Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi TT Coupé 2015: V České republice už příští měsíc nejméně za milion korun

Třetí generace kompaktního kupé Audi TT míří do českých showroomů. K dispozici bude od půlky října a přijde bez stokoruny na milion.
Zpět na článek
16. 9. 2014 09:51
16. 9. 2014 11:03
16. 9. 2014 12:20
16. 9. 2014 13:07
16. 9. 2014 13:23
16. 9. 2014 16:37
16. 9. 2014 17:16
16. 9. 2014 17:57
16. 9. 2014 18:27
16. 9. 2014 19:15
16. 9. 2014 10:30
16. 9. 2014 10:46
16. 9. 2014 11:01
16. 9. 2014 11:19
16. 9. 2014 14:32
16. 9. 2014 11:18
16. 9. 2014 12:11
16. 9. 2014 12:44
16. 9. 2014 13:25
16. 9. 2014 11:05
16. 9. 2014 11:10
16. 9. 2014 11:21
16. 9. 2014 12:17
16. 9. 2014 12:45
16. 9. 2014 12:09
16. 9. 2014 12:46
16. 9. 2014 12:36
16. 9. 2014 13:01
16. 9. 2014 11:24
16. 9. 2014 12:20
16. 9. 2014 13:51
16. 9. 2014 14:49
16. 9. 2014 15:37
16. 9. 2014 14:14
16. 9. 2014 11:26
16. 9. 2014 14:12
16. 9. 2014 14:35
16. 9. 2014 14:46
16. 9. 2014 15:36
16. 9. 2014 15:39
16. 9. 2014 15:45
16. 9. 2014 15:49
16. 9. 2014 17:19
16. 9. 2014 17:49
16. 9. 2014 19:55
16. 9. 2014 17:26
16. 9. 2014 17:47
16. 9. 2014 19:54
16. 9. 2014 19:28
16. 9. 2014 14:42
16. 9. 2014 15:32
16. 9. 2014 17:27
16. 9. 2014 19:27
16. 9. 2014 23:28
16. 9. 2014 17:53
16. 9. 2014 18:59
16. 9. 2014 19:45
Avatar - Hittman
16. 9. 2014 09:51
1
Za mne jednička. Jen mě u té nafty zaráží, proč tam není výkon 140 kW jako u passatu nebo tam nakonec nedali 176 kW...??
Rozbalit vlákno
9
Avatar - !GAS!
16. 9. 2014 11:03
Re: 1
Jde o to, že modely ULTRA jsou u Audi brány jako ultra mega úsporné a tím pádem i motorizace je naladěná tak, aby žrala co nejméně, stačí se podívat do údajů o spotřebě u verze TDi Ultra a proto nemá 140kW. Nicméně smysl úsporného modelu u sporťáku mi poněkud uniká...

Na druhou stranu, až bude v prodeji TTRS s pětiválem, to bude terpve pořádné Porno. Měl jsem tu čest se starším modelem a ten zvuk ve spojení s dynamikou....
16. 9. 2014 12:20
Re: 1
A6 ultra má 140 kW 2,0 TDI. Podle mne za volbou 135 kW verze nebude honba za spotřebou.
Avatar - !GAS!
16. 9. 2014 13:07
Re: 1
Netvrdím, že motor 140kW nemůže být osazen v nějakém modelu Ultra. Jde o to, že množství výkonu není u takového výkonu na 1. místě.

Daleko důležitější je pro ně spotřeba + emise. A speciálně u emisí CO2 v g/km rozhoduje například i hmotnost vozu, počet poháněných náprav a bůh ví co ještě. A pokud jim z toho vylezlo, že 135kW je na tom lépe, pak to tak dělají.

Každopádně opakuji, že u modelu Ultra nejde v první řadě výkon a že nevím, proč zrovna u sporťáka tuhle variantu nabízejí... :-!
16. 9. 2014 13:23
Re: 1
A podle mne za volbou 135 kW spotřeba nebyla. Neříkám, že by nemohla, jen si to nemyslím. Ostatně A3 má také pořád 135 kW verzi a ultra to není.
Avatar - !GAS!
16. 9. 2014 16:37
Re: 1
Já o voze a ty o koze... nemá smysl dál se bavit.

Když už chceš vědět důvod,135kW motory se dělají pro vozy s napříč uloženým motorem A3/TT a 140kW pro podélně uložené A4 výše...

Ale to je fuk, bo jsem reagoval na úplně něco jiného.

Navíc, stejně jde jen o nataktění jinak totožných motorů a hádat se u takto výkonných jednotek o 5kW mi přijde podobné, jako když se opilci v hospodě hádají o to, zda je rychlejší na top speed R8 nebo RS6 od MTM...

A přitom právě tito opilci nikdy v ničem takovém nejeli, nejezdí a ani nikdy nepojedou, neboť jejich sen o rychlosti se jim plní tak maximálně za volantem obstarožního, rzí prorostlého Favoritu, nebo Felicie...

:-! :-! :-!
16. 9. 2014 17:16
Re: 1
140 kW verze existuje i pro uložení napříč. Je to novější provedení a hittman je zkrátka zaražený z toho, že ho TT, jako nový model, nemá.
Avatar - !GAS!
16. 9. 2014 17:57
Re: 1
A které Audi s motorem napříč o výkonu 140kW myslíš. Tedy aktuálně dostupné.
Avatar - white label
16. 9. 2014 18:27
Re: 1
Audi napříč asi zatím žádné, ale nový Passat má taky motor napříč a má ho, tak proč by ho zrovna nové TT nemohlo taky dostat.
16. 9. 2014 19:15
Re: 1
"proč tam není výkon 140 kW jako u passatu" A skutečně v nabídce je. O Audi jsem nic nepsal.
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2014 10:30
ceny hmm
ak ich porovnam s cenou RCZ R .... zrazu sa mi peugeot az taky drahy nezda... a mozno bude aj lepsi ako ten zaklad od audi ... tesim sa na porovnavaci test niekde na nete.....
Rozbalit vlákno
8
16. 9. 2014 10:46
Re: ceny hmm
Když vezmeš 147 kW THP, je mezi nimi zhruba 3 tisíce €. Bez dorovnávání výbavy s tím, že i (prozatím) nejlevnější TT má pořád výkonnější motor. Tady se projevuje slabší koruna, dříve by bylo pod 900 tisíc.
Avatar - matii
16. 9. 2014 11:01
Re: ceny hmm
Design a motorizace s RCZ R srovnatelné, ale v oblasti grafiky palubních systémů je TT asi o 3 generace vepředu. Nechápu, proč RCZ R má grafiku stejnou jako 308 z roku 2007 tj. červená kalkulačka. U auta za 1,2 mega bych čekal něco jako je na prvních fotkách v galerii TT. Kompakty (foťáky) měly AMOLED displeje už asi před sto lety.
16. 9. 2014 11:19
Re: ceny hmm
Ty displeje to RCZ kazily už když přišlo na trh, to je fakt.
16. 9. 2014 11:18
Re: ceny hmm
Psal RCZ R = 270 koní.

ALe i tak je to něco trochu jiného - RCZ R je zaměřeno na "hardcore" jízdu, TT je universál v pěkným ohozu, spojuje je jen koncepce karoserie (malé kupé) a pohonu (vše vpředu).
Jinak je topper - klasicky - zcela mimo.
16. 9. 2014 12:11
Re: ceny hmm
Vidíš, to mi uteklo a ani mě to nenapadlo vzhledem k tomu, že ještě není ceník pro TTS, o TT RS nemluvě.
16. 9. 2014 12:44
Re: ceny hmm
Tak tak, TTS a TT RS ještě cvíli počkají.
Stejně se ale nedá čekat, že by Audi pojalo tahle auta jako okruhové, či okreskové nářadí, budou to komfortní a hodně výkonná kupé, stejně jako v předchozích generacích.
16. 9. 2014 13:25
Re: ceny hmm
Přesně tak. Pokud bude v nabídce okruhová verze, tak to bude CS.
16. 9. 2014 11:05
Peugeot
Za mě Peugeot RCZ-R, ultra sportovní náčiní. Tyhle Audiny jsou leda tak pro ***ky nebo pro důchodce před hrobem.
Rozbalit vlákno
9
16. 9. 2014 11:10
Re: Peugeot
Výstižné >:-[] :yes:
16. 9. 2014 11:21
Re: Peugeot
A poněkud neznalé (když nechci být za sprosťáka).
RCZ R je sice nej hardcore model od Peugeotu v současné produkci, ale do ultra sportovního náčiní má hodně daleko. Stejně jako TT.
16. 9. 2014 12:17
Re: Peugeot
Jo hlavně, že poráží Megane RS, Porsche, Audi, BMW a další. Více sportovněji už udělat nešel.
16. 9. 2014 12:29
Re: Peugeot
Ještě jsi zapomněl dodat, že poráží i Boeing 767.
16. 9. 2014 12:45
Re: Peugeot
Kdo poráží koho a v čem?
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2014 12:09
Re: Peugeot
no ja som audinam nikdy neprisiel na chut kvoli ich sterilite a dizajnu..... ale nove TT vcelku vyzera k svetu... najviac emocne na mna stejne posobi A3 sedan.... snad najkrajsie audi v historii z mojho pohladu... stale som z neho mimo a to uz presla hodne dlha doba.... nadherne auto ... neskutocna krasa kompaktnosti a dokonalost aku ludske oko v nizsej stredne triede este nevidelo
16. 9. 2014 12:46
Re: Peugeot
Myslíš jaký tvoje oko nevidělo. ;-)
16. 9. 2014 12:36
Re: Peugeot
Ultra sportovní? To asi moc velký sportovec nebudeš, když je tohle pro tebe až ultra sport >:D
Avatar - dewill
16. 9. 2014 13:01
Re: Peugeot
A jak by se tam ten důchodce asi nacpal? :-)
16. 9. 2014 11:24
Poprvé...
...co se mi TT líbí i v červené. :yes:
Rozbalit vlákno
9
16. 9. 2014 12:20
Re: Poprvé...
Hlavně už to nevypadá jako auto pro holky...ještě mu chyběla mezi barvami růžová a speciálně z první generace by mohly vystupovat jen Barbíny. ;-)
16. 9. 2014 12:55
Re: Poprvé...
Jojo, vzpomínám si, že když uváděli TT 3,2, tak jsem psal, že by spíš měli uvést 1,8 bez turba a s automatem - vzhledem ke kupujícím :-)
16. 9. 2014 13:51
Re: Poprvé...
...trénuj pracky na přetáčivost, říjen bude ve znamení výkonu... Když jsme u toho supersportovního RCZ :-)
16. 9. 2014 14:47
Re: Poprvé...
Jakože pudem spolu s tebou a JiRikem na pouť na autodrom? >:D
16. 9. 2014 14:49
Re: Poprvé...
Ji/Rik potřebuje nejdřív trošku rozjezdit Brouka...aby stačil >:-[]
16. 9. 2014 14:50
Re: Poprvé...
Brouka?
Von mu říká Brouk?
Už jsem slyšel zajímavý názvy pro ten orgán, ale Brouk? >:D

Ani nechci vědět, jak ho potřebuje "rozjezdit" >:D >:-[]
16. 9. 2014 15:37
Re: Poprvé...
...myslel jsem co má v garáži, ne jeho trable s vopuchlou tkaničkou :-) >:-[]
16. 9. 2014 14:14
Re: Poprvé...
V tomhle ohledu, se aspoň u mně, nic nezměnilo. Hlavně při pohledu zezadu je to pořád
to titěrnoučké autíčko, co vypadá jak angličák.
16. 9. 2014 11:26
Agresivita
Generace po generaci vypada cim dal tim nastvaneji / agresivneji. :no:
Rozbalit vlákno
2
16. 9. 2014 14:43
Re: Agresivita
Nesmutni, stále máš ještě na výběr: [odkaz]
16. 9. 2014 18:15
Re: Agresivita
Když už, tak něco, co strčí tu příšeru od VAG do kapsy. [odkaz]
16. 9. 2014 14:12
Cena
Ty ceny se mi stejně nezdají i s ohledem na Audi. A4 je levnější, A5 kupé je na tom podobně, záleží na konkrétní verzi, třeba 2.0 TDI je ale výrazně levnější. A to si myslím, že A5 je jako auto dál...
Rozbalit vlákno
18
16. 9. 2014 14:35
Re: Cena
Tohle je podstatně stylovější než A5, proto ty ceny. Prodejní cena neroste v přímý úměře s vyspělostí. Pak by třeba F500 nebo RR Evoque museli být naprostej propadák ;-)
16. 9. 2014 14:46
Re: Cena
Navíc je tohle TT funglofka, A5 už je tu nějaký ten pátek.
16. 9. 2014 15:36
Re: Cena
To je pravda, ale v mých očích není o tolik stylovější, abych nevolil A5.Evoque není předražený, u LR/RR si pořádně zaplatíš všechny... ;-)
16. 9. 2014 15:39
Re: Cena
Evoque je předraženej strašidelně ;-) . Reálně je konkurencí X1 a Q3... :-)
16. 9. 2014 15:45
Re: Cena
Velikostně ano, pokud jde o terénní vlastnosti, jsou Q3 a X1 dětské hračky proti Evoque. Samozřejmě je otázka, kolik lidí to v praxi využije. Ceníky už jsem delší dobu neviděl, ale dříve to vycházelo tak, že po dorovnání výbavy to vyšlo stejně. Samozřejmě můžeš utratit "druhé auto" za výbavu, především úpravy vzhledu...
16. 9. 2014 15:49
Re: Cena
Letos ještě ne, ale myslím, že příští přijde na řadu cenovej jemnocit ;-) . Stavbu v době provádění hrubých terénních úprav dal bez mrknutí oka :-)
16. 9. 2014 17:19
Re: Cena
To dala X1 taky, já ten zákaz vjezdu krapítko přehlíd a už jsem byl na nový dálnici, která je ale zatím jen na papíře :-) Musím říct, že mě příjemně překvapila. Ta X1 samozřejmě, ďury na dálnici (byť rozestavěné) jsem čekal :-)
16. 9. 2014 17:49
Re: Cena
Včera jsem vymetl jeden zákop pro útočnej tank u Třince...Jeremy dostal ránu až jsem se bál, že tam nechám proslulý allroadí přední ramena. Nakonec to bude jen plánovaná geometrie před severským tripem ;-)
16. 9. 2014 19:55
Re: Cena
Tak na to bych si netrouf.
Ostatně časem začínám přemýšlet o nějaké offroad škole ;-)
16. 9. 2014 17:26
Re: Cena
A v terénu jsi ta auta porovnával? :-) Já jen že jsi mi připomněl silvestrovské auto.sme.sk.
16. 9. 2014 17:47
Re: Cena
Mariáš mi nechtěl s X1 offroad drive experience povolit >:-[]
16. 9. 2014 19:54
Re: Cena
Ještě bys mi to sepsul, Evoqofile >:D
16. 9. 2014 19:28
Re: Cena
Vycházím z toho, že podvozek je shodný s Freelanderem, ten mám doma.
16. 9. 2014 14:42
Re: Cena
Také není od věci srovnávat obdobně výkonná auta, o výbavě nemluvě. Časem celkem jistě dorazí i levnější (a slabší) TT.
16. 9. 2014 15:32
Re: Cena
Výbavu jsem nekontroloval ale motory jsou logicky stejné...
16. 9. 2014 17:27
Re: Cena
Tak se stejným motorem (2,0 TFSI, 165, respektive 169 kW) je A5 dražší o více než 5 tisíc €. To odpovídá rozdílu třídy.
16. 9. 2014 19:27
Re: Cena
Teda nevím, kde bereš ty ceny, ale já vycházím z článku vs. konfigurátor Audi. 2.0 TFSI - 999 900 vs 1 030 900 - to není 5 tisíc € rozdílu. Navíc 2.0 TDI už je to naopak a dost výrazně - 1 059 900 vs. 988 900. Rozdíl třídy ?
16. 9. 2014 23:28
Re: Cena
Německo. TT 35 tisíc, A5 40 (zaokrouhleně). Oboje manuál, oboje předohrab. Ano, tohle zhruba odpovídá rozdílu mezi stejně motorizovanou A4 a A6. Přitom bych tipl, že TT bude o něco lépe vybavené. Nemluvě o tom, že je TT lehčí a v A5 bys potřeboval trochu silnější kalibr, abys zvládl držet krok.
16. 9. 2014 17:53
TTOUHA
Technicistní, dopilovaná, skvostná automobilová krása. Těžko najít k tomuhle [odkaz] slova, pokud se chci držet trochu při zemi, jedná se o absolutní garážový rajc, v této generaci (ano, ta červená tetečku pásne) navíc značně přitvrzený, a to žádoucím směrem. Poukazuji rovněž na dokonalé vyvážení - [odkaz] , to auto je doslovnou učebnicí designu.

AUDI jde do laufu, roky dřiny na vizáži se začínají vracet - dokonalá korespondence mezi designem a charakterem produkce, auta nejsou zatížená břemenem minulosti, jejich krása je hluboká a jedinečná. Definuje-li Mercedes-Benz současnost v rovině absolutní automobilové (umělecké) krásy v esteticky nejdestilovanější podobě, přispívá AUDI ke světovému designu vkladem jakési prémiové industriální mystiky - propojení klasické mechaniky s androidní budoucností světa.

BRAVO AUDI :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
16. 9. 2014 18:59
Chybky se najdou
S grafikou palubních přístrojů (když už opustili klasické budíky) si mohli vyhrát trochu víc. Třeba tady
[odkaz]
by "obroučka" otáčkoměru měla být stejně silná jako u výdechů klima, aby to ladilo.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
16. 9. 2014 19:09
Re: Chybky se najdou
Tohle se podle fotek docela těžko soudí, uvidíme naživo...
Osobně bych dal zřejmě přednost kombinaci klasického analogu a LCD.
16. 9. 2014 19:23
Re: Chybky se najdou
Tohle není ani fotka. Co je na tom systému příjemné, je, že můžeš MMI ovládat z volantu.
16. 9. 2014 19:53
Re: Chybky se najdou
Je tam třeba taková vychytávka, že redline u studeného motoru začne dříve a postupně bude "dovolovat" vyšší otáčky?
Avatar - white label
16. 9. 2014 20:01
Re: Chybky se najdou
To už měla třeba M5 E39 formou postupně zhasínajících LED diod vsazených do stupnice otáčkoměru.
17. 9. 2014 08:09
Re: Chybky se najdou
Ano, taky M3 E46 a pak něco podobného bylo i v E9x řadě. A displej aplikace v TT si o takové vychytávky přímo říká :-)
Avatar - Covenant
16. 9. 2014 19:45
RCZ
Tak to vypadá, že další RCZ nebude....

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Martin911Turbo
17. 9. 2014 16:14
Palubní systém
Já jen doplním, že palubní systém a komplet kokpit TT jede na špičkovém OS QNX které vlastní BlackBerry, což se nezmiňuje nikde a je to velký skok v software aut
Rozbalit vlákno
1
17. 9. 2014 16:30
Re: Palubní systém
MMI stálo na QNX i před tím, než ho koupilo BB/ RIM. MMI dělal Harman Becker a právě Harman QNX RIM prodal. QNX bude doslova ve stovkách modelů aut.