No je to vážný kandidát na příští vůz. Buď toto nebo A6 Allroad BiTDI. Já toužím po dokonalosti v interiéru a tito dva kandidáti to myslím splňují. Jen mě odrazuje ta kategorie. Prostě elegantní auto má pro mě MAXIMÁLNĚ karoserii kombi.
Tady interiér vypadá skvostně. Mám rád luxusní materiály, jako je třeba to vybroušené sklo, ze kterého je tvořena řadící páka. Jediné, co mě dost zaráží je ta upatlaná obrazovka. To je dost divné...
Tak pokud uvažuješ o A6 Allroad BiTDI, tak co chceš tady proti němu motorově postavit, čtyřválec (jako v 520d)? Já od tebe nedávno četl, že už jsi z podobné konfigurace "vyléčený". Pokud trváš na SUV alternativě ke crossovému A6 Allroad, pak bych osobně viděl jedinou - Cayenne S diesel, ovšem Allroad má podle mě celkově lepší poměr cena/výkon, navíc pokud tíhneš spíš ke kombíkům (jak sám píšeš), než k SUV, není moc co řešit...
No pockej. Oni nebudou mit v nabídce vicevalcovou odpověd na BiTdi? Ja jsem se na motorizace jeste nedíval. Proste zatím jen pohledy a otukavani designu.
"Ačkoliv je Volvo XC90 alespoň po stránce vnitřního komfortu a míry luxusu skutečně hodno luxusního segmentu, s motory to tak jednoznačné není. V nabídce totiž najdete pouze čtyřválcové agregáty a plug-in hybrid. Naprostý základ přitom představuje verze D4 Drive-E (142 kW) s přední poháněnou nápravou."
Je to zmíněno i ve videu a už se tu o tom psalo i dřív.
[odkaz]
No jestli nebudou mit V6 diesel jako ze asi nebudou, tak bych do 4 valce nesel, to se bude v tom "tanku" vylozene trapit. Interier je vuci A6 podle mne lepsi, ale musel bych to videt nazivo. Ja uz slovo luxusni chapu trochu jinak, mam A6 v nejvyssi vybave a po 1.5 roce muzu rict, ze toho plastu je tam nejak sakra moc. Prvni efekt sice wow, ale po roce a pul bych spis jen rekl - dobre zpracovani, zadny luxus. Asi bych (pokud bych na to mel) volil spis Porsche.
Záleží, jaké má člověk priority, ale nezapomínal bych ani na RRS a X5. A třeba individualizace Cayenne se slušně prodraží, pokud chceš z interiéru dostat maximum.
Stealthe, to vybroušené sklo není o luxusních materiálech, nýbrž o prvoplánové okázalosti, která tedy dle mého soudu do Volva vůbec nepatří, ausgerechnet na řadičku a v SUV. Lehce mi to zavání porcelánovým jelenem na sekretáři...
Luxusní materiály má rád kde kdo, jde jen o to vědět, kam se který materiál hodí. Je těžce znát, že Volvo v této generaci devadesátky směruje v kabině až k zbytečně efektnímu "luxusu" . Ta probrušovaná tlačítka, to je to samé v bleděmodrém. A naopak, tam kde Volvo přišlo s neokázalostí, s klasickým přírodním ("neluxusním") materiálem, to jest s "překližkou", tam pravověrní tleskají.
Pohledově skvostná jsou sedadla, a s odkazem na značku se v nich bude jistě i báječně (a zdravě) sedět. Jinak souhlasím s tím, že karosářskou eleganci je nutno hledat více při zemi - sedan, kombi.
Na novém volvu je dle mého především k ocenění architektura kabiny, a to daleko více než nějaký "luxusní materiál". Ostatně to, jak člověk vnímá různé druhy pojetí kabin, na co je esteticky napojen, lze rychle zjistit, když se například posadí do A6 All a pak do XC70. Obě kabiny jsou krásné, funkční a komfortní. Tvé srdce tě však povede jen k jedné z nich. Tedy, mělo by... ;-)
tak teraz nebudeme mat zapatlane iba smartphony, ale uz aj dotykove obrazovky v aute.... a ako by to nestacilo, tak vsade podavali este aj leskly cierny obklad a cierne leskle tlacitka.... 8-s:no:
skoda ma vo vybave skrabku, volvo bude dodavat handricku na utieranie celeho interieru... :no:
Auto je to krasne,interier naozaj cisty relax o com Volvo je(az na tie displaye-som zvedavy,kto prvy zaveli na ustup a vrati sa aspon ciastocne ku klasickym budikom),motory to ukaze cas,co ma vsak zarazilo je sirka auta. Mam staru xc90 a uz teraz to je pri parkovani len tak tak. Toto je o vyse 10 cm sirsie, co uz je maly nakladiak. Z praktickeho hladiska to moze byt celkom problem zaparkovat na standardnom parkovacom mieste. Tak drzim Volvu palce,mozno o par rokov nahradi mojho terajsieho medveda :-)