Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rozhovor s Pavlem Horváthem: Řidiči TIR jsou moji nepřátelé

Pavel Horváth je v posledních letech největší hvězdou, která běhá po českých fotbalových trávnících. Na hřišti kraluje. Jak to jde podsaditému záložníkovi plzeňské Viktorie za volantem?
Zpět na článek
26. 8. 2020 06:49
22. 9. 2014 08:50
21. 9. 2014 16:50
21. 9. 2014 17:25
21. 9. 2014 20:02
21. 9. 2014 22:16
21. 9. 2014 22:20
21. 9. 2014 23:29
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 14:44
sympatický týpek
...příjemné počtení. Jinak souhlas s těmi kamioňáky.... nejhorší jsou pšonci - ti jsou zralí kolikrát na pár facek. Za volantem frajeři, ale pak na benzince koukají do země, hrdinové. To je jako tady... za nickem se zkrývá hrdina, ale z očí do očí by koukal do země a šoupal nohama. S tím rozdílem, že ten borok (řečí indiána z Větrova) zřejmě klesá pod dno žumpy a chodí, jako správný chlap, práskat a bonzovat. :-)

Za mě Horváth :yes:
Rozbalit vlákno
62
21. 9. 2014 15:43
Re: sympatický týpek
Podle mě nejsou nejhorší kamioňáci "pšonci" ale Češi.
Avatar - petrumr
21. 9. 2014 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 15:57
Re: sympatický týpek
I mezi hovady se najde pár normálních,ale to jsou jen výjimky potvrzující pravidlo.Arogance,agresivita a tupost-tři základní píliře chování většiny českých kamioňáků.
21. 9. 2014 20:41
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
tak
tyhle "fotbalisti" - neboli běhací reklamy kvůli kterým májí lidi dražší boty kalhoty veškerý oblečení vlastně vůbec všecko, protože je defakto živí - by měli AUTOMATICKY JÍT PŘÍKLADEM !! když už mají tolik prachů a NEzaprodávat se u nějakýho Porsche Plzeň, která elektromobily [odkaz] účelově nedistribuuje ;-)

Hele soudrudi, MÁ NĚKDO NA TOHO slavnýho FOTBALISTICKÝHO BORCE email? Nebo klidně i na Jágra, já bych je totiž milerád nakrmil nějakým tím mým moudrem. To to víte, každej vykládáme to svý >:D

PRO HORVÁTA A JEHO KÁMOŠE:
vybodněte se na zastaralý spalovací popelnice [odkaz] který má dneska kdejaký vobšourník z kanclu a zkuste něco novýho !! [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - grifith
21. 9. 2014 21:25
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Večer si vynechal patáky? Tak honem, honem pro ně, nějak ti to bez nich nesvědčí >:-[]
22. 9. 2014 20:43
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
chci tady vidět tvůj otisk když se do novin cpeš!!
Jakápak reklama PlzenskymuPorše, tak zaprvý Porše je Německý a Plzeň je jenom jedna a všechno ostatní jsou*** >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
26. 8. 2020 06:49
Re:
Hank's byl holičství ve zdi, vtlačené mezi dvě větší budovy. Venku jednopatrové malované cihlové konstrukce zdobila velká staromódní holičská tyč. Podle nápisu na skleněných dveřích bylo podnikání otevřeno devět až pět. Byl jsem právě včas.

Otevřel jsem dveře a ozval se bzučák, upozorňující majitele, že někdo vstoupil do zařízení; studený vítr a nějaký létající sníh ohlašoval můj příchod stejně efektivně. Viděl jsem holiče, pravděpodobně Hank, povzdechl, když vzhlédl ke zákazníkovi, který přichází za deset minut před zavíráním. Byl zaneprázdněn tím, že staršímu pánovi ostříhal.

„Jsem Hank a brzy budu s tebou,“ řekl holič a přikývl. Nabídl přátelský úsměv. "Můžete mi udělat laskavost a změnit značku z 'otevřeného' na 'uzavřeného'?“

„Jistě,“ odpověděl jsem, vděčný za to, že jsem dorazil včas, abych se dostal do rovnováhy. Přepnul jsem znamení zavěšených dveří, zavěsil kabát a klobouk, než jsem seděl v čekárně.

Nasákl jsem do atmosféry tradičního holičství pro muže. Stěny byly levné, jednoduché obložení. Pod čelním sklem z talířového skla byla vitrína plná starých nástrojů kadeřnictví; byly tam všechny druhy starožitných nůžek, kartáčů, hřebenů a břitev. Neprozkoumal jsem je podrobně, ale ze zbytku místa jsem vzal některé podrobnosti. Nostalgická bigbandová hudba ze 40. let hrála jemně přes reproduktory; Poznal jsem kus Glenn Miller. Na stojanech v čekárně se nashromáždily nahé časopisy a zadní čísla Popular Mechanics, zdůrazňující mužskost klientely. Stěny zdobily sbírku zarámovaných tisků ukazujících hospodské známky staré Anglie. Byly také některé sportovní nápisy a vlaječky. Zajímavé je, že na zdi byl kalendář, datovaný říjnem 2011, s barevným obrázkem lesa v jeho podzimní slávě; stránka vypadala, že se nikdy neobrátila, a možná bylo pro mě fantastické myslet si, že se pro Hanka zastavil čas. Nikdo by nenechal kalendář na své zdi téměř deset let zastaralý, a to bez důvodu.

Hank měl dvě holičská křesla, staromódního designu. Jeho pracovní oblast byla pokryta zrcadly, pod kterými pulty podporovaly nástroje jeho obchodu: jeho elektrické nůžky, kartáče, hřebeny, nůžky a sklenice barbicidu.
https://www.analpornvideos.xxx/categories/black/latest/
Hank sám byl pravděpodobně v padesátých letech. Byl silný, s poměrně širokými rameny a velkými chlupatými pažemi. Měl na sobě černé, bílé holičské pláště přes černé kalhoty a dobře lesklé černé boty. Dokončil stříhání vlasů staršího muže a nyní si holením krku holením a ostrostí holil holicí strojek. Oba muži vyhodili o městském hokejovém týmu a o tom, zda nový trenér vyhovuje výzvě přinést domů pohár.

Neměl jsem vůbec zájem o sport, ale líbilo se mi, když příležitostný sportovec sdílel svou postel.

Věděl jsem, že jsem gay, protože mi bylo deset let, když jsem se zamiloval do svého nejlepšího přítele, Mika. Když mi bylo patnáct, udělal jsem s ním krok a on mě odmítl. Vyděsil se a řekl všem, že jsem homo. Svým způsobem mě outed ušetřil vzteku; všichni od té doby věděli, že hraji za druhý tým, a většina lidí, na kterých mi záleželo v mém životě, mě tímto způsobem přijala. Poté jsem svou sexualitu nikdy neskrýval. Mike a já jsme se znovu spojili, když se o několik let později omluvil. Nakonec jsem ho dostal až na kost, ale z nějakého důvodu tyto informace nezveřejnil.
https://nudecam69.com
Starý zákazník vstal a poděkoval holičovi, přešel k bráně a zaplatil za účes. Oblékl si kabát a klobouk a vyšel ven do chladu. Hank zamkl za sebou dveře a upustil žaluzie. Nějak to přispělo k mému pocitu, že jsem byl součástí holičství, jako všechno ostatní, co patřilo Hankovi.

„No tak,“ řekl Hank a napodoboval hlas herní show. Ukázal mi na druhou židli, zatímco si prohnal vlasy starého muže.

Posadil jsem se a zapadl do pohodlí židle. Hank odčerpal židli a po několika vteřinách na mě přehodil bryndáček a zeptal se mě, jak bych chtěl ostříhat vlasy.

Můj preferovaný účes byl docela konzervativní. Normálně jsem měl vlasy krátké s horní částí jen o něco delší než po stranách, ale zanedbal jsem své vlasy a nechal je růst téměř šest měsíců; Vypadal jsem velmi chraplavě. Popsal jsem, co jsem chtěl, a Hank na mě začal pracovat. Stříkal mi vlasy, aby je rozčesaly, a začal stříhat nůžkami další centimetry. Několik minut jsem se díval do zrcadla a bylo to jako sledovat sochaře bez tvaru z kamene.
https://www.analpornvideos.xxx/categories/latina/latest/
Hank zahájil rozhovor, jeden ze známých talentů dobrého stylisty. Rychle vycítil můj nezájem o sport a přesunul se na počasí a poté na místní a federální politiku, než obrátil předmět na mě a můj život. Nevadilo mi mluvit o sobě. Řekl jsem mu, že jsem byl zapsán na místní univerzitu, a
21. 9. 2014 16:14
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
A v bonzování jsou Češi taky jedničky,o čemž nejlépe svědčí jejich sympatie k estébáckému konfidentovi,který prý to tady dá všechno "do pořádku". ;-\ :no:
Avatar - rohYpnol
21. 9. 2014 18:14
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
20 let to tu vedli ti "čistí" politici, a škody, co dokázali za těch 20 let napáchat, tak to opravdu vyžaduje "talent".

Upřímně mi je úplně jedno, jestli to tu má dát do kupy estébácký fízl, germánský hrdina, nebo Ralph Wiggum. Smutnou skutečností bohužel je, že tuhle zemi už nedá nikdo do pořádku.

Komunisti vydrancovali zemi morálně, "kapitalismus po česku" vydrancoval zemi ekonomicky. Řešení na tohle? Neexistuje, problém je v lidech, co tu jsou. Proto žádné volby nikdy nic nevyřeší a je naivní si myslet, že volby mohou něco změnit.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 08:42
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Kdybys hudral nad ztrátou hodnot... nebo spíš absencí hodnot, konzumem a "blbou náladou", sice bych nesouhlasil, ale aspoň bych rozuměl. Ale ekonomicky se máme dobře... ne?
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 11:59
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Jde o úhel pohledu. Všichni se maj ekonomiky dobře, jen někteří maj 2 zaměstanání aby uživili rodinu a druzí hákujou u pásu a maj 3 minuty 2x denně na to se jít vyčůrat. A berou za to pakatel.

A další se maj dobře, ale solí měsíčně 15 litrů za hypotéku a modlí se, aby nebyli nemocní víc jak měsíc, jinak se stěhujou pod most. A další solí 12 tisíc někomu cizímu za pronájem pár zdí, který nikdy nebudou jejich.

A takoví lidé tvoří skoro povlovinu národa, mezi mladými do 35ti tak 50% a mezi mladými ve velkých městech tak 70%.

Opravdu ekonomické terno >:D
Avatar - Emel
22. 9. 2014 14:15
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Počkej počkej počkej... jako že ve velkých městech je 70% lidí do 35 let na hranici bídy :-) ? A já myslel, že velká města jsou na tom naopak líp...

Mladé bych vůbec neřešil. Dneska mají tolik příležitostí... nezaměstnanost absolventů je u nás sice taky, ale nijak tragická, už při škole se dá začít s menší brigádou, která následně plynule přejde v zaměstnání. Pokud ovšem člověk vystuduje africkou literaturu 18. století, tak se pak nemůže divit. Horší je to pro lidi před důchodem, kteří už se prostě na novou dobu adaptovat nedokážou, rukama makat nezvládnou a jinde je nikdo nechce.

Nevím o jakém pásu v jaké továrně mluvíš, výroby které znám já mají vcelku kulturní podmínky... a nemluvím jen o nějaké smetánce, ale o naprosto normálních montovnách. Že je lepší strávit hodinu na pracovním obědě jako píármanažér je věc jiná. A konec konců... když jsem kdysi na studiích viděl, kolik bere třeba řidič tramvaje, tak jsem si říkal, že za to by se v pohodě dalo žít taky.
22. 9. 2014 14:53
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Se "vcelku kulturními podmínkami" by jistě nesouhlasila valná většina zaměstnanců Foxconnu :-!

A z platu řidiče MHD bych radši žít nechtěl...
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 15:06
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Ale jo. Sme opět u toho.

I řidič tramvaje nebo MHD může mít 25 čistého, ale NIKDY NE za normální hodiny, tj. 8,5 hodiny denně.

To je asi jako zdravotní sestry. Přítelkyně kámoše má taky 35 tis jako sestřička, ale kolik je tam přesčasů. Ty lidi v podstatě nejsou doma......

Ty tráví život v práci, aby si vydělali na kus žvance, na bydlení a nějakou zábavu. Notabene kdo je sám, nejlépe samotná matka s dětmi, tak to je opravdu výhra. Ztahaný jak muly, aby mohli děti někam na kroužek a měli trochu život, tak matka samoživitelka padá na hubu a usíná už v 6 večer únavou.

Až budou mít těch 30 čistého za 190-200 hodin práce, tak to bude ten prosperující ráj.
Ale dokud je maj za 350-400, tak je to obyčejná 3.svět, laciná montovna a odírání lidí....

Prosedět život v práci skutečně není blahobyt, to je zoufalost.

Podívej se na tabulku průměrných mezd v Evropě, kde jsme. Ta světová je ještě veselejší, předčili nás i některé jihoamerické a asijské země >:D >:D

A ty rady, že si každý může najít novou, lepší práci sou úsměvné.

Kolik volných pozich je na skvělých pozisích oproti těm pokladním, řidičům, poštákům, uklízečkám atd?
2:10?

A to 35% výběrových řízení je pouze naoko, aby se tam mohli natlačit někdo, kdo tam má známé. Furt stejný systém jako za totáče.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 15:19
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Loni byla průměrná hrubá mzda v Dopravním podniku něco přes 31.000, historicky byli řidiči pár tisíc nad tím průměrem (asi by se to dalo najít), takže dejme tomu 33... k tomu nějaké ty benefity... za docela zajímavou práci mi to nepřijde nijak tragické, v autobusu by mě to asi i vcelku bavilo. Samozřejmě k tomu patří směny a tak...

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 15:02
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Ne, že ve velkých městech je 70% maldých do 35ti, co nemaj vlastní byldení, bydlí v pronájmu, podnájmu nebo solí většinu prachů do hypotéky.....ten zbytek měl štěstí a holt dostal byt či dům po rodičích, babičce, tetičce atd.

A tak 5% si na něj do tý doby vydělalo bez hypotéky, ted nebudu počítat, kolik z těch 5% legálně :o)))

Pásová výroba popč. zpracovatelské továrny ve většině továren vč. těch pana Babiše je cca 15 tis. čistého realita s tím, že tě hlídaj opravdu jestli si nebyl moc dlouho na WC.
Jistě i tam si jde vydělat víc, ovšem za práci přes čas. To samé úklidové služby, ostraha objektů, hotelové služby.

Pravda, dneska to dělaj všechno skoro ukrajinci, ale kde jsou češi, dostanou taky kuloví, anebo vydělaj 25 tis.
Kamarád má 25 čistého od jednoho hodného pana soukromníka. Ovše za 350 hodin měsíčně.

Nevím, opravdu nevím, zda je tohle ekonomická výhra a ten kýžený blahobyt.
Spíš vstupenka na infarkt v 45ti :o))
Avatar - Emel
22. 9. 2014 15:30
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
No a ty bys snad čekal, že si člověk do 35 vydělá na vlastní byt ve velkém městě? Jasně, "solej prachy do hypotéky"... no a? Kolik procent lidí třeba ve Švýcarsku má v 35 vlastní bydlení bez dluhu?

Když nic neumíš, jdeš makat na pás za 15. Když jsi poleno, tak tam zůstaneš 15 let za těch 15. Můžeš se ale učit jazyky, třeba programovací...

PS: Průměrný dělnický plat ve Škodovce byl předloni 32.000, podobně jako v tom MHD. A za to se dá IMO slušně žít, i s rodinou.
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 16:09
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
No hypotéka s 25-30 tis je msíčně je fakt výhra. 15 nasolíš bance, ted musíš jíst, doprava, musíš se šatit, platit poplatky a pojištění atd.

Kolik ti zbyde z toho platu???

A když máš k tomu ještě děti, to je fakt značka ideál. Moře uvidíš tak v telce a jezdit může tak jedničkovou oktávkou a jsi rád.....
Ale za 15 let budeš mít vlastní bejvák, to je super. Můžeš začít konečně žít - ve 40-45 ti.

Super, to už za totáče pomalu chodily některé profese do penze a ty můžeš teprve konečně začít volně žít, ale jen tak 5 let, protože pak budeš muset šetřit na opravy toho domu, z kvalitních ametriálů a kvalitně postavené hodnými develepory, kterým to staví ukrajinci svysokoškolským diplomem.....

Minulý týden u nás v baráku praskla trubka. Pohoda, stane se, staré trubky. Nu, opravili, týden to bylo odkryté, pak slavnostně přijeli, zaházeli díru, v 10:00 odjeli a ve 14:00 opět praksla trubka. Kvalita práce - špička. A ty kvalitní materiály z polska, číny, ukrajiny - jedna radost :o)))
Avatar - Emel
22. 9. 2014 16:20
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Ty jsi prostě typický kverulant :-) .

Dvoumilionová hypotéka na 20 let dává měsíční splátku kolem 10.000, taky si můžeš vzít dotovanou půjčku od státu. Děti... ty máš obvykle ve dvou, ne? A jinak je zvykem, že si nějak navzájem pomůže rodina.

No tak bych jezdil jedničkovou Oktávkou... můžu tě ujistit, že na můj pocit spokojenosti s životem by to zase tak velký vliv nemělo.
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 16:30
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Jo děti maj lidi obvykle ve 2, ale rozvodovost v čr je pouhých 5% vid....Já tuhle četl jiné číslo >:D

Na blahobyt lze nahlížet různými směry. Tohle je jeden z nich....

Ano, máme auta, tablety, mobily, televize, nábytek, ale pachtíš se na to stejně dlouho jak za totáče, kdy taky trvalo ušetřit na něco 100 let , jenže narozdíl od totáče na to dnes spousta lidí vlastně dělá 2x tak dlouho, když tráví v hokně 2x tolik času....

Ono je potřeba si ukázat vždycky všechny cesty a všechny pohledy, než se začne hýkat radostí jak je vše zalité sluncem.....

A ekonomika moc šlape, akorát podle rozhodvoru s jedním nejmenovaným pánem je české strojírenství totálně v *, vyjma odvětví na pojeného na automobilový průmysl, a jestli bude hezké embargo na rusko a otevřou ukrajinský trh bez cla, tak to bude poslední kapak pro strojírenství a hutě....

Textilní průmysl krachnul už dávno, hudbení nástroje taky, to samé hračky, to samé defakto i sklářský průmysl, který živoří, nábytek až na zakázkovou výrobu všechno cizina....

Co my tady vlastně budeme vyrábět? Auta a pivo? To je dost smutný, že :o))
Avatar - Emel
22. 9. 2014 16:46
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Po rozvodu je tu výživné a samozřejmě stále možnost najít si někoho nového. Pokud se někdo musí sám starat o dvě děti, je mi ho líto, spíš kvůli času než kvůli penězům... ale je na místě se zeptat, jestli si za to náhodou taky nemůže trošku sám - buď špatným výběrem partnera, nebo špatným chováním se k němu.

Slovo ke kterému se chci dostat je druhá strana mince svobody - zodpovědnost. Máš svobodu se oženit a svobodu se rozvést a svobodu cestovat a svobodu podnikat a svobodu studovat... a podle toho se pak budeš mít. Myslím, že průměrně inteligentní zodpovědný mladý člověk si u nás může žít dost dobře.

Já kolem sebe vidím spoustu úspěšných firem z nejrůznějších odvětví, od chemie po optiku, od medicíny po tramvaje, od IT po poradenství, od Aše po Břeclav ;-)
22. 9. 2014 19:21
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Člověče... začínám mít z těch tvých příspěvků takový neblahý pocit, že žiješ buď v jiném státě... a nebo na úplně jiné planetě :-O

Nejsi ty náhodou "ajťák" ?

Absolutně se ztotožňuji s Barrichellovými příspěvky... věcné, trefné, reálné. Lépe bych to nenapsal.
Avatar - white label
22. 9. 2014 19:57
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Ono je taky daleko snadnější/jednodušší ztotožnit se s Barikovým pojetím vidění, než s pojetím Emela. Aniž bych chtěl cokoli lacině paušalizovat, tak v obecnější rovině je logicky pohodlnější svézt problémy na něco/někoho jiného, než přijmout (alespoň částečně) osobní odpovědnost, čímž myslím především odpovědnost tzv. sám za sebe, případně svou rodinu.
Samozřejmě tady logicky platí rovnice:
větší svoboda = větší zodpovědnost

Ale třeba konkrétně ohledně vymáhání výživného svobodných/rozvedených matek, tam český model kritizuji dlouhodobě, odpovědnost za dodržování by měl přijmout stát, dávky vyplácet bez prodlení a sám je pak striktně vymáhat od případných neplatičů.
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 20:25
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Opet chci odpoved na otazku, kde najde tu lepsi, kvalitne ohodnocenou praci cca 2 miliony lidi. Me nezajima jednotlivec, ktery se muze mit lepe. Me zajima to kompletni cislo, kde pro nej vezmes tu lepsi praci, aby nemuseli hakovat za 15 cistyho nebo drepet v hokne 400 hodin!!!

A na to mi jeste NIKDO nebyl schopen odpovedet. Nejde o pesaka v poli, jde o armadu!
Avatar - Emel
22. 9. 2014 21:32
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Zkusím to ještě jednou z jiné strany. Co myslíš, že by ti na tvé nářky řekli lidi někde v Africe... ale nakonec třeba i v té Číně?

Pokud říkám, že je pro většinu možné se vlastní pílí propracovat nad průměr, tak je k tomu potřeba říci i to B, tedy že je mnohem snazší vlastní leností do toho průměru až podprůměru spadnout.

Vím že takhle napsané to zní trošku arogantně, je to takové "zjednodušené modelové tvrzení do diskuse"... tak to teď trošku zjemním.

Jsou tu třeba nemocní a/nebo hloupí - ne, není to jejich vina, že se narodili s menším IQ nebo jim rodiče nevěnovali tolik pozornosti, není jejich vina že kvůli nemoci nemohou plnohodnotně pracovat. Jsou tu hodné a milé ženské, které si našly normálního chlápka a ten je pak nechal s třemi dětmi osudu a zdrhl někam do zahraničí. Jsou tu třeba ty zdravotní sestry, které si vědomě vybraly povolání, kde se hodně nadřou a moc peněz si nevydělají. Přesto, pokud se na to podíváš v širším kontextu historie a celého světa (ne Evropy), pak se máme všichni tak neuvěřitelně dobře...
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 21:59
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Afrika je zcela jina situace. Jiny styl mysleni, nabozenstvi, problemy se vzdelanim, nemocemi, odlisne podminky hospodarske. Dalsi vec je ta, ze rada africkych zemi je ekonomicky nezajimava pro zapadni svet a pak pohled o kterem se nemluvi - znam lidi co vyznavaj myslenku, ze cim vic lidi na svete se bude mit lip, tim rychleji se vycerpahi nerostne suroviny atd. Proc jim tedy pomahat. Dale v evrope ci usa nejsou prakticky diktatorske rezimy, zatimco afrika jich mela(ma) nekolik. Jak rikam, zcela jina situace.

Co se tyce ciny, tam funguje hybrid. Komunismus s kapitalistickym zpusobem hospodarstvi. Zcela unikatni model, jinde ve svete v podstate neexistujici, kdyz to vezmem ciste po ekonomicke strance ono to relativne funguje. Samozrejme pro obycejne lidi ani toto zrizeni neni zrovna optimalni. Je to zalozeno na modelu levne pracovni sily, nedodrzovani standardu bezpecnostnich, ekologickych a dalsich. A kopirovani zapadnich technologii, a to v rozsahu, o kterem se takovemu sssr , ktere takr vyuzivalo prumyslovou spionaz ani nesnilo.

Ale evropa je trochu nekde jinde. Nemyslis?
Avatar - Emel
22. 9. 2014 22:11
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
No právě. Máme tu příležitost vyrůstat v jednom z nejstabilnějších a nejblahobytnějších období a míst. A lidi místo aby byli vděční tak brblají, že se v 10% zemí mají ještě líp.

Na překonání některých překážek jedna generace nestačí. Tak jako je sakra obtížné propracovat se z ghetta do managementu banky, tak je taky těžké proměnit se z komunistické země ve vyspělou tržní ekonomiku. Tak to holt musí jít postupně... a nebo taky nemusí, můžeme se spokojit s tím co máme a jen si tak vegetit.
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 22:28
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
To se zas vracime na zacatek. Pokud povazujes za blahobyt to ze nekdo hajuje 350 hodin mesicne aby se mel relativne slusne - tak mame ale totalne jine predstavy.
To je obirani o zivot, ktery jde ztravit s rodinou, prateli a venovat se vlastnim zajmum, zatimco dotycny misto toho hakuje v hokne jako barevnej.

Opet rikam - az budou ty mzdy za klasickych 200 hodin, neni o cem. A az budou vsechny legalni, ne ze x% ofiko dela za minimalni mzdu a neofiko dostava na cerno zbytek.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 22:33
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Výjimky najdeš vždycky, ale na to, aby se měl normální mladý člověk v ČR dobře 350 hodin měsíčně dělat nemusí.
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 22:53
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Me staci chodit a divat se kolem sebe. Jeden dela pomalu kazdy vikend, druhy spi s telefonem na uchu a krizuje republiku a vecne nestiha coby podnikatel, treti si bere praci domu, ctvrty dostava nacerno 12 tis mesicne, paty dela u pasu za par slupek, dalsi je ta mamina co je rozvedena a pada na hubu po praci a jeste se musi starat o deti, dalsi se denne klepou strachy, aby je nevyhodili protoze vedeni rika, ze bude muset pustit 10 lidi pristi rok....dalsi plati jeste ted dluhy za bagr, kterej musel prodat, kdyz prisla krize na stavebni prumysl

Asi mam halt blby kamarady a znamy.....ale nikdo z nich nerika, jak se ma super a jak se muze venovat misto prace vsemu cemu potebuje...Kazdej je rad ze funguje a preziva.

Jenze prezivat neni zit :-)
Avatar - Emel
23. 9. 2014 10:37
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Samozřejmě, člověk to vidí optikou svého prostředí. Když máš slušnou práci, dostáváš dost peněz, pořídíš si bydlení ve slušné čtvrti... a máš ve svém soukromém i pracovním životě kolem sebe samé spokojené lidi. A nebo naopak.

Taky mám kolem sebe pár workoholiků... ale je to jejich volba. Dnes si říkají, že za 5 let pojede firma sama a oni se budou válet na Bahamách... někteří budou, jiní od té práce nedokážou odejít.

Žít znamená mít možnosti - a ty dneska máš.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 21:34
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Těch výjimek je spousta, s tím výživným samozřejmě souhlas. Jde spíš o ten přístup... na jedné straně statistika +50% rozvodů... a na druhé straně zodpovědnost za vlastní vztah.

Já jsem od přírody líný člověk, takže dost chápu, že není jednoduchý se dokopat k tomu, aby člověk udělal něco víc než musí, obzvlášť když na člověka neprší a nekručí mu v břiše... to je lepší si otevřít lahváče a nadávat na boháče.
22. 9. 2014 20:02
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
No a reseni je teda zase zpatky totac, nebo jaka je pointa? Faktem je, ze se tady mame jako prasata v zite. Tyvoe, na serveru o autech se zacne resit, jakou tady mame bidu:)
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 20:20
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Totac urcite ne, v pojetim v jakem fungoval po normalizaci byl totalne ekonomicky neuspesny diky spatne koncepci, spatnemu vedeni, zkostnatelosti a nevhodne investovanym prostredkum.

Je ale mozny jiny model funkcni spolecnosti, ktera podpori urcite oblasti v socialni politice, v otazkach bydleni, podpory vzdelavani, vedy , stimulu urcitych odvetvi a podpora malych a strednich podnikatelu. Zasadnimi zmenami by melo projit i skolstvi a prace s detmi a mladezi.
22. 9. 2014 20:42
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Jasne, to zni dobre. Mne je akorat vzdycky zahadou, proc tydlety teorie nikdy nikde v realu nefungujou. A to je vymysleli a davali dohromady vetsi borci, nez tady na autickovym serveru:)
A vubec, to je fuk, Horvath je borec, pac v tom co dela, je uz hodne let na spici republice. Kazdyho takovyho cloveka, kterej neokrada ostatni, si vazim. A je mi fakt pumpicka, co si mysli o kamionacich.
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 21:37
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Polozil sis někdy otazku proc? Protoze takove prostredi nesposkytuje tolik prostoru pro korupci, machinace, podvody a ovlivnitelnost. Dava vic protoru otevrene demokracii a vic prostoru obcanovi. To se samozrejme jistym skupinam nehodi. Dalsi vec je, ze cesi umi akorat nadavat. V teple u piva. A myslim, ze soucasna spolecnost uz je dokonce jinde nez byla ta, co vysla do ulic v 89, 68 a dokonce 48.

150 tis lidi v ulicich je dnes jiz utopie. Nadavat je totiz lehci, neb pro tu zmenu ve spolecnosti neco udelat.
22. 9. 2014 22:01
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Nojo, a jsme zase zpatky. A proc nikdo nic nedela? Protoze to nikoho nepali, protoze se proste lidi maj dobre (maj co zrat, maj na pivo, auto a muzou se vykecavat na netu). Ale stejne by me zajimalo, co by se podle tebe stalo, kdyby tech par set tisic lidi to tech ulic vyslo:)
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 22:45
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Protoze se lidi boji a sou pohodlny.
Co by se delo? Vyhodili by se neschopni politici a vyzirkove, zavedly se zmeny v zakonech, referendum, proste by podnikateli lidi rekli ze ta tolik delat nebou a vsichni komplet. Bud by je vyhodil vsechny anebo by musel pridat nebo ubrat hodiny. Je potreba zmenit vychovu mladeze a to vc odklonu od konzumniho stylu a zalozit na na jinych kulturnich hodnotach. Klicova odvetvi by mel ridit stat, kde by statbi podnik ridili spickovi manazeri. Tyto lidi umet ohodnotit a motivovat tak, aby meli i oni prospech z uspechu podniku a naopsk pri spatnem vedeni je kdykoliv odvolat. Energeticky prumysl by mel byt plne v rukou statu a stat by mel pomahat i ohrozenym podnikum v ramci zachovani strategickych odvetvi a to i za cenu odkupu techto firem.
Privestzahranicni investice, ovsem za podminek vyhodnych i pro stat a spolecnost. Pruhledne statni a verejne zakazky, omezeni vyhod pro jiste skupiny obyvatel, omezit dotace pro lidi co delat nechtej, vzdy by mela byt prace vyhodnejsi nez davky, efektivi cerpani dotaci, investice do vyvoje a vyzkumu, udrzeni mozku, podpora zemedelstvi a drobnych podnikatelu, omezeni byrokracie, podpora rekultivace a ochrany ziv prostredi.

Je to vse o lidech, dokud nezmeni styl mysleni a chovani, bude pokracovat soucasny system korupce podvodu, ojeb statu, lidi budou skidlit vydaje a ekonomika bude furt v kopru.
Avatar - white label
23. 9. 2014 00:29
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Cituji: "Vyhodili by se neschopni politici a vyzirkove, zavedly se zmeny v zakonech, referendum, proste by podnikateli lidi rekli ze ta tolik delat nebou a vsichni komplet. Bud by je vyhodil vsechny anebo by musel pridat nebo ubrat hodiny."
Neumím si představit lepší důkaz bezedné naivity a utopie...
Odkud by se asi tak ti lepší (schopní a nevyžírkové) politici najednou vzali, spadli by z nebe jen proto, že by přišla nějaká nadpozemská změna? Každé čtyři roky přece máme svobodné (na rozdíl od 40 let totáče) volby a s nimi možnost změny, tak co bys tak ještě chtěl, aby nás osvobodil "pánbíček", nebo hromadně osvítil duch svatý?
A když sám chceš, aby podnikatelé lépe platili svoje zaměstnance, tak si to běž v prvé řadě sám zkusit, naber si zaměstnance a plať je podle svých nejušlechtilejších představ, uvidíme jak ti to dlouho vydrží a jak dlouho vydrží oni u tebe.
Sám mám několik zaměstnanců, kteří se mnou pracují nepřetržitě přes 22! let a přesto si myslím, že ti nejlepší z nich by si za svou práci zasloužili podstatně více peněz, než to co mají čistého na ruku. A to se u mě přesčasy rozhodně nenosí. Jenomže, kdybych jim po odečtení všech možných srážek (sociální, zdravotní, daň ze mzdy), které od nich (naprosto nepochopitelně) musím já vybírat pro stát (proč si to od nich alibistický stát nevybere sám z mnohem většího celku, který bych jim tak mohl dát?) z toho, co na ně musím nějak/někde vydělat (samozřejmě kromě ostatních nemalých nákladů), na celé podnikání se zaměstnanci bych se vykašlal.
Opravdu nejsem (mimo jiné) sedm dní v týdnu v práci (fyzicky i psychicky) proto, aby mi nakonec nezbylo výrazně víc, než mě stojí zaměstnanec, který při odchodu z práce bouchne dveřmi a až do příští směny ho z práce nemusí zajímat vůbec nic.
Nikdo žádnému zaměstnanci nebrání, aby se udělal pro sebe, začal třeba podnikat a vzal si případně zaměstnance, které podle svých dosavadních představ taky zaplatí.
A já pak budu první, který ti/mu za to uznale zatleská...
Stejně jako to v politice může zkusit každý.
A když si jdeš u nás koupit auto, ledničku, sekačku..., zaplatíš za to zhruba stejně jako na "západě" a nikoho nezajímá o kolik máme menší platy/výdělky, ale pokud se jedná třeba o služby, tak tam většinou u nás zaplatíš mnohem méně a každý argumentuje, že to je tím, že máme menší platy. Jenže při nižších cenách ve službách vydělá měně nejen podnikatel ve službách, ale logicky taky jeho zaměstnanci...
23. 9. 2014 08:21
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
>:D >:D >:D >:D
Samo by se udělalo a zavedlo a nebo by se toho chopil lid. Ten správný a pracovitý, který se bojí převzít zodpovědnost za vlastní život. Ten by měl převzít zodpovědnost za řízení státu, přijímání zákonů.... >:D >:D
Avatar - Barrichello
23. 9. 2014 09:38
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Ten lid se musí změnit taky, to je pochopitlené.

Takže lepší než převzít odpovědnost za svojí zemi je lepší jí svěřit Jonouškům, rittigům, sobotkům, babišům a topolánkům, kteřým jde jen a pouze o vlastní prospěch a jak dojnou krávu co nejvíce podojit >:D >:D
Avatar - Emel
23. 9. 2014 10:44
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Než převezmeš odpovědnost za svou zemi, můžeš ji nejdřív převzít za sebe. Já osobně si nedělám iluze o tom, že by se politika mohla nějak rychle a výrazně změnit. Ale bojovat se musí.

Janouškové a Rittigové tě mezi sebe nepustí. Můžeš na to nadávat, ale tak to prostě je. Kde jsou peníze, tam se stahují podobné typy lidí, kteří si umí svůj píseček pohlídat... v USA je nakonec lobbista legitimní povolání.

Bavil jsem se už před pár lety se zahraničními známými a ptali se, jak to u nás vypadá s organizovaným zločinem... tak jsem říkal, že vyloženě mafiánské přestřelky na ulicích nemáme, ale takové to klasické prorůstání byznysu do politiky jo. Ptal jsem se, jestli je to na západě lepší... Italové se plácali do kolen a říkali, že oni mají Berlusconiho a to je mafián jako z čítanky ;-) .
Avatar - Barrichello
23. 9. 2014 13:47
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
právě že tě tam nepustí, tudíž je potřeba mít páky je tam odsud vymést, pokud tam dělají škodu...resp. vymést ty, kteří jim slouží a pomáhaj jim, což sou politici.
Avatar - white label
23. 9. 2014 13:58
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
I kdybys ty politiky vymetl, přijdou další a možná ještě horší...
Avatar - Emel
23. 9. 2014 14:10
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Kdo má mít ty páky? A prosím, jen žádné odpovědi typu "prostý lid".

Pokud ty páky svěříš nějakému úřadu, pak se tento úřad stane dalším postem, na který se nejvlivnější osoby pokusí protlačit svoje lidi, ať už otevřeně nebo tak, aby o tom nikdo nevěděl.
Avatar - white label
23. 9. 2014 10:53
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Ten lid se (bohužel) pochopitelně změnit nemusí, nebo na to snad máš nějaký nový tajný recept, jak ten lid přinutit k pozitivní změně?
A Janoušek, Rittig, Sobotka, Babiš, Topolánek...., to jsou snad mimozemšťané, nebo zástupci lidu, který se MUSÍ změnit. Na jejich místa čekají další a další z lidu a nikde není napsané, že budou lepší, stejně jako nikde není napsané, že nebudou ještě horší.
22. 9. 2014 22:07
Re: HELE HORVÁT DOUFÁM ŽE SI TO PŘEČTEŠ :
Nic
22. 9. 2014 20:48
Re: Emel NEMEL !!
nn
ekonomicky se máte samozřejmě všichni špatně !! protože nemáte na nejskvělejší auto [odkaz] všech dob a bude ještě hůř [odkaz] takže se dobře připrav !!
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
22. 9. 2014 11:11
Re: Emel NEMEL !!
Mně se tahle země zdá až na pár nepříjemností(estébácký fízl na MF,arogantní pomocníci a ochránci,ubohá úroveň gastronomie,komouši všude kam se podíváš) celkem v pohodě.Oproti tomu hnoji co jsem zažíval před 25 lety.
22. 9. 2014 15:01
Re: Emel NEMEL !!
Dokud si bude valná většina národa libovat v tomhle morálním bahnu tak jako ty, tak se naše země z té žumpy nevyhrabe... není demokracie, jako demokra(d)cie :-!
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 21:40
Re: Emel NEMEL !!
Presne, tohle neni demokraci ale system korupce, machinaci, podvodu, system urvi a vyzdimej co se da a nekoukej jak. Dokud se lidi budou bat, budou nadavat u piva a budou v podstste nespokojeni, ale liny se angazovat - nic se nezmeni.
23. 9. 2014 08:24
Re: Emel NEMEL !!
OK Bariku. A co konkrétně děláš pro změnu ty ?
Avatar - Barrichello
23. 9. 2014 09:41
Re: Emel NEMEL !!
Rozhodně nenadávám jen u piva a neignoruju volby s tím, že se nic nezmění.

A dělám i další věci, ale nemam důvod ti tady o tom vyprávět.
23. 9. 2014 10:36
Re: Emel NEMEL !!
To chápu ;-)
Avatar - white label
23. 9. 2014 10:57
Re: Emel NEMEL !!
Samozřejmě nejde jen o tebe, ale kdyby každý! kdo hlavně na vše nadává (v hospodě, nebo na int. diskusi) raději něco pro změnu k lepšímu osobně udělal, bylo by líp...
Avatar - wakantanka
21. 9. 2014 17:09
Re: Emel NEMEL !!
Ono to je hlavne o predsudkoch, rovnako ako niekto má zaškatuľkovaných vodičov rôznych typov osobných áut, tak osobáci nadávajú tirákom a obrátene. Keď by si niekto dal tú námahu a spočítal koľko kamiónov jazdí v pohode, defenzívnou jazdou tak že ostatní ani o nich pomaly nevedia v pomere voči zopár blbcom a to isté spravil s osobákmi tak by vyšlo veľlmi zaujímavé číslo v neprospech osobákov. Aj keď objektívne musím skonštatovať, že za posledné roky badám veľký prísun "nových" šof´érov, ktorých to jazdenie nebaví a robia to len pre peniaze a tak to potom na cestách aj vyzerá. Títo tiež vodiči si nevedia spočítať dve a dve, myslia si že keď urobia mesačne viac fúr tak aj viac zarobia. Prosto že keď budú chytráčiť, tak šéf to ocení a im pridá. Zvyčajne je to presne naopak a doplatia na to tí slušní a poriadni.
Avatar - zmizik2
22. 9. 2014 06:14
Re: Emel NEMEL !!
sorry - sice jsem řidič z povolání (busu) a taky mám pocit, že rok od roku sedí za volantem kamionu čím dál méně opravdových profesionálů, ale napsat, že někdo na silnici je můj úhlavní nepřítel může jen mozek vypatlaný
Avatar - Emel
22. 9. 2014 08:50
Re: Emel NEMEL !!
Hele, teď jsem zažil na stoupacím trojpruhu před Plzní tři kamiony vedle sebe, to byla docela legrace. Ale to je výjimka, na to, kolik tu těch kamionů jezdí...
Avatar - wakantanka
22. 9. 2014 10:05
Re: Emel NEMEL !!
No veď o tom presne píšem aj inde. Koľko je takých magorov oproti slušným vodičom? Na druhej strane nemôžeme si za to čiastočne sami? To je taký začarovaný kruh. Zákazníci chcú tovar (jedno aký - od zeleniny po benzín) stále a najlepšie v každej dennej či nočnej dobe. Veľkoobchody a reťazce neradi držia skladom zásoby, takže všetko skoro funguje systémom just in time. Dopravná infraštruktúra nestíha množstvu prepravovaných tovarov a tlaky na vodičov sú potom obrovské, aby to proste nejako stihli, lebo dispečer si hodí trasu do googlu a vyhodí mu to nejaký čas a na tom potom trvá (jasne to je extrém). Z druhej strany je taký vodič pod tlakom dodržiavania nariadenia o pracovnom čase (max. dovba jazdy) a max. rýchlosti. A hlavne preto potom sa človek na diaľniciach rozčuľuje, že sa predbiehajú dvaja experti rozdielom pár km v hodine. Keby niektorí jedinci viac rozmýšľali, prípadne používali vysielačku na užitočnejšie veci ako na tliachanie o všeličom bolo by všetkým na cestách lepšie.
Avatar - Ada je zase tady
22. 9. 2014 14:47
Re: Emel NEMEL !!
O nějakém Horváthovi z Plzně jsem nikdy nic neslyšel, tak nevím, čím si zasloužil, abychom tady museli diskutovat jeho zcestné názory. Vždyť je to jen nějaký kopálista, společenská nula.

Nejhorší elementy na silnici jsou rendlíkovci ve vozech Tchalija, Blijo, Megere na strane jedné a potom ti, co trpí syndromem nadčlověka v A6 a A8 na strane druhe :no: :no: :no:

Kamioňáci mi nevadí, dělají jen svou práci a někdo to dělat musí :-!
Avatar - wakantanka
22. 9. 2014 18:40
Re: Emel NEMEL !!
Ha, ha hlavne tá duhá časť pobavila. Mňa skoro vždy najviac pobavil nejaký expert v HTP čo ma išiel predbiehať do kopca a keď sa dostal polovice mojho auta tak sa vrátil naspäť, lebo aj tých pár koní mu po ceste skapalo.:D A neboli to zďaleka len HTP-čka, akurát ich bolo asi najviac.
23. 9. 2014 08:28
Re: Emel NEMEL !!
Pokud vyloženě musíš diskutovat a vadí ti to, tak by jsi, jako očividně placený provokatér diskuzí, měl dát výpověď. >:D
Avatar - 29radek
21. 9. 2014 16:15
ach bože........
Tak schválně kolik z vás řídilo 40ti tun. kamion?
Rozbalit vlákno
21
Avatar - wakantanka
21. 9. 2014 17:08
Re: ach bože........
No si predstav že ti ani neviem koľkokrát za tých x-rokov som také auto riadil >:D Ono to je hlavne o predsudkoch, rovnako ako niekto má zaškatuľkovaných vodičov rôznych typov osobných áut, tak osobáci nadávajú tirákom a obrátene. Keď by si niekto dal tú námahu a spočítal koľko kamiónov jazdí v pohode, defenzívnou jazdou, že ostatní ani o nich pomaly nevedia v pomere voči zopár blbcom a to isté spravil s osobákmi tak by vyšlo veľlmi zaujímavé číslo v neprospech osobákov. Aj keď objektívne musím skonštatovať, že za posledné roky badám veľký prísun "nových" šof´érov, ktorých to jazdenie nebaví a robia to len pre peniaze a tak to potom na cestách aj vyzerá. Títo tiež vodiči si nevedia spočítať dve a dve, myslia si že keď urobia mesačne viac fúr tak aj viac zarobia. Prosto že keď budú chytráčiť, tak šéf to ocení a im pridá. Zvyčajne je to presne naopak a doplatia na to tí slušní a poriadni.
21. 9. 2014 17:10
Re: ach bože........
Já nikdy.Jsem proto podlčlověk,kterého tito nadlidé můžou tyranizovat kdykoliv se jim zachce?Samozřejmě že to nedělají všichni,ale děje se to tak často,že tady opravdu přestává sranda. 8-s
Avatar - rohYpnol
21. 9. 2014 18:01
Re: ach bože........
Ale když si v hyperkarketu kupuješ rajčata ze Španělska nebo vepřové z Polska, tak to si na kamion ani nevzpomeneš, že 8-s 8-s
Avatar - 4hill
21. 9. 2014 18:28
Re: ach bože........
Tenhle absurdní argument je slyšet od každého "nepostradatelného" kamionáka. Drtivá většina kamionů u nás je transitujících,tudíž k nám nic nevezou.Pominu li fakt že *** dovezené k nám nejsou většinou k žrádlu,že díky lobingu totálně zničili sít vlakovou která patří k nejhustším v Evropě tak už jen škody způsobené na komunikacích a nemovitostech je důvodem k vyhnání tohoto dobytka z našich silnic.To že je to banda podvádějících a skuhrajících blbů co dělá za 20kč na hodinu nemusím asi zdůraznovat.
21. 9. 2014 18:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 19:41
Re: ach bože........
ty vole no to mně po.ser:-)
drtivá většina k nám nic neveze
a ti co vezou, vezou ***
co kupuješ v obchodě? a kdo to tam přivezl?
Avatar - rohYpnol
21. 9. 2014 20:03
Re: ach bože........
včera byl StarTrek, tak se zřejmě nemůže zbavit kouzla teleportace >:D >:-[]
22. 9. 2014 06:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
21. 9. 2014 20:19
Re: ach bože........
Hodit vše na řidiče kamionu je to nejjednodušší a nejubožejší řešení.

Jasně - kamioňák je po vetřelci, predátorovi a perníčkovi ze shreka ten nejzlejší a nejzákeřnější tvor v celé galaxii. Denodenně se chystá na svoji práci likvidace českých silnic.

Zvláště ti tranzitní, to jsou prevíti. Na hranicích do kamiónu přihážou 50% nákladu, který si nechali na přechod dopravit vrtulníkem, jen aby co nejvíc poškodili české silnice. Pak přejedou dddddddddddddééé jedna a na výjezdu v Božím Daru opět +50% nákladu vyhážou, aby jim Semir s Gerchanem nesebrali na tuhle skvělou živnost papíry 8-s 8-s

Jestli je kamionová doprava, přetěžování a nízká kultura něčí špatnou vizitkou, pak je to špatná vizitka státu za to, že není schopen stanovit pravidla pro bezpečnou dopravu a reálně vymáhat její dodržování.
22. 9. 2014 09:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
22. 9. 2014 10:12
Re: ach bože........
Ak by sme doviedli do absurdity tvoje názory, tak benzínky budú nastavané okolo železnice, prípadne rovno jednu rafinérku do každého mesta? Tak nejako to myslíš s tou železnicou? Problém v Európe všeobecne je ten, že neexistuje nejaký ucelený systém železničnej prepravy, preto to železnicou poväčšinou trvá rádovo dlhšie ako cestnou dopravou. A dnes chce každý všetko hneď, teda zázraky na počkanie a nemožné do troch dní :D. A tak ako existuje množstvo vodičov osobných áut, ktorí si myslia že sú Ari Vatanen, tak aj v nákladiakoch jazdia ľudia čo majú pocit že sú Jan De Roy. >:D Len si treba uvedomiť, že bez nákladnej dopravy by zastal život v každom štáte, to je neodškriepiteľný fakt. Spomeň si keď začiatkom 90-tych rokov štrajkovali dopravcovia vo Francúzsku čo to spôsobilo a aké to malo následky.
22. 9. 2014 15:50
Re: ach bože........
česko tranzituje drtivá menšina kamionů. poznat to jde třeba podle toho, že většina kamionů v česku je na českých značkách. představa, že většina kamionů jezdí břeclav-rozvadov je obrovskej mýtus.
22. 9. 2014 11:13
Re: ach bože........
Já kupuju jedině české vepřové ze Sasova. >:D
Avatar - petrumr
21. 9. 2014 18:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 19:50
Re: ach bože........
Jako kamioňák jsem se živil čtvrt století (Pro fotbalisty: je to 25 let). Označení TIRák bylo pro ty nejlepší co už museli něco umět a znát celní zákony mnoha států a umět dopravit bezpečně náklad tisíce kolometrů daleko bez navigace a kvalitních map.
Většina řidiču kamiónu jsou zodpovědní profíci kteří najeli statisíce a mnohdy i milióny kilometrů bez nehody.
Protože v ČR máme nejhorší dálnice v Evropě kde navíc značky zákazu předjíždění jsou umístěné nelogicky a hlavně v kopcích kde se pak tvoří v pravém pruhu dlouhé kolony kamiónu a tak se pak na přehledných rovinách kde zákaz skončí vytvoří dvě kolony kdy jedna jede 75 a druhá 85 km/h a řidiči osobáků jsou na nervy. Stačí se zajet podívat do Německa či Francie, kde to řeší opačně a kopcích navíc přidávají třetí pomalý pruh pro hodně pomalé (naložené) kamiony.
Další problém bývá, když jede například nějaký fotbalista dvoustovkou a bliká na kamion 500m před ním protože začíná předjiždět. Dojede plnou rychlostí k němu a pak prudce brzdí a hrozně se vzteká, že ho kamioňák omezil. Přitom kdyby jel povolených 130, tak by stačilo na chvíli sundat nohu z plynu ....
Avatar - petrumr
21. 9. 2014 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2014 20:38
Re: ach bože........
Jasně že je to o jedincích. Blbci jsou prostě všude. Proto ale nemůžeme házet všechny do jednoho pytle.
Každopádně je to i dobou a například i tím, že kdysi byl Kamioňák někdo a dnes už tu práci nikdo nechce dělat.
Ještě horší je to u autobusáku. Kdysi než se dostal na autobus musel mít něco najeto a dnes jezdí z autobusy lidi bez jakékoliv praxe. Řidičák jim zaplatí úřad prace a řídit autobus který má automatickou převodovku zvládne kdokoliv. Jenže už si neuvědomí, že fyzika platí i pro sebedokonalejší automobily.
Naposled jsem jel jako cestující v žlutém autobuse asi před pěti lety a málem jsem se *** strachy. Nakonec jsem šel za řidičem a řekl jsem mu, že buď okamžitě zvolní a pojede jako kdyby vezl lidi, nebo ať mi zastaví, že si zavolám taxi a účet pak pošlu Jančurovi k proplacení. On zvolnil a já pak za pár dní viděl ve zprávách, že stejný autobus boural u Lubence. Nevím, jestli to byl stejný řidič, ale moc bych za to nedal.
22. 9. 2014 08:33
Re: ach bože........
Škoda, že u nás to nefunguje jako v některých zemí, kdy kamión jedoucí více jak pře 65% republiky musí být odbaven a převezen vlakem. Železnice u nás bohužel stojí v tomto ohledu za prd(samé výluky, samá zpoždění...atd.). Myslím, že pro kluky za volantem by to mohlo být oddechnutí. Je to vše o lidech. Šéfové je honí kvůli prachům, oni se pak honí také kvůli prachům...Nemáme tu pořádnou síť Dálnic a Rychlostních komunikací...pak když člověk jede a může předjet pomalý dva kamióny, tak ve chvíli rozdvojení najedou vedle sebe a zkouší kdo je o km/h rychlejší...to dokáže vytočit, stejně tak jako najíždění v místě možného předjetí skoro do protisměru. Ale je to o lidech, člověk pozná na cestě 150 km 50 dobrých kamioňáků, kteří uhnou když můžou aby nezdržovali ty ostatní, a pak se najde 5 blbců a celý efekt těch dobrých jde tu tam...už jen když přejedou hranice a zahlédnou první policejní vůz, tak se chovají jako beránci, přijedou k nám a jsou machři, já sem velkej a vysoko...nejhorší je, že dementy za volantem najdete všude a je jich čím dál více. Když někdo předjíždí a jede rychleji než já, tak okey, já mu uhnu, ať si jede, čím dříve mne předjede, tím dál ode mne bude, nebo když člověk jede na dálnici a vlevo jede člověk 130 a po předjetí se nezařadí do pravého, tak se za ním tvoří fronta, pak jsou lidi nervozní a ten blbec nereaguje, a ti lidi za ním, že překračují rychlost? noa, jejich problém, oni si zaplatí pokutu. Mělo by se také zaměřit na omezovaní plynulosti chodu dopravy. Třeba již zmíněný zip, nebo třeba kruháč, kde první dva výjezdy jsou pro auta v pravém pruhu a zbytek je pro auta které pojedou vlevém, aby se to urychlilo...ne všichni jedou vpravo a všichni vyjíždí až na 5. výjezdu, dělají za sebou kolony no hrůza...fakt jeden lepší řidič jak druhej za posledních pár let...já nejsem svatej a nejsem nejlepší, ale jezdím tak, abych nikoho neohrožoval a neobtěžoval svou jízdou....
Avatar - Emel
22. 9. 2014 09:37
Re: ach bože........
Jen tak mimochodem... v poslední době jezdím víc po Německu a že by tam kamioňáci měli nějaké zábrany vjet do levého pruhu, to teda ani omylem, spíš bych řekl, že je to častější než u nás. Částečně to může být tím, že se tam jezdí rychleji, tak to pak člověku přijde že častěji brzdí v situacích, kdy v ČR stačí sundat nohu z plynu...
Avatar - wakantanka
22. 9. 2014 10:17
Re: ach bože........
Snaha sa cení, ale niektorým indivíduám toto nevysvetlíš. A že ťa tlačí čas, lebo môžeš jazdiť len 9 hodín denne a náklad sa proste doručiť musí, to oni ani netušia. Proste časť verejnosti žije stále v tom, že jazdiť kamiónom je ešte stále romantika ako pred 25 rokmi keď neboli mobily GPS atď. . Že je infraštruktúra nevyhovujúca to je už škoda reči a o nezmyselných obmedzeniach detto.
21. 9. 2014 16:50
Ach bože......
Ach bože, já tedy nikdy neřídil kamion, ale to přece nic nemění na tom, že pravidla slušného chování platí pro všechny, nebo snad platí čím větší auto tím víc si mohu dovolit ??
Rozbalit vlákno
25
21. 9. 2014 17:05
Re: Ach bože......
Můžeš si dovolit i s běžnou oktávkou,pokud má na sobě nápis "pomáhat a chránit",stane se z tebe nedoktnutelná bytost a časem to můžeš dotáhnout i do parlamentu jako s.Huml.
21. 9. 2014 19:43
Re: Ach bože......
možná by sis to mohl někdy vyzkoušet. mít povolenou stejnou rychlost jako kolega před tebou a držet se za ním padesát kilometrů v kuse... a když už se chystáš předjet, musíš jen tak rychle, aby ti to na tachografu neukázalo, že máš zaplatit pokutu...
21. 9. 2014 20:52
Re: Ach bože......
takže...místo toho, aby si "neskutečně trpěl" ty a jel o 5km/míň, než ve skutečnosti můžeš,tak radši budeš prudit všechny okolo jen kvůli tomu, aby si nemusel tak útrpně snášet to příkoří viď.....

Jinými slovy: proč by to zkoušel? Prostě tímhle arogantním chováním kamioňáci zbytek řidičů neskutečně štvou. Buď to nedělej, nebo jestli tě tolik obtěžují trefný narážky, tak běž na pokladnu. Každý povolání má něco do sebe a něco si ssebou nese.

ps: V Tescu berou.
22. 9. 2014 08:22
Re: Ach bože......
Když ten kamioňák pojede nalepej za zadkem druhýmu sto kilometrů v kuse, dřív nebo později bude mít mikrospánek, a bude stát celá dálnice na tři hodiny... Nechápu, co je
arogantního na tom, že se snaží předjet. A nechápu, kdo spěchá tak strašně moc, že ho
zdrží minutový předjížděcí manévr...
22. 9. 2014 09:55
Re: Ach bože......
Nejde o minutu....už se mi několikrát stalo, že do kopce zablokoval předjížděcí pruh a pak se nedalo dalších 15-20 km předjet (např. trasa ze Svitav na Brno). Pak nejde o minutu ale 15.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 10:36
Re: Ach bože......
Pokud bys v tom kopci pár aut předjel, nejspíš bys za 5 minut dojel další kolonu. Najet (nebo naopak ztratit) na 70km 15min je při větším provozu docela nereálné, na 20km vyloučené.
22. 9. 2014 13:39
Re: Ach bože......
Mno dobrá, trochu jsem tomu přidal >:D
22. 9. 2014 09:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 9. 2014 09:56
Re: Ach bože......
Můžeš mi ukázat, kde prohlašuju, že dělám v Tescu na pokladně?
22. 9. 2014 11:13
Re: Ach bože......
To byla jen taková otázka. Gilgita zajímá, proč by měl člověk, který živí rodinu a na kamiónu vydělá docela slušné peníze, jít za kasu do Tesca.
22. 9. 2014 13:38
Re: Ach bože......
Ale jo..já to pochopil:)
Jenže on to spíš vyslovil pejorativně v tom smyslu, že když si dovolím mít jiný názor, tak jsem asi blbec, kterej ničemu nerozumí a měl bych jít na tu pokladnu?

Na české poměry jsou pořád kamioňáci dobře placení a často mají výplatu vysoko nad průměrem. Tím pádem buď přijmu s prací i nějaká negativa, která se k tomu váží, nebo jdu někam jinam.

Např. doktoři a stavební inženýři jsou stále jednou nohou v kriminále (a často za menší peníze). Já taky musím jednat s klienty nad zakázkou, která mě třeba nebaví a má ho to zajímat? Ne?

Zajímá mě, že doktor má onu zodpovědnost a může to na něj doléhat?
Ne studoval, tak ať dělá to co umí.
Zajímá nás, že učitelka se zrovna dobře nevyspala?
Ne, chceme aby svoji náladu na sobě znát nedala a děti učila dobře nehledě na to.
Zajímá mě v tu chvíli, že onen chudák v závěsu trpěl?
Ne, prostě blokuje v tu chvíli provoz.
22. 9. 2014 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
22. 9. 2014 18:59
Re: Ach bože......
V Čechách či na Slovensku to síce vyzerá že za volantom zarobíš slušné peniaze, ale len vyzerá. Väčšina jazdí za minimálnu mzdu a zvyšok z toho čo im príde na účet sú diéty za dni strávené v zahraničí. Samozrejme česť výnimkám, ale väčšinou je to tak. Takže za nonstop trebárs trojtýždňovú robotu s obrovskou zodpovednosťou dostane človek v podstate minimálnu mzdu. A skús hádať čo ti povie šéf, že sa ti to nepáči a chceš reálnu mzdu a k tomu diéty. Namiesto teba mám 20 ďalších, ktorí budú jazdiť za daných podmienok. Tak nehuč o niečom čomu vôbec nerozumieš.
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 12:11
Re: Ach bože......
Kdyby neměly kamiony debilní vtipné omezovače a nebyly blbě postavené předpisy, nemusel by ten chudák s prázdným návěsem jet 90 a být nalepený za tím, komu to víc jak 75 nejede kvůli nákladu a mohl by uhánět 120 do dáli.

Ty motory to dneska umí, americké tahače umí bez omezovačet až 140.....

Při dnešní moderní technice nevidím důvod, proč by po dálnici nemohli jezdit kamiony těch 110-120.... A aby nevzniklay problémy, nařídil bych, že od určité váhy náklady, tedy zejména u přepravy extrémně těžkých věcí, musí mít thač takový a takový výkon.

Aby pak netáhla 20 let stará liazka před GO do kopce náklad, který by měl táhnout 600ti konový tahač.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 14:15
Re: Ach bože......
Ono zásadní problém není ten kamion rozjet, ale spíš zabrzdit...
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 14:55
Re: Ach bože......
Tak v kopci se nebrzdí, úseky se strmým klesáním atd. by mohly mít omezenou rychlost, to se všechno dá řešit, kdyby se chtělo...
Avatar - Emel
22. 9. 2014 15:01
Re: Ach bože......
Pořád nechápeš pointu. Nejde o nějaké kopce, spíš o náhle situace v dopravě. Jaká je brzdná dráha naloženého kamionu ze 120km/h... třeba ve srovnání s osobákem při 130km/h? Na rovině...
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 16:14
Re: Ach bože......
Ve 120ti mu tam holt nesmí hodit myšku 3 metry před čumák, pokud jo, ta z něj budou trsátka. Jednoduchá matematika.

Jaká je brzdná dráha moderního tahače ze 120ti a jaká je brzdná dráha 30-50 let staré, přeložené Liazky či Tatry s přívěsem z 90ky?
Hmmm???
Skoro bych hádal, že v podstatě stejná >:D
Avatar - Emel
22. 9. 2014 16:26
Re: Ach bože......
No a právě proto aby nebylo moc trsátek je ta rychlost omezená.

To co píšeš může být i pravda... ale maximální povolená rychlost se neodvozuje od nejlepšího auta na silnici. Taky pro osobáky nenastavíš limity na základě nového Porsche.

Pokud řeknu, že pro "běžný osobák" (dejme tomu patnáctiletý Golf) je maximální bezpečná rychlost na dálnici 130, pak ani pro ten moderní kamion není stejně bezpečná rychlost 120, to se na mě nezlob.
Avatar - Barrichello
22. 9. 2014 16:37
Re: Ach bože......
Je potřeba rozlišovat úseky, jsou místa, kde není bezpečných ani těch 130 a jsou místa,kde se dá bezpečně jet 160.

Stejně tak by to bylo s těmi kamiony. Plošně to povolit nelze, na jednotlivých úsecích ano. Ale řidič se musí naučit jednu podstatnou věc - a to chovat k nákladákům respekt a přemýšlet u toho.
Já, protože ma nákladáky rád, sem se tím vždycky řídil a klidně si počkám, když se předjíždí. Protože mam pro ně pochopení. Dobu čekání vyplním pokocháním se těmi auty.

Samozřejmě - i tak sou situace, kdy člověk to pochopení nemá. to když přeložená dýmající Tatra přejdíždí v kopci dýmající Avii, a jede o 3 km rychleji.
Ale to sou poměrně vyjiimky.....
Avatar - wakantanka
22. 9. 2014 18:54
Re: Ach bože......
Tých 5 km za hodinu ti urobí za 9 hodín toľko, že ostaneš nocovať resp víkendovať pár km od domu, kdežto osobákom prídeš o pár minút neskôr. Skús si to niekedy hoc len pár nocí a potom mudruj.
22. 9. 2014 19:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
22. 9. 2014 18:51
Re: Ach bože......
Ja s tebou súhlasím, len keď sa človek trošku zamyslí ako masírujú verejnú mienku médiá tak sa to potom trochu obracia. Lebo titulok znie Kamion sa zrazil s .... a v príspevku, článku sa človek dočíta, že osobné auto z dôvodu neprimeranej rýchlosti/ neznámych príčin prešlo do protismeru a vrazilo do kamiónu. Prípadne niektorí tiežvodiči kamiónov mi občas odpovedali, ja mám 40 ton a sedím o dve poschodia vyššie, oni sa uhnú. No prosto *. Poznám zopár takých, ktorí sa stretli s takým istým debilom a dnes sú v lepšom prípade polámaní doma. Ale robiť un-block závery je nefér voči obom skupinám.
21. 9. 2014 17:25
SQ5
Pěkně udělané, zajímavý zevnějšek, kdo by si pomyslel, že černá maska na černém autě bude vypadat tak hezky. Uvnitř se mi moc líbí to vzácné černé dřevo s hliníkovými pásky. Škoda, že je tak extrémně drahé. V novém ceníku Allroadu chtějí za tyto dekorační lišty 56 tisíc korun.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
21. 9. 2014 20:02
Re: SQ5
Ona se vůbec SQ5 hodně povedla, jak moc nemusím Q5 (o Q7 nemluvě), tak SQ5 je proti ní skvělá. Tahle motorizace velmi chybí atraktivnímu, ale relativně drahému, Macanu, který by stál s motorizací z SQ5 doslova majlant .
Avatar - Ji/Ri
21. 9. 2014 22:16
Re: SQ5
....hm, Macan postrádá jemnocit. Jako by to byl jedináček, který prostě je nejdražší...
Avatar - white label
21. 9. 2014 22:20
Re: SQ5
Jo, jenže dokud o toho jedináčka neklesne zájem na trhu, těžko půjde s cenou dolů a klidně bude dražší, než Cayenne.
Avatar - poterienko
21. 9. 2014 23:29
Re: SQ5
SQ5 je takový můj malý vlhký sen. Dokonalé spojení dravosti, hezkého zvuku a dobré spotřeby při klidné jízdě. Navíc na silnici poměrně dost nenápadné auto. Takový Octa RS killer. >:-[]
Avatar - rohYpnol
21. 9. 2014 18:16
Co jsme se dozvěděli?
Nějak mi uniká smysl rozhovoru. Vedle seznamu vozů, které vystřídal, jsme se prakticky nic nedozvěděli.

No nevadí, příště tu opět bude nějaká barbie >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - moreczech
21. 9. 2014 19:32
Re: Co jsme se dozvěděli?
já ano, klidně by mohl řídit kamion, zapadl by :-)
Avatar - moreczech
21. 9. 2014 19:30
Tak ti nevím čutálisto,
mými nepřáteli jsou blbci, ať už za volantem kamionu, v diskuzích na webu nebo na trávníku honící se za merunou...nedá se paušalizovat skupinu - třeba všech fotbalistů - o tobě mám nyní jasno...
Rozbalit vlákno
0
22. 9. 2014 11:34
mohlo by to byť aj horšie
zastanem sa kamionistov. Určite sa tam nájdu exkluzívne kusy, ale v priemere to nie je zlé, len každý lapsus všetci zaregistrujú, lebo tie kamióny sú veľké, pomalé a všetkých vytáčajú. Neviem ako by som sa správal ja, keby bol predo mnou slimák, ja mám termín dodávky, môžu ma vyliať z roboty alebo menej zarobím. Nehorím o riskantných manévroch, len o spomaľovaní, či blokovaní pruhov. Ano, dokáže to vytočiť keď fičím 130 a šup kamión na päť minút obsadí ľavý, ale v reále mi to okrem nervov málokedy spôsobí problém.
Rozbalit vlákno
1
22. 9. 2014 14:27
Re: mohlo by to byť aj horšie
V poslední době se mi dokonce párkrát stalo, že jsem jel v levém jako čuník, před sebou vidím kamión, co s dostatečným předstihem dává blinkr, já přibrzdím, ale on ještě předtím bliknul zpátky a vrátil se a počkal, až přejedu... To mně fakt dostalo.