Novinky
>😒]
V kontextu tohoto webu sice realistické, ale ne příliš vtipné.
Naopak, to o té škodovce bylo vtipné, ale vůbec ne realistické, pokud se budeme držet významu toho slovo. A hlavně o ten vtip asi šlo...
Nikoliv. V tomto případě nešlo o vtip, nýbrž o výron deprivace člověka, jenž ke svému štěstí nutně potřebuje cokoliv negativního o zmíněné automobilce.
Pan je asi psycholog-amater....
Projeď si galerii a řekni, jestli v ní je něco, co bys v garáži vážně nechtěl. Já si ji projel hned 2x a musím říct, že by mi vážně slušelo úplně všechno, co Autocar kdy zvolil jako řidičské auto roku. 😄 Škoda že v garáži zatím byl jen ročník 2003...
Jediné co mě překvapuje, je Modena, která obecně bývá pro famózního předchůdce i následovníka poněkud zapomínána a hodnocena všelijak, jen ne v superlativech.
Jediné co mě překvapuje, je Modena, která obecně bývá pro famózního předchůdce i následovníka poněkud zapomínána a hodnocena všelijak, jen ne v superlativech.
Nemam skusenosti s 500+ HP autami, ale medzi beznymi u mna vyhrava prva generacia Mondea a Focusu. Na obycajnych seriovych gumach. So ziadnymi inymi autami som si nedovolil v lejaku jazdit pri 100+ km/h zakruty smykom vsetkych kolies.
První Mondeo?! To snad ne.... To byl sice kočár, ale v zatáčkách ustřeloval a připadal mi, že se převrhne. Fokus byla uplně jiná liga, stejně jako další Mondea ( MK III (prej nejlepší, já jel jen jako spolujezdec) a více). Já si teď docela zablbnul s Focusem III s blbou 1.6tkou Tdci, škoda, že měl pravostrané řízení, jako třeba to Porsche z fotky >😁 To pak je ta zábava trochu utlumená.
To mondeo som mal ako nove auto. Mozes mi verit, najazdil som na nom vyse 100k km.
Já sem jel s 1.8Zetec r.v. 1996, mělo asi 150 tisíc najeto, kamaráda táta ho měl od nova, takže to taky nebyl vrak 😄
Když to srovnám s Focusem ( 1, ale i 3, 2. sem nejel), jak píšeš, tak je to nebe a dudy. Dnešní Fordí podvozky jsou komfortní, ale zároveň drží v zatáčkách a nenaklání se, v mainstreamu je to skoro to nejlepší dnes. Mohu potvrdit, Focus, Mondeo, Kuga... vše z vlastní zkušenosti.
Ty starší sice držely stopu, byly komfortní, ale hodně se nakláněly, Mondeo, Fiesta, Escort.. vše z 90tek. V té době to taková špička nebyla 😄
Když to srovnám s Focusem ( 1, ale i 3, 2. sem nejel), jak píšeš, tak je to nebe a dudy. Dnešní Fordí podvozky jsou komfortní, ale zároveň drží v zatáčkách a nenaklání se, v mainstreamu je to skoro to nejlepší dnes. Mohu potvrdit, Focus, Mondeo, Kuga... vše z vlastní zkušenosti.
Ty starší sice držely stopu, byly komfortní, ale hodně se nakláněly, Mondeo, Fiesta, Escort.. vše z 90tek. V té době to taková špička nebyla 😄
To nase bolo 1,8 ale dovoz z Rakuska. Na zadku malo malicky spoiler, nieco ako odtrhovu hranu. A napis GT. Nikde som uz take mondeo nevidel. A s tym moze suvisiet moja skusenost, to auto sa vonkoncom nenaklanalo. Takze asi sa to na seriovky vztahovat nebude, v tom budes mat asi pravdu. Ale je to uz doba, prec islo na jar 2000.
Tak tam bude asi problém no >😁
Diky za konstruktivnu debatu, uz nemam sil. Ako sa tu rusi ucet ?
Tady je to zadarmo, takže žádný účet řešit nemusíš... >😒] 😉
Ty fakt nejseš ve formě
Už to s tou samomluvou fakt přeháníš, dej bacha ať ti to nezůstane, co třeba nejdřív zkusit vysadit antikoncepci... >😁 >😒]
To byly časy 😄
Maranello x2
NSX x2
MX-5 x2
Aniž bych to musel hledat, tak vím, že se s přeplňováním nikdy nedělala a už to máme 7 vítězství... Takže zese tu autor publikoval něco, co si ani neověřil - a že to není tak těžké, ověřit si seznam 25ti aut...
No a pokud jde o mě, tak mým favoritem je jednoznačně a bez váhání Honda NSX.
Já spíš čumím, že je tam hned 9x Porsche, to je na palce :yes: :yes: :yes:
mě překvaouje ta první 911.. v devadesátých letch ještě byly 911 těžce přetáčivé.. až se špatně řídily.
Fakt. Zkoušel jsem to.
😉
Zlepšovat se to začalo dramaticky až - paradoxně - s vodu chlazenými motory.. a to bylo až na koci devadesátých.
Když píšeš A, musíš napsat taky B - tedy že v devadesátých letech byla konkurence jiná, než dnes, a že Carrera 993 byla trochu upravená proti "prosté" 911.
Další věc je, že přetáčivé jsou 911 dodnes, otázka ovladatelnosti je jak ti to auto sdělí, co se s ním děje, co s tím, a jak namáhavé je takovéto auto na limitu uřídit.
Zkus přetočit Corvettu z devadesátých a 911 jakoukoliv...
Má aspoň jeden z vás koule se k nim přihlásit a říct mi za co? >😒]
A působí to že si uvědomuješ že mám pravdu 😄
EDIT: a este stara hranata trojlitrova Supra, ako som mohol zabudnut.
Na to, abych pochopil, že kecáš a vlastní zkušenost je nula, mi to stačí.
Kdo je partner tvýho šéfa, je mi v tu chvíli srdečně ukradený.
Trochu mi to připomíná jednu příhodu z mýho dětství, když mi jeden vejtaha na základce řek: "Na mně si dej pozor, já už viděl dva filmy s brůklím!" >😁