Náš odhad v testu japonské novinky byl správný, Nissan Pulsar si můžete koupit již za 329.900 Kč. Dostanete přitom turbomotor 1.2 DIG-T s výkonem 85 kW a šestistupňovým manuálem.
Osobně vidím jako dlouhodobý problém ubohou nabídku benzínových motorů. To platí pochopitelně i pro Renault. Koukám, že Qushqai se nabízí pouze s motorem 1,2 115 hp.
Obdobně Renault. I kdybych ho chtěl koupit, tak si z motorů prostě nevyberu. Jezdit s plným autem a s motorem 1,2 je prostě málo.
Z mého pohledu to tyto vozy z jakéhokoli výběru automaticky vyřazuje
záleží na tom? O tom to přeci vůbec není. Jde mi o neschopnost automobilky poskytnout zákazníků volbu. Ano, časem přijde silnější benzín a blablabla. Teď ale nemají nic.
Já jsem zákazník a jasně říkám, že 1,2 nechci. Tímto tedy odcházím od nabídky Renault/Nissan a jdu jinam
Máš pravdu pokiaľ ideš kupovať auto hneď teraz. O pár mesiacov keď príde ten 1,6 oturbený benzín to už zase bude o inom. Alebo ak trváš na aute hneď 1,2 v benzíne ti je málo, vezmeš diesel >:D
No Nissan se tim pripravi o cast zakazniku, nutno ale dodat ze o nijak velkou cast zakazniku. U vsech automobilek, a z vlast v tomto a nizsich segmentech, se proda vetsina aut s vykonem 115k a min.
1) předpokládaná výroba je tak malá, že zástavby více motorů by zbytečně komplikovaly a prodražily výrobu
2) Renault Nissan má a do Megane se dával i 1.4 tce 130, 2.0 165hp, 220, 260-280hp. Ale 1.4t se moc neprodávala a silnější motory jsou pro speciály.
Takže teď tam dají 1.6t je možné že z ní bude více výkonových verzí. Základní turba od Renaultu mívají o ca 30% vyšší výkon než atmosféry (1.2 75 -> 1.2 tce 100, 1.4 98->1.4t 130 hp) takže by do rovnice zapadlo, kdyby z 1.6 113hp bylo základní 1.6t 150hp a nejvyšší verze 1.6t190hp. (1.6 200hp z Clio RS bude výrobně dražší).
Pulsar je prostě konzervativní auto pro lidi na popojíždění kolem měst, takže bude motorově rel. slabší, ve srovnání třeba se základními 1.2 v Octavii to tak ani nevypadá >:D Pokud někdo chce sportovní hatchback, musí se spokojit s Megane, kde je výběr širší ;-)
Ja si naopak myslím, že takýto typ auta, v kontexte segmentu, kde sa nachádza a na aký typ zákazníkov mieri, by nejakú 1,8 turbo nepredal, jednoducho je to skôr budgetové auto, ktoré môže lákať na výhodný pomer ceny a hodnoty, nie na širokú paletu motorov a prevodoviek, skrátka nie je to konkurent vyššie mieriacim autám ako Golf a spol. Tvrdím, že ak by aj Pulsar mal na výber okrem 1,2T ešte benzínovú 1,6T, 1,8T alebo dokonca 2,0T, aj tak by v predajoch drvivo prevažovala 1,2ka a ostatné motory by boli v rámci štatistickej odchýlky. Uznávam, že možnosť voľby povedzme 1,4T by potešila, jeden motor je už z princípu bieda, ak by som ale pokukoval po takomto aute, aj tak by som ho vybral s (výkonovo dostatočnou a lacnou) 1,2kou.
No, tak jelikož jezdíš s MPV, tak tohle auto není pro tebe, jak moc často využiješ hatchback v plné náloži? Myslim, že 90% času bude jezdit s 2 dospělými a maximálně 1 dítětem/dospělým a kufrem. V této konfiguraci to uplně bezproblémově zvládá i 100koňové TSI v Oktávii. Jasne, že v horách, nebo dlouhé táhlém kopci nemá nejvíce síly ( v rychlostích 100+), ale už tak markantní rozdíl to není. To se více zadýchá atmo benzín :-)
Obecně vzato souhlas, poslední dobrou zjišťuju, že 85 kW je na hraně i pro Fabii. Ale myslím, že Pulsar bude spíše cílit na ty, co jezdí pomalu a krátké trasy a vyšší výkon nepotřebují. U toho Qashqaie je to horší, protože je větší a těžší a to pak ten motor nemusí stačit ani těm nenáročným zákazníkům.
Super prispevok, tak by to malo byt, ja som zakaznik a ja si kupim, co chcem ja, nech sa mi prisposobi automobilka, nie ja jej. Presne takto to robia americania a australcania a maju sa velmi fajn a nemusia riesit trojvalcove litrove turba...
K Pulsaru: bol som velmi skepticky, ale stalo sa nevidane: nissan spravil perfektnu ponuku: 330 000 Kč a ma to klimu, tempomat, more priestoru a 115k motor, sice turbomotor, ale ziadny vybrakovany 85k ani trojvalec... Moze sa lahko stat, ze budu navysovat vyrobu...
Bila mu sekne, vypada o tridu lepsi nez nedavno v hnede. ZA 330 je to vyborna nabidka.
Motor plne dostacujici, kdy u konkurence je turbena 1,2 s horsimi vykony nejprodavanejsi motorizaci. Nissan proste nabidne to co se prodava, to co si zakaznik opravdu zada :yes:
takže širší nabídka je podle tebe mínus? Pro mě je mínus nabídka jednoho hatche s jedním benzínovým motorem.
Jako na zákazníka na mě působí mnohem pozitivněji, když mě prodejce nabídne širokou škálu modelů a hlavně motorů...
Nevím kam svou reakcí míříš , ale prodejům modelové řady Rapid/Spaceback nová Fabia/ Fabia Combi rozhodně neprospěje, až si dovoluji říci, že Rapid celkem zařízne.
Takže myslíš, že Pulsar zařízne prodeje Note? To je zhruba stejné i s ohledem na cenový rozestup mezi modely. Pokud bude rozdíl v ceně cca 50.000,-, pro spoustu lidí to bude stále významná částka.
A co si budeme povídat...Rapid bude vždycky asi o něco lepší než FIII
P.S. navíc věřím tomu, že politika pro fleety bude vždycky upřednostňovat Rapid. Pro nižší management to bude stále dobrá volba. OIII drahá, Rapid postačí
Částečně ano, pokud si trochu vybavíš Note tak si na 300k jen to hvízdne. Proč nemít větší Pulsar za skoro stejnou cenu.
Zkus si něco nové Fabii něco přečíst?
Proč bude lepší než Rapid? Novější platforma auta, lehčí, úspornější, nejnovější generace motoru TSI/TDI, řeší hlavní nedostatek Rapida = malá šířka auta a hlavně bude v kombiku!
Cena musí být taky nižší než Rapid
Rapid bude mít jediný trumf a to v sedanu "asi lehce větší kufr" ne kombi a vzadu bude o pár cm více místa na nohy.
přesně. A hlavně jak říkám...fleety, fleety, fleety. Nižši management nedosáhnu na OIII a FIII bude působit sociálně. Automaticky volba padne na Rapid.
A velké leasingovky se už o prodeje postarají. Nemyslím si, že si to soudruzi u VW nedokáží spočítat
Nemá cenu se tady dohadovat nad věštěním, co se bude prodávat a co ne. To nechme dobře placeným analytikům. Já tvrdím, že za rok bude řada Rapid/ Spaceback na 50% letošních čtvrtletních prodejů v ČR a čas ukáže.
Možná budeš mít pravdu. Bohužel čísla Rapidu a Škodovek prodaných v ČR jsou všeobecně hodně pokřivené. Obsahují hodně soukromých exportů, firemní auta ŠA, auta na operák zaměstnanců ŠA. Už i německé firmy si spočítaly, že Rapid/Octavia atd. je o pár tisíc EURO levnější v ČR než v DE a čile u nás nakupují nové auta. Takže je otázka kolik z toho je reálný prodej osobám/firmám v ČR a kolik víceméně fixní export, fixní služební auta ŠA a zaměstnanců. V zahraniční je Rapid dražší a mají tam větší prostor pro cenovou separaci Fabie/ Rapidu.
Keď hovoríme o Rapide Spaceback, je síce fajn, že má na výber 4 benzínové motory od R3 po 1,4T, ale v reále sa aj tak 95% benzínov predá ako 1,2TSI. Atmo R3 je v aute tejto triedy omyl a 1,4TSI je (aj vďaka nutnej kombinácii s DSG) neakceptovateľne drahá, preto drvivá väčšina siahne po 1,2TSI, či už 63 alebo 77 kW. V tomto kontexte sa mi ponuka 85 kW 1,2ky javí ako výborne trafená.
ok. Ale už vzhledem k prodejům Nissanu si myslím, že vyčlenit určitou skupinu zákazníků tím, že jim nebudu udělat adekvátní nabídku je prostě škoda. V Evropě prodeje zrovna nedrtí...
Jinak 1,2 do Pulsaru asi ok, ale do kaškaje (koho napadlo tak debilní jméno...)
Je to přesně tak jak píše iudex, kdo bude koukat na Pulsar je ten, který nemá na Golf/Focus dejme tomu, takový člověk, který nechce koncern a někdo, kdo nemá na větší vůz. Tam Pulsar za jeho cenu nabídne silnější turbomotor, než konkurence. Kdyby chtěl 1.4/1.6 benziny, staly by urcite o pár desítek tisíc více a myslim, že alespon v Evropě Golfu konkurovat nemůže...Nejvíce se stejně prodavají ty jednadvojky za nižší ceny, kde Pulsar válčí silnějším motorem :-) Kupci větších objemů mají peníze na výběr...
Já to vidim v základu na slučnou nabídku, protože za 400 a více tisíc radši pujdu na Golf/Leon :-)
Mas tam 1,2t a 1,6t co ti este chyba ? golf ma 1,2t a 1,4t a 2,0t benzin v tejto triede zanedbatelna... ma uplne standartnu ponuku, nejaka 1,4ka by to zmenila ?
jedine obmedzene vidim tak 1.5dci ale ... aj mazda ma len 1 dieslak honda tiez bude majoritna s novym 1,6idtec
Nabidka benzinovych motoru je 1 slovy jeden to opravdu neni velky vyběr. Ano tento motor je sice podle mě vhodně zvoleny ale chyby ještě slušny zaklad ten zřejmě nemaji odkud zebrat a pak si myslim že mohla byt v nabidce silnějši varianta 1.2TCE 97kw.
Navic vybavove stupně taky nenadchnou. Individualizace teměř nulova a dost velky připlatek za druhy vybavovy stupeň kde jedinou zajimavějši položkou je autoklima.
...a vyhřívané sedačky a litá kola... a pak asi pár věcí, které nejsou na papíře vidět, jako třeba hodnotnější interiér (chromované kličky, osvětlená zrcátka, posuvná loketní opěra). V principu ale souhlas.
Ja tvrdim že auto na barvu a kola nejezdi. Autoklima je komfortni přinos ktery většina uživatelu určitě oceni. Vyjimky se samo najdou. Zbytek jako kličky atd. jsou opravdu drobnosti ktere přidavaji snad všechny automobilky s vyšši vybavou. Takže ano smysl druha vybava určitě ma ale finančni skok oproti zakladu je dost vyrazny.
Mě osobně třeba mrzi el.sklopna vyhřivana zrcatka což je dalšich + 50tkč.
Ty jsem opoměl ale stale to za ty penize moc vyhodně nevidim. Pulsar neni TOP teto třidy a vybavove stupně měl zvolit citlivěji předevšim s ohledem na cenu. A pak jak jsem uvedl trošičku te individualizace by neuškodilo.
Je to ale prvni cenik a snad proběhnou nějake upravy takže to neni ani tak kritika spiš takove upozorněni.
No ten skok k vyššej výbave je pomerne vysoký, notabene keď príplatky sa dajú kombinovať len s vyššou výbavou. Ale mnohí sa uspokoja už so solídnym základom.
Díky. Jo, ten základ je na několika místech oholený... bez koženého volantu, bez loketní opěry, bez podélně nastavitelného volantu... to jsou takové nepříjemné věci. Ta střední výbava je fajn, z dražších věcí přidává autoklimu, liťáky a vyhřívané sedačky... těch 55.000 je přesto relativně dost.
JJ, hlavne ten motor: 85 kW štvorvalec ako základ, navyše kombinovaný so 6 st. je viac, ako solídna ponuka. Cieľová skupina, t.j. kupujúci Rapida SB, Aurisu a pod. by mohla na takúto solídnu ponuku reagovať.
Tady se Nissan pochlapil. Nabídnout vůz prostornější než Octavia za cca 300t si již zaslouží pozornost potenciálních zákazníků. Jistě na českém trhu se Škoda nemá čeho bát. Český zákazník se řídí více předsudky než rozumem (samozřejmě, své předsudky rozumem nazývá). Spíš vidím potenciál Pulsaru v evropském měřítku. Půjde nehybridní verzi Aurisu po krku, šlapat na paty může i francouzským hatchům (mimo Francii samozřejmě) . Svým prostorem určitě osloví důchodce a těch je v Evropě víc a víc.
Ja by som řa ešte doplnil : osloví ešte aj mladé rodiny a možno aj taxikárov. Proste zaujímavý mix priestoru a ceny s nie príliš provokatívnym designom.
Mladá rodina by jistě ráda obětovala trochu místa na nohy basketbalistů za trochu místa v kufru na kočárek... v tomhle jim lépe vyhoví ten Rapid. Ale jinak proč ne.
Ale no, ak máš už trošku väčšie deti ku ktorým nepotrebuješ voziť aspoň jeden kočík, tak ten kufor bude zvládať aj rodinné dovolenky. Ak berieš sebou aj bicykle, tak ich hodíš na nosič na strechu prípadne na ťažné. Nehovoriac, že v prípade akútnej potreby stále vieš sebou zobrať "rakev" na strechu + bonus že ti decká nekopú celú cestu do chrbta >:D
No ja netvrdím, že je to ideál rodinného auta. Ja len tvrdím, že je to schopné zastať rolu rodinného auta. Hlavne v našich zemepisných šírkach, kde proste mnoho rodín nemá peňazí na viac áut. Hlavne ak si uvedomíme, že u nás rolu rodinného auta zastávajú aj modely o triedu nižšie, ktoré stoja podobné peniaze.
Souhlasím s tebou. Mladé rodiny jsem nezmínil záměrně. Jsme na českém webu a hned by se našel někdo, kdo trpí potřebou převážet m3 vzduchu navíc.
Co se týče taxikářů, tam se Superby, E-klasse, popř. Passaty nemají čeho bát. Možná v ČR, SR, tam ještě taxíky nižší střední ještě jsou, v evropském měřítku minimálně.
Budeš muset z toho Finska občas vystrčit nos. Paříž je plná 307ček taxi, v Madridu převažují octavie, v Římě je leon nebo stilo pořád spíš větší taxík, taková agila je tam normál. Žádné, "nižší střední v evropském měřítku minimálně", střední nebo vyšší střední je u taxíků běžná spíš ve střední a severozápadní Evropě, rozhodně to není celoevropský standard.
Vybral sis dost extrémy. Paříž a Řím. V Madridu jsem, přiznávám, dobrých 15 let nebyl. Na druhou stranu všechny větší města Německa, Brusel, Amsterdam, Copenhagen, Stockholm, Helsinki, ale i pobaltské státy .... tam je pro taxíky synonymem E-klasse a v posledních letech i Superb
Jaké extrémy, jihozápadní a jižní Evropa, to je půlka Evropy (té civilizované). A země, které vyjmenováváš, no ano, psal jsem přece střední a severozápadní Evropa. Moje poznámka směřovala k tomu tvému weltmanskému prohlášení, jak se nějaká nižší střední používá pro taxíky jen v tom našem provinčním Česku... a ono to tak není. ;-)
Zkus Bilbao nebo Barcelonu, je to jedno, nižší střední jako taxi ve Španělsku běžně jezdí. Milán je v tomto podobnější Kolnu než Palermu, jistě, ale v Itálii jezdí běžně taxíky nižší střední, Francie dtto., přečti si původní Mariánkův příspěvek, ať se tu netaháme o slůvka. ;-)
"Octavia však není typickým zástupcem nižší střední". Tak na tohle si vzpomeň, až se zas budeš rozčilovat v nějakém mezitřídním srovnání octavie, mudrlante. >:D
Protože jsi to jelito? Protože jsi to dělal vždycky? Těžko říct, uvidíme, až zas nějaká redakce přijde se srovnáním octavie s něčím, co není z Německa a je o třídu výše...
"Těžko říct, uvidíme, až zas nějaká redakce přijde se srovnáním octavie s něčím, co není z Německa a je o třídu výše..."
Aha, já si už myslel, že jsem se snad někdy nad tím rozčiloval a zapomněl jsem. Zatím jde o další tvůj výmysl.
Žádné slovíčkaření, napsal jsi nesmysl. Vezmi si Itálii, Milán je v režii E-klasse, ve Španělsku si zajeď do Barcelony a uvidíš to samé. Ve Francii pozdravuj z Nice. ;-) Budulinku >:D
Jo, a taky v Marseille má Jean éčko... >:D Jsi komik, budulínku, tvoje prohlášení o tom, že taxíky nižší střední jsou mimo ČR používány minimálně, je prostě nesmysl, jedno kolik žížalích výkrutů tady předvedeš. ;-)
Dinare, plácáš se v tom.
"prostě si za ta města dosaď názvy zemí, jejichž jsou hlavními městy, budulínku. " Prostě jsem si za ta města v téže zemi dosadil jiné důležité letovisko v té samé zemi a to ti už nevyhovuje.
Cestuj Dinare, uč se jazyky a poznávej okolí svého balvanu, nebo spíš radši pod něj zase zalez.
V tom letovisku nebudou taxíky nižší střední? >:D Budou, jsou všude po Evropě, tvé kategorické prohlášení o tom, že mimo ČR a SK jsou auta nižší střední používána minimálně, je prostě nesmysl. Jsou naprosto běžné i v té oproti ČR bohatší části Evropy, je to jen otázka místních podmínek, budulínku. >:D;-)
Dinare, nesnaž se tolik, nejde ti to. Nikde nepíšu, že taxíky nižší střední nejsou. Jistě, že jsou. Celoevropsky však minimálně. Typickým zástupcem evropské nižší střední je VW Golf. Nevzpomínám si, kdy bych naposledy jel Golfem taxi služby. Synonymem pro taxi je však E-klasse. Nebo v poslední době Superb. Někde Superba dokonce ohodnotili titulem taxi značka roku.
Klidně se dětinsky vztekej, klidně si zadupej. Toto jsou však fakta, ty náš malý popleto. ;-)
"Jistě, že jsou. Celoevropsky však minimálně", Mariánku, nesmysl. V itálii jezdí stila, ve francii 307ky, v mnoha zemích octavie, šermování golfem je o ničem, výskyt taxíků nižší střední není minimální, a hlavně neomezuje se pouze na ČR a SK. Velikost taxi je prostě otázka místních podmínek, zdaleka nejen ekonomických. Synonymem pro taxi je E-klasse v Německu, jinde jezdí E-klasse jako taxíky mimo jiná auta také, ale raději si najdi, co to znamená synonymum. :-!
Snažíš se z toho vykroutit. Nejdřív Paříž, teď je z toho celá Francie (že tys tam nikdy nebyl), nejdřív Řím, teď je z toho celá Itálie, Španělsko jsi už radši opomenul ... >:-[]
Nene Dinare, musíš víc cestovat. Možná se něčemu i přiučíš.
Povedal by som ak to zovšeobecním, tak v bývalom ost-bloku to môže mať ako vozidlo taxislužby celkom slušné šance hlavne a práve kvôli miestu na zadných sedadlách. Dobre tak trebárs v Prahe zrejme nie, ale v menších mestách, kde je aj klientela chudobnejšia a ceny za taxi nižšie ... U nás vídam dokonca jazdiť C-Elyssé, v BG svojho času prevažovali ako taxíky Daewoo Tico. Jasne aj tam sa to obmenilo a nahradili ich vo veľkej miere Logany >:D
Základ ako hrom. Súhlasím, tento motor bude robiť v benzíne 80 % aj keby mali neviem akú paletu. Niekoho stratia, taký je život, zrejme si nemohli dovoliť po rokoch nabehnúť so širokou paletou a zistiť, že ich aj tak nikto nechce. Ten základ má všetko, čo treba pre drvivú väčšinu potenciálnych budgetových (ako píšu iní) zákazníkov. Aký kontrast s kaktusom. Teším na testík.
Redakciu prosím spotrebky PP ustálená 50, 90, 130 a otáčočky 50 (3-4), 90 (5-6), 130 (6)
Doplnil bych poměrně důležitou informaci - jde o akci do konce září, jinak jsou ceny vyšší cca o 35 000 Kč.
Zejména do té doby jde ale bezesporu o velmi slušnou nabídku, kdy za 330 dostane člověk více než důstojnou motorizaci s šesti stupni (i kdyby byla nabídka širší, většina zákazníků by stejně zůstala u 1.2) a výbavou, která je překvapivě použitelná a nepostrádá nic podstatného - spíš naopak (4x el. okna, tempomat...).
Mimochodem, na titulním obrázku mu to docela sekne.
Souhlasím s tebou... ale jak už jsem někde psal, pár věcí přece jen v té výbavě chybí - třeba loketní opěrka, kožený a podélně nastavitelný volant. A jak je japonskou tradicí - připlatit jednotlivě nelze. Ale za tu cenu se nějaké kompromisy snesou, obzvlášť když motorizace je více než fajn.
PS: ta bílá je za příplatek... ale vypadá hezky :-)
Loketní opěrka mi přijde jako velký faul v autě nižší střední třídy. Jde alespon dokoupit? O víkendu jsem jel Fabii bez opěrky a strašně mi to tam chybělo... koneckonců i 14 let starej Tranzit ji má :D. Kožený volant je dobrá věc, ale bez něch byl uměl žít, stejně tak i bez podélného nastavení, pokud si dobře našteluji pozici za ním. Ale to nemohu posoudit dokud nezkusím :-)
Do Fabie se dá opěrka dokoupit jako originální příslušenství, případně lze zakoupit a namontovat neoriginální určenou přesně pro tento model. Tipuju, že Pulsar tuto možnost mít nebude.
Hádej... no jasně že nejde ;-) . Je to blbost, ale nepříjemná.
Podélné nastavení nepotřebuješ v případě, že ti sedne poměr mezi vzdáleností volantu a pedálů. To samozřejmě můžeš předem vyzkoušet... pokud je to ok, není co řešit.
Jasně, Japonec... tohle mě na nich štve... hlíny dokoupíš vždy, ale takovyhle blbosti ne.... A rozdíl 55 tisíc je hodně za další výbavu. Docela by mne zajimalo, jak vypada ten základ :-) Myslím na plechu a interiér, snad brzy bude k vidění :-)
Ano, já to taky tak vidím, jenže mě se moc nelíbí ten asijský styl vozu, stejně jako u Aurisu.... Přijdou mi líbivější proporce evropskych hatchu (vyjma Mazdy3 ta neni zlá). Tohle vypada jak sníženej QQ :-)
Veľa ľudí ti povie že si fajnšmeker >:D Lakťová opierka, kožený volant? Na pendlovanie po meste? Koľko iných dnešných áut ich tiež nemá aj keď možnosť prikúpiť bola. Ľudia čo sito kúpia na pendlovanie "okolo komína" takéto veci vôbec neriešia. Konieckoncov aj starý Transit je určený na veľa denného jazdenia, preto tam tú opierku má >:D
Neviem či je Pulsar len na pendlovanie do mesta, ale keby aj, tak možnosť priplatiť si lakťovú opierku by ich hádam nezabila. Ale predpokladám, že časom sa to zmení.
edit: ok, uveril som Emelovi, lakťová opierka je od základu, takže táto diskusia je ďalej zbytočná.
Vzhledem ke zvěrstvům páchaným v základních výbavách jiných by se to snad i dalo prominout a střední výbava již zmíněné nedostatky napravuje. :-) Ale chápu - je to holt takový "japonský" ceník no.
Emele, to koukáš na ceník Pulsaru? Volant s výškovým a podélným nastavením mají všechny 3 výbavy, stejně tak "Středová loketní opěrka s držáky na nápoje a úložnými prostory"
Středová posuvná loketní opěrka s úložným prostorem a Zadní středová loketní opěrka s držákem na nápoje až pro Acentu... a jo, už to vidím, je tam ještě v jiné sekci normální... asi teda neposuvná. Pak žádný problém :-)
S volantem máš pravdu, musel jsem se v té záplavě čtverečků překouknout.
První osobák od nissanu, který se mi opravdu líbí. Nemluvím o offroadech, ty jsou dobrý, ale osobáky nic moc. Jsem zvědav jak se chytí. Pro klasickýho čecha to není, jelikož to nemá nápis OCTAVIA >:-[]
Jsem asi nenáročnej, ale po dokoupení litých kol by mi ani v té nejzákladnější výbavě za 330 nic nescházelo :-) Kromě cca 80 koní, ale to už je jinej příběh.
Na obrazcich dobry, komu bude vyhovovat default vybava, bude spokojeny. Ale ja chtel v dubnu Rapid SB 77kw s kozenym paketem, auto klimou, alu koly, navigaci a byl jsem take na tech 330 az 340.000 Kc. Ta moznost volby konfigurace u Skody je fajn, nevim jestli bych ted volil Pulzar za 385k s vybavou, kterou mozna nevyuziju ...
On taky nikdo lowendovou nižší střední nedělá a Rapid je tak bez konkurence. Jen u nás tomu chybí ta lowendová cenovka. Ale Rapid je tady doma, tak mu to ti nejvěrnější rádi odpusti a fleet tu lowendovou cenu dostane.