Neviem, či úplne ustúpiť, skôr by som povedal, že hydraulický posilňovač riadenia nahradí ten elektrický a riadenie po drôte (DAS) zostane v ponuke. Je totiž príliš tesno spojené s jazdnými asistentmi a ich balík sa dnes nedá objednať bez DAS.
V každom prípade, podľa mňa to predaje nijako dramaticky neovplyvní. Na fóre majiteľov sa môžeš presvedčiť, že skúsenosti s riadením po drôte sú v drvivej väčšine prípadov pozitívne: [odkaz] -- a to väčšina z nich mala predtým G35/37. Ale ak má niekto skalopevný názor a pritom auto videl len na obrázku, ťažko ho o niečom presviedčať.
Som presvedčený o tom, že Aleš Sleeper Dragoun najazdil na Infiniti Q50 0 (slovom: nula) kilometrov. Inak by nemohol pri zmysloch napísať, že riadenie je "rozviklané" alebo "nepřesné".
Samozrejme, že dobre naladený hydralulický posilňovač je lepší ako elektrický alebo úplne digitálny, ale dovolím si tvrdiť, že keby si so zaslepenými očami krútil volantom v trojke alebo štvorke od BMW a v Q50 s DAS, nevedel by si povedať, čo z toho je playstation.
To Mig_35: Niežeby som mal potrebu brániť Mounton-a, ale čo také strašné ti urobil, že musíš vyťahovať nadávky a urážky? Dovolil si nesúhlasiť s tvojim - podľa teba samozrejme najsprávnejším názorom (musí byť správny. lebo to isté písali aj novinári, však) a predstaviť svoj názor? A ja že sa tu chceme baviť vecne o autách a nie sa urážať.....
Len tak aby som sa aspoň pokúsil ťa pochopiť:
-> videl si to auto naživo?
-> viezol si sa už v tomto aute?
Alebo ako tradične, hodnotíš niečo podľa toho, čo si niekde prečítaš a potom to pozliepaš dokopy?
A už len na okraj - čo si ty predstavuješ pod pojmom "charizma"? :-)
Jen si dovolím drobný OT: v tom Autobildu nebo jak se tomu říká psali i o dlouhodobém testu Audi Q5 2.0 TDI, která musela měnit DSG v 90 tkm. To jen že my tady nedávno někdo vyvracel, jak je možné, že je špatná jedna varianta DSG ze sedmi různých.
Zdá se, že jejich víc:)
Bmw uz nie je to co byvalo. Kvalita interieru je porovnatelna z cinskymi autami. Samozrejme v pripade ze si priplatite cca.20percent z hodnoty auta za dekory je to porovnatelne napr. s Fordom. Hluk od naprav pri prejazde cez nerovnosti. No fuj. BMW je len marketing a obdivovatelia ktori si nevidia na koniec svojho nosa.
Bmw uz nie je to co byvalo. Kvalita interieru je porovnatelna z cinskymi autami. Samozrejme v pripade ze si priplatite cca.20percent z hodnoty auta za dekory je to porovnatelne napr. s Fordom. Hluk od naprav pri prejazde cez nerovnosti. No fuj. BMW je len marketing a obdivovatelia ktori si nevidia na koniec svojho nosa.
"To netvrdím. Ale faktom je, že filozofuješ o niečom, čo si videl akurát na obrázku"
Toto se opakuje ve všech diskuzích pod Infiniti Q50. Auto nikdo neřídil, redaktor, jiný novinář, nikdo z diskutujících jenom on. A proto má on jediný právo o něm diskutovat.
Já jsem v původním příspěvku ani nenapsal, že to řízení je špatné, napsal jsem, jaký
je paradox, že v testu chválí řízení, od kterého Nissan sám odstupuje zpět směrem
k hydraulickému.
Když tady budeme diskutovat jenom o autech, které jsme řídili, potom tady nebudou
žádné diskuse. Já mám za to, že pokud se některé převzaté informace pravidelně
opakují, něco pravdy na nich bude.
I když ho nevypustí, sami přiznávají, že stojí za ho.vn.o
Mně je úplně jedno, kdo to auto řídil nebo ne!!!!!!!!! Sleeper ten článek odněkud převzal,
a jeho původní auto to auto taky nikdy neřídil, neřídil ho nikdo jiný na celém světě než
ty a proto bys měl napsat nový článek!!!!!
kkte. já se klidně snížím
Tak ja Ti tiež niečo vysvetlím. Po prvé som písal, že podľa mňa DAS úplne nevypustia. A po druhé si 11.09. o 17:29 Ty písal, že usudzuješ podľa článku Sleepera, o ktorého vlastnej skúsenosti tiež silno pochybujem. Takže si odpovedz sám.
Nikde som nepísal, že máš držať hubu a neznížim sa k tomu, aby som Ti nadával ;-)
Jen jsem tě upozorňoval, že jich je víc, což jsi měl problém pochopit. Máš odkaz na ten test? AB testoval Q5 pár let zpět a kolem 90 tisíc měla problém, ale převodovka to nebyla (pokud si dobře pamatuji, během jízdy v lese se jim do motorového prostoru dostal klacek a rozedřel se o něj časem nějaký řemen). Tak nějak pochybuji, že by v tak krátkém čase testovali Q5 s TDI znovu a opět by měla problém kolem 90 tisíc km.
Tak já ti něco vysvětlím.
Napsal jsem na začátku, že mně pobavila chvála řízení, od kterého se Infiniti samo odklání. A ty mi ty truhlíku začneš psát, že jsem auto neřídil a že mám držet hubu.
Dává ti to smysl? Kdo z nás dvou je za blba?
A ano, do každé diskuse o Infiniti Q50 přijdeš
a začneš vyřvávat, že ho máš doma a ostatní mají
držet hubu, protože tomu nemůžou rozumět.
Nechválim si svoj chvost v každej diskusii o Q50. Nechválim vlastne nič. Tiež by som bol radšej, keby tam bola hydraulika. Vyjadril som sa len v 2 (slovom: dvoch) diskusiách, proti dookola omieľaným floskulám od expertov, ktorí to auto videli iba na obrázku. Píšem zásadne o tom, s čím mám osobnú skúsenosť ;-)
Neviem, čo myslíš pod slovom "nedosáhl", ale 435i som mal na víkend a nejako ma neoslovila.
BTW, videl a čítal som na nete x porovnávacích testov s kadečím. Raz Q50 prehrá, inokedy vyhrá: [odkaz]
Yes
Kylla
Ja
Da
Ano ;)
Škoda, že japonci za posledních 7let postavili jen dvě nadpozemsky dobrá auta (obě vynesl do nebes nejeden renomovaný plátek). Snad nová NSX řady rozšíří. Rád bych o Infiniti četl jasněji lepší recenze, ale byla by to lež ;-\
Ale nechci být liška, která chválí svůj ocas >:D
BTW, za 3 týdny mi má dorazit Golf R a já se jen bojím, že nebude o 600tis horší než 435xi. Tam vidím jediný problém roztočené vrtule. 4bávo ve "fulu" atakuje základní cenu 6er. Asi proto jich moc nepotkávám...
To si budeš v každé diskusi o Infiniti chválit svůj ocas? Ano, máš Infiniti Q50 a já jsem s ním nejel. Nikdo s ním nejel, jenom ty. A bože chraň, aby někdo napsal křivé slovo:-)
Škoda, že jsi nedosáhl na tu 435i. Poznal bys opravdu schopné auto.
btw.
[odkaz] ;-)
asi to nechají jako příplatkovou výbavu ;-) ale musí se jim nechat tu snahu, že se vrátí ke klasickému posilovači, ne elektrickému. i bmw kdysi něco zkoušelo, ale s horším úspěchem
Souhlas, mě pobavilo i tohle, "...může zaujmout i řadu fanoušků evropské prémiové ligy. Za tímto tvrzením, které by se ještě před několika lety zdálo jako absurdní scéna málem z Ioneskova dramatu, si stojíme..." >:D To je hrdina, jak jde proti proudu. Přitom je to přesně naopak, G35 a zvlášť G37 byla auta, o kterých se tohle nejen tvrdilo, ale navíc to byla pravda, jízdně vymazlené zadokolky se šestiválci, pokud se někdo našel v designu, měl plnohodnotnou alternativu. Teď je tam koupený motor i převodovka, řízení po drátě, vzledem k tomu, jaký byl předchůdce G37, je spíš samotné Q50 jak z Ioneska. >:D
Ano, soudil jsem jen z tohoto článku
[odkaz]
Ale máš pravdu, mám skálopevný názor, že hydraulický posilovač je lepší volba než
ovládač typu playstation. A playstation mám doma, takže mám i osobní zkušenost.