Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Drift Challenge: Češi proti Slovákům k oslavě čtvrtstoletí Mazdy MX-5 (+video)
15 komentářů
DJB
1
Moc pěkné, je vidět cit pro auto. Já chci taky !!! 8-s
poterienko
Jako proč ne, ale toto opravdu nejde na suchu?
Tys tam vážně neviděl žádný drift na suchu, tak si to pusť znovu a celé... ;-)
Myslíš jako ten přetaženej smyk na konci, kde místo aby se držel vnitřního kraje jede uplně jinde. No tak to si chlapče někde pust na jůtubu jak má vypadat pořádnej drift na suchu. Na folii to umí každej trouba.
Máš na tom "jůtubu" nějaký svůj pořádnej drift na suchu? Tak sem s ním...
Škoda, žes nebyl v tom českém týmu taky, mohli jsme Slováky porazit, na folii bys měl určitě taky plný počet, tam to přece umí každý trouba.
;-)
Hlavně si nejdřív pořádně přečti článek, jednotlivé disciplíny byly jasně dané a žádný "volný program" na suchu mezi nimi nebyl.
Škoda, žes nebyl v tom českém týmu taky, mohli jsme Slováky porazit, na folii bys měl určitě taky plný počet, tam to přece umí každý trouba.
;-)
Hlavně si nejdřív pořádně přečti článek, jednotlivé disciplíny byly jasně dané a žádný "volný program" na suchu mezi nimi nebyl.
Já na té akci být nemohu, protože já bych byl nezaujatý novinář a to na tomto webu nejde. Zde skoro každý pisálek nadržuje určité značce.
www.youtube.com/watch?…
Nevím jak se sem dávají odkazy na videa, vždycky to šlo a najednou to nejde vložit.
www.youtube.com/watch?…
Nevím jak se sem dávají odkazy na videa, vždycky to šlo a najednou to nejde vložit.
Dobrý den,
kluzné folie byly pravděpodobně zvoleny hned ze dvou důvodů - auta se na nich méně ničí a je snadnější dostat auto do smyku i pro méně zkušené řidiče.
K Vámi postovanému videu bych jen dodal, že by asi nebyl problém, aby jízdy vypadaly takto, ale - měli jsme zakázáno používat k vyvolání smyku ruční brzdu, pán na videu má viditelně upravený podvozek, což udělá hodně a my jsme také neměli přilnavější gumy vepředu než vzadu, ale všude docela lepivé pneumatiky.
A ostatně i v textu je napsáno, že suchá část nebyla ve finálových jízdach, které jsou na našem videu, povedená.
kluzné folie byly pravděpodobně zvoleny hned ze dvou důvodů - auta se na nich méně ničí a je snadnější dostat auto do smyku i pro méně zkušené řidiče.
K Vámi postovanému videu bych jen dodal, že by asi nebyl problém, aby jízdy vypadaly takto, ale - měli jsme zakázáno používat k vyvolání smyku ruční brzdu, pán na videu má viditelně upravený podvozek, což udělá hodně a my jsme také neměli přilnavější gumy vepředu než vzadu, ale všude docela lepivé pneumatiky.
A ostatně i v textu je napsáno, že suchá část nebyla ve finálových jízdach, které jsou na našem videu, povedená.
Utrhnout tak slabé auto není úplně jednoduché a je potřeba trochu vyšší nájezdovou rychlost. Takže bych tipoval, že nechtěli tak moc riskovat. A taky nechtěli auta tak moc
ničit.
ničit.
Tady máš již kultovní video. Tím samozřejmě nechci snižovat výkon Ondřeje Chamilly, čímž ho také zdravím a blahopřeji k úspěchu. :yes:
https://www.youtube.com/watch?……
https://www.youtube.com/watch?……
white label
Velká grattulace Ondrovi, který tam (na kopytech) roznesl pár známých Bardů! :yes: ;-)
megacruiser
taky někdo driftuje s autem který se na to trochu hodí - třeba ta "driftovací" soutěž s Astrou s pohonem předku a návleky na kolech, to je prostě trapas takovou ubohost vůbec nazývat driftem. Btw. na drift je potřeba pořádnej výkon, takže MX-5 není ani zdaleka ideální - ze sériovek můžu doporučit Nissan 300ZX biturbo, tam to jde úplně samo. Svého času jsme takto blbli i s šestiválem Capri.