Jj, taky jsem se nad tím musel zasmát.. 449kW je 610koní a ne 600. Bez ohledu na to, že jak říkáš- nikdy to není 100%. Aspoň já o tom do teď neslyšel.. Míněno ve smyslu přesného sčítání koní.
Zvykli jsme si, že výkon motoru + elektromotoru se přímo nesčítá, ale tady máme novou dimenzi sčítání výkonu, viz. citace z článku.
"nápravou je uložen motor V10 5,2 l o výkonu !!600!! koní (449 kW), zkombinovaný se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, obojí z Huracánu, doplněný hned o tři(!) elektromotory, které dávají celkem !!300!! koní (220 kW). Celkem tedy Asterion disponuje zmíněnými !!910!! koníky"
Přesně tak, tohle nemá s Lambem vzhledově nic společného.
A byť se mi Veneno nelíbí ani trochu, je to podstatně víc Lamborghini, než ten Noble nahoře.
A ještě dodám, že na ten megavýkon je kilo za tři a vmax 320 trochu málo...oslňující.
Rysy Parcouru to určitě má. Otázka je, jestli je tohle pro značku to pravé ořechové, přeci jen takovýhle výkon by mi seděl více k Venenu, nebo k malinko jinak koncipovanému autu. Tohle je takový hybridní hybrid, ani ryba ani rak. Navíc si nejsem jistý, jestli tahle barva dělá autu čest. Pokud chtějí mířit do segmentu aut s lepší využitelností na každý den, rozhodně by mě nenapadl stroj s 910 koni a motorem uprostřed >:D Já myslel, že jim na tu ''civilizovanou'' misi bude stačit podělaný Urus. Jen aby tahle skvělá značka nesjela ze své ikonické trasy.
Ještě dodatek - teď jsem viděl report z Paříže a na videu vypadá Asterion naprosto skvěle, je tam jasný odkaz na staré modely - jasně je vidět linie karoserie inspirovaná Miurou, lze zde taky najít stopu po Espadě. Interiér vypadá famózně, tohle mělo Lamborghini udělat dříve, v portfoliu jim to chybělo, přitom na takových modelech v podstatě začínali. Navíc pokud se auto dostane do výroby v takovéto podobě, mohlo by se jednat o opravdu dobře využitelných 900 koní.
Za určitých podmínek ti vyjde prostý součet. Například u Peugeotu 508 RXH by to tak mělo být. Je otázka, jak spočítali těch 220 kW. To totiž nemusí být součet výkonů všech tří elektromotorů.
Dobrý den, soutěž o *** je v plném proudu a podpořit svou zemi můžete i vy!
Jak se zúčastnit?
Pod následujícím odkazem naleznete IQ test: [odkaz]
Pozor! Aby se výsledek je započítal do soutěže, je potřeba vyplnit celý test!
Po vyplnění testu získáte podrobné statistiky o hodnotě svého IQ a také zjistíte, jak jste na tom v porovnání s ostatními Čechy i Evropany.
Víte, že zjistit své IQ je otázka několika minut a znalost vlastního IQ může být důležitá pro celý život? Hodně štěstí a správných odpovědí!
Pane Fokte, marně se sám sebe ptám, kdy už konečně napíšete něco, co nebude hned v prvním odstavci naprostá blbost, no svůj stín jste nepřekročil ani tentokrát. Máte tam hned dvě chyby:
1. 449 kW je 610 koní a ne 600
2. 600+300 není 910, ale jen 900
Nápověda:
[odkaz]
BTW.: Při mém současném tendru na zábavné a praktické auto jsem chtě-nechtě projel i pár vašich starších článků a testů a nestačil jsem valit oči - jakoby je dříve psal někdo úplně jiný, tak byly dobré. Možná se místo pózování u CTR a blití nesmyslů na německé výrobce zkuste vrátit zpět ke svým kořenům, kdy jste dokázal zaujmout čtenáře jak obsahem, tak formou. To, co děláte dnes je jen k pousmání a vy jste první, komu by to mělo vadit...
;-)
toto je iba fakt pekná, aj keď asi funkčná štúdia...
Ale, kedže bolo nedávno v Ingolstadte potvrdené, že sa chystá priamy, a teraz pozor "killer" - citované - pre P1, La Ferrari a spol, a že to má byť prezlečený R18 na cesty, tak ten, kto vie, že 2+2=4, vie aj to, že toto je ukážka toho, čo by mohlo byť v útrobách.
Neviem, či vám hovoria niečo projekty Audi E12, alebo Scorpion...
Vďaka tomuto ale vidíme, že ako sa chlapy pripravujú na rok 2016, kedy sa nového Hypersportu dočkáme ;-)