Kopřivnická automobilka Tatra dodala slovenským hasičům dvě desítky vozidel z kontraktu na 166 vozů. Dvaadvacet hasičských automobilů si dnes zástupci slovenského hasičského a záchranného sboru převzali v Popradu.
aspon hasiči si objednávaj české nákladáky, škoda že to už neudělali dřív a nepomohli zachránit Pragovku, stejně jako to neudělali technické správy komunikací, ředitelství silnic a dálnic atd, které řadši nakoupili Unimogy místo Pragy UV80, resp. Grand a Alpha.
Ono stačilo aby kvlaita a cena zvítězila nad tím, kdo komu víc strčil v obálce. Po těchnické stránce a vzhledem k ceně neměly Pragy konkurenci. Problém byl vždy zafinancovat výrobu, k čemuž chyběly takovéto dlouhodobé zakázky od solventních firem či státu.
Jsi si si po tomto prohlášení jist příčetností, nebo je to z počasí ??? Až pominou účinky ideologické masírky, tak jednomu snad dojde, že to tak dělají všichni - až na nás ... V doslovném pohřbívání vlastích firem bychom měli býti šampiony. Jsme takový hospodští bez hospody a platících, ale hlavně, že chutná ...
"Při výrobě hasičských speciálů se automobilka spojila se slovenským výrobcem speciálních nástaveb." - podľa informácií z tlače je výrobcom nástavieb firma THT Polička.
A určite sa zase vedeli dohodnúť..
[odkaz]
A co myslis, preco vyhrala na Slovensku Tatra ? Ked sme kupovali sypac, tak najdrahsi bol MAN, pred nim TATRA, jeden z najlacnejsich Mercedes. A este je u nas velmi uspesnySOR, ale iba v urcitych mestach. Kto bude robit servis na tie Tatry za 10 rokov ? Preco myslis, ze firmy tatry moc nekupuju, podiel na trhu ma dost maly. Phoenixa som videl, jazdi k nam do firmy, vpredu take placate logo Tatra, nastavba od.... Cudujem sa, zetatra nezacala sama vyrabat nastavy aspon pre sklapace, jej ekonomike by to pomohlo a mozno by predali nieco aj na ine podvozky.
Predat v celom svete 800 aut. Mozno sa predavaju, ale na cestach ich nevidiet. Castejsie vidis T148 a staru T815, ako Jamal, Terrno, Phoenix. Vidavam jedneho Phoenixa, 3x minuly mesiac ( auta odviezli 80.000 ton, asi ma velku korbu >:D ). V auguste som videl na dialnici aj HarleyDavidson demo truck, tiez to bude velmi predavane auto. Ten predaj sa pokazi raz dva, stacia sankcie proti rusom a tatra moze byt znovu v problemoch. Sustala by zaplakal, keby to videl.
Po praze a okolí Terrna vidět sou, ale v drtivé většinou to maj soukromí autodopravci a malé stavební firmy. Z velkých hráčů to bohužel nikdo nekupuje no. Prostě Tatra nemá na úplatky a to je škoda. To samé to bylo s Aviema, ty taky skoro nikdo nekupoval, přitom ty nové sou spolehlivé stroje, znam chápka co tím jezdí, má najeto 250 tis a je moc spokojen. Ono taky motor je cummins a nápravy cizí....
Škoda že patrioti kupují jen německou škodovku, ale český firmy nikdy podržet nedokázali.....
Ono to nie je len o uplatkoch. Mame jeden sypac, chodit musi kazdy den v zime. K poruche pride servis na miesto poruchy do hodiny, ak nespravi poruchu, doda ten den nahradny podvozok ( nastavba sa da jednoducho vymenit ). Vyhovarat sa na uplatky je take...nase, je to pohodlnejsie, ako mat poriadne sluzby. Ako by si uplatil majitela firmy, aby kupil tvoj vyrobok ? Ak nie je hlupy, tak vie, ze ho plati bud v cene tovaru alebo v horsich sluzbach. Asi preto sukromne firmy niektore znacky nekupuju, aspon niektore.
Nie su, to by musel stat 2 nasobok tatry, a predstav si 5 znaciek bolo lacnejsich ako tatra. Ako kupujuci mas nieco, co predavajuci nema, peniaze. A servis ku strojom je normalna vec, ale nie so servisnym programom, to by si asi zaplatil este jeden stroj.
Ak je zvnutra zadrbana odformovacimi gebuzinami, tak nato nechyti ani extra kvalita z juesej >:D . No co, citroni ( a nielen oni ) maju v konfiguratoroch chybu. Ak je lepiaca sada, mali by sa k nej vyberat vhodne pneumatiky. Pred casom si sa smial SUVckam, vraj MPV urobi rovnaku sluzbu. Ja som na Suv este defekt nedostal a nechodim len po cestach, a MAM plnohodnotne nahradne koleso :-! No a este sadu na opravu defektu, keby som nahodou rachol viac kolies, kompresor mam stale, zatial funguje.
Ak by si rozmyslal nad tym, co citas, tak by si pochopil, ze pisem o tom, ze niektori vyrobcovia pneumatiky zvnutra necistia od odformovacich prostriedkov, na dotyk su mastne klzke, a preto na ne nefunguje ani ultraseal, ani cinske lepice, a preto pisem, ze v konfiguratore by si mal k lepiacej sade mat moznost vybrat len pneumatiky, ktore sa daju tou sadou zalepit. Alebo by mal mat vyrobca vynikajucu asistencnu sluzbu, prijazd a vymenu kolesa do 1 hodiny.
To jo, rok výroby musí být naprosto shodný, to je základní požadavek na shodnost pneumatik na stejné nápravě..., kdyby to byla třeba 2013ka tak ti logicky seberou papíry a pošlou na STK. >:-[]
U Francuzov je to divne, to maju asi z tych ziab. Ked som na boku skrabol Michelin primacy, hladal som zas starsi rok vyroby, tiez kvoli dezenu dopisali hp a bolo...
Nový/inovovaný model pneumatik se obvykle nějak liší v označení, takže není pro daný model/dezén určující pouze rok výroby, ve tvém případě asi to "X".
Jenže ty nejenže "blbě" píšeš, ale ještě se tu pak s ostaními hádáš, že ty to máš dobře a oni špatně, viz diskuse pod soutěží o nej-dívku, kde se hádáš že "zbývat" se píše s měkkým "í" a ještě se přitom odvoláváš na svoji skvělou češtinářku. Takže se prober. A hlavně obsahově to bývá ještě větší bída, než pravopisně.
Pamatam sa, ze ked mali hasici zasahy v horach, tak sa vtedy pisalo, ze na najtazsie pristupne miesta sa dostali iba so starymi Tatrami a mnohe modernejsie auta, ktore maju, sa tam nedostali. Tatrovacka konstrukcia podovzka je technicky jedinecna a stale dokazuje, ze je skvela v terene :yes:
Nie, ze by Mercedesy alebo Iveca boli zle auta, ale hasicska Tatra ma u nas tradiciu :-)
Tatra má opravdu výborný podvozek. Jsem kdysi četl, jak v USA vyhrála nějakej tendr, kdy hlavní požadavek byl, aby hasičský auto bylo schopný projet vzrostlým lesem a umělo překonat náročný stoupání i s plnou cisternou. Tatra vyhrála rozdílem třídy, jen ji dovybavili komunikačními systémy. Pro rejpaly...ve předu byla namontovaná radlice, která rovnala terén a kácela stromy...