Novinky
Problém je, že se při celém tom deklarovaném soupeření s něměckou prémií ani neobtěžují udělat Q50 kombi.
Také nevím co je v tomto případě příčina a co důsledek, ale ten jeden jediný prodejce pro celou ČR zájmu zákazníků nejspíš odpovídá. ;-\
Také nevím co je v tomto případě příčina a co důsledek, ale ten jeden jediný prodejce pro celou ČR zájmu zákazníků nejspíš odpovídá. ;-\
Nez nieco ako posledna generacia Primery, tak to uz fakt radsej nic.
to já ji hodnotím, z vlastní zkušenost, pozitivně 😉
Nissan Bluebird a ještě více Primera I a II byly velmi dobrá auta, Primery na svou dobu dokonce vynikající. Pak ale přišla katastrofa jménem Primera III a to byla jedna z největších automobilových katastrof své doby. Nissan na tomto autě zkazil, co mohl - design (ten především - jak něco tak hrozného někdo mohl schválit do výroby?), ergonomii ovládacích a kontroních prvků (naprostá katastrofa) a prudký sešup zaznamenala i kvalita a dřívější pověstná životnost (šetření za každou cenu). A ani dřívejší vyhlášená ovladatelnost už nebyla co dříve.... Pokud by Nissan nepostupoval takto (nenapadá mě bohužel žádný slušný výraz), Primera zde s námi mohla být doteď a zle zatápět Insignii, Mazdě 6 či Mondeu. Čítankový příklad toho, jak lze marketingově úplně blbě naplánovaným modelem bleskově pohřbít po dvě generace pracně budouvanou skvělou tradici.... 😒 :no: :no: :no: Zajímalo by mě, jestli u Nissanu zodpovědné managery za Primeru III alespoň vyhodili...
Tak třetí Primera nebyla zas tak ošklivé auto. Je pravda, že mírné rozšíření světel by ji pomohlo a udělalo dynamičtější (na pohled širší), ale designem to alespoň dle mého názoru až taková tragédie nebyla. Nicméně tohle je subjektivní, takže chápu, že někomu se to mohlo ošklivit. Bohužel i ve všem ostatním se hodně odchýlila od předchůdců, kteří byli vynikající (sám jsem měl P11 a super auto).
soudíš z příspěvků, nebo si to auto někdy řídil?
Já ano. Při předváděcí jizdě. Pak jsem přesedl do své Primery II generace a cítíl se jak při přechodu z dodávky do osobního auta. S Primerou jsem byl velmi spokojený a koupě další generace mi přišla jako přirozená volba. Po té testovací jízdě bylo ale jasné, že tohle prostě ne. ;-\
Nakonec jsem koupil Accord (a nikdy té změny nelitoval)
Nakonec jsem koupil Accord (a nikdy té změny nelitoval)
Jak vidim, tak skoro vsichni sli z Primery do Accorda. Ja taky 😄
je to skoda, altima si v pohode ficala v USA myslim, ze keby sa po 3gen primery nissan spamatal a vratil sa ku korenom a povesti primery kt vybudoval tak poboku s accordom a M6 by nebol stratovy... kazdopadne renault asi nezniesol vypalovanie rybnika krachujucej laguny, ktora do dnes je šunka
altima ma rovnaku platformu ako ta "sunka" laguna keby nieco 😄
>😁 laguna ale nema v zadu multilink darmo zdiela platformu... ale keby aj ma v zadu multilink, kvalitu prevedenia hlavne interieru a kvalitu odladenia celeho chasis nezachranis multilinkom jazdi to mizerne a je to cele rozvrzane a rozhrkane po 150 tisicoch km... veziem sa v jednej pravidelne od prveho majitela viem co pisem ma 160 tisic
nie som si prave isty tym ze by sa altima v europe predviedla v lepsom svetle ako ta laguna ...no vidis sused ma lagunu 3 2008 2.0dci a ten sa vobec nestazuje a ta kvalita interieru??? chod von a pozri sa ci je to vlastne laguna 3 osobne sa mi paci interier velmi ako aj na novom grand sceniku tak aj na "novom" fluenci taktiez si nemyslim ze to jazdi horsie ako passat ale to vies aky pan taky kram asi len tolko k tebe 😉 a zmen prosim slovnik posobis na mna detinsky 😉 a skus sa previest v lagune s 4 controlom najlepsie 2.0t potom hovor ako to jazdi
Altima sa v EU ani nepredava tak mas recht nepredviedla sa v ziadnom svetle.
Jaj sused sa nestazuje ? pozdravujem, ja sa v nej zas pravidelne veziem a nehodnotim dizajn pokial si nepochopil o com som pisal, tak o kvalite spracovania, ze to hrka a klepe a podvozok je spatne odladeny kratke nerovnosti aj diery prenasaju razy aj hluk a inak sa naklana a nestoji za nic ani v zakrutach, nie ze by vyslovene nezvladala rychlejsie tempo ale nic viac nez priemer...to je pri tom komforte slabom dost mizerne... takze ak si nepochopil ani nema take vyspele napravy ako Altima.
No passat jazdi v kazdom smere daleko lepsie ako laguna 3 v kratkej verzii, nedaj sa vysmiat pises kraviny, chod tento svoj nazor konzultovat dalej , alebo sa aspon odvez, odporucam >😁
Laguna coupe 4 control je pekna hracka, ale nic viac, ako coupe GT je robena a v tom smere je dobra... to nie je accord type R ty šašo to je GT tak neviem z coho by som mal byt na makko, z toho ze vybera zakruty trocha viac hyperaktivne kvoli natacaniu zadnych kol ? Je to predovsetkym auto na dlhe cesty... GT chapes.. Ty sa sa v nej viezol tak sudis podla vlastnych skusenosti.
Ja posobim na teba detskym slovnikom, ty zas posobis na mna detskym rozumčekom, kazdopadne svoj slovnik si ponecham, dik za odporucenia. Ty s tym rozumom radsej nieco urob.
Howgh
Jaj sused sa nestazuje ? pozdravujem, ja sa v nej zas pravidelne veziem a nehodnotim dizajn pokial si nepochopil o com som pisal, tak o kvalite spracovania, ze to hrka a klepe a podvozok je spatne odladeny kratke nerovnosti aj diery prenasaju razy aj hluk a inak sa naklana a nestoji za nic ani v zakrutach, nie ze by vyslovene nezvladala rychlejsie tempo ale nic viac nez priemer...to je pri tom komforte slabom dost mizerne... takze ak si nepochopil ani nema take vyspele napravy ako Altima.
No passat jazdi v kazdom smere daleko lepsie ako laguna 3 v kratkej verzii, nedaj sa vysmiat pises kraviny, chod tento svoj nazor konzultovat dalej , alebo sa aspon odvez, odporucam >😁
Laguna coupe 4 control je pekna hracka, ale nic viac, ako coupe GT je robena a v tom smere je dobra... to nie je accord type R ty šašo to je GT tak neviem z coho by som mal byt na makko, z toho ze vybera zakruty trocha viac hyperaktivne kvoli natacaniu zadnych kol ? Je to predovsetkym auto na dlhe cesty... GT chapes.. Ty sa sa v nej viezol tak sudis podla vlastnych skusenosti.
Ja posobim na teba detskym slovnikom, ty zas posobis na mna detskym rozumčekom, kazdopadne svoj slovnik si ponecham, dik za odporucenia. Ty s tym rozumom radsej nieco urob.
Howgh
suhlasim ze niekedy je podovozok hlucnejsi viac ako by a patrilo ...neviezol som sa v accorde type r neporovnavam to s accordom typer,viem aky je rozdiel medzi multilinkom a torzkou(multilink ale neznamena automaticky ze krajas zakruty ako solberg obvzlast ak je to auto pre usa), viem ze altima sa v eu nepredavala a keby sa predavala silno pochybujem ze by nieco dosiahla aj napriek tym jej super napravam ako hovoris ty obycajna laguna(do 2010) je priemer ja sa nehadam ale to iste plati aj o passate teda b6(urcite lepsi ako b5 ) mimochodom po facelifte dostala 4c aj ta najbeznesie verzia a myslim si ze tvoj opis na to nesedi a urcite sa tu nehodia vyrazy ako sra*ka atd
mam detinsky rozumcek? chcel by som vediet ako si na to prisiel?
mam detinsky rozumcek? chcel by som vediet ako si na to prisiel?
je fajn ze fandis aj p12ke ale ani kvalitativne nesiahala uz na p10 a p11 a aj p11c facelift uz mal zopar dielov od boscha ktore robili len problemy aj spolu s 1.8 16v.. ktora zerie olej kvoli francuzkym kruzkom a mava problemy s snimacom klukoveho hriadela tipujem ze dalsi franticky dielik alebo vydareny bosch...
Měli jsme jeden kousek ve firmě a mně bylo pořád záhadou, proč to auto pořád stojí v garáži. Pak jsem měl jednou to „štěstí“, že jsem to vyfasoval na delší štreku a pochopil jsem to hned. Podvozek naprosto nekomunikativní a nečitelný. Auto se naklánělo tak, že v první ostřejší zatáčce, kterou jsem najel tak, jak jsem byl zvyklý s „normálními“ auty, jsem málem vypochodoval z cesty. Motor na svůj objem (diesel 2.2) nevýrazný a tupý, zato se solidním apetitem na úrovni benzíňáku - běžně okolo 7,5 litru.
A vzhledem k tomu, že zkušenosti kolegů byly obdobné, stejně jako chuť se tímto přepravovat, tak se to auto nakonec za pár šupů a na diesel celkem malým nájezdem raději odprodalo.
A vzhledem k tomu, že zkušenosti kolegů byly obdobné, stejně jako chuť se tímto přepravovat, tak se to auto nakonec za pár šupů a na diesel celkem malým nájezdem raději odprodalo.
s cim si to porovnaval ked primera mala nekomunikativny nepredvidatelny a makky podvozok co sa naklanal tak, ze si skoro nevybral zakrutu ?
to je kravina co pises aj ked teda P12 primeru rozhodne nehajim tak jazdnymi vlastnostami a prave komunikativnostou a predvidatelnostou bola urcite nad nejakymi passatmi B5 ci B5,5 octaviou 1 generacie ani nehovoriac... je pravda, ze 2,2 nebol nijak extra vykonny ani usporny to je fakt
to je kravina co pises aj ked teda P12 primeru rozhodne nehajim tak jazdnymi vlastnostami a prave komunikativnostou a predvidatelnostou bola urcite nad nejakymi passatmi B5 ci B5,5 octaviou 1 generacie ani nehovoriac... je pravda, ze 2,2 nebol nijak extra vykonny ani usporny to je fakt
A máš zkušenost konkrétně s tímto dieselem? Pro mne historicky jednoznačně nejhorší auto co do naladění podvozku, které jsem řídil (možná celkem nějakých 2.000 km), a to i proti SI nebo OI.
Na dálnice pohodlné, ale se spotřebou na úrovni výkonově srovnatelného benzínu. Na zatáčkovité okresce "přesýpací hodiny". Jako komunikativní podvozek si já představuji takový, který řidiči zprostředkovává dění pod koly, ale tahle Primera teda rozhodně nebyla tento případ. Tohle auto byl ten typ, kdy se napřed otočilo volantem a za sekundu zatočilo i auto. Ano, pokud se to člověk naučil "předvídat", tak si jakž takž zvykl, ale svezení rozhodně nebylo ani špetce zážitku nebo radosti.
Kdyby to byl jen můj dojem, tak se možná pletu. Ale bylo to služební auto pro x lidí, kdy všichni kolegové, ve většině nadšenci do aut, po tomhle sáhli vždy jako po posledním (tzn. po všech OI nebo olítaných jedničkovýh Focusech) .
Na dálnice pohodlné, ale se spotřebou na úrovni výkonově srovnatelného benzínu. Na zatáčkovité okresce "přesýpací hodiny". Jako komunikativní podvozek si já představuji takový, který řidiči zprostředkovává dění pod koly, ale tahle Primera teda rozhodně nebyla tento případ. Tohle auto byl ten typ, kdy se napřed otočilo volantem a za sekundu zatočilo i auto. Ano, pokud se to člověk naučil "předvídat", tak si jakž takž zvykl, ale svezení rozhodně nebylo ani špetce zážitku nebo radosti.
Kdyby to byl jen můj dojem, tak se možná pletu. Ale bylo to služební auto pro x lidí, kdy všichni kolegové, ve většině nadšenci do aut, po tomhle sáhli vždy jako po posledním (tzn. po všech OI nebo olítaných jedničkovýh Focusech) .
Za poslední rok jsem viděl snad jednu ... jela přede mnou na dálnici a kouřila (ne jak načipované Oktávky při akceleraci nebo přeřazení, ale konstatně). Holt renaultovy diesely.
ja ich vidavam tak 3-4 pravidelne cestou do prace...
Myslel jsem, že řeč je o trojkové Primeře.
BTW Nejvíce rozšířené se mi zdály jedničkové Primery, ale ty už teď kvapem ubývají.
BTW Nejvíce rozšířené se mi zdály jedničkové Primery, ale ty už teď kvapem ubývají.
Som tiez jeden z majitelov ktory vlastni P12 ku 2,2DI no ked to mam cele zhrnut to auto nie je spatne ale! mi v nom uz hrkoce hadam cela pristrojovka naprvy idu vyskocit a to mam len 17´´ a nizkoprofily(komplet po generalke podvozok) ,nahradne diely to je otras drahota a motor to je asi omyl nissanu lenive ..ale podotykam 900km SVK- Makarska Chorvatsko som spravil nalozeny 5,8L priemerna spotreba takze spotreba je v norme kym sa nejazdia kratke trasy ....este kvalita sedaciek to je asi zly sen aby sedacka vrzgala po 120tis km no hanba a zadne uchyty sedaciek tiez vrzgaju v zakrutach ked tam niekto sedi a sedak za vodicom sa sedacka prepadava co tam od vyroby chyba kus molitanu takze Nissan Primera viac uz nikdy predat to a jedine uz len Nemca stym v rodine nemame nikto ziadne problemy ako tu kazdy nadava na VW ale zatial kazdy u nas mal a ma VW/audi/bmw a no problem....stacilo by keby nissan spravil eu verziu Altimy alebo Maximy s 2,2DCI od divizie mercedes a z toho by bolo vynikajuce auto ale ten motor uz ma infinity takze to je passe
[odkaz]
aj ked Kizashi je odstrasujuci priklad asi pre vsetky automobilky, super auto ale bez dieslaku a moznosti indiviualizacie vybavy a je to pochovane...
altima v USA pokial viem tiez nema dieslak a vybavy by boli presne take ako pri kizashi ... v zaklade takmer vsetko a doplatok uz len za najluxus prvky a ziadne dieslove holatko s el oknami klimou centralom a pripadne navi... takze asi aj altima by to mala tazke s 3,5V6 by tu bola nepredajna a ani 2,5ka so 180ps by to nezachranila navyse ked ponukaju vyhradne CVT co europe smrdi
vlastne som si odpovedal sam >😁
Primera okrem poslednej generacie, bolo skvele "priemerne" vozidlo s vybornou spolahlivostou, ktora bola dava za vzor ..a motorova divizia NISSAN je pojem aj dnes !
Kolko ludi ani netusi, ze napr. model Maxima A32 ci neskor A33 boli take japonske "W124" ..., a motory V6 (VQ30 a VQ35) ocenovane vsade, len nie v Europe, lebo tu vladne ropa ...
Iba pre predstavivost : atmosfericky 3L V6 s manualom (!) 200PS, .. s hmotnotnou pod 1,4t, s dlzkou atakujucov 5m s apetitom pod desat ..s prikladnou spolahlivostou ..., to je sen motoristu, ale nocna mora automobilky..., tak vitajme v 21.stor. ...
Ano, uz sa to nevrati, ano, skoda ... a ANO chybaju ...
Tak isto ma aj maximu..
Já nevím, ale tobě Altima přijde, že má pro Evropana stravitelný design? Technika možná nemusí být špatná, ale jestli chceš prorazit vedle zavedené německé trojky a Passatu, tak potřebuješ něčím vyniknout.
Ved Altima zacina na 22.tis dollaroch cennikovej ceny, co je uplna lahoda ...a s best V6 VQ35DE ..iba 31.tis. dollars ..a to si dovolim povedat, ze je dobra investicia, vzhladom na povod, motorizaciu, atd. ... :yes: :-!
Holt v Europe hra NISSAN hru podla EU politiky ..takze V6 a vyssie iba ak v Z370 ci GT-R ...
ako jedine na odhlahcenie je, ze aj platformu pre clio navrhoval nissan spolu s rendom tak to nie je len prevzaty stary vybehovy srot, nissan si ho este moze v ramci moznosti odladit, ale stale sa kvalitou nedostane na uz nepouzivany multilink z almery a primery p11
inak k tomu pulsaru... ak si pozries slovenske testy tak su vcelku dost pozitivne