Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Honda Jazz pro Evropu odhalena, zatím jako prototyp

Právě se díváte na třetí generaci Hondy Jazz, byť samotná automobilka ji označuje jako prototyp. Jedná se o model se zcela novou třináctistovkou určený pro Evropu.
Zpět na článek
17. 9. 2014 14:14
17. 9. 2014 14:41
17. 9. 2014 14:42
17. 9. 2014 15:19
17. 9. 2014 15:24
17. 9. 2014 15:59
17. 9. 2014 17:12
17. 9. 2014 17:55
17. 9. 2014 23:06
17. 9. 2014 23:12
17. 9. 2014 15:29
17. 9. 2014 17:05
18. 9. 2014 06:11
17. 9. 2014 20:06
17. 9. 2014 15:32
17. 9. 2014 18:04
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 14:14
Emotivní
design pro mladé. Tedy pokud se jim líbí, když má auto tvar žehličky na kolečkách. >:D :no:
Rozbalit vlákno
1
17. 9. 2014 14:41
Re: Emotivní
Jo Jo tak přesně tohle se mi líbí, krásně to spojí mladickou hravost, a až nad míru praktičnost.

Z obrázku se mi Jazz v poslední generaci moc nelíbil(první generace už vůbec ne), a měl jsem stejný názor jako Dinar.
Ale koupil si ho soused, v bílé barvě, a dokonce mi to nepříjde ani tolik zženštilé.
A fakt se mi to začalo libit. A splnilo by to vše co bych potřeboval. A splnilo by to vše i mladé relativně nenáročné rodině.

Takže za mě to je dobrý. Ehm, a mínusko ode mě nemáš.
17. 9. 2014 14:20
Úspěšná cizelace
fantastických tvarů s odkazem na sportovní modely z minulosti se setkala s úspěchem. Úžasný, dynamický linky dávající Jazzu výraz dravce se neokoukaly ani po x-letech.
Jeden může ve tvarech vidět NSX, druhej pak přímej odkaz na poslední F1 od Hondy. Praktičností pak překonává i minibusy vozící japonský školáky, u interiéru předpokládám vsadí opět na tradičně sportovní palubní desku.
Ta Honda ale jede, jsem rád a hrdej, že její počinek jezdím každej druhej týden...

...na zahradě při sekání trávy. Taky supersport.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 14:23
Re: Úspěšná cizelace
>:D :yes:
17. 9. 2014 14:27
Re: Úspěšná cizelace
Já se z nich picnu...

Jestli se příští rok McL v F1 zadaří, tak každej Jazz bude vozit na zadním skle nápis 2015 - F1 World champion (těch Berling a C3 s podobným manifestem z rally už pomalu ubývá) ;-)
Avatar - Dinar
17. 9. 2014 14:29
Re: Úspěšná cizelace
:-) Když se dívám na tohle, říkám si, jak teď musejí naříkat rozebírači designu fabie, tam je aspoň co rozebírat, na autě bez designu to fakt nejde. ;-)
17. 9. 2014 14:30
Re: Úspěšná cizelace
Ten nápis "2015 F1 World champion" už vozí Honďáci teď >:D
17. 9. 2014 14:29
Re: Úspěšná cizelace
>:D :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
17. 9. 2014 14:31
Re: Úspěšná cizelace
Co to hulíš za matroš? :-! :-! :-! >:D
Avatar - iudex
17. 9. 2014 15:21
Re: Úspěšná cizelace
>:D >:-[]
Na druhej strane si myslím, že Jazz si až toľko kritiky nezaslúži: je to kríženec malého auta a minivanu s cieľom poskytnúť na malom pôdoryse maximálny úžitok a to sa mu myslím darí. Že to vyzerá skutočne ako žehlička na kolesách, to je druhá vec, športovo nízke dynamické línie ale u tohto typu auta ani nemožno hľadať. Takže kritiku dizajnu si nechajme... na Civic type R. >:-[]
Avatar - pumpkin
17. 9. 2014 15:56
Re: Úspěšná cizelace
ale keď tie nadstavené prahy a krídlo z toho kričia "Som drsný športiak, rešpektujte ma!"
Avatar - manitou
18. 9. 2014 23:11
Re: Úspěšná cizelace
:yes: >:-[]
17. 9. 2014 14:42
Zadní spoiler
dává tušit, že Honda s novým Jazzem vyhlásí útok na současné i budoucí rekordy na NS.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2014 14:42
budem asi
v mensine ale sucasna honda jazz [odkaz] sa mi paci viac, je akasi navonok elegantnejsia bez roznych podivnych patvarov .... sucasnemu dizajnerskemu smerovaniu hondy moc neviem prist na chut... samotna znacka ma dost podivne tvary na kazdom svojom modely bez nejakych spolocnych crt a znakov ... a mozno aj podivny dizajn je jednou z pricin preco honda v eu klesa
Rozbalit vlákno
0
Avatar - TeeJay
17. 9. 2014 15:19
Jazz
Honda dost zásadně mění celou filozofii modelu Jazz. Po dvou generacích, kdy si Jazz zakládal vyloženě na MPV vzhledu, teď přichází dynamicky střižený model, který spíš než MPV působí jako klasický segment B, mimochodem Jazz je nižší, než nová Mazda 2, která rozhodně MPV není.

Změna se neudála jen v oblasti vzhledu, kde oceňuju dravou příď, dynamickou záď i to opravdu nekompromisní ostří katany na boku. Britové jezdili s prototypy a byli překvapení jízdními vlastnostmi, což také doteď nebyla silná stránka auta.

Sportovní zaměření auta dotváří manuální šestikvalt, věc, která stále není v Bčku úplně běžná a s tím souvisí i zachování atmosférického motoru, jsem zvědavý na parametry, počítám, že to bude s Earth Dreams technikou slušné jak po stránce výkonu, tak spotřeby.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
17. 9. 2014 15:24
Re: Jazz
"Po dvou generacích, kdy si Jazz zakládal vyloženě na MPV vzhledu, teď přichází dynamicky střižený model..." kde preboha tam vidíš dynamické línie či ústup od MPV tvarov, to je mini-MPV jak vyšité a s klasickým hatchbackom toto nemá nič spoločné.
Avatar - TeeJay
17. 9. 2014 15:59
Re: Jazz
Pokud to nevidíš sám, nemá cenu ti to vysvětlovat, protože bys to stejně nepochopil, wasting of time. :-!
Avatar - iudex
17. 9. 2014 17:12
Re: Jazz
Nebude skôr problém v tom, že jediný, kto tam nejakú dynamickosť vidí, si Ty? Poznáš ten vtip s šoférom, čo ide v protismere... ;-)
Avatar - TeeJay
17. 9. 2014 17:55
Re: Jazz
Jen jestli není problém spíš v té tvé příslušnosti k, jak píše fOE, Hondahejtazzahrobklubu. To se mi zdá o dost pravděpodobnější, než že nevidíš dynamické prvky na karoserii tohoto Jazzu. ;-)
Avatar - white label
17. 9. 2014 23:06
Re: Jazz
Jasně, přece nemůže být NIKDY problém ve "tvé" božské Hondě... >:D
Avatar - white label
17. 9. 2014 23:12
Re: Jazz
Hmm, tak to máš super ingliš zaklínadlo, zejména pro případy, kdy ani netušíš která bije... >:-[]
Avatar - fOE
17. 9. 2014 15:29
Disproporce
Jedina disproporce jsou kola z kocarku, nevim co to ma byt za rozmer ale to auto evidentne potrebuje neco opticky vetsi.
Jinak zatim ciste negativni hodnoceni mistniho Hondahejtazzahrobklubu nezdilim a me se novej jazz docela libi :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - TeeJay
17. 9. 2014 17:05
Re: Disproporce
Já ti nevím, nějak jsem z těch velkých kol vyrostl. Ta na fotce mi přijdou v pohodě, navíc ten prolis na boku opticky ponton karoserie výrazně rozbíjí. Jsem zatím spokojený, počítám, že mám náhradu za naše rodinné auto. :-) :yes:
Avatar - white label
17. 9. 2014 23:14
Re: Disproporce
No nekecej, ty by sis vážně klidně koupil auto, jen podle těchto dvou "fotek"? Jo vlastně, dyť je to Honda, tak to pak jo... ;-)
Avatar - TeeJay
18. 9. 2014 06:11
Re: Disproporce
Jednoho Jazze už máme, praktičností se mu žádné auto nevyrovná a nová generace se mi velmi líbí, což je dost důležitý parametr, navíc bude zase o kousek větší, tišší, pohodlnější a s lepšími jízdními vlastnostmi, takže je to slibné. Máš s tím nějaký problém?
17. 9. 2014 17:44
Re: Disproporce
Jen nezapomen zminovat ty kola z kocarku u koncernove nizsi stredni(Golf plus, Octavia,.....), tam je rovnez 65R15 zaklad jako u Jazzu, ktery je o tridu nize. Na vlastni oci muzes videt, ze kola u Jazzu jsou velike az az.
O malych autech koncernu ani nemluvim, tam se snad vyhouply od srandovnich 13 na 14.
Avatar - fOE
17. 9. 2014 20:06
Re: Disproporce
Koncern resim v komentech pod clankem o koncernu. Nikde nepisu ze jde o chybu jen teto hondy, navic o chybe je brzo mluvit bo resim jen dve pseudofotky. Ale z tech fotek jednoduse mam takovej pocit, rozmerove, barvou, ET... neco z toho jednoduse zapricinuje ze mi kola prijdou k mase auta mala.
Avatar - pumpkin
17. 9. 2014 15:32
Smiešni krpci
Vám neprídu vtipné tieto malé autíčka s agresívnym výzorom a malými kolesami, ktoré sú utopené v stále rastúcej hmote karosérie?
Rozbalit vlákno
30
17. 9. 2014 15:58
Re: Smiešni krpci
presne tak, kopa hmoty, male kolieska a extremna kratka predna kapota - vdaka tymto veciam ziadny model ani teoreticky nemuoze vyzerat ako sportiak. bez ohladu na mnozstvo ostrych hran a kudrliniek...za mna Jazz uz po treti krat :no:
Avatar - TeeJay
17. 9. 2014 17:00
Re: Smiešni krpci
Ten internet na prvním stupni základních škol asi nebyl úplně dobrý nápad. Je to malé MPV, ta to asi logicky nemůže vypadat jako sporťák. Ale jako může to vypadat sportovně v rámci kategorie, jako S-Max ve své kategorii, kupříkladu. :-|
Avatar - white label
17. 9. 2014 23:10
Re: Smiešni krpci
Tak jim ve škole řekni, ať vám ten NET raději vypnou, že vás to zbytečně rozptyluje od prvouky. :*) >:D
Na design S-maxe :yes: to bohužel zatím nemá ani omylem, včetně toho úplně prvního SD-maxe (před všemi možnými facelifty). ;-)
Avatar - TeeJay
18. 9. 2014 06:18
Re: Smiešni krpci
Proboha co to meleš? Slint na úrovni "Na design Ferrari 458 Audi TT zatím nemá ani omylem" asi netřeba dále rozebírat, včera ti to hejtování vůbec, ale vůbec nešlo, musíš víc cvičit.
Avatar - Choochoo
17. 9. 2014 17:34
Re: Smiešni krpci
Jazz RS, jojo vubec jako sportak to nevypada >:D
[odkaz]
[odkaz]
18. 9. 2014 06:56
Re: Smiešni krpci
JJ, sportovní program Hondy... >:-[]
18. 9. 2014 08:15
Re: Smiešni krpci
>:D >:D >:D >:D
To je kruté.
18. 9. 2014 08:49
Re: Smiešni krpci
Leč pravdivé ;-)
18. 9. 2014 10:33
Re: Smiešni krpci
Mě nepřestává fascinovat, jak nad tímhle může nějaký fanoušek ještě jásat ...
Dokážu pochopit fascinaci skalních koncepty a informacemi o novém CTR a NSX. Méně už jistotu, jaké to budou pecky, ale OK, beru optimistický přístup, protože také věřím, že v Hondě stále pracují lidé, kteří umějí "kouzlit". Ale, jásat nad sportovností Jazzu u okruhové verze.... To už je jen na shovívavý úsměv.
17. 9. 2014 17:31
Re: Smiešni krpci
Co krpec Golf plus, taky ti tak prijde smesnej? Ja jen ze ma stejne velky kola v zakladu XXX/65R15. Jazz je o cca 5 cm jeste nizsi
Avatar - pumpkin
17. 9. 2014 21:13
Re: Smiešni krpci
Nie je dôvod aby mi prišiel Golf Plus smiešny a kolesá v základe sú trochu irelevantný argument. V prípade fotiek nového Jazzu predpokladám, že sa pozeráme na najlepšiu výbavu (dokonca koncept), čiže by to malo byť prezentované v najlepšom svetle, no bohužiaľ, kolesá sú stále primalé.
Avatar - white label
17. 9. 2014 22:50
Re: Smiešni krpci
Přesně tak, oni totiž chlapci z Hondaklubu jaksi nepochopili, že jde o velikost celého kola (obvod kola včetně pneumatiky), nikoli pouze o velikost/průměr samotného disku.
Je komické jak to tu v diskusích pod Hondami funguje, jakmile kdokoli cokoli zkritizuje, je mu okamžitě předhozen nějaký koncernovwý produkt (zřejmě si ani nevšimli tvého loga na avataru >:D ), jako, že kdyby to měl koncern podobně, tak je to vlastně důkaz toho, že je to normální/v pořádku..., prostě podvědomí funguje spolehlivě. >:-[] ;-)

P.S. A pro Střelce, Golf+ je minulost, současnost má název Sportsvan:
[odkaz]
Můžeš porovwnat, když po tom tak toužíš:
[odkaz]
Avatar - TeeJay
18. 9. 2014 06:35
Re: Smiešni krpci
Mno, komická je zejména dementní snaha dinara a webpaji vyvolat flame ještě předtím, než se v diskuzi objeví ti takzvaní fanatici značky, kteří údajně nedělají nic jiného, než už z fotek odhadují, kolik minut Jazz naloží Méganu RS na Ringu. Není nad to, vymyslet si nepřítele a pak mu to rovnou pořádně nandat.

Nakonec pak dorazí pucflek white label, mariachi a jossalito, ichtyly ohodnotí servilním >:D :yes: a rodinné diskuzní štěstí je završeno.

Pravda, jsou i jiné případy - pokud dinar a spol přijdou z družiny později a diskuze už běží, je třeba ji rozeštvat a pak se šťastně šklebit, jak se ti fanatici zase chytli. Role pucfleků se v tomto případě nemění, i když v některých případech dokonce sami převezmou otěže aktivity. Asi se za to na schůzkách germanclubu rozdávají vomalovánky.

Mimochodem označení Sportsvan pro MPV, to je pochopitelně řádný německý punk, ne že ne. >:D :yes:
18. 9. 2014 07:02
Re: Smiešni krpci
...věbuj se tématu ty Sportvane. Z toho co jsi tu nakydal mě vyplývá, že jsi se směřováním modelový politiky Hondy spokojenej.
To vypovídá o všem možným, jen ne o tom, že jsi fanda Hondy.
Honda pro mě znamenala japonskýho výrobce mainstreamu s jasnou dikcí na sport. Jak vypadá evropský portfolio teď se nemusíme bavit. Naprosto vyklidila pozice a věnuje se konformním povozům, který v ničem nevynikají...snad vyjma bizarních tvarů.
Fanatismus pak hledej hlavně u sebe, sundej si růžový brejle a začni uvažovat hlavou... ;-)
18. 9. 2014 07:42
Re: Smiešni krpci
Tak nejak. Konkrétne Jazz je už nejaký ten piatok spoľahlivým úsporným rodinným autíčkom s enormným priestorom na malom pôdoryse. Nič viac a nič menej. Hľadať v ňom čokoľvek viac, dokonca akúsi športovosť je viac-menej scestné.
18. 9. 2014 07:50
Re: Smiešni krpci
Poslední jouda si tu kopne do BMW za 2AT. Už ale nevidí, že BMW jen využívá platformy vyvinutý pro Mini a dává svým klientům možnost volby v jakémkoliv případě. Přesto navízí stále šestiválce od nejmenšího auta, přesto si drží svůj M program a dostává tak svým tradicím.
To se o Hondě říct nedá...bohužel (a přál bych si aby ano)
Avatar - TeeJay
18. 9. 2014 08:27
Re: Smiešni krpci
Ah, nějaký splín z BMW, akorát teda nevím, proč si ho kompenzuješ zrovna tady... I když co to kecám, u BMW jsou vlastně borci, co dávají svým klientům možnost volby v jakémkoli případě. :yes: >:D >:D

Jo, napsals to správně: "Fanatismus pak hledej hlavně u sebe, sundej si růžový brejle a začni uvažovat hlavou..." Důležité je dobře si to všechno zdůvodnit. Kdykoli, kdekoli, zejména pak pod článkem o Hondě Jazz. ;-)

Zprznění jména M v případě X5 a X6 je vlastně taky možnost volby jakémkoli případě a dostání svým tradicím, stejně jako záměr mít třetinu aut na předokolkové platformě rozhodně není snaha vyje*at se zákazníky. A chce zákazník prémiové automobilky tříválec? Jasně, má ho mít, pro zákazníka všechno. >:D

Ty jsi větší komik, než se z toho slintu ze včerejška zdálo. :yes:
18. 9. 2014 08:41
Re: Smiešni krpci
Chovej se slušně a ne jako puberťák skrytej za anonymitu internetovýho nicku. Do teď jsem s tebou jednal jako s dospělým člověkem, chceš-li vést diskuzi na úrovni 10-ti letýho kluka, pak si najdi jinýho parťáka.
Tvůj problém je, že nevíš a neznáš...

Ukaž mi na našem nebo evropským trhu konkurenta pro BMW 3,5,7. Ukaž mi konkurenta pro X5,6. Není...

Ano, i tebou vysmívaný typy mají svůj Acuří protipól, ale nekoupíš ho tu. A kdyby Honda měla odpovídající motor, pak uvidíš V8 turbo i v Acuře. Jenže není.
Neoukousávej tu kotníky a soustřeď se na realitu. Přestaň občurávat ostatním diskutérům nohy napadáním a bav se o autech. O těch reálných. Tam totiž Honda nemá od nižší střední co nabídnout...
Avatar - TeeJay
18. 9. 2014 08:58
Re: Smiešni krpci
To, cos v téhle diskuzi předvedl, byla prezentace dospělého člověka? Děsíš a lákáš mě současně, protože to bych pak byl docela zvědavý, co by z tebe padalo, kdybys diskutoval na úrovni desetiletého. :-O

Nehledě na to, že nevím, co závadného shledáváš na mém příspěvku, je pouze odpovídající reakcí na naprosto mimózní příspěvek. Tady opravdu nikoho nezajímají radosti a strasti BMW, tady se diskutuje o Jazzu. Dá se hovořit o tom, jestli je dobrá volba atmosféra, jestli bude nebo nebude hybrid a proč ho Honda nemínila, jestli to opravdu kromě praktičnosti bude i zábavné, o všem možném. Ale proč o tom, kdo si kope do BMW kvůli předokolkám?

Proto narážím na ten splín, u vás v klubu tomu určitě rozumíte a jak tu psal whitelabel, podvědomí funguje spolehlivě, nemám snad pravdu? Ostatně - v diskuzi na téma BMW pokračuješ i nadále, opravdu nemám potřebu diskutovat o vedoucí roli BMW v Evropě pod článkem o Jazzu.

Takže až budeš chtít opravdu diskutovat, rád si zadiskutuji, klidně i o té evropské modelové politice, ale trola fakt krmit nechci.
18. 9. 2014 09:02
Re: Smiešni krpci
Je to marný, je to marný, je to marný. Ptám se znovu, tobě se současná evropská politika a změna směru Hondy líbí?
Do klubů nepatřím, ani do vašeho s H vykérovaným v lepším případě na rameni, ani nikam jinam ;-)
Avatar - TeeJay
18. 9. 2014 09:16
Re: Smiešni krpci
Nelíbí. Nelíbí se mi už dost dlouho. Co se mi naopak líbí, jsou aktuální náznaky zlepšení - CTR, NSX, S660, spekulace okolo S2000 a v neposlední řadě třeba i to, co provedli s Jazzem i jak se postavili k malému MPV. Líbí se mi i parametry nových atmosférických motorů a nejsem ani odpůrcem přeplňování, takže jsem zvědavý na VTEC Turbo. Ale to by asi bylo na delší diskuzi jinde, než v téhle nudli na konci vlákna. ;-)
18. 9. 2014 09:21
Re: Smiešni krpci
Ano, tohle beru jako svépravnou reakci příznivce značky. Honda pro mě kdysi znamenala předokolkovej protipól BMW, proto jsem o něm začal.
Avatar - TeeJay
18. 9. 2014 08:38
Re: Smiešni krpci
Věnuji se tématu nevěnování se tématu některých chronických trolů ve většině diskuzí, týkajících se Hondy.

Z toho, co jsem tu nakydal, vyplývá zejména to, že se mi Jazz III líbí po vzhledové stránce, protože přestal vypadat MPVčkově a přeladil na sportovnější styl a podle dostupných informací stejnou proměnou prošel i podvozek, což kvituji.

Přeneseně by se z toho dalo ještě možná fanaticky odvodit, že se jedná o krok správným směrem, protože jak psal Klaudius "Jazz je už nejaký ten piatok spoľahlivým úsporným rodinným autíčkom s enormným priestorom na malom pôdoryse" a toto je jasně viditelná dikce na sport, což vypadá na lepší směřování, než dosud. Nic víc, nic méně. Ovšem bujnou fantazii jsi tu už projevil, takže ti z toho může vyplynout i to, že NSX na Ringu pojede Radical, jak je ctěná libost. :-)
18. 9. 2014 08:44
Re: Smiešni krpci
Takže dát na miniMPV křídlo jako pro závody WTCC je sport? Pokud toto chtějí příznici Hondy, pak tomu rozumím.
Já bych spíš ocenil sportovně laděnej sedan, návrat Civicu k normálním tvarům a fantastickým jízdním vlastnostem. Návrat do vyšší střední atd...
Avatar - TeeJay
18. 9. 2014 09:08
Re: Smiešni krpci
Když už řešíš křídlo na showcaru, které produkční verze mít nebudou, jak dole píše dobře informovaný King a bude jej nejspíš možné pořídit jako příslušenství, měl bys asi jako dospělý člověk vědět, že nejde jen o samoúčelnou designovku "pro závody", ale o prvek, zlepšující aerodynamiku. Malá auta jsou prostě malá a střešní křídlo prodlouží linii střechy, takže dojde později k odtrhnutí proudu vzduchu. Má to vliv na spotřebu, někdy i na špinění zadního skla. "Křídlo jako z WTCC" najdeš i u Fiesty (sériově), má ho ale třeba i malý Prius/Aqua, který určitě nelze podezřívat z nějakých "závodnických" ambicí.
18. 9. 2014 09:18
Re: Smiešni krpci
Takže zatímco ostatní piknikovej stolek pro 4 na střeše nepotřebují, sportovně laděnej Jazz s 1.3 litrovým R4 ho potřebuje ;-) .

Sakra, můžeš mi vysvětlit co je na něm sportovního???
Avatar - TeeJay
18. 9. 2014 09:45
Re: Smiešni krpci
Četls vůbec ten můj příspěvek, na který reaguješ?

Sportovního na čem? Na Jazzu? To to opravdu nevidíš? Místo akvárek úzké šípovité světlomety, agresivně stylizovaný nárazník, strmě stoupající boční linie oken, výrazný prolis na boku a jakkoli mi ty díry vzadu moc nesedí, i zadní nárazník. Zdá se ti, že nějaké malé MPV vypadá dynamičtěji, než Jazz?
18. 9. 2014 10:28
Re: Smiešni krpci
Stylizaci asi subjetivně beru, na tý se shodnout nemusíme. Mám na mysli sportovní flair obecně. Prostě kurnik Honda!!!
18. 9. 2014 11:54
Re: Smiešni krpci
No já ti nevím. On nový Jazz je sice poskládaný z mnoha dynamických prvků (stím souhlasím), ale ve výsledku vypadá tak nějak divně. Jako by se půlka auta chtěla rozjet a druhá půlka chtěla být přibita k zemi. Jak už tu bylo znaznačeno, chtělo by to trochu větší kola (nejen disky, ale i celý průměrem a trochu je vystrčit ven), pak by to asi fungovalo o něco lépe. Ten zadek, no nevím, jak to zákazníci zkousnou.
Avatar - white label
18. 9. 2014 23:15
Re: Smiešni krpci
:yes:
Díky Bohu, že i příznivec Hondy může být úplně normální...
Avatar - King
17. 9. 2014 18:04
Produkční verze
Auto, které Honda v této fázi nazývá "prototyp" nesouvisí příliš se stupněm připravenosti k výrobě, spíše s časovým plánem uvedení do prodeje. V článku sice zaznělo, že "Kdy se nová Honda Jazz představí jako produkční model nevíme," ale ve skutečnosti to víme.

Prototyp u Hondy znamená "máme hotové auto, ale nestihneme ho do půl roku začít vyrábět a prodávat". Čili za půl roku, tedy v Ženevě, teprve bude "Produkční verze" a Honda potvrdila, že prodej začne v létě příštího roku, takže vcelku snadné počítání.

Od Prototypu si odmyslete prahové nástavce a křídlo (obojí bude v Honda Access) a máte finální verzi.

Motor 1.3 DOHC i-VTEC Earth Dreams má v Japonsku 100 koní a 119 Nm, jestli bude v Evropě stejný nebo naladěný na větší výkon, není známo, nicméně tisková zpráva říká, že "nabídne úspornější provoz a vyšší výkon" a dosavadní Jazz měl 100 koní a 124 Nm, takže není vyloučeno, že bude mít parametry lepší.
Rozbalit vlákno
0