Ačkoliv se nový crossover Citroënu představí v Paříži, nebude to na autosalonu, ale v showroomu C42 na Champs-Elysées. Jedná se však o model především pro Čínu.
citroen dnes v eu predava rocne 600 000 aut a korejsky hyundai 400 000 aut .... to je riadny debakel pre domacu europsku znacku s neviem kolko rocnou historiou.... neviem si predstavit zeby citroen v azii predaval dve tretiny toho co "domaci" hyundai.... to sa citroooonu nikdy nepodari..... to skor ja vyhram v lotte milion
este ze tu mame cinu... co by bez nej tie nase bomba europske dokonale megakvalitne znacky na ktore sa nechytaju ani amici ani aziati robili... :yes: ved ani sami uz svoje znacky nechceme... taki sme dokonali... a bombovi .... konkurencia rozdrti eu na prach.... este 10 rokov a uvidis ze europsky trh bude z celosvetoveho hladiska pre mnohych svetovych vyrobcovu uz uplne bezvyznamny a skor len do poctu, uz dnes sa sem nikto nehrnie...
Celkem máš pravdu, akorát musím oponovat s tím, že mi nechceme svoje značky, to je čistě na zákazníkovi, co si vybere a je holt málo nacionalistů, kteří i přes lepší "vše" si koupí horší, ale zato svou domácí značku (to jen obrazně). Mne koncern PSA už připadá jak Fiat, protože nemůže najít tu svou identitu. Pořád se mění určení značek, vytváří různě nesmyslná auta, která polykají finance na vývoj. Poslední rozumný model byl C5 s V6 poslední generace a myslím i 508. Jinak 208 docela OK, až na přístrojovku, 308 to samé. Navíc nové modely se ještě neukázaly co se týče spolehlivosti a jak budou vypadat po ujetí 100, 200 a více tis km.