Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Renault Captur 1.5 dCi Helly Hansen – Ve funkčním prádle

190 komentářů

Avatar - Emel
Emel
Docela by mě zajímalo, co vedlo renomovanou francouzskou automobilku k tomu, spojit top verzi svého auta se skandinávským výrobcem ponožek. Jestli třeba vzali seznam, zavolali do Vuittonu, pak do Armaniho... a konečně Hansen jim na to kývl 😉 ?

Jinak ale proč ne, ta barva je super, i uvnitř to vypadá hezky... byť teda chrom na zrcátkách a kevlar na volantu bych si klidně odpustil.
IPace
HH je celkem vyhlasene na poli outdoor obleceni, mimochodem ponozky ma pod svou znackou treba i Hugo Boss nebo tebou zmineny Armani 😉
Avatar - Emel
Emel
Celkem vyhlášené na poli outdoor oblečení, to mi připomíná Cimrmanův "světový věhlas zejména na Litoměřicku" 😉 . Prostě... nic proti HH, jen mi to na první pohled nepřipadá jako logická volba pro francouzskou automobilku.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Předběhl jsi mě.
pogo26
HH je ale opravdu hodně vyhlášená značka a nic neříká snad jen těm, kteří si vzpomenou na Armani. Ale ty asi znáš nějaké jiné outdoorové velikány.
Avatar - Emel
Emel
Vybaví se mi Mammut, Northface, Columbia, Salewa... nebo české Alpine Pro a Klimatex... ale třeba i u té Salewy bych se ptal proč.
pogo26
To je ale tvůj problém, že nemáš přehled. Asi tě lyžování, outdoor nebo jachting nezajímají. Ale pak nechápu, proč o jedné z nejstarších značek, známé po celém světě, vůbec něco píšeš.
Avatar - Emel
Emel
Hlavně se teď nezkoušej situovat do zkušeného jachtaře... to by byl ten nejsrandovnější důkaz toho, jak taková volba cvičí s osobnostmi fanoušků 😄
pogo26
Co to zase meleš. Myslel jsem, že ses už ztrapnil docela dost. Ale tobě očividně chybí jakákoliv sebereflexe. Mě jachting vůbec nezajímá a značku HH znám přesto hodně dlouho. Stačí si někdy kupovat něco na lyže. Já osobně třeba tuto značku moc nemusím, ale nebudu kvůli tomu psát, že jde o neznámou značku. Tato diskuse je o ničem. Přesvědčovat nějakého ňoumu, že HH je celosvětově známá značka, je nad moje síly. V tvém světě je asi normální, že absolutně neznámá firma HH je partnerem mimo jiných i amerického olympijského lyžařského týmu. 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
HH "vyhlášené" na poli outodoor oblečení je dosti silné tvrzení, to je něco jako kdyby Hyundai o sobě prohlásil, že je vyhlášený na poli prémiových značek. 😉
Značky jako Craft, North-face, Hardware moutain, Mammut, Ice-breaker to o sobě prohlásit mohou, HH rozhodně NE!
/to můžou v HH tvrdit maximálně nějaké blondýně na Chodově/
Avatar - marek.g
marek.g
škoda,že není Captur Jack Wolfskin 😒 To bych o něm i uvažoval >😁
Futurista
A nebo Captur Martens... I když to by asi byly jiný značky a jiný končiny... 😄
Avatar - Katikakus
Katikakus
Helly Hansen je znacka znama hlavne mezi jachtari. Znacky jako North sails, Musto, Gill, Aigle ci Jeantex 99 procent lidi take nezna a presto jsou vyhlasene - prave mezi jachtari, stejne jako Helly Hansen.
Avatar - Emel
Emel
Na Litoměřicku 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Nejenom tam. Ja mam od nich rukavice a jako team jsme na more pouzivali jejich heavy bundy - nez jsme presli na Musto.
rmt
Já myslím ze není důležité s jakou outdorovou znackou spolupracuje. Tam šlo spíše o to udělat z captura společníka pro lidi který se outdooru věnuji. Je to proste stylovka, nic víc bych v tom nehledal. Trochu upravili exterier a interiér dali tam ovladač na kontrolu trakce kterej si myslím ze je trochu zbytecnej a je to. Diskuse o HH jestli je top nebo je naprd je asi zbytečná. Každý má na ni jinej názor stejne jako má každej svůj názor na značky aut.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo.. ponožky Hugo Boss mam někde v sušplíku >😒] Z výprodeje 5ks za 5 éček >😁 neber to >😒] Ještě je narvat do sandálů, aby to každej viděl, jak je českym zvykem >😒] >😒]
Avatar - Emel
Emel
Ono ani s tím Bossem by to nebylo úplně košer... co když Boss není můj styl? Teda chápu, že cílovka malého SUV to asi tak neprožívá... ale podle mě pokud už něco takového dělám, pak by to měla být jen nějaká limitka, kterou si koupí hlavně ti, kteří mají k té dané značce oblečení silný vztah... a ne všichni co chtějí vybaveného Captura a o nějakém Hansenu nikdy neslyšeli. Tím spíš, že na autě je to vidět (logo na boku, nápisy na prahu.

Kdysi tu byly Renaulty v edici Benetton, to byla z mého pohledu lepší volba, navíc Benetton měl s Renaultem techtle v F1.
Avatar - grifith
grifith
Ono jde spíše o prosté označení výbavy a jestli to jméno patří té či oné značce je zejména pro zákazníky podružné. Nebo myslíš, že by tento model získal více zákazníků pouhou změnou názvu výbavy na Benetton? Nehledal bych za tím vědu ...
Avatar - Emel
Emel
Jsou lidé, pro které je oblečení součást jejich ega, jejich stylu. Pak mi nepřijde úplně šťastné podsouvat jim nějakou značku, která pro ně naopak nic neznamená.

V principu je Benetton stejný, ale má v mých očích pár výhod😒br /> 1) renomé značky - Benetton je mnohem známější než jakýsi Hansen - jako stáj Formule 1, jako autor kontroverzních reklam... Colours of Benetton apod.
2) Ta Formule 1 - Benetton má k Renaultu vztah, byl to odběratel motorů Renault v F1, takže na otázku "Proč zrovna Benetton?" existuje logická odpověď. Ale co odpovíš na otázku "Proč právě Hansen"?
3) pokud si pamatuju, bylo to tehdy lépe pojaté, byla to opravdu relativně limitka a auta s každým kusem karoserie v jiné barvě byla přesně v duchu Benettonu...
Avatar - grifith
grifith
Myslím, že to ženeme až moc do extrémů. Pokud bychom se bavili o spojení s Bentley, RR nebo nějaké podobné značky, kde toto může hrát určitou roli, pak budiž. Ale zde nejde prioritně o nějaké podvědomé vnímání dalšího, pro někoho zcela nepatřičného brandu. Běžného zákazníky bude jen stěží zajímat jak se nejvyšší výbava jmenuje a proč je toto jmén spojeno zrovna s HH. Mnoho z nich také ani nebude tušit, že někdy nějaký Benetton měl ve F1 co dočinění s Renaultem.
Beru to spíše jako otázku k zamyšlení, proč právě HH, ale že by to mělo nějaký vliv na zákazníka, to se osobně nedomnívám.
Avatar - Emel
Emel
Pořád mi nebyla zodpovězena otázka, proč se to nejmenuje prostě Initiale nebo Dynamique nebo nějak normálně. Chápal jsem proč Benetton, ale proč HH nechápu.
Avatar - maros
maros
Přesně tak. Ještě bych pochopil CG jako Carlos Ghosn, ale HH 😲
Avatar - grifith
grifith
Otázka vhodná pro vedení či spíše marketingové oddělení, nejspíš prostě proto, že někdo z manažerů zrobil danou akvizici. Byla levnější? Nebo to byla jediná značka co kývla? kdo ví....
Avatar - Emel
Emel
A ještě doplnění... já z toho nechci dělat nějaký problém nebo kritizovat Renault, je to ve své podstatě jedno, jméno jako jméno. Jen říkám, že by mě zajímaly důvody té volby.
Avatar - grifith
grifith
Ano, jako zajmavost proč právě spojení s tímto brandem, proč se to nedozvědět. Třeba v dánsku existuje nějaké skryté spojení obou značek a nápad vznikl zde... kdo ví.
pogo26
Tady nejde o to, že je to nějaká lépe vybavená verze. To ti opravdu nedocvaklo, že to spojení je kvůli tomu, že Captur má v této verzi Extended Grip.
Avatar - Emel
Emel
Nechtěl bych v baru kolegům vysvětlovat, že Helly Hansen je přece ta slavná outdoorová značka a že se tak Captur jmenuje proto, že má Extended Grip (který nefunguje).
pogo26
Hlavně, že budou znát Armani, Hugo Boss,... Pokud by se však o to opravdu zajímali, tak si to zkus nastudovat😒br /> "LIMITED-EDITION RENAULT CAPTUR HELLY HANSEN: THE ADVENTURE STARTS HERE!
Renault has joined forces with the outdoor sport and leisure clothing brand Helly Hansen to market the first Renault Captur to feature Extended Grip, a system designed to optimise traction performance whatever the conditions.
Exclusively, the limited-edition Helly Hansen version of Captur can be ordered in Flamme Red, and generous use of the colour has been made inside the cabin, too. The rugged appeal of this version of Renault’s urban crossover is reinforced by the fitment of front and rear skid plates and 17-inch wheels.
Renault Captur Helly Hansen’s standard equipment package includes the R-Link multimedia tablet with touchscreen display, plus a long list of other comfort-enhancing features.
Leather upholstery is also available exclusively for this limited-edition version (standard or optional depending on market).
Any of the engines available in the Captur catalogue can be specified for the limited-edition Helly Hansen version which is due to go on sale in June in most European markets, followed by a September release date for France, the Netherlands, Belgium and Spain.
The range of the brand’s first urban crossover, Renault Captur, has been e😜anded by the introduction of a new limited-edition Helly Hansen version developed in association with the celebrated Norwegian outdoor sport and leisure clothing brand founded in 1877. The new addition features a distinctive adventurer look thanks to its exclusive Flamme Red finish, making it the only version of the model to offer this body colour, as well as to its Platine Grey front and rear skid plates and 17-inch black diamond-effect alloy wheels. HH badging on the wings portray indicates the car’s association with Helly Hansen.
“We’re excited to team up with one of Europe’s leading car manufacturers. Helly Hansen has always been about protecting and enabling professionals that face extreme environments – and we’re known for our unwillingness to compromise between style and performance. We see the Captur Helly Hansen, as a great way to inspire urban consumers, and give them the confidence to go out and e😜lore more of their world”, says Erik Burbank Vice President Brand & Marketing.
Captur Helly Hansen can be ordered in one of four two-tone finishes😒br /> • Flamme Red with a black or ivory roof,
• Etoilé Black with an ivory roof,
• Cassiopée Grey with a black roof,
• Ivory with a black roof.
The limited-edition Helly Hansen version of Captur is equipped with exclusive new leather seats (standard or optional depending on market). Other specific interior embellishments include red dashboard trim strips, a ‘carbon fibre’ motif for the steering wheel insert, chrome door sill guards and front carpet mats.
Additional grip to facilitate driving whatever the conditions.
Renault Captur Helly Hansen is also equipped with the Extended Grip system first seen on Renault Scénic X-Mod in 2013.
This advanced technology is an evolution of the traction control system designed to optimise grip in difficult conditions, such as snow, mud, sand, etc.
A rotary control on the centre console allows the driver to select the ideal mode for the conditions. There are three modes (‘Road’, ‘Loose Ground’ and ‘E😜ert’), the first of which is the default choice for hard surfaces (dry, wet or ice).
The ‘Loose Ground’ mode puts the Extended Grip system in charge of the driven wheels. Engine torque and braking effort are automatically adjusted to permit more front wheel spin. This allows the M&S tyres (Mud and Snow) to clear mud or sand more effectively and therefore benefit from better grip.
By selecting the ‘E😜ert’ mode, the driver can control the delivery of engine torque to accelerate as he or she sees fit, while leaving optimisation of the braking effort to the system.
The Extended Grip system automatically reverts to ‘Road’ mode at speeds in excess of 40kph is the ‘Loose Ground’ or ‘E😜ert’ mode has been selected.
The system necessitates the fitment of Mud and Snow tyres, the specific tread pattern of which enables them to clear mud, sand or soft snow more efficiently.
About Helly Hansen Brand
Founded in Norway, in 1877, Helly Hansen continues to protect and enable professionals making their living on oceans and mountains around the world. Their apparel, developed through a blend of Scandinavian design and insights drawn from living in some of the harshest environments on earth, helps provide the confidence professionals need to step out into the elements and complete their jobs. The company invented the first supple, waterproof fabrics more than 130 years ago, created the first fleece fabrics in the 1960s and introduced the first technical baselayers made with Lifa® Stay Dry Technology in the 1970s. Today, Helly Hansen is the official uniform partner for more than 60 ski resorts and mountain guiding operations and has outfitted more than 33,000 mountain professionals. The brand's outerwear, baselayers, sportswear and footwear for winter, outdoor and water sports are sold in more than 40 countries. To learn more about Helly Hansen's latest collections, visit www.hellyhansen.com."
Avatar - maros
maros
Tak co jim taky zbývá. Svoji značku už si zničili, tak se maskují za jinou. To jim ale stejně nepomůže, všichní ví, že je to Francouzký šrot.
Avatar - grifith
grifith
Oni se maskují za jinou značku? >😁 Že ty moc dobře neumíš číst...
Avatar - maros
maros
Částečně ano. Snaží si přivlastnit nádech, něčeho co je známe jako kvalitní. Alespoň přes firmu mimo obor.

Každopádně, ať se snaží, tohle jim fakt nespolkne nikdo >😁
Avatar - grifith
grifith
Je to prostě označení výbavového stupně, se značkou to nemá nic společného. JInak to je není nic nenormálního, dělá to tak mnoho jiných producentů. Ale chápu, je to francouz, tam je to hned vada 😉
Avatar - maros
maros
Tak výbavové stupně se přece můžou odlišovat normálně. Třeba Holobyt, Social, Lepší než MHD. To že použili výrobce, který představuje něco více, ve svém oboru, určitě není jen tak. Nebo mě řekni, kolik věcí tam HH dodal?
Avatar - grifith
grifith
A proč by tam měl HH něco dodávat? Domluvili se na s HH na použití jejich jména pro výbavvý stupeň. Co za tím hledáš ty, je věc jiná. Kdyby se jmenoval "Něco super pro marose" hned pro něj půjdeš?
Avatar - maros
maros
Klidně ať si to nazvou "nejlepší výbava na světě". Stejně jim to nikdo neuvěří. Nejde o slova, ale o činy a tam bohužel stále nic. Až začnou dělat auta kvalitně, tak se jim to prodá s libovolným názvem. Teprve pak bych pro to možná šel. :-!
Avatar - grifith
grifith
Ale ty nemáš vůbec žádné ponětí o tom, jaká auta dělají, ty jsi "odborník", který měl holou zadnici a vzhledem k absenci zkušeností a znalostí koupil hroznou popelnici. Za to opravdu francouzská auta nemůžou.
A nebudeš věřit, ale lidi to Renaultu žerou i s navijákem, evropské prodeje Clia a Capturu jsou myslím velmi pádným důkazem pro popírače kvalit tohoto francouzského výrobce.
Makovnik
Ty si "nikdo", presne si to trafil.
Pravda je taka, ze Renault a rovnako aj PSA si daju na kvalite velmi zalezat, napr. pre prevodovky Getrag ma Renault normy prisne ako Volvo. Na kvalite si daju velmi zalezat prave preto, ake meno ziskali v minulosti.

Za to, ze daktori spia 15-20 rokov tvrdym bezvedomim Ruzenky (maroska) uz nie je chyba Renaultu.
Avatar - maros
maros
Tak normy jsou jedná věc a realita druhá.
Makovnik
Realita je taka, ze ty zijes v obdobi sociku a povazujes to za studnicu mudrosti.
Ostatni vidia vyschnutu studnu a klepu si na celo, kedy do nej prestanes zizat.
Hugi_77
Renault Clio Williams.
Ti kluci z Williamsu jsou úplné blbí, co? 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
hmm, to bola ešte trochu iná éra...na ktorú ja budem už len s nostalgiou spomínať. :-!
webpaja
Nespolkne nikdo? Přečti si ten test a nastuduj prodeje v Evropě marosi, ať tu nejsi za troubelína 😉
pogo26
Ten chrom si tam dávat nemusíš. Můžeš ho na všech místech (včetně zrcátek) nahradit černou nebo slonovou kostí. Pokud nechápeš proč si Renault vybral značku Helly Hansen, tak asi markeťáci od Renaultu něco podcenili. Popravdě si ale myslím, že většina lidí to spojení docela dobře chápe.
Avatar - Emel
Emel
Já myslím, že to docela dobře chápe tester:
Zatímco základní model je ryze městským prostředkem, vzhled Helly Hansen chce automobil přiblížit drsnějším SUV. Příliš se mu to ale nedaří. Auto sice dostalo ochranné kryty nárazníků, jejich jednoduché zpracování (nejsou hliníkové, ale plastové), sedmnáctipalcová lesklá kola a celkový vzhled dávají jasně najevo, že verze Helly Hansen je spíše funkční městská obuv než trekkingová bota do hor.

Ale dobře, to nemá být vyloženě kritika, že je Captur městským autem co si hraje na SUV je v zásadě v pořádku... jak říkám, zarazila mě volba mně neznámé značky nefrancouzského původu bez vazby na automobilismus nebo Renault, toť vše.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ve Francii je, narozdil od CR, jachting velmi popularni sport. Neni prekvapenim, ze nejslavnejsi jachtarska skola Les Glénans funguje prave ve Francii. Les Glenans trenuje nejlepsi svetove jachtare, ucastniky pripravuji na tak narocne zavody jako je Rolex Cup ci solo preplavby Atlantiku. To by mohlo byt za volbou prave znacky zname ve svete jachtingu.
Avatar - Emel
Emel
Aha, proto francouzská loď poprvé a naposledy ten Rolex Cup vyhrála v roce 1967 😉

Ale ok, beru, že malá popularita jachtingu v ČR může být důvod, proč ta značka u nás není tak populární a jinde třeba jo.
Nonsens
si sa nejak zahryzol. Myslím, že logika je celkom jasná. Spojenie so značkou, ktorá má meno na poli autdoru môže pomôcť vnímaniu crosssuv charakteru auta a posunúť imidž, tam je logika v poho. Pokiaľ ide o výber konkrétnej značky, tam vždy po nápade príde rokovanie koľko kto za čo a či vôbec. Možno tam bol aj bene aj ja neviem kto a nakoniec z toho vyšiel HH. To ako keď ja prídem do šourúmu Porsche a odídem s leonom, né že by to znamenalo, že by Porsche nebolo lepšie, keby.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Renault captur 1,5 dCi - oděvy Tesco. To by mi sedělo líp. >😁 :-! :yes:
Avatar - Emel
Emel
O tom nevím, ale prý se chystá zvláštní edice Up! Kik!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ještě že ne Rapid-Coop 😁😁😁
zlysoused
No jestli se nepletu, tak třeba taliáni taky dělají limitované edice některých modelů spojené s módními značkami.
vrkuboy
Ano například Fiat 500 Gucci
Avatar - Emel
Emel
Gucci je ale taky trošku jiná liga než HH, minimálně co do popularity.
xmikes
Však taky 500 je jiná liga oproti Capturu
Avatar - Emel
Emel
Promiň, ale není.
xmikes
že vyjde nová hvězda ještě neznamená že se na nebi i udrží...
Avatar - Emel
Emel
Že se stará hvězda drží už x let taky neznamená že se udrží.

Možná bys měl specifikovat, v jakém ohledu jsi tu "jinou ligu" myslel...
zlysoused
"Jiná liga" je hodně silný termín, ale pravda je, že F500 se v rámci segmentu prodává za výrazně vyšší ceny než konkurence. Jeho ceny jsou srovnatelné s kompakty. Takže z tohoto pohledu je ve srovnání s Capturem trochu exkluzivnějším zbožím.
Avatar - Emel
Emel
F500 v top výbavě je kolem 450, Captur je někde přes 500... jo, Captur je trošku větší kus auta, ale technicky je to Clio a rozdíl v ceně Clio / Captur taky není zase tak velký.
zlysoused
Myslel jsem to při srovnání cen v rámci segmentu. F500 vs. ostatní miniauta a Captur vs. malé crossovery.
Avatar - Emel
Emel
Jak se píše v článku, i Captur je dražší než ostatní malé crossovery... ok, asi ne o tolik.
_MT_
Nebo GranCabrio Fendi.
Avatar - maros
maros
U Frantíků tak leda Norma Discount.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
jen snad nezačnou znova vymýšlet kreatury a cpát se mezi prémii. Dokonce i poslední Nissany vypadají hodně dobře.
Futurista
Pane Bureš, rád bych se Vás zeptal, proč Vám vadí umístění tlačítka na aktivaci tempomatu? Kolikrát jste na něj sáhl? Já mám nového Megana od března, a na to tlačítko jsem sáhl jednou - při odjezdu ze salonu. Pouze jsem aktivoval tempomat a od té doby není potřeba ho znovu zapínat a tempomat ovládám na volantu... Chápal bych to ve chvíli, kdy přepínáte mezi tempomatem a omezovačem... Ale to jste asi nedělal. Děkuji za odpověď. 😄
PS: Konečně někdo z redakce, komu nevadí ovládání pod volantem. 😄

K autu: Určitě Captur vypadá k světu. Jako druhé auto do rodiny, proč ne. Tohle se Renaultu povedlo. Jako ostatně poslední dobou skoro všechno. Nezbejvá než doufat, že další modely dopadnou stejně.
Avatar - Emel
Emel
Jako ostatně poslední dobou ještě Clio 😉 .

Za půl mega je to poněkud drahé, ale každá sranda něco stojí a pokud si někdo chce připlatit raděj za sedačky a pěkný design než třeba za lepší dynamiku, tak vcelku nic proti tomu.
Avatar - Ronault.
Ronault.
No já se informoval u prodejce a drtivá většina i u nás kupuje vybavenější verze a velmi často s EDC. No a teď jsem v HR, které jsem komplet projel a pokud uvidíš Caprtura, kterých tady jezdí rozhodně více než dvojkových Fabií (těch jsem napočítal 5 za 14 dní, Polo ale na každém rohu), tak zásadně specificky nakonfigurovaný, vždy Alu kola, jiná barva střechy, doplňky...
Avatar - grifith
grifith
Souhlas, u Renaultu se poslední dobou daří a dvojka Captur a Clio jsou jasným důkazem. Captur je povedeným crossoverem, kterému by k ještě vyšším prodejům pomohlo relaltivně málo - výkonnější naftová verze (prakticky nulový výdaj při nasazení 81kw verze) a 1,2 TCe s možností volby manuálu.
Tlačítko zapnutí tempomau j dle mě naopak zvoleno dobře, jak sám píšeš, jednou jej zapneš a nemusíš se naprosto o nic starat, další ovládání probíhá na volantu. A ovladání audia pod volantem mě osobně přijde velmi intuitivní, stačí pár kilometrů 😉
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Ano, to je možné řešení mít tempomat zapnutý pořád. Nicméně jsem občas omezovač rychlosti zapnul (třeba při jízdě po městě), navíc konkurence umí umístit ovládání na viditelnější místo.
Futurista
Díky za odpověď. Pokud jste přepínal i na omezovač, pak malinko chápu. Na druhou stranu na viditelné místo Renault umístil tlačítka tempomatu (4 na volantu), kdežto konkurence má páčku ukrytou pod volantem. Ale to by asi bylo na delší přehazovanou. 😄 Díky
_MT_
I páčka se dá ovládat poslepu. Co mi vadí, je množství variací. Jak u páček, tak u tlačítek na volantu. Při častém střídání aut to dokáže zamotat hlavu.
Avatar - Ronault.
Ronault.
No já bych ani neviděl problém v tom, to tlačítko je hned vedle řadící páky, tam kde má třeba koncern VW přepínání spousty věcí, včetně parkovacích senzorů, stavitelnosti podvozku... a nikkdo to nikde nekritizuje, proč?
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Hele ono není špatné ten čudlík on/off mít někde poblíž. Pamatuji, jak jsem před pár lety také pořád jezdil s tempomatem ve stand-by režimu, přece to vole nebudu vypínat. No a jednou takhle v zatáčce kde to znám, pohoda jahoda, dívám se po všech čertech, ladím rádio, prst v rypáku a já nevím co ještě, omylem jsem zmáčknul "res" (když v paměti jsem měl nějakých 150 z dálnice) a ono mi to podřadilo a vystřelilo tak že jsem málem vylítnul ze silnice do stromu. Od té doby ten bazmek raději vypínám natvrdo pokaždé, když to nevypadá že bych ho užil. Od toho je dobré ten čudlík mít někde poblíž.
Na druhou stranu, tohle novinářské spílání ergonomii jsou takové malichernosti, které by mne na5írali snad jedině, kdybych každý den měl jiný vůz. Jinak si člověk vše zajede během pár kilometrů. A navíc osobně nemám problém si auta "pamatovat", jezdím najednou více auty (evropskými, japonskými, amerikami) a když semtam hledám stěrače na blikačích, spíš si řeknu, že já jsem ten blbej, kdo si to nepamatuje.
Avatar - grifith
grifith
Poblíž čeho bys jej chtěl mít? Jak říkáš, pokud jej chceš či potřebuješ vypínat/zapínat tempomat, pak to ani u Renaultu není problém. Je prostě jen na jiném místě než u jiných značek. Takže jak správně píšeš, je to pouze o zvyku 😉 pár kilometrů a nemáš problém téměř s žádným modelem. 😉
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Ale tak valná většina aut co jsem řídil má ten on/off vypínač s ostatními čudlíky tempomatu (zjednodušeně +/res, -/set, cancel) v jednom prostoru (napravo) na volantu. Prostě u sebe.

Jak jsem psal, mi je to vcelku jedno, já bych si zvykl i kdyby bylo na stropě. Ale máš občas na diskusích přizdi5ráče, co kvalitu auta hodnotí slohovým cvičením o měkkosti plastu na švihadle, nebo fontu digihodinek v palubce, tak jsem od nich chtěl utržit pár zdvižených palců, abych si zpříjemnil pondělí 😉
Will.I.Am
Kosmonaute, děkuju, dneska byl takovej den blbec. A teď tady čtu tvůj příspěvěk a tečou mi slzy od smíchu. Dík, tos mě fakt pobavil. Dík. >😒] :yes: :yes: :yes:
topten
tady se asi někdo zblaznil
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Klíííd, captura máš hned, rakovinu za čas.....................................… to se vyplatí! >😁 >😁 >😁
Avatar - grifith
grifith
A proč bys jej měl používat pouze do města? Každý ať si pořídí, co uzná za vhodné. Máš-li vyšší nájezd, proč nevzít diesel? On není jedinou volbou pro Captur....
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nejsem cílovka, ale to auto své kvality nezapře. Těší mne, že autor nehaní Renault za ovládání pod volantem ( pro mě zdaleka nejlepší řešení ) a vyzdvihuje kvalitu interiéru, kterou mohu jen potvrdit. Zaráží mne, že se nepodařilo vypnout "otravný" ukazatel ekojízdy, opravdu jste to tak urputně hledali, nebo ste to při prvním pokusu vzdali?
Podobná věc mne také rozčiluje třeba u Oktávky, kdy mi pořád nutí rychlostní stupně... >😁

Jestli se prodávají takto drahé verze i v ČR, tak to s pověstí Renaultu nebude tak špatné, jako to tady na diskuzi vyplývá, já bych už za 500 tisíc lovil v jiných vodách, ale proti gustu. Renaultu to přeju 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Ha, ha jak říkáš, vlezeš do nějaké např. 1,4 benzin s vlažným zátahem, ta má jak je dnes moderní pseudo-ukazatel řazení, a kdyby ses tím bezvýhradně řídil, tak na prvních 300 m vyskládáš kvalty a do mírného kopce jedeš 55 Km/hod. na pětku, nebo šestku. Motor má v tu chvíli možná chuť se na to vys........t. 😒
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jasně, třeba jedeš dlouhej táhlej na 4ku a bliká na tebe kontrolka, ať řadíš nahoru, jenže když zařadíš, tak přestaneš zrychlovat >😁 A navíc třeba u ty Škodovky to vypnout nejde >😁
Avatar - Emel
Emel
U Octavie mi to vcelku vyhovuje... dokonce už mi to jednou radilo i podřadit, ale hlavně to vizuálně zapadne a nebije to do očí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak s podřazením sem se snad nesetkal, to sem udělal instinktivně dříve.. nebo sem to nezpozoroval blikat 😄 Každopádně já to nevidim u žádného auta jako nějaký extra problém, hlavně, že komu to vadí, tak to může vypnout 😉
Avatar - Emel
Emel
No ono to nebliká, je tam nenápadné bílé číslo, které pokud se na něj nesoustředíš tak tě nijak neruší.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Takl nevím jak u Capturu, ale u Meganu to ve stoupání radí klidně podřadit i při vyšších otáčkách, není to nastavené jen dle rozmezí ideálních otáček, ale taky dle toho, jak máš sešlápnutý plyn, takže pokud mám v 80 zařazenou šestku a šlápnu na podlahu, tak mě to vybídne podřadit až na 4.
Avatar - grifith
grifith
Takto drahá verze je na trhu teprve třetím měsícem. Mslím, že autor chtěl naznačit, že se u Capturu neprodávají pouze nejlevnější verze a ne, že se prodá vše pouze v TOPu. Ony cenovky do výbavy Intense nejsou zase tak přehnané.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já vím, že ne, jen konstatuji, že za 500 tisíc máš už celkem slušný výběr a osobně bych místo stylovky sáhl třeba po QQ, nebo bych uvažoval o Tiguanu 😄

A proto bravo Renaultu, že neprodává jen holobyty v základní výbavě 😄
Avatar - grifith
grifith
V základu nejsou takové možnosti invidualizace, čili zákazník jde vcelku logicky výše. Ano, za půl míče je možnost jiného výběru, za 400 už to budeš mít horší. 😉
Za modely jako jsou Clio a Captur lze Renault jednoznačně pochválit.
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Jelikož mně ten ukazatel opravdu vadil, prolezl jsem menu dokonce víckrát. Nicméně vypnout se mně to zkrátka nepodařilo.
Avatar - grifith
grifith
A ani servis nebo zastoupení Renaultu nedokázalo pomoci?

Edit. V manuálu k R-Linku by v menu Nastavení vozidla měla být možnost funkce "nastavení ukazatele stylu jízdy na přístrojové desce". Zda-i tomu tak bylo u testovaného modelu netuším.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A co manuál? 😄 Zkoušel jste? Já taky jako každý chlap toto ignoruji, ale když musíš tak musíš... >😁
_MT_
To jsem jediný chlap, který čte manuály? 😄 Tím spíš, když čekám na nové auto. Alespoň chvíli nehypnotizuji telefon. >😁
Avatar - grifith
grifith
Ne nejsi, určitě nás takových bude víc >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jak k čemu >😁 K autu jedině když vyskytne nějakej problem, třeba kontrolka co neznám, nebo chci vyměnit třeba žárovku a podobně 😄
_MT_
Tak to já čtu manuály i kvůli skrytým funkcím. A ne vše je blbuvzdorné, někdy je třeba přesně dodržet instrukce pro zprovoznění. Rád se v něčem jen tak pohrabu, ale realita je, že manuály kolikrát čtu v rámci procesu výběru.

U aut je to z části dané čekáním. Manuál si vezmu od prodejce dopředu a čtu ho místo kontrolování e-mailu, zmeškaných hovorů, prohlížení katalogu, čtení recenzí atp. 😄 Předávání je kratší a mohu dříve vyrazit na zajížděcí výlet.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Teda mě ten můj ukazatel řazení nevadí, dokonce podle něj jezdím, protože radí velmi rozumně, u nafťáku už 1500 ot. doporučuje podřadit, žádné dušení a taky při íce sešlápnutém plynu rovnou kazuje podřadit... a má to své ovoce, na pspritmonitoru jsem tuším 8. z 40.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
... se tomu říká Blijo, resp. Carrefour? A co jiného by vás napadlo, když se řidič musí pod volantem dívat na ty dvě šklebinky? [odkaz] >😒] >😒] >😒] >😒]
Avatar - grifith
grifith
Jsme rádi, že jsi svou fundovanou troškou taky přispěl do tohoto diskuzního mlýna. Holt odborník se pozná hned >😁 :yes:
zlysoused
Ádo, trochu shovívavosti! Má to diesel a netahá to břicho po zemi.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no ale po pravde... nemohli tam dat klasicke pekne budiky? preco musia francuzi vzdy nieco urobit inak? Preco moze mat koleos ( vzhladovo priserny ) krasne budiky a krasny captur ma zase priserne budiky..... rozumie niekto tomuto zmyslaniu renaulta?

Klasickymi budikmi sa neda nic pokazit.... koleos ich ma inak vazne hezke....
Avatar - grifith
grifith
A proč? Aby pár hýkalů řeklo, že to je tak správně? Neblázni. Třeba ty by sis něco podobného nepořídil ani s normálními budíky a jak prodeje ukazují, tak zřejmě to nebyl krok špatným směrem.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Náhodou, pro Ádu maj tu výhodu, že maj "ocejchování" číslama v rovině! To je dost zásadní pro výběr auta! >😁 I když jen u otáčkoměru, ale co sem měl možnot, tak ten digitální tachometru ukazuje taky rovně >😒]
zlysoused
A jaký je problém s těmi budíky v Capturu?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když to auto Topper zkoušel, tak se mu přišly málo čitelné...... >😒] >😁
Futurista
On je Topr zvyklej na ty korejský čísla ve feldě, tak ho ty digitální francouzský čísla matou... 😄 Ale hlavně, že na tom Capturu našel něco proti Renaultu. To je u něj poslední půlrok normální.

Topre, že Captura ta 2008 drtí, viď. >😁 Zlatý tvoje předpovědi. Jestli takhle průserářsky dopadne Twingo, pak můžou u Renaultu už teď slavit. 😉
Avatar - grifith
grifith
Bez klíče a přes sklo toho stejně moc neuvidíš >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
No právě... >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vadi mi digitalny displej.... mam radsej klasicke rucicky , proste klasicke budiky .... nie digitalny rychlomer.... z toho som mal nocne mory uz v yarise I. .... napriklad uz aj podla polohy rucicky uz zhruba vies ze kolko ides... nemusis ani dokonale pozerat na presne cisla... kde ukazuje rucicka.... ale na digitalnom rychlomeri sa musis sustredit na cislo ktore musis precitat.... skus si to sam.... zober si hodinky a dva dni nos rucickove primky ..... a potom dva dni digitalky casio .... sam uvidis v com je rozdiel...

inak v sucasnom yarise uz tiez chlapci prisli na to.... ze sol ( digital ) nie je nad zlato ( rucicky )
Futurista
Co to plácáš? U ručičky ZHRUBA víš, kolik jedeš, u digitálu to koutkem oka vidím úplně přesně. A soustředit se na číslo opravdu nemusíš. Srovnání s hodinkama silně kulhá, protože na tachometru většinou vidíš jen dvě čísla, na hodinkách šest... Topre, ty musíš bejt pilot. Snad tě nepotkám na silnici...

Ty bys potřeboval ručičky jen proto, že z těch teček, co produkuješ, už tě přecházej oči. Zkus míň tečkovat, víc psát velký písmena, a hlavně, psát rozumně a k věci... Poslední dobou, s prominutím, bleješ samý s.ačky...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
jasne ze viem... ked mam rucicku v pravom uhle tak viem ze idem zhruba povedzme 50tkou ale pri digitalnych cislach musis sledovat cislo.....

v pohode... tvoj nazor na mezaujima 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Neboj, Topora na ulici rozhodně nepotkáš................................… /leda že byste mu někdo dali pod stromeček dárkový poukaz ze slevomatu - jízda v porsche za polovinu/ >😁 :-! :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😉 to bolo dobree :yes😒br />
vianoce sa uz blizia >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nepotěšila by ho spíš více "Jízda v Ceedu" ? >😁
Avatar - grifith
grifith
Nene, já myslím že si předčasné Vánoce udělá jízdou v nové Fabii, to bude orgasmus... pak očekávám přejmenování na Škoda World 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Myslíš, že začne naplno ventilovat koncernové sympatie? Už sem tu teda párkrát zahlédl, že dříve líbivé krásné tvary korejských aut nejsou vlastně nadčasové... ale že by až taková změna?

P.s. Nedávno sem nezamaskovanou Fabku potkal, pravděpodobně v nižší výbavě... zezačátku sem si ji speltl s 1. generací... byla i ve stejné modré barvě na plechu...
Avatar - grifith
grifith
V našich luzích a hájích se něco podobného zatím neobjevuje, takže na osobní dojmy si počkám. Každopádně adorace Fabie (resp. koncernu VW) od KW je více než jasná, ani bych se dalšímu přejmenování nedivil >😒]
Avatar - pumpkin
pumpkin
Na jazdu v Ceede (už aj v novom kombi) stačí na Slovensku vykradnúť obchod a čakať. Polícia sa už o zážitok postará... Len aby neposlali sedmičkového Golfa, to by bola smola. >😁
Makovnik
To snad ne, netreba davat silne auta ludom, co to nevedia. Este by sme o toppera prisli [odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
_MT_
Chtěl jsi napsat čtyři, ne? Na vteřinu čas typicky nepotřebuješ (pokud vůbec dané hodinky vteřiny zobrazují). Nemluvě o tom, že i ručičkové hodinky bývají digitální (diskrétní). Ale to je na jinou diskuzi.
zlysoused
Jel jsem už v řadě aut s digitálním rychloměrem a odečítáním rychlosti jsem neměl problém. Výhoda toho digitálního je zase v tom, že číslice je veliká.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mozno su velke ano.... v prvom yarise boli skutocne dost malicke... a tak trosku mimo zorne pole vodica.... ale pokial mozem vzdy budem preferovat klasicke budiky.... aj na hodinkach preferujem rucicky miesto digitalok.... niektomu to vyhovuje inak ... ale ja zase chcem klasicke budiky..... nevidim problem... navzajom sa teda nema zmysel presviedcat co sa komu viac paci.... ja mam svoj nazor a ty svoj.... ved to je ok..... ja volim soul... s budikmi za podobnu cenu a s gdi... ty zvolis captur s digitalnym stitom a povedzme s cdi..... je to ok.... kazdy mame svoju volbu

ja inak netvrdim ze ja captur zle auto... uspech ma a to sa pocita...... :yes:
zlysoused
V první Yarisovi byly číslice na rozdíl od klasického umístění naopak v zorném poli řidiče, protože byly jednak výš a také výrazně dál, takže nebylo nutné klopit zrak a přeostřovat na blízko, jako je to nutné u klasických budíků.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale boli v strede palubovky..... nie za volantom.... takze ak si chcel vidiet kolko slapes musel si hlavu pootocit doprava.... ak by si pozeral rovno na volant... a cestu.... tak v zornom poli hodnotu rychlosti neuvidis....
Futurista
Pootočit hlavu doprava. A přitom možná stačilo jen mrknout očima, když už musíš na ta čísla zírat. >😁 Ještěže sis nemusel přesednout na spolujezdce. Topre, Topre, ty už ses do toho zamotal a nevíš, jak ven. Hele, zkus zavolat do Kunovic do Rametu, aby vyráběli informativní radary s ručičkama, že ta čísla jsou nečitelná a musíš otáčet hlavou. >😁 [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak radar ( aj digitalne informacne tabule )je nieco ine.... 😉 .. to uz zachadzame kdesi inde.... samozrejme ze nebudes na ceste pozerat na rucicky kdesi nad seba pri vjazde do tunela napriklad kde je obmedzenie rychlosti
zlysoused
Musel jsi se podívat lehce doprava ale nemusel jsi přeostřovat do blízka a klopit zrak dolů, takže ti zůstal směr jízdy v periferním vidění.

U budíků umístěných pod věncem volantu, musíš zrak sklopit a navíc přeostřit, takže ve výsledku oční kontakt se směrem jízdy na okamžik prakticky ztratíš.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja ti neviem.... mne vadilo to ze som sa musel hlavou otacat a sustredit sa na cisla ze kolko idem..... preostrenie zraku u klasickych budikov mi akosi nevadi..... hlavne ze to mam na ociach za volantom.... a su tam rucicky ... toto riesenie je uz osvedcene mozno uz 100 rokov... nie je o com spekulovat
zlysoused
Klasické umístění rychloměru je především otázka zvyku. Umístění, jako to měl Yaris, je z hlediska ergonomie lepší z důvodů, které jsem ti vyjmenoval. Ze stejného důvodu se mimochodem v poslední době rozšiřují HUD.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mozno ten HUD casom nahradi aj klasicke budiky ... ale hadam k tomu nepride

suhlasim ze vsetko je vec zvyku.... ok... jasne clovek si zvykne prisposobi sa a neskor to berie ako samozrejmost ... ale mne sa to ani z hladiska prevedenia toto riesenie proste nepaci.... neposobi to na mna tak hodnotne a elegantne ako ked tam je klasicky pristrojovy stit.... je radost napriklad pozerat na palubovku P508.... radost vnimat tie ciachovane budiky..... predstava ze cumim na nejaku kaplicku s cislami ... to nie je ono... uz len z hladiska lasky k detailom a krase a hodnotam su klasicke budiky fajn.... a aj bezna skoda rapid ich ma krasne
zlysoused
Ano, klasické budíky se mi z estetického hlediska líbí také víc, ale to už je otázka vkusu každého soudruha. Původně byla ale řeč o ergonomii.
_MT_
A proč jsi otáčel hlavou? Mně stačilo pohnout bulvou (avšak v druhé generaci).
Avatar - Emel
Emel
Když Topper má ještě bulvy první generace, beta...
_MT_
>😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ty tomu rozumíš jako koza náklaďáku.
Avatar - Emel
Emel
Taky dávám přednost analogu... třeba pokud je potřeba brzdit z nějaké vyšší rychlosti do vesnice apod... ale ne že bych měl vyloženě s digitálem problém.
zlysoused
Mě se taky víc líbí klasika.
Avatar - pumpkin
pumpkin
nerozumiem tvojej logike....a...medzi bodkami opäť...vidím...nudle...ale aj tak ti prajem čo najviac klasických rýchlomerov.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no po pravde keby takyto pristrojovy stit ako captur mal soul alebo kia rio... to by tu bolo kritiky ..... ale v capture je to samozrejme paradicka.... ja tiez istym veciam nechapem a co spravis

mohli kludne pouzit stit z koleosu... alebo z laguny.... tomu autu by to len a len pomohlo
Avatar - grifith
grifith
Nemohli, Captur vychází z úspěšného Clia a proč měnit něco, co funguje? Zkus to a uvidíš.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já taky nejsem zastánce digitálních rychloměrů, ale v případě minivozů jako je Clio či crossoveru typu Captur mi to opravdu nevadí, nechybí otáčkoměr, není to už ten "podivny" přístrojový štít, jako u starších Renaultů, je to uděláno hezky a čitelně, zkus to... uvidíš.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no jo.... vsetko je vlastne ok..... parada

mam ale aj par dalsich vyhrad 😉 .....

clio sa mi popravde paci cim dalej tym menej.... mozno za to mozu uz dalsie novinky ( i20, fabia, facelift pola, chysta sa aj inovacia ria )
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nemusí se ti líbit, já za mne říkám, že jsem vyzkoušel a nevadí mi, ty sázíš soudy od boku. Taky preferuju ručičky, jen to není tak špatné...
Avatar - maros
maros
Musím s tebou souhlasit. Digitál je dobrý akorát při ustálené jízdě. Při zrychlování a brždění je čitelnější analog. Když na digitálu začnou ty čísla lítat, tak to rozhodně čitelnější není. Zas je to super pro důchodce, protože ví, že jede přesně padesát ani desetinku více >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je snad nejrozumější příspěvek, co si sem kdy napsal... a obávám se, že i poslední >😁
Avatar - pumpkin
pumpkin
Z mojej strany určite nie. Prekvapivo mi hneď vyhovoval digitálny displej Scénicu. Prehľadné, veľké, dobre čitateľné a umiestnenie mi vôbec neprekážalo, len je to nezvyk.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no hej.... je to len o zvyku... vzdy je vsetko o zvyku....... ale z pohladu estetiky a hodnoty sa mi to nikdy nebude pozdavat.... napriklad verso to ma zvlastne... ma to v strede palubovky ale budiky su klasicke.... otazne je ci je to lepsie ako preferovany digital .. ked uz to je mimo pohladu poza volant...

podobne to mal tusim kedysi aj hyundai matrix... budiky proste boli tiez v strede ale boli klasicke.... a aj posledny nissan primera to mal tak tusim
Avatar - pumpkin
pumpkin
No Verso máme doma a nepáči sa mi to. >😁 V Autogrande ale slušne stlačili cenu výbehového modelu, tak budíky sa nejak neriešili.
Avatar - maros
maros
Budíky budou vždy lepe čitelné při častých a výraznějších změnách rychlosti. Je teda jasné, proč u Rendlíku dávají digitál. Dynamika je to, co jejich auta stejně neznají a cílová skupina důchodců ani neocení.

Problém je u otáčkoměru. Tam dědci často lítají v celem rozsahu. U PSA to pro ně vyřešili opět, Francouzky. Prostě ten otačkoměr odstranili (třeba u Cactusu).

Prostě Frantíci >😁
Avatar - grifith
grifith
Copak, měl jsi v tom svém skvostu "dravou" 1,4? Musíš někdy užít nadhled a zkusit i něco lepšího, svět nekončí pouze u tvého vraku... 😉
Avatar - maros
maros
Tak se chtěji za každou cenu odlišit. Přes technologie to nepujde, kvalitou taky ne. Tak to zkoušejí přes lacinou "bižuterii" a netradiční vzhled. Jako Frantíka si dneska koupí jenom blázen.
Avatar - grifith
grifith
Hezká sebereflexe 😉
Avatar - maros
maros
tak není nad vlastní zkušenost 😉
Avatar - grifith
grifith
Zkušenost s olítaným kouskem za pár šušňů je opravdu k nezaplacení >😒] :yes:
Avatar - maros
maros
Tak alespoň to nebyla drahá zkušenost. Což by se u kousku za půl míče od Renaultu nedalo říci.
Avatar - grifith
grifith
Když myslíš, že to lze nazvat zkušeností, tak prosím. Jen tím ukazuješ svůj nadhled a naprostou neznalost problému. Kousek Renaultu za půl milionu jsi viděl a ještě dlouho budeš vídat pouze za sklem v salonu, to ovšem není důvod k jeho shazování... to auto za tvou situaci nemůže.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Měl si jednu 306tku a soudíš celou francouzskou produkci? To je jako říct o Škodovce, že je to krám, protože sem kdysi měl prohnilou 120tku...

Já měl Lagunu II, projel sem Megany, Koleos, Captur, Clia.... měkčené plasty, kvalitní interiér, hlavně ty poslední modely, píše to i testér, kvalita srovnatelná s VW, moje auto mělo stejné problémy, jako stejně stará Oktáva TDI se setjným nájezdem, a podobně...

Takže, není nad vlastní objektivní zkušenost, že Maroši? >😁 Spíš není nad vlastní blbost.... >😁
Koleos je příšerný? To jihokorejské auto? 😄
Jinak, nejde o "smýšlení Renaultu", nýbrž o to, že Renaulty Koleos a Captur vznikly za zcela jiných okolností a za zcela jiným účelem.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ado, Rendlíkovi a spratkovi dopřej trochu času, třeba konečně dostal rozum.
cendakocour
Markýza Adina se tu zase vyblila....... 8-s
Fero526
Skor by ma zaujimalo ci uvazuju, alebo planuju silnejsi diesel. Ale na druhej strane ked do X-trailu tiez davaju maximum 96 kw diesel, twin turbo dako uz nespominaju, ale snad spravia casom 2-liter novy, alebo ho mozno dostanu od MB. Coskoro ma byt predstaveny novy Espace, tak snad tam nebude vrchol 1.6 diesel s 96kw, namiesto 130 KW v predoslej generacii.
offf
Jestli udělají Espace, který má být vrcholem nabídky Initiale Paris s 1,6 tak se fakt zbláznili. Slušel by mu nějaký pěkný 6-válec od MB 😄 .
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...spotřeby...koukám, že jediný opel udává skutečnou... Jinak Opel vypadá ve vymazlené verzi velmi vstřebatelně...krasavec!!! Tady bych dal přednost Mokka -plus její nárazové testy - ty jsou příkladné, zejména naražení na sloup.
Bravo Opel....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nie je mokka v interieri mensia ako captur? ja neviem... len mam dojem ze napriek robustnosti mi pride mokka dost mala ..... vidavam denne trax cerveny kolesa obrovske aj blatniky ale inak docela je to taka hrkalka .... captur mi pride viac praktickejsi prietrannesji vzdusnejsi ... ako "opancierovana" mokka
Avatar - maros
maros
😲 Dej si mokrý hadr na hlavu
Avatar - Ronault.
Ronault.
Já teda ne, teď jsem je pozoroval vedle sebe, dokonce s cílovou skupinou a teda za mě Capture... a cílová skupina jak by smet.
Avatar - Dinar
Dinar
Pokud to má být ukázka, jak to dopadne, když chybí vkus, pak o.k. Taková spatlanina, černý lesklý plast s červenými plast rámečky, sedačky s červeným podšitím, do toho "karbon" na volantu...ufff! :no:
Standardní captur vypadá uvnitř lépe.
Avatar - maros
maros
:yes:
Avatar - Emel
Emel
Já mám za poslední léta zvýšenou odolnost vůči červené v interiéru, takže za mě to ještě za hranicí neakceptovatelného kýče není. Přece jen to není seriózní limuzína... jo, karbon na volantu bych si asi odpustil, ale jinak to je z pohledu "alternativního segmentu" ok.

Prodyšný funkční materiál na sedačkách je nakonec asi ta nejzajímavější věc na celém autě, tedy myšleno na této konkrétní verzi.
xmikes
jj, větrat je třeba :yes:
Avatar - miromen
miromen
No ja ti nevim podle toho co vidim na fotkach tak zaklad nebo HH to je jak z blata do louže. Prostě Renaulti interiery jsou slabinou a prakticky si nejsem vědom kdo ze zavedene konkurence je na tom huře.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tys Renaulta viděl jen na obrázku, jak jsi tady opakovaně napsal... takže?
Arese
Nabídnout novou, superluxusní výbavu, proč ne. Ale mnohem potřebnější by bylo u Capturu (stejně jako u současného Clia) rozšířit nabídku motorizací. Proč se 1.2 TCe dodnes nenabízí s manuální převodovkou?!! A proč Captur nedostal výkonnější verzi motoru 1.5 dCi/80 kW, jakou má Duster? To jsou pro mě naprosto nepochopitelné věci. Captur se mi po designové stránce hrozně moc líbí, ale když jsem se svezl s 1.5 dCi/66 kW, tak jsem musel konstatovat, že dynamika tohoto auta je sotva dostatečná. 1.2 TCe/88 kW by byla fajn, ale k ní zase nenabízejí manuální převodovku. Ach jo, to je opravdu zoufalé... 😒 :no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas.... chyba manual v 1,2 tce a chyba aj silnejsi diesel... renault sa sam takto obera o zakaznikov......zaujimave .......a este si popri tom vyrobi nejaky modny kusok helly hensen pre mozno par vyvolenych... podobne ako aj to clio initiale.... to snad je mozne len vo francii ... pripadne italii

a potom ze preco ich auta neslapu a nie a nie sa zachranit na tomto hroznom zlom protifrancuzskom svete
Avatar - grifith
grifith
Jejich auta nešlapou a neumějí "zachránit" svou značku.... viděl jsi vůbec prodeje těch hrozných Renaultů? >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no uz sa dvihaju.... ale porovnaj si ich sucasne predaje s predajmi pred 5-6 rokmi.... dostat sa na uroven predajov spred niekolkych rokov to nepojde za rok ani za dva.....

alebo si pozri predaje 12-15 rokov dozadu v eu [odkaz] dole v tabulke, maju co dohanat

nejako by som nehyril optimizmom ... ked budu v eu predavat 1,5-1,6 miliona aut ako pred 15 rokmi potom sa bavme o tom ako slapu .... zatial biiida

800 tisic renaultov v r 2013 je smiesnych... je to menaj ako polovica toho co predali v r 2004 ... ked mali vyse 1,6 miliona..... ved 400 tisic dnes uz preda kdejaky hyundai.... je to hanba pre europsku znacku vyse 100 rocnu znacku

ked predaju aspon 1,5 miliona v eu potom sa ozvi 😉 a potom uznam ze slapu :yes:
Avatar - grifith
grifith
Modelová obměna nastartovala růst prodejů a o nějakém zachraňování není důvod mluvit. Po krizi samozřejmě došlo obecně v Evropě k poklesu prodejů, je jen málo značek, kterým se během této doby prodeje zvedly.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
som rad ze si vytriezvel 😉

este sa vela kii v eu preda kym renault bude slapat ako kedysi ... zatial je to biida a hanba
Avatar - grifith
grifith
Já?
Projdi si statistiky u všech prodávaných značek, pak se dlouze a hluboce zamysli a pak zde zase napiš nějaké své moudro. Tvé mozkové pochody jsou opravdu úchvatné, nejsi ty náhodou izolovaný od reality posledních let?
Co přesně je hanba a bída?
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Produkce firmy rendlík a syn! >😒]
Avatar - Emel
Emel
Osm :no: ? To je fakt síla... to fakt nikoho nezajímají fakta 😄 , jako třeba to, že Captur fakt není vhodným příkladem auta co "nešlape"?
Avatar - grifith
grifith
Tak zase lepší jak Kia, jejich sedm překonáno >😁
Renault je na tom v evropských prodejích lépe než v roce 2012 a prodeje táhnou zejména nové modely. Já zlepšení a přínos nových modelů vidím jasně pozitivně. Někdy nejsou fakta to podstatné...

PS. Z osmi jsem se zázrakem dostal na pouhé dva. 8-s
Avatar - Emel
Emel
Ad PS: to je fakt divný... rád bych věřil, že jsem někomu promluvil do duše, tento se zastyděl a svůj palec zrušil... ale moc se mi to teda nezdá.
Avatar - grifith
grifith
Už jsem se s tím jednou setkal, ale vysvětlit si to nedokážu. Že by tolik lidí "procitlo" se mi moc věřit nechce...
hondik
Renault momentálně nemusí inovovat vůbec nic. Proč by to dělal?.Captur i Clio IV se momentálně výborně ve světě prodávají, tak proč zvyšovat další výrobní náklady?
Kdyby to bylo zoufalý(jak píšeš) nebyly by prodeje.. 😄
Avatar - Atlis
Atlis
To, že redaktor o Helly Hansen nikdy nepočul ma nejak neprekvapuje. Na Nemcami vlastnenom portáli frčí iba Hugo Boss a Ferdinand Porsche. Mal ich v obľube už aj Adolf. Berúc v úvahu aj spoločnú históriu s Japoncami, pasuje aj Hello Kitty.