Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Samostatná značka DS se představí v Paříži

Snaha Citroënu dostat značku DS mezi prémiové automobilky se začne datovat od říjnového pařížského autosalonu.
Zpět na článek
22. 9. 2014 18:43
22. 9. 2014 23:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 9. 2014 21:40
22. 9. 2014 23:16
25. 9. 2014 00:52
23. 9. 2014 00:02
23. 9. 2014 10:07
22. 9. 2014 23:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 9. 2014 19:05
Avatar - lukas06
22. 9. 2014 18:43
Konečně!
Jsem si říkal, kdy se k tomuto kroku konečně rozhoupají i právě díky firemní strategii... Teď už jen popřát hodně úspěchu! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 21:42
Re: Konečně!
a co od toho cakas?

ze pride nejake nove gycove auto z logom DS na kapote ktore nikto nepozna a zadupe audiny do zeme?

nehrozi

v eu tomu velky uspech nedavam.... ale mozno cina uzivi tuto znacku
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 9. 2014 23:02
Re: Konečně!
Co je to kýč?
Avatar - The Spešl Uan
22. 9. 2014 18:52
No nevím
Řekl bych, že DS bude nejen kvůli designu v podvědomí řidičů spojen s Citroenem. :-(
Rozbalit vlákno
9
Avatar - lukas06
22. 9. 2014 21:40
Re: No nevím
Já bych tomu dal čas! ;-) Infinity a Lexus jsou taky převlečený Mitsubishi a Toyota a lidi to berou! :-)
Avatar - 3_diamanty
22. 9. 2014 21:42
Re: No nevím
co ma spolocne infinity s mitsubishi?

infiniti ma spojitost s nissanom ked uz.........
Avatar - lukas06
22. 9. 2014 23:16
Re: No nevím
Omlouvám se, pravda je to Nissanu. Moje chyba! Nicméně princip to nemění! ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 9. 2014 23:28
Re: No nevím
Zapoměls eště na Hondu a jejich prémiovku Accura [odkaz] :-)
Avatar - Mrakoplas
23. 9. 2014 10:52
Re: No nevím
Princip jo dost odlišný. Japonci pochopili, že pokud chtějí prorazit v prémiovém segmentu musí nabídnout prémiovou techniku.
Podobnou hovadinu jako PSA zkoušeli nedávno GM. Převlékli Opel za SAAB a řekli si o pár tisíc víc. Fiat to zase zkouší s Lancií. Takhle to funguje možná v USA nebo Číně, ale v Evropě s tím zatím každý narazil.
Avatar - pallas
25. 9. 2014 00:52
Re: No nevím
VW to robi uz roky, a funguje to. Aj smerom nahor (Audi) aj nadol (Skoda).
23. 9. 2014 00:02
Re: No nevím
Jenže Toyota, Honda a zřejmě i Nissan má dotáhnutou výrobu běžné produkce k "dokonalosti".

Nissanu tu kvalitu moc nevěřím, proto ty uvozovky. (Jen subjektivní dojem)

Citroen (PSA) není shopný udělat kvalitní portfolio své běžné produkce, tady už nechápu prémiové ambice vůbec.
Avatar - lukas06
23. 9. 2014 10:07
Re: No nevím
Japonci kvalitu opravdu umí, o tom žádná...ale s tím, že jsou na tom francouzi respektive PSA tak blbě, to si nejsu jistej... Bavil jsem se s týpkem s odtahovky a říkal, že německá kvalita už není, co bývala, že už je úplně jedno, jestli kupujete, němce, francouze, italy, všechno je to spotřební zboží....konkrétně jmenoval, že hodně tahá volkswagen touran a z těch prémiových Audi už nevím, který model a BMW X5, X6 a u těch si otevřeně nikdo na kvalitu nestěžuje....za francouzama se táhne minulost, ale dneska pokud chce člověk opravdu dlouhotrvající kvalitu, musí honě hledat a to všude a bez předsudků... a nejlíp zaplatit za auto víc jak 2 000 000 aby měl jistotu, že to vydrží bez problému dýl, jak 5 let...
Toť můj názor na základě cizí zkušenosti... ;-)
Avatar - The Spešl Uan
23. 9. 2014 17:35
Re: No nevím
No jo, ale Infinity i Lexus vypadají üplně jinak. A já DéEsu fandím, ale jen se toho bojím. Doufám, že tomu tak nebude, jen očekávám nejhorší.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 9. 2014 23:03
Uhuhuhuauhuhuh...
DS ornamenty nešetří... NO A CO? Bauhausovské tvary jsou všude, kam se podívám... a DS rozumí potřebám těch, kteří vidí v secesní křivce ztracený ráj.

Zbytku to může bejt buřt. Dodnes nezapomenu na první setkání s DS5.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VelkejChytrák
23. 9. 2014 12:41
Re: Uhuhuhuauhuhuh...
Pleteš si bauhaus s kubismem.
Sám citroenu celkem fandim, i když spíš kvůli jeho minulosti. O DS mám značný pochybnosti. Vůbec mě to neoslovuje. Dosavadní modely DS pro mě ztělesňujou přeplácanost a těžkopádnost. Elegance žádná!
Pravda je bohužel taková - až na výjimky navrhovali nejkrásnější francouzský auta vždycky Italové.

Myslim, že i u aut platí věta Adolfa Loose: Ornament je zločin!
Avatar - KANKUNEN
23. 9. 2014 06:39
To je o tom, jak praštěná uklízečka
se zmaluje a ověší cetkama a pak si hraje na paničku. Taky se najde pár bez vkusu, co do ní půjdou. Všichni víme, že zhora dolů to jde, ale naopak nikoliv. Bychařské kecy, že PSA už Evropa nezajímá, že se zaměřujou na Čínu jsou tak pro jejich vlastní útěchu. Asijské státy se umí tak rychle učit, že za deset let si budou dělat svoje a budou ty auta vyvážet ve velkým i do Ruska.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Mrakoplas
23. 9. 2014 11:00
Re: To je o tom, jak praštěná uklízečka
Přesně tak. Univerzitní profesor bude vzdělancem ať na sebe navěší co chce. Blb se může vydávat za univerzitního profesora, ale IQ mu to nezvedne.
Avatar - pallas
25. 9. 2014 00:47
Re: To je o tom, jak praštěná uklízečka
praveze naopak to nejde. Panicka zo seba tazko urobi uklizecku.. hned sa prezradi, ze ma lave ruky
23. 9. 2014 19:05
DS3
je pořád pěkný auto. Mohl bych ho mít ve své garáži a je mi celkem fuk jestli pod znakem Citroenu nebo samostatné značky DS. Jinak nepřinese jim to trochu víc nákladů na marketing? No asi to mají dobře spočítaný ;-)
Rozbalit vlákno
0