Novinky
BMW mělo skvělou příležitost udělat supersport který by měl koule, něco co by se dokázalo postavit R8 a co by navázalo na Legendární M1
Namísto toho přišli s tímhle eko chcípáčkem
Pro opravdové BMW fandy je I8 obrovské zklamání
I9 , nebo vyladěná I8 nebo co to bude by si mohla reputaci zlepšit, chce to ale radikálnější změny a vykašlat se na spotřebu , protože ta se u supersportů prostě neřeší
Namísto toho přišli s tímhle eko chcípáčkem
Pro opravdové BMW fandy je I8 obrovské zklamání
I9 , nebo vyladěná I8 nebo co to bude by si mohla reputaci zlepšit, chce to ale radikálnější změny a vykašlat se na spotřebu , protože ta se u supersportů prostě neřeší
Chcípáčkem? >😁
Nečet si test v Auto Tipu? R8 s desetiválcem musí jet fakt nadoraz aby tomu hybridnímu chcípáčkovi s tříválcem 1,5 litru ujelo >😒]
Nečet si test v Auto Tipu? R8 s desetiválcem musí jet fakt nadoraz aby tomu hybridnímu chcípáčkovi s tříválcem 1,5 litru ujelo >😒]
jsi vedle jak ta jedle i8 je chcípáček, na I8 stačí i ostřejší Cayman a mnoho dalších levnějších aut než je předražená I8, R8 je jiný Level jak ubohá I8, za nedlouho příjde nová R8 a ta ti vytře zrak
Souhlas, v AutoTipu byl test i8 proti 911. Citace z testu😒br />
"Před ostrou jízdou jsme ovšem akumulátory dobili do plna. Měřené kolo hybridní supersport nicméně zajel za 1:48,72, tedy o více než čtyři a půl sekundy pomaleji než podobně lehké a výkonné Porsche. Pod nepříliš příznivým výsledkem se podepsala komplikovaná spolupráce elektromotoru a oturbeného tříválce. Při dynamické jízdě ubývá elektřina ze zásob rychlostí světla a papírové hodnoty i8 jsou ty tam. Po zhruba 11 ostrých kilometrech jsou baterie téměř prázdné a auto začne newtonmetry elektromotoru skutečně výrazně postrádat. Nejvíce se úbytek projevuje na výjezdech ze zatáček, které jsou pomalejší. Rozdíl mezi časem s plnými a téměř vybitými bateriemi je dalších 4,5 sec."
Jinými slovy, po 11 km dostává i8 na kolo už 9 sec., což je tak mizerný čas, že by nestačila ani dnešním hothatchům za pětinovou cenu. Velmi zoufalý výsledek auta za 3,5 mega. To auto se nemůže vůbec srovnávat se sporťáky, jeho parketa by byla jízda v nějaké eko-rallye.
Jinými slovy, po 11 km dostává i8 na kolo už 9 sec., což je tak mizerný čas, že by nestačila ani dnešním hothatchům za pětinovou cenu. Velmi zoufalý výsledek auta za 3,5 mega. To auto se nemůže vůbec srovnávat se sporťáky, jeho parketa by byla jízda v nějaké eko-rallye.
konečně někdo kdo se na to dívá tím správným pohledem, naprosto stebou souhlasím, tohle na oko rádoby eko sportovní auto je o ničem a jenom ***i věří , že je to supersport
Furt to sou ale nejlepší sporťáky třeba i s V10 versus tříválec jeden a půl litru :yes: >😒]
Ano, za 3,5 mega tříválec jeden a půl litru, který dostane na okruhu sodu od sporťáků za daleko nižší cenu (Cayman, 4C, Lotus Exige, Elise, SLK, Z4, TT) a stejně tak ho na okruhu rozsekají i běžné sedany nebo kupé M3, M4, RS4, RS5, M5, M6, RS6, RS7, E63, Panamera, docela trapas, když mu ujede takové E63 v Téčku kam by si tu i8 pomalu mohl naložit do kufru nebo Megan RS, který mu nadělí na Hockenheimu půl vteřiny a stojí pětinu. >😒]
Sporťáky v cenové relaci 3,5 mega pak hrají úplně jinou ligu. Smutný příběh
Sporťáky v cenové relaci 3,5 mega pak hrají úplně jinou ligu. Smutný příběh
No právě že zas tak jinej ne. Fakt smutnej příběh. A když jim takhle dává zabrat hračka i8 představ si co i9 >😒]
Jo a E63 :yes: 😄
Jo a E63 :yes: 😄
Pro i8 hodně smutné.
Pokud z i8 vyhází ten současný ekošrot a dají tam slušný šesti nebo osmiválec, tak může být konkurenceschopná. Do té doby to bude jen pochybná ekohračka.
Pokud z i8 vyhází ten současný ekošrot a dají tam slušný šesti nebo osmiválec, tak může být konkurenceschopná. Do té doby to bude jen pochybná ekohračka.
Už se těším až to natře na okruhu nejostřejší TT - i8 s kozím dechem a baterkama od Duraccelu
auto které bylo považováno za auto pro holky to natře rádoby supersportu I8
vzhledem k tomu že se BMW tváří jako sportovní značka je to pro BMW pořádná potupa
v BMW to vědí a proto se rozhodli I8 upravit
auto které bylo považováno za auto pro holky to natře rádoby supersportu I8
vzhledem k tomu že se BMW tváří jako sportovní značka je to pro BMW pořádná potupa
v BMW to vědí a proto se rozhodli I8 upravit
Fakt nejsem fanda i8 ale tohle srovnání na okruhu pro jedenapůllitrovej tříválec vs pětilitrovej V10 a další supermotory dopadlo trapně spíš pro ně 😉
Zapomínáš že to je první svýho druhu, počkej třeba jen co druhá třetí generace
Zapomínáš že to je první svýho druhu, počkej třeba jen co druhá třetí generace
za prvé I8 R8 neporazilo
za druhé s R8 můžeš jezdit Kudlu celý den, s I8 můžeš jet ostře jenom chvilku,potom se zakucká , baterky vybijou a přepne se do nouzového režimu
youtube😒br /> NOUZOVÝ REŽIM PO CHVLICE JÍZDY 1,5 LITR MOTOR SE ZAKUCKAL
BMW i8 breaks down during testing on the Nürburgring!
R8 SE JEN TAK NEZADÝCHÁ
2015 Audi R8 V10 spied testing on the Nürburgring!
za druhé s R8 můžeš jezdit Kudlu celý den, s I8 můžeš jet ostře jenom chvilku,potom se zakucká , baterky vybijou a přepne se do nouzového režimu
youtube😒br /> NOUZOVÝ REŽIM PO CHVLICE JÍZDY 1,5 LITR MOTOR SE ZAKUCKAL
BMW i8 breaks down during testing on the Nürburgring!
R8 SE JEN TAK NEZADÝCHÁ
2015 Audi R8 V10 spied testing on the Nürburgring!
Jasně že piditříválec nemůže porazit V10. Ale dávalo mu zabrat víc než by sis před testem připustil
Jinak řešení je samozřejmě tohle [odkaz] tam si hračky typu TT nebo R8 ani neškrtnou >😒]
Jinak řešení je samozřejmě tohle [odkaz] tam si hračky typu TT nebo R8 ani neškrtnou >😒]
si sjetej? co si pícháš?
divil by ses jak je ta tvá tebou propagovaná hybridní technologie křehká a nespolehlivá
divil by ses jak je ta tvá tebou propagovaná hybridní technologie křehká a nespolehlivá
Nebuď drzej a jestli zrovna nejseš sjetej ty tak se uč se 😄
jj Lexus GS 450h jedno z nejspolehlivějších aut na světě, já vim >😒]
jj Lexus GS 450h jedno z nejspolehlivějších aut na světě, já vim >😒]
jsem zvědavý jak bude moc spolehlivé BMW I8,
R8 V10 je fantastické auto skrčku a motor V10 5.2 litru je jeden z nejspolehlivějších motorů
I8 se tváří jako poslední vykřik techniky , ale co do spolehlivosti to bude určitě katastrofa, už to vidím časté svolávací akce , časté poruchy a kdoví jaké další dobrodružství na majitele I8 ještě čeká
Japonci přišly s Hybridy jako první, Lexus GS450H je také skvělé auto a rozhodně je spolehlivější jak tahle ubohá I8
R8 V10 je fantastické auto skrčku a motor V10 5.2 litru je jeden z nejspolehlivějších motorů
I8 se tváří jako poslední vykřik techniky , ale co do spolehlivosti to bude určitě katastrofa, už to vidím časté svolávací akce , časté poruchy a kdoví jaké další dobrodružství na majitele I8 ještě čeká
Japonci přišly s Hybridy jako první, Lexus GS450H je také skvělé auto a rozhodně je spolehlivější jak tahle ubohá I8
a ty máš dva účty že si furt dáváš palec nahorů?
Ne já ten její převzal po Kylie když jí tady vocaď vyštvali. A to mi stačí až až, už tak tu kecám vo rok dýl než sem plánoval 😄
Nikoliv, to srovnání s 911 dopadlo trapně pro i8 a v tom testu se to jasně říká, doslova se mluví o propastném rozdílu.
Jaký první svého druhu? Hybridů jezdí hromady a pořádný sporťák jako hybrid také není problém udělat (918, P1). Nevím, proč zrovna BMW by mělo potřebovat x generací na vývoj slušného hybridního sporťáku. Na i8 je zajímavý pouze vzhled, zbytek je plácnutí vedle (přesně to vystihlo britské EVO "E😜ensive and not as fast as it look") jako sporťák je to mrzák a jako úsporné auto to také není žádná hitparáda.
Jaký první svého druhu? Hybridů jezdí hromady a pořádný sporťák jako hybrid také není problém udělat (918, P1). Nevím, proč zrovna BMW by mělo potřebovat x generací na vývoj slušného hybridního sporťáku. Na i8 je zajímavý pouze vzhled, zbytek je plácnutí vedle (přesně to vystihlo britské EVO "E😜ensive and not as fast as it look") jako sporťák je to mrzák a jako úsporné auto to také není žádná hitparáda.
911 mám hodně rád a je to fakt skvěle vycizelovaný auto :yes:
Ale trapný i8 rozhodně nebylo. Zavedenejm sporťákum s velkejma motorama dalo se svym jedenapůllitříčkem víc zabrat než bych čekal. A vopakuju že to je první auto svýho druhu vůbec. Už i9 bude zřejmě vo dost zajímavější a počkej ve třetí čtvrý generaci
Jinak jasný volba která smázne veškerý sporťáky se spalovacim motorem je [odkaz]
Ale trapný i8 rozhodně nebylo. Zavedenejm sporťákum s velkejma motorama dalo se svym jedenapůllitříčkem víc zabrat než bych čekal. A vopakuju že to je první auto svýho druhu vůbec. Už i9 bude zřejmě vo dost zajímavější a počkej ve třetí čtvrý generaci
Jinak jasný volba která smázne veškerý sporťáky se spalovacim motorem je [odkaz]
Jen tak dal, zkousejte, testujte.
Ale jako ukázka techniky určitě :yes😒br />
Ta i9 by mohla být jiné kafe
Na nejlepší auto na světě PROSTĚ NEMÁ [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Mý nej je tohle [odkaz] :yes: :yes: :yes: