Testy
Renault captur 1,5 dCi - oděvy Tesco. To by mi sedělo líp. >😁 :-! :yes:
No jestli se nepletu, tak třeba taliáni taky dělají limitované edice některých modelů spojené s módními značkami.
Ano například Fiat 500 Gucci
Gucci je ale taky trošku jiná liga než HH, minimálně co do popularity.
Však taky 500 je jiná liga oproti Capturu
Promiň, ale není.
že vyjde nová hvězda ještě neznamená že se na nebi i udrží...
Že se stará hvězda drží už x let taky neznamená že se udrží.
Možná bys měl specifikovat, v jakém ohledu jsi tu "jinou ligu" myslel...
Možná bys měl specifikovat, v jakém ohledu jsi tu "jinou ligu" myslel...
"Jiná liga" je hodně silný termín, ale pravda je, že F500 se v rámci segmentu prodává za výrazně vyšší ceny než konkurence. Jeho ceny jsou srovnatelné s kompakty. Takže z tohoto pohledu je ve srovnání s Capturem trochu exkluzivnějším zbožím.
F500 v top výbavě je kolem 450, Captur je někde přes 500... jo, Captur je trošku větší kus auta, ale technicky je to Clio a rozdíl v ceně Clio / Captur taky není zase tak velký.
jen snad nezačnou znova vymýšlet kreatury a cpát se mezi prémii. Dokonce i poslední Nissany vypadají hodně dobře.
Pane Bureš, rád bych se Vás zeptal, proč Vám vadí umístění tlačítka na aktivaci tempomatu? Kolikrát jste na něj sáhl? Já mám nového Megana od března, a na to tlačítko jsem sáhl jednou - při odjezdu ze salonu. Pouze jsem aktivoval tempomat a od té doby není potřeba ho znovu zapínat a tempomat ovládám na volantu... Chápal bych to ve chvíli, kdy přepínáte mezi tempomatem a omezovačem... Ale to jste asi nedělal. Děkuji za odpověď. 😄
PS: Konečně někdo z redakce, komu nevadí ovládání pod volantem. 😄
K autu: Určitě Captur vypadá k světu. Jako druhé auto do rodiny, proč ne. Tohle se Renaultu povedlo. Jako ostatně poslední dobou skoro všechno. Nezbejvá než doufat, že další modely dopadnou stejně.
PS: Konečně někdo z redakce, komu nevadí ovládání pod volantem. 😄
K autu: Určitě Captur vypadá k světu. Jako druhé auto do rodiny, proč ne. Tohle se Renaultu povedlo. Jako ostatně poslední dobou skoro všechno. Nezbejvá než doufat, že další modely dopadnou stejně.
Jako ostatně poslední dobou ještě Clio 😉 .
Za půl mega je to poněkud drahé, ale každá sranda něco stojí a pokud si někdo chce připlatit raděj za sedačky a pěkný design než třeba za lepší dynamiku, tak vcelku nic proti tomu.
Za půl mega je to poněkud drahé, ale každá sranda něco stojí a pokud si někdo chce připlatit raděj za sedačky a pěkný design než třeba za lepší dynamiku, tak vcelku nic proti tomu.
No já se informoval u prodejce a drtivá většina i u nás kupuje vybavenější verze a velmi často s EDC. No a teď jsem v HR, které jsem komplet projel a pokud uvidíš Caprtura, kterých tady jezdí rozhodně více než dvojkových Fabií (těch jsem napočítal 5 za 14 dní, Polo ale na každém rohu), tak zásadně specificky nakonfigurovaný, vždy Alu kola, jiná barva střechy, doplňky...
Souhlas, u Renaultu se poslední dobou daří a dvojka Captur a Clio jsou jasným důkazem. Captur je povedeným crossoverem, kterému by k ještě vyšším prodejům pomohlo relaltivně málo - výkonnější naftová verze (prakticky nulový výdaj při nasazení 81kw verze) a 1,2 TCe s možností volby manuálu.
Tlačítko zapnutí tempomau j dle mě naopak zvoleno dobře, jak sám píšeš, jednou jej zapneš a nemusíš se naprosto o nic starat, další ovládání probíhá na volantu. A ovladání audia pod volantem mě osobně přijde velmi intuitivní, stačí pár kilometrů 😉
Tlačítko zapnutí tempomau j dle mě naopak zvoleno dobře, jak sám píšeš, jednou jej zapneš a nemusíš se naprosto o nic starat, další ovládání probíhá na volantu. A ovladání audia pod volantem mě osobně přijde velmi intuitivní, stačí pár kilometrů 😉
Ano, to je možné řešení mít tempomat zapnutý pořád. Nicméně jsem občas omezovač rychlosti zapnul (třeba při jízdě po městě), navíc konkurence umí umístit ovládání na viditelnější místo.
Díky za odpověď. Pokud jste přepínal i na omezovač, pak malinko chápu. Na druhou stranu na viditelné místo Renault umístil tlačítka tempomatu (4 na volantu), kdežto konkurence má páčku ukrytou pod volantem. Ale to by asi bylo na delší přehazovanou. 😄 Díky
Hele ono není špatné ten čudlík on/off mít někde poblíž. Pamatuji, jak jsem před pár lety také pořád jezdil s tempomatem ve stand-by režimu, přece to vole nebudu vypínat. No a jednou takhle v zatáčce kde to znám, pohoda jahoda, dívám se po všech čertech, ladím rádio, prst v rypáku a já nevím co ještě, omylem jsem zmáčknul "res" (když v paměti jsem měl nějakých 150 z dálnice) a ono mi to podřadilo a vystřelilo tak že jsem málem vylítnul ze silnice do stromu. Od té doby ten bazmek raději vypínám natvrdo pokaždé, když to nevypadá že bych ho užil. Od toho je dobré ten čudlík mít někde poblíž.
Na druhou stranu, tohle novinářské spílání ergonomii jsou takové malichernosti, které by mne na5írali snad jedině, kdybych každý den měl jiný vůz. Jinak si člověk vše zajede během pár kilometrů. A navíc osobně nemám problém si auta "pamatovat", jezdím najednou více auty (evropskými, japonskými, amerikami) a když semtam hledám stěrače na blikačích, spíš si řeknu, že já jsem ten blbej, kdo si to nepamatuje.
Na druhou stranu, tohle novinářské spílání ergonomii jsou takové malichernosti, které by mne na5írali snad jedině, kdybych každý den měl jiný vůz. Jinak si člověk vše zajede během pár kilometrů. A navíc osobně nemám problém si auta "pamatovat", jezdím najednou více auty (evropskými, japonskými, amerikami) a když semtam hledám stěrače na blikačích, spíš si řeknu, že já jsem ten blbej, kdo si to nepamatuje.
Poblíž čeho bys jej chtěl mít? Jak říkáš, pokud jej chceš či potřebuješ vypínat/zapínat tempomat, pak to ani u Renaultu není problém. Je prostě jen na jiném místě než u jiných značek. Takže jak správně píšeš, je to pouze o zvyku 😉 pár kilometrů a nemáš problém téměř s žádným modelem. 😉
Ale tak valná většina aut co jsem řídil má ten on/off vypínač s ostatními čudlíky tempomatu (zjednodušeně +/res, -/set, cancel) v jednom prostoru (napravo) na volantu. Prostě u sebe.
Jak jsem psal, mi je to vcelku jedno, já bych si zvykl i kdyby bylo na stropě. Ale máš občas na diskusích přizdi5ráče, co kvalitu auta hodnotí slohovým cvičením o měkkosti plastu na švihadle, nebo fontu digihodinek v palubce, tak jsem od nich chtěl utržit pár zdvižených palců, abych si zpříjemnil pondělí 😉
Jak jsem psal, mi je to vcelku jedno, já bych si zvykl i kdyby bylo na stropě. Ale máš občas na diskusích přizdi5ráče, co kvalitu auta hodnotí slohovým cvičením o měkkosti plastu na švihadle, nebo fontu digihodinek v palubce, tak jsem od nich chtěl utržit pár zdvižených palců, abych si zpříjemnil pondělí 😉
tady se asi někdo zblaznil
Nejsem cílovka, ale to auto své kvality nezapře. Těší mne, že autor nehaní Renault za ovládání pod volantem ( pro mě zdaleka nejlepší řešení ) a vyzdvihuje kvalitu interiéru, kterou mohu jen potvrdit. Zaráží mne, že se nepodařilo vypnout "otravný" ukazatel ekojízdy, opravdu jste to tak urputně hledali, nebo ste to při prvním pokusu vzdali?
Podobná věc mne také rozčiluje třeba u Oktávky, kdy mi pořád nutí rychlostní stupně... >😁
Jestli se prodávají takto drahé verze i v ČR, tak to s pověstí Renaultu nebude tak špatné, jako to tady na diskuzi vyplývá, já bych už za 500 tisíc lovil v jiných vodách, ale proti gustu. Renaultu to přeju 😄
Podobná věc mne také rozčiluje třeba u Oktávky, kdy mi pořád nutí rychlostní stupně... >😁
Jestli se prodávají takto drahé verze i v ČR, tak to s pověstí Renaultu nebude tak špatné, jako to tady na diskuzi vyplývá, já bych už za 500 tisíc lovil v jiných vodách, ale proti gustu. Renaultu to přeju 😄
Ha, ha jak říkáš, vlezeš do nějaké např. 1,4 benzin s vlažným zátahem, ta má jak je dnes moderní pseudo-ukazatel řazení, a kdyby ses tím bezvýhradně řídil, tak na prvních 300 m vyskládáš kvalty a do mírného kopce jedeš 55 Km/hod. na pětku, nebo šestku. Motor má v tu chvíli možná chuť se na to vys........t. 😒
Jasně, třeba jedeš dlouhej táhlej na 4ku a bliká na tebe kontrolka, ať řadíš nahoru, jenže když zařadíš, tak přestaneš zrychlovat >😁 A navíc třeba u ty Škodovky to vypnout nejde >😁
U Octavie mi to vcelku vyhovuje... dokonce už mi to jednou radilo i podřadit, ale hlavně to vizuálně zapadne a nebije to do očí.
Tak s podřazením sem se snad nesetkal, to sem udělal instinktivně dříve.. nebo sem to nezpozoroval blikat 😄 Každopádně já to nevidim u žádného auta jako nějaký extra problém, hlavně, že komu to vadí, tak to může vypnout 😉
Takl nevím jak u Capturu, ale u Meganu to ve stoupání radí klidně podřadit i při vyšších otáčkách, není to nastavené jen dle rozmezí ideálních otáček, ale taky dle toho, jak máš sešlápnutý plyn, takže pokud mám v 80 zařazenou šestku a šlápnu na podlahu, tak mě to vybídne podřadit až na 4.
Takto drahá verze je na trhu teprve třetím měsícem. Mslím, že autor chtěl naznačit, že se u Capturu neprodávají pouze nejlevnější verze a ne, že se prodá vše pouze v TOPu. Ony cenovky do výbavy Intense nejsou zase tak přehnané.
Já vím, že ne, jen konstatuji, že za 500 tisíc máš už celkem slušný výběr a osobně bych místo stylovky sáhl třeba po QQ, nebo bych uvažoval o Tiguanu 😄
A proto bravo Renaultu, že neprodává jen holobyty v základní výbavě 😄
A proto bravo Renaultu, že neprodává jen holobyty v základní výbavě 😄
Jelikož mně ten ukazatel opravdu vadil, prolezl jsem menu dokonce víckrát. Nicméně vypnout se mně to zkrátka nepodařilo.
A ani servis nebo zastoupení Renaultu nedokázalo pomoci?
Edit. V manuálu k R-Linku by v menu Nastavení vozidla měla být možnost funkce "nastavení ukazatele stylu jízdy na přístrojové desce". Zda-i tomu tak bylo u testovaného modelu netuším.
Edit. V manuálu k R-Linku by v menu Nastavení vozidla měla být možnost funkce "nastavení ukazatele stylu jízdy na přístrojové desce". Zda-i tomu tak bylo u testovaného modelu netuším.
A co manuál? 😄 Zkoušel jste? Já taky jako každý chlap toto ignoruji, ale když musíš tak musíš... >😁
To jsem jediný chlap, který čte manuály? 😄 Tím spíš, když čekám na nové auto. Alespoň chvíli nehypnotizuji telefon. >😁
Jak k čemu >😁 K autu jedině když vyskytne nějakej problem, třeba kontrolka co neznám, nebo chci vyměnit třeba žárovku a podobně 😄
Tak to já čtu manuály i kvůli skrytým funkcím. A ne vše je blbuvzdorné, někdy je třeba přesně dodržet instrukce pro zprovoznění. Rád se v něčem jen tak pohrabu, ale realita je, že manuály kolikrát čtu v rámci procesu výběru.
U aut je to z části dané čekáním. Manuál si vezmu od prodejce dopředu a čtu ho místo kontrolování e-mailu, zmeškaných hovorů, prohlížení katalogu, čtení recenzí atp. 😄 Předávání je kratší a mohu dříve vyrazit na zajížděcí výlet.
U aut je to z části dané čekáním. Manuál si vezmu od prodejce dopředu a čtu ho místo kontrolování e-mailu, zmeškaných hovorů, prohlížení katalogu, čtení recenzí atp. 😄 Předávání je kratší a mohu dříve vyrazit na zajížděcí výlet.
... se tomu říká Blijo, resp. Carrefour? A co jiného by vás napadlo, když se řidič musí pod volantem dívat na ty dvě šklebinky? [odkaz] >😒] >😒] >😒] >😒]
Jsme rádi, že jsi svou fundovanou troškou taky přispěl do tohoto diskuzního mlýna. Holt odborník se pozná hned >😁 :yes:
Ádo, trochu shovívavosti! Má to diesel a netahá to břicho po zemi.
no ale po pravde... nemohli tam dat klasicke pekne budiky? preco musia francuzi vzdy nieco urobit inak? Preco moze mat koleos ( vzhladovo priserny ) krasne budiky a krasny captur ma zase priserne budiky..... rozumie niekto tomuto zmyslaniu renaulta?
Klasickymi budikmi sa neda nic pokazit.... koleos ich ma inak vazne hezke....
Klasickymi budikmi sa neda nic pokazit.... koleos ich ma inak vazne hezke....
A proč? Aby pár hýkalů řeklo, že to je tak správně? Neblázni. Třeba ty by sis něco podobného nepořídil ani s normálními budíky a jak prodeje ukazují, tak zřejmě to nebyl krok špatným směrem.
Náhodou, pro Ádu maj tu výhodu, že maj "ocejchování" číslama v rovině! To je dost zásadní pro výběr auta! >😁 I když jen u otáčkoměru, ale co sem měl možnot, tak ten digitální tachometru ukazuje taky rovně >😒]
A jaký je problém s těmi budíky v Capturu?
Když to auto Topper zkoušel, tak se mu přišly málo čitelné...... >😒] >😁
On je Topr zvyklej na ty korejský čísla ve feldě, tak ho ty digitální francouzský čísla matou... 😄 Ale hlavně, že na tom Capturu našel něco proti Renaultu. To je u něj poslední půlrok normální.
Topre, že Captura ta 2008 drtí, viď. >😁 Zlatý tvoje předpovědi. Jestli takhle průserářsky dopadne Twingo, pak můžou u Renaultu už teď slavit. 😉
Topre, že Captura ta 2008 drtí, viď. >😁 Zlatý tvoje předpovědi. Jestli takhle průserářsky dopadne Twingo, pak můžou u Renaultu už teď slavit. 😉
vadi mi digitalny displej.... mam radsej klasicke rucicky , proste klasicke budiky .... nie digitalny rychlomer.... z toho som mal nocne mory uz v yarise I. .... napriklad uz aj podla polohy rucicky uz zhruba vies ze kolko ides... nemusis ani dokonale pozerat na presne cisla... kde ukazuje rucicka.... ale na digitalnom rychlomeri sa musis sustredit na cislo ktore musis precitat.... skus si to sam.... zober si hodinky a dva dni nos rucickove primky ..... a potom dva dni digitalky casio .... sam uvidis v com je rozdiel...
inak v sucasnom yarise uz tiez chlapci prisli na to.... ze sol ( digital ) nie je nad zlato ( rucicky )
inak v sucasnom yarise uz tiez chlapci prisli na to.... ze sol ( digital ) nie je nad zlato ( rucicky )
Co to plácáš? U ručičky ZHRUBA víš, kolik jedeš, u digitálu to koutkem oka vidím úplně přesně. A soustředit se na číslo opravdu nemusíš. Srovnání s hodinkama silně kulhá, protože na tachometru většinou vidíš jen dvě čísla, na hodinkách šest... Topre, ty musíš bejt pilot. Snad tě nepotkám na silnici...
Ty bys potřeboval ručičky jen proto, že z těch teček, co produkuješ, už tě přecházej oči. Zkus míň tečkovat, víc psát velký písmena, a hlavně, psát rozumně a k věci... Poslední dobou, s prominutím, bleješ samý s.ačky...
Ty bys potřeboval ručičky jen proto, že z těch teček, co produkuješ, už tě přecházej oči. Zkus míň tečkovat, víc psát velký písmena, a hlavně, psát rozumně a k věci... Poslední dobou, s prominutím, bleješ samý s.ačky...
jasne ze viem... ked mam rucicku v pravom uhle tak viem ze idem zhruba povedzme 50tkou ale pri digitalnych cislach musis sledovat cislo.....
v pohode... tvoj nazor na mezaujima 😉
v pohode... tvoj nazor na mezaujima 😉
Neboj, Topora na ulici rozhodně nepotkáš................................… /leda že byste mu někdo dali pod stromeček dárkový poukaz ze slevomatu - jízda v porsche za polovinu/ >😁 :-! :yes:
Nepotěšila by ho spíš více "Jízda v Ceedu" ? >😁
Nene, já myslím že si předčasné Vánoce udělá jízdou v nové Fabii, to bude orgasmus... pak očekávám přejmenování na Škoda World 😉
Myslíš, že začne naplno ventilovat koncernové sympatie? Už sem tu teda párkrát zahlédl, že dříve líbivé krásné tvary korejských aut nejsou vlastně nadčasové... ale že by až taková změna?
P.s. Nedávno sem nezamaskovanou Fabku potkal, pravděpodobně v nižší výbavě... zezačátku sem si ji speltl s 1. generací... byla i ve stejné modré barvě na plechu...
P.s. Nedávno sem nezamaskovanou Fabku potkal, pravděpodobně v nižší výbavě... zezačátku sem si ji speltl s 1. generací... byla i ve stejné modré barvě na plechu...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jel jsem už v řadě aut s digitálním rychloměrem a odečítáním rychlosti jsem neměl problém. Výhoda toho digitálního je zase v tom, že číslice je veliká.
mozno su velke ano.... v prvom yarise boli skutocne dost malicke... a tak trosku mimo zorne pole vodica.... ale pokial mozem vzdy budem preferovat klasicke budiky.... aj na hodinkach preferujem rucicky miesto digitalok.... niektomu to vyhovuje inak ... ale ja zase chcem klasicke budiky..... nevidim problem... navzajom sa teda nema zmysel presviedcat co sa komu viac paci.... ja mam svoj nazor a ty svoj.... ved to je ok..... ja volim soul... s budikmi za podobnu cenu a s gdi... ty zvolis captur s digitalnym stitom a povedzme s cdi..... je to ok.... kazdy mame svoju volbu
ja inak netvrdim ze ja captur zle auto... uspech ma a to sa pocita...... :yes:
ja inak netvrdim ze ja captur zle auto... uspech ma a to sa pocita...... :yes:
V první Yarisovi byly číslice na rozdíl od klasického umístění naopak v zorném poli řidiče, protože byly jednak výš a také výrazně dál, takže nebylo nutné klopit zrak a přeostřovat na blízko, jako je to nutné u klasických budíků.
ale boli v strede palubovky..... nie za volantom.... takze ak si chcel vidiet kolko slapes musel si hlavu pootocit doprava.... ak by si pozeral rovno na volant... a cestu.... tak v zornom poli hodnotu rychlosti neuvidis....
Pootočit hlavu doprava. A přitom možná stačilo jen mrknout očima, když už musíš na ta čísla zírat. >😁 Ještěže sis nemusel přesednout na spolujezdce. Topre, Topre, ty už ses do toho zamotal a nevíš, jak ven. Hele, zkus zavolat do Kunovic do Rametu, aby vyráběli informativní radary s ručičkama, že ta čísla jsou nečitelná a musíš otáčet hlavou. >😁 [odkaz]
Musel jsi se podívat lehce doprava ale nemusel jsi přeostřovat do blízka a klopit zrak dolů, takže ti zůstal směr jízdy v periferním vidění.
U budíků umístěných pod věncem volantu, musíš zrak sklopit a navíc přeostřit, takže ve výsledku oční kontakt se směrem jízdy na okamžik prakticky ztratíš.
U budíků umístěných pod věncem volantu, musíš zrak sklopit a navíc přeostřit, takže ve výsledku oční kontakt se směrem jízdy na okamžik prakticky ztratíš.
ja ti neviem.... mne vadilo to ze som sa musel hlavou otacat a sustredit sa na cisla ze kolko idem..... preostrenie zraku u klasickych budikov mi akosi nevadi..... hlavne ze to mam na ociach za volantom.... a su tam rucicky ... toto riesenie je uz osvedcene mozno uz 100 rokov... nie je o com spekulovat
Klasické umístění rychloměru je především otázka zvyku. Umístění, jako to měl Yaris, je z hlediska ergonomie lepší z důvodů, které jsem ti vyjmenoval. Ze stejného důvodu se mimochodem v poslední době rozšiřují HUD.
mozno ten HUD casom nahradi aj klasicke budiky ... ale hadam k tomu nepride
suhlasim ze vsetko je vec zvyku.... ok... jasne clovek si zvykne prisposobi sa a neskor to berie ako samozrejmost ... ale mne sa to ani z hladiska prevedenia toto riesenie proste nepaci.... neposobi to na mna tak hodnotne a elegantne ako ked tam je klasicky pristrojovy stit.... je radost napriklad pozerat na palubovku P508.... radost vnimat tie ciachovane budiky..... predstava ze cumim na nejaku kaplicku s cislami ... to nie je ono... uz len z hladiska lasky k detailom a krase a hodnotam su klasicke budiky fajn.... a aj bezna skoda rapid ich ma krasne
suhlasim ze vsetko je vec zvyku.... ok... jasne clovek si zvykne prisposobi sa a neskor to berie ako samozrejmost ... ale mne sa to ani z hladiska prevedenia toto riesenie proste nepaci.... neposobi to na mna tak hodnotne a elegantne ako ked tam je klasicky pristrojovy stit.... je radost napriklad pozerat na palubovku P508.... radost vnimat tie ciachovane budiky..... predstava ze cumim na nejaku kaplicku s cislami ... to nie je ono... uz len z hladiska lasky k detailom a krase a hodnotam su klasicke budiky fajn.... a aj bezna skoda rapid ich ma krasne
nerozumiem tvojej logike....a...medzi bodkami opäť...vidím...nudle...ale aj tak ti prajem čo najviac klasických rýchlomerov.
no po pravde keby takyto pristrojovy stit ako captur mal soul alebo kia rio... to by tu bolo kritiky ..... ale v capture je to samozrejme paradicka.... ja tiez istym veciam nechapem a co spravis
mohli kludne pouzit stit z koleosu... alebo z laguny.... tomu autu by to len a len pomohlo
mohli kludne pouzit stit z koleosu... alebo z laguny.... tomu autu by to len a len pomohlo
Já taky nejsem zastánce digitálních rychloměrů, ale v případě minivozů jako je Clio či crossoveru typu Captur mi to opravdu nevadí, nechybí otáčkoměr, není to už ten "podivny" přístrojový štít, jako u starších Renaultů, je to uděláno hezky a čitelně, zkus to... uvidíš.
no jo.... vsetko je vlastne ok..... parada
mam ale aj par dalsich vyhrad 😉 .....
clio sa mi popravde paci cim dalej tym menej.... mozno za to mozu uz dalsie novinky ( i20, fabia, facelift pola, chysta sa aj inovacia ria )
mam ale aj par dalsich vyhrad 😉 .....
clio sa mi popravde paci cim dalej tym menej.... mozno za to mozu uz dalsie novinky ( i20, fabia, facelift pola, chysta sa aj inovacia ria )
Nemusí se ti líbit, já za mne říkám, že jsem vyzkoušel a nevadí mi, ty sázíš soudy od boku. Taky preferuju ručičky, jen to není tak špatné...
Musím s tebou souhlasit. Digitál je dobrý akorát při ustálené jízdě. Při zrychlování a brždění je čitelnější analog. Když na digitálu začnou ty čísla lítat, tak to rozhodně čitelnější není. Zas je to super pro důchodce, protože ví, že jede přesně padesát ani desetinku více >😁
Z mojej strany určite nie. Prekvapivo mi hneď vyhovoval digitálny displej Scénicu. Prehľadné, veľké, dobre čitateľné a umiestnenie mi vôbec neprekážalo, len je to nezvyk.
no hej.... je to len o zvyku... vzdy je vsetko o zvyku....... ale z pohladu estetiky a hodnoty sa mi to nikdy nebude pozdavat.... napriklad verso to ma zvlastne... ma to v strede palubovky ale budiky su klasicke.... otazne je ci je to lepsie ako preferovany digital .. ked uz to je mimo pohladu poza volant...
podobne to mal tusim kedysi aj hyundai matrix... budiky proste boli tiez v strede ale boli klasicke.... a aj posledny nissan primera to mal tak tusim
podobne to mal tusim kedysi aj hyundai matrix... budiky proste boli tiez v strede ale boli klasicke.... a aj posledny nissan primera to mal tak tusim
Budíky budou vždy lepe čitelné při častých a výraznějších změnách rychlosti. Je teda jasné, proč u Rendlíku dávají digitál. Dynamika je to, co jejich auta stejně neznají a cílová skupina důchodců ani neocení.
Problém je u otáčkoměru. Tam dědci často lítají v celem rozsahu. U PSA to pro ně vyřešili opět, Francouzky. Prostě ten otačkoměr odstranili (třeba u Cactusu).
Prostě Frantíci >😁
Problém je u otáčkoměru. Tam dědci často lítají v celem rozsahu. U PSA to pro ně vyřešili opět, Francouzky. Prostě ten otačkoměr odstranili (třeba u Cactusu).
Prostě Frantíci >😁
Tak se chtěji za každou cenu odlišit. Přes technologie to nepujde, kvalitou taky ne. Tak to zkoušejí přes lacinou "bižuterii" a netradiční vzhled. Jako Frantíka si dneska koupí jenom blázen.
Hezká sebereflexe 😉
tak není nad vlastní zkušenost 😉
Zkušenost s olítaným kouskem za pár šušňů je opravdu k nezaplacení >😒] :yes:
Tak alespoň to nebyla drahá zkušenost. Což by se u kousku za půl míče od Renaultu nedalo říci.
Když myslíš, že to lze nazvat zkušeností, tak prosím. Jen tím ukazuješ svůj nadhled a naprostou neznalost problému. Kousek Renaultu za půl milionu jsi viděl a ještě dlouho budeš vídat pouze za sklem v salonu, to ovšem není důvod k jeho shazování... to auto za tvou situaci nemůže.
Měl si jednu 306tku a soudíš celou francouzskou produkci? To je jako říct o Škodovce, že je to krám, protože sem kdysi měl prohnilou 120tku...
Já měl Lagunu II, projel sem Megany, Koleos, Captur, Clia.... měkčené plasty, kvalitní interiér, hlavně ty poslední modely, píše to i testér, kvalita srovnatelná s VW, moje auto mělo stejné problémy, jako stejně stará Oktáva TDI se setjným nájezdem, a podobně...
Takže, není nad vlastní objektivní zkušenost, že Maroši? >😁 Spíš není nad vlastní blbost.... >😁
Já měl Lagunu II, projel sem Megany, Koleos, Captur, Clia.... měkčené plasty, kvalitní interiér, hlavně ty poslední modely, píše to i testér, kvalita srovnatelná s VW, moje auto mělo stejné problémy, jako stejně stará Oktáva TDI se setjným nájezdem, a podobně...
Takže, není nad vlastní objektivní zkušenost, že Maroši? >😁 Spíš není nad vlastní blbost.... >😁
Skor by ma zaujimalo ci uvazuju, alebo planuju silnejsi diesel. Ale na druhej strane ked do X-trailu tiez davaju maximum 96 kw diesel, twin turbo dako uz nespominaju, ale snad spravia casom 2-liter novy, alebo ho mozno dostanu od MB. Coskoro ma byt predstaveny novy Espace, tak snad tam nebude vrchol 1.6 diesel s 96kw, namiesto 130 KW v predoslej generacii.
...spotřeby...koukám, že jediný opel udává skutečnou... Jinak Opel vypadá ve vymazlené verzi velmi vstřebatelně...krasavec!!! Tady bych dal přednost Mokka -plus její nárazové testy - ty jsou příkladné, zejména naražení na sloup.
Bravo Opel....
Bravo Opel....
nie je mokka v interieri mensia ako captur? ja neviem... len mam dojem ze napriek robustnosti mi pride mokka dost mala ..... vidavam denne trax cerveny kolesa obrovske aj blatniky ale inak docela je to taka hrkalka .... captur mi pride viac praktickejsi prietrannesji vzdusnejsi ... ako "opancierovana" mokka
Pokud to má být ukázka, jak to dopadne, když chybí vkus, pak o.k. Taková spatlanina, černý lesklý plast s červenými plast rámečky, sedačky s červeným podšitím, do toho "karbon" na volantu...ufff! :no:
Standardní captur vypadá uvnitř lépe.
Standardní captur vypadá uvnitř lépe.
Já mám za poslední léta zvýšenou odolnost vůči červené v interiéru, takže za mě to ještě za hranicí neakceptovatelného kýče není. Přece jen to není seriózní limuzína... jo, karbon na volantu bych si asi odpustil, ale jinak to je z pohledu "alternativního segmentu" ok.
Prodyšný funkční materiál na sedačkách je nakonec asi ta nejzajímavější věc na celém autě, tedy myšleno na této konkrétní verzi.
Prodyšný funkční materiál na sedačkách je nakonec asi ta nejzajímavější věc na celém autě, tedy myšleno na této konkrétní verzi.
Nabídnout novou, superluxusní výbavu, proč ne. Ale mnohem potřebnější by bylo u Capturu (stejně jako u současného Clia) rozšířit nabídku motorizací. Proč se 1.2 TCe dodnes nenabízí s manuální převodovkou?!! A proč Captur nedostal výkonnější verzi motoru 1.5 dCi/80 kW, jakou má Duster? To jsou pro mě naprosto nepochopitelné věci. Captur se mi po designové stránce hrozně moc líbí, ale když jsem se svezl s 1.5 dCi/66 kW, tak jsem musel konstatovat, že dynamika tohoto auta je sotva dostatečná. 1.2 TCe/88 kW by byla fajn, ale k ní zase nenabízejí manuální převodovku. Ach jo, to je opravdu zoufalé... 😒 :no: :no: :no:
suhlas.... chyba manual v 1,2 tce a chyba aj silnejsi diesel... renault sa sam takto obera o zakaznikov......zaujimave .......a este si popri tom vyrobi nejaky modny kusok helly hensen pre mozno par vyvolenych... podobne ako aj to clio initiale.... to snad je mozne len vo francii ... pripadne italii
a potom ze preco ich auta neslapu a nie a nie sa zachranit na tomto hroznom zlom protifrancuzskom svete
a potom ze preco ich auta neslapu a nie a nie sa zachranit na tomto hroznom zlom protifrancuzskom svete
Jejich auta nešlapou a neumějí "zachránit" svou značku.... viděl jsi vůbec prodeje těch hrozných Renaultů? >😁
no uz sa dvihaju.... ale porovnaj si ich sucasne predaje s predajmi pred 5-6 rokmi.... dostat sa na uroven predajov spred niekolkych rokov to nepojde za rok ani za dva.....
alebo si pozri predaje 12-15 rokov dozadu v eu [odkaz] dole v tabulke, maju co dohanat
nejako by som nehyril optimizmom ... ked budu v eu predavat 1,5-1,6 miliona aut ako pred 15 rokmi potom sa bavme o tom ako slapu .... zatial biiida
800 tisic renaultov v r 2013 je smiesnych... je to menaj ako polovica toho co predali v r 2004 ... ked mali vyse 1,6 miliona..... ved 400 tisic dnes uz preda kdejaky hyundai.... je to hanba pre europsku znacku vyse 100 rocnu znacku
ked predaju aspon 1,5 miliona v eu potom sa ozvi 😉 a potom uznam ze slapu :yes:
alebo si pozri predaje 12-15 rokov dozadu v eu [odkaz] dole v tabulke, maju co dohanat
nejako by som nehyril optimizmom ... ked budu v eu predavat 1,5-1,6 miliona aut ako pred 15 rokmi potom sa bavme o tom ako slapu .... zatial biiida
800 tisic renaultov v r 2013 je smiesnych... je to menaj ako polovica toho co predali v r 2004 ... ked mali vyse 1,6 miliona..... ved 400 tisic dnes uz preda kdejaky hyundai.... je to hanba pre europsku znacku vyse 100 rocnu znacku
ked predaju aspon 1,5 miliona v eu potom sa ozvi 😉 a potom uznam ze slapu :yes:
Modelová obměna nastartovala růst prodejů a o nějakém zachraňování není důvod mluvit. Po krizi samozřejmě došlo obecně v Evropě k poklesu prodejů, je jen málo značek, kterým se během této doby prodeje zvedly.
som rad ze si vytriezvel 😉
este sa vela kii v eu preda kym renault bude slapat ako kedysi ... zatial je to biida a hanba
este sa vela kii v eu preda kym renault bude slapat ako kedysi ... zatial je to biida a hanba
Já?
Projdi si statistiky u všech prodávaných značek, pak se dlouze a hluboce zamysli a pak zde zase napiš nějaké své moudro. Tvé mozkové pochody jsou opravdu úchvatné, nejsi ty náhodou izolovaný od reality posledních let?
Projdi si statistiky u všech prodávaných značek, pak se dlouze a hluboce zamysli a pak zde zase napiš nějaké své moudro. Tvé mozkové pochody jsou opravdu úchvatné, nejsi ty náhodou izolovaný od reality posledních let?
Osm :no: ? To je fakt síla... to fakt nikoho nezajímají fakta 😄 , jako třeba to, že Captur fakt není vhodným příkladem auta co "nešlape"?
Tak zase lepší jak Kia, jejich sedm překonáno >😁
Renault je na tom v evropských prodejích lépe než v roce 2012 a prodeje táhnou zejména nové modely. Já zlepšení a přínos nových modelů vidím jasně pozitivně. Někdy nejsou fakta to podstatné...
PS. Z osmi jsem se zázrakem dostal na pouhé dva. 8-s
Renault je na tom v evropských prodejích lépe než v roce 2012 a prodeje táhnou zejména nové modely. Já zlepšení a přínos nových modelů vidím jasně pozitivně. Někdy nejsou fakta to podstatné...
PS. Z osmi jsem se zázrakem dostal na pouhé dva. 8-s
To, že redaktor o Helly Hansen nikdy nepočul ma nejak neprekvapuje. Na Nemcami vlastnenom portáli frčí iba Hugo Boss a Ferdinand Porsche. Mal ich v obľube už aj Adolf. Berúc v úvahu aj spoločnú históriu s Japoncami, pasuje aj Hello Kitty.
Jinak ale proč ne, ta barva je super, i uvnitř to vypadá hezky... byť teda chrom na zrcátkách a kevlar na volantu bych si klidně odpustil.
Značky jako Craft, North-face, Hardware moutain, Mammut, Ice-breaker to o sobě prohlásit mohou, HH rozhodně NE!
/to můžou v HH tvrdit maximálně nějaké blondýně na Chodově/
Kdysi tu byly Renaulty v edici Benetton, to byla z mého pohledu lepší volba, navíc Benetton měl s Renaultem techtle v F1.
V principu je Benetton stejný, ale má v mých očích pár výhod😒br /> 1) renomé značky - Benetton je mnohem známější než jakýsi Hansen - jako stáj Formule 1, jako autor kontroverzních reklam... Colours of Benetton apod.
2) Ta Formule 1 - Benetton má k Renaultu vztah, byl to odběratel motorů Renault v F1, takže na otázku "Proč zrovna Benetton?" existuje logická odpověď. Ale co odpovíš na otázku "Proč právě Hansen"?
3) pokud si pamatuju, bylo to tehdy lépe pojaté, byla to opravdu relativně limitka a auta s každým kusem karoserie v jiné barvě byla přesně v duchu Benettonu...
Beru to spíše jako otázku k zamyšlení, proč právě HH, ale že by to mělo nějaký vliv na zákazníka, to se osobně nedomnívám.
Renault has joined forces with the outdoor sport and leisure clothing brand Helly Hansen to market the first Renault Captur to feature Extended Grip, a system designed to optimise traction performance whatever the conditions.
Exclusively, the limited-edition Helly Hansen version of Captur can be ordered in Flamme Red, and generous use of the colour has been made inside the cabin, too. The rugged appeal of this version of Renault’s urban crossover is reinforced by the fitment of front and rear skid plates and 17-inch wheels.
Renault Captur Helly Hansen’s standard equipment package includes the R-Link multimedia tablet with touchscreen display, plus a long list of other comfort-enhancing features.
Leather upholstery is also available exclusively for this limited-edition version (standard or optional depending on market).
Any of the engines available in the Captur catalogue can be specified for the limited-edition Helly Hansen version which is due to go on sale in June in most European markets, followed by a September release date for France, the Netherlands, Belgium and Spain.
The range of the brand’s first urban crossover, Renault Captur, has been e😜anded by the introduction of a new limited-edition Helly Hansen version developed in association with the celebrated Norwegian outdoor sport and leisure clothing brand founded in 1877. The new addition features a distinctive adventurer look thanks to its exclusive Flamme Red finish, making it the only version of the model to offer this body colour, as well as to its Platine Grey front and rear skid plates and 17-inch black diamond-effect alloy wheels. HH badging on the wings portray indicates the car’s association with Helly Hansen.
“We’re excited to team up with one of Europe’s leading car manufacturers. Helly Hansen has always been about protecting and enabling professionals that face extreme environments – and we’re known for our unwillingness to compromise between style and performance. We see the Captur Helly Hansen, as a great way to inspire urban consumers, and give them the confidence to go out and e😜lore more of their world”, says Erik Burbank Vice President Brand & Marketing.
Captur Helly Hansen can be ordered in one of four two-tone finishes😒br /> • Flamme Red with a black or ivory roof,
• Etoilé Black with an ivory roof,
• Cassiopée Grey with a black roof,
• Ivory with a black roof.
The limited-edition Helly Hansen version of Captur is equipped with exclusive new leather seats (standard or optional depending on market). Other specific interior embellishments include red dashboard trim strips, a ‘carbon fibre’ motif for the steering wheel insert, chrome door sill guards and front carpet mats.
Additional grip to facilitate driving whatever the conditions.
Renault Captur Helly Hansen is also equipped with the Extended Grip system first seen on Renault Scénic X-Mod in 2013.
This advanced technology is an evolution of the traction control system designed to optimise grip in difficult conditions, such as snow, mud, sand, etc.
A rotary control on the centre console allows the driver to select the ideal mode for the conditions. There are three modes (‘Road’, ‘Loose Ground’ and ‘E😜ert’), the first of which is the default choice for hard surfaces (dry, wet or ice).
The ‘Loose Ground’ mode puts the Extended Grip system in charge of the driven wheels. Engine torque and braking effort are automatically adjusted to permit more front wheel spin. This allows the M&S tyres (Mud and Snow) to clear mud or sand more effectively and therefore benefit from better grip.
By selecting the ‘E😜ert’ mode, the driver can control the delivery of engine torque to accelerate as he or she sees fit, while leaving optimisation of the braking effort to the system.
The Extended Grip system automatically reverts to ‘Road’ mode at speeds in excess of 40kph is the ‘Loose Ground’ or ‘E😜ert’ mode has been selected.
The system necessitates the fitment of Mud and Snow tyres, the specific tread pattern of which enables them to clear mud, sand or soft snow more efficiently.
About Helly Hansen Brand
Founded in Norway, in 1877, Helly Hansen continues to protect and enable professionals making their living on oceans and mountains around the world. Their apparel, developed through a blend of Scandinavian design and insights drawn from living in some of the harshest environments on earth, helps provide the confidence professionals need to step out into the elements and complete their jobs. The company invented the first supple, waterproof fabrics more than 130 years ago, created the first fleece fabrics in the 1960s and introduced the first technical baselayers made with Lifa® Stay Dry Technology in the 1970s. Today, Helly Hansen is the official uniform partner for more than 60 ski resorts and mountain guiding operations and has outfitted more than 33,000 mountain professionals. The brand's outerwear, baselayers, sportswear and footwear for winter, outdoor and water sports are sold in more than 40 countries. To learn more about Helly Hansen's latest collections, visit www.hellyhansen.com."
Každopádně, ať se snaží, tohle jim fakt nespolkne nikdo >😁
A nebudeš věřit, ale lidi to Renaultu žerou i s navijákem, evropské prodeje Clia a Capturu jsou myslím velmi pádným důkazem pro popírače kvalit tohoto francouzského výrobce.
Pravda je taka, ze Renault a rovnako aj PSA si daju na kvalite velmi zalezat, napr. pre prevodovky Getrag ma Renault normy prisne ako Volvo. Na kvalite si daju velmi zalezat prave preto, ake meno ziskali v minulosti.
Za to, ze daktori spia 15-20 rokov tvrdym bezvedomim Ruzenky (maroska) uz nie je chyba Renaultu.
Ostatni vidia vyschnutu studnu a klepu si na celo, kedy do nej prestanes zizat.
Ti kluci z Williamsu jsou úplné blbí, co? 😄
Zatímco základní model je ryze městským prostředkem, vzhled Helly Hansen chce automobil přiblížit drsnějším SUV. Příliš se mu to ale nedaří. Auto sice dostalo ochranné kryty nárazníků, jejich jednoduché zpracování (nejsou hliníkové, ale plastové), sedmnáctipalcová lesklá kola a celkový vzhled dávají jasně najevo, že verze Helly Hansen je spíše funkční městská obuv než trekkingová bota do hor.
Ale dobře, to nemá být vyloženě kritika, že je Captur městským autem co si hraje na SUV je v zásadě v pořádku... jak říkám, zarazila mě volba mně neznámé značky nefrancouzského původu bez vazby na automobilismus nebo Renault, toť vše.
Ale ok, beru, že malá popularita jachtingu v ČR může být důvod, proč ta značka u nás není tak populární a jinde třeba jo.