Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Emel
Jméno
| 22. 9. 2014 09:15
Docela by mě zajímalo, co vedlo renomovanou francouzskou automobilku k tomu, spojit top verzi svého auta se skandinávským výrobcem ponožek. Jestli třeba vzali seznam, zavolali do Vuittonu, pak do Armaniho... a konečně Hansen jim na to kývl ;-) ?

Jinak ale proč ne, ta barva je super, i uvnitř to vypadá hezky... byť teda chrom na zrcátkách a kevlar na volantu bych si klidně odpustil.
Jméno
| 22. 9. 2014 09:37
HH je celkem vyhlasene na poli outdoor obleceni, mimochodem ponozky ma pod svou znackou treba i Hugo Boss nebo tebou zmineny Armani ;-)
Avatar - Emel
Jméno
| 22. 9. 2014 09:43
Celkem vyhlášené na poli outdoor oblečení, to mi připomíná Cimrmanův "světový věhlas zejména na Litoměřicku" ;-) . Prostě... nic proti HH, jen mi to na první pohled nepřipadá jako logická volba pro francouzskou automobilku.
Avatar - J@...
Jméno
| 22. 9. 2014 09:45
Předběhl jsi mě.
Jméno
| 22. 9. 2014 17:10
HH je ale opravdu hodně vyhlášená značka a nic neříká snad jen těm, kteří si vzpomenou na Armani. Ale ty asi znáš nějaké jiné outdoorové velikány.
Avatar - Emel
Jméno
| 22. 9. 2014 17:43
Vybaví se mi Mammut, Northface, Columbia, Salewa... nebo české Alpine Pro a Klimatex... ale třeba i u té Salewy bych se ptal proč.
Jméno
| 22. 9. 2014 17:54
To je ale tvůj problém, že nemáš přehled. Asi tě lyžování, outdoor nebo jachting nezajímají. Ale pak nechápu, proč o jedné z nejstarších značek, známé po celém světě, vůbec něco píšeš.
Avatar - Emel
Jméno
| 22. 9. 2014 22:32
Hlavně se teď nezkoušej situovat do zkušeného jachtaře... to by byl ten nejsrandovnější důkaz toho, jak taková volba cvičí s osobnostmi fanoušků :-)
Jméno
| 23. 9. 2014 15:02
Co to zase meleš. Myslel jsem, že ses už ztrapnil docela dost. Ale tobě očividně chybí jakákoliv sebereflexe. Mě jachting vůbec nezajímá a značku HH znám přesto hodně dlouho. Stačí si někdy kupovat něco na lyže. Já osobně třeba tuto značku moc nemusím, ale nebudu kvůli tomu psát, že jde o neznámou značku. Tato diskuse je o ničem. Přesvědčovat nějakého ňoumu, že HH je celosvětově známá značka, je nad moje síly. V tvém světě je asi normální, že absolutně neznámá firma HH je partnerem mimo jiných i amerického olympijského lyžařského týmu. :-)
Avatar - J@...
Jméno
| 22. 9. 2014 09:45
HH "vyhlášené" na poli outodoor oblečení je dosti silné tvrzení, to je něco jako kdyby Hyundai o sobě prohlásil, že je vyhlášený na poli prémiových značek. ;-)
Značky jako Craft, North-face, Hardware moutain, Mammut, Ice-breaker to o sobě prohlásit mohou, HH rozhodně NE!
/to můžou v HH tvrdit maximálně nějaké blondýně na Chodově/
Avatar - marek.g
Jméno
| 22. 9. 2014 11:20
škoda,že není Captur Jack Wolfskin :-( To bych o něm i uvažoval >:D
Jméno
| 22. 9. 2014 11:24
A nebo Captur Martens... I když to by asi byly jiný značky a jiný končiny... :-)
Avatar - Katikakus
Jméno
| 22. 9. 2014 16:02
Helly Hansen je znacka znama hlavne mezi jachtari. Znacky jako North sails, Musto, Gill, Aigle ci Jeantex 99 procent lidi take nezna a presto jsou vyhlasene - prave mezi jachtari, stejne jako Helly Hansen.
Avatar - Emel
Jméno
| 22. 9. 2014 16:06
Na Litoměřicku ;-)
Avatar - Katikakus
Jméno
| 22. 9. 2014 16:10
Nejenom tam. Ja mam od nich rukavice a jako team jsme na more pouzivali jejich heavy bundy - nez jsme presli na Musto.
Jméno
| 26. 1. 2015 11:20
Já myslím ze není důležité s jakou outdorovou znackou spolupracuje. Tam šlo spíše o to udělat z captura společníka pro lidi který se outdooru věnuji. Je to proste stylovka, nic víc bych v tom nehledal. Trochu upravili exterier a interiér dali tam ovladač na kontrolu trakce kterej si myslím ze je trochu zbytecnej a je to. Diskuse o HH jestli je top nebo je naprd je asi zbytečná. Každý má na ni jinej názor stejne jako má každej svůj názor na značky aut.
Avatar - Ozzman
Jméno
| 22. 9. 2014 09:51
Jo.. ponožky Hugo Boss mam někde v sušplíku >:-[] Z výprodeje 5ks za 5 éček >:D neber to >:-[] Ještě je narvat do sandálů, aby to každej viděl, jak je českym zvykem >:-[] >:-[]
Avatar - Emel
Jméno
| 22. 9. 2014 12:00
Ono ani s tím Bossem by to nebylo úplně košer... co když Boss není můj styl? Teda chápu, že cílovka malého SUV to asi tak neprožívá... ale podle mě pokud už něco takového dělám, pak by to měla být jen nějaká limitka, kterou si koupí hlavně ti, kteří mají k té dané značce oblečení silný vztah... a ne všichni co chtějí vybaveného Captura a o nějakém Hansenu nikdy neslyšeli. Tím spíš, že na autě je to vidět (logo na boku, nápisy na prahu.

Kdysi tu byly Renaulty v edici Benetton, to byla z mého pohledu lepší volba, navíc Benetton měl s Renaultem techtle v F1.
Avatar - grifith
Jméno
| 22. 9. 2014 12:05
Ono jde spíše o prosté označení výbavy a jestli to jméno patří té či oné značce je zejména pro zákazníky podružné. Nebo myslíš, že by tento model získal více zákazníků pouhou změnou názvu výbavy na Benetton? Nehledal bych za tím vědu ...
Avatar - Emel
Jméno
| 22. 9. 2014 12:13
Jsou lidé, pro které je oblečení součást jejich ega, jejich stylu. Pak mi nepřijde úplně šťastné podsouvat jim nějakou značku, která pro ně naopak nic neznamená.

V principu je Benetton stejný, ale má v mých očích pár výhod:
1) renomé značky - Benetton je mnohem známější než jakýsi Hansen - jako stáj Formule 1, jako autor kontroverzních reklam... Colours of Benetton apod.
2) Ta Formule 1 - Benetton má k Renaultu vztah, byl to odběratel motorů Renault v F1, takže na otázku "Proč zrovna Benetton?" existuje logická odpověď. Ale co odpovíš na otázku "Proč právě Hansen"?
3) pokud si pamatuju, bylo to tehdy lépe pojaté, byla to opravdu relativně limitka a auta s každým kusem karoserie v jiné barvě byla přesně v duchu Benettonu...
Avatar - grifith
Jméno
| 22. 9. 2014 12:21
Myslím, že to ženeme až moc do extrémů. Pokud bychom se bavili o spojení s Bentley, RR nebo nějaké podobné značky, kde toto může hrát určitou roli, pak budiž. Ale zde nejde prioritně o nějaké podvědomé vnímání dalšího, pro někoho zcela nepatřičného brandu. Běžného zákazníky bude jen stěží zajímat jak se nejvyšší výbava jmenuje a proč je toto jmén spojeno zrovna s HH. Mnoho z nich také ani nebude tušit, že někdy nějaký Benetton měl ve F1 co dočinění s Renaultem.
Beru to spíše jako otázku k zamyšlení, proč právě HH, ale že by to mělo nějaký vliv na zákazníka, to se osobně nedomnívám.
Avatar - Emel
Jméno
| 22. 9. 2014 13:11
Pořád mi nebyla zodpovězena otázka, proč se to nejmenuje prostě Initiale nebo Dynamique nebo nějak normálně. Chápal jsem proč Benetton, ale proč HH nechápu.
Avatar - maros
Jméno
| 22. 9. 2014 13:18
Přesně tak. Ještě bych pochopil CG jako Carlos Ghosn, ale HH :-O
Avatar - grifith
Jméno
| 22. 9. 2014 13:22
Otázka vhodná pro vedení či spíše marketingové oddělení, nejspíš prostě proto, že někdo z manažerů zrobil danou akvizici. Byla levnější? Nebo to byla jediná značka co kývla? kdo ví....
Avatar - Emel
Jméno
| 22. 9. 2014 13:21
A ještě doplnění... já z toho nechci dělat nějaký problém nebo kritizovat Renault, je to ve své podstatě jedno, jméno jako jméno. Jen říkám, že by mě zajímaly důvody té volby.
Avatar - grifith
Jméno
| 22. 9. 2014 13:24
Ano, jako zajmavost proč právě spojení s tímto brandem, proč se to nedozvědět. Třeba v dánsku existuje nějaké skryté spojení obou značek a nápad vznikl zde... kdo ví.
Jméno
| 22. 9. 2014 17:18
Tady nejde o to, že je to nějaká lépe vybavená verze. To ti opravdu nedocvaklo, že to spojení je kvůli tomu, že Captur má v této verzi Extended Grip.
Avatar - Emel
Jméno
| 22. 9. 2014 17:35
Nechtěl bych v baru kolegům vysvětlovat, že Helly Hansen je přece ta slavná outdoorová značka a že se tak Captur jmenuje proto, že má Extended Grip (který nefunguje).
Jméno
| 22. 9. 2014 17:58
Hlavně, že budou znát Armani, Hugo Boss,... Pokud by se však o to opravdu zajímali, tak si to zkus nastudovat:
"LIMITED-EDITION RENAULT CAPTUR HELLY HANSEN: THE ADVENTURE STARTS HERE!
Renault has joined forces with the outdoor sport and leisure clothing brand Helly Hansen to market the first Renault Captur to feature Extended Grip, a system designed to optimise traction performance whatever the conditions.
Exclusively, the limited-edition Helly Hansen version of Captur can be ordered in Flamme Red, and generous use of the colour has been made inside the cabin, too. The rugged appeal of this version of Renault’s urban crossover is reinforced by the fitment of front and rear skid plates and 17-inch wheels.
Renault Captur Helly Hansen’s standard equipment package includes the R-Link multimedia tablet with touchscreen display, plus a long list of other comfort-enhancing features.
Leather upholstery is also available exclusively for this limited-edition version (standard or optional depending on market).
Any of the engines available in the Captur catalogue can be specified for the limited-edition Helly Hansen version which is due to go on sale in June in most European markets, followed by a September release date for France, the Netherlands, Belgium and Spain.
The range of the brand’s first urban crossover, Renault Captur, has been expanded by the introduction of a new limited-edition Helly Hansen version developed in association with the celebrated Norwegian outdoor sport and leisure clothing brand founded in 1877. The new addition features a distinctive adventurer look thanks to its exclusive Flamme Red finish, making it the only version of the model to offer this body colour, as well as to its Platine Grey front and rear skid plates and 17-inch black diamond-effect alloy wheels. HH badging on the wings portray indicates the car’s association with Helly Hansen.
“We’re excited to team up with one of Europe’s leading car manufacturers. Helly Hansen has always been about protecting and enabling professionals that face extreme environments – and we’re known for our unwillingness to compromise between style and performance. We see the Captur Helly Hansen, as a great way to inspire urban consumers, and give them the confidence to go out and explore more of their world”, says Erik Burbank Vice President Brand & Marketing.
Captur Helly Hansen can be ordered in one of four two-tone finishes:
• Flamme Red with a black or ivory roof,
• Etoilé Black with an ivory roof,
• Cassiopée Grey with a black roof,
• Ivory with a black roof.
The limited-edition Helly Hansen version of Captur is equipped with exclusive new leather seats (standard or optional depending on market). Other specific interior embellishments include red dashboard trim strips, a ‘carbon fibre’ motif for the steering wheel insert, chrome door sill guards and front carpet mats.
Additional grip to facilitate driving whatever the conditions.
Renault Captur Helly Hansen is also equipped with the Extended Grip system first seen on Renault Scénic X-Mod in 2013.
This advanced technology is an evolution of the traction control system designed to optimise grip in difficult conditions, such as snow, mud, sand, etc.
A rotary control on the centre console allows the driver to select the ideal mode for the conditions. There are three modes (‘Road’, ‘Loose Ground’ and ‘Expert’), the first of which is the default choice for hard surfaces (dry, wet or ice).
The ‘Loose Ground’ mode puts the Extended Grip system in charge of the driven wheels. Engine torque and braking effort are automatically adjusted to permit more front wheel spin. This allows the M&S tyres (Mud and Snow) to clear mud or sand more effectively and therefore benefit from better grip.
By selecting the ‘Expert’ mode, the driver can control the delivery of engine torque to accelerate as he or she sees fit, while leaving optimisation of the braking effort to the system.
The Extended Grip system automatically reverts to ‘Road’ mode at speeds in excess of 40kph is the ‘Loose Ground’ or ‘Expert’ mode has been selected.
The system necessitates the fitment of Mud and Snow tyres, the specific tread pattern of which enables them to clear mud, sand or soft snow more efficiently.
About Helly Hansen Brand
Founded in Norway, in 1877, Helly Hansen continues to protect and enable professionals making their living on oceans and mountains around the world. Their apparel, developed through a blend of Scandinavian design and insights drawn from living in some of the harshest environments on earth, helps provide the confidence professionals need to step out into the elements and complete their jobs. The company invented the first supple, waterproof fabrics more than 130 years ago, created the first fleece fabrics in the 1960s and introduced the first technical baselayers made with Lifa® Stay Dry Technology in the 1970s. Today, Helly Hansen is the official uniform partner for more than 60 ski resorts and mountain guiding operations and has outfitted more than 33,000 mountain professionals. The brand's outerwear, baselayers, sportswear and footwear for winter, outdoor and water sports are sold in more than 40 countries. To learn more about Helly Hansen's latest collections, visit www.hellyhansen.com."
Avatar - maros
Jméno
| 22. 9. 2014 12:12
Tak co jim taky zbývá. Svoji značku už si zničili, tak se maskují za jinou. To jim ale stejně nepomůže, všichní ví, že je to Francouzký šrot.
Avatar - grifith
Jméno
| 22. 9. 2014 12:16
Oni se maskují za jinou značku? >:D Že ty moc dobře neumíš číst...
Avatar - maros
Jméno
| 22. 9. 2014 12:29
Částečně ano. Snaží si přivlastnit nádech, něčeho co je známe jako kvalitní. Alespoň přes firmu mimo obor.

Každopádně, ať se snaží, tohle jim fakt nespolkne nikdo >:D
Avatar - grifith
Jméno
| 22. 9. 2014 12:32
Je to prostě označení výbavového stupně, se značkou to nemá nic společného. JInak to je není nic nenormálního, dělá to tak mnoho jiných producentů. Ale chápu, je to francouz, tam je to hned vada ;-)
Avatar - maros
Jméno
| 22. 9. 2014 12:37
Tak výbavové stupně se přece můžou odlišovat normálně. Třeba Holobyt, Social, Lepší než MHD. To že použili výrobce, který představuje něco více, ve svém oboru, určitě není jen tak. Nebo mě řekni, kolik věcí tam HH dodal?
Avatar - grifith
Jméno
| 22. 9. 2014 12:48
A proč by tam měl HH něco dodávat? Domluvili se na s HH na použití jejich jména pro výbavvý stupeň. Co za tím hledáš ty, je věc jiná. Kdyby se jmenoval "Něco super pro marose" hned pro něj půjdeš?
Avatar - maros
Jméno
| 22. 9. 2014 12:55
Klidně ať si to nazvou "nejlepší výbava na světě". Stejně jim to nikdo neuvěří. Nejde o slova, ale o činy a tam bohužel stále nic. Až začnou dělat auta kvalitně, tak se jim to prodá s libovolným názvem. Teprve pak bych pro to možná šel. :-!
Avatar - grifith
Jméno
| 22. 9. 2014 13:01
Ale ty nemáš vůbec žádné ponětí o tom, jaká auta dělají, ty jsi "odborník", který měl holou zadnici a vzhledem k absenci zkušeností a znalostí koupil hroznou popelnici. Za to opravdu francouzská auta nemůžou.
A nebudeš věřit, ale lidi to Renaultu žerou i s navijákem, evropské prodeje Clia a Capturu jsou myslím velmi pádným důkazem pro popírače kvalit tohoto francouzského výrobce.
Jméno
| 22. 9. 2014 13:18
Ty si "nikdo", presne si to trafil.
Pravda je taka, ze Renault a rovnako aj PSA si daju na kvalite velmi zalezat, napr. pre prevodovky Getrag ma Renault normy prisne ako Volvo. Na kvalite si daju velmi zalezat prave preto, ake meno ziskali v minulosti.

Za to, ze daktori spia 15-20 rokov tvrdym bezvedomim Ruzenky (maroska) uz nie je chyba Renaultu.
Avatar - maros
Jméno
| 22. 9. 2014 13:24
Tak normy jsou jedná věc a realita druhá.
Jméno
| 22. 9. 2014 14:01
Realita je taka, ze ty zijes v obdobi sociku a povazujes to za studnicu mudrosti.
Ostatni vidia vyschnutu studnu a klepu si na celo, kedy do nej prestanes zizat.
Jméno
| 22. 9. 2014 12:56
Renault Clio Williams.
Ti kluci z Williamsu jsou úplné blbí, co? :-)
Avatar - AUDIRS6
Jméno
| 22. 9. 2014 13:54
hmm, to bola ešte trochu iná éra...na ktorú ja budem už len s nostalgiou spomínať. :-!
Jméno
| 22. 9. 2014 19:47
Nespolkne nikdo? Přečti si ten test a nastuduj prodeje v Evropě marosi, ať tu nejsi za troubelína ;-)
Jméno
| 22. 9. 2014 17:06
Ten chrom si tam dávat nemusíš. Můžeš ho na všech místech (včetně zrcátek) nahradit černou nebo slonovou kostí. Pokud nechápeš proč si Renault vybral značku Helly Hansen, tak asi markeťáci od Renaultu něco podcenili. Popravdě si ale myslím, že většina lidí to spojení docela dobře chápe.
Avatar - Emel
Jméno
| 22. 9. 2014 17:33
Já myslím, že to docela dobře chápe tester:
Zatímco základní model je ryze městským prostředkem, vzhled Helly Hansen chce automobil přiblížit drsnějším SUV. Příliš se mu to ale nedaří. Auto sice dostalo ochranné kryty nárazníků, jejich jednoduché zpracování (nejsou hliníkové, ale plastové), sedmnáctipalcová lesklá kola a celkový vzhled dávají jasně najevo, že verze Helly Hansen je spíše funkční městská obuv než trekkingová bota do hor.

Ale dobře, to nemá být vyloženě kritika, že je Captur městským autem co si hraje na SUV je v zásadě v pořádku... jak říkám, zarazila mě volba mně neznámé značky nefrancouzského původu bez vazby na automobilismus nebo Renault, toť vše.
Avatar - Katikakus
Jméno
| 22. 9. 2014 18:03
Ve Francii je, narozdil od CR, jachting velmi popularni sport. Neni prekvapenim, ze nejslavnejsi jachtarska skola Les Glénans funguje prave ve Francii. Les Glenans trenuje nejlepsi svetove jachtare, ucastniky pripravuji na tak narocne zavody jako je Rolex Cup ci solo preplavby Atlantiku. To by mohlo byt za volbou prave znacky zname ve svete jachtingu.
Avatar - Emel
Jméno
| 22. 9. 2014 22:30
Aha, proto francouzská loď poprvé a naposledy ten Rolex Cup vyhrála v roce 1967 ;-)

Ale ok, beru, že malá popularita jachtingu v ČR může být důvod, proč ta značka u nás není tak populární a jinde třeba jo.
Jméno
| 23. 9. 2014 13:12
si sa nejak zahryzol. Myslím, že logika je celkom jasná. Spojenie so značkou, ktorá má meno na poli autdoru môže pomôcť vnímaniu crosssuv charakteru auta a posunúť imidž, tam je logika v poho. Pokiaľ ide o výber konkrétnej značky, tam vždy po nápade príde rokovanie koľko kto za čo a či vôbec. Možno tam bol aj bene aj ja neviem kto a nakoniec z toho vyšiel HH. To ako keď ja prídem do šourúmu Porsche a odídem s leonom, né že by to znamenalo, že by Porsche nebolo lepšie, keby.
Avatar - J@...
Renault
| 22. 9. 2014 09:25
Renault captur 1,5 dCi - oděvy Tesco. To by mi sedělo líp. >:D :-! :yes:
Avatar - Emel
Renault
| 22. 9. 2014 09:50
O tom nevím, ale prý se chystá zvláštní edice Up! Kik!
Avatar - Ozzman
Renault
| 22. 9. 2014 09:53
Ještě že ne Rapid-Coop :D:D:D
Renault
| 22. 9. 2014 09:52
No jestli se nepletu, tak třeba taliáni taky dělají limitované edice některých modelů spojené s módními značkami.
Renault
| 22. 9. 2014 13:44
Ano například Fiat 500 Gucci
Avatar - Emel
Renault
| 22. 9. 2014 14:05
Gucci je ale taky trošku jiná liga než HH, minimálně co do popularity.
Renault
| 22. 9. 2014 14:19
Však taky 500 je jiná liga oproti Capturu
Avatar - Emel
Renault
| 22. 9. 2014 14:20
Promiň, ale není.
Renault
| 22. 9. 2014 14:24
že vyjde nová hvězda ještě neznamená že se na nebi i udrží...
Avatar - Emel
Renault
| 22. 9. 2014 14:29
Že se stará hvězda drží už x let taky neznamená že se udrží.

Možná bys měl specifikovat, v jakém ohledu jsi tu "jinou ligu" myslel...
Renault
| 22. 9. 2014 15:15
"Jiná liga" je hodně silný termín, ale pravda je, že F500 se v rámci segmentu prodává za výrazně vyšší ceny než konkurence. Jeho ceny jsou srovnatelné s kompakty. Takže z tohoto pohledu je ve srovnání s Capturem trochu exkluzivnějším zbožím.
Avatar - Emel
Renault
| 22. 9. 2014 15:17
F500 v top výbavě je kolem 450, Captur je někde přes 500... jo, Captur je trošku větší kus auta, ale technicky je to Clio a rozdíl v ceně Clio / Captur taky není zase tak velký.
Renault
| 22. 9. 2014 15:23
Myslel jsem to při srovnání cen v rámci segmentu. F500 vs. ostatní miniauta a Captur vs. malé crossovery.
Avatar - Emel
Renault
| 22. 9. 2014 15:32
Jak se píše v článku, i Captur je dražší než ostatní malé crossovery... ok, asi ne o tolik.
Renault
| 22. 9. 2014 14:20
Nebo GranCabrio Fendi.
Avatar - maros
Renault
| 22. 9. 2014 12:13
U Frantíků tak leda Norma Discount.
Avatar - KANKUNEN
Clio a Captur - Renaultí trefa století,
| 22. 9. 2014 09:29
jen snad nezačnou znova vymýšlet kreatury a cpát se mezi prémii. Dokonce i poslední Nissany vypadají hodně dobře.
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
| 22. 9. 2014 09:35
Pane Bureš, rád bych se Vás zeptal, proč Vám vadí umístění tlačítka na aktivaci tempomatu? Kolikrát jste na něj sáhl? Já mám nového Megana od března, a na to tlačítko jsem sáhl jednou - při odjezdu ze salonu. Pouze jsem aktivoval tempomat a od té doby není potřeba ho znovu zapínat a tempomat ovládám na volantu... Chápal bych to ve chvíli, kdy přepínáte mezi tempomatem a omezovačem... Ale to jste asi nedělal. Děkuji za odpověď. :-)
PS: Konečně někdo z redakce, komu nevadí ovládání pod volantem. :-)

K autu: Určitě Captur vypadá k světu. Jako druhé auto do rodiny, proč ne. Tohle se Renaultu povedlo. Jako ostatně poslední dobou skoro všechno. Nezbejvá než doufat, že další modely dopadnou stejně.
Avatar - Emel
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
| 22. 9. 2014 09:40
Jako ostatně poslední dobou ještě Clio ;-) .

Za půl mega je to poněkud drahé, ale každá sranda něco stojí a pokud si někdo chce připlatit raděj za sedačky a pěkný design než třeba za lepší dynamiku, tak vcelku nic proti tomu.
Avatar - Ronault.
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
| 26. 9. 2014 21:21
No já se informoval u prodejce a drtivá většina i u nás kupuje vybavenější verze a velmi často s EDC. No a teď jsem v HR, které jsem komplet projel a pokud uvidíš Caprtura, kterých tady jezdí rozhodně více než dvojkových Fabií (těch jsem napočítal 5 za 14 dní, Polo ale na každém rohu), tak zásadně specificky nakonfigurovaný, vždy Alu kola, jiná barva střechy, doplňky...
Avatar - grifith
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
| 22. 9. 2014 10:01
Souhlas, u Renaultu se poslední dobou daří a dvojka Captur a Clio jsou jasným důkazem. Captur je povedeným crossoverem, kterému by k ještě vyšším prodejům pomohlo relaltivně málo - výkonnější naftová verze (prakticky nulový výdaj při nasazení 81kw verze) a 1,2 TCe s možností volby manuálu.
Tlačítko zapnutí tempomau j dle mě naopak zvoleno dobře, jak sám píšeš, jednou jej zapneš a nemusíš se naprosto o nic starat, další ovládání probíhá na volantu. A ovladání audia pod volantem mě osobně přijde velmi intuitivní, stačí pár kilometrů ;-)
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
| 22. 9. 2014 11:17
Ano, to je možné řešení mít tempomat zapnutý pořád. Nicméně jsem občas omezovač rychlosti zapnul (třeba při jízdě po městě), navíc konkurence umí umístit ovládání na viditelnější místo.
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
| 22. 9. 2014 11:23
Díky za odpověď. Pokud jste přepínal i na omezovač, pak malinko chápu. Na druhou stranu na viditelné místo Renault umístil tlačítka tempomatu (4 na volantu), kdežto konkurence má páčku ukrytou pod volantem. Ale to by asi bylo na delší přehazovanou. :-) Díky
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
| 22. 9. 2014 14:30
I páčka se dá ovládat poslepu. Co mi vadí, je množství variací. Jak u páček, tak u tlačítek na volantu. Při častém střídání aut to dokáže zamotat hlavu.
Avatar - Ronault.
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
| 26. 9. 2014 21:24
No já bych ani neviděl problém v tom, to tlačítko je hned vedle řadící páky, tam kde má třeba koncern VW přepínání spousty věcí, včetně parkovacích senzorů, stavitelnosti podvozku... a nikkdo to nikde nekritizuje, proč?
Avatar - kosmonaut
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
| 22. 9. 2014 17:22
Hele ono není špatné ten čudlík on/off mít někde poblíž. Pamatuji, jak jsem před pár lety také pořád jezdil s tempomatem ve stand-by režimu, přece to vole nebudu vypínat. No a jednou takhle v zatáčce kde to znám, pohoda jahoda, dívám se po všech čertech, ladím rádio, prst v rypáku a já nevím co ještě, omylem jsem zmáčknul "res" (když v paměti jsem měl nějakých 150 z dálnice) a ono mi to podřadilo a vystřelilo tak že jsem málem vylítnul ze silnice do stromu. Od té doby ten bazmek raději vypínám natvrdo pokaždé, když to nevypadá že bych ho užil. Od toho je dobré ten čudlík mít někde poblíž.
Na druhou stranu, tohle novinářské spílání ergonomii jsou takové malichernosti, které by mne na5írali snad jedině, kdybych každý den měl jiný vůz. Jinak si člověk vše zajede během pár kilometrů. A navíc osobně nemám problém si auta "pamatovat", jezdím najednou více auty (evropskými, japonskými, amerikami) a když semtam hledám stěrače na blikačích, spíš si řeknu, že já jsem ten blbej, kdo si to nepamatuje.
Avatar - grifith
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
| 22. 9. 2014 17:31
Poblíž čeho bys jej chtěl mít? Jak říkáš, pokud jej chceš či potřebuješ vypínat/zapínat tempomat, pak to ani u Renaultu není problém. Je prostě jen na jiném místě než u jiných značek. Takže jak správně píšeš, je to pouze o zvyku ;-) pár kilometrů a nemáš problém téměř s žádným modelem. ;-)
Avatar - kosmonaut
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
| 22. 9. 2014 20:31
Ale tak valná většina aut co jsem řídil má ten on/off vypínač s ostatními čudlíky tempomatu (zjednodušeně +/res, -/set, cancel) v jednom prostoru (napravo) na volantu. Prostě u sebe.

Jak jsem psal, mi je to vcelku jedno, já bych si zvykl i kdyby bylo na stropě. Ale máš občas na diskusích přizdi5ráče, co kvalitu auta hodnotí slohovým cvičením o měkkosti plastu na švihadle, nebo fontu digihodinek v palubce, tak jsem od nich chtěl utržit pár zdvižených palců, abych si zpříjemnil pondělí ;-)
Tlačítko tempomatu (otázka pro pana Bureše)
| 22. 9. 2014 20:40
Kosmonaute, děkuju, dneska byl takovej den blbec. A teď tady čtu tvůj příspěvěk a tečou mi slzy od smíchu. Dík, tos mě fakt pobavil. Dík. >:-[] :yes: :yes: :yes:
mestske vozitko a rakovinomet??
| 22. 9. 2014 09:55
tady se asi někdo zblaznil
Avatar - J@...
mestske vozitko a rakovinomet??
| 22. 9. 2014 09:57
Klíííd, captura máš hned, rakovinu za čas.....................................… to se vyplatí! >:D >:D >:D
Avatar - grifith
mestske vozitko a rakovinomet??
| 22. 9. 2014 10:03
A proč bys jej měl používat pouze do města? Každý ať si pořídí, co uzná za vhodné. Máš-li vyšší nájezd, proč nevzít diesel? On není jedinou volbou pro Captur....
Avatar - Ozzman
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 09:57
Nejsem cílovka, ale to auto své kvality nezapře. Těší mne, že autor nehaní Renault za ovládání pod volantem ( pro mě zdaleka nejlepší řešení ) a vyzdvihuje kvalitu interiéru, kterou mohu jen potvrdit. Zaráží mne, že se nepodařilo vypnout "otravný" ukazatel ekojízdy, opravdu jste to tak urputně hledali, nebo ste to při prvním pokusu vzdali?
Podobná věc mne také rozčiluje třeba u Oktávky, kdy mi pořád nutí rychlostní stupně... >:D

Jestli se prodávají takto drahé verze i v ČR, tak to s pověstí Renaultu nebude tak špatné, jako to tady na diskuzi vyplývá, já bych už za 500 tisíc lovil v jiných vodách, ale proti gustu. Renaultu to přeju :-)
Avatar - J@...
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 10:09
Ha, ha jak říkáš, vlezeš do nějaké např. 1,4 benzin s vlažným zátahem, ta má jak je dnes moderní pseudo-ukazatel řazení, a kdyby ses tím bezvýhradně řídil, tak na prvních 300 m vyskládáš kvalty a do mírného kopce jedeš 55 Km/hod. na pětku, nebo šestku. Motor má v tu chvíli možná chuť se na to vys........t. :-(
Avatar - Ozzman
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 10:18
Jasně, třeba jedeš dlouhej táhlej na 4ku a bliká na tebe kontrolka, ať řadíš nahoru, jenže když zařadíš, tak přestaneš zrychlovat >:D A navíc třeba u ty Škodovky to vypnout nejde >:D
Avatar - Emel
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 10:22
U Octavie mi to vcelku vyhovuje... dokonce už mi to jednou radilo i podřadit, ale hlavně to vizuálně zapadne a nebije to do očí.
Avatar - Ozzman
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 10:24
Tak s podřazením sem se snad nesetkal, to sem udělal instinktivně dříve.. nebo sem to nezpozoroval blikat :-) Každopádně já to nevidim u žádného auta jako nějaký extra problém, hlavně, že komu to vadí, tak to může vypnout ;)
Avatar - Emel
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 12:01
No ono to nebliká, je tam nenápadné bílé číslo, které pokud se na něj nesoustředíš tak tě nijak neruší.
Avatar - Ronault.
Drahý fešák
| 26. 9. 2014 21:28
Takl nevím jak u Capturu, ale u Meganu to ve stoupání radí klidně podřadit i při vyšších otáčkách, není to nastavené jen dle rozmezí ideálních otáček, ale taky dle toho, jak máš sešlápnutý plyn, takže pokud mám v 80 zařazenou šestku a šlápnu na podlahu, tak mě to vybídne podřadit až na 4.
Avatar - grifith
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 10:11
Takto drahá verze je na trhu teprve třetím měsícem. Mslím, že autor chtěl naznačit, že se u Capturu neprodávají pouze nejlevnější verze a ne, že se prodá vše pouze v TOPu. Ony cenovky do výbavy Intense nejsou zase tak přehnané.
Avatar - Ozzman
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 10:17
Já vím, že ne, jen konstatuji, že za 500 tisíc máš už celkem slušný výběr a osobně bych místo stylovky sáhl třeba po QQ, nebo bych uvažoval o Tiguanu :-)

A proto bravo Renaultu, že neprodává jen holobyty v základní výbavě :-)
Avatar - grifith
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 10:24
V základu nejsou takové možnosti invidualizace, čili zákazník jde vcelku logicky výše. Ano, za půl míče je možnost jiného výběru, za 400 už to budeš mít horší. ;-)
Za modely jako jsou Clio a Captur lze Renault jednoznačně pochválit.
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 11:33
Jelikož mně ten ukazatel opravdu vadil, prolezl jsem menu dokonce víckrát. Nicméně vypnout se mně to zkrátka nepodařilo.
Avatar - grifith
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 12:00
A ani servis nebo zastoupení Renaultu nedokázalo pomoci?

Edit. V manuálu k R-Linku by v menu Nastavení vozidla měla být možnost funkce "nastavení ukazatele stylu jízdy na přístrojové desce". Zda-i tomu tak bylo u testovaného modelu netuším.
Avatar - Ozzman
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 12:00
A co manuál? :-) Zkoušel jste? Já taky jako každý chlap toto ignoruji, ale když musíš tak musíš... >:D
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 14:38
To jsem jediný chlap, který čte manuály? :-) Tím spíš, když čekám na nové auto. Alespoň chvíli nehypnotizuji telefon. >:D
Avatar - grifith
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 14:44
Ne nejsi, určitě nás takových bude víc >:-[]
Avatar - Ozzman
Drahý fešák
| 22. 9. 2014 19:30
Jak k čemu >:D K autu jedině když vyskytne nějakej problem, třeba kontrolka co neznám, nebo chci vyměnit třeba žárovku a podobně :-)
Drahý fešák
| 24. 9. 2014 13:14
Tak to já čtu manuály i kvůli skrytým funkcím. A ne vše je blbuvzdorné, někdy je třeba přesně dodržet instrukce pro zprovoznění. Rád se v něčem jen tak pohrabu, ale realita je, že manuály kolikrát čtu v rámci procesu výběru.

U aut je to z části dané čekáním. Manuál si vezmu od prodejce dopředu a čtu ho místo kontrolování e-mailu, zmeškaných hovorů, prohlížení katalogu, čtení recenzí atp. :-) Předávání je kratší a mohu dříve vyrazit na zajížděcí výlet.
Avatar - Ronault.
Drahý fešák
| 26. 9. 2014 21:26
Teda mě ten můj ukazatel řazení nevadí, dokonce podle něj jezdím, protože radí velmi rozumně, u nafťáku už 1500 ot. doporučuje podřadit, žádné dušení a taky při íce sešlápnutém plynu rovnou kazuje podřadit... a má to své ovoce, na pspritmonitoru jsem tuším 8. z 40.
Avatar - Ada je zase tady
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:00
... se tomu říká Blijo, resp. Carrefour? A co jiného by vás napadlo, když se řidič musí pod volantem dívat na ty dvě šklebinky? [odkaz] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - grifith
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:04
Jsme rádi, že jsi svou fundovanou troškou taky přispěl do tohoto diskuzního mlýna. Holt odborník se pozná hned >:D :yes:
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:06
Ádo, trochu shovívavosti! Má to diesel a netahá to břicho po zemi.
Avatar - 3_diamanty
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:15
no ale po pravde... nemohli tam dat klasicke pekne budiky? preco musia francuzi vzdy nieco urobit inak? Preco moze mat koleos ( vzhladovo priserny ) krasne budiky a krasny captur ma zase priserne budiky..... rozumie niekto tomuto zmyslaniu renaulta?

Klasickymi budikmi sa neda nic pokazit.... koleos ich ma inak vazne hezke....
Avatar - grifith
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:21
A proč? Aby pár hýkalů řeklo, že to je tak správně? Neblázni. Třeba ty by sis něco podobného nepořídil ani s normálními budíky a jak prodeje ukazují, tak zřejmě to nebyl krok špatným směrem.
Avatar - Ozzman
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:21
Náhodou, pro Ádu maj tu výhodu, že maj "ocejchování" číslama v rovině! To je dost zásadní pro výběr auta! >:D I když jen u otáčkoměru, ale co sem měl možnot, tak ten digitální tachometru ukazuje taky rovně >:-[]
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:22
A jaký je problém s těmi budíky v Capturu?
Avatar - Ozzman
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:27
Když to auto Topper zkoušel, tak se mu přišly málo čitelné...... >:-[] >:D
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:32
On je Topr zvyklej na ty korejský čísla ve feldě, tak ho ty digitální francouzský čísla matou... :-) Ale hlavně, že na tom Capturu našel něco proti Renaultu. To je u něj poslední půlrok normální.

Topre, že Captura ta 2008 drtí, viď. >:D Zlatý tvoje předpovědi. Jestli takhle průserářsky dopadne Twingo, pak můžou u Renaultu už teď slavit. ;-)
Avatar - grifith
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:34
Bez klíče a přes sklo toho stejně moc neuvidíš >:-[]
Avatar - Ozzman
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:37
No právě... >:-[]
Avatar - 3_diamanty
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:44
vadi mi digitalny displej.... mam radsej klasicke rucicky , proste klasicke budiky .... nie digitalny rychlomer.... z toho som mal nocne mory uz v yarise I. .... napriklad uz aj podla polohy rucicky uz zhruba vies ze kolko ides... nemusis ani dokonale pozerat na presne cisla... kde ukazuje rucicka.... ale na digitalnom rychlomeri sa musis sustredit na cislo ktore musis precitat.... skus si to sam.... zober si hodinky a dva dni nos rucickove primky ..... a potom dva dni digitalky casio .... sam uvidis v com je rozdiel...

inak v sucasnom yarise uz tiez chlapci prisli na to.... ze sol ( digital ) nie je nad zlato ( rucicky )
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:48
Co to plácáš? U ručičky ZHRUBA víš, kolik jedeš, u digitálu to koutkem oka vidím úplně přesně. A soustředit se na číslo opravdu nemusíš. Srovnání s hodinkama silně kulhá, protože na tachometru většinou vidíš jen dvě čísla, na hodinkách šest... Topre, ty musíš bejt pilot. Snad tě nepotkám na silnici...

Ty bys potřeboval ručičky jen proto, že z těch teček, co produkuješ, už tě přecházej oči. Zkus míň tečkovat, víc psát velký písmena, a hlavně, psát rozumně a k věci... Poslední dobou, s prominutím, bleješ samý s.ačky...
Avatar - 3_diamanty
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:50
jasne ze viem... ked mam rucicku v pravom uhle tak viem ze idem zhruba povedzme 50tkou ale pri digitalnych cislach musis sledovat cislo.....

v pohode... tvoj nazor na mezaujima ;-)
Avatar - J@...
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:52
Neboj, Topora na ulici rozhodně nepotkáš................................… /leda že byste mu někdo dali pod stromeček dárkový poukaz ze slevomatu - jízda v porsche za polovinu/ >:D :-! :yes:
Avatar - 3_diamanty
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:55
;-) to bolo dobree :yes:

vianoce sa uz blizia >:D
Avatar - Ozzman
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:59
Nepotěšila by ho spíš více "Jízda v Ceedu" ? >:D
Avatar - grifith
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:03
Nene, já myslím že si předčasné Vánoce udělá jízdou v nové Fabii, to bude orgasmus... pak očekávám přejmenování na Škoda World ;-)
Avatar - Ozzman
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:11
Myslíš, že začne naplno ventilovat koncernové sympatie? Už sem tu teda párkrát zahlédl, že dříve líbivé krásné tvary korejských aut nejsou vlastně nadčasové... ale že by až taková změna?

P.s. Nedávno sem nezamaskovanou Fabku potkal, pravděpodobně v nižší výbavě... zezačátku sem si ji speltl s 1. generací... byla i ve stejné modré barvě na plechu...
Avatar - grifith
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:16
V našich luzích a hájích se něco podobného zatím neobjevuje, takže na osobní dojmy si počkám. Každopádně adorace Fabie (resp. koncernu VW) od KW je více než jasná, ani bych se dalšímu přejmenování nedivil >:-[]
Avatar - pumpkin
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:16
Na jazdu v Ceede (už aj v novom kombi) stačí na Slovensku vykradnúť obchod a čakať. Polícia sa už o zážitok postará... Len aby neposlali sedmičkového Golfa, to by bola smola. >:D
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:30
To snad ne, netreba davat silne auta ludom, co to nevedia. Este by sme o toppera prisli [odkaz]
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 13:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 14:44
Chtěl jsi napsat čtyři, ne? Na vteřinu čas typicky nepotřebuješ (pokud vůbec dané hodinky vteřiny zobrazují). Nemluvě o tom, že i ručičkové hodinky bývají digitální (diskrétní). Ale to je na jinou diskuzi.
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:50
Jel jsem už v řadě aut s digitálním rychloměrem a odečítáním rychlosti jsem neměl problém. Výhoda toho digitálního je zase v tom, že číslice je veliká.
Avatar - 3_diamanty
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:55
mozno su velke ano.... v prvom yarise boli skutocne dost malicke... a tak trosku mimo zorne pole vodica.... ale pokial mozem vzdy budem preferovat klasicke budiky.... aj na hodinkach preferujem rucicky miesto digitalok.... niektomu to vyhovuje inak ... ale ja zase chcem klasicke budiky..... nevidim problem... navzajom sa teda nema zmysel presviedcat co sa komu viac paci.... ja mam svoj nazor a ty svoj.... ved to je ok..... ja volim soul... s budikmi za podobnu cenu a s gdi... ty zvolis captur s digitalnym stitom a povedzme s cdi..... je to ok.... kazdy mame svoju volbu

ja inak netvrdim ze ja captur zle auto... uspech ma a to sa pocita...... :yes:
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:01
V první Yarisovi byly číslice na rozdíl od klasického umístění naopak v zorném poli řidiče, protože byly jednak výš a také výrazně dál, takže nebylo nutné klopit zrak a přeostřovat na blízko, jako je to nutné u klasických budíků.
Avatar - 3_diamanty
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:04
ale boli v strede palubovky..... nie za volantom.... takze ak si chcel vidiet kolko slapes musel si hlavu pootocit doprava.... ak by si pozeral rovno na volant... a cestu.... tak v zornom poli hodnotu rychlosti neuvidis....
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:12
Pootočit hlavu doprava. A přitom možná stačilo jen mrknout očima, když už musíš na ta čísla zírat. >:D Ještěže sis nemusel přesednout na spolujezdce. Topre, Topre, ty už ses do toho zamotal a nevíš, jak ven. Hele, zkus zavolat do Kunovic do Rametu, aby vyráběli informativní radary s ručičkama, že ta čísla jsou nečitelná a musíš otáčet hlavou. >:D [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:18
tak radar ( aj digitalne informacne tabule )je nieco ine.... ;-) .. to uz zachadzame kdesi inde.... samozrejme ze nebudes na ceste pozerat na rucicky kdesi nad seba pri vjazde do tunela napriklad kde je obmedzenie rychlosti
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:19
Musel jsi se podívat lehce doprava ale nemusel jsi přeostřovat do blízka a klopit zrak dolů, takže ti zůstal směr jízdy v periferním vidění.

U budíků umístěných pod věncem volantu, musíš zrak sklopit a navíc přeostřit, takže ve výsledku oční kontakt se směrem jízdy na okamžik prakticky ztratíš.
Avatar - 3_diamanty
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:21
ja ti neviem.... mne vadilo to ze som sa musel hlavou otacat a sustredit sa na cisla ze kolko idem..... preostrenie zraku u klasickych budikov mi akosi nevadi..... hlavne ze to mam na ociach za volantom.... a su tam rucicky ... toto riesenie je uz osvedcene mozno uz 100 rokov... nie je o com spekulovat
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:27
Klasické umístění rychloměru je především otázka zvyku. Umístění, jako to měl Yaris, je z hlediska ergonomie lepší z důvodů, které jsem ti vyjmenoval. Ze stejného důvodu se mimochodem v poslední době rozšiřují HUD.
Avatar - 3_diamanty
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:32
mozno ten HUD casom nahradi aj klasicke budiky ... ale hadam k tomu nepride

suhlasim ze vsetko je vec zvyku.... ok... jasne clovek si zvykne prisposobi sa a neskor to berie ako samozrejmost ... ale mne sa to ani z hladiska prevedenia toto riesenie proste nepaci.... neposobi to na mna tak hodnotne a elegantne ako ked tam je klasicky pristrojovy stit.... je radost napriklad pozerat na palubovku P508.... radost vnimat tie ciachovane budiky..... predstava ze cumim na nejaku kaplicku s cislami ... to nie je ono... uz len z hladiska lasky k detailom a krase a hodnotam su klasicke budiky fajn.... a aj bezna skoda rapid ich ma krasne
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:37
Ano, klasické budíky se mi z estetického hlediska líbí také víc, ale to už je otázka vkusu každého soudruha. Původně byla ale řeč o ergonomii.
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 14:57
A proč jsi otáčel hlavou? Mně stačilo pohnout bulvou (avšak v druhé generaci).
Avatar - Emel
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 14:59
Když Topper má ještě bulvy první generace, beta...
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 15:04
>:-[]
Avatar - Ronault.
Víte, proč...
| 26. 9. 2014 21:31
Ty tomu rozumíš jako koza náklaďáku.
Avatar - Emel
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:50
Taky dávám přednost analogu... třeba pokud je potřeba brzdit z nějaké vyšší rychlosti do vesnice apod... ale ne že bych měl vyloženě s digitálem problém.
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 15:19
Mě se taky víc líbí klasika.
Avatar - pumpkin
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:09
nerozumiem tvojej logike....a...medzi bodkami opäť...vidím...nudle...ale aj tak ti prajem čo najviac klasických rýchlomerov.
Avatar - 3_diamanty
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:11
no po pravde keby takyto pristrojovy stit ako captur mal soul alebo kia rio... to by tu bolo kritiky ..... ale v capture je to samozrejme paradicka.... ja tiez istym veciam nechapem a co spravis

mohli kludne pouzit stit z koleosu... alebo z laguny.... tomu autu by to len a len pomohlo
Avatar - grifith
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:19
Nemohli, Captur vychází z úspěšného Clia a proč měnit něco, co funguje? Zkus to a uvidíš.
Avatar - Ozzman
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:50
Já taky nejsem zastánce digitálních rychloměrů, ale v případě minivozů jako je Clio či crossoveru typu Captur mi to opravdu nevadí, nechybí otáčkoměr, není to už ten "podivny" přístrojový štít, jako u starších Renaultů, je to uděláno hezky a čitelně, zkus to... uvidíš.
Avatar - 3_diamanty
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:52
no jo.... vsetko je vlastne ok..... parada

mam ale aj par dalsich vyhrad ;-) .....

clio sa mi popravde paci cim dalej tym menej.... mozno za to mozu uz dalsie novinky ( i20, fabia, facelift pola, chysta sa aj inovacia ria )
Avatar - Ozzman
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 11:59
Nemusí se ti líbit, já za mne říkám, že jsem vyzkoušel a nevadí mi, ty sázíš soudy od boku. Taky preferuju ručičky, jen to není tak špatné...
Avatar - maros
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:25
Musím s tebou souhlasit. Digitál je dobrý akorát při ustálené jízdě. Při zrychlování a brždění je čitelnější analog. Když na digitálu začnou ty čísla lítat, tak to rozhodně čitelnější není. Zas je to super pro důchodce, protože ví, že jede přesně padesát ani desetinku více >:D
Avatar - Ozzman
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:44
To je snad nejrozumější příspěvek, co si sem kdy napsal... a obávám se, že i poslední >:D
Avatar - pumpkin
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:07
Z mojej strany určite nie. Prekvapivo mi hneď vyhovoval digitálny displej Scénicu. Prehľadné, veľké, dobre čitateľné a umiestnenie mi vôbec neprekážalo, len je to nezvyk.
Avatar - 3_diamanty
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:14
no hej.... je to len o zvyku... vzdy je vsetko o zvyku....... ale z pohladu estetiky a hodnoty sa mi to nikdy nebude pozdavat.... napriklad verso to ma zvlastne... ma to v strede palubovky ale budiky su klasicke.... otazne je ci je to lepsie ako preferovany digital .. ked uz to je mimo pohladu poza volant...

podobne to mal tusim kedysi aj hyundai matrix... budiky proste boli tiez v strede ale boli klasicke.... a aj posledny nissan primera to mal tak tusim
Avatar - pumpkin
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 15:21
No Verso máme doma a nepáči sa mi to. >:D V Autogrande ale slušne stlačili cenu výbehového modelu, tak budíky sa nejak neriešili.
Avatar - maros
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:22
Budíky budou vždy lepe čitelné při častých a výraznějších změnách rychlosti. Je teda jasné, proč u Rendlíku dávají digitál. Dynamika je to, co jejich auta stejně neznají a cílová skupina důchodců ani neocení.

Problém je u otáčkoměru. Tam dědci často lítají v celem rozsahu. U PSA to pro ně vyřešili opět, Francouzky. Prostě ten otačkoměr odstranili (třeba u Cactusu).

Prostě Frantíci >:D
Avatar - grifith
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:26
Copak, měl jsi v tom svém skvostu "dravou" 1,4? Musíš někdy užít nadhled a zkusit i něco lepšího, svět nekončí pouze u tvého vraku... ;-)
Avatar - maros
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:16
Tak se chtěji za každou cenu odlišit. Přes technologie to nepujde, kvalitou taky ne. Tak to zkoušejí přes lacinou "bižuterii" a netradiční vzhled. Jako Frantíka si dneska koupí jenom blázen.
Avatar - grifith
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:27
Hezká sebereflexe ;-)
Avatar - maros
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:32
tak není nad vlastní zkušenost ;-)
Avatar - grifith
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:36
Zkušenost s olítaným kouskem za pár šušňů je opravdu k nezaplacení >:-[] :yes:
Avatar - maros
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:39
Tak alespoň to nebyla drahá zkušenost. Což by se u kousku za půl míče od Renaultu nedalo říci.
Avatar - grifith
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:44
Když myslíš, že to lze nazvat zkušeností, tak prosím. Jen tím ukazuješ svůj nadhled a naprostou neznalost problému. Kousek Renaultu za půl milionu jsi viděl a ještě dlouho budeš vídat pouze za sklem v salonu, to ovšem není důvod k jeho shazování... to auto za tvou situaci nemůže.
Avatar - Ozzman
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 12:52
Měl si jednu 306tku a soudíš celou francouzskou produkci? To je jako říct o Škodovce, že je to krám, protože sem kdysi měl prohnilou 120tku...

Já měl Lagunu II, projel sem Megany, Koleos, Captur, Clia.... měkčené plasty, kvalitní interiér, hlavně ty poslední modely, píše to i testér, kvalita srovnatelná s VW, moje auto mělo stejné problémy, jako stejně stará Oktáva TDI se setjným nájezdem, a podobně...

Takže, není nad vlastní objektivní zkušenost, že Maroši? >:D Spíš není nad vlastní blbost.... >:D
Víte, proč...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 22. 9. 2014 20:05
Koleos je příšerný? To jihokorejské auto? :-)
Víte, proč...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 22. 9. 2014 20:11
Jinak, nejde o "smýšlení Renaultu", nýbrž o to, že Renaulty Koleos a Captur vznikly za zcela jiných okolností a za zcela jiným účelem.
Avatar - KANKUNEN
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 10:16
Ado, Rendlíkovi a spratkovi dopřej trochu času, třeba konečně dostal rozum.
Víte, proč...
| 22. 9. 2014 13:30
Markýza Adina se tu zase vyblila....... 8-s
diesel
| 22. 9. 2014 10:49
Skor by ma zaujimalo ci uvazuju, alebo planuju silnejsi diesel. Ale na druhej strane ked do X-trailu tiez davaju maximum 96 kw diesel, twin turbo dako uz nespominaju, ale snad spravia casom 2-liter novy, alebo ho mozno dostanu od MB. Coskoro ma byt predstaveny novy Espace, tak snad tam nebude vrchol 1.6 diesel s 96kw, namiesto 130 KW v predoslej generacii.
diesel
| 22. 9. 2014 12:57
Jestli udělají Espace, který má být vrcholem nabídky Initiale Paris s 1,6 tak se fakt zbláznili. Slušel by mu nějaký pěkný 6-válec od MB :-) .
Avatar - Ji/Ri
Je to pěkné, cena dobrá....
| 22. 9. 2014 12:25
...spotřeby...koukám, že jediný opel udává skutečnou... Jinak Opel vypadá ve vymazlené verzi velmi vstřebatelně...krasavec!!! Tady bych dal přednost Mokka -plus její nárazové testy - ty jsou příkladné, zejména naražení na sloup.
Bravo Opel....
Avatar - 3_diamanty
Je to pěkné, cena dobrá....
| 22. 9. 2014 12:31
nie je mokka v interieri mensia ako captur? ja neviem... len mam dojem ze napriek robustnosti mi pride mokka dost mala ..... vidavam denne trax cerveny kolesa obrovske aj blatniky ale inak docela je to taka hrkalka .... captur mi pride viac praktickejsi prietrannesji vzdusnejsi ... ako "opancierovana" mokka
Avatar - maros
Je to pěkné, cena dobrá....
| 22. 9. 2014 12:33
:-O Dej si mokrý hadr na hlavu
Avatar - Ronault.
Je to pěkné, cena dobrá....
| 26. 9. 2014 21:32
Já teda ne, teď jsem je pozoroval vedle sebe, dokonce s cílovou skupinou a teda za mě Capture... a cílová skupina jak by smet.
Avatar - Dinar
Ten vnitřek je co?
| 22. 9. 2014 12:53
Pokud to má být ukázka, jak to dopadne, když chybí vkus, pak o.k. Taková spatlanina, černý lesklý plast s červenými plast rámečky, sedačky s červeným podšitím, do toho "karbon" na volantu...ufff! :no:
Standardní captur vypadá uvnitř lépe.
Avatar - maros
Ten vnitřek je co?
| 22. 9. 2014 12:55
:yes:
Avatar - Emel
Ten vnitřek je co?
| 22. 9. 2014 13:18
Já mám za poslední léta zvýšenou odolnost vůči červené v interiéru, takže za mě to ještě za hranicí neakceptovatelného kýče není. Přece jen to není seriózní limuzína... jo, karbon na volantu bych si asi odpustil, ale jinak to je z pohledu "alternativního segmentu" ok.

Prodyšný funkční materiál na sedačkách je nakonec asi ta nejzajímavější věc na celém autě, tedy myšleno na této konkrétní verzi.
Ten vnitřek je co?
| 22. 9. 2014 14:21
jj, větrat je třeba :yes:
Avatar - miromen
Ten vnitřek je co?
| 22. 9. 2014 20:21
No ja ti nevim podle toho co vidim na fotkach tak zaklad nebo HH to je jak z blata do louže. Prostě Renaulti interiery jsou slabinou a prakticky si nejsem vědom kdo ze zavedene konkurence je na tom huře.
Avatar - Ronault.
Ten vnitřek je co?
| 26. 9. 2014 21:33
Tys Renaulta viděl jen na obrázku, jak jsi tady opakovaně napsal... takže?
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 22. 9. 2014 16:16
Nabídnout novou, superluxusní výbavu, proč ne. Ale mnohem potřebnější by bylo u Capturu (stejně jako u současného Clia) rozšířit nabídku motorizací. Proč se 1.2 TCe dodnes nenabízí s manuální převodovkou?!! A proč Captur nedostal výkonnější verzi motoru 1.5 dCi/80 kW, jakou má Duster? To jsou pro mě naprosto nepochopitelné věci. Captur se mi po designové stránce hrozně moc líbí, ale když jsem se svezl s 1.5 dCi/66 kW, tak jsem musel konstatovat, že dynamika tohoto auta je sotva dostatečná. 1.2 TCe/88 kW by byla fajn, ale k ní zase nenabízejí manuální převodovku. Ach jo, to je opravdu zoufalé... :-( :no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 22. 9. 2014 18:05
suhlas.... chyba manual v 1,2 tce a chyba aj silnejsi diesel... renault sa sam takto obera o zakaznikov......zaujimave .......a este si popri tom vyrobi nejaky modny kusok helly hensen pre mozno par vyvolenych... podobne ako aj to clio initiale.... to snad je mozne len vo francii ... pripadne italii

a potom ze preco ich auta neslapu a nie a nie sa zachranit na tomto hroznom zlom protifrancuzskom svete
Avatar - grifith
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 22. 9. 2014 18:12
Jejich auta nešlapou a neumějí "zachránit" svou značku.... viděl jsi vůbec prodeje těch hrozných Renaultů? >:D
Avatar - 3_diamanty
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 22. 9. 2014 18:15
no uz sa dvihaju.... ale porovnaj si ich sucasne predaje s predajmi pred 5-6 rokmi.... dostat sa na uroven predajov spred niekolkych rokov to nepojde za rok ani za dva.....

alebo si pozri predaje 12-15 rokov dozadu v eu [odkaz] dole v tabulke, maju co dohanat

nejako by som nehyril optimizmom ... ked budu v eu predavat 1,5-1,6 miliona aut ako pred 15 rokmi potom sa bavme o tom ako slapu .... zatial biiida

800 tisic renaultov v r 2013 je smiesnych... je to menaj ako polovica toho co predali v r 2004 ... ked mali vyse 1,6 miliona..... ved 400 tisic dnes uz preda kdejaky hyundai.... je to hanba pre europsku znacku vyse 100 rocnu znacku

ked predaju aspon 1,5 miliona v eu potom sa ozvi ;-) a potom uznam ze slapu :yes:
Avatar - grifith
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 22. 9. 2014 18:24
Modelová obměna nastartovala růst prodejů a o nějakém zachraňování není důvod mluvit. Po krizi samozřejmě došlo obecně v Evropě k poklesu prodejů, je jen málo značek, kterým se během této doby prodeje zvedly.
Avatar - 3_diamanty
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 22. 9. 2014 18:24
som rad ze si vytriezvel ;-)

este sa vela kii v eu preda kym renault bude slapat ako kedysi ... zatial je to biida a hanba
Avatar - grifith
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 22. 9. 2014 18:28
Já?
Projdi si statistiky u všech prodávaných značek, pak se dlouze a hluboce zamysli a pak zde zase napiš nějaké své moudro. Tvé mozkové pochody jsou opravdu úchvatné, nejsi ty náhodou izolovaný od reality posledních let?
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 22. 9. 2014 20:08
Co přesně je hanba a bída?
Avatar - Ada je zase tady
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 23. 9. 2014 00:53
Produkce firmy rendlík a syn! >:-[]
Avatar - Emel
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 22. 9. 2014 22:23
Osm :no: ? To je fakt síla... to fakt nikoho nezajímají fakta :-) , jako třeba to, že Captur fakt není vhodným příkladem auta co "nešlape"?
Avatar - grifith
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 22. 9. 2014 22:38
Tak zase lepší jak Kia, jejich sedm překonáno >:D
Renault je na tom v evropských prodejích lépe než v roce 2012 a prodeje táhnou zejména nové modely. Já zlepšení a přínos nových modelů vidím jasně pozitivně. Někdy nejsou fakta to podstatné...

PS. Z osmi jsem se zázrakem dostal na pouhé dva. 8-s
Avatar - Emel
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 23. 9. 2014 15:22
Ad PS: to je fakt divný... rád bych věřil, že jsem někomu promluvil do duše, tento se zastyděl a svůj palec zrušil... ale moc se mi to teda nezdá.
Avatar - grifith
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 23. 9. 2014 18:36
Už jsem se s tím jednou setkal, ale vysvětlit si to nedokážu. Že by tolik lidí "procitlo" se mi moc věřit nechce...
Kdyby raději rozšířili nabídku motorů!
| 15. 11. 2014 13:01
Renault momentálně nemusí inovovat vůbec nic. Proč by to dělal?.Captur i Clio IV se momentálně výborně ve světě prodávají, tak proč zvyšovat další výrobní náklady?
Kdyby to bylo zoufalý(jak píšeš) nebyly by prodeje.. :-)
Avatar - Atlis
HH
| 23. 9. 2014 16:27
To, že redaktor o Helly Hansen nikdy nepočul ma nejak neprekvapuje. Na Nemcami vlastnenom portáli frčí iba Hugo Boss a Ferdinand Porsche. Mal ich v obľube už aj Adolf. Berúc v úvahu aj spoločnú históriu s Japoncami, pasuje aj Hello Kitty.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku