Automobilka Ford se snaží udržet svého zástupce pro evropský trh pick-upů v konkurenceschopné formě a na březnovém autosalonu v Ženevě představí jeho faceliftované provedení.
posledna variacia je spravna...okolo tony to uvezie na sebe a prives...neviem no cca 2 tony je na pick up dost, ale myslim, ze to ranger zvladne...nechce sa mi to hladat na nete-presne cisla, no ale je to tak.
Vypada to moc moc dobre, myslim ze se to fordu povedlo.
Zarazila me jedna vec v textu "Nosnost je u všech verzí 3000 kg." Pocitam ze to je celkova hmotnost nebo jak je to mysleno? Nebo uveze tunu a dve na kouli?
Designovo sa mozno niekomu paci, no podla mna dost sa priblizil svojmu dvojcatu BT50 (od mazdy ak nahodou niekto nevie).
Co stoji za zmienku je technika...teraz su uz motory lepsie (prisiel 3.0) no na Navaru a L200 to stale nema a nielen motorom ktory je uz relativne OK, ale hlavne systemom pohonu ci prevodovkami.
Kde je 6-ka?(ja viem, je to pracovny nastroj, no ale sme v roku 2009 ci nie?) a ten system pohonu je uz historicky prezitok, to nie Super Select 4WD ako ma L200 je sen, ale sen je aj klasicky priraditelny pohon prednej napravy ako ma Navara bez toho aby ste museli zastavovat a stlacat milion gombikov, kedze volnobezky prednej napravy su este takto koncipovane, ze sa neovlada 4WD jednou "pakou" bohuzial...