Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Trolejbusy Škoda Electric pro Bulharsko

22 komentářů

Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
Hittman
Taky si říkám, proč kapitalisty ruší regionální železniční tratě a dnes se toho tolik přepravuje po kaminonech... 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Jaký typ dopravního prostředku se použije nechte na dopravních inženýrech a nesvádějte to na ten či onen režim. Buďme rádi, že naše firma má nějakou zakázku a něco e😜ortujeme :yes: ... Byť tělo je Solaris, který je zas licenčním Neoplanem, ale elektrika je Škodovácká.
Klaudius
Áno, lepší prípad by bol, keby základ bol tiež domáci. Ktovie, či boli aj nejaké jednania so spoločnosťou SOR, to sú asi jediné české autobusy, ak nerátame Iveco. Karosy je škoda.
starý_kluk
Trolejbusy Škoda-SOR jsou a jezdí. Proč se do Bulharska dodávají zrovna Škoda-Solaris, nevím - to jsou třeba podmínky EU, nebo nějaké obchodně technické důvody, kdoví. Zrovna tak jsou a jezdí trolejbusy Škoda-Iveco(Karosa - původně orig.Renault).
Klaudius
Dík za info, nesledujem to príliš.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kaufi
Nic v zlom, ale Solaris je polsky, od Skodovky to ma len pohon.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mangalica
Mangalica
Dost mě mrzí jak Karosa pod Ivecem vyklidila pozice. Odporný Citelis, podivný Crossway a česká města nakupují Solarisy, které jsou nejenom hezčí, ale hlavně mnohem praktičtější. Jak to bude s kvalitou ukáže čas, ale na Citelisy jsem slyšel hodně nadávání...

Za nejlepší kabinu pro trolejbus stále považuji Tr 21/22, alespoň z pohledu cestujícího. Tam vnitřní ergonomie neměla snad žádnou chybu... ;-\
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Plynové Solarisy zas občas horia.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Zatiaľ som na ktorýkoľvek autobus Iveco nepočul chválu, práve naopak.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mangalica
Mangalica
Můj známý, řidič dpmb, měl hrůzu z toho, že mu vezmou "jeho" Karosu (B931) a vyfasuje tenkrát ještě Renaulta, kterej je tak prolezlej elektrikou, že ani sám výrobce nevěděl, kam který drát vede. Z toho plynula velká poruchovost toho vozítka.

Jako cestující nesnáším kloubový Citelis - naprosto ***sky řešený interiér, Solarisy jsou proti tomu jako balzám na duši...
ufoun zeleny
tak to je dobře, když si vzpomenu co jsem tam vloni potkal na silnici v Sofii, měl jsem strach, že se to rozpadne před naším autem >😒]
Pravda ale je, že ten článek budí dojem, že už se to tam dodává delší dobu, tak to mi tedy nepřišlo...

A stejně nejhezčí je jet po pobřeží autobusem, co má uvnitř polepy MHD Mnichova i se seznamem stanic >😁 V tom buse se ráno vzbudit po zábavné noci, tak člověk musí dostat záchvat, že ho unesli ufouni z Bulharska do Německa >😁