Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW skutečně vyvíjelo a testovalo motory V6

10 komentářů

MariAchi
Tak ty bych rád někde viděl popsané, a nejen já, ale jistě celá řada majitelů N47.

Osobně se BMW divím, V6 je zejména kratší a co se týká jízdních vlastností, tak jak původní M3 E30, tak 320Si dokázaly, že zkrácením motoru se dají dosáhnout géčka jako ve stíhačce 😄

Řadový šestiválec je fajn, ale podle mně je tam spíš proto, že jeho zvuk není moc vzdálený V8 a pokud chtějí killnout V8 (a to bude do budoucna nevyhnutelné), tak jako adekvátní náhrada (zvukem a kultivovaností) ho Ř6 zastoupí o něco lépe, než V6. Dalším důvodem může být zástavba turbodmychadel, která je u vidlicoveého motoru mezi podběhy celkem problematická, u řadového je místa dost - s tím si BMW užilo svoje u V8 biturbo.
Moik
Prvni, co me sokovalo byl zvuk radoveho ctyrvalce N47. Pak usednuti za volant. Oboji je pro me vedlejsi...
MariAchi
Jsem na tom stejně, jen ten motor mně šoknul negativně, zbytek auta pozitivně, takže jsem ten kravál prostě přehlédl.
Ale další auto - bude-li to BMW - už jen s benzínem.
Avatar - boost.
boost.
Jest pravda ale, že N47 v Fkových modelech jsou na tom s hlukem o něco líp, hlavně na volnoběh. Nicméně díky menšímu odhlučnění motoru v F30 byl motor víc slyšet... Takže jsme se nikam neposunuli, pánové z BMW.

Jsem zvědav na B47. Testy, pokud nějaké jsou, jsem nečetl. Pokud se nemýlím, B47 je zatím v pětce (od teď i s upravenou ZF) a v X3.

Ale zas nadruhou stranu, míň tapecírunku přijde v případě benzínové R6 vhod. 😄
MariAchi
Já mám ještě E sérii a odhlučnění je u mého auta asi sprosté slovo, ani kapota není vytlumená. Ona to není zase taková hrůza, ale prostě to, co slyším, mi k renomé BMW a k ceníkové ceně nesedí. N47 je i v 2er AT a dle prvních dojmů je podstatně tišší, to ale může být i zásluhou uložení.
Kharl.ANTIDIESEL
šmarja
co na tom [odkaz] [odkaz] chcete ještě vyvíjet? >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
free78
Kharle Bereniko, nebo kdo se scohváváš pod tím nickem, co nechápeš na tom, že vývoj motoru s vyšší účinnotí je cesta dopředu?
A nemel kraviny o elektromobilech, ta energie přeměněná na elektřinu se musela taky někde nejprve vyrobit s nějakou účinností.

Já osobně vidím u spalovacích motorů potenciál pro další vývoj ve využití tepelné energie, která zbůhdarma proletí výfukem.
XTad
Zvuk řadového šestiválce není moc vzdálený od V8? Kdybys napsal vidlicového, ještě bych to pochopil, ten má alespoň ten chrapot, ale řaďák? To né...
Yazaman
Yazaman
Máme brát tenhle článek jako důkaz, jak moc to jde s BMW z kopce? Nebo se spíš jedná o úpadek současných snobů, které se jen BMW snaží pořádně pumpnout. Možná za pět deset let bude mnichovským stačit s patřičnou marketingovou masírkou prodávat za milion šlapací auta, a někteří lidé se budou schopni o ně i tak pozabíjet jen kvůli modrobílému znáčku na kapotě
>😒]