VW kompletne zastaví výrobu v Rusku, v Kaluge. Minimálne na dva týždne. (Polo, Tiguam, Fabia, Octavia).
Opel zastavuje výrobu v Eisenachu tento rok už niekoľký krát (Corsa, Adam) a výrazne znížil produkciu v Rusku (Astra, Cruze).
Fordu nejdú na odbyt Fiesty, znižuje produkciu v Kolíne.
VW v Rusku už mali pauzu, od začiatku septembra (září). A teraz znova. Kaluga:
"Statt 150.000 sollen nun nur noch 120.000 Fahrzeuge gefertigt werden, hier werden der Polo, Tiguan, Skoda Fabia und Octavia gebaut."
škodovka - zastavená výroba v Kaluge aj Nižnom Novgorode.
[odkaz]
No a bude ještě hůř, jakmile na konci roku skončí smlouvy o dodávkách do Ruska, nové už neuzavřou a jsme nahraní. Geniálně vymyšleny tyhle sankce, to se budeme ještě divit - my půjdeme dolů a BRICS nahoru :-(
Svojho času som sa veľmi čudoval keď mi naložili do auta všelijaké fólie a poslali ma do VW - Interport Košice. Cestou som si myslel, že tam vyrábajú nejaké diely alebo čo. O to viac som čumel, keď som zistil, že tam v podstate rozoberajú na jednotlivé konštrukčné skupiny už raz zmontované vozidlá VAG, zhruba od triedy Oktávky, Leona, Golfa a A3 vyššie. V podstate odpojili nápravy, motor, prevodovku, zabalili to do bublinkovej fólie, naložili do kontajneru a poslali vlakom do Kalugy (alebo možno aj inde). Tam to colne deklarovali ako náhradné diely a z čista jasna sa v Rusku "vyrobil" či už VW, Škoda, Seat alebo Audi. >:D Hlavne že sa ušetrilo na cle a vylepšili štatistiky výroby. V podstate jedno auto sa "vyrobilo" dvakrát. Takže až na zopár Bentleyov alebo Bugatti sa tie sankcie VAG zrejme veľmi ani nedotknú.
No mne je to jasné prečo sa to deje. Len som bol vtedy nadmieru prekvapený že sa to finančne vypláca robiť v podstate jednu robotu dva krát. >:D Ak to VAG vyhovuje tak nič proti. >:D
...ta maska je jako, když si penzista vyndá zuby (protézu). Co nám tím francouzští módní návrháři chtěli sdělit? :-( (Omlouvám se, že je to mimo téma, ale teď - z toho ilustračního fota - konečně vím, proč to auto vypadá tak podivně.)
Včera oproti mne na parkovisku stala fabie II v krasnej bielej farbe s cervenymi nalepkami nejakej uspesnej potravinarskej firmicky. Foto som si spravil, lebo ma zaujala ta hnusna maska fabky aj s tymi bublinami svetlami, no des sa na to pozerat. Nejaka 208 je aspon robena od predku az po zadok v jednom style. A ked si porovnas 207 a 208, tak vidis, ze dizajn 208 je podstatne modernejsi a prepracovanejsi, nadcasovy. To sa o F II oproti F I. Neda povedat. Samozrejme, ze moderne stylove veci sa clovekovi, ktory nema esteticke citenie nemozu pacit. A vidi v nich napriklad svoj vyberaci chrup.
Ano - Fabia I a II - to je "nebe a dudy" - Manskeho "dvojka" (nesprávně přisuzovaná v médiích Ingenlathovi) je opravdu to, na co se nedá dívat (ale to už dnes všichni víme a vidíme - zde o nadčasovosti není ani řeč). Naopak první generace (od Ingenlatha) je opravdu nadčasová. Souhlas. Ale teď si pojďme povědět něco o nadčasovosti: Kdy lze tuto nálepku či ohodnocení něčemu skutečně dát? Už když vidíme první teaser? Nebo z fotek z autosalonu? Či po ohmatání na showroomu? Ne! K tomu musíš mít celkem výrazný časový odstup. A já myslím, že takových 10 let (od uvedení do prodeje) je tak akorát. Tím chci říct, že věštit onu nadčasovost - jaksi předem - by si (i v případě 208) netroufla asi ani Sibyla :-)
O můj chrup se neboj :-) a o moje estetické cítění také ne (to mě slušně živí).
Jinak hezkou neděli a dík za příspěvek.
Dizajn P208 je divný a nevyzerá dvakrát príťažlivo. Jednotný štýl na celom aute neznamená automaticky, že všetko je dobre. P208 je dizajnovo mimo vkus mnohých ľudí, nie je to už tak sympatický a príjemný pohľad pre všetkých ako bol P206, to zďaleka nie.
Keby naši tlčhubovia čo sa živia na uverejňovaní informácii, teda informácii vytrhnutých z kontextu mali živiť normálne písanými správami, tak už dávno pokapali hladom. Alebo, keby aspoň raz v živote boli v nejakej fabrike, tak by takéto blbosti nepísali, ktorá upratovačka má dva týždne dovolenku, v ktorom lidli menia kachličky, u ktorého dílera škody potkany prehrýzli káble na brzdovej stolici, v ktorom pežote zastavili výrobu vraj pre slabý odbyt.,,, Každá technológia potrebuje reset, nastavenie, zmeny, a to nejde v plnej premávke, tiež je preč doba, kedy mladá boleslav ledva vyrobila 70tis 105l a tri roky pripravovali sériovú výrobu favorita. Zaujímavo je práve aj dnes na titulke infoška, aká je úspešná schade, a aký je slabý pežot, či ford, či iný. Sláva plechovej fabke, čo má plasty horšie ako octavia I. z roku 96, hlavne naplno tlačiť, zaujať, ohovoriť podstatne lepšiu konkurenciu...
v tom má ale azarro pravdu.Všimni si, že takéto správy vždy prichádzajú v páre: jedna pozitívna o tom, že VW/Škoda niekde zvýšila svoj predaj, a zároveň k tomu druhá negatívna o PSA alebo Renaulte alebo Forde alebo Opli. Keď sa škodovke alebo VW niekde predaj prepadne, o tom sa tu nedočítaš.
V Trnave má nabehnúť výroba klasickej C3, doteraz sa tam vyrábali C3 Picasso, takže ten reset v súvislosti s nábehom novej výroby je dosť možný.
To, ze na Slovensku pokesol predaj Citigo o 73% ani zmienka. Na celom A-CZ nenajdes jedinu negativnu informaciu na Skoda peněz. Precitaj si cerstvy auto moto sport, kde je polepena plechovica ospevovana ako nieco co prislo na tuto planetu z inej galaxie. A ako vsetci maju za povinnost tuto novu fabku uviest do predaja, zaujat, zmagorit ludi. Pritom je to low end na urovni tlacitkoveho mobilu z tesco za 16,60. ACZ je spolok onanistov, do ktoreho mozes vniknut len ked si deviant alebo magor.
Sledujem tvoje príspevky už dlhšiu dobu. Zväčša začneš dobre a potom to zabiješ nezmyslom ako teraz s tým tesco mobilom. Človeče nebezpečne s azačínaš približovať prejavom topperovi (ktorému ani premenovanie nepomohlo) a čoskoro budeš všade len terčom posmeškov. Skús najprv porozmýšľať a inak to formulovať a máš odo mňa :yes:
Ak si všímaš jeho príspevky, tak pochopíš, že Topper je ešte v pohode. Toto poväčšinou nemá ani hlavu ani pätu, aj keď občas aj vylúštim , čo tým chcel autor povedať. >:D
Nechtěji vyrábět hodně. Chtějí mít pohádkové rabaty za minimum práce. Proto nabízí leštěné prdy za nejvyšší ceny v segmentu. Přitom nekvalitní, zastaralé, nespolehlivé.
Je jasné, že většina lidí s alespoň mírným přehledem o autech se PSA vyhne obrovským obloukem.
PSA vyraba hodne.
Rabaty - o to ide predsa kazdemu vyrobcovi. Ceny su take, ake su kupujuci ochotni zaplatit. Nekvalitni, zastarale, nespolehlive? V porovnani s kym?
Toto ma vzdy pobavi. Pozri pre istoru do garaze, ci tam nemas nejakeho cinskeho spiona z DFM >:D .
Vecer pozerame, ako ministri financii hovoria o raste, ministri prace o poklese nezamestnanosti ( zaujimave je, ze nehovoria o rase zamestnanosti, ziadny totiz nie je), ale realita je ina. Minuly rok po takychto spravach o PSA prisli spravy o tom, ze PSA uz zachrani len boh alebo cinani. Som zvedavy, ako to bude v tomto roku.
Je september a firmy uz vedia, ako asi skonci rok, takze prvi zamestnanci sa dozvedaju, ze nebudu koncorocne bonusy, buduci rok rast platov.... Vyrobcovia malych aut ro budu mat tazke, odlozia sa nakupy veci dlhodobej spotreby a prezijeme dalsi rok, ak nova eurokomisia dovoli. Podpiseme obchodnu dohodu z usa a europske e-shopy sa maju po ptakach, bude sa nakupovat bezcolne, europski vyrobcovia pre aftermarket to vyrobia v usa, lebo sa tam zvysi dopyt od ich e-shopov a obchodna bilancia usa sa zacne vylepsovat, dolar zacne mat vacsie krytie produkciou. A nebudeme musiet vysvetlovat colnikom, co bolo v baliku a ze ho musia ! a nie mozu otvorit v colnom konani.