstala u 1.2) a výbavou, která je překvapivě použitelná a nepostrádá nic podstatného - spíš naopak (4x el. okna, tempomat...).

Mimochodem, na titulním obrázku mu to docela sekne.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Emel
11. 9. 2014 10:03
Re: Akce
Souhlasím s tebou... ale jak už jsem někde psal, pár věcí přece jen v té výbavě chybí - třeba loketní opěrka, kožený a podélně nastavitelný volant. A jak je japonskou tradicí - připlatit jednotlivě nelze. Ale za tu cenu se nějaké kompromisy snesou, obzvlášť když motorizace je více než fajn.

PS: ta bílá je za příplatek... ale vypadá hezky :-)
Avatar - Ozzman
11. 9. 2014 10:15
Re: Akce
Loketní opěrka mi přijde jako velký faul v autě nižší střední třídy. Jde alespon dokoupit? O víkendu jsem jel Fabii bez opěrky a strašně mi to tam chybělo... koneckonců i 14 let starej Tranzit ji má :D. Kožený volant je dobrá věc, ale bez něch byl uměl žít, stejně tak i bez podélného nastavení, pokud si dobře našteluji pozici za ním. Ale to nemohu posoudit dokud nezkusím :-)
11. 9. 2014 10:19
Re: Akce
Do Fabie se dá opěrka dokoupit jako originální příslušenství, případně lze zakoupit a namontovat neoriginální určenou přesně pro tento model. Tipuju, že Pulsar tuto možnost mít nebude.
Avatar - Emel
11. 9. 2014 10:22
Re: Akce
Hádej... no jasně že nejde ;-) . Je to blbost, ale nepříjemná.

Podélné nastavení nepotřebuješ v případě, že ti sedne poměr mezi vzdáleností volantu a pedálů. To samozřejmě můžeš předem vyzkoušet... pokud je to ok, není co řešit.
Avatar - Ozzman
11. 9. 2014 10:25
Re: Akce
Jasně, Japonec... tohle mě na nich štve... hlíny dokoupíš vždy, ale takovyhle blbosti ne.... A rozdíl 55 tisíc je hodně za další výbavu. Docela by mne zajimalo, jak vypada ten základ :-) Myslím na plechu a interiér, snad brzy bude k vidění :-)
Avatar - Emel
11. 9. 2014 10:31
Re: Akce
Je to tak... 55.000 za loketní opěru nedáš, ale pak tě bude deset let štvát, že tam není.

Na druhou stranu tě bude těšit slušná dynamika auta s 1.2TCe a šestikvaltem... já to vidím pořád spíš pozitivně.
Avatar - Ozzman
11. 9. 2014 10:37
Re: Akce
Ano, já to taky tak vidím, jenže mě se moc nelíbí ten asijský styl vozu, stejně jako u Aurisu.... Přijdou mi líbivější proporce evropskych hatchu (vyjma Mazdy3 ta neni zlá). Tohle vypada jak sníženej QQ :-)

Určitě bych si ale zvykl >:D
Avatar - wakantanka
11. 9. 2014 11:10
Re: Akce
Veľa ľudí ti povie že si fajnšmeker >:D Lakťová opierka, kožený volant? Na pendlovanie po meste? Koľko iných dnešných áut ich tiež nemá aj keď možnosť prikúpiť bola. Ľudia čo sito kúpia na pendlovanie "okolo komína" takéto veci vôbec neriešia. Konieckoncov aj starý Transit je určený na veľa denného jazdenia, preto tam tú opierku má >:D
Avatar - pumpkin
11. 9. 2014 12:21
Re: Akce
Neviem či je Pulsar len na pendlovanie do mesta, ale keby aj, tak možnosť priplatiť si lakťovú opierku by ich hádam nezabila. Ale predpokladám, že časom sa to zmení.

edit: ok, uveril som Emelovi, lakťová opierka je od základu, takže táto diskusia je ďalej zbytočná.
Avatar - wakantanka
12. 9. 2014 08:37
Re: Akce
Asi tak >:D už som to dočítal aj ja do konca >:D
Avatar - twistedTSD
11. 9. 2014 10:31
Re: Akce
Vzhledem ke zvěrstvům páchaným v základních výbavách jiných by se to snad i dalo prominout a střední výbava již zmíněné nedostatky napravuje. :-) Ale chápu - je to holt takový "japonský" ceník no.
11. 9. 2014 10:31
Re: Akce
Emele, to koukáš na ceník Pulsaru? Volant s výškovým a podélným nastavením mají všechny 3 výbavy, stejně tak "Středová loketní opěrka s držáky na nápoje a úložnými prostory"
Avatar - twistedTSD
11. 9. 2014 10:34
Re: Akce
No jo, oni tam totiž mají od střední výbavy opěrku posuvnou a až níže je zmíněna loketní opěrka ve všech výbavách. Tak to pak :yes: .
Avatar - Emel
11. 9. 2014 10:36
Re: Akce
Koukám do ceníku, co sem dával Dixik. V něm je

Středová posuvná loketní opěrka s úložným prostorem a Zadní středová loketní opěrka s držákem na nápoje až pro Acentu... a jo, už to vidím, je tam ještě v jiné sekci normální... asi teda neposuvná. Pak žádný problém :-)

S volantem máš pravdu, musel jsem se v té záplavě čtverečků překouknout.
11. 9. 2014 10:20
Nissan
První osobák od nissanu, který se mi opravdu líbí. Nemluvím o offroadech, ty jsou dobrý, ale osobáky nic moc. Jsem zvědav jak se chytí. Pro klasickýho čecha to není, jelikož to nemá nápis OCTAVIA >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
11. 9. 2014 10:50
Re: Nissan
Trochu tě uklidním... klasický Čech si Octavii nemůže dovolit, takže si koupí třebas i toho Pulsara.
Avatar - M1chal
11. 9. 2014 13:54
Re: Nissan
Mě se líbí, že Nissan dává přednost pohodlí pro posádku(prostor) před až nesmyslně velkým kufrem :yes:
11. 9. 2014 11:29
...
Jsem asi nenáročnej, ale po dokoupení litých kol by mi ani v té nejzákladnější výbavě za 330 nic nescházelo :-) Kromě cca 80 koní, ale to už je jinej příběh.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - M1chal
11. 9. 2014 13:52
dobré
slušná cena za novinku :yes: za chvilku to určitě bude mít i akční ceny pod 300 ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - twistedTSD
11. 9. 2014 14:24
Re: dobré
Právě, že za chvíli se ceny naopak zvednou, tyto jsou jen zaváděcí. Ale kdyby se časem ustálily na původní hodnoty, bylo by to super.
11. 9. 2014 19:34
Re: dobré
Na obrazcich dobry, komu bude vyhovovat default vybava, bude spokojeny. Ale ja chtel v dubnu Rapid SB 77kw s kozenym paketem, auto klimou, alu koly, navigaci a byl jsem take na tech 330 az 340.000 Kc. Ta moznost volby konfigurace u Skody je fajn, nevim jestli bych ted volil Pulzar za 385k s vybavou, kterou mozna nevyuziju ...
11. 9. 2014 20:21
Re: dobré
Čo na tom Rapide vidíte, ľudia...
Avatar - twistedTSD
11. 9. 2014 21:53
Re: dobré
Kolik jiných vozů nižší střední ti nabídne srovnatelnou výbavu a motorizaci za podobné peníze?
12. 9. 2014 07:58
Re: dobré
On taky nikdo lowendovou nižší střední nedělá a Rapid je tak bez konkurence. Jen u nás tomu chybí ta lowendová cenovka. Ale Rapid je tady doma, tak mu to ti nejvěrnější rádi odpusti a fleet tu lowendovou cenu dostane.
Avatar - pelikoš
11. 9. 2014 20:39
Re: dobré
nota bene bude za 2-3 měsíce tak o 30k levnější ;-)
Avatar - _Karel_
11. 9. 2014 20:59
Re: dobré
Prý má teď zaváděcí akční cenu, takže asi ne.
Avatar - pelikoš
11. 9. 2014 20:41
Re: dobré
jasně že půjdou níž