design vozu je americký. Wrangler, Grand Cherokee, Patriot a možná i Compas s Cherokee jsou asi ještě americká liga. Renegade už ne. Nehaním jej, jen si myslím, že pro právověrné fans, to nebude ten správný šálek kávy a běžný zákazník bude citlivě pravé na vzhled reagovat. Protože ať si to přiznáme či nikoliv, kupujeme také podle vzhledu.
Nebudu věštit z koule a vynášet verdikt, počkám si na prodejní čísla. Ale doufám, že si Jeep přeci jen udrží takovou tu drsnost. Právě proto je tak úžasný.
Nemá někdo informaci, od koho pochází základní benzínová jednašestka?
Celkově se mi Renegade velmi líbí, výběr motorů solidní a cenovka také nevypadá špatně.
od Chrysleru určitě ne......ten žádnou svojí neměl, pokud nepočítáme starou 1,6 ku z vývoje BMW-Rover-Chrysler (motor z prvníhoho NEW MINI a PT Cruiserů).
Jako základní motor tu 1,6 proč ne, nabízí jej mnozí konkurenti, ale uvidíme jak moc je uškrcena eko normou. 2,4 by jako základní motor nejspíš u evropských zákazníků neuspěla, je přeci jen potřeba udělat verzi s "cenou od..."
Velmi nerentabilní a nepravděpodobné, ladění "starých" motorů na naše přísné emisní normy není zrovna med a právě díky tomu byly odsunuty do míst, kde tyto euro normy nejsou.
...u ní vždy platilo, že příjmení je pravým opakem pravdy. Tomuto výtvoru Fiatu však přezdívku šereda sebere pro jeho pečlivě ukrytou a nenalezitelnou krásu asi málokdo.
Snad jen pokud by se válela v plavkách po kapotě, jako upoutávka na komediální parodii původní pohádky Kráska a zvířátko.
Vyděšenej kukuč nejošklivějšího tvora džungle je až dojímavej.
myslel jsem na to taky. že měli vycházet právě z GCh, protože to je opravdu nádherné auto a jeho menší verze by fakt už za hřích stála. Ale jak se píše výše 100 lidí má 100 chutí.
Působí trochu jako hračka. Na druhou stranu, je celkově dost hranatý a s výraznými markantami Jeepu. Z některých úhlů se mi líbí hodně, z některých ne. Počkám si na živý dojem. Nový Cherokee se mi ze začátku taky vůbec nelíbil, ale pak jsem přišel jeho stylu na chuť.
S tím se nedá než souhlasit. Fiat po Lancii se snaží zabít i Jeepa... po šíleném úletu v podobě CHerokee následuje tento "krasavec". Ti, kteří Jeepy kupují, se asi nestačí divit....
Prečo sem ťaháš Duster? U Jeepu platíš aj za značku, je proste niekde inde ako Dacia. A ne som si an celkom stý tým, či bude niekto zvažovať medzi Škodou a Jeepom...
no dobre, tak duster bol trochu ine kafe, ale take Mitsubishi ASX je si myslím celkom dobra značka.. a ma aj neporovnateľnu výbavu v základe, + kvalitný rokmi overený motor.. a cena je uplne niekde inde..
Presne tak...na druhu stranu stare Jeepy dneska (-10rokov) zozenies za "bagatel" a mas velke super auto a casto techniku (motor +AT) od mercedesu...teda 250-300tis km nie je nezvykle...
dizajn bez namietok.... krasne stavnate auto - hrany su tam kde maju byt a aj obliny.... velmi pekny mix pre mladych a zaujimava volba aj pre starsich podla mna... zda sa ze 500X od fiata ma problem..... jeho bracek renegade je omnoho krajsi a lepsie strihnuty .... zatial osobne sa mi najviac pacil renegade v nejakej tmavsej farbe na foto ... ale aj biely je krasny a elegantny zaroven
ceny su vcelku ok.... motory bez namietok..... jeep palec hore.... pekna stylova skatulka do mesta ale aj na vikendovy piknik ..... paci sa mi :yes:
Ty mne neustále překvapuješ, co se ti líbí a co ne:D No, třeba to zase ještě 10x změníš, tvoje vnímání krásy je dost pohnuté a nevyrovnané, ale když jsem u toho... zajímalo by mne, které typy žen považuješ za krásné, dej post, dost mne to zajímá >:D
Já vás upozorňuju, že největší koncentraci krásných holek a žen jsem viděl právě v Košicích (pak snad ještě v Budapešti)... Myslím to vážně a bez vytahování mám vkus dobrej ;-)
Po prvních fotografiích Fiatu 500X jsem si říkal, že v Itálii po dlouhé době udělali auto, které bych si rád koupil. Design karoserie na jedničku, motory Fiat vždy uměl a interiér zatím sice neznámý, ale pokud bude jako u Jeepu, tak taky fajn. Jen je tam na můj vkus moc barev, ta oranžová je tam už navíc...
Nic méně pokud bude mít Fiat stejnou nabídku motorů/pohonu/převodovek jako Renegade (jakože asi jo), tak je to pro mě auto opět na h***o. 8-s Když chci benzín 4x4 s manuální převodovkou, tak mám u pana účetního asi smůlu. :-!
Jinak kdyby někoho zajímalo více fotek 500X, tak zde: [odkaz]
Jedna rejpavá na margo toho, že fiat motory vždy uměl. Umíš ty vyjmenovat alespoň jednoho výrobce, o kterém by se dalo prohlásit, že motory neumí (neuměl)?
Kdysi jsem si chtěl koupit Mitsubishi ASX nebo Nissan Qashqai a bojoval jsem s tím, že na 4x4 jsem neměl, ale přišlo mi blbý mít takový auto jako dvoukolku. Ale pak jsem si řekl, že bych to nějak přežil. Ale představa, že si koupím JEEP a zahrabu se někde s předokolkou, no to by mě hanba zackovala a červenej bych byl až na p r d e l i. Takže JEEP jedině 4x4, ale tam už za ty prachy bude větší výběr...
Je to malé SUV, možnost 4x4 zde pořád je, i když ne ke všem verzím. Stejně se podobné typy vozů prodávají ve velkém procentu jako dvoukolky pro městkou "džungli" a polní cestu za celý svůj život ani neuvidí...
mozno z vonka...ale nie z vnutra...tam si hovorim,konecne! Na druhu stranu...3,0CRD tiez nie je zly...treba vidiet aj pozitiva...podla mna aj z hladiska exterieru,je tam urcity vyvoj...nemozes cakat rovnaku kasnu 20rokov, ked to chces aj predavat. Uprimne,novy Grand je ale nadherny...a bral bych ho hned...no zial realista,budem rad za nieco starsie 2008 etc.
Myslel som,ze kvalitou siel interier hore...porovnavam ale iba novy Grand a novy Cherokee...tie starsie,mozno robustne,ale menej prakticke a esteticke...uz na ich dobu stare...ale neva,kvoli Jeepu sa to da prekusnut... :-)
jakožto zarytý jeepař si to nemyslím - ne všem vyhovuje wrangler. aktuální grand je IMHO dost slušná třída.
Souhlasím plně s Barrichelem, pro tradiční jeepaře tohleto nebude, míří to na kvaškaje, asx, yetti a podobné katastrofy a pak nevadí že se nabízí předohrab, yettiho se dokonce tuším v ČR prodává víc předohrabů než 4x4 :-). Proto mě jakožto příslušníka kategorie WK asi netrápí ( ale trošičku mrzí ) absence Pentastaru pod kapotou, mohl to být pěkný vrchol nabídky na který by se ostatní nechytali , který by pana účetního nestal ani cent......určitě by to nebyl prodejní trhák ale pěkná americká way of life třešnička na dortu......
to ti aj verím, ale môže získať dosť nových netradičných, ktorí si kúpia značku, pocit a imidž, o tých hovorím. Že džípar nad týmto neskáče od radosti, je iná vec.
Sice se velikosti bude radit vedle Skody Yeti, verim, ze tuto konkurenci v mnohem predci. Z meho pohledu vzhledem urcite. Po technicke strance 4x4 + redukce spojena s kvalitnim motorem Fiat je dost silnym argumentem pro zakaznika, ktery semtam potrebuje neco projet nebo vyjet. Posledni, kdo podobny balicek kdy nabizel, byl Forester.
Navic se zda, ze i pro chatare a chalupare ma Renegade dostatecny prostor v kufru.
Osobni setkani bude stat za to.
Podstatné je, že tohle není žádný badge engineering. Je to naprosto svébytný model s nezaměnitelnými markantami Jeepu a ve správné konfiguraci stále velmi schopný v terénu. Je to Jeep se vším všudy.
Všechny velké koncerny v dnešní době vyvíjejí a vyrábějí po celém světě.
U tebe to beru jako jistou známku samaritánství a přílišný empatie. Pro obé jsi schopen si odvést nejošklivější holku z párty, jen proto, aby jí nebylo líto, že s ní nikdo nechce nic mít :-);-)
Jinak za mne dobrý v případě základní ceny, co se týká motoru a výbavy. Tam není co vytknout, jen by mohla být v tomto případě o chlup níž. Přijdou nějaké akce slevy, dealerské nabídky, skladovky a za baťovských 399 (i bez čtyřkolky, to bude pro maminy a mladý lidi z lepší střední a z inteligentní vyšší terno.
Co se týká mínusů v mém případně k tomuto autu:
Ostatní ceny jsou stejně jako Cherokeeho nastaveny velmi sebevědomě, tak 100+.
Osobně mne chybí (snad sem se nedíval blbě) 1,4 MA s manuálem (a nebo s TCT) se 4x4 za nějakých 550 tis. Pokud by něco takového bylo v nabídce, tak je to můj osobní kandidát na další auto. Takto ještě nevím. Konkurence je fakt velká... A pořád je to stejně jako Yeti poměrně malé auto (rodinný kočár to není ani náhodou).
Naprosto souhlasím se sebevědomou cenu, v případě 4x4 až extrémní. 697k za 1.4MA s 4x4 je opravdu hodně. Nejlevnější Yeti Active 2.0TDi 81kw 4x4 je za 479k - pravda výbava holobyt, rozdílný motor (jde o první cenu s 4x4), ale rozdíl 220tis je sakra velký. V případě srovnatelného dieselu je to 721k ku 654k - rozdíl 70k ;-)
Obě auta se do terénu nejspíš ani nepodívají, ale pro toho kdo bydlí na Vysočině nebo na horách je 4x4 důležitá i pro bezpečnost na silnicích během podzimu a zimy. Tj když se bude rozhodovat a pokud není nijak náročný, koupí Yetiho v holobytu (záměrně vynechávám Duster).
Nicméně jinak, idkyž je to Fiat s logem Jeepu, vypadá Renagade sympaticky (ač první fotky se mi nelíbily). Počkejme na to, až Jeep přijde za půl roku se snížením cen a pak bude zajímavý ;-)
Já tam mám chalupu kousek od Pelhřimova a jezdím tam pravidelně, občas je to mazec. V zimě bych 4x4 užil. V okolí je 4kolek docela dost, nejvíc OI Combi. Soused má nové Snata Fé, tak jsem na něj v zimě zvědav ;-)
..po smyslu tohohle auta je to, co mne zajímá. Sám za sebe... Na první mi to přijde jako nissan cube, či pár japonských modelů pro tamní trh. Jinak smysl toho... Mít jeep ala fiat a za osmset talirku.... Ach jo. Rám to nemá... Proč taky v tomhle segmentu... Prostor to má, tak do mesta. Nic proti, ono to odveze, ale já jsem generace, co pod markou jeep nemá v šuplíku tohle lízátko. Takže pokud, tak wrangler a modely dvě generace zpátky. Celé mi to přijde jako roubovani symbolu a k ničemu. To určitě radeji tu 500x.... Ale mýlit se je lidské a třeba tenhle prcek za tu cenu bude trhák statistik jeepu....
Když jsem uviděl cenu vedle fotky zvenčí, řekl jsem si - konečně Jeep za dobré peníze! Jakmile jsem ale zkoukl první fotky interiéru (další jsem už neměl sílu...), tak nadšení vyprchalo... Koordinoval vůbec někdo vnější design se vzhledem interiéru? Pochybuji, jinak by nemohli stvořit takový paskvil... Vnější tvary hranaté a interiér samá zaoblina? Interiér je vhodný tak pro ženy, otázka je, zda se jim bude líbit hranatý zevnějšek... To jsem tedy zvědavý, jak se tenhle "hybrid" bude prodávat... :no:
No ono kdyz si fanousek vw tak nejsi cilova skupina.... To ze se ti to nelibi je kompliment! Ja zase nesnasim vw a v zivote bych do tak uboheho interieru jako dela vw nesedl!!! Za me Jeep na vybornou! Obe posledni auta Cherokee a Renegade jsou skvela! Ne nadarmo je Jeep nejlepsi a nejvice prodavaji SUV znackou sveta! O tom se vw muze jen zdat....
A.M.O.L.A.D.: To jsi mně naprosto špatně pochopil - líbí se mi klasické modely Jeepu, které mají "koule", ale tenhle mezi ně určitě patřit nebude... :no:
Proc? Jasne jsem napsal ze vw nemam rad. Pro me tato automobilka dela ubohy auta a ubohy interiery. Tot vse, je to muj nazor verim, ze ho muzu mit! Za komousu uz snad nezijem....
ved pockaj ak sa ti na tom Picasse zacnu olupovat lakovane plasty na palubovke v okoli ventilatorov :-) pripadne z kolecka na audio systeme. Mame vo firme 2 a na obidvoch opadava cierne lakovanie, hadam aj z mreziek ventilacie... >:D Ale inac mam citroeny rad (hlavne na vzduchu), to len taka pikoska.
mal som moznost sa s tymto autom zviezt na jeho prezentacii pocas veltrhu allradmesse pri Viedni a mozem povedat, ze v stanku Jeep ma to vobec zvonku nezaujalo a nemal som ani chut si to skusat az kym som tak nejak nahodne do toho nesadol. Zvnutra je to nad ocakavania priestranne a vzdusne. Zvonku to ma riadne priteplene oble tvary, ktore mne k Jeepu nejdu (ale je to asi trend vid Cherokee a linka pod spetnym zrkadlom). Kazdopadne najazdove uhly a moznost verzie Trailhawk v Europe k tomu, je masaker a bude to iste znamenat zaujimavu prechodnost terenom.