Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Volkswagen v Německu po 25 letech omezil výrobu

64 komentářů

>😁 >😁 :yes:
jossalito
>😁
Avatar - Plautus
Plautus
aj v tomto smere sa ukázala prezieravosť VW manažmentu, ako dobre sa dá pripravovať na možnú krízu, veď kde lepšie nacvičíš tvrdosť?? >😁
Avatar - Plautus
Plautus
fakt je ten, že ergonómia Audi mi sedí ako Tebe šerblík (nočník)...tiež si z neho vyrástol, no napriek tomu si stále dieťaťom... ;-\
Avatar - Plautus
Plautus
ak potrebuješ ďalšieho spoločníka - čakateľa, tak sa kľudne pridám 😉 😄
Avatar - radhro
radhro
smyslupný příspěvek 😉 :no:
Klaudius
asi je bz Teba u wolffovcov nuda... 😉
Avatar - T613
T613
prostě na mě žárlí. Je to láska 😉
samdoma
VW ve své krátké historii byl často a hodně dotovaný. To by tak scházelo, aby vláda neposkytla státní automobilce dotaci. Dotovala ji dost dlouho a tak ji bude dotovat znova. Nic nového pod sluncem - z hlediska VW a vlády.
Klaudius
Prečo urážaš niekoho, kto do tohto vlákna resp. do tejto dikusie vôbec ešte ani nenapísal? Jediný blb si v tomto prípade ty. :no:
Avatar - Falco
Falco
Jen jsem chtěl poukázat na manévrovací prostor, ve kterém může výrobce poměrně bezpečně a pružně nastavovat cenu. 😉 [odkaz] [odkaz]
Ja pujdu do*** ale ty možna taky.
Navtech
Vsaď se, že doprd-ele půjdeš jen ty. 😉
Navtech
No hele, ty debilito, s tim svym rozhledem a myšlením se nedožiješ ani toho RPSN 😉
Tak konečně na vás taky došlo svi-ně skopčacky doufám že ten váš slavny koncern pujde do prde-le včetně Škodovky. 😄 :yes:
Klaudius
Zostanú všetci....okrem VW.
VW má po úspešnom období zarobené na ďalších 20 a vyrobné autá na sklade na minimálne 10 rokov, takže to kľudne môže zabaliť...
ozawasan
jen z malé části? No tak je mi líto, ale tak to není - do celkové ceny výrobku jsou zakalkulovány veškeré náklady - je to kalkulováno na předpokládaný prodej atd. atd.. Do toho investiční náklady, personální, marketingové a bla bla bla. Ano - Porsche si může dovolit díky tomu, co píšeš, prodávat své výrobky hodně nad výrobními náklady a díky tomu je velmi, ale velmi ziskové 😉 , ovšem tvrdit, že náklady jsou jen malá část ceny automobilu.....Můžeme začít odečtením různých dph, pak marže dealera/prodejce, marže případného importéra, marže fabriky - to se podle modelových řad a "image" různí, ale nemůžeme oddělit vývojové náklady od prostých výrobních v moment vzniku výrobku...
to se nestacim divit,pro kolik mamlasu je VW ikonou automobilismu ...to mela passatnicka a golfikarska era takovej dopad na vnimani slabsich jedincu? nebo ste si pul zivota trhali od huby,aby ste si mohli poridit kus lidovyho wagenu,ze ho tu vsichni tak vyzdvihujete? nebo ste konecne diky prebornictvi v ritnim alpinismu povysili,za coz vam spadly do klina klicky od firemniho FauWe? a nebo ste vyuzili neodolatelny nabidky na nejakej spotrebitelak s tezkou a radne skrytou RPSN a ted vam pred barakem stoji mirne jetej(rozumej,100+ tis.km) vrak,cimz se z vas stali zaryty fandove znacky? proboha,s takovou debilitou se muze clovek vazne setkat jen v Cechach
ozawasan
není co dodat - pravda - snad jen - Toyota group, VW group, Tata group, PSA fans group, US united automobile group, nebo jak se ta us šaškárna bude jmenovat - někam se mi zatoula Milánská automobilka, ale tu někdo koupí, takže subgroup 😒
Avatar - Falco
Falco
Výrobní náklady ovlivňují cenu jen z malé části. V mnohem větší míře je cena ovlivněna vnímáním výrobku kupujícím, poptávkou, konkurencí, způsobem prodeje a pověstí firmy. Cena se tedy může měnit ze dne na den.
kuko
tak koukám že hospoda našel to Navtechovo Punto který ten stratil s prvním sněhem >😁
kuko
chápu, po nocích vysedáváš nad knihama, přes den sedíš v knihovně, nejíš, nespíš >😁
IPace
Pontiac G6 ? jj jako v G😜 vypada pekne 😄
To co je nepříjemným faktem je to, že do dvou let bude na světě skutečně jen pár automobilek, podle prognóz 5-6, zejména evropského ražení, což je dobré pro nás, ale všude na světě přijde o práci tisíce lidí, kteří doplatí na politickou taškařici pajduláků, kteří nemusí pracovat a snad i další jejich generace. Není to fér, ale o krizi toho bylo již hodně napsáno a současný stav je prostě nevyhnutelný. Ekonomika se musí restruktualizovat a podle mého nemá význam, byť za cenu záchrany tisíců pracovních míst, nalévat peníze do neprofitabilních značek.
Ešte to prikoreňuj. BRRAVO MARKU. :yes:
Odborníci, ktorý posudzujú aj konkurenčné BMW a MERCEDES-BENZ, vlastne aj pre koncern konkurenčný PSA PEUGEOT-CITROEN sú ľudia PR AUDI?
marianek
Nadavat? Tunta je pro Navtecha uznani. >😒]
marianek
Audi toho zleho ma mnohem vic. Ale to ti ti tvi odbornici na PR take nereknou. Jednou z toho Danieli vyrostes.
Vyrábať menej a ešte aj lacnejšie, to skutočne nemá logiku.
Stiahne sa, aby nemuseli modeli stáť toľko čo dnes BMW, tunto. Začínaš nadávať, tak kedy už dôjde takým blbom ako T613, že si neználek?
Máš pravdu. Trebárs to, že Audi má zlú ergonómiu, hoci odborníci sa zhodujú, že patrí medzi špičku. >😁 😉
Ale viem, že plejstejšnoví kovboj považuje VW za nudný, šedý. 😉
marianek
Tak toho se nebojim. I Volkswagen vyrobil dobre vozy. Pokud ale pujde do tuheho, muze to byt prave Volkswagen, ktery se urychlene a mezi prvnimi stahne do Ciny, tunto.
marianek
Danieli, ty toho jeste nevis.....
marianek
Smutne, ale je to tak.
Já som nevedel, že ty si už dedko, keď vieš presne, aké to bolo v tridsiatich rokoch. :yes:
Toľko koľko dnes.
GTI
>😁
ozawasan
aktivitami na nových trzích, si otevírají cestu k obrovskému potenciálu odbytu - krize v evropě přesune výrobu ještě dále na východ - tzn. tam se paradoxně - protože to ve skutečnosti nechceme - zlepší sociální podmínky a ekonomická situace - no a s tím - hlad po nových výrobcích včetně aut - a v té době skuhrající, leč levné modely vhodné pro tamní ekonomiky produkující, automobilky, začnou profitovat.... amíci byli příliš dlouho zahleděni do sebe a na svůj trh, aby mohli včas zareagovat.... a dobře jim tak...
ozawasan
z hlediska krátkodobé finanční injekce je ta úvaha zcela na místě - za škodu by dostal mnohem více než za seat - ale také by pak přišlo mnohem dráž ji jednou eventuálně, koupit zpět. Navíc, kdyby došlo tvrdé na tvrdé, tak spolková vláda injekci vw poskytne bez debat - ne jako Opelu.
Zbysek01
jeste ze se me krize netyka >😁 asi si zajdu na pivo 😄, dneska je levne a davaj k nemu gratis punto >😒]
božínku, VW má totiž to, co např. US automoblky ne - hlavní odbytiště svých vozů mimo US. Selským rozumem pak lze dojít k závěru, kdyby krize vznikla v evropě, VW by to naopak pocítil jako první.

Aktivitama na nových trzích (pokrývající výpadky na tradičních trzích) se problém "jen" dočasně odsouvá, ono to tam taky dorazí. Bohužel.
Dute
Pozri keby nahodou(nikomu to neprajem)sa dostal VW do vaznych problemov a bol by nuteny predat niektoru zo svojich znaciek kvoli ziskaniu hotovosti, co myslis, dostane viac za Seat, alebo Skodu? Ja myslim ze za Skodu. Takze zalezi na VW, ci sa rozhodne vcas vzdat menej ziskovych znaciek, v tom pripade sa preda asi Seat, alebo situacia zajde tak daleko, ze pojde o prezitie VW a v tom pripade sa preda to, za co sa viac utrzi o co bude vacsi zaujem. Toto je len moja uvaha.
Avatar - gld
gld
amíci sa potácali už dlho pred veľkou krízou...keby niet enormných dotácií tamojšej vlády tak americký automobilový priemysel ako ho poznáme už neexistuje

veď prečo sa nemecká vláda zdráha pomôcť potápajúcemu sa oplu? ten je v takej perdeli že mu do mesiaca dôjdu financie potrebné na udržanie prevádzky..ale keby dostal od nemeckej vlády dotáciu čo by sa stalo? Všetko by skončilo za mlákou..holt grupovanie sa s GM niektorých vyjde draho..
Avatar - gld
gld
keby len ten..
GTI
Ne, ale tebe čeká dneska koukám horká lázeň... řekni mamince ať ti pak vyčistí uši. Bejt slepej a hluchej to na těchto diskuzích moc neštymuje...
GTI
>😁
ozawasan
to spíše ten seat - hospodaření škody auto a.s. je výbornou dojnou milkou pro koncern - takové kusy se neodepisují....a nevím nic o výrobě seatů v rusku či číně....o škodě jsem ale cosi zaslechl(možná i indie by se na seznamu našla 😉 )
jossalito
Co potřebuješ slyšet? :-!
milan3
Hm, VW prezije, nejdriv odepise Skodu, potom Seat ale VW zustane! 😉 To uz nebudou vylety managmentu za prostitutkama! >😁
Navtech
To by byl paradox, co? Že by si se vlastně díky krizi dostal k takový káře, jako je VW. O tom se ti teď může jenom zdát rozumbrado. 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jakou? "Nevyspalou češtinou"
ozawasan
čeká nás rozmach čínských výrobků s evropskými logy..... levná pracovní síla - nízké provozní náklady - minimální dodržování různých evropsky tvrdých sociálních norem atp.... Ráj je teď na Východě >😒]
ozawasan
VW group bude jedna z mála "group", která tuhle krizi přežije. Má totiž to, co např. us automoblky ne - precizní a tvrdý management. Bude to bolet - o práci přijde možná i pár tisíc lidí(když bude zle i desítek tisíc), ale přežije. Pročpak asi cpe hodně aktivit rychle do Číny?
A vůbec - pár automobilek musí padnout, aby se vzduch pročistil - takže až skončí doba temna, zůstane tu jen pár "group" a VW bude v první trojce... tak to bude...

P.s.: a to mne fakt nemůže nikdo napadnout, že bych VW stranil 😉
kuko
no a na Saab se poskládá pár Saabistů. Ještě chvíli počkáme, a pak ho za babku koupíme jako rodinnou firmičku :-!
marianek
Jen az nezdrave optimisticky jedinec by prohlasil, ze se svetova financni krize nedotkne vsech.
Vazeni prave se nechazime v druhe fazi financni krize. Ve fazi prvni reakce. Jak znamo, historie se opakuje a clovek je tvor nepoucitelny. Reakce je velice podobne te v 30. letech minuleho stoleti. Svetova ekonomika se velice rychle potapi. Dno je ale jeste daleko. Jeho dosazeni bude trvat jeste 1,5 - 2 roky. Jelikoz jsme na pouhem pocatku krize a uz ted ma Volkswagen sklady plne, GM visi za rukav, jaky bude automobilovy prumysl za 2 roky, pri dosazeni pomyslneho dna? Prijde Evropa o sve perly? Zustanou jen sede, nudne Volkswageny? Nebo snad i Volkswagen zustane na dni zapomneni? Moznosti zustava, ze za dva roky budou produkovat jen ti silni. Tedy ti, s nejlepsim pomerem ceny a hodnoty. Ceka nas rozmach korejskych vyrobku?
kuko
a to jakú rečú ste terazky súdruh Ronault písal? Amerikánsky alebo latinsky? >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ano, pěkně bez tlumičů, poloosu na poloosu... a doničít si homokynetické klouby >😒]
Zbysek01
Evropske zustanou vyjma saabu vsechny 😄, stat je vsechny znarodni a bude >😁 >😁
wolff
jossalito... a spol, kde jste kluci ušatí... 😉
GTI
Těžká doba, ty zprávy, to skličuje - včera se člověk dočtě, že Saab zalez před věřiteli pod soudní sukně (tedy česky řečeno, předúpadkový stav), vedle máš ve zprávách, že OPEL pláče a žádá tři miiardy euráků, jinak prý nepřežije... no, tohle začíná být vážné.

Vidíš, já ti to říkal, kup toho G6 a na nic nečekej, VW si nyní, jak ses dočet´ odfrkne, a ty budeš muset čekat...

Takže malá anketa - kolik myslíš, že bude v Evropě po roce 2015 automobilek? Můžeme začít třeba... Itálií.
Zbysek01
Ted ctu na novinkach ze opel je pred krachem >😁 >😁
Kvasiny
Je to jednoduchý prostě je to špatný pro všechny...
kuko
Tak tohle tema je vysloveně rozbuškou v bedně s dynamitem....

Takže pánové, chci vidět férový zápas! Žádné technické argumenty ani čísla prodejů!

Boj!

😄
mrs
Zatím se přes všechno problémy s odbytem koncernu VW nedotýkají tolik jako konkurence, tak snad tento trend vydrží i nadále. Za leden je propad prodejů jen -21%, oproti např. toyotě, která místo 702 tis. aut za leden 2008 vyrobila pouze 200 tisíc aut za leden 2009. Každopádně ale i ve VW není situace nejrůžovější. Škoda minulý týden vyrobila necelých 8 tisíc aut, což je předpočteno cca. 60% výroby oproti minulému rekordnímu roku.