Zvykli jsme si, že výkon motoru + elektromotoru se přímo nesčítá, ale tady máme novou dimenzi sčítání výkonu, viz. citace z článku.
"nápravou je uložen motor V10 5,2 l o výkonu !!600!! koní (449 kW), zkombinovaný se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, obojí z Huracánu, doplněný hned o tři(!) elektromotory, které dávají celkem !!300!! koní (220 kW). Celkem tedy Asterion disponuje zmíněnými !!910!! koníky"
Jj, taky jsem se nad tím musel zasmát.. 449kW je 610koní a ne 600. Bez ohledu na to, že jak říkáš- nikdy to není 100%. Aspoň já o tom do teď neslyšel.. Míněno ve smyslu přesného sčítání koní.
Za určitých podmínek ti vyjde prostý součet. Například u Peugeotu 508 RXH by to tak mělo být. Je otázka, jak spočítali těch 220 kW. To totiž nemusí být součet výkonů všech tří elektromotorů.
Rysy Parcouru to určitě má. Otázka je, jestli je tohle pro značku to pravé ořechové, přeci jen takovýhle výkon by mi seděl více k Venenu, nebo k malinko jinak koncipovanému autu. Tohle je takový hybridní hybrid, ani ryba ani rak. Navíc si nejsem jistý, jestli tahle barva dělá autu čest. Pokud chtějí mířit do segmentu aut s lepší využitelností na každý den, rozhodně by mě nenapadl stroj s 910 koni a motorem uprostřed >:D Já myslel, že jim na tu ''civilizovanou'' misi bude stačit podělaný Urus. Jen aby tahle skvělá značka nesjela ze své ikonické trasy.
Ještě dodatek - teď jsem viděl report z Paříže a na videu vypadá Asterion naprosto skvěle, je tam jasný odkaz na staré modely - jasně je vidět linie karoserie inspirovaná Miurou, lze zde taky najít stopu po Espadě. Interiér vypadá famózně, tohle mělo Lamborghini udělat dříve, v portfoliu jim to chybělo, přitom na takových modelech v podstatě začínali. Navíc pokud se auto dostane do výroby v takovéto podobě, mohlo by se jednat o opravdu dobře využitelných 900 koní.
;-)
toto je iba fakt pekná, aj keď asi funkčná štúdia...
Ale, kedže bolo nedávno v Ingolstadte potvrdené, že sa chystá priamy, a teraz pozor "killer" - citované - pre P1, La Ferrari a spol, a že to má byť prezlečený R18 na cesty, tak ten, kto vie, že 2+2=4, vie aj to, že toto je ukážka toho, čo by mohlo byť v útrobách.
Neviem, či vám hovoria niečo projekty Audi E12, alebo Scorpion...
Vďaka tomuto ale vidíme, že ako sa chlapy pripravujú na rok 2016, kedy sa nového Hypersportu dočkáme ;-)
Přesně tak, tohle nemá s Lambem vzhledově nic společného.
A byť se mi Veneno nelíbí ani trochu, je to podstatně víc Lamborghini, než ten Noble nahoře.
A ještě dodám, že na ten megavýkon je kilo za tři a vmax 320 trochu málo...oslňující.
Pane Fokte, marně se sám sebe ptám, kdy už konečně napíšete něco, co nebude hned v prvním odstavci naprostá blbost, no svůj stín jste nepřekročil ani tentokrát. Máte tam hned dvě chyby:
1. 449 kW je 610 koní a ne 600
2. 600+300 není 910, ale jen 900
Nápověda:
[odkaz]
BTW.: Při mém současném tendru na zábavné a praktické auto jsem chtě-nechtě projel i pár vašich starších článků a testů a nestačil jsem valit oči - jakoby je dříve psal někdo úplně jiný, tak byly dobré. Možná se místo pózování u CTR a blití nesmyslů na německé výrobce zkuste vrátit zpět ke svým kořenům, kdy jste dokázal zaujmout čtenáře jak obsahem, tak formou. To, co děláte dnes je jen k pousmání a vy jste první, komu by to mělo vadit...
Dobrý den, soutěž o *** je v plném proudu a podpořit svou zemi můžete i vy!
Jak se zúčastnit?
Pod následujícím odkazem naleznete IQ test: [odkaz]
Pozor! Aby se výsledek je započítal do soutěže, je potřeba vyplnit celý test!
Po vyplnění testu získáte podrobné statistiky o hodnotě svého IQ a také zjistíte, jak jste na tom v porovnání s ostatními Čechy i Evropany.
Víte, že zjistit své IQ je otázka několika minut a znalost vlastního IQ může být důležitá pro celý život? Hodně štěstí a správných odpovědí!