To spíš chystají v Británii (mají další automobilku) a v Holandsku (budou vybírat od FCA daně). 😄
Anonym
1
[odkaz]
Mno, ekonomická evropských zemí na to je opět bledě, takže Fiat v evropě půjde zas rychle dolů a všechno to bude držet USA a Chrysler, který má výrobní portfolio postavený na SUV a pikapech(zatímco mezi osobními vozy už 15 let ztrácí tržní podíl), stačí větší ekonomická krize, k tomu jeden hezký hurikánek, galon benálu za 6 usd a tenhle domeček, postavený z papíru spadne než bys řekl Sergio >😁 >😁 >😁 >😁
Gvick2
0
Tak Evropu už Fiat dávno zabalil, orientuje se na Jižní Ameriku, Chrysler na severní a značky co mají potenciál (třeba Jeep) budou tlačit globálně. Nakonec i vznik FCA, odchod z Itálie a zabetonování značek jako Lancia nebo AR potvrzují, že jsou si vědomi špatné situace v Evropě a nespoléhají na ni.
Mr.Murphy
1
.... ty si hlavně musíš přát, aby FCA existovalo co nejdýl.... dává to tvému životu totiž velký smysl.... 😲
Anonym
0
Jedqa "fůze století" jak hlásali titulky tu už byla v roce 1998, moloděc.
Nu, ribjata, čekajet, čekajet... však ono se ukáže, jak dlouho bude trvat tahle >😁 😄
zlysoused
0
Ale v případě Daimler-Chrysler nedošlo spojení až tak daleko, nebo se pletu?
Anonym
0
Sídlo bylo společné, název byl Diamler Chrysler AG, akcie byly taky jednotné.
Jde o úhle pohledu, je fakt, že vlastní Daimler nebyl na Chrysleru tak závislý, jako je Fiat na Chrysleru.
V tom je ta jediná a zásadní diference.
mahojakotycku
1
Někdy stačí si přečíst výroční zprávu firmy aby se zjistilo, proč má firma dluhy, do čeho investuje a investovat bude. Některé automobilky jsou i desetkrát více zadlužené než Fiat a prodávají jen třeba dvakrát více. Co je tedy lepší?
Ja Prvni 123
1
netrapte ho.. vždyť ten člověk evidentně trpí...
😉
Anonym
0
Mě je Fiat u zádele >😁
Anonym
0
A von Fiat nikomu nic nedluží a na žádném trhu není ztrátový vid, hahaha >😒]
Mno, ekonomická evropských zemí na to je opět bledě, takže Fiat v evropě půjde zas rychle dolů a všechno to bude držet USA a Chrysler, který má výrobní portfolio postavený na SUV a pikapech(zatímco mezi osobními vozy už 15 let ztrácí tržní podíl), stačí větší ekonomická krize, k tomu jeden hezký hurikánek, galon benálu za 6 usd a tenhle domeček, postavený z papíru spadne než bys řekl Sergio >😁 >😁 >😁 >😁
Nu, ribjata, čekajet, čekajet... však ono se ukáže, jak dlouho bude trvat tahle >😁 😄
Jde o úhle pohledu, je fakt, že vlastní Daimler nebyl na Chrysleru tak závislý, jako je Fiat na Chrysleru.
V tom je ta jediná a zásadní diference.
😉