Pri výbere firemného vozidla sa vyberajú autá s čo najnižšími prevádzkovými nákladmi, takže čím väčší interval tým lepšie. Ale keď si kúpite Boxer, Jumper tak pri preberaní Vám hneď povedia, že je interval síce 40t km ale mente po 30, lebo motor to nevydrží.
Mám Renault Master a meníme po 40t a všetko ok.
40t km je nesmysl na nalákání spotřebitelů. Pokud chci uzivat auto déle tak se to urcite nevyplatí. Pri testech longlife oleju už po 18t km prestaval mazat tak jak by mel. U vw multivan jsme zkratili na dvacet. U svyho menim po deseti a kdybych jezdil vice km za rok tak max po 15. Vic bych svymu autu nenechal.
Jsou to stejna auta, ale Citroen Jumper vychazi mnohem levneji. Plno lidi to nevi, ale staci se zajit zeptat nejakeho dealera. Ja sam sice dodavky nepouzivam, ale mam kamarady co jezdi pro spedicni firmy a ti mi potvrdili, ze u Citroenu maji lepsi ceny - ale musite si o ne rici :-)
Jinak tech 40 000 km interval je nejaka teorie, v praxi to je max. 30 tis., ale vetsinou jim pocitac hlasi nutnost servisu kolem 25 tis.
To som netusil, ze Citroen je taka prostitutka, ktora da kazdemu. To tam maju teda pekny bordel. Staci prejavit zaujem a uz sa vyzlieka do naha. Potom aj na servise asi robia to co si povie spediter, a nie konstrukter vozidla. Pobavila ma infoska, ze jumper vychazi omnoho levneji, mozno iba preto, ze ti predali stary model bez esp, a ostatnej vybavy. Ich skvele stare polrocne nepredane zasoby :-)