Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volvo XC60 T5 Drive-E (180 kW) – Modrá jachta

Volvo znovu pojmenovalo XC60 po náročném závodu jachet kolem světa - Ocean Race. Jak hodně se změnilo proti předchozí verzi?
Zpět na článek
8. 10. 2014 09:04
8. 10. 2014 09:34
8. 10. 2014 09:55
8. 10. 2014 13:42
8. 10. 2014 14:14
8. 10. 2014 15:40
8. 10. 2014 10:17
8. 10. 2014 10:18
8. 10. 2014 10:32
8. 10. 2014 11:20
8. 10. 2014 14:23
8. 10. 2014 13:19
8. 10. 2014 13:20
8. 10. 2014 13:43
8. 10. 2014 14:19
8. 10. 2014 15:44
8. 10. 2014 18:50
9. 10. 2014 08:58
10. 10. 2014 09:12
10. 10. 2014 16:43
10. 10. 2014 21:03
11. 10. 2014 11:11
11. 10. 2014 19:23
8. 10. 2014 21:33
8. 10. 2014 21:47
8. 10. 2014 10:21
8. 10. 2014 10:35
8. 10. 2014 11:24
8. 10. 2014 12:50
8. 10. 2014 14:14
8. 10. 2014 15:01
8. 10. 2014 16:46
8. 10. 2014 17:03
9. 10. 2014 12:22
9. 10. 2014 17:06
8. 10. 2014 16:53
9. 10. 2014 07:17
9. 10. 2014 09:08
9. 10. 2014 09:18
9. 10. 2014 17:57
9. 10. 2014 10:35
9. 10. 2014 21:24
10. 10. 2014 06:06
10. 10. 2014 17:58
Avatar - Uživatel_5340709
8. 10. 2014 08:59
Názorný příklad proč,
papírové hodnoty jsou často jen papírové. Včera jsme tu měli podobné suv, stejná velikost, dokonce stejná cena, tohle v praxi jezdí za 10, což je pro suv celkem běžná hodnota, NX jezdí prakticky za 7. Rozdíl celkem významný. Proto včerejší navážení se do lexusu nebylo na místě, je to čistě na zákazníkovi, jestli chce spořit, nebo preferuje dynamičtější jízdu. ;-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Emel
8. 10. 2014 09:10
Re: Názorný příklad proč,
Že by NX jezdil za 7 jsem se nikde nedočetl, spíš za 8+. Dynamicky je Volvo o třídu jinde...

Pokud chci spořit, pak beru naftu. Pokud chci spořit, ale zároveň jezdit rychle po dálnici, beru třílitrovou naftu. Jen pokud chci spořit ve městě nebo z jakéhokoli důvodu naftu nechci, můžu uvažovat o hybridu.

Pokud už uvažuju o hybridu, pak NX v dané konfiguraci pořád zůstává jeho nekonzistentní charakter hrající si na supersport a jezdící jak auto pro důchodce ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
8. 10. 2014 09:20
Re: Názorný příklad proč,
To jsou právě ty předsudky a komentáře od papíru. Představ si, že těch lidí co bere design od lexu je dost, stejně tak co chtějí benzin a dynamika lexu jim stačí. RX je toho důkazem.
Avatar - Emel
8. 10. 2014 09:28
Re: Názorný příklad proč,
Určitě se ten design někomu líbit může (mohl bych kontrovat hláškou sira Humphreyho: jmenujte aspoň dva), já poukazoval spíš na tuhý podvozek sportovní image v kombinaci s jinak nesportovním projevem auta.

Ten RX, kterého se v Evropě prodalo za půl roku 2.500ks, zatímco výběhová XC90 je na 4.500 a leader X5 na 20.000?
Avatar - Uživatel_5340709
8. 10. 2014 09:32
Re: Názorný příklad proč,
Nikde nepadlo, že lexus vede tabulky prodejnosti. Ale známe se, že?
Avatar - Emel
8. 10. 2014 09:51
Re: Názorný příklad proč,
Píšeš, že RX je důkazem toho, že se design Lexu hodně lidem líbí... tak to by se měl hodně prodávat, ne? Já 2500ks za půl roku jako důkaz neberu.

Ono je těžké odseparovat to, kolik lidí kupuje Lex kvůli hybridu a kolik navzdory hybridu, a totéž platí pro design...
8. 10. 2014 09:32
Re: Názorný příklad proč,
Předsudky jsou předsudky, realita je taková, že turbobenzín si do takového auta koupí tak 5% lidí, zbytek půjde do nafty. Kdyby byl u Lexuse na výběr mezi naftou a benzínem, popř. hybridem, dopadnulo by to tady v Evropě stejně.
Mimochodem, včera jsem se díval, že mezi benzínovou a hybridní verzí Lexuse RX je rozdíl 170 tisíc. Argumentovat úsporou paliva je fakt směšné, většina majitelů to auto prodá dávno před tím, než se jim investice vrátí...
Avatar - Uživatel_5340709
8. 10. 2014 09:36
Re: Názorný příklad proč,
Směšné to není, tady máš dvě stejně drahé auta volvo , lexus, rozdíl tří litry na sto, osobně preferuji dynamiku, nafta není moje parketa, ale je spousta lidí co kupuje v této cenové kategorii a budeš se divit, o spotřebě uvažuje. Jestli je to logické, nebo jinak odůvodnitelné je na jinou diskusi.
8. 10. 2014 10:07
Re: Názorný příklad proč,
Samozřejmě, že i člověk, co má na auto typu xc60 nebo zmíněného Lexe o spotřebě uvažuje. I bohatí lidi platí neradi :-)
8. 10. 2014 09:45
Re: Názorný příklad proč,
Náklady na provoz ale netvoří jenom účtenky za tankování. Někde je koupě hybridu zvýhodněná i daňově, nemusíš platit (nebo platíš míň) za vjezd do města atd. Pak se návratnost o dost zkrátí.
8. 10. 2014 13:41
Re: Názorný příklad proč,
Tak řešit takové věci je jako říct, že v Rusku stojí benzín pět korun (střílím). Ano, je, ale my jsme na českém motoristickém webu...
8. 10. 2014 10:10
Re: Názorný příklad proč,
Já si myslím, že největší problém testovaného NX je jeho balíček F-sport.

Lexus je výborný na klidná a pohodlná/bezkonfliktní auta.
Věřím, že by stačilo odebrat (pro tohle auto) nesmyslnou sportovnost a bude to dobré auto.

Přestaně to pak přehazovat rychlosti, měkčí tlumiče přidají pohodlnosti a to bude podle mě stačit.
Avatar - Emel
8. 10. 2014 10:14
Re: Názorný příklad proč,
Proto důsledně píšu "NX v dané konfiguraci"... taky tuším, že by to bez paketu asi dávalo lepší smysl. :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
8. 10. 2014 10:23
Re: Názorný příklad proč,
Navíc je tu holý fakt, že pokud chci jezdi sportovně, užívat dynamiku, cítit jak zavěšení funguje, adhezi kol - tak nikdy nepolezu do SUV, to ať se na mě nikdo nezlobí, s tímto je každé suv totálně na štíru. Takže směr kterým se vydal lex, že obětoval trochu dynamiky jiným směrem je logičtější.
Avatar - Emel
8. 10. 2014 09:04
Zápory a hvězdy
Mám pocit, že se tu v posledních testech poněkud slevilo z hvězdičkových nároků. Volvo samozřejmě má své kouzlo, nic proti tomu, ale přesto... není těch záporů na čtyři hvězdy poněkud dost? Moc to nejede, dost to žere, moderní motor je jen v předokolce a výsledná cena není nijak lidová.

Rozumím tomu, že třeba super sedačky nebo dobrá bezpečnostní výbava dokážou ledacos přebít, ale... pokud je XC-60 výrazně nadprůměrné prémiové SUV, která jsou ta podprůměrná?
Rozbalit vlákno
2
8. 10. 2014 09:09
Re: Zápory a hvězdy
4 hvězdy dostal i v pondělí testovaný Lexus, ale podle toho, jak test vyzněl, bych to hádal na 2. Tohle tak na 3.
Avatar - Emel
8. 10. 2014 09:12
Re: Zápory a hvězdy
Přesně to jsou ty "poslední testy" o kterých mluvím. Možná by neškodilo si připomenout, vůči čemu se ty hvězdy udělují... já měl za to, že tady je to v rámci kategorie "prémiová SUV", ale možná se pletu... pokud bych to srovnával s nějakou ix35, tak asi jako proč ne 4* ;-)
Avatar - eLzyx
8. 10. 2014 09:34
stará T6
buďto mají ti novináři těžkou nohu, případně neumí jezdit, nebo jsou tyhle nové čtyřválce propadákem na plné čáře. S T6 AWD se 6q automatkou jsem při dodržování předpisů jezdil naprosto pohodlně za 11,2l/100km, což od zde prezentovaných 10,9l/km není tak daleko. Nehledě na rozdíl v AWD, výkonu a zvuku motoru
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Uživatel_5340709
8. 10. 2014 09:39
Re: stará T6
Jen tak mimochodem, když pominu šílenosti jako mikro suv, tak které suv je spořílek ku dynamice, kterou nabízí?
Avatar - eLzyx
8. 10. 2014 09:55
Re: stará T6
nejde o to spořit, jde o to, proč nahrazovat pětiválce či šestiválce něčím, co má horší všechny parametry.
Avatar - Uživatel_5340709
8. 10. 2014 10:05
Re: stará T6
Jo to souhlas, R4 turbo je nemastný neslaný skoro všude. Naproti tomu R5 Tod volva, jeho modifikace v mondeu ST, RS, to je symfonie pro uši. :yes:
8. 10. 2014 13:42
Re: stará T6
není ten pětiválec ve Volvu naopak od Fordu?
Avatar - eLzyx
8. 10. 2014 14:14
Re: stará T6
dej si facku ... pak si sedni k internetu a hledej, než napíšeš takovou blbost.
8. 10. 2014 15:40
Re: stará T6
Já jsem se slušně zeptal. Ale facku můžu dát tobě a umím takovou, že budeš mít z hlavy dvanáctiválec.
8. 10. 2014 10:17
Re: stará T6
Pod to se musim podepsat. Nechapu jak novinari s temi auty jezdi. Mame XC70 2013 T6 a jezdime 50/50 mesto/dalnice s prumerem presne stejnym jako Vy - 11.2 bez ekojizdy ci cokoli jineho, proste normalni jezdeni. Ve nekolika predchozich testech T6 testeri jezdili v prumeru pres 13.
Predtim jsme meli XC70 D5 a s tou jsme jezdili za 9.5, takze pri vyzkouseni predvadeci T6 jsme vubec nemohli pobrat jak jsme nekdy driv vubec mohli chtit naftovy motor.
8. 10. 2014 12:58
Re: stará T6
Dobrý den,

v prvé řadě je nutné pochopit, že my musíme v testovacím cyklu vyzkoušet všechny jízdní režimy, tedy i ty, kde se na spotřebu nehledí. Celkový průměr tedy téměř vždy bude o trochu vyšší, než za kolik by mohl jezdit s autem již seznámený majitel. Auta jsou taky často relativně syrová s malým nájezdem.

Na druhou stranu, kolega David Bureš je šetrně jezdící člověk, v tomto případě podle mě jde opravdu spíše o nefungující downsizing, ostatně něco podobného jsem již naznačoval u testu S60 se stejnou motorizací.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
8. 10. 2014 10:18
Re: stará T6
Za kolik jsi dokázal jezdit ty s úplně jiným autem na úplně jiných trasách úplně jiným stylem, je zcela nepodstatné. Tohle je referenční údaj, který má docela solidní výpovědní hodnotu.
Avatar - eLzyx
8. 10. 2014 10:32
Re: stará T6
pokud má výpovědní hodnotu, pak to znamená, že ty nové motory a převodovky jsou k ničemu. Žádný pokrok, naopak dva kroky zpátky.
Rozhodovat se mezi šestiválcem s AWD, který jezdí za 11, a čtyřválcem s 2WD, který jezdí za necelých 11 ... jen blázen by šel do čtyřválce. U takového auta bych očekával maximálně 9 litrovou spotřebu.
PS: moje zkušenost je také s XC60.
Avatar - Uživatel_5340709
8. 10. 2014 10:42
Re: stará T6
Ha, ha, jenomže tohle za tebe rozhodla kdekterá automobilka. R4 je na výrobu levnější, takže i marže je daleko vyšší, neže technicky a strojírensky náročnější na výrou R5, popřípadě V6.
8. 10. 2014 11:20
Re: stará T6
Na vyrobu asi jo, ale co na vyvoj? Automobilky ted breci, jak je ten downsizing nakladny.
Avatar - Uživatel_5340709
8. 10. 2014 13:55
Re: stará T6
Vývoj je drahý, ale když flákáš stovky tisíc kusů stejných motorů jako např. VW, tak se ti to určitě vyplatí.
Avatar - eLzyx
8. 10. 2014 14:23
Re: stará T6
ono to ani s tou nižší cenou výroby nebude tak slavné. Ty R4 mají tušímže dva vyvažovací hřídele, což také není za pusinku. Za pusinku není ani dvouhmota předřazená HDM měniči ...
Avatar - eLzyx
8. 10. 2014 13:19
Re: stará T6
když si uvědomíš, kolik musel stát vývoj nové převodovky, která byla nutná k takto zkripleným motorům, případně o kolik stojí více na kusu ... si myslím, že klidně u těch R5 mohli zůstat a ekonomicky by to vyšlo šul nul.
BTW - Volvo v posledních dvou dekádách V6 nedělalo, vždy to byla R6.
Avatar - Emel
8. 10. 2014 13:20
Re: stará T6
Převodovka je od Aisinu, ne?
8. 10. 2014 13:43
Re: stará T6
Ano. Její vývoj určitě Volvo neplatilo.
Avatar - Uživatel_5340709
8. 10. 2014 14:04
Re: stará T6
Když si něco kupuješ od externího dodavatele, tak ještě neznamená, že se nemusíš podílet na vývoji toho výrobku, resp. vždy se vývoj promítne do dodavatelské ceny.
Avatar - eLzyx
8. 10. 2014 14:19
Re: stará T6
vzhledem k tomu, že ji bude nejspíše používat převážně Volvo, tak si myslím, že financovalo velkou část vývoje, případně je vývoj rozpočítán do předpokládaného odběru převodovek. Nepremiové automobilky zatím 8st. automat nepotřebují (zákazníci by to nezaplatili), a z těch prémiových ... kdo staví motory napříč, případně není dlouhodobě zainteresován u ZF?
8. 10. 2014 15:44
Re: stará T6
Používá ji také např. Lexus a těch se určitě neprodá málo.
8. 10. 2014 18:50
Re: stará T6
A montuje se myslím i do VW Amarok k 2.0 BiTDi.
Edit: I když ten bude mít motor asi podélně
9. 10. 2014 08:58
Re: stará T6
Ano, Amarok má motor podél a navíc je v něm ZF 8HP.
10. 10. 2014 09:12
Re: stará T6
Tomu se říká trefa, nedal jsem ani směr motoru ani převodovku >:D opravdu není v amaroku aisin?
10. 10. 2014 16:43
Re: stará T6
Jsem si celkem jistý. Aisin (TR-80SD) je v Cayenne/ Touaregu/ Q7. Jsou výjimkou. Panamera, Phaeton, Bentley i MLB Audi mají ZF (alespoň mě nenapadá jediná výjimka).
10. 10. 2014 21:03
Re: stará T6
Njn, zní to docela přesvědčivě. Nebýt tebe, hádal bych se, že je s Amaroku Aisin :-)
11. 10. 2014 11:11
Re: stará T6
Předpokládal jsem, že si to pleteš s Touaregem. Ale můžeš zkusit najít zdroj, který uvádí, že je v Amaroku Aisin. ;-)
11. 10. 2014 19:23
Re: stará T6
Hledat to nebudu, radši dám na mylné domněnky >:D ale jo, už su ponaučen :-)
8. 10. 2014 21:33
Re: stará T6
Myslim, ze je to jenom otazkou casu. Predchozi radu techle prevodovek krome Volva pouzivala i spousta nepremiovych znacek napriklad vsichni Francouzi. Ted ji bude mit jenom par znacek, ale verim ze v pristi generaci vetsich Francouzu bude tahle prevodovka standardem.
8. 10. 2014 21:47
Re: stará T6
Je třeba si uvědomit, že je tenhle vývoj motivovaný pokutami.
8. 10. 2014 10:21
Re: stará T6
Mne ta spotreba prijde celkem konzistentni. Podle referenci jezdi lidi s XC60 T6 v rozmezi nejakych 12-13 litru pri bezne jizde (spritmonitor 12.4), tady je to cca o dva litry mene, to celkem odpovida. Byt bych cekal, ze modernejsi prevodovka usetri jeste o trochu vice, viz zkusenosti treba s nemecke konkurence.
Avatar - eLzyx
8. 10. 2014 10:35
Re: stará T6
je nutné si uvědomit, že tohle je předokolka. T6 byly snad všechny AWD. Což je cirka litr ve spotřebě. Pak tu máme o 30kW nižší výkon ...
8. 10. 2014 11:24
Re: stará T6
Tady v testu jezdili kdysi s T6 za 13. To byla ctyrkolka s o 30kW vetsim vykonem, starou prevodovkou a verim, ze mezigeneracni vyvoj by tak jako tak srazil spotrebu o trochu dolu. Takze pokud by jediny rozdil mezi T5-e a T6 byl v poctu valcu, tak by se spotreba rozhodne nelisila.
8. 10. 2014 09:50
pro redakci...
..máte chybně uvedený rozměr pneumatik, Volvo XC60 nemá 235/50 R18, ale 235/60 R18
Rozbalit vlákno
1
8. 10. 2014 12:08
Re: pro redakci...
dobry den, omlouvam se, jiz opraveno
8. 10. 2014 12:50
Volvo xc90
Tech 10,9 je docela prijatelne, treba by to casem na tech 10 spadlo. Ale kdyz je tady skoro 11 v predokolce, tak kolik bude zrat ten dvoulitr v xc90. To tam bude tak za 15 jen to fikne a to uz je spotreba nekterych osmivalcu. Takze downsizing se tady asi uplne nevyplaci ;) Uvidime casem... 8-s
Rozbalit vlákno
0
8. 10. 2014 14:14
VOLVO
To, že volvo umí, dokonale potvrzuje právě horní model. Ten totiž doslova mistrovsky vplul do své subtřídy a zcela přirozeně obsadil čelní příčky. Samozřejmě, že je tu aktuální "vořech", a tím je nová firemní vizáž, definovaná novou devadesátkou. Zde bych se přimlouval za urychlenou obměnu ostatních modelů, nedávná modernizace sice přinesla trochu toho svěžího větérku i směrem k XC60, leč to nestačí.

Čas též ukázal, že "plovoucí" středový panel nebylo řešení z těch, které vstoupí do dějin. Návrat k tradičnímu "pražci" v devadesátce (i když u devadesátky se jedná de facto o pokračování) je estetickou a funkční pravdou do budoucna.

Konečně co se týká motorů a pohonu, pak jasně - stará depět a 4x4, dost dobře nechápu, proč si pořizovat model SUV s pohonem jen jedné nápravy, ausgerechnet na benzínu. Volvo přece bylo, je a stále doufám bude především bezpečný tahoun. Z nové motorizace holt nezbyde, než volit čtyřválcovou naftu, věřme, že Volvo ví, co dělá...

Jezdecky z osobní zkušenosti vnímám horní model jako výborně ovladatelné, až nečekaně "lehké" fešácké volvo, s umírněným prostorem v kabině a kufru.

BRAVOLVO :yes: a speciální bravo za opravdu špičkové fotografie :yes: :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Atlis
8. 10. 2014 15:01
Re: VOLVO
Po príchode XC90 vyzerá XC60 ako z iného storočia... ;-\
8. 10. 2014 16:46
Re: VOLVO
Co se fotek týče, hodně dělá barva auta - a za sebe musím říct, že tahle tmavě modrá fakticky nemá chybu. :yes:

(přiznání od chlapa... myslím, že by u mně při hypotetickým rozhodování mezi standardní a VOR verzí vyhrála VOR už jen kvůli té modré. >:D Ale vybírat se nic nebude, protože už jednu XC60VOR máme. Byť ještě s oddělenými předními světlomety) :-)
Avatar - Emel
8. 10. 2014 17:03
Re: VOLVO
Barva super... v detailech ale ten lak zase tak dobře nevypadá. No, možná je to nasvícením.

[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
9. 10. 2014 12:22
Re: VOLVO
...trošku hnidopich.... >:D ;-)
Avatar - white label
9. 10. 2014 17:06
Re: VOLVO
Lepší hnidopich, než hnidoopich... >:-[]
Avatar - peV
8. 10. 2014 16:53
Interiér
Muže mi někdo vysvětlit, nejlépe autor, co znamená ten "neosobní interiér" a na příkladu ukázat, jak vypadá interiér ne-neosobní? Děkuji předem
Rozbalit vlákno
8
Avatar - eLzyx
9. 10. 2014 07:17
Re: Interiér
osobní interier je takový, který se tě přímo dotýká, který cítíš. Takže tvrdé sedáky VW, laciné tvrdé plasty v low cost škodovkách, případně puch v korejských kárách.
Avatar - peV
9. 10. 2014 09:08
Re: Interiér
No nevím, měl jsem Yetiho, něco jsem najel se superbem a žádná tragédie to nebyla. Nicméně ta formulace v testu je bezobsažný blábol. Navíc je to opsaný od Vaverky z minuleho testu.
Avatar - eLzyx
9. 10. 2014 09:18
Re: Interiér
psal jsem o low cost škodovkách. Jel jsem ve Fábce a Rapidu a tak odporně tvrdý interier jsem ještě nezažil. To i když si vzpomenu na 20let starý korejský "povoz", kterým jezdila moje teta, tak bych raději jezdil tím. Yeti a Superb budou asi konkurenceschopná auta, včetně normálního interieru.
Každopádně souhlas, že to "neosobní interiér" je blábol. Zatím jsem od nikoho neslyšel, že by si stěžoval na kvality interierů Volvo. Naopak vždy nadšení, případně s takovým tím povzdechem "to by se mi taky líbilo". Samozřejmě lze narazit na pár exotů, kteří by nejraději měli všechno s LEDkama (aniž by pořádně věděli co to je, jak se dá regulovat jejich jas atp.), případně vše dotykové. Těm se může zdát interier Volva zastaralý. Nicméně ne vždy hraje design prim, pro mnohé lidi je důležitější ergonomie. A tu má Volvo, dle mého názoru, bravurní
Avatar - peV
9. 10. 2014 17:57
Re: Interiér
Pár věcí by se taky našlo - třeba:
-tlačítka mlhovek jsou maličká a vždycky je trochu hledám (souvisí to samozřejmě s tím, jak málo je používám)
-tlačítko otevření nádrže je hned nad otvíráním kufru a ještě je o milimetr víc vystouplé, osobně bych to chtěl přesně naopak.
- abych věděl, které tlačítko Volvo OnCall je červené a ketré černé, musím se dost nepřirozeně skroutit abych viděl na strop.
- tlačítka na sředové konzole taky nejsou až tak super přehledná, i když část řeší multifunkční volant.
Mluvím o XC70, ale i jiné modely to mají stejně/hodně podobně.
Ale všechno jsou to fakt drobnosti.

Stále čekám, kdy mi autor objasní své hodnocení neosobnosti...
9. 10. 2014 19:19
Re: Interiér
K tomu interiéru: Kabina XC60 řidiče moc neobejme, není tak útulný, je takový švédsky strohý. Je třeba si na něj zvyknout, na poprvé jsem se v něm necítil zkrátka tak příjemně jako v jiných autech.
Avatar - peV
9. 10. 2014 21:24
Re: Interiér
Děkuji za odpověď. Já si sice nemyslím, že by byl více "strohý" než třeba u X3 nebo GLK (obzvlášť sedadla se jako obvykle povedla), ale je to váš názor.
Avatar - Iv8
10. 10. 2014 06:06
Re: Interiér
Kdyby byl interiér ve světlé kůži, byl by osobní ? A ve kterých autech jste se cítil napoprvé "tak příjemně" ? Interiér v SUV těžko může někoho obejmout, na to jsou jiná (sportovní) auta.
Avatar - 3_diamanty
8. 10. 2014 19:59
pri pohlade na novu XC90
sa nemozem ubranit dojmu ze toto volvo XC60 uz posobi akosi zastaralo a neforemne ..... akoby bolo z dob davno minulych, mozno to robi aj ta farba vdaka ktorej nevyniknu ziadne krivky a proporcie.... ten pristojovy stit z XC60 si volvo asi tiez do vitriny neda, to je nevkus.

Nevie niekto kedy pride nastupca XC60? Zda sa ze by sa uz volvu zisiel cim skor

osobne by som uz pred tymto XC60 T5 uprednostnil novy land rover discovery sport [odkaz] so 177KW turbom :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 10. 2014 17:58
nadhera
Pre mna je XC60 v tejto podobe stelesnenim nadcasovasti a elegancie pri, pre mna skvelych kompaktnych rozmeroch, a v edicii VOR je to moj sen. Pan redaktor sa velmi nenadchol pre detaily tejto edicie, ale pre mna tie detaily znamenaju tradiciu, pocit slobody a jedinecnosti a ta ocenska modra... nemam co dodat.
Urcite je vela SUV ktore lepsie jazdia, ktore lepsie zrychluju, ktore maju na palube vsetko mozne aj nemozne, ale ziadne vo mne nevyvolava tolko pokoja a pohody ako Volvo. S motorom D5 a AWD je to pre mna dokonola symbioza. Len tolko som chcel :-)
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2015 06:33
����イ���グ���ク
[b][url=[odkaz]
ă?ă?łă?‰ă?łĺŤ¸ĺŁ˛ă?®ă?Şă?łă‚Ż… />
ă?ă?łă?‰ă?łĺŤ¸ĺŁ˛ă?®ă… />ă?ă?łă?‰ă?łĺŤ¸ĺŁ˛ă?®ă… />ă?ă?łă?‰ă?łă‚¸ă?Ąă‚¨ă?Şă?Ľă?®… />ă?ă?łă?‰ă?łă‚¸ă?Ąă‚¨ă?Şă?Ľă?®… />
ă?ă?łă?‰ă?łă‚¤ă?¤ă?Şă?łă‚°ă?®ă?Şă?łă‚… blog

ă?ă?łă?‰ă?łă‚¤ă?¤ă?Şă?łă‚°ă?®ă?Şă?łă‚… />
About cheaplinksoflondonjewellery.com blog
Rozbalit vlákno
0