Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Citigo 1.0 MPI vs. Peugeot 108 1.2 PureTech – Velký souboj malých

Pět dveří, bílá karoserie, nejsilnější dostupné motory a český původ. Srovnání nejprodávanějšího minivozu v Česku s novým Peugeotem 108 se přímo nabízí.
Zpět na článek
24. 9. 2014 10:03
24. 9. 2014 11:09
24. 9. 2014 10:39
24. 9. 2014 11:29
24. 9. 2014 16:10
24. 9. 2014 11:29
24. 9. 2014 11:46
24. 9. 2014 11:47
24. 9. 2014 13:52
24. 9. 2014 13:55
24. 9. 2014 12:29
25. 9. 2014 09:26
25. 9. 2014 12:33
25. 9. 2014 17:40
30. 9. 2014 13:26
30. 9. 2014 19:38
24. 9. 2014 09:52
Kdo se v Citigu opravdu projel
a nepise to jen podle toho co vykladal kamarad kamarada nebo videl za obrazky v katalogu >:-[] , tak proste musi uznat, ze na svoji velikost je to auto, co pusobi v ramci tridy dospele, to, ze se obcas hodne diskutabilne setrilo, ja to zase vidim tak, ze tyhlety primitivni reseni se nemaji jak pokazit, coz pro cilovou skupinu (duchodci, mladi, studenti) muze byt dulezite. A hlavne Citigo vypada tak nijak, ale mozna prave proto se na nej pujde divat i za 10 let, coz bych o obludach z Kolina nesoudil...
Rozbalit vlákno
18
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2014 10:03
Re: Kdo se v Citigu opravdu projel
suhlas..... citigo je rozhodne dospelejsie miniauto... ktore podkuri uz aj mnohym malym autam

citigo ma od 108-micky o 8cm vacsi razvor, ma o 55 litrov vacsi kufor a o 110kg vyssiu nosnost.... to su na dve auta jednej a tej istej triedy obrovske rozdiely... hodne rozdielu o triedu vacsieho auta.... len si zober velkost pneumatik a diskov....aj tu je citigo o triedu vyssie ...

a interier to iste.... aj tu je jasna nadvlada citiga... posobi ovela dospelejsie a hodnotnejsie... aj ked na krala triedy i10 nema... kazdopadne 108micku rozseka lavou zadnou

v bielej dokonca to citigo posobi celkom milo :yes:
24. 9. 2014 10:50
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
jj
SPALOVACÍ POPELNICE [odkaz] [odkaz] ovšem >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
NÉ PARDÓN !! liší se, kličky od dveří mají každá jinou >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - donPedro
24. 9. 2014 10:52
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
[odkaz]

[odkaz]

Stačí ? :-!
24. 9. 2014 11:13
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
e-up?? [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D co by na tom melo jako stačit, vždyť jí vwagenaci účelově nenamontovali ani pořádnou palubní dobíječku aby sis to moho v garazi rychle nabit ale musel na drahou městskou nabíječku na stejnosměrný proud - ubožárna e-up aby se neřeklo že vagóni nejdou s dobou jako že nejdou nato nemají >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - donPedro
24. 9. 2014 11:18
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
"Nemusí pršet, stačí když kape"
24. 9. 2014 22:15
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
toje fakt, kápne korejec [odkaz] [odkaz] a evropsky dyno půjdou dohajzlu !! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
24. 9. 2014 10:53
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
Ty jsi nenapravitelnej >:-[]
Avatar - dal
24. 9. 2014 10:58
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
Už si s tím "králem třídy" jel?
Já ano, a na Citigo nemá ani omylem!
Pokud by jsem auta hodnotil staticky, tak je ta i10 lepší ale stačí najet pár km a o králi mám jasno.
Citigo moc krásy nepobralo, místy se šetřilo až moc ale kvalitou jízdy a prostorem všechny své soupeře překonává.
Když ještě zohledním cenovku Citiga, tak není co řešit!
Avatar - wikinko
24. 9. 2014 11:00
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
sa naozaj pytas toppera ci uz s niecim isiel? >:D
podla prispevkov ma cca 13 rokov
24. 9. 2014 11:04
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
>:-[] :yes:
24. 9. 2014 11:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2014 12:00
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
skus obratene tie cislice a dostanes realnejsi pohlad ;-)

a skus aj svoj nazor na citigo a 108 nejako vyjadrit mozno sa zasmejem aj ja
Avatar - Ozzman
24. 9. 2014 13:08
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
A proč by vyjadřoval, když ta auta třeba nezná? >:D
Avatar - wikinko
24. 9. 2014 14:45
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
Presne tak, ani jednym som nesiel (ani neplanujem), avsak nesiel nimi ani topper :-) ani nicim inym. raz sa viezol v pajere a dedo ho obcas prevezie vo felde, ktorej nemoze ziaden passat alltrack konkurovat.
24. 9. 2014 12:29
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
Tak určitě nejlepší volba je Renault Twingo,ve všem o třídu lepší,proti škodovce o dvě :yes:
Avatar - Ozzman
24. 9. 2014 13:09
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
Souhlasím, že je zajímavější a i pozitivně hodnocené, ale počkejme si na srovnávačku... do Twinga byh ale šel také, když už miniauto, tak nové Twingo :-)
24. 9. 2014 17:46
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
co znamená o třídu lepší, a kolik si v novém twingu najel?
24. 9. 2014 19:35
Re: VOBĚ DVĚ SKORO STEJNÝ ...
O dvě třídy? Fíha, tak to jsou Britové pěkní mimoni.
[odkaz]
24. 9. 2014 09:53
Nečetl jsem to,
Škoda ruleezzzzz :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
24. 9. 2014 10:03
OT: pre autora
Ondro, kedy bude na ACZ článok o Tvojom účinkovaní v slovensko-českom driftovacom súboji na MX-5? Vraj si sa tam držal dobre, tak sa pochváľ. :-)
Rozbalit vlákno
8
24. 9. 2014 10:04
Re: OT: pre autora
Hned jak dostaneme video od Mazdy, bez něj by to bylo poloviční :-)

Takže ještě vydržte, ale určitě se na to nezapomnělo, byla to výborná akce. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
24. 9. 2014 10:53
Re: OT: pre autora
To už se taky těším. :yes:
Avatar - fOE
24. 9. 2014 11:09
Re: OT: pre autora
Oprav me, ale neskoncili jako 2. ze 2 ucastniku? >:-[]
Avatar - iudex
24. 9. 2014 11:23
Re: OT: pre autora
Český tím ako celok prehral, ale vo videu sa hovorilo aj niečo o jednotlivcoch a tam tuším Ondro vyhral, teda by mal byť lepší driftér, ako Červenka či Koubek. ;-)
24. 9. 2014 11:28
Re: OT: pre autora
Wow, tak to je paráda! Tak to už se těším na článek, to bude počteníčko >:-[] a pokoukáníčko >:-[]
Avatar - Ji/Ri
24. 9. 2014 11:44
Re: OT: pre autora
...hm.... snad nedriftovali v trenkách soupeře >:-[] >:D >:D >:D
24. 9. 2014 12:11
Re: OT: pre autora
To by mohla být nefér zátěž >:-[]
Avatar - KANKUNEN
24. 9. 2014 10:03
PSA jako vždy a celé desítky let,
s šaltrpákou se mává přes půl interiéru a ovládání plynu neodladěné. Tentokrát ale Peugeot u mně vyhrává, design Cíga patří dodávkám před rokem 2000. Zadní pohled je vyloženě nepěkný.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Dinar
24. 9. 2014 10:38
Re: PSA jako vždy a celé desítky let,
Ty v tom designu vidíš nějaký podstatný rozdíl? Obojí krabička, jedna s Peugeot maskou, druhá se Škoda maskou. Ten Peugeot tu máš o stotisíc dražší, a za to je navíc trochu chromu a xenony, verze pod tři sta tis. bude vypadat chudobněji než citigo v základu. No, a uvnitř je to v peugeotu na ručník. Celkově, podle testu, nemá čím citigo přetlačit, jakkoliv "Kolíňata" mají tradici v malých autech, v této generaci dostávají od nováčků v segmentu docela na zadek.
Avatar - Emel
24. 9. 2014 10:58
Re: PSA jako vždy a celé desítky let,
Dle testu je jediná potenciální výhoda Peugeotu motor, v téhle lize se počítá každý Nm. Jinak... prostornost, posaz, ergonomie, jízda, ovládání - K.O.
Avatar - Ji/Ri
24. 9. 2014 11:16
Re: PSA jako vždy a celé desítky let,
No.... dávat v kopci za dva.... tohle je právě pro přesun ve městě a mezi městy /do 15-20km/ .... ono to bude o tom si to prubnout sám. Ale není nic otravnějšího než auto, které nejede. Takže ....nastoupit, olízat, otlačit, projet a soudit. Nezastávám se nikoho. ...za mě ten kus plastu na palubce je ohyzdnost .... to už radši jarise 10 let starého.... cigo je taková rozměrná naleštěná bída. Znám osobně 2 uživatele, kteří mají auto ca 2 roky. Na zkušenosti odpověděli zhruba stejně: .... co bys chtěl za cenu vířivky nebo .... za ty peníze dobře nekoupíš.
Avatar - Dinar
24. 9. 2014 12:14
Re: PSA jako vždy a celé desítky let,
Souhlas, ale o to hůř pro 108ku, auto v testu je skoro za 400tis. a nic než právě výraz naleštěná bída (chrom, černoleskloplast) ho nevystihuje lépe. ;-)
Avatar - pallas
24. 9. 2014 16:09
Re: PSA jako vždy a celé desítky let,
108ka v teste má napr. bezklucovy vstup, stahovaciu strechu, kozene sedacky. To mas hned 70 tis. Kc.
Avatar - Emel
24. 9. 2014 16:13
Re: PSA jako vždy a celé desítky let,
To je právě ta leštěnka ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
24. 9. 2014 11:33
Re: PSA jako vždy a celé desítky let,
U malého auta do města moc motor neřešíš, tady víceméně souhlasíš s tím, že se přesuneš z bodu A do bodu B. :-)
Avatar - Emel
24. 9. 2014 11:59
Re: PSA jako vždy a celé desítky let,
Řeším motor v každém autě.
Avatar - iudex
24. 9. 2014 13:35
Re: PSA jako vždy a celé desítky let,
Práve naopak, skôr riešiš kilowatt v triede mini, ako 10 kW vo vyššej strednej. Pretože pri tak malých motoroch a výkonoch je každý kW navyše dobrý.
24. 9. 2014 11:36
Re: PSA jako vždy a celé desítky let,
Mě přijde, že zepředu ta auta vypadají skoro stejně.
Avatar - Dinar
24. 9. 2014 12:12
Re: PSA jako vždy a celé desítky let,
Přesně, zrovna u těchto dvou aut, navíc ve stejné barvě, mi přijde jakýkoliv rozbor ve stylu "designový duel" jako mrhání časem. ;-)
Avatar - mikys
24. 9. 2014 10:39
Test
Zdravím,
mám jednu otázku a sice jak je to s dynamikou obout aut při vyšších rychlostech? Citigo přes to, že je o něco málo snabší, má lepší max. rychlost a je tedy vyšších rychlostech svižnější? Jinak musím uznat, že to konečně s Auto.cz někam spěje....skvělý test!!! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
24. 9. 2014 10:42
Re: Test
V prvé řadě díky za pochvalu :-)

A teď k otázce: Ne, ačkoliv je udávaná maximálka u Citiga vyšší a ve správných otáčkách auto umí relativně slušně zrychlovat i v rychlostech nad český dálniční limit, Peugeot je v daných rychlostech rozhodně svižnější.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
24. 9. 2014 11:29
Re: Test
No ako skvely test rsp. recenzia mi to nepripada. Ten kto testoval neriesi styling. 108 ho ma sviezi a odvaznejsi ako krabica od Skodofky. A potom nasmerovanie na cielovu skupinu. Urcite Skodovka s Citigou ju ma inu ako Peugeot. Citigo je pro "duchodce" a 108 pre mladych ludi. 108 je jednoznacne lepsim autom pre mladych ludi a Citigo pre dochodcov.
Avatar - pallas
24. 9. 2014 16:10
Re: Test
presne tak. Citigo = dochodcovia, 108 = mladi a zeny.
24. 9. 2014 11:29
Re: Test
Připojuju se k mikysovi - skvělý test :yes:
Avatar - strýček BOB
24. 9. 2014 11:41
Peugeot boduje...
Peugeot vypadá jako vozík z pouťové atrakce pana Kočky, který se nějakým omylem zatoulal na výrobní linku TPCA. Citigo je sice nudná malá krabice, ale po nasednutí se v tom citím jako v autě. To Peugeot je jiná, tam si opravdu připadám jako na autodromu pana Kočky. Nastupujtééé, další jízdááá právě začínááá, nastupujtééé...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2014 12:03
Re: Peugeot boduje...
tak o citigu niet pochyb ( uz len na pohlad ) ze je uplne inde ako bonbon z francie .....

nemam pochybnosti ze citigo bude daleko hodnotnejsi produkt :yes:
Avatar - pallas
24. 9. 2014 15:43
Re: Peugeot boduje...
citigo je malá nudná krabice, by sa k tomu autodromu na Matejske pouti hodila :-) Ako pokladna :-)
Avatar - Emel
24. 9. 2014 15:45
Re: Peugeot boduje...
A 108 že by jezdily na place :-)?
Avatar - pallas
24. 9. 2014 15:51
Re: Peugeot boduje...
jasne. Ved nebudu predsa jazdit krabice :-)
Avatar - Emel
24. 9. 2014 15:59
Re: Peugeot boduje...
Aha, a zákazník si teda v reálu vybírá, jestli chce jezdit radši v krabici, nebo v kolotočářském autíčku :-) ?

PS: já osobně v designu žádný velký rozdíl nevidím.
24. 9. 2014 11:46
TENDENČNOST?
Nevím, ale zpracování videa je ryze tendenční. Klučina měřící 150 cm ukazuje kamošovi, jak se krásně vleze do Citygo, zatímco ten kamoš 180 cm se do 108 nevleze. Škoda má na to, aby vyhrála přece i bez těchto excesů. Video působí jako když Kovařík srovnával Hyundai a Škodu.
Rozbalit vlákno
5
24. 9. 2014 12:09
Re: TENDENČNOST?
Souhlasím, že správně by pro přímé srovnání měl do daných vozů sedat stejně vysoký člověk, ale v textu je prostornost na zadních sedadlech popsána myslím docela detailně.
Avatar - pallas
24. 9. 2014 16:12
Re: TENDENČNOST?
no a preco teda nesadal?
25. 9. 2014 08:22
Re: TENDENČNOST?
Protože při natáčení videa, kdy byl scénář takový, že každý obhajoval to své auto, se to do konceptu nehodilo a přiznáváme, že nás to ani nenapadlo.
25. 9. 2014 22:13
Re: TENDENČNOST?
do konceptu čeho se to nehodilo? (scénáristovi poradím, pokud to mělo být obhajoba "svého" auta, tak stačilo říci ukaž jak se mi sem vejdeš ty...) Jo a že vás ani nenapadlo porovnávat porovnatelně, tak to je u testů dost zarážející...

ale asi jako porovnávat hluk u auta se střechou pevnou a plátěnou. I když to zmíníte, že je otázka jak je hlučná verze s pevnou střechou, v textu to je naspáno že je prostě hlučnější... takovéto srovnání je samozřejmě k čemu? k prdu a nestojí za zmínku.... (úplně stejně vám porovnám airbus a boeing: Co se týče odhlučnění, pak tišeji působí Airbus. Není se čemu divit, když letím v zavazadlovém prostoru. Otázkou tedy je, jak by na tom byl Boeing, pokud bych si i zde zakoupil letenku do první třídy >:D ) A tak podobně a tak podobně...
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2014 09:12
Re: TENDENČNOST?
...je to tak. Tyhle skryté trapárny mě už na acz nechávají chladným. Jen mi je líto, že i Ondra musel tak nějak začít pít vodu ze stejné studánky. Snad si udrží svůj autosměr. :-)
24. 9. 2014 11:47
Vtipiada
Suverenne najhorsi interier spomedzi novych modelov Rapid/O3/F3/Cigo, s mnostvom nevzhladneho plastu a madlami, kde vidiet takmer stopy otrepin odlievacej formy , je "Výrazně příjemněji působí interiér Škody Citigo. Je lépe zpracovaný, na pohled i na dotyk vyrobený z kvalitnějších materiálů,..." ?

Prevodovka, ktora drhne uz v autosalone, je o hodne lepsia? Vareska 108ky nie je ziadna vyhra, ale aspon sa nezadrhava.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2014 12:07
Re: Vtipiada
co to ma spolocne s autosalonom? aj my sme kedysi mali na skole v labaku automobilovej vyroby cerveny p207 ktoremu nesla spiatocka a co teraz? teraz vsetkym 207mickam na svete nejde spiatocka? ..... neporovnavaj realne vozy s nejakymi autosalonovymi alebo vystavnymi alebo skoliacimi kuskami ...... ktore mozu mat muchy a mozno aj maju a shvalne taketo kusky sluzia len na nauku alebo vystavu

citigo je po kazdej stranke daleko dospelejsi miniauto... len slepy moze tvrdit opak
24. 9. 2014 13:52
Re: Vtipiada
Auto v predajni nie je pokusne auto v labaku, kde sa odbavuju studenti; ale to je zjavne mimo hranice tvojho chapania, ty mucha.
24. 9. 2014 12:11
Re: Vtipiada
Ano, ve srovnání s Peugeotem je interiér opravdu výrazně příjemnější u Citiga. Řazení tohoto konkrétního vozu se pak rovněž nezadrhávalo a ani jsme to v žádném z vozů trojice Mii, Citigo, Up! nikdy nezaznamenali.
24. 9. 2014 13:55
Re: Vtipiada
Tak si tu 108mu pojdem pozriet, lebo Citigo (ambition) mi pripomenulo dedovu Skodu 100, co do vzhladu materialov, tak do stvarnenia samotneho interieru.
108ma je snad lisovana z PETiek zo zberneho dvora.
24. 9. 2014 12:29
děs
oba vozy jsou děs, a kdo má rád sebe a své blízké, jde se podívat jinam :no:
Rozbalit vlákno
0
24. 9. 2014 12:35
Komfort miniaut
Měl jsem možnost svézt se s CitiGo po Praze. Bylo to 5d. Schválně jsem si sedl dozadu, zajímalo mě, jak se podařilo naladit zadní nápravu, jaká je hlučnost, tlumení. Pokud je Škoda v tomto směru brána jako etalon, chtěl jsem si sám vyzkoušet, jakou laťku nastavila.
Prostor na šířku a nad hlavou byl relativně ok, podélný prostor minimální. Z toho důvodu bych v autě vzadu dál něž za město opravu nejezdil. Je jasné, že v konkurenci to nebude lepší. Jsou to prostě malá auta.
Ale zpět k podvozku a zadní nápravě. Při přejezdu větší spáry či jiné příčné nerovnosti bylo slyšet hlasitější bouchnutí. Na podélných vlnách, při změnách povrchu (záplaty vs kostky) šlo auto často na dorazy, zdvih mi přišel malý. Na kostkách, kde byly propady či kanály se podvozek díky krátkému rozvoru snadno rozskákal, na kostkách se sem tam ozývaly rezonance a jakýsi kovový zvuk, spíš hluk. Hladina podobná, jako když jedete ve vícemístném autě postavené na základu dodávky. Zde je také hluk díky minimu izolace a velkému prostoru vzadu více šíří. Ale šlo mi o přirovnání hlučnosti, když auto jede na kostkách 40-50km/h a povrch je hrbolatý.
Vůz měl najeto do 20tis km. Neočekávám, že by to jiné malé auto zvládlo lépe. Jen jsem čekal větší posun od dob 106, Saxo,...
Co se mi naopak líbilo, byl motor i ve třech po městě stále slušně jel (v městských rychlostech) a vibrace minimální. To znaméná, že ta 1.2 ve 108 je už slušná střela :-). Tu mám projetou jen ve 208, kde jela překvapivě dobře, jen to řazení, tedy spíš poloha utopené páky řazení...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2014 09:15
Re: Komfort miniaut
Výborný test, BaracudoJ! Tohle pošli do redakce,ať zapracují do článku.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2014 13:00
kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
tak 108 na mna posobi ako recyklovany gycovy aušus spoza zltej rieky ( a to pritom vyzera najlepsie z kolinskej trojky ) , chromovane zrkadielka ma nepresvedcia o tom ze ide o poriadne miniauto... to chce trosku viac.

Interier to iste.... na pezotiku sa metrosexualne nadani chlapci od seiny riadne vyriadili az kym ho uplne nezdevastovali pod obraz bozi. Hruza a des... a osobne si myslim ze takato farebna plastami preplacana hruza sa nemoze pacit ani normalnej zene.... zlate citigo, picanto, i10 alebo celerio :yes:

vedla citiga posobi 108 ako nepodarok z dielne studentov automobilovej vyroby nejakej sukromnej vysokej skoly v Parizi.... citigo je o par milovych krokov inde... tu nie je co porovnavat... testeri sa iste pobavili ked tuto hruzu ktora si vravi auto porovnavali so citigom ....

rozdiel v ramci triedy 55 litrov le nna kufri alebo 110 kg v nosnosti.... to su fakty ktore hracku z francie uplne zrazaju na kolena ( bez ohladu na dizajn pocmulaneho bonbonu z tureckej cokolady )

za mna jednoznacne citigo..... ale 108 rozhodne dokaze pobavit.... to uznavam
:yes:
Rozbalit vlákno
13
24. 9. 2014 13:08
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
To máš vážne potrebu písať pod každý článok minimálne dvakrát to isté? :-!
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2014 13:21
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
citigo :yes: o celu namornu milu :yes: s lahkostou alberta tombu :yes:

skoda :yes: :yes: :yes:
Avatar - MichalSVK
24. 9. 2014 13:27
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
3 krát >:D
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2014 13:35
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
s naskokom Michaela Johnsona :yes:
Avatar - pallas
24. 9. 2014 15:55
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
ty, ale vieš o tom, že Michael Johnson dopuje?
24. 9. 2014 14:39
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
Tak snáď by mohlo platiť 3-krát a dosť >:D
24. 9. 2014 13:59
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
Ty hras nejaku sutaz v mnozstve debilovin, ktore dokazes vyplodit?
Ked sa ti dake auto nepaci, snazis sa na to kydat ako najviac vladzes, akurat ze vyzeras ako blazon a tvoja snaha sa mina kyzeneho ciela.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2014 14:01
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
napisal niekto kto neustale do mna rype ;-)

mi mozes vies co ;-) ... bez urazky ;-)

daj este nieco nech sa zasmejem... ty autosalonovy tiger :yes:

bavite sa vy bavim sa aj ja.... otazne je koho to viac bavi.... ;-)
24. 9. 2014 14:34
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
ty sa mozno bavis..... ale z pohladu ostatnych...... pri tom vyzeras .....ako ....de.bil.... ;-\

Neviem, co by som ti mal?
Ty si len taky Topper v risi divov, zijuci vo svojom fantazijnom svete a ked dostanes moznost vytrhnut sa z neho, napr. ked som ti ponukol zviest sa na malej nafte, o ktorej si placal, ze to nejde a zerie, tak zrazu sklapnes a vyparis sa.

Da sa bavit aj inak, nez detinskym opakovanim "hruza, hruza, hruza" s milionom bodiek naokolo, lebo jedina hruza su tvoje notoricke vyblitky, ty obrazkovy odbornik, ci metrosexualny bonbonik.
Aj GTI sa tu zabava a placa 2na3.14, ale aspon slohuje na urovni, co u teba uplne absentuje.
24. 9. 2014 14:20
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
...ty bláho...to dáš všechno z fotek? Mám dva lidi ve zkušební době, nekouknul by jsi se taky na fotky, ať si případně ušetřím starosti???
Avatar - Emel
24. 9. 2014 15:33
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
No jasně hoď je sem a my ti je zhodnotíme...
Avatar - wikinko
24. 9. 2014 14:47
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
topper, prosím čítaj po sebe svoje príspevky. nepripadáš si trápne? ja na tvoje príspevky píšem preto, lebo mi je ťa ľúto, robíš tu zo seba strašného c.voka, nie preto aby som do teba rýpal. ty labák. ach bože
Avatar - pallas
24. 9. 2014 16:19
Re: kym citigo vyzera ako miniauto na urovni
topper, videl si uz v reale Suzuki Celerio? Ved to je auto, za ktore sa sami dealeri hanbia. Ani ho nedavaju do showroomu.

oprava: myslel som Alto. Celerio sa sem pre istotu ani nevozi.
24. 9. 2014 13:13
Typuji správně ?
Jakmile jsem viděl téma článku tj. Peugeot vs. Škoda, tak aniž bych ho četl, tak je mi jasné, že toto srovnání na auto.cz ( jak jinak ) vyhrála Škodovka. Tak a teď si to jdu přečíst.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
24. 9. 2014 13:37
Re: Typuji správně ?
Potom zistíš, že tentokrát to bolo naozaj zaslúžené (žiadne priebežné vedenie súpera a nakoniec víťazstvo Škody na body, ale takmer KO). ;-)
24. 9. 2014 14:30
Re: Typuji správně ?
Mas pravdu uz je to trapne. Ńarodna hrdost ma navrch pred objektivitou.
24. 9. 2014 14:36
Re: Typuji správně ?
Ty typuješ? Ještě, že jsi netipoval :-)
24. 9. 2014 20:48
Re: Typuji správně ?
>:-[] :yes:
24. 9. 2014 20:49
Re: Typuji správně ?
Jeden nezbívá (pro nezasvěcené: petrumr), druhej typuje (MartinKK) >:-[] To je ale (pod)úroveň zdejší diskuze. Teď nevím, jestli svoje pocity z toho vyjádřit >:D , nebo :no: Pokud jste ještě školou povinní, doporučuji dávat při hodinách češtiny větší pozor!
Avatar - M1chal
24. 9. 2014 13:25
kladivo na cokoliv
>:D >:D >:D :yes: >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2014 13:33
Re: kladivo na cokoliv
okrem i10 ;-) , ktora je jasne najlepsie miniauto.... odporucam test na autobilde kde ho porovnavali s Upom a i10 jasne vyhrala ;-) a celkom zasluzene :yes:
Avatar - M1chal
24. 9. 2014 13:36
Re: kladivo na cokoliv
to byl sarkasmus ;-)
Avatar - Ozzman
24. 9. 2014 13:45
Re: kladivo na cokoliv
Jen taková otázka... podle jednoho testu co si četl a nikdy si to auto neřídil, nebo v něm neseděl soudíš, že je i10 nejlepší? :-O :-O
24. 9. 2014 14:01
Re: kladivo na cokoliv
Videl na obrazku, to sa pozna odbornik.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2014 14:02
Re: kladivo na cokoliv
lebo testeri ktori to auto testovali pisu blbosti a nemaju sajnu ze co je lepsie ze? nestrapnuj sa trdelnik, dnes nemas den ;-)

este daj nieco, aj ja sa rad zabavam nielen ty
24. 9. 2014 14:46
Re: kladivo na cokoliv
Trapper, ci Topper, na com sa zabavas? na vlastnej blbosti? Ved si tie svoje prispevky znova precitaj a zamysli sa (mozno ta to nebude boliet) nad nimi.
Skus to napr. zajtra, ci s nimi budes rovnako spokojny, ako dnes v case stlacenia "Odeslat..."
Nikde som nenapisal, ze redaktor pise blbosti, ale ze ty pises blbosti. Ibaze ty si prezleceny redaktor.
Porovnaj svoj text s textom testu, ci ti tvoj nepride vrcholne trapny. Ani redaktor zo 108 nerobi atrapu ako ty; redaktor v tom vsak sedel, ty olizujes monitor a lestis topperove vestecke gule.
Navyse je zname, ze existuje pozitivny priklon ku Skode, bez ohladu na konkurenciu.
24. 9. 2014 20:29
Re: kladivo na cokoliv
Kroť hormóny, na to, aby si ho v jednom kuse péroval si ešte nedorástol. Nie si o toľko lepší. Kvákate sa za vlasy jak malé deti.
24. 9. 2014 23:51
Re: kladivo na cokoliv
Ty ho perujes tiez, tak sa prv spamataj a potom pis.
24. 9. 2014 14:08
Re: kladivo na cokoliv
>:-[] :yes:
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2014 14:05
Re: kladivo na cokoliv
jen taka otazka ..... ked neveris testerom tak komu? starej mame?

pozri si viac testov i10 a porovnaj si to aj v hlave...... a budes mat jasno kamarade :yes:
24. 9. 2014 14:21
Re: kladivo na cokoliv
...ty věříš víc cizím než sobě? ;-)
24. 9. 2014 14:49
Re: kladivo na cokoliv
Jasne exTopper, niet nad vlastnu skusenost. Ked sa zamazes od tlacovej farby, ide to dole?
Avatar - Ozzman
24. 9. 2014 15:01
Re: kladivo na cokoliv
Jiteze nevěřím jen testům a hlavně ne jednomu. Když o něčem prohlásim, že je to top, tak si o tom přečtu co nejvíce informacích z různých zdrojů,a pak to porovnám s vlastní zkušenosti. Kdybych dal jen na testy tak jezdím pouze ve Škodovkach, protože jsou zde na acz výherci všech testů.... Neříkám že i10 je špatně auto,ale když si nikdy nejel ani neseděl to v konkurenci,ba ani v tom voze,tak je to tvrzení jak od vesnického burana, co mimo blesku nečetl nic jiného....

P.s. Dříve si se snažil,dnes už sem jen valis slovní průjem, škoda....
Avatar - pallas
24. 9. 2014 16:32
Ma uz nove Citigo podblatniky?
Viezol som sa v Citigu asi pred 2 rokmi, a co ma prekvapilo, bol rachot na ceste so zbytkom posypu. Tie kamienky trieskali rovno do lakovaneho plechu.
Neviem ci ma podblatniky tato nova 108-ka, predchadzajuca C1 ma okolo kolies take plastove vylisky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
24. 9. 2014 20:11
Velmi diskutabilní srovnání
Porovnávat K3 PSA s 1.2 vs. litrový VW, byť v nejvýkonnější variantě, podle mě příliš smysluplné není. VW jednoduše proti výkonnějšímu PSA nemá co nabídnout, logicky pak cenové srovnání kulhá na obě nohy.

Paradoxní je, že K3 PSA ani s výkonnějším a lepším motorem v mnohém v důsledku nestačí na litrový VW, nicméně je vůbec otázkou, kolik práce trávili s odladěním 1.2 v tomto modelu. Aygo navíc dostupné s 1.2 není (?).

V mnohém je 1.0 PSA v tomto modelu víc, proto i zdůraznění ceny jako výhody VW/Škody lze rovnou smést ze stolu.

Celkově ale toto porovnání vlastně vůbec není důležité, protože třídní volba, ta je nad Slunce jasná - Twingo.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - twistedTSD
24. 9. 2014 21:29
Re: Velmi diskutabilní srovnání
Ona se P108 ani s 1.0 zrovna nepodbízí...

S Twingem bych to nepřeháněl, zatím to, pokud vím, nevypadá na takový objev, především s přihlédnutím k cenám.

A malá perlička - Citigo se právě nabízí v akční nabídce Sound s 300W sound systémem včetně subwooferu...Že by reakce na řeči o důchodcovském Citigu? >:-[]
Avatar - miromen
24. 9. 2014 21:36
Re: Velmi diskutabilní srovnání
Pry nad slunce jasna. >:-[]
Avatar - rohYpnol
24. 9. 2014 21:41
Re: Velmi diskutabilní srovnání
První testy vychází výborně, chválí se mmj. kvalita zpracování. A celková koncepce Citigo dokonale zadupává do země, tak to jednoduše je.
Avatar - miromen
24. 9. 2014 22:07
Re: Velmi diskutabilní srovnání
Prvni testy dopadaji všelijak jen ne tak jak někteři doufali. K tomu originalita ktera je spiš ke škodě než k užitku. Ja dodam osobni pohled a to je jak již jsem psal zženštili vzhled. Takže pro "blondynu" dobry kauf.
24. 9. 2014 23:58
Re: Velmi diskutabilní srovnání
Twingo dopadá v testech řekněme slušně, ale na Cigo nebo Pandu nedosáhne. O zadupávání do země nemůže být řeč.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - rohYpnol
24. 9. 2014 21:40
Re: Velmi diskutabilní srovnání
ano, jenže ty stále hovoříš jen o ceně, já cenu neřeším.
Avatar - twistedTSD
24. 9. 2014 23:42
Re: Velmi diskutabilní srovnání
Zákaznící - a to mi přijde o trošku podstatnější - cenu většinou řeší...Koncepce zadupává do země? Čím konkrétně?
24. 9. 2014 23:13
Z této dvojce raději ani jedno
No nevím, ale pokud bych si dnes měl pořizovat auto do města, jako nejlepší volba mi připadá pětidveřový Fiat Punto 1.2. Se slušnou výbavou i klimou ho dnes můžeš jako skladovku dostat za cenu kolem 220 000 Kč a po vyjednávání s prodejcem možná i levněji. Auto je to pořád parádní a navíc naprosto spolehlivé. Sice o něco větší, ale taky mnohem prostornější než tato dvojice a v kabině ani v kufru nenarazím na žádný holý plech, nestahovatelná okna v zadních dveřích, chybějící tlačítko stahování pravého okna u řidiče či nezavěšené plato kufru, pidiotáčkoměr a jiné "chuťovky".... A motor 1.2 do města stačí, je to velmi kultivovaný a úsporný čtyřválec, který se nepotká, ani kdyby mu prasknul rozvoďák. Bohužel, takovéto logické úvahy je schopno asi tak 2 % Čechů... ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2014 09:26
Nevím....
...ale u všech testů na acz postrádám rozum a pohled na auto ve smyslu zaměření.
U pidiauta mě zajímá, protože zřejmě nevytáhne paty z města a když ano, tak jednou za uherák pro "levnější benzin!!!" nebo s babičkou z5 na vesnici. Tady mě zajímá ovladatelnost, jak se umí otočit "na pětníku", přístup do auta, nastupování, .... dále spotřeba: chci vědět, jak si cucne při dodržování posunu po městě tzn. rychlost cca. +-50km/hod. Svižnost motoru, ať stihnu zelenou vlnu a umím i předjet při cestě s babičkou na vesnici. Velikost kufru.... 3 -4 tašky, nic víc. Důležitá je ergonomie - a zejména možnost volby bezpečnostních fičurek. Někdy mi přijde, teda často mi přijde, že, až na pár výjimek, je auto hodnoceno ze zcela divných pohledů. Např. u sporťáku mi je šuměnka, kolik to bere...a když ano, tak kolik při pohodové jízdě a kolik na limitu.
Ok. Končím ať to není "nudla" >:D :-)
Pěkný den přeji všem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Delfin2
25. 9. 2014 12:33
ani jedno..
Nehovorím, že sú to zlé auta, ale ani Citigo ani 108 :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Vranis
25. 9. 2014 17:40
Pane Chamilo,
aj ja poprosim jednu mikinu auto.cz. Ak mi ju poslete, budem Vam robit reklamu zdarma. ;-) A teraz nieco k veci. V citigu som mal moznost sediet a velmi milo ma prekvapilo, ze som sa na predne sedadlo so svojimi vyse 190 centimetrami v pohode poskladal a necitil som sa nejako stiesnene. Pri pohlade na zadne sedadla to uz bolo horsie ale ako auto do mesta pre dvoch - preco nie ? :-)
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2014 13:26
ZASE JO?
Očekával jsem že Citigo předčí všechny konkurenti, i kdyby o 20 let mladší, bez motoru na pedál, atd. Nutně musíme takhle dělat testy?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
30. 9. 2014 19:38
Prasárna
Ondro, je mi smutno a jsem zhnusen z tvého testu. To, cos Pežotu "naložil" je z velké části lež.... jsi tendenční a když se chce psa bít tak se hůl najde. Tohle je příklad naprosto špatné práce. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0