Ekonomika
Budou ještě více jezdit nezpoplatněnými okreskami, ale zákazníkům vyfakturují i to mýtné, neboj 😉
A proč ne rovnou o 100% ? Když ti "borci" u nás neumí udělat betonový pás dálnice tlustý průměrně 65cm (a dálnici D1 udělat třípruhovou), jako je to u zatížených dálnic v Německu, ale kladou tam jen 35cm tlustý betonový pás, který se za pár let zase poláme, je třeba kaminonovou dopravu výrazně potlačit!
Já proti ní nezvracím a ani ji nehci zakazovat. Jen mě naštvalo, když stát zavedl mýto, tak ho nastavil tak, abychom byli o malinko levnější než ti okolo a tak u nás bylo co nejvíc kamionů. Prostě hlavně aby stát (a Kapsch) co nejvíc vydělal. Bez ohledu na zničené dálnice, na zničené okresky.
A pak zdražil naftu tak, aby dopravci tankovali jinde.
A pak zdražil naftu tak, aby dopravci tankovali jinde.
Jinak teda když už si lenoch, tak tady máš link.. [odkaz]
Neříkám, že je absolutně přesně na korunu, ale v řádech to tak nějak bude.
Neříkám, že je absolutně přesně na korunu, ale v řádech to tak nějak bude.
To je základ, nic nehledat, po ničem nepátrat a hlavně mít svůj názor vůbec ničím nepodložený... Tak se konverzuje 😄
Pochybuji, tuzemská doprava platí také mýto. Jinak bych řekl, že škůdci silnic jsou stavební firmy, které nezvládnou postavit kus dálnice či mostu, aby vydržel alespoň 5 let..viz D47 nebo D3 >😒] :no:
Je potřeba si uvědomit, kolik mýtného se z tranzitu vybere pro stát a silnice, potažmo kolik na spotřební dani z pohonných hmot. Nehledě na to, že pokud by se k tomu tak posavili i Němci, zdraží se nám opět také vše, jelikož většina k nám putuje z a přes Německo. Mne to tedy jedno není, abych vydal měsíčně třeba o tisíc Kč více než dosud.
Souhlas. Nakladni doprava jen ta nutna pro dopravu do a z CR, ne skrze. Byt tranzitnim statem neni zadna vyhra, spis presne naopak a jen vyber z myta a z nafty vzniknuvsi skody nikdy nezaplati.
Zdraží o 30%, vyberou o 30% méně, trucky nás objedou. Nafta levnější není, mohla být, mýto bude dražší. Ono to tak nevypadá ale v Polsku postavili hodně dálnic a severní cestou mohou ČR objet.
Tak aby se pan "ministr" nepřepočítal.
Tak aby se pan "ministr" nepřepočítal.
Kamiony jsou (spolu s neschopnosti postavit kvalitni dalnici hned na zacatku) jedini skudci silnic. V podstate veskere skody se daji pricist prave kamionove doprave. Neverim, ze tech par mld co se diky kamionum vybere pokryje i jen z desetiny veskere skody ktere na ceskych cestach vznikaji (prave diky kamionum).
Tu rovnici klidne otocim. Ono by se totiz klidne mohlo stat, ze tim ze se CR kamionu zbavi ti zustane treba o tisic Kc vice nez dosud.
Te poznamce o Nemecku nerozumim.
Tu rovnici klidne otocim. Ono by se totiz klidne mohlo stat, ze tim ze se CR kamionu zbavi ti zustane treba o tisic Kc vice nez dosud.
Te poznamce o Nemecku nerozumim.
To tedy vše za předpokladu, že místo toho nebudou ještě více jezdit po okreskách.