Novinky
Noo,jsem na rozpacích.. 😲 A utvrzen,že zůstanu "pouze" u svého MiTa 1,4 TB 155.Tohle se mi opravdu nelíbí.. Ale možná,ty avizované prvky z karbonu a hliníku nějaké využiji.. 😉
... o tom už jsem se né jednou přesvědčil a jsem zvědavý, jak se s tím Alfa popere. MiTo GTA je opravdu pěkné i obyčejné MiTo je fajn. Akorát předek mi připadá z nějakých pohledů jako deformovyný a bere si moc stylu z C8 i když to má být asu záměr 😄
Nemohu se dočkat... 😄
Vytáhne ti i nudli z nosu. S tímhle výkonem to bude malý zabiják... 😉
Nudli z nosu mi už vytáhlo Clio RS... 😉
a mě zas ... no schválně jestli uhodneš co??? >😒]
Až ti spadne sánka z toho, že jazdí chlapčenský sen-model autíčka na bežných cestách? 😄 >😁
Model auta spíše prezentují jiné modely. MiTo beru, avšak možná si budeme muset trochu zvykat na přední nárazník verze GTA (možná pomůže osobní setkání).
A hlavne zadný a vypukliny na blatníkoch...
Vypukliny? Jeslti myslíš subtilní blatníky, ty mi nevadí. Dodávají vozu dramatičnost, stejně tak jako impozantní, zadní difuzor...
Dávají vozu leda vzhľad WRC autíčka
I tak se to někdo může brát. Mě ale nevadí. dodávají vozu zmíněné drama, sportovní efekt...
Pozri sa na FERRARI. Elegancia a pritom dramatickosť. Viem, to je o základe dizajnu, toto nemôže vyzerať jak GTA s motorom 60 koní, či koľko to je, ale pozri sa na MINI COOPER S. To je roven
rovesník Mita, taktiež štýlový model
rovesník Mita, taktiež štýlový model
[odkaz]
mne sa nepaci,strasne preplacany,a tie koncovky vyfuku..... 8-s
...zadok aj s koncovkami sú presne také, aké majú na najostrejšom modeli byť...
Měl jsi vybrat fotku, na které má MiTO "brýle" kolem světel stříbrné, nikoli černé...ale i tak se Mi To zdá přijatelné a nápedité... :yes:
Takovej Leon FR TDi si tohodle bobka dá k snídani... vlastně každou Alfu ;-\
?
!
>😁 >😁
Tady se bavíme o autech, vaření je vedle. 😉
TDI?? >😁
Tady se bavíme o autech, vaření je vedle. 😉
TDI?? >😁
tak tohle byl zatim tvůj nejslabší pokus o vyvolání nějaký hádky... :no: po tomhle výroku se ti vysměje i ten nejzarytější fanda VW Group... >😁 >😁 >😁 >😁 myslim, že jsi klesnou hodně dolu... za chvíly sem budeš psát, že by fóbie 1.4TDI dala Alfu 8C... >😁
já si alfu dal v haťapce, drzek italská si nestih ani cvrnknout do textilu... 😉
Teda, to bych nečekal, co se tady člověk nedozví. Alfa je prémie (i přesto, že to mnozí z Vás neradi slyší, ale nic s tím nenadělají...). Chtěl bych vidět duel ¨MiTa GTA s Leonem FR, ještě k tomu s TDi... >😁 >😁
Ale to není nic proti Leonu, kterého mám velmi rád, zejména ve druhé generaci... :yes:
Ale to není nic proti Leonu, kterého mám velmi rád, zejména ve druhé generaci... :yes:
ALFA ROMEO je SubPérmia, ty neználek a ešte aj- čo na tom, aj keby bola prémia, ide o vynikajúce autá?
Jejda, to jsem už někde slyšel... >😁 >😁 >😁 >😁
Alfa je srdcovka. A označení "vynikající auta" bych u některých exemplářů taky neviděl jako zcestné.
Alfa je srdcovka. A označení "vynikající auta" bych u některých exemplářů taky neviděl jako zcestné.
Ale to ešte neznamená, že si na ňu nemôže Leon FR trúfnuť.
P.S.: Alfa Romeo je subpérmia-žiadny model luxusnej triedy, žiadny líder v pokrokových technologicach.
P.S.: Alfa Romeo je subpérmia-žiadny model luxusnej triedy, žiadny líder v pokrokových technologicach.
Alfa JE prémia. 😄
Leon je talentované auto. Nikdo neříká, že si na ni nemůže troufnout (navíc se nechází o třídu výše, než MiTo). Nicméně Alfa Romeo má jiný rodokmen, než Seat...
Mimochodem, Alfa byla v mnoha technických ohledech průkopníkem.
Když nějaká značka nenabízí model v luxusní třídě, to ještě neznamená, že nemůže být prémiová...
Mimochodem, Alfa byla v mnoha technických ohledech průkopníkem.
Když nějaká značka nenabízí model v luxusní třídě, to ještě neznamená, že nemůže být prémiová...
Bola, ale už nie je. Alebo je Škoda exkluzivná značka, keď pred vojnou ponúkala ŠKODA-HISPANO SUIZA, pričom HISPANO-SUIZA bol konkuret ROLLS-ROYCE? Len jej modeli sú prémiové, ale značka nie. A sám Marko hovorí, že prémiovka musí mať luxusný sedan 5-metrový
Prémiovka musí mít hlavně určitou image a historii, doprovázenou kvalitní a inovativní tvorbou. Škoda na tom byla skvěle, avšak v určitém období šlo vše dolů...škoda, mohli jsme mít opravdu uctívané modely, ne-li až prémiové...
Jinak co se týká ALfy, přál bych jí návrat ke smetánce ovladatelnosti. To znamenká pohon zadních kol a nižší hmotnost modelů, což jde ruku v ruce s hbytostí...
Jinak co se týká ALfy, přál bych jí návrat ke smetánce ovladatelnosti. To znamenká pohon zadních kol a nižší hmotnost modelů, což jde ruku v ruce s hbytostí...
Pohon zadných kolies nie je všetko, hmotnosť sa síce zníži, ale iba úroveň konkurentov.
A s Alfou to tiež išlo dolu vodou. Desiatky rokov, skoro ako u Škody.
A s Alfou to tiež išlo dolu vodou. Desiatky rokov, skoro ako u Škody.
Alfa momentálně doplácí hlavně na hmotnost - Cuore sportivo mudí být lehké, sportovní, dynamické, stylem dechberoucí (což se daří doposud. Design je skvělý)...a k tomu všemu nepochybně patří pohon zadních kol.
Jinak Alf Romeo se po stránce sofistikovanosti a konkuernceschopnosti nebojím.
Jinak Alf Romeo se po stránce sofistikovanosti a konkuernceschopnosti nebojím.
Já áno. Veď bývalý šéf BMW kecal o 159 a nakoniec bola horšia než mainstream Passat...
Jak se to vezme. Já zase znám testy, kdy dokázala v mnoha ohledech vyhrát na BMW 3 (ano, i takové se psaly testy). Nicméně jeden (a to prémiový) model s ve střední třídě postaral o opravdovou ostudu - Lexus LS. V několika (velmi významných) testech se umístil na posledním místě, před sebou nechal i Passat a podobně...svět je plný zajmavostí... 😄
Ty si studňa kydov. Vysvetli v čom mohla poraziť Alfa Romeo 159 BMW 3, keď prehra začína u radení a končí pri podvozku. A Lexus? Ten je naopak dobrý model. Má nedostatky, ale jedna vec je výborne auto, len nie až tak praktické, druhá proste priemerné auto ako celok.
Alfa 159 vyhrála nad BMW 3er v tom docela známém videu s vyhýbacím manévrem - viz
[odkaz]
Lexus IS pak Alfa 159 poráží ve srovnávacích testech pravidelně - ve všech co jsem četl.
[odkaz]
Lexus IS pak Alfa 159 poráží ve srovnávacích testech pravidelně - ve všech co jsem četl.
Jasné, tam, kde je najdôležitejší podvozok vyhrá Alfa Romeo nad... BMW 3 >😁 >😁 Bolo to BMW 3 so 4x4?
Tak Lexus prohrává, kde může. Mastertest, test Autocaru, a tak dále...a to si říká "prémiový"... :no😒br />
Alfa je velmi schopná. I to BMW dokázala někdy porazit. Naposledy v Auto7, ale i v jiných testech.
A příště si odpusť to nelichotivé oslovění...
Alfa je velmi schopná. I to BMW dokázala někdy porazit. Naposledy v Auto7, ale i v jiných testech.
A příště si odpusť to nelichotivé oslovění...
ona je horšia ako passat?
Áno, je.
To bych rád věděl, v čem... >😁 >😁
S tou hmotností to není nic divokého (zdroj autorevue.cz)
BMW 320/318d - 1505kg (130/105kW)
Ford Mondeo - 2.0TDCi - 1580kg (103kW)
Audi A4 2.0TDI - 1495kg (105kW)
Octavia II 2.0TDI - 1355kg (103kW) - po faceliftu
Mercedes C200CDI - 1560kg (100kW)
Volvo S40 2.0D - 1451kg (100kW)
Honda Accord 2.2i-DTEC - 1610kg (110kw) - uvedeno včetně náplní a 75kg řidič
Mazda 6 2.0MZR-CD - 1500kg (103kW)
Alfa Romeo 159 1.9JTDm - 1490kg (110kW)
BMW 320/318d - 1505kg (130/105kW)
Ford Mondeo - 2.0TDCi - 1580kg (103kW)
Audi A4 2.0TDI - 1495kg (105kW)
Octavia II 2.0TDI - 1355kg (103kW) - po faceliftu
Mercedes C200CDI - 1560kg (100kW)
Volvo S40 2.0D - 1451kg (100kW)
Honda Accord 2.2i-DTEC - 1610kg (110kw) - uvedeno včetně náplní a 75kg řidič
Mazda 6 2.0MZR-CD - 1500kg (103kW)
Alfa Romeo 159 1.9JTDm - 1490kg (110kW)
to bylo keců - auto musí mít alespoň 200koní, žádnej fofrklacek a pod.
A pak jednou okusíš pořádný závoďák, hotového zabijáka (na letišti by mohli vyprávět...) a jseš z toho namraky >😒]
Doufám žes brnknul do servisu, když už ti dělají ten nárazník, ať ti Medvěda rovnou stříknou celýho do Telecom Yellow, dva výfuky tam už máš, ještě No Fear nálepku na zadní sklo a ani Oktávky TDI v dlouhým táhlým nebudou před tebou v bezpečí :-!
A pak jednou okusíš pořádný závoďák, hotového zabijáka (na letišti by mohli vyprávět...) a jseš z toho namraky >😒]
Doufám žes brnknul do servisu, když už ti dělají ten nárazník, ať ti Medvěda rovnou stříknou celýho do Telecom Yellow, dva výfuky tam už máš, ještě No Fear nálepku na zadní sklo a ani Oktávky TDI v dlouhým táhlým nebudou před tebou v bezpečí :-!
Doufám jsi četl tu fantastickou knížku - Danny mistr světa? Zde však pozor, nenech si mazat medy, že to nejlepší getečko na světě není devětsetjedenáctka... Míťa je moderní pohledově dorychla, sportovní malé autíčko. Víme však, že pokud bys snad hodlal trénovat v dlouhým táhlým eurodrzky na německé prémii, musel bys ze štrozoku vytáhnout jinej oblázek... za něho bys pak pořídil 8C... Ovšem Míťa, to chce základ. Nežeň se za svou vlastní rakví a užívej si báječný autíčko od Alfy. Skutečnost, že nemůžeš být současně králem okresních vlásenek by tě neměla vyosovat, o tom přece Míťa ani být nemá.
Jinak k těm leonskejm plačkům nahoře... no, kdyby Navtech neměl pravdu, chápal bych. jenže on tu pravdu má. V rámci objektivity však uveďme, že Leon je jiná (dospělá) třída.
Závěr? Míťu ano, ovšem na základu. :yes:
Jinak k těm leonskejm plačkům nahoře... no, kdyby Navtech neměl pravdu, chápal bych. jenže on tu pravdu má. V rámci objektivity však uveďme, že Leon je jiná (dospělá) třída.
Závěr? Míťu ano, ovšem na základu. :yes:
to by bolo dostať to do VW pola že? 😄 kolko chválospevov by si vyprodukoval? 😄
Myslíš motor? Přečti článek, dole máš vypsanou konkurenci ze subkompaktů. POLO jede ve verzi GTI, nyní brzy vyjede nová generace POLA. Můžeš se sázet, které auto v rámci tohoto segmentu bude (opět) nejlepší...
Mne je to v podstate jedno ktore je a bude najlepšie. Možno je a možno nie, to ja neviem. Ale nemyslíš že alfa romeo vie možno lepšie ako ty čo MITO znesie?
Ukaž mi nějaký německý SUBkompakt, který by se mohl měřit s MiTem. A hleď, žádný nenajdeš! Esa typu BMW 1 nebo Audi A3
/S3 jsou o třídu výše, takže pověz, který subkompakt jsi měl na mysli... 😉
No a král okresních vlásenek (bráno mezi subkompakty) je Renault Clio Cup, kterho následuje Grande Punto Abarth... :yes:
/S3 jsou o třídu výše, takže pověz, který subkompakt jsi měl na mysli... 😉
No a král okresních vlásenek (bráno mezi subkompakty) je Renault Clio Cup, kterho následuje Grande Punto Abarth... :yes:
v pátek jsem akorát jednoho Abartha viděl. Byl v oranžové alá Focus ST, černé elektrony a byl to teda fakt fešák :yes:
Já jsem ho potkal v nádherné bílé barvě, se kterou skvěle ladí černé a červené doplňky. Zkrátka, Italové umí chytit za srdce... :yes:
jo jo, takovouhle kombinaci jsem už potkal taky. Hmm, ani nevím kterou barvu bych raději? Abych se netrápil, vzal bych Clio RS v sytě modré a fertig :-!
U Clia bych váhal mezi modrou, nebo bílou. Ale nakonec by to v mé garáži dopadlo následovně: Clio Cup ve sněhově bílé, Clio RS v sytě modré metalíze... 😄
Clio Cup je už moc. To RS je ještě relativně civilní auťák, takže bych měl alespoň malou naději, že bych se v tom nevymlátil, a zároveň ten výkon nějak smysluplně využil.
To já bych spíš takovou Lagunu Grandtour GT, velké, pohodlné, rychlé :yes:
To já bych spíš takovou Lagunu Grandtour GT, velké, pohodlné, rychlé :yes:
A čo zabudnutá Škoda Žabák Turbo GTX? Minule som pozeral nejakú retro reláciu, spomínal ju tam Slávek Šimek, tak to už muselo byť niečo... 😉
Mito, punto abarth, oba dva tyhle nesmysly se vyrabeji v Italii a nikde jinde na svete, to svedci o jedinem- italum vypadl mozek >😁
Alfa Romeo Mito Presne tak, dospelosť, to je čo tomuto autu 230k >😁 a
350 Nm 8-s chýba. Ale v základe? Ale no tak. Stokoňová verzia, jak ušitá. :yes:
350 Nm 8-s chýba. Ale v základe? Ale no tak. Stokoňová verzia, jak ušitá. :yes:
každý sa nehrá na dospeláka ako ty, ty drbnutec 😉
Tak nepamätám sa kedy som sa hral na dospeláka, to vážne nie. A preto, že Taliani dali do segmentu B, teda druhého najmenšieho 350Nm na prednú nápravu a 230 k, viac než má GOLF GTI, zato já nie som drbnutec.
Vidíš, aké je to nepríjemné, keď ti niekto nadáva? Vtedy ti to nedošlo, keď si v jednom kuse niekomu nadával do tupcov? Snáď si sa poučil. No vidíš...
Naznacujes, ze by ke Golfu GTI meli ostatni vyrobci vzhlizet jako ke vzoru? 147ka GTA mela 250 koni na predni naprave bez samosvoru a jezdit se s ni da dobre. 230 koni se samosvorem asi horsi nebude, vid?
Nie, hovorím o tom, že o triedu menšia auto má menší výkon vo svojej špičkovej verzii. A Alfa 147 GTA... O ten tiež každý hovoril, že bude rezať zákruty, ešte než sa v nej zviezol. Lebo sa dorezala leda sama
Ale no tak, MiTo je o celych pet centimetru kratsi a o par desitek kilogramu lehci nez tridverova 147ka, jejimz nastupcem MiTo je (spolu s budoucim modelem Milano - nastupce petidverove verze). Auta proste rostou a rozdily mezi tridami uz nejsou tak jasne jako par let zpet.
Řídil jsem obojí a dovol abych Tě ujistil, že 147 GTA jezdí fantasticky, přenos výkonu je na suchu bez problémů. Golf GTI (5. generace) se na GTA opravdu nechytá, pokud posuzujeme čistě rychlost a sportovní zážitky. Na každodenní ježdění je Golf samozřejmě pohodlnější a praktičtější.
Pred casom sa tu strhla burka pochybnosti na temu "300 koni v Focus-RS", ci vobec sa da taky vykon preniest na cestu. Podobna debata bola pred casom aj u Mazdy3-MPS, ta mala ak sa nemylim 260ps. A teraz tu mame o triedu mensie auto, o dakych 100 kil lahsie, ma 230 koni. To uz je v poriadku? V takom malom aute 230ps nevadi?
mne nie 😉
ani mne. ako bolo o víkende??
tak v sobotu som sa bol kuknúť na stavbe ako pokračujú s naším hniezdočkom lásky, potom som ostriekal 10 kíl blata z karosérie a kolies, v nedelu som sa vyspal, najedol a urááááá do roboty... ale v poho, počítal som pri preklikávaní a uploadovaní súborov niečo o Foxe, takže som bol celkom vysmiatý
>😁
>😁
Ale je to špatné... :no: :no: :no😒br />
A 230 k a 350Nm na prednej náprave auta druhého najmenšie segmentu, to SKUTOČNE môžu vymyslieť len vo Fiate. :no:
A 230 k a 350Nm na prednej náprave auta druhého najmenšie segmentu, to SKUTOČNE môžu vymyslieť len vo Fiate. :no:
Sice se jedná o Tvé subjektivní pocity, ale trocha kulantnosti by Ti neškodila...
Navíc nesouhlasím. (Což značí krásu subjektivity a demoracie, kterou bohužel ne každý ctí a dodržuje...)
Navíc nesouhlasím. (Což značí krásu subjektivity a demoracie, kterou bohužel ne každý ctí a dodržuje...)
Prečo nesúhlasíš?
Protože Fiat je velmi schopná značka a takové hodnocení si nezaslouží. Vím, i ona měla určitá smolná období a kvalitativní situace, nicméně má bohatou a fascinující historii...
Stačí si vybavit to krásné propletení osudů italských značek Fiat a Ferrari, k tomu i Alfa Romeo, to vše doplněno úzkou spoluprací s ikonami světového designu - Giuggiarem, studii Pininfarina a Bertone...krásný, opravdu krásný svět... :yes:
Stačí si vybavit to krásné propletení osudů italských značek Fiat a Ferrari, k tomu i Alfa Romeo, to vše doplněno úzkou spoluprací s ikonami světového designu - Giuggiarem, studii Pininfarina a Bertone...krásný, opravdu krásný svět... :yes:
Zapomina na funkci samosvoru, jsem zvedav na prvni recenzi v casopisech na tuhle kapesni raketu 😉
Samosvor pomohl Méganu R26 na vrchol kompaktních hot - hatch. Na recenze se taky těším... 😄
Si už úbohý s tým ako je Renault vo všetkom na vrchole.
Jsi trapný s tou svou utkvělou představou, že se snažím Renault všude procpat. Není to pravda. Nicméně, Mégane R26 (natož R26R) jsou opravdu na vrcholu, s tím chlapče nic neuděláš... 😉
Můžu si říkat co chci (samozřejmě v rámci určité etiky) a ty mi v tom nezabráníš.
Můžu si říkat co chci (samozřejmě v rámci určité etiky) a ty mi v tom nezabráníš.
Kapesní raketa. Júj, Pavle, veď už len ten názov. Kapesní raketa... A samosvor vôbec nie je všetko
ne, chce to mozek a zkusenost, bez nich je to na H.
A nechceš toho panáčku nějak moc??? >😒]
Mito přece nemá diferenciál s omezenou svorností. Jde o běžný otevřený diferenciál, který má na přední nápravě jakákoliv předokolka. Skrze čidla ABS pouze dochází k přibržďování protáčejícího se kola, tedy tzv. eLSD. Klasický svorný diferenciál naopak přenese větší výkon na kolo s lepší adhezí, což je zásadní rozdíl. A takový diferenciál má na přední nápravě Focus RS.
dalasi clanek a prispevky ktere nezklamali me ocekavani,pokud si clovek precte jen par zdejsich prispevku tak se musi usmivat nad tim jak hned kazdy dopredu vi jak alfa pojede,tohle me proste nejde do hlavy,v tuto chvili je tu uz pres sto prispevku a vetsi polovina uz vi jak na tom alfa bude,to same se tyka prispevku i u jinych recnezi,narovinu si rekneme ze stejne si mito GTA tady ztech pisalku nikdo nekoupi a ten kdo by ho chtel tak o nem bude jenom snit, potazmo ti nejvytrvalejsi a nejodvaznejsi si ho doopravdy koupi, je to to same jako napriklad tolik zminovany Golf GTI,kazdy tvrdi jaka je to klasika a vynikajici hot hatch ale ztech co to psali vnem nejel potazmo ani nesedil prakticky nikdo,kdyby to tak bylo tak by na cestach nebyl takov vzacnost,ja osobne sem GV GTI videl jen dvakrat,tot vse, obrazek at si kazdej udela sam :no:
Je tu spousta odborniku, kteri z jedne fotky dokazou poznat, jak ktere auto jezdi a nedivil bych se, kdyby na zaklade prvotniho poznatku zvladli i "tydenni" test. 😄
Presne tak a preto tu nepisem o nicom a radsej si pockam na recenziu....
tož já když na nějaké auto kouknu, sice možná nevím jak jezdí, ale jaká bude poruchovost to vím určitě. Dokonce i u studií, tam ale mám pravděpodobnost jenom 80% >😁
no a Alfa, tak ta se bude kazit nonstop, to je jasný :-!
no a Alfa, tak ta se bude kazit nonstop, to je jasný :-!
A prodejnost znas uz na 5 let dopredu, vcetne prodeju originalnich nahradnich dilu i tech z druhovyroby. 😄
no jo si jen dalsi z rady ´´jedna pani povidala´´ :no:
Di ty brepto 😉 Podívej se na můj Leon FR a vidíš, že je rychlejší i barva! :yes:
Pletieš si to Pavel. Odhad vďaka poznatkom podobných aut je niečo iné, ako dlhodobá skúsenosť, ktorá je individuálna.
Aka podobna auta? Nikdo, nikdo z tech netovych povalecu v tom nejel, ale vedi vsechno...budto spatne, nebo dobre...ale hlavne smesne 😄
a přitom GTA si koupí pár magorů. Nicméně pro potenciální zákazníky to bude vypadat dobře. Mít možnost koupit auto, jehož nejostřejší verze končí na 230 koních 😉
Existuje nekolik typu nebezpeci, jedno z nejvetsich je blb za volantem. Pak je jedno, jestli nekoho sestreli ve 120L, nebo v GTA. Nejde o reklamu, jde o technologicke moznosti a bez poradneho testu je tu zbytek prispevku nic vic, nez jen ubohou snuskou slintu. 😉
Ale pozná to zo skúseností iných a že je ich veľa...
Ty jsi asi hodne duverivy, ze? V zivote se muzes spolehnout na jedine, na sebe!
Tak to viem skutočne velice dobre aj bez teba, ale keď to hovorí mnohí fundovaných ľudia, tak nemám o čom pochybovať. Ty si tiež nikdy neskúsil FERRARI a pochybuješ, že je ELITA športiakov alebo o tom, či je ROLLS-ROYCE ozaj tak úžasný?
Tak jsem pročetl diskuzi, dokonalé plejstejšnové orgie >😁 Jasně, v subkompaktech to chce 220 koní nejméně >😁
Abychom to vrátili na zem... z toho potenciálního melounu. Ideální motorizací tohoto segmentu je pro pružnou avšak nedrastickou jízdu kolem jednoho sta koní. Auto je živé, jde za plynem, avšak nemusíš absolvovat kondice u Loeba, abys v tom na mokru zvládnul delvitu tam a zpět. Nad stopadesát koní už máš s takovýmto autem občas i práci. 200 koní ukočíruješ velmi obtížně.
A 220 koní? Na to nemáš. A až na to mít budeš, tak tě ani nenapadne si tohoto míťu koupit. No, vždyť píši, plejstejšnové orgie...
BRAVO PLEJSTEJŠN >😁 :yes:
Abychom to vrátili na zem... z toho potenciálního melounu. Ideální motorizací tohoto segmentu je pro pružnou avšak nedrastickou jízdu kolem jednoho sta koní. Auto je živé, jde za plynem, avšak nemusíš absolvovat kondice u Loeba, abys v tom na mokru zvládnul delvitu tam a zpět. Nad stopadesát koní už máš s takovýmto autem občas i práci. 200 koní ukočíruješ velmi obtížně.
A 220 koní? Na to nemáš. A až na to mít budeš, tak tě ani nenapadne si tohoto míťu koupit. No, vždyť píši, plejstejšnové orgie...
BRAVO PLEJSTEJŠN >😁 :yes:
a co bys rekl, je to tak jen s Mi.Tem?
Jiste >😒] nekteri dokazou odhadnout potencial i ridicu! To je upgrade toho co ji psal 😉
No, musíš mi pomoci, neznáš ještě jiný konkurenční vůz, který takto vyšrouboval výkon? Napiš, pak to probereme.
No, ta výše zmiňovaná Alfa 147 GTA jistě není konkurent, stojí o třídu výš a už se nevyrábí. Ale není zase o tolik větší ani těžší než MiTo, nemá samosvor a přesto je to fantastické svezení bez potíží s přenosem výkonu (přinejmenším na suchu) - řídil jsem. Nevidím důvod, proč by modernější a o 20 koní slabší MiTo se samosvorem a lehčím motorem (čtyřválec turbo místo V6) mělo mít problém. Ty ano?
1hp na pět kilo je vyšroubovaný výkon? Na dnešní dobu už ne, blbý kabriolety M6 mají 4kila na koně tak co?
kolik že to zbytečných koní má Polo GTI? 😉
Zbytečné namá žádné, jede na stopadesáti, jako fiesta či Grande punto. Jak píši nahoře, stopade ja na hranici příjemné ukočírovatelnosti v totmo segmentu.
Zase šíříš ty polopravdy a mýty o zbytečných výkonech malých aut???
Tak toto je trefa, přímo na komoru. 😄 Som zvedavý, čo povedia na toto títo plejstejšnový pretekári. Keď na to budeš mať, tak si Mito nekoupíš. 😄 :yes:
Kdysi se naslo v CSR spousta rozumbradu, kteri vsem ostatnim rikali co maji a nemaji delat, pak z toho vzniklo co musi a nesmi... Ono je nejlepsi se nad vsim nejprve zamyslet, nez ihned zacit nadsene hykat a prikyvovat jako osel.
asi se některým po těch časech stýská :-!
Ak zvládneš 350 Nm na prednej náprave 230k, tak to si už určite jazdil dosť dlho v autách ako BMW M3 či NISSAN 350 Z.
Ale to je přeci nemysl 😉
Člověk může za volantem používat mozek, který mu zabrání mít nohu stále na podlaze, ne? V jakých otáčkách máš k dispozici oněch 230 koní? Celkem vysoko. Snad Tě nikdo s pistolí u hlavy nenutí držet otáčky v červeným poli.
Člověk může za volantem používat mozek, který mu zabrání mít nohu stále na podlaze, ne? V jakých otáčkách máš k dispozici oněch 230 koní? Celkem vysoko. Snad Tě nikdo s pistolí u hlavy nenutí držet otáčky v červeným poli.
A netuží tu niekto po modely GTA RS? >😁 >😁
Možná by to chtělo najít konkurenční volant. Nemusíš chodit nikam moc daleko, Míťa je mezitřídně rozkročený mezi třídou MINI a subkompakty, a má dvoje dveře. Tedy, pokud jsi zatím neviděl míťu v akci, nemáš jeho rozměry ve voku, můžeš si za něho zatím pracovně dosadit Volkswagen FOX. No, ten je také rozměrově rozkročen mezi uvedenými třídami. Alfa pouze míťu jen více snížila, jinak FOX a mito jsou takřka porovnatelné vozy. Jakou motorizací osazuje VW svá auta víš. Jasně, že by do Foxe dostal i třílitrovou naftu z ášestky. Ovšem, nedává jí tam... Už asi tušíš... Jasně, každá třída vyžaduje příměřenou mozorizaci. Kapiš?
jojo primerenou motorizaci , ale kdyby do pola narvali 240 koni to by si hned mluvil jinak, ale to mi tu budes vyvracet kdyby bylo co by bylo takze zbytecny :no:
Kterej blázen by do takovýho lidovozítka dával tolik koní.Vždyť by se VW zákazníci v tom pozabíjeli >😁
Tenhle tvůj příspěvek přesně vypovídá o tvém nezkušeném pohledu na auta. Co takhle Aygo na dvěstě deseti koních? Taky dobrý?
chlape ten muj prispevek vypovida u krute realite kterou by si tady obhajoval nic min nic vic, ty uz by sis poradil stim nam objasnit jak to auto v pohode ten vykon zvlada, o to ja se vubec nebojim :no:
Pokud se opravdu domníváš, že optimální výkon pro vůz na pomezí MINI a subkompaktu je 230 koní, pak ti gratuluju, Loeb by z tebe měl radost... do první zatáčky, viď 😉
Jak jsem tu už psal tahle třída jede optimálně na sto koních. Naduplé derivace pak na cca 150 - 170, tam někde je strop racionálního, a to i s odkazem na cenu. Za kolik myslíš, že těch 130 koní v míťovi bude? Tipni si.
Jak jsem tu už psal tahle třída jede optimálně na sto koních. Naduplé derivace pak na cca 150 - 170, tam někde je strop racionálního, a to i s odkazem na cenu. Za kolik myslíš, že těch 130 koní v míťovi bude? Tipni si.
Pravda,pravda,..Mám 155 końové MiTo a z jeho výkonu jsem nadšený,vs.provozní náklady atd..I tak si v běžném silničním provozu připadáš jako by většina motorizace couvala ..)
Takže souhlasím pro normální ježdění je v téhle kategorii optimum.
Původně jsem na konec roku o MiTo GTA uvažoval,ale jak vidím tohle přemotorované monstrum s velkou dírou vepředu a dvěma rourama vzadu,kdy celek vypadá jako po nezdařené plastice začínajícího chirurga...no třeba bude finální verze krapet umírněnějšíí . No a na cenovku čekám taky..Jak to ale půjde přes 750 tis. tak to je mimo chápání..
Takže souhlasím pro normální ježdění je v téhle kategorii optimum.
Původně jsem na konec roku o MiTo GTA uvažoval,ale jak vidím tohle přemotorované monstrum s velkou dírou vepředu a dvěma rourama vzadu,kdy celek vypadá jako po nezdařené plastice začínajícího chirurga...no třeba bude finální verze krapet umírněnějšíí . No a na cenovku čekám taky..Jak to ale půjde přes 750 tis. tak to je mimo chápání..
Toť otázka pro techniky,jestli by to bylo reálný.Osobně bych se tomu ale nebránil.
je mi jasný,že staršímu konzervativnímu člověku tyhle "orgie výkonu" nic říkat nebudou,což je zřejmě tvůj případ.Jen mě přijde trochu dětinský to pořád opakovat,aniž by se člověk projel s takovým hot hatchem naživo.
je mi jasný,že staršímu konzervativnímu člověku tyhle "orgie výkonu" nic říkat nebudou,což je zřejmě tvůj případ.Jen mě přijde trochu dětinský to pořád opakovat,aniž by se člověk projel s takovým hot hatchem naživo.
Mýlíš se v tom, že starší člověk necení výkon. Právě až když jsi vyjetý, řekněme po čtvrt miliónu kilometrů můžeš ocenit a hlavně využít i si užít výkon motoru. Mladej zajíček se musí učit jezdit. Dlouho, Merkure.
tyjo to radši podepíšu že Golf má nápaditý interiér :-! to bys musel bejt superkripl abys potřeboval 1/4 mega na ocenění a využití výkonu. Na co jako? Abys věděl že ti v zatáčce ubere výkon ESP? HAHA, to co píšeš je fakt blbost.
Do tísíce zahýbáš při řazení, do padesáti jsi rád, že jedeš, ve 100 máš první návyky, kolem 450 srůstáš s autem a na chodníku se i při chůzi díváš do "zpětnýho" nad 500 už nikam nerosteš. Píši o silniční civilní jízdě. Pod čtvrt miliónu kilometrů nikde nikomu neříkej, že jsi řidič.
návyky (přemýšlení o značkách) většina kluků získá na malý motorce, když sedají v 18ti do auta mají šanci být slušnými účastníky provozu. Potom potřebují maximálně 20tisíc a deset výletů do Prahy aby si mohli říkat že jsou řidiči.
Kdyby to tak nebylo, bylo by pak velmi tristní pouštět lidi do provozu po jánevímtřiceti hodinách autoškoly že?
Kdyby to tak nebylo, bylo by pak velmi tristní pouštět lidi do provozu po jánevímtřiceti hodinách autoškoly že?
Predpokladal bych u Tebe po tech letech dokonaly rozhled, zatimco tento prispevek svedci jedine o opaku. Gallardo je taky dlouhe jako Octavia...
Az si to projedes, zacni mluvit o primerene motorizaci. A taky se zamysli nad tim, jak Mini Cooper konkuruje brazilskemu lowendu. 😉
Az si to projedes, zacni mluvit o primerene motorizaci. A taky se zamysli nad tim, jak Mini Cooper konkuruje brazilskemu lowendu. 😉
Přirovnávat míťu ke gallardu, to opravdu dokážeš jenom ty. Míťa má rozhodně blížeji k Foxovi než galardo k Octavii. Můžeš se to naučit nazpaměť.
Jsi mladý a nezkušený, tak abych ti to ještě ozřejmil, ta blízkost není kritikou, naopak, obě auta mají své příznivce. Nijak vzdálené.
Jsi mladý a nezkušený, tak abych ti to ještě ozřejmil, ta blízkost není kritikou, naopak, obě auta mají své příznivce. Nijak vzdálené.
Mlady neznamena nezkuseny a stary neznamena zkuseny.
Kde jsi cetl prirovnani Gallarda a MiTa? Me srovnani je stejne absurdni jako to Tve, vazne minene. Obstarozni lidove vozitko projektovane do Jizni Ameriky a nejnovejsi supermini jsou naprosto nekde jinde.
Kde jsi cetl prirovnani Gallarda a MiTa? Me srovnani je stejne absurdni jako to Tve, vazne minene. Obstarozni lidove vozitko projektovane do Jizni Ameriky a nejnovejsi supermini jsou naprosto nekde jinde.
ČO to tu trepeš? Fox bez problémov konkuruje Pande a spol. Nie Paliu. Nepripadáš si trapný?
Ani Paliu, to nabizi 3 i 5 dveri, sedan i kombi a jeden jediny tridverak...to je ale ostuda. To ani v Brazilii stacit nemuze. 😄
MiTo není dědku na pomezí mini a subkompaktů. Je to plnokrevný subkompakt na horní hranici segmentu. Takže pokud má někam nakročeno, tak spíš ke kompaktům než k mini. FOX je úplně jiná kategorie. Tohle ti nevyšlo batmane.
>😁 Za batmana bravo >😁 to se povedlo. Jinak, když bys trochu ještě přitlačil, možná míťu dotáhnem do střední třídy >😁 :yes😒br />
Klid, sousede, míťa je výborné autíčko, jistě sis všiml, že ho zde často velebím. Na přiměřené motorizaci, ovšem. Co se týká světa aut, pak aspiruje na konkurenta MINI (od BMW)... a to tedy střední třída není ani náhodou... 😉
Klid, sousede, míťa je výborné autíčko, jistě sis všiml, že ho zde často velebím. Na přiměřené motorizaci, ovšem. Co se týká světa aut, pak aspiruje na konkurenta MINI (od BMW)... a to tedy střední třída není ani náhodou... 😉
Mě MiTo nijak neuchvacuje. Každopádně, podívej se na rozměry a porovnej s ostatními subkompakty a pak mudruj. Netvrdím, že je to kompakt, ale má k ním rozhodně blíž, než k autům jako je FOX. Jak rozměry, tak technikou.
Porovnání rozměrů rozhodných přo třídní zatřídění Míťa/Fox😒br />
rozvor: 251/246
šířka vpředu uvnitř: 145/140
sedák vzadu: 43/50 (!)
To by to mohlo stačit.
šířka vpředu uvnitř: 145/140
sedák vzadu: 43/50 (!)
To by to mohlo stačit.
To je logika... 😄
Porsche 911 je tedy pod nimi😒br />
Rozvor: 235
Sirka vpredu uvnitr: 135
Sedak vzadu: 42
To by mohlo stacit 😄
Porsche 911 je tedy pod nimi😒br />
Rozvor: 235
Sirka vpredu uvnitr: 135
Sedak vzadu: 42
To by mohlo stacit 😄
Tobě určitě. Gallardo, teď 911 >😁 >😁 Jdi se umejt... >😒] :no: Bože bože...
Ty sem nepatríš. Uvedom si, že Mito a Fox sú autá toho istého typu, PORSCHE je ničo úplne iné. Alebo mi chceš povedať, že ROLLS-ROYCE je dodávka?
Pro tebe mam jiny navrh, vyndej hlavu z ciziho zadku a zacni pouzivat vuj mozek.
:no: :no: :no: Nemáš argumenty? ;-\ :no: :no:
ja? Mam, jsou nahore, demagogie, proti demagogii.
Trepeš blbiny. Pri určovaní kategórii je normálne určovať segment podľa rázvoru. Ale len u príbuzných aut.
Kecy, kecy, kecy... Fox a MiTo jsou kazdy nekde jinde. Je to super Lowend od Vw a premiovejsi model AR.
>😁 Pajo, termín "prémiovější"... >😁 tak tenhle novotvar ti prostě uznat nelze... 😉 Alfa sama je subprémiová značka a v tomto řečišti se pohybuje. Pak existuje ještě prémie a (díky VW) též supermainstream. Mezi tím nic není.
takže automobilka, ktorá vyrobila 8C je nejaká subprémia..??? alebo 8C je vlastne taký mainstream >😒]
Při tvé logice by VW tedy musel být prémie (Phaeton, Touareg). Ethicone, najeď u mně na blog tam najdeš rozsáhlou diksuzi o prémii. Vše se tam dozvíš. Jeden model nedělá z automobilky prémiového výrobce...
Zapoměl jsi na velikost šroubu k uchycení zadních světel. No nic, moje tabulka.
MITO/FOX/POLO/GOLF V
délka: 4063/3828/3916/4204
šířka: 1720/1660/1650/1759
rozvor: 2511/2465/2465/2578
rozchod předek: 1483/1428/1434/1540
Takže pokud si to porovnáš, tak zjistíš, že MiTo je někde mezi Polem a Golfem. Pokud bys srovnával dál s ostatníma automobilkama, tak zjistíš, že MiTi je rozměrově na vrcholu subkompaktů. Nemluvě o motorizacích.
MITO/FOX/POLO/GOLF V
délka: 4063/3828/3916/4204
šířka: 1720/1660/1650/1759
rozvor: 2511/2465/2465/2578
rozchod předek: 1483/1428/1434/1540
Takže pokud si to porovnáš, tak zjistíš, že MiTo je někde mezi Polem a Golfem. Pokud bys srovnával dál s ostatníma automobilkama, tak zjistíš, že MiTi je rozměrově na vrcholu subkompaktů. Nemluvě o motorizacích.
Porovnej tu Grande Punto s Míťou.
Však GP je taky rozměrově na vrcholu třídy. MiTo je jeho derivátem. A navíc MiTo je větší.
Postaveným na pomezí MINI a subkompaktů. Míťa je směrován na MINI od BMW či na dvoudvéřového Swifta.
Najdôležitejšia v dvojdeveráku je dĺžka sedáku vzadu, to pochopí aj blbec. Že má Fox tie sedadlá s dlhším sedákom katastrofálne neanatomické a nepohodlné nevadí. nevadí ani, že Fox má o 5 cm kratší rázvor a je v interiéri o celých 5 cm užší. Nevadí, že je celkovo kratší o celých 23,5 cm. Ale je to tá istá trieda. >😁 >😁 >😁
u předokolky za nezhoršených adhezních podmínek je někde kolem 120 kW ( na to přišel Ford při vývoji Escortu 1700 a RS 200, čili předpokládáme použití samosvoru a odpovídajících pneu). Tohle je k ničemu.
tohle ja auto na posilnění image Mita. Pár cvoků si to pořídí (pár se jich v tom přizabije), ale hlavně to v katalogu bude vypadat dobře. 😉
Že si za ty prachy radši nepořídí jako egohonič nějaký ojetý vemeno na kolech. No, možná je nakonec tohle lepší, je trochu menší riziko že rozmáznou jak štěnici někoho v protisměru jako ten ožralej chebskej zubař v X5.
Trochu brzdete hosi... Focus RS a GTI 30 na to byly podobne a problemy nebyly. MiTo neni o tolik lehci...
Píšu jak Ford prodává.Napiš to jim, mě je to fuk.
Myslis ten Ford, co vyvinul Focus RS I. a II. ? Oba predokolky?
Hm, vime jak kdysi dopadlo Audi TT s normalni motorizaci a kolik lidi se muselo zabit! 😢
Doufam ze u Alfy neudelaji stejnou chybu!
Doufam ze u Alfy neudelaji stejnou chybu!
ja sem rad za takove premotorovane bestie jako bude GTA, to ze lidi nevim kdy vcas ubrat je jejich problem,ti co vedi kdy si muzou dovolit pustit uzdu takovemu vykonu se nemusi bat,a kdyz chces vyuzit cely potencial motoru ,tak si zajed na opustenou drahu, suku na srdce,kolik takovych co ty auta maji jezdi na silnici v plnem provozu jako profi rally jezdci? to ze tomu nekde na rovince nebo v tahle zatacce nalozi je pro takovy auta jen a jen dobre,ale jezdit na hranici schopnosti za doprovodu piskani gum je za prve pod moje moznosti a za druhe velice trapne, ale jak sem rekl mit pod sebou ten vykon je uz pro ten pocit nadherne,jinak taky souhlasim ze na dnesni dobu je vykon kolem 150 koni naprosto ale naprosto dostacujici az vysoky,ale kdyz proste clovek potreuje tak dupne a zrychluje
Dovolím si iné porovnanie. Skúsme si iné porovnanie. Mito GTA a Focus RS či 147 GTA. Na posledné dva sa ešte dnes spomína ako na modely, ktoré sú dôkazom, že s pohonom vpredu to má HRANICE .
A 350 Nm na prednej náprave u supermini a 230 k v SEGMENTE C. Toto si nedovolil ani MINI COOPER S , a to je už povážlivé.
A 350 Nm na prednej náprave u supermini a 230 k v SEGMENTE C. Toto si nedovolil ani MINI COOPER S , a to je už povážlivé.
mels moznost vubec nekdy v necem takovem jet?podle me jen na simulatoru,kdyz sem mel jednou moznost ridit RS a 147 GTA tak muzu objektivne rict ze pokud se nejde na okruhu tak proste na bezne silnici nepoznas slabiny at uz je to vykon pro predokolku hranicni nebo ne, to ze GTA nemela samosvor bylo uplne jedno,protoze to jak se psalo ze je neovladatelna tak testy probihali jen na uzavrene zavodni trati,na bezne ceste ma sanci jen malokdo,ale beru 4x4 je samozrejme lepsi,ovsem nahon na zadek uz chce taky trochu ridicskeho umeni pri takovem vykonu,znam spoustu lidi kteri si poridili zadokolku byt v uvozovkach jen se 170 konmi a neumeli je poradne vyuzit potazmo zkoncili nekde na svestce
Tak ale tí tak skončili preto, lebo sa nezmestili do kože a mysleli si, že so zadným pohonom majú F1 a sú pilotmi Formule 1. A poviem ti k tomu toľko, že ak nepoznám hranice GTA na bežnej ceste(čo je logické), na čo mi je taký výkon? No dobre, vysoký výkon, ktorý má môže vytiahnúť z patálii. Ale o tomto nie je CHILLI-HATCH.
hranice z GTA zjistis velice brzy coz je dobre,navic kdyz mas pod sebou ten vykon tehle velke atmosfery tak si ho proste uzivas,do zatacky muzes jet pekelne rychle navic za doprovodu opravdu vyborneho zvuku motoru pro podrazeni,tohle sou proste auta pro radosta sou pekelne rychla,clovek se proste musi s autem zzit a pak vi kde ma limity a ver mi ze i s predokolkou s takovym vykonem se da uzit neskutecna zabava,ovsem naprosto unesenej sem z aut na pocatku 90 let, to co umi takova Integrala nebo Escort cosworth neumi ani dne ostre hatch,co na tom ze se v aute klepe a trepe snad vsechno,ze slysite rany od podvozku a ze kultura jizdy je nulova ale ta syrovost je proste uzasna,tomu ja rikam pravy sportovni naradi
LANCIA DELTA INTEGRALE má pohon 4x4. A tuším aj Cosworth, až má pohon vzadu. Na to som zabudol. No, v každom prípade sa dá zákruta rýchlo prejsť aj vo Fabii 1.4, otázka je, či prejdem s GTA tú zákrutu tak rýchlo, ako by som vraj mal.
sou to 4x4 taky rikam ze to sou pro me sportovni auta se vsim vsudy,tak rychle projet zatacku muzes uplne ve vsem,de jen o to jak rychle a s jakou motorizaci,pokud mas v aute tezkej dieslovej motor tak citelne poznas ze ikdyz auto dobre sedi tak citis jak ma predek tendenci se hrnoust ze zatacky ven,jinak nechcu nijak podcenovat schpnostu mistnich ale vetsnia by mela problem projed na limitu zatacku i se 4x4,podle vlastnich zkusenosti vim ze vetsina projede zatacku rychlejc z vykonou predokolkou rychlejc nez jini ze zadokolkou nebo 4kolkou,ovsem 4 kolka dava pocit vybornych jizdnich vlastnosti at uz jedes na jakemkoliv povrchu silnice
když takovej šrot jako 35let starej Golf I GTI měl 840kg a 112koní, proč by dnešní auto nemohlo mít 230-240 koní na 1200kg? notabene hmotnost na koně má GTA vyšší než RS2.
Finta ovladatelnosti je v ohromných lehkých kovaných kolech, a aktivním podvozku, což jsou věci který jaksi ostatní nedávají - takže co na tom?
Finta ovladatelnosti je v ohromných lehkých kovaných kolech, a aktivním podvozku, což jsou věci který jaksi ostatní nedávají - takže co na tom?
No ty si tu chýbal. Pri prečítani toho prvého odstavcu som sa placol rukou o ksicht. Nebudem nič vysvetľovať, považovať GOLF GTI môže, len, tupec.
Na kovaných kolech ok, ale s modnim aktivnim podvozku... to ne, elektronika dobry hot-hatch neudela, to uz vi moc dobre Opel ;-\
Test MiTo 1.4 T
[odkaz]
Je videt ze MiTo 1.4 T ma podvozek nic moc, uvidime co s nim udelaji pro GTA. Ale na Mini a dalsi to mit asi nebude.
Test MiTo 1.4 T
[odkaz]
Je videt ze MiTo 1.4 T ma podvozek nic moc, uvidime co s nim udelaji pro GTA. Ale na Mini a dalsi to mit asi nebude.
no počkej, oni nemají elektronicky proměnlivou tuhost, nebo využívají ten princip jinak = pro nivelaci. Obdobně to dělá GM u ZR1, a dosahuje taky dobrých výsledků.
..jinak kdyby to portovali na stávající podvozek, tak to smysl nemá, ale myslím že bude komplet jiný.
..ještě by si mohli půjčit revoknuckle že? 😄
..jinak kdyby to portovali na stávající podvozek, tak to smysl nemá, ale myslím že bude komplet jiný.
..ještě by si mohli půjčit revoknuckle že? 😄
otazka je co znamena pro koho dobry podvozek?jestli to jak je hlucnej,nebo tuhej a podobne,kdyz sem jel Mi.Tem na predvadecce,tak sem si rikal konecne je alfa podvozkove tam kde vzdycky byla,takze v tomhle ohledu sem ja naprosto spokojenej a jestli nekomu vadi hlucnost a podobne,jeho problem
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli, MiTo spadá mezí střední prémii, někteří dokonce za jeho konkurenci považují Lamborghini Gallardo či Porsche 911. Asi je všechno možné, ale co je moc, to je příliš. Ještě, že je tu tolik adeptů na horní geteáčko, už se těším až si v létě na dějedna budou připadat jak na ledovce ve Špindlu.
Ještě, že je tu FOX, VW FOX, jakožto referenční model této kategorie. elitní vizualita, výkon kolem 50 koní. A báječně, báječně si zajezdíš. Koneckonců v segmentu MINI a subkopakt jsou prodeje kolem 50 - 70 koní nejfrekventovanejší. Je jenom naše štěstí, že na dnešní diskuzi se zkoncentrovali všichni jezdci třídi MINI na 230i konich... Vždyť bys to nastaroval a strachy by ti slezly kšandy až k podolku... Buď alespoň k sobě upřímný.
Ještě, že je tu FOX, VW FOX, jakožto referenční model této kategorie. elitní vizualita, výkon kolem 50 koní. A báječně, báječně si zajezdíš. Koneckonců v segmentu MINI a subkopakt jsou prodeje kolem 50 - 70 koní nejfrekventovanejší. Je jenom naše štěstí, že na dnešní diskuzi se zkoncentrovali všichni jezdci třídi MINI na 230i konich... Vždyť bys to nastaroval a strachy by ti slezly kšandy až k podolku... Buď alespoň k sobě upřímný.
Ty už neveríš ani sám sebe, že Fox je elitná vizualita. Nehnevaj sa na mňa.
Inak, musím povedať, že trebárs FABIA 1.4 75k má dynamiku úplne postačujúcu. Takých 100k, to podľa mňa úplne stačí.
Inak, musím povedať, že trebárs FABIA 1.4 75k má dynamiku úplne postačujúcu. Takých 100k, to podľa mňa úplne stačí.
Podívej se na tom mém blogu na snímky Foxe, ano to je elitní vizualita v rámci své třídy. Ano, 100 koní je výborné optimum.
Myslím, že asi nikdo nečeká, že se bude verze GTA prodávat po tisících, na to je to trochu extrém, ale pro někoho smysl mít určitě bude.
S tím Foxem to bylo trochu vedel. Předek ok, z boku ok, zadek hnus, interiér nic moc.
S tím Foxem to bylo trochu vedel. Předek ok, z boku ok, zadek hnus, interiér nic moc.
Koukal ses na můj blog, píšem tam o Foxovi - [odkaz] v té bílé je fantastickej (první a poslední snímek).
Právě že koukal.
Také jsem psal, že ze předu a z boku je fajn, jenom ten zadek dost pokulhává a interiér je studený jako psí čumák.
Také jsem psal, že ze předu a z boku je fajn, jenom ten zadek dost pokulhává a interiér je studený jako psí čumák.
Já som videl toho Foxa už naživo, čo to je za auto a zistil som, že ide o... bežné auto. Bežný hatchback, ELITNÝ je príliš silné slovo. Keď už, tak bez chýb, ale elitný. To auto nemá dizajnom čím ohromiť.
Já myslím tu sport verzi,, ta elitní je. V "civilu", to uznávám, to opravdu není (jak píše paja) malé gallardo...
Fox ma 44kw.Cisto matematicky to ma blizsie k 40 ako k 50. Trojvalec,dvojventil, stovka za 17,5sek., ak uviaznes na okreske za kamionom, mas smolu, uz ho nepredbehnes, proste premiova jazda. Absencia moznosti automatu v mestkom aute rovna sa hodenie uteraku do ringu. Absencia posilovaca riadenia v seriovej vybave mestskeho auta rovna sa debakel. Na predajoch jasne vidno, ze v tejto triede sa auta do firiem nekupuju.
kdyz uz se tak o tom vsem tu bavime tak si polozte otazku je vubec ucelem alfy aby se drzela na spici prodejnosti,ja osobne sem rad kdyz na ceste potkam neco jinyho nez lamace prodejnosti.To alfa nikdy nebyla a za to sem rad,proto sou alfisti jedna velka rodina ktera vi predem co chce a pak jdou vsechny ty zvasty o kvalite a spolehlivosti stranou,bohu diky za to ze to tak je
Tohle je strašně ošemetná otázka. Alfa by samozřejmě byla ráda na vrcholu prodejnosti, jako každý výrobce. Ale potom by to přestala být srdcovka (aspoň pro mě), protože by začala v zájmu oslovení co nejširšího spektra zákazníků dělat větší a větší kompromisy.
tak rada an vrcholu by nebyla, to sem nejdenou cetl primo na italskych serverech,alefe de o to mit sve vlastni zakazniky a ti aby ji byli jak se rika verni, alfa nikdy nesmi byt tuctovka, tenhle nazor mam proste ja,odtoho sou tu jini vyrobci,timto vsak nechci rict ze sou spatni,dneska uz sou defakto vsechny automobilky kvalitni a nedovoli si udelat nejakej paskvil
I když jsem do Alf blázen, přikláním se k tomu, že to bylo spíš účelové prohlášení. Každý výrobce ať aut, nebo čehokoliv jiného, si prostě musí dát za cíl prodávat co nejvíc, nebo nepřežije. Ať chce nebo nechce. Vývoj nových technologií něco stojí a peníze na stromech nerostou.
Prostě je blbá doba.
Prostě je blbá doba.
s tou dobou mas pravdu ale zkus si nekde najit kolik alfa vyrobi za rok aut a kolik jich vyrobi treba VW nebo Peugeot a podobne,jasne ze chce automobilka prodavat ale ne za kazdou cenu,i proto nejsou novy alfy zrovna nejlevnejsi,taky bych byl rad kdyby na tom byli z pordejem trochu lepe
keby chcela alfa predávať viac určite by nerobila napr. limitovanú sériu 8C..tá sa rozpredala prakticky hneď a určite by sa rozpredala aj keby ich bolo vyrobenách 3x toľko..ale účelom bolo zachovať si exkluzivitu a pocit jedinečnosti aj u majiteľov tohto dizajnového skvostu...to je jasný dôkaz o čo Alfe ide....a niekto ju tu označí za subprémiu...chcel by som vidieť toho hlupáka, ktorý za subprémiu vysolí 150tisíc euro...títo ludia určite otázku prémiovosti AR neriešia, ale berú ju ako samozrejmosť....
Limitované edice neslouží k ničemu jinému než ke zvýšení prodejnosti, vydělání více peněz a samozřejmě také zviditelnění. Vše musí být dokonale vyváženo, aby z toho automobilka vytřískala co nejvíce a zároveň to ještě neodradilo potencionální kupující, žádající exkluzivní zboží. Proto nemohou udělat edici 5ks, jelikož se to nevyplatí a při 1000ks to zase nebude nikdo chtít... Obrazně řečeno. Nic víc za tím není.
tak samozrejme ze alfa vypustila dalsi (jako vzdycky)designove dokonaly model.. o tom zadna.. ale trochu me uprime mrzi ze se nevyuzil starsi typ designu ala brera, spider a 159.. ten predek je vybornej.. toto je takovy "zmekcely", jak spousta lidi tvrdi zzenstily...
tim ale urcite nechci rict aby se alfa chovala jako vw, ktere predvadi uz asi 7 radu golfu.. auto sice uspesne, ale trochu neinovativni.. asi ve vw nemaji napad na nove jmeno, tak vali porad novy golfy..,)
ale vim proc mi mito gta neprijde tolik uchvacujici.. je to vysokou latkou nastavenou 147 gta.. coz je podle me jeden z vrcholu..
(pisu jen o vzhledu, techniku komentovat nemuzu, nemam jizdni zkusenosti bohuzel..)
tim ale urcite nechci rict aby se alfa chovala jako vw, ktere predvadi uz asi 7 radu golfu.. auto sice uspesne, ale trochu neinovativni.. asi ve vw nemaji napad na nove jmeno, tak vali porad novy golfy..,)
ale vim proc mi mito gta neprijde tolik uchvacujici.. je to vysokou latkou nastavenou 147 gta.. coz je podle me jeden z vrcholu..
(pisu jen o vzhledu, techniku komentovat nemuzu, nemam jizdni zkusenosti bohuzel..)
Jinak AR Milano je také kus krásného auta... Je více než jisté, že AR žije a bude žít... Teď je nařadě Lancia. :yes:
P.S. Proti italské produkci pochopitelně nic nemám (ta za tebe nemůže), právě naopak...
P.S. Ne, že bych s ním ve všem souhlasil (viz. design Fabie), ale k tak nízké úrovní tvého příspěvku, na který jsem reagoval nejdřív, se on určitě ani nepřiblížil...
Částečně omluvit tě může jen případný nižší věk a také to, že tu rozhodně nejsi sám, kdo tady něco "jednoduše" zobecňuje, a to napříč všemi věkovými kategoriemi i pohlavím...
Tvůj původní příspěvek měla být odpověď, ale bohužel to byla hlavně pěkná blbost a pokud ti vadí případná reakce někoho "nezvaného" máš možnost to napsat jako soukromou zprávu. Tady se to jmenuje "diskuse pod články", ne dialog! Tvůj věk neznám, proto jsem napsal "případný nižší věk", a pokud nejsi tak mladý, tím hůř (s tvým myšlením) pro tebe...
2)S tou diskusí to pochopit je zřejmě nad tvoje síly, protože vůbec není důvod, proč by jsi měl někomu posílat avízo, nebo dokonce kopii tvých příspěvků, navíc při jejich výpovědní hodnotě.
3)"A to, že mluvíš o autě, nebo o jeho zálibě ve čtení" mi opravdu žíly netrhá a nevidím jediný důvod proč by mělo...
A jestli si až do teď nepochopil, co si napsal "špatně" (o čemž pochybuju), je to dál stejně jen ztráta času...
Nějak si mi při tom okecávání nestihl vysvětlit proč jsou auta určitého typu a značky vždy: "ošuntělé a ojeté"? Ony už se snad taková auta někde přímo vyrábějí? Mimochodem wolffův příspěvek na který jsi reagoval, nebyl vůbec tak slepě zaujatý a hlavně bez podobných ne-"argumentů" jako ten tvůj! Ono totiž "dohnat a předehnat" není to samé jako lhát, shazovat a zobecňovat...
Už jsem si zvykl, že když tu tzv. "koncernovým odpůrcům" dojdou argumenty, nařknou tě, že máš v garáži Octavii TDI. Dnes jsem tedy zkončil se starým ošuntělým Golfem bez blíže určené motorizace... Tomu se říká síla argumentu. Mně je ale na rozdíl od tebe, ale úplně jedno co máš v garáži a i kdyby jsi tam měl velorex, nebo RR můj pohled na tebe tady to nezmění. Aspoň jsi přiznal, že si to pochopil mnohem dřív než si dělal, tedy až na jednu velmi podstatnou věc, nevadilo mi totiž na koho a na co to píšeš, ale jak to píšeš(forma+obsah), kdybys totiž to samé napsal (nebo kdokoliv jiný) třeba o "Mitu" bude to úplně stejná pitomost jako o Golfu, nebo třeba Focusu...
P.S. ta přídavná nádrž na A6 3.0TDI včera, to bylo docela maso, co...
Ta přídavná nádž by se spíš hodila k tomuto Mitu. Předpokládám, že 240 benzínových turbokoní vyžere nádržku z Punta (45 ltr.) během chviličky.
Jinak MiTo s tímhle srdíčkem bude kus hodně zábavný,o tom nepochybuji.Mám ovšem trochu obavy,aby nepokulhávalo podvozkově,ale rád si nechám vysvětlit,že to snad ani není možné u takové ikony,jakou Alfa je,byla,bude....??
Neříkám, že bych ho koupil, ale je na něj dobrý pohled :yes: