Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Optima T-Hybrid Concept: Napodruhé s turbodieselem

Kia se na druhý pokus snaží prorazit ve střední třídě s hybridem. Nový mild-hybrid systém využívá naftový motor a méně obvyklý typ akumulátoru.
Zpět na článek
30. 9. 2014 17:44
30. 9. 2014 18:58
30. 9. 2014 19:07
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2014 17:01
co je dnes den otvorenych dveri v kii?
od rana sama kia..... kia sem kia tam.... az sa z toho cely dochcavam :yes:

ale dost bolo srandy..... ozaj ma mrzi ze nie som v parizi.... ajajaj... zavidim chlapcom ktori tam budu..... uzite si to :yes: a pohladte to sorento za mna :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
30. 9. 2014 17:17
Re: co je dnes den otvorenych dveri v kii?
Já myslím, že to děláš v noci normálně, ne? ;-)
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2014 17:26
Re: co je dnes den otvorenych dveri v kii?
bejvavalo >:D ale nie vazne.... to bola dobra poznamka >:D :yes:

uplne iny level ako tie ubohe gilgitove splechy a nadavky do hlupakov a rasistov a podobne onanie na kazdeho....

vazim si to, palec hore ;-) :yes:
Avatar - AUDIRS6
30. 9. 2014 17:44
pohon...
riešenie dobré, len málo popísané:
totiž, autor sa vôbec nezmienil o tom, aký elektromotor bude slúžiť na pohon auta ako takého. Sú tu bohužial takí, ktorí si môžu myslieť, že auto na elektrinu pôjde vďaka elektrickému kompresoru >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
takže doplním ja:
bude mať ešte aj elektromotor, vďaka ktorému bude možné prejsť malé vzdialenosti pri malých rýchlostiach, takisto miesto klasického alternátoru generátor, ktorí bude slúžiť aj na štarovanie počas funkcie Stop/start a vraj má pomôcť ku plynulejším opätovným štartom a redukcii vibrácií počas tohoto procesu.
Systém ako taký je to dobrý. Po el.dúchadlle-kompresore od Audi, máme 2. dielik do skladačky. Chýba už len tretí: výfukový generátor - teda turbína s integrovaným generátorom, ktorá z výfukových plynov vyrába elektrickú energiu.
Toto totiž bol súbor prvkov firmy CPT ( controled power technology ) vďaka ktorému sa možno dostať k výrazne lepšej dynamike a výrazne lepším hodnotám spotreby. Teda nižším emisiám CO2 - aby to bolo politicky korektné :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
30. 9. 2014 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
30. 9. 2014 19:07
Krásne auto
ale ponuka motorov slabá,keby tam bol silnejší diesel zo Sorenta asi ho už mám doma.Na benzínovom hybride som sa vozil,zaujímavé,ale nič extra.
Rozbalit vlákno
3
30. 9. 2014 21:22
Re: Krásne auto
Silnější motory jsou (a jdou do Optimy zastavět), leč ne pro Evropu. Uvidíme, jak v nové Optimě - už jezdí maskované vozy, počítám, že za rok bude "venku". Asi před týdnem jsem zde přidal i odkaz na slušné foto. Je na FB KIA CZ. V designu to vypadá na posun k ještě lepšímu :yes:
Avatar - speedfred
30. 9. 2014 22:04
Re: Krásne auto
Viem ze mimo EU tam davaju aj nieco ine,len ja zijem tu. Na FB nie som a ani nebudem.... btw uz som kupil P508GT
1. 10. 2014 05:40
Re: Krásne auto
Tak ať slouží, také pěkný kočár :-)
1. 10. 2014 10:13
Kia a Hyundai ví, jak na to
Rozhodli se stát se jedničkou. Mrkli, jak to dělá VW a dělají to stejně. Krásný design, co nejprémiovější interiér, mezi to *, vše vyrobit co nejlevněji, aby zbylo tak 10-20% z ceny vozu na masivní PíáR. Já věřím, že se tou jedničkou stanou.
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2014 18:31
Re: Kia a Hyundai ví, jak na to
Docela máš pravdu. Schreyer sice není jediný "přeběhlík" (od VW), i když právě jeho Korejci s takovou chutí používají jako "radlici" (prohrnující cestu k zákazníkům). Nicméně právě Schreyer volal po odlišení modelů (u H/K) tak, jak to dělají u VW. No a PR/marketing/reklama - to je prostě nutnost a kdo ho neděla stane se z něj fiat >:-[]