Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Captur 1.5 dCi Helly Hansen – Ve funkčním prádle

Zákazníci Renaultu Captur kupují hlavně lépe vybavené verze. Malé městské SUV je nyní láká na novou vrcholnou edici.
Zpět na článek
22. 9. 2014 09:15
22. 9. 2014 09:37
22. 9. 2014 09:43
22. 9. 2014 17:10
22. 9. 2014 17:43
22. 9. 2014 17:54
22. 9. 2014 22:32
23. 9. 2014 15:02
22. 9. 2014 11:20
22. 9. 2014 11:24
22. 9. 2014 16:02
22. 9. 2014 16:06
22. 9. 2014 16:10
26. 1. 2015 11:20
22. 9. 2014 09:51
22. 9. 2014 12:00
22. 9. 2014 12:05
22. 9. 2014 12:13
22. 9. 2014 12:21
22. 9. 2014 13:11
22. 9. 2014 13:18
22. 9. 2014 13:22
22. 9. 2014 13:21
22. 9. 2014 13:24
22. 9. 2014 17:18
22. 9. 2014 17:35
22. 9. 2014 17:58
22. 9. 2014 12:12
22. 9. 2014 12:16
22. 9. 2014 12:29
22. 9. 2014 12:32
22. 9. 2014 12:37
22. 9. 2014 12:48
22. 9. 2014 12:55
22. 9. 2014 13:01
22. 9. 2014 13:18
22. 9. 2014 13:24
22. 9. 2014 14:01
22. 9. 2014 12:56
22. 9. 2014 13:54
22. 9. 2014 19:47
22. 9. 2014 17:06
22. 9. 2014 17:33
22. 9. 2014 18:03
22. 9. 2014 22:30
23. 9. 2014 13:12
22. 9. 2014 09:50
22. 9. 2014 09:53
22. 9. 2014 09:52
22. 9. 2014 13:44
22. 9. 2014 14:05
22. 9. 2014 14:19
22. 9. 2014 14:20
22. 9. 2014 14:24
22. 9. 2014 14:29
22. 9. 2014 15:15
22. 9. 2014 15:17
22. 9. 2014 15:23
22. 9. 2014 15:32
22. 9. 2014 14:20
22. 9. 2014 12:13
22. 9. 2014 09:57
22. 9. 2014 20:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 9. 2014 20:11
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 9. 2014 10:49
22. 9. 2014 12:57
22. 9. 2014 20:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 9. 2014 16:27
Avatar - Emel
22. 9. 2014 09:15
Jméno
Docela by mě zajímalo, co vedlo renomovanou francouzskou automobilku k tomu, spojit top verzi svého auta se skandinávským výrobcem ponožek. Jestli třeba vzali seznam, zavolali do Vuittonu, pak do Armaniho... a konečně Hansen jim na to kývl ;-) ?

Jinak ale proč ne, ta barva je super, i uvnitř to vypadá hezky... byť teda chrom na zrcátkách a kevlar na volantu bych si klidně odpustil.
Rozbalit vlákno
47
22. 9. 2014 09:37
Re: Jméno
HH je celkem vyhlasene na poli outdoor obleceni, mimochodem ponozky ma pod svou znackou treba i Hugo Boss nebo tebou zmineny Armani ;-)
Avatar - Emel
22. 9. 2014 09:43
Re: Jméno
Celkem vyhlášené na poli outdoor oblečení, to mi připomíná Cimrmanův "světový věhlas zejména na Litoměřicku" ;-) . Prostě... nic proti HH, jen mi to na první pohled nepřipadá jako logická volba pro francouzskou automobilku.
22. 9. 2014 17:10
Re: Jméno
HH je ale opravdu hodně vyhlášená značka a nic neříká snad jen těm, kteří si vzpomenou na Armani. Ale ty asi znáš nějaké jiné outdoorové velikány.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 17:43
Re: Jméno
Vybaví se mi Mammut, Northface, Columbia, Salewa... nebo české Alpine Pro a Klimatex... ale třeba i u té Salewy bych se ptal proč.
22. 9. 2014 17:54
Re: Jméno
To je ale tvůj problém, že nemáš přehled. Asi tě lyžování, outdoor nebo jachting nezajímají. Ale pak nechápu, proč o jedné z nejstarších značek, známé po celém světě, vůbec něco píšeš.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 22:32
Re: Jméno
Hlavně se teď nezkoušej situovat do zkušeného jachtaře... to by byl ten nejsrandovnější důkaz toho, jak taková volba cvičí s osobnostmi fanoušků :-)
23. 9. 2014 15:02
Re: Jméno
Co to zase meleš. Myslel jsem, že ses už ztrapnil docela dost. Ale tobě očividně chybí jakákoliv sebereflexe. Mě jachting vůbec nezajímá a značku HH znám přesto hodně dlouho. Stačí si někdy kupovat něco na lyže. Já osobně třeba tuto značku moc nemusím, ale nebudu kvůli tomu psát, že jde o neznámou značku. Tato diskuse je o ničem. Přesvědčovat nějakého ňoumu, že HH je celosvětově známá značka, je nad moje síly. V tvém světě je asi normální, že absolutně neznámá firma HH je partnerem mimo jiných i amerického olympijského lyžařského týmu. :-)
Avatar - Uživatel_5340709
22. 9. 2014 09:45
Re: Jméno
HH "vyhlášené" na poli outodoor oblečení je dosti silné tvrzení, to je něco jako kdyby Hyundai o sobě prohlásil, že je vyhlášený na poli prémiových značek. ;-)
Značky jako Craft, North-face, Hardware moutain, Mammut, Ice-breaker to o sobě prohlásit mohou, HH rozhodně NE!
/to můžou v HH tvrdit maximálně nějaké blondýně na Chodově/
Avatar - marek.g
22. 9. 2014 11:20
Re: Jméno
škoda,že není Captur Jack Wolfskin :-( To bych o něm i uvažoval >:D
22. 9. 2014 11:24
Re: Jméno
A nebo Captur Martens... I když to by asi byly jiný značky a jiný končiny... :-)
Avatar - Katikakus
22. 9. 2014 16:02
Re: Jméno
Helly Hansen je znacka znama hlavne mezi jachtari. Znacky jako North sails, Musto, Gill, Aigle ci Jeantex 99 procent lidi take nezna a presto jsou vyhlasene - prave mezi jachtari, stejne jako Helly Hansen.
Avatar - Katikakus
22. 9. 2014 16:10
Re: Jméno
Nejenom tam. Ja mam od nich rukavice a jako team jsme na more pouzivali jejich heavy bundy - nez jsme presli na Musto.
26. 1. 2015 11:20
Re: Jméno
Já myslím ze není důležité s jakou outdorovou znackou spolupracuje. Tam šlo spíše o to udělat z captura společníka pro lidi který se outdooru věnuji. Je to proste stylovka, nic víc bych v tom nehledal. Trochu upravili exterier a interiér dali tam ovladač na kontrolu trakce kterej si myslím ze je trochu zbytecnej a je to. Diskuse o HH jestli je top nebo je naprd je asi zbytečná. Každý má na ni jinej názor stejne jako má každej svůj názor na značky aut.
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 09:51
Re: Jméno
Jo.. ponožky Hugo Boss mam někde v sušplíku >:-[] Z výprodeje 5ks za 5 éček >:D neber to >:-[] Ještě je narvat do sandálů, aby to každej viděl, jak je českym zvykem >:-[] >:-[]
Avatar - Emel
22. 9. 2014 12:00
Re: Jméno
Ono ani s tím Bossem by to nebylo úplně košer... co když Boss není můj styl? Teda chápu, že cílovka malého SUV to asi tak neprožívá... ale podle mě pokud už něco takového dělám, pak by to měla být jen nějaká limitka, kterou si koupí hlavně ti, kteří mají k té dané značce oblečení silný vztah... a ne všichni co chtějí vybaveného Captura a o nějakém Hansenu nikdy neslyšeli. Tím spíš, že na autě je to vidět (logo na boku, nápisy na prahu.

Kdysi tu byly Renaulty v edici Benetton, to byla z mého pohledu lepší volba, navíc Benetton měl s Renaultem techtle v F1.
Avatar - grifith
22. 9. 2014 12:05
Re: Jméno
Ono jde spíše o prosté označení výbavy a jestli to jméno patří té či oné značce je zejména pro zákazníky podružné. Nebo myslíš, že by tento model získal více zákazníků pouhou změnou názvu výbavy na Benetton? Nehledal bych za tím vědu ...
Avatar - Emel
22. 9. 2014 12:13
Re: Jméno
Jsou lidé, pro které je oblečení součást jejich ega, jejich stylu. Pak mi nepřijde úplně šťastné podsouvat jim nějakou značku, která pro ně naopak nic neznamená.

V principu je Benetton stejný, ale má v mých očích pár výhod:
1) renomé značky - Benetton je mnohem známější než jakýsi Hansen - jako stáj Formule 1, jako autor kontroverzních reklam... Colours of Benetton apod.
2) Ta Formule 1 - Benetton má k Renaultu vztah, byl to odběratel motorů Renault v F1, takže na otázku "Proč zrovna Benetton?" existuje logická odpověď. Ale co odpovíš na otázku "Proč právě Hansen"?
3) pokud si pamatuju, bylo to tehdy lépe pojaté, byla to opravdu relativně limitka a auta s každým kusem karoserie v jiné barvě byla přesně v duchu Benettonu...
Avatar - grifith
22. 9. 2014 12:21
Re: Jméno
Myslím, že to ženeme až moc do extrémů. Pokud bychom se bavili o spojení s Bentley, RR nebo nějaké podobné značky, kde toto může hrát určitou roli, pak budiž. Ale zde nejde prioritně o nějaké podvědomé vnímání dalšího, pro někoho zcela nepatřičného brandu. Běžného zákazníky bude jen stěží zajímat jak se nejvyšší výbava jmenuje a proč je toto jmén spojeno zrovna s HH. Mnoho z nich také ani nebude tušit, že někdy nějaký Benetton měl ve F1 co dočinění s Renaultem.
Beru to spíše jako otázku k zamyšlení, proč právě HH, ale že by to mělo nějaký vliv na zákazníka, to se osobně nedomnívám.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 13:11
Re: Jméno
Pořád mi nebyla zodpovězena otázka, proč se to nejmenuje prostě Initiale nebo Dynamique nebo nějak normálně. Chápal jsem proč Benetton, ale proč HH nechápu.
Avatar - maros
22. 9. 2014 13:18
Re: Jméno
Přesně tak. Ještě bych pochopil CG jako Carlos Ghosn, ale HH :-O
Avatar - grifith
22. 9. 2014 13:22
Re: Jméno
Otázka vhodná pro vedení či spíše marketingové oddělení, nejspíš prostě proto, že někdo z manažerů zrobil danou akvizici. Byla levnější? Nebo to byla jediná značka co kývla? kdo ví....
Avatar - Emel
22. 9. 2014 13:21
Re: Jméno
A ještě doplnění... já z toho nechci dělat nějaký problém nebo kritizovat Renault, je to ve své podstatě jedno, jméno jako jméno. Jen říkám, že by mě zajímaly důvody té volby.
Avatar - grifith
22. 9. 2014 13:24
Re: Jméno
Ano, jako zajmavost proč právě spojení s tímto brandem, proč se to nedozvědět. Třeba v dánsku existuje nějaké skryté spojení obou značek a nápad vznikl zde... kdo ví.
22. 9. 2014 17:18
Re: Jméno
Tady nejde o to, že je to nějaká lépe vybavená verze. To ti opravdu nedocvaklo, že to spojení je kvůli tomu, že Captur má v této verzi Extended Grip.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 17:35
Re: Jméno
Nechtěl bych v baru kolegům vysvětlovat, že Helly Hansen je přece ta slavná outdoorová značka a že se tak Captur jmenuje proto, že má Extended Grip (který nefunguje).
22. 9. 2014 17:58
Re: Jméno
Hlavně, že budou znát Armani, Hugo Boss,... Pokud by se však o to opravdu zajímali, tak si to zkus nastudovat:
"LIMITED-EDITION RENAULT CAPTUR HELLY HANSEN: THE ADVENTURE STARTS HERE!
Renault has joined forces with the outdoor sport and leisure clothing brand Helly Hansen to market the first Renault Captur to feature Extended Grip, a system designed to optimise traction performance whatever the conditions.
Exclusively, the limited-edition Helly Hansen version of Captur can be ordered in Flamme Red, and generous use of the colour has been made inside the cabin, too. The rugged appeal of this version of Renault’s urban crossover is reinforced by the fitment of front and rear skid plates and 17-inch wheels.
Renault Captur Helly Hansen’s standard equipment package includes the R-Link multimedia tablet with touchscreen display, plus a long list of other comfort-enhancing features.
Leather upholstery is also available exclusively for this limited-edition version (standard or optional depending on market).
Any of the engines available in the Captur catalogue can be specified for the limited-edition Helly Hansen version which is due to go on sale in June in most European markets, followed by a September release date for France, the Netherlands, Belgium and Spain.
The range of the brand’s first urban crossover, Renault Captur, has been expanded by the introduction of a new limited-edition Helly Hansen version developed in association with the celebrated Norwegian outdoor sport and leisure clothing brand founded in 1877. The new addition features a distinctive adventurer look thanks to its exclusive Flamme Red finish, making it the only version of the model to offer this body colour, as well as to its Platine Grey front and rear skid plates and 17-inch black diamond-effect alloy wheels. HH badging on the wings portray indicates the car’s association with Helly Hansen.
“We’re excited to team up with one of Europe’s leading car manufacturers. Helly Hansen has always been about protecting and enabling professionals that face extreme environments – and we’re known for our unwillingness to compromise between style and performance. We see the Captur Helly Hansen, as a great way to inspire urban consumers, and give them the confidence to go out and explore more of their world”, says Erik Burbank Vice President Brand & Marketing.
Captur Helly Hansen can be ordered in one of four two-tone finishes:
• Flamme Red with a black or ivory roof,
• Etoilé Black with an ivory roof,
• Cassiopée Grey with a black roof,
• Ivory with a black roof.
The limited-edition Helly Hansen version of Captur is equipped with exclusive new leather seats (standard or optional depending on market). Other specific interior embellishments include red dashboard trim strips, a ‘carbon fibre’ motif for the steering wheel insert, chrome door sill guards and front carpet mats.
Additional grip to facilitate driving whatever the conditions.
Renault Captur Helly Hansen is also equipped with the Extended Grip system first seen on Renault Scénic X-Mod in 2013.
This advanced technology is an evolution of the traction control system designed to optimise grip in difficult conditions, such as snow, mud, sand, etc.
A rotary control on the centre console allows the driver to select the ideal mode for the conditions. There are three modes (‘Road’, ‘Loose Ground’ and ‘Expert’), the first of which is the default choice for hard surfaces (dry, wet or ice).
The ‘Loose Ground’ mode puts the Extended Grip system in charge of the driven wheels. Engine torque and braking effort are automatically adjusted to permit more front wheel spin. This allows the M&S tyres (Mud and Snow) to clear mud or sand more effectively and therefore benefit from better grip.
By selecting the ‘Expert’ mode, the driver can control the delivery of engine torque to accelerate as he or she sees fit, while leaving optimisation of the braking effort to the system.
The Extended Grip system automatically reverts to ‘Road’ mode at speeds in excess of 40kph is the ‘Loose Ground’ or ‘Expert’ mode has been selected.
The system necessitates the fitment of Mud and Snow tyres, the specific tread pattern of which enables them to clear mud, sand or soft snow more efficiently.
About Helly Hansen Brand
Founded in Norway, in 1877, Helly Hansen continues to protect and enable professionals making their living on oceans and mountains around the world. Their apparel, developed through a blend of Scandinavian design and insights drawn from living in some of the harshest environments on earth, helps provide the confidence professionals need to step out into the elements and complete their jobs. The company invented the first supple, waterproof fabrics more than 130 years ago, created the first fleece fabrics in the 1960s and introduced the first technical baselayers made with Lifa® Stay Dry Technology in the 1970s. Today, Helly Hansen is the official uniform partner for more than 60 ski resorts and mountain guiding operations and has outfitted more than 33,000 mountain professionals. The brand's outerwear, baselayers, sportswear and footwear for winter, outdoor and water sports are sold in more than 40 countries. To learn more about Helly Hansen's latest collections, visit www.hellyhansen.com."
Avatar - maros
22. 9. 2014 12:12
Re: Jméno
Tak co jim taky zbývá. Svoji značku už si zničili, tak se maskují za jinou. To jim ale stejně nepomůže, všichní ví, že je to Francouzký šrot.
Avatar - grifith
22. 9. 2014 12:16
Re: Jméno
Oni se maskují za jinou značku? >:D Že ty moc dobře neumíš číst...
Avatar - maros
22. 9. 2014 12:29
Re: Jméno
Částečně ano. Snaží si přivlastnit nádech, něčeho co je známe jako kvalitní. Alespoň přes firmu mimo obor.

Každopádně, ať se snaží, tohle jim fakt nespolkne nikdo >:D
Avatar - grifith
22. 9. 2014 12:32
Re: Jméno
Je to prostě označení výbavového stupně, se značkou to nemá nic společného. JInak to je není nic nenormálního, dělá to tak mnoho jiných producentů. Ale chápu, je to francouz, tam je to hned vada ;-)
Avatar - maros
22. 9. 2014 12:37
Re: Jméno
Tak výbavové stupně se přece můžou odlišovat normálně. Třeba Holobyt, Social, Lepší než MHD. To že použili výrobce, který představuje něco více, ve svém oboru, určitě není jen tak. Nebo mě řekni, kolik věcí tam HH dodal?
Avatar - grifith
22. 9. 2014 12:48
Re: Jméno
A proč by tam měl HH něco dodávat? Domluvili se na s HH na použití jejich jména pro výbavvý stupeň. Co za tím hledáš ty, je věc jiná. Kdyby se jmenoval "Něco super pro marose" hned pro něj půjdeš?
Avatar - maros
22. 9. 2014 12:55
Re: Jméno
Klidně ať si to nazvou "nejlepší výbava na světě". Stejně jim to nikdo neuvěří. Nejde o slova, ale o činy a tam bohužel stále nic. Až začnou dělat auta kvalitně, tak se jim to prodá s libovolným názvem. Teprve pak bych pro to možná šel. :-!
Avatar - grifith
22. 9. 2014 13:01
Re: Jméno
Ale ty nemáš vůbec žádné ponětí o tom, jaká auta dělají, ty jsi "odborník", který měl holou zadnici a vzhledem k absenci zkušeností a znalostí koupil hroznou popelnici. Za to opravdu francouzská auta nemůžou.
A nebudeš věřit, ale lidi to Renaultu žerou i s navijákem, evropské prodeje Clia a Capturu jsou myslím velmi pádným důkazem pro popírače kvalit tohoto francouzského výrobce.
22. 9. 2014 13:18
Re: Jméno
Ty si "nikdo", presne si to trafil.
Pravda je taka, ze Renault a rovnako aj PSA si daju na kvalite velmi zalezat, napr. pre prevodovky Getrag ma Renault normy prisne ako Volvo. Na kvalite si daju velmi zalezat prave preto, ake meno ziskali v minulosti.

Za to, ze daktori spia 15-20 rokov tvrdym bezvedomim Ruzenky (maroska) uz nie je chyba Renaultu.
Avatar - maros
22. 9. 2014 13:24
Re: Jméno
Tak normy jsou jedná věc a realita druhá.
22. 9. 2014 14:01
Re: Jméno
Realita je taka, ze ty zijes v obdobi sociku a povazujes to za studnicu mudrosti.
Ostatni vidia vyschnutu studnu a klepu si na celo, kedy do nej prestanes zizat.
22. 9. 2014 12:56
Re: Jméno
Renault Clio Williams.
Ti kluci z Williamsu jsou úplné blbí, co? :-)
Avatar - AUDIRS6
22. 9. 2014 13:54
Re: Jméno
hmm, to bola ešte trochu iná éra...na ktorú ja budem už len s nostalgiou spomínať. :-!
22. 9. 2014 19:47
Re: Jméno
Nespolkne nikdo? Přečti si ten test a nastuduj prodeje v Evropě marosi, ať tu nejsi za troubelína ;-)
22. 9. 2014 17:06
Re: Jméno
Ten chrom si tam dávat nemusíš. Můžeš ho na všech místech (včetně zrcátek) nahradit černou nebo slonovou kostí. Pokud nechápeš proč si Renault vybral značku Helly Hansen, tak asi markeťáci od Renaultu něco podcenili. Popravdě si ale myslím, že většina lidí to spojení docela dobře chápe.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 17:33
Re: Jméno
Já myslím, že to docela dobře chápe tester:
Zatímco základní model je ryze městským prostředkem, vzhled Helly Hansen chce automobil přiblížit drsnějším SUV. Příliš se mu to ale nedaří. Auto sice dostalo ochranné kryty nárazníků, jejich jednoduché zpracování (nejsou hliníkové, ale plastové), sedmnáctipalcová lesklá kola a celkový vzhled dávají jasně najevo, že verze Helly Hansen je spíše funkční městská obuv než trekkingová bota do hor.

Ale dobře, to nemá být vyloženě kritika, že je Captur městským autem co si hraje na SUV je v zásadě v pořádku... jak říkám, zarazila mě volba mně neznámé značky nefrancouzského původu bez vazby na automobilismus nebo Renault, toť vše.
Avatar - Katikakus
22. 9. 2014 18:03
Re: Jméno
Ve Francii je, narozdil od CR, jachting velmi popularni sport. Neni prekvapenim, ze nejslavnejsi jachtarska skola Les Glénans funguje prave ve Francii. Les Glenans trenuje nejlepsi svetove jachtare, ucastniky pripravuji na tak narocne zavody jako je Rolex Cup ci solo preplavby Atlantiku. To by mohlo byt za volbou prave znacky zname ve svete jachtingu.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 22:30
Re: Jméno
Aha, proto francouzská loď poprvé a naposledy ten Rolex Cup vyhrála v roce 1967 ;-)

Ale ok, beru, že malá popularita jachtingu v ČR může být důvod, proč ta značka u nás není tak populární a jinde třeba jo.
23. 9. 2014 13:12
Re: Jméno
si sa nejak zahryzol. Myslím, že logika je celkom jasná. Spojenie so značkou, ktorá má meno na poli autdoru môže pomôcť vnímaniu crosssuv charakteru auta a posunúť imidž, tam je logika v poho. Pokiaľ ide o výber konkrétnej značky, tam vždy po nápade príde rokovanie koľko kto za čo a či vôbec. Možno tam bol aj bene aj ja neviem kto a nakoniec z toho vyšiel HH. To ako keď ja prídem do šourúmu Porsche a odídem s leonom, né že by to znamenalo, že by Porsche nebolo lepšie, keby.
Avatar - Uživatel_5340709
22. 9. 2014 09:25
Renault
Renault captur 1,5 dCi - oděvy Tesco. To by mi sedělo líp. >:D :-! :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Emel
22. 9. 2014 09:50
Re: Renault
O tom nevím, ale prý se chystá zvláštní edice Up! Kik!
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 09:53
Re: Renault
Ještě že ne Rapid-Coop :D:D:D
22. 9. 2014 09:52
Re: Renault
No jestli se nepletu, tak třeba taliáni taky dělají limitované edice některých modelů spojené s módními značkami.
22. 9. 2014 13:44
Re: Renault
Ano například Fiat 500 Gucci
Avatar - Emel
22. 9. 2014 14:05
Re: Renault
Gucci je ale taky trošku jiná liga než HH, minimálně co do popularity.
22. 9. 2014 14:19
Re: Renault
Však taky 500 je jiná liga oproti Capturu
22. 9. 2014 14:24
Re: Renault
že vyjde nová hvězda ještě neznamená že se na nebi i udrží...
Avatar - Emel
22. 9. 2014 14:29
Re: Renault
Že se stará hvězda drží už x let taky neznamená že se udrží.

Možná bys měl specifikovat, v jakém ohledu jsi tu "jinou ligu" myslel...
22. 9. 2014 15:15
Re: Renault
"Jiná liga" je hodně silný termín, ale pravda je, že F500 se v rámci segmentu prodává za výrazně vyšší ceny než konkurence. Jeho ceny jsou srovnatelné s kompakty. Takže z tohoto pohledu je ve srovnání s Capturem trochu exkluzivnějším zbožím.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 15:17
Re: Renault
F500 v top výbavě je kolem 450, Captur je někde přes 500... jo, Captur je trošku větší kus auta, ale technicky je to Clio a rozdíl v ceně Clio / Captur taky není zase tak velký.
22. 9. 2014 15:23
Re: Renault
Myslel jsem to při srovnání cen v rámci segmentu. F500 vs. ostatní miniauta a Captur vs. malé crossovery.
Avatar - Emel
22. 9. 2014 15:32
Re: Renault
Jak se píše v článku, i Captur je dražší než ostatní malé crossovery... ok, asi ne o tolik.
22. 9. 2014 14:20
Re: Renault
Nebo GranCabrio Fendi.
Avatar - maros
22. 9. 2014 12:13
Re: Renault
U Frantíků tak leda Norma Discount.
Avatar - KANKUNEN
22. 9. 2014 09:29
Clio a Captur - Renaultí trefa století,
jen snad nezačnou znova vymýšlet kreatury a cpát se mezi prémii. Dokonce i poslední Nissany vypadají hodně dobře.
Rozbalit vlákno
0
22. 9. 2014 09:35
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
Pane Bureš, rád bych se Vás zeptal, proč Vám vadí umístění tlačítka na aktivaci tempomatu? Kolikrát jste na něj sáhl? Já mám nového Megana od března, a na to tlačítko jsem sáhl jednou - při odjezdu ze salonu. Pouze jsem aktivoval tempomat a od té doby není potřeba ho znovu zapínat a tempomat ovládám na volantu... Chápal bych to ve chvíli, kdy přepínáte mezi tempomatem a omezovačem... Ale to jste asi nedělal. Děkuji za odpověď. :-)
PS: Konečně někdo z redakce, komu nevadí ovládání pod volantem. :-)

K autu: Určitě Captur vypadá k světu. Jako druhé auto do rodiny, proč ne. Tohle se Renaultu povedlo. Jako ostatně poslední dobou skoro všechno. Nezbejvá než doufat, že další modely dopadnou stejně.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Emel
22. 9. 2014 09:40
Re: Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
Jako ostatně poslední dobou ještě Clio ;-) .

Za půl mega je to poněkud drahé, ale každá sranda něco stojí a pokud si někdo chce připlatit raděj za sedačky a pěkný design než třeba za lepší dynamiku, tak vcelku nic proti tomu.
Avatar - Ronault.
26. 9. 2014 21:21
Re: Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
No já se informoval u prodejce a drtivá většina i u nás kupuje vybavenější verze a velmi často s EDC. No a teď jsem v HR, které jsem komplet projel a pokud uvidíš Caprtura, kterých tady jezdí rozhodně více než dvojkových Fabií (těch jsem napočítal 5 za 14 dní, Polo ale na každém rohu), tak zásadně specificky nakonfigurovaný, vždy Alu kola, jiná barva střechy, doplňky...
Avatar - grifith
22. 9. 2014 10:01
Re: Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
Souhlas, u Renaultu se poslední dobou daří a dvojka Captur a Clio jsou jasným důkazem. Captur je povedeným crossoverem, kterému by k ještě vyšším prodejům pomohlo relaltivně málo - výkonnější naftová verze (prakticky nulový výdaj při nasazení 81kw verze) a 1,2 TCe s možností volby manuálu.
Tlačítko zapnutí tempomau j dle mě naopak zvoleno dobře, jak sám píšeš, jednou jej zapneš a nemusíš se naprosto o nic starat, další ovládání probíhá na volantu. A ovladání audia pod volantem mě osobně přijde velmi intuitivní, stačí pár kilometrů ;-)
22. 9. 2014 11:17
Re: Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
Ano, to je možné řešení mít tempomat zapnutý pořád. Nicméně jsem občas omezovač rychlosti zapnul (třeba při jízdě po městě), navíc konkurence umí umístit ovládání na viditelnější místo.
22. 9. 2014 11:23
Re: Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
Díky za odpověď. Pokud jste přepínal i na omezovač, pak malinko chápu. Na druhou stranu na viditelné místo Renault umístil tlačítka tempomatu (4 na volantu), kdežto konkurence má páčku ukrytou pod volantem. Ale to by asi bylo na delší přehazovanou. :-) Díky
22. 9. 2014 14:30
Re: Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
I páčka se dá ovládat poslepu. Co mi vadí, je množství variací. Jak u páček, tak u tlačítek na volantu. Při častém střídání aut to dokáže zamotat hlavu.
Avatar - Ronault.
26. 9. 2014 21:24
Re: Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
No já bych ani neviděl problém v tom, to tlačítko je hned vedle řadící páky, tam kde má třeba koncern VW přepínání spousty věcí, včetně parkovacích senzorů, stavitelnosti podvozku... a nikkdo to nikde nekritizuje, proč?
Avatar - kosmonaut
22. 9. 2014 17:22
Re: Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
Hele ono není špatné ten čudlík on/off mít někde poblíž. Pamatuji, jak jsem před pár lety také pořád jezdil s tempomatem ve stand-by režimu, přece to vole nebudu vypínat. No a jednou takhle v zatáčce kde to znám, pohoda jahoda, dívám se po všech čertech, ladím rádio, prst v rypáku a já nevím co ještě, omylem jsem zmáčknul "res" (když v paměti jsem měl nějakých 150 z dálnice) a ono mi to podřadilo a vystřelilo tak že jsem málem vylítnul ze silnice do stromu. Od té doby ten bazmek raději vypínám natvrdo pokaždé, když to nevypadá že bych ho užil. Od toho je dobré ten čudlík mít někde poblíž.
Na druhou stranu, tohle novinářské spílání ergonomii jsou takové malichernosti, které by mne na5írali snad jedině, kdybych každý den měl jiný vůz. Jinak si člověk vše zajede během pár kilometrů. A navíc osobně nemám problém si auta "pamatovat", jezdím najednou více auty (evropskými, japonskými, amerikami) a když semtam hledám stěrače na blikačích, spíš si řeknu, že já jsem ten blbej, kdo si to nepamatuje.
Avatar - grifith
22. 9. 2014 17:31
Re: Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
Poblíž čeho bys jej chtěl mít? Jak říkáš, pokud jej chceš či potřebuješ vypínat/zapínat tempomat, pak to ani u Renaultu není problém. Je prostě jen na jiném místě než u jiných značek. Takže jak správně píšeš, je to pouze o zvyku ;-) pár kilometrů a nemáš problém téměř s žádným modelem. ;-)
Avatar - kosmonaut
22. 9. 2014 20:31
Re: Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
Ale tak valná většina aut co jsem řídil má ten on/off vypínač s ostatními čudlíky tempomatu (zjednodušeně +/res, -/set, cancel) v jednom prostoru (napravo) na volantu. Prostě u sebe.

Jak jsem psal, mi je to vcelku jedno, já bych si zvykl i kdyby bylo na stropě. Ale máš občas na diskusích přizdi5ráče, co kvalitu auta hodnotí slohovým cvičením o měkkosti plastu na švihadle, nebo fontu digihodinek v palubce, tak jsem od nich chtěl utržit pár zdvižených palců, abych si zpříjemnil pondělí ;-)
22. 9. 2014 20:40
Re: Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
Kosmonaute, děkuju, dneska byl takovej den blbec. A teď tady čtu tvůj příspěvěk a tečou mi slzy od smíchu. Dík, tos mě fakt pobavil. Dík. >:-[] :yes: :yes: :yes:
22. 9. 2014 09:55
mestske vozitko a rakovinomet??
tady se asi někdo zblaznil
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
22. 9. 2014 09:57
Re: mestske vozitko a rakovinomet??
Klíííd, captura máš hned, rakovinu za čas.....................................… to se vyplatí! >:D >:D >:D
Avatar - grifith
22. 9. 2014 10:03
Re: mestske vozitko a rakovinomet??
A proč bys jej měl používat pouze do města? Každý ať si pořídí, co uzná za vhodné. Máš-li vyšší nájezd, proč nevzít diesel? On není jedinou volbou pro Captur....
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 09:57
Drahý fešák
Nejsem cílovka, ale to auto své kvality nezapře. Těší mne, že autor nehaní Renault za ovládání pod volantem ( pro mě zdaleka nejlepší řešení ) a vyzdvihuje kvalitu interiéru, kterou mohu jen potvrdit. Zaráží mne, že se nepodařilo vypnout "otravný" ukazatel ekojízdy, opravdu jste to tak urputně hledali, nebo ste to při prvním pokusu vzdali?
Podobná věc mne také rozčiluje třeba u Oktávky, kdy mi pořád nutí rychlostní stupně... >:D

Jestli se prodávají takto drahé verze i v ČR, tak to s pověstí Renaultu nebude tak špatné, jako to tady na diskuzi vyplývá, já bych už za 500 tisíc lovil v jiných vodách, ale proti gustu. Renaultu to přeju :-)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Uživatel_5340709
22. 9. 2014 10:09
Re: Drahý fešák
Ha, ha jak říkáš, vlezeš do nějaké např. 1,4 benzin s vlažným zátahem, ta má jak je dnes moderní pseudo-ukazatel řazení, a kdyby ses tím bezvýhradně řídil, tak na prvních 300 m vyskládáš kvalty a do mírného kopce jedeš 55 Km/hod. na pětku, nebo šestku. Motor má v tu chvíli možná chuť se na to vys........t. :-(
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 10:18
Re: Drahý fešák
Jasně, třeba jedeš dlouhej táhlej na 4ku a bliká na tebe kontrolka, ať řadíš nahoru, jenže když zařadíš, tak přestaneš zrychlovat >:D A navíc třeba u ty Škodovky to vypnout nejde >:D
Avatar - Emel
22. 9. 2014 10:22
Re: Drahý fešák
U Octavie mi to vcelku vyhovuje... dokonce už mi to jednou radilo i podřadit, ale hlavně to vizuálně zapadne a nebije to do očí.
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 10:24
Re: Drahý fešák
Tak s podřazením sem se snad nesetkal, to sem udělal instinktivně dříve.. nebo sem to nezpozoroval blikat :-) Každopádně já to nevidim u žádného auta jako nějaký extra problém, hlavně, že komu to vadí, tak to může vypnout ;)
Avatar - Emel
22. 9. 2014 12:01
Re: Drahý fešák
No ono to nebliká, je tam nenápadné bílé číslo, které pokud se na něj nesoustředíš tak tě nijak neruší.
Avatar - Ronault.
26. 9. 2014 21:28
Re: Drahý fešák
Takl nevím jak u Capturu, ale u Meganu to ve stoupání radí klidně podřadit i při vyšších otáčkách, není to nastavené jen dle rozmezí ideálních otáček, ale taky dle toho, jak máš sešlápnutý plyn, takže pokud mám v 80 zařazenou šestku a šlápnu na podlahu, tak mě to vybídne podřadit až na 4.
Avatar - grifith
22. 9. 2014 10:11
Re: Drahý fešák
Takto drahá verze je na trhu teprve třetím měsícem. Mslím, že autor chtěl naznačit, že se u Capturu neprodávají pouze nejlevnější verze a ne, že se prodá vše pouze v TOPu. Ony cenovky do výbavy Intense nejsou zase tak přehnané.
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 10:17
Re: Drahý fešák
Já vím, že ne, jen konstatuji, že za 500 tisíc máš už celkem slušný výběr a osobně bych místo stylovky sáhl třeba po QQ, nebo bych uvažoval o Tiguanu :-)

A proto bravo Renaultu, že neprodává jen holobyty v základní výbavě :-)
Avatar - grifith
22. 9. 2014 10:24
Re: Drahý fešák
V základu nejsou takové možnosti invidualizace, čili zákazník jde vcelku logicky výše. Ano, za půl míče je možnost jiného výběru, za 400 už to budeš mít horší. ;-)
Za modely jako jsou Clio a Captur lze Renault jednoznačně pochválit.
22. 9. 2014 11:33
Re: Drahý fešák
Jelikož mně ten ukazatel opravdu vadil, prolezl jsem menu dokonce víckrát. Nicméně vypnout se mně to zkrátka nepodařilo.
Avatar - grifith
22. 9. 2014 12:00
Re: Drahý fešák
A ani servis nebo zastoupení Renaultu nedokázalo pomoci?

Edit. V manuálu k R-Linku by v menu Nastavení vozidla měla být možnost funkce "nastavení ukazatele stylu jízdy na přístrojové desce". Zda-i tomu tak bylo u testovaného modelu netuším.
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 12:00
Re: Drahý fešák
A co manuál? :-) Zkoušel jste? Já taky jako každý chlap toto ignoruji, ale když musíš tak musíš... >:D
22. 9. 2014 14:38
Re: Drahý fešák
To jsem jediný chlap, který čte manuály? :-) Tím spíš, když čekám na nové auto. Alespoň chvíli nehypnotizuji telefon. >:D
Avatar - grifith
22. 9. 2014 14:44
Re: Drahý fešák
Ne nejsi, určitě nás takových bude víc >:-[]
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 19:30
Re: Drahý fešák
Jak k čemu >:D K autu jedině když vyskytne nějakej problem, třeba kontrolka co neznám, nebo chci vyměnit třeba žárovku a podobně :-)
24. 9. 2014 13:14
Re: Drahý fešák
Tak to já čtu manuály i kvůli skrytým funkcím. A ne vše je blbuvzdorné, někdy je třeba přesně dodržet instrukce pro zprovoznění. Rád se v něčem jen tak pohrabu, ale realita je, že manuály kolikrát čtu v rámci procesu výběru.

U aut je to z části dané čekáním. Manuál si vezmu od prodejce dopředu a čtu ho místo kontrolování e-mailu, zmeškaných hovorů, prohlížení katalogu, čtení recenzí atp. :-) Předávání je kratší a mohu dříve vyrazit na zajížděcí výlet.
Avatar - Ronault.
26. 9. 2014 21:26
Re: Drahý fešák
Teda mě ten můj ukazatel řazení nevadí, dokonce podle něj jezdím, protože radí velmi rozumně, u nafťáku už 1500 ot. doporučuje podřadit, žádné dušení a taky při íce sešlápnutém plynu rovnou kazuje podřadit... a má to své ovoce, na pspritmonitoru jsem tuším 8. z 40.
Avatar - Ada je zase tady
22. 9. 2014 10:00
Víte, proč...
... se tomu říká Blijo, resp. Carrefour? A co jiného by vás napadlo, když se řidič musí pod volantem dívat na ty dvě šklebinky? [odkaz] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
64
Avatar - grifith
22. 9. 2014 10:04
Re: Víte, proč...
Jsme rádi, že jsi svou fundovanou troškou taky přispěl do tohoto diskuzního mlýna. Holt odborník se pozná hned >:D :yes:
22. 9. 2014 10:06
Re: Víte, proč...
Ádo, trochu shovívavosti! Má to diesel a netahá to břicho po zemi.
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 10:15
Re: Víte, proč...
no ale po pravde... nemohli tam dat klasicke pekne budiky? preco musia francuzi vzdy nieco urobit inak? Preco moze mat koleos ( vzhladovo priserny ) krasne budiky a krasny captur ma zase priserne budiky..... rozumie niekto tomuto zmyslaniu renaulta?

Klasickymi budikmi sa neda nic pokazit.... koleos ich ma inak vazne hezke....
Avatar - grifith
22. 9. 2014 10:21
Re: Víte, proč...
A proč? Aby pár hýkalů řeklo, že to je tak správně? Neblázni. Třeba ty by sis něco podobného nepořídil ani s normálními budíky a jak prodeje ukazují, tak zřejmě to nebyl krok špatným směrem.
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 10:21
Re: Víte, proč...
Náhodou, pro Ádu maj tu výhodu, že maj "ocejchování" číslama v rovině! To je dost zásadní pro výběr auta! >:D I když jen u otáčkoměru, ale co sem měl možnot, tak ten digitální tachometru ukazuje taky rovně >:-[]
22. 9. 2014 10:22
Re: Víte, proč...
A jaký je problém s těmi budíky v Capturu?
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 10:27
Re: Víte, proč...
Když to auto Topper zkoušel, tak se mu přišly málo čitelné...... >:-[] >:D
22. 9. 2014 10:32
Re: Víte, proč...
On je Topr zvyklej na ty korejský čísla ve feldě, tak ho ty digitální francouzský čísla matou... :-) Ale hlavně, že na tom Capturu našel něco proti Renaultu. To je u něj poslední půlrok normální.

Topre, že Captura ta 2008 drtí, viď. >:D Zlatý tvoje předpovědi. Jestli takhle průserářsky dopadne Twingo, pak můžou u Renaultu už teď slavit. ;-)
Avatar - grifith
22. 9. 2014 10:34
Re: Víte, proč...
Bez klíče a přes sklo toho stejně moc neuvidíš >:-[]
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 10:37
Re: Víte, proč...
No právě... >:-[]
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 10:44
Re: Víte, proč...
vadi mi digitalny displej.... mam radsej klasicke rucicky , proste klasicke budiky .... nie digitalny rychlomer.... z toho som mal nocne mory uz v yarise I. .... napriklad uz aj podla polohy rucicky uz zhruba vies ze kolko ides... nemusis ani dokonale pozerat na presne cisla... kde ukazuje rucicka.... ale na digitalnom rychlomeri sa musis sustredit na cislo ktore musis precitat.... skus si to sam.... zober si hodinky a dva dni nos rucickove primky ..... a potom dva dni digitalky casio .... sam uvidis v com je rozdiel...

inak v sucasnom yarise uz tiez chlapci prisli na to.... ze sol ( digital ) nie je nad zlato ( rucicky )
22. 9. 2014 10:48
Re: Víte, proč...
Co to plácáš? U ručičky ZHRUBA víš, kolik jedeš, u digitálu to koutkem oka vidím úplně přesně. A soustředit se na číslo opravdu nemusíš. Srovnání s hodinkama silně kulhá, protože na tachometru většinou vidíš jen dvě čísla, na hodinkách šest... Topre, ty musíš bejt pilot. Snad tě nepotkám na silnici...

Ty bys potřeboval ručičky jen proto, že z těch teček, co produkuješ, už tě přecházej oči. Zkus míň tečkovat, víc psát velký písmena, a hlavně, psát rozumně a k věci... Poslední dobou, s prominutím, bleješ samý s.ačky...
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 10:50
Re: Víte, proč...
jasne ze viem... ked mam rucicku v pravom uhle tak viem ze idem zhruba povedzme 50tkou ale pri digitalnych cislach musis sledovat cislo.....

v pohode... tvoj nazor na mezaujima ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
22. 9. 2014 10:52
Re: Víte, proč...
Neboj, Topora na ulici rozhodně nepotkáš................................… /leda že byste mu někdo dali pod stromeček dárkový poukaz ze slevomatu - jízda v porsche za polovinu/ >:D :-! :yes:
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 10:55
Re: Víte, proč...
;-) to bolo dobree :yes:

vianoce sa uz blizia >:D
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 10:59
Re: Víte, proč...
Nepotěšila by ho spíš více "Jízda v Ceedu" ? >:D
Avatar - grifith
22. 9. 2014 11:03
Re: Víte, proč...
Nene, já myslím že si předčasné Vánoce udělá jízdou v nové Fabii, to bude orgasmus... pak očekávám přejmenování na Škoda World ;-)
Avatar - Ozzman
22. 9. 2014 11:11