Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Ford kvůli slabé poptávce omezí koncem roku výrobu v Evropě

15 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
se není co divit, že prodeje padají :no:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Kdyby jen interiér, takový nemastný neslaný marketing... Celkově pak absence Mondea, když Passat už točí další generaci.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Velice vych-c-a-n-é nechat si zaplatit přechod na nové modely .....
Až naběhne nové Mondeo atd ....
Být německou vládou tak se na ně vyprdnu ale oni ty prachy dají, jde přece o zaměstnanost.
A konkurenti kterým se daří mohou jen skřípat zuby.
mrazik
Hloupej kdo dava, hloupejsi kdo nebere.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
maros
Tak to není jenom interiér 8-s
Avatar - iudex
iudex
Tak ono by aj bol dopyt, ale po Mondeu, ktoré sa stále nepredáva, takže ťažko môže existovať reálny dopyt po neponúkanom výrobku.
Je teda zrejmé, že nedostatočný dopyt sa vzťahuje najmä k modelom Fiesta a Focus. Pri Focuse to chápem, výhrady k exteriéru i interiéru doterajšej verzie sú silné, to by sa ale malo zmeniť po facelifte, ktorý je všeobecne prijímaný pozitívne. Opäť ale platí to, čo pri Mondeu, že kým nie je Focus f/l v predaji, nemôže ani robiť predajné čísla. Na ruhej strane ma prekvapuje Fiesta, tá sa predávala dobre i pred f/l a faceliftovaná verzia ešte lepšie (napr. v Turecku som mal pocit, že každé druhé nové auto je Fiesta f/l).
Takže osobne sa domnievam, že je to skôr prechodné obdobie v dôsledku výpadku ponuky kľúčového modelu, resp. čakanie pred nábehom f/l verzie. A možno Ford práve toto šikovne využil a pýta si peniaze od vlády. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vobec ale vobec mi tam ten cumak z astona nepasuje... auto posobi na predok tazkopadne ..... predfaceliftovana fiesta na predku nemala chybu....... ale ten novy obrovsky cumak tomuto malemu autu nesedi ... som uprimny--- .... a v kontraste s nizkou zadnicou a celkovym profilom auta vyzera predok divne.... snaha spredu vyzerat ako o triedu vacsie auto tu moc estetiky neprinieslo..... interier je tiez riadny jukebox.... uz aj stare rio ho ma krajsi a prehladnejsi... nehovoriac o priestornosti nad hlavou u fiesty vzadu..... ktora je pod uroven nejedneho miniauta..... k tomu vysoke ceny ..... co ludi vedie ku kupe fiesty je tiez otazka na ktoru tazko hladam logicke odpovede..... je tolko lepsich a solidnejsich malych aut ze by som musel byt pijany aby som siel prave do mrnavej gycovej fiesty
robertoKE
Kupujú ich kvôli výborným turbo benzinom a dobrými jazdnými vlastnostami
Čo niekedy je viac ako či sa mi páči alebo nie.
Priznám sa že taká Kia Rio sa mi veľmi pozdáva z vonku ale to je všetko.
Určite keby som chcel malý voz tak idem radšej do fiesty
janciksim
Mozno keby tam vratili statu masku, predajnost by narastla. S tymi velkymi ustami je to OTRAS
A my cakame na forda 4 mesiace, Kocurkovo tam maju.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Transit Custom l2h1, strieborna metaliza, 125k.
Avatar - lexi
lexi
Takže platí to samé co u Fiatu. Prodeje sic rostou ale otázka jak a kde. Tohle pak jasně ukazuje, že výrobní kapacity v Evropě jsou zhruba o třetinu vyšší než je potřeba. Nejprve se zpomalí linka, pak přijde tohle.
Avatar - maros
maros
A přitom by stačilo tak málo. Stačilo by vyrábět kvalitně. Nešetřit u zákazníka až na kost. Používat trošku naddimenzované součástky. Ford by pak nestačil vyrábět, by mu lidi ruce urvali.

Ale to ne, to oni raději budou ořezávat už tisíckrát ořezané. Zisky musí zůstat stejné ! 8-s