Místní pochybovači neuvěří existenci Giulie ani až jí uvidí na vlastní oči, jsou ztracený případ...jejich škatulka v hlavě už je vybudována díky propagandě českých webů, která sama vystavěla takhle debilní veřejné mínění o značce, ale Marchionne v tomhle případě myslí revitalizaci zcela vážně.
Asi jedna z poslednich (cti vubec posledni) sance o vzkriseni znacky ktera si to sakra zaslouzi.
Doufam ze design bude ala prave predstavene XE => alternativni k (ruku na srdce) docela chladne D3, davajici emoce a zaroven sarm. A kdyz uz se toto povede tak stejne doufam, ze alfa nezakopne v nabidce motoru (dobry diesel s dobrou prevodovkou(!) zaklad) a technice obecne.
Palce držím, zadokolka od alfy ve střední třídě, to byl byl super přírůstek. Jen si říkám, když to představení má být za tři čtvrtě roku, musí být auto prakticky hotové. Takže kde jsou obvyklé "úniky", které by zrovna alfě v její situaci mohly velmi pomoct, kde je guilia olepená folií "zachycena na severní smyčce"? Nic, ticho po pěšině...
Na druhou stranu, snad ani Marchione by si nedovolil takovou blamáž s konkrétním datem. Ale těžko říct. :-|
Jo, jo, kolem těchhle obrázků už tu byla debata, mě zaráží to datum právě proto, že tohle je jen mula, prostě 9 měsíců před představením je auto hotové, to už musí nutně jezdit finální kastle s kamufláží. ;-)
No "uniky" jake nam predvadi treba Skodovka povazuju spis za nastroj marketingu, nutno rict ze veleuspesny, takze teoreticky i auto takto kratce pred predstavenim jeste muze byt strezeno, ale....
U italu tam vzdy musi byt nejake to ale :-) , po petilete skusenosti spolupracovani s italama se spis obavam, ze nepujde o dokonale planovanej a strezenej klenot, ale spis o druhou moznost a sice auto site horkou jehlou. Tu se nebojim o design, ten italove umi i narychlo, ale prave cela vychytanost a souhra prichazi az po ladeni, ladeni a ladeni a nevim jestli si Italove neukousnou moc velky kus na velice kratky cas. Tam kam miri neobstoji s autem co bude dobre jen v necem, to auto musi slapat naprosto ve vsem.
No a toto cele me logicky privadi k riziku, ze auto nebude takove jak jsem si pral ve svem puvodnim komentu a to uz bych videl jako fatalni a finalni alfacke slapnuti vedle znamenajici definitivni konec.
Ano, právě "únik" jako nástroj marketingu, to mi tu chybí, to je přesně to, co by alfa v této situaci potřebovala, všechny ty spekulace, jedna dvě fotky "uniklé" z testování, třeba rozmazaného ale už finál modelu... jenže nic, kromě té muly. ;-)
Po těch odsunech termínu konečně nějaké konkrétní datum. Tentokrát se tomu už snad dá věřit, když to Marchionne naplánoval na výročí a na dobu konání Expa v Miláně.
Nechápu proč se Giulii nahlíží jako na něco, co Alfu Romeo zachrání. Mito se neprodává, Giuilleta se neprodává. Kolik se bude muset prodat nového modelu aby to automobilku vytáhlo z hnoje? Vždit současnou produkci nikdo nechce ani v Itálii. I korejská rejže toho tam prodá více ;-\
Pravda. Giuletta by se prodávala, kdyby prošla faceliftem a měla cenovku na úrovni Golfu. Stejné to bude s větší Giulií... pokud bude cílit na Modeo, případně Passata tak má šanci jako alternativa, která drnká na city. Pokud půjde s cenovkou na D3 nemá šanci, ač bych jí to přál.
Taky to moc nechápu. Podle mě to auto není špatný (po stránce designu patří pořád k nadprůměru třídy) a motory tam jsou taky slušný. Akorát nevědí, co by si za to řekli, protože dát za to s tím prostředním Multiairem kolem 600 tisíc, to pánové asi spadli z višně.
A pochybuju, že to u Giulie bude jiné - zas to bude na pohled super auto, ale s debilní cenou i prodejní politkou a image rizikové, nespolehlivé značky, proti němuž Italové dlouhodobě nic nedělají.
S tím designem si to nemyslel vážně, že ne? Možná zezadu nebo bočního profilu bych s tebou souhlasil, ale předek je naprosto nestravitelný. O propagaci a velice vysoko postavené ceně bych raději ani nemluvil...
Btw pokud Giulia opravdu přijde, Alfu nespasí. Kdo nemá z mainstreamu dobrý auto nižší střední je mimo hru. Fiat/Alfa tohle pole v podstatě vyklidil už před lety... :no:
Nová Giulia bude muset být sakra dobrá, nadpozemsky krásná a ještě za cenu pod D3. Jinak nebude mít šanci na pořádný úspěchu. Strašně bych jí ho přál, ale mám obavy, jestli je splnění toho úkolu vůbec v silách současného Fiatu. A aby toho nebylo málo, na trhu právě přichází nový baby sedan od Jaguaru a to je sakra pěkné a vyspělé auto...
Jestli vstoupí 2x do téže řeky, tak bude definitivní ámen. Právě poslední zástupce střední třídy AR159 na tomto shořela. V době uvedení se o ní mluvilo v superlativech. Technicky, jízdně i bezpečnostně, nicméně cenovka byla natolik sebevědomá, že potencionální kupec šel raději na jistotu do D3 a v mnoha případech ještě ušetřil. Dnes je situace o to horší, že kromě D3 je tu i Jaguar a Volvo, a na písku si chtějí hrát i Japonci...
159 neshořela zdaleka jen na ceně. To auto ztratilo správný alfácký charakter, bylo příliš těžké (minimálně zpočátku) a do zavedení motoru 1750 TBi neměla jediný použitelný benzinový motor. Po jízdní stránce sice nechyběla jistota, ale hravost a obratnost 156 určitě, nemluvě o neitalsky strohé přístrojové desce. Ani vnější design nebyl zdaleka tak povedený jako u 156 (přehnaně dlouhý přední převis, humpolácké kliky atd.). Prostě jak přiznal Marchionne, 159 byla přešlap, a pořádný! Auto úplně zkazila nákaza cizími geny GM...
P.S. Celé generace alfistů snili o alfáckém sedanu ve stylu 75, tak teď se snad dočkáme! ;-):yes:
Shořela hlavně na ceně. Vše ostatní je jen dané dobou v které vznikala. Myslet si, že v roce 2005 vznikne auto jako je 156 je naivní. Už kvůli tomu, že bytelnost a kvalita auta jako takového je zcela jinde. To, že vznikl na dnešní dobu tančík je věc druhá, nicméně pozdější konkurence v podobných motorizacích nebyla zas o tolik lehčí.
Cílem 159 bylo přitáhnout hlavně nové (německé) zákazníky a ne ty co brečí nad 75kou.
P.S. Krásná hliníková (leč velmi špatně vymyšlená) klika ze 156 neznamená, že všechny ostatní kliky na planetě jsou humpolácké ;-)
No, myslím si, že 159 těch německých zákazníků moc nepřítáhla, zato důkladně odradila ty zbývající! Tak teď snad příjde náprava a opravdový pokračovatel skvostné řady sportovních sedanů Giulia-Giulietta (II.)-75-155-156 :-):yes::yes::yes:
P.S. Vnější kliky 159 byly šíleně humpolácké nejen ve srovnání s klikami 156, ale vůči klikám většiny ostatních aut na trhu!
.......možná méně "bulvární" přístup (použití až mírně posměšné smrště) třeba výměnou za víc informací. Ty, které obsahuje tento článek, se dají zhustit do jedné holé věty, resp. stačí pouhý titulek.
Odkud pochází informace, jak je asi důvěryhodná, v jakém stádiu je vývoj, jak bude vypadat (kromě toho, že bude asi se zadním náhonem) a podobné informace, které by jistě nejen alfisty zajímaly, se čtenář ale nedozví.
Je však jistota probuzení diskuzního býka červeným suknem vždy, když se uvede Alfa - plány - budoucnost - nové modely - termíny.
Nevinil bych autory článku, prohlašováním nádherné budoucnosti Alfy se pořád Alfa drží při životě. Hodili do placu prostě termín i když ví, že nic nebude. Základní informace by už musely být jasné, protože na autě by se už pracovalo. O Fabii se vědělo už rok dopředu na jaké to bude platformě.
.... jen poznámka, třeba podle tohoto článku [odkaz] se představí v tom červnu "jen" nějaká předprodukční verze nebo co.... výroba se rozjede až někdy na konci roku 2015....
takže až se tady začnou objevovat bombastické články "giulia odložena na konec roku", tak aby nikdo nebyl překvapen....