Nikdo si tu toho asi ani nevšimne, pokud sem něco nenapíšu. >😁
Srovnejme tento nový motůrek s koncernovou 2.0 TDI CR, která se montuje do Octavie RS.
Parametricky jsou na tom ty motory obdobně.
Zrychlení má RSka o něco lepší, asi to bude víceméně váhou.
Kombinovanou spotřebu zase tento JTDM. Maximálka RSy je zase pár km lepší.
Shrnuto podtrženo, udělali víceméně stejný motor.
:-!
miromen
0
Ty už radši nic nepiš ty tve přispěvky ukazuji jen nato jaka si vypatlana hlava postižena vw groupe a tento nesmyslny přispěvek to jen dokazuje
jossalito
0
Nauč se česky - hlavičko. A pak to zkus napsat znovu. Něco k tématu. :-!
miromen
0
Školu jsem nikdy v lasce moc neměl takže doučovat se určitě nebudu ale troufnu si napsat že na rozdil od tebe nejsem zaslepen jedinou značkou(koncernem)takže mam svět barevnějši a veselejši.
Jinak alfa ma dieslove motory na světove špici takže určitě neni duvod tomuto motoru nevěřit.
jossalito
0
A já bych na té špici viděl především BMW.
Ta světová špička má totiž výborné dieslové čtyř, šesti a osmiválce. A Alfa má co (tím neříkám, že nic nemá)? Takže vypiš.
miromen
0
Tzn že když alfa nema megavalcove diesly nepatři ty jejich mezi ty nejlepši? Jinak o bmw určitě nepochybuji.
jossalito
0
Já mám na to prostě jiný pohled. Abych výrobce prohlásil za špičkového motoráře, potřebuju k tomu více než jeden povedený motor a další zcela "šedé", jejichž obdoby nabízí i konkurence.
Takže já na tu špičku zařadím i Audi a dokonce daleko před Alfu.
0
Spicka soucasnych TDI motoru je podle me u Mercedesu.. Tim myslim novy agregat OM651.
Objem 2,15 l, vykon 150kW, spotreba smesna... Tocivy moment 500 Nm...
Pochopitelne splnuje i normu Euro 5.
Alfa se na MB bude divat vzdycky zespod.
euro89
0
:yes:
jossalito
0
Vám, klukům od Fiatu, stačí, když tu někdo napíše "VW je fuj" a už jste z toho v sedmým nebi a plácáte se tu po zádech. >😁
A tohle ja hlavně tvůj případ. 😉
RS
0
>😁 ... Válka světů začíná
mura11
0
Pokud porovnavas tabulkove hodnoty, tak jako nejvetsi rozdil najdes v Euro normach, ktere motory plni(Euro 4/5).
TDI ma lehce nizsi tocivy moment 350/360 nm pri stejnych otackach a z toho vyplyvajici stejny vykon polozeny o 200 otacek za minutu vyse 4200/4000.
Vice ukaze jenom cas 😄
dk2006
0
Motor 2.0JTDm s vykonom 170k je pre Alfu Romeo bezny vykon.
Nie je to ziadna sportova obdoba Octavie RS.
Takze neporovnavat. Motor ma velku rezervu co sa tyka vykonu.
Prikla😜 2.4 JTD 200k bol pre potreby talianskej policie zvyseny na 270k a to ma podla motorarov este rezervu na 300 k s tym ze nieje dotknuta zivotnost motora.
Ver tomu , ze keby Alfa chcela spravit nejaku sportovu ediciu s dieslovym motorom tak ju spravi a spravi ju s takym vykonom aby Octavia bola o par desiatok koni pod nou.
Takze mi s toho vyplyva jedno Alfa ma pre seriovy model taky vykon, ktory maju koncernove motory iba pri verziach RS.
Varadero
0
Ještě že jsem dočetl až na konec, protože to co jsi napsal ty mě napadlo také. Díky za příspěvek.
0
presne tak, udelat velkej motor neni pro italy zadnej kumst,otazkou je kdo by si velkej motor koupil? 1.9 a 2.4 sou naprosto dostacujici a vyborne motorizace
Srovnejme tento nový motůrek s koncernovou 2.0 TDI CR, která se montuje do Octavie RS.
Parametricky jsou na tom ty motory obdobně.
Zrychlení má RSka o něco lepší, asi to bude víceméně váhou.
Kombinovanou spotřebu zase tento JTDM. Maximálka RSy je zase pár km lepší.
Shrnuto podtrženo, udělali víceméně stejný motor.
:-!
Jinak alfa ma dieslove motory na světove špici takže určitě neni duvod tomuto motoru nevěřit.
Ta světová špička má totiž výborné dieslové čtyř, šesti a osmiválce. A Alfa má co (tím neříkám, že nic nemá)? Takže vypiš.
Takže já na tu špičku zařadím i Audi a dokonce daleko před Alfu.
Objem 2,15 l, vykon 150kW, spotreba smesna... Tocivy moment 500 Nm...
Pochopitelne splnuje i normu Euro 5.
Alfa se na MB bude divat vzdycky zespod.
A tohle ja hlavně tvůj případ. 😉
TDI ma lehce nizsi tocivy moment 350/360 nm pri stejnych otackach a z toho vyplyvajici stejny vykon polozeny o 200 otacek za minutu vyse 4200/4000.
Vice ukaze jenom cas 😄
Nie je to ziadna sportova obdoba Octavie RS.
Takze neporovnavat. Motor ma velku rezervu co sa tyka vykonu.
Prikla😜 2.4 JTD 200k bol pre potreby talianskej policie zvyseny na 270k a to ma podla motorarov este rezervu na 300 k s tym ze nieje dotknuta zivotnost motora.
Ver tomu , ze keby Alfa chcela spravit nejaku sportovu ediciu s dieslovym motorom tak ju spravi a spravi ju s takym vykonom aby Octavia bola o par desiatok koni pod nou.
Takze mi s toho vyplyva jedno Alfa ma pre seriovy model taky vykon, ktory maju koncernove motory iba pri verziach RS.