Testy
Myslím, že kvality tohoto vozu dost nevyzněly. Objektivně vzato ve třídě jde najít lepší vůz stěží. Atraktivnější? Ano, to bezpochyby ano, třeba Clio.
Ale vůz, který je kvalitní, prostorností vyniká a nabízí solidní variabilitu, navíc je reálně schopný jezdit za všech okolností pod 6 s dostatečnou dynamikou?
Ale vůz, který je kvalitní, prostorností vyniká a nabízí solidní variabilitu, navíc je reálně schopný jezdit za všech okolností pod 6 s dostatečnou dynamikou?
Koukam, ze pan Micka na tyhle poznamky nejak nereaguje... No jo, jako jsou koncernovy kW silnejsi nez ostatni, i nemeckej tvrdej plast je kvalitnejsi nez ten japonskej... 😄
Note se mi designem velice libi, prid auta je designove napadita a pritom nepusobi rusive, velice povedene. Navic super, ze zad tematicky ani provedenim nezaostava.
Kompresorova jednadvojka vypada jako povedeny motor, tady se ucte kluci od citroenu jak ma vypadat 1.2L trivalec v roce 2014 a DS3 se vam bude prodavat o rad lip.
Prostornost perfektni. Klasicky chalupar odveze naprosto vse se spotrebou podobnou k hospodskyma legendama opredene 1.9tdi. Celkove myslim, ze u starsi generace by auto mohlo mit velky uspech. Zamrzi tvrde plasty v interieru, ale jestli je to srovnatelne s Jukem tak sice davam jednu hvezdu dolu, ale 4 hvezdy z 5 tam za zbytek vlastnosti ponecham.
:yes:
Kompresorova jednadvojka vypada jako povedeny motor, tady se ucte kluci od citroenu jak ma vypadat 1.2L trivalec v roce 2014 a DS3 se vam bude prodavat o rad lip.
Prostornost perfektni. Klasicky chalupar odveze naprosto vse se spotrebou podobnou k hospodskyma legendama opredene 1.9tdi. Celkove myslim, ze u starsi generace by auto mohlo mit velky uspech. Zamrzi tvrde plasty v interieru, ale jestli je to srovnatelne s Jukem tak sice davam jednu hvezdu dolu, ale 4 hvezdy z 5 tam za zbytek vlastnosti ponecham.
:yes:
vám ty testy někdo píše za peníze 😲 >😒] ? Pravda, za peníze dnes jde napsat klidně diplomové práce, ale už i novinářské články?
Když už člověk zavítá k Nissanu... nebude lepší volbou Pulsar, s šestikvaltem... a celkově asi trošku dospělejší auto?
Jestli z mého příspěvku čteš, že tvrdé plasty => nekvalitní interiér, pak tvrdíš něco, co jsem nikde nenapsal.
Mmj. jsem zmínil, že tvrdé plasty v RAPIDU jsou nekvalitní.
Mmj. jsem zmínil, že tvrdé plasty v RAPIDU jsou nekvalitní.
nemeckej tvrdej plast je kvalitnejsi nez ten japonskej ... co má tohle společného s měkčeným plastem?
Vzpomeň si, jak dělal koncern pogumované madla, to byla teprve kvalitka a příjemné na dotek prvních 10t km
Chapu.
Mel jste moznost si sednout do Juke kdyz jej nedavno kolega testoval? Jsou plasty ve stejne (ne)kvalite nebo je na tom Note jeste hur?
Jinak jak bych autu pul hvezdy pridal tak vam bych pul hvezdy ubral >😒] Kratke pane Micka, kratke. Chapu ze auto.cz chce vydavat nove testy kazdy den (kde podobnou kadenci konkurence nezvlada), ale zase tim trpi obsaznost testu.
Mno nic, jako nazor vazeneho ctenare si jej jiste vemete k srdci a priste(!), priste to bude delsi >😁
Mel jste moznost si sednout do Juke kdyz jej nedavno kolega testoval? Jsou plasty ve stejne (ne)kvalite nebo je na tom Note jeste hur?
Jinak jak bych autu pul hvezdy pridal tak vam bych pul hvezdy ubral >😒] Kratke pane Micka, kratke. Chapu ze auto.cz chce vydavat nove testy kazdy den (kde podobnou kadenci konkurence nezvlada), ale zase tim trpi obsaznost testu.
Mno nic, jako nazor vazeneho ctenare si jej jiste vemete k srdci a priste(!), priste to bude delsi >😁
vstupy AUX a USB su kde?
nebudu skryte v schranke pred spolujazdcom? ... neviem ich najst ....
nebudu skryte v schranke pred spolujazdcom? ... neviem ich najst ....
aspoň v bazaru hned poznáš, jestli byl majitel prase >😒]
i když on stačil prstýnek na to, aby se po pár tisících km stal z příjemného plastu doškrábaný odporný kus.
i když on stačil prstýnek na to, aby se po pár tisících km stal z příjemného plastu doškrábaný odporný kus.
tak urcite😄 Nissan dokaze udelat hezky interier, viz treba novy Qashqai, nova Tiida ci Altima. Nicmene , Note , Mcra ci predchozi Qashqai, skutecne takovy trochu "trznicovy"interier z 90.let. Pritom Note vypada celkove velmi pekne.Skoda, ael chapu , ze pro nekoho to muze byt v pohode.
Tak to já bych si připlatil určitě taky, nic proti tomu... jen říkám, že pokud dáváš Nissan za příklad, pak je na místě se zamyslet i nad těmi +84kg.
Další zbytečný příspěvek? Chceš snad naznačit, že měl Note dostat 5*? Nebo je tu nějaký skrytý smysl v neznalosti římských číslovek?
Citoval jsem snad část o Rapidu? Klidně ses mohl snažit říct, že i bez měkčených plastů může být interiér kvalitní, ale redaktor, jak to čtu, má problém s provedením (povrchová úprava atp.) - nevypadá to tak dobře. Naopak píše: "Ony nejsou nekvalitní..."
Nabízí se tedy, co to vlastně ta kvalita je.
Nabízí se tedy, co to vlastně ta kvalita je.
To jiste ano, ale u koho z konkurentu neprida preplnovany motor proti 3 valcovemu atmo zakladu alespon 50kg?
Souhlasil s tebou a z tvého příspěvku čtu, že tvrdé plasty => nekvalitní interiér. Viz: "Fabia III nemá měkčené plasty též a tam jste se nad kvalitou interiéru rozplývali jak máslo na pánvi" A na rozdíl od kilowattu, není plast jako plast, tvrdý, nebo měkčený.
Pokud se Futuristy dotklo, že jsem to napsal pod něj, tak se omlouvám. Nebo snad to, že jsem si snad jeho příspěvek mylně vyložil jako přitakání. Otázka nebyla ani mířena na konkrétního člověka, v daném bodě diskuze mne zkrátka napadla.
Pokud se Futuristy dotklo, že jsem to napsal pod něj, tak se omlouvám. Nebo snad to, že jsem si snad jeho příspěvek mylně vyložil jako přitakání. Otázka nebyla ani mířena na konkrétního člověka, v daném bodě diskuze mne zkrátka napadla.
No dle testu si clovek udela tak max obrazek o subjektivnich pocitech testera, dle dat je ale kompresorova jednotka o 2s rychlejsi z 0-100 coz neni zanedbatelne a jiste bude pruznejsi + usetreny litr az litr a pul (na dalnici) pozna v penezence kazdy, vzdyt to taky je usetreno az 25% nakladu za palivo. V tom svetle mi neprijde priplatek 35tis jako neco co bych nedal, naopak.
No a ma poznamka o citroenu se prave vztahuje na jeho zakladni dva atmo motory v DS3 treba: jedou podobne ale zerou vic.
No a ma poznamka o citroenu se prave vztahuje na jeho zakladni dva atmo motory v DS3 treba: jedou podobne ale zerou vic.
Dobrý den,
díky za upozornění 😄. Čtrnáctistovka v i20 má pouze automat, manuál má zase jenom motor 1.2 63 kW. Použil jsem tedy srovnatelé motory 😉
díky za upozornění 😄. Čtrnáctistovka v i20 má pouze automat, manuál má zase jenom motor 1.2 63 kW. Použil jsem tedy srovnatelé motory 😉
U Note mate uvedeno jako motor 1.2 DIG-T a pocet valcu 4 😉
A proc je v tabulce srovnavano s i20 s automatem?
A proc je v tabulce srovnavano s i20 s automatem?
Juke jsem si prošel a vyjde to stejně. Ony nejsou nekvalitní, naopak si myslím, že budou dlouho vypadat stejně, ale jinak zdařile navržený design tím trochu ztrácí šmrnc. Japonci to ale zkrátka dělají takhle...
tak mozno by to chcelo uviest ineho konkurenta a takeho ktory ma manual 😉 .... uz len z hladiska ferovosti porovnania dynamickych hodnot by to bolo lepsie riesenie
rio ma tiez len automat? alebo jazz?
rio ma tiez len automat? alebo jazz?
byt auto celkove fajn.Nevim proc tak lpi na kruhovem ovladaci..proti treba Jazzu to je tragedie.
Tak proč zase to "japonci to takhle dělají" 😲 ? Dělají to tak téměř VŠICHNI.