Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Scout: Premiéra v Ženevě, prodej na českém trhu v květnu

Škoda Auto dnes zveřejnila první fotografie sériového modelu Fabia Scout. Automobil odvozený od Fabie Combi se stane třetím modelem řady Scout, po Octavii a Roomsteru. První vozy by měly být na trh dodány v květnu, cena auta zatím nebyla stanovena.
Zpět na článek
19. 2. 2009 14:50
19. 2. 2009 15:01
19. 2. 2009 15:13
19. 2. 2009 15:05
20. 2. 2009 15:45
20. 2. 2009 16:03
19. 2. 2009 22:42
24. 2. 2009 10:33
neregistrovaný "mirekp10"
19. 2. 2009 14:51
19. 2. 2009 14:58
20. 2. 2009 15:42
19. 2. 2009 14:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 15:02
19. 2. 2009 20:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 2. 2009 15:19
neregistrovaný "Horways"
19. 2. 2009 15:12
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:48
19. 2. 2009 17:02
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 17:23
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 18:54
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 16:57
neregistrovaný "AG"
19. 2. 2009 17:17
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 17:26
neregistrovaný "AG"
19. 2. 2009 17:39
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 10:36
neregistrovaný "mirekp10"
19. 2. 2009 20:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 2. 2009 11:58
neregistrovaný "507--"
21. 2. 2009 15:12
neregistrovaný "JarinoRS"
19. 2. 2009 15:22
19. 2. 2009 15:26
19. 2. 2009 15:39
19. 2. 2009 16:15
19. 2. 2009 16:29
19. 2. 2009 17:20
19. 2. 2009 18:59
19. 2. 2009 22:07
19. 2. 2009 15:23
19. 2. 2009 18:39
19. 2. 2009 16:57
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 19:05
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 15:45
neregistrovaný "baschwek"
19. 2. 2009 15:45
19. 2. 2009 16:33
19. 2. 2009 15:57
24. 2. 2009 10:40
neregistrovaný "mirekp10"
19. 2. 2009 16:05
neregistrovaný "kubiii"
19. 2. 2009 16:16
19. 2. 2009 16:35
19. 2. 2009 16:41
19. 2. 2009 16:55
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 17:12
19. 2. 2009 17:22
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 16:54
neregistrovaný "AG"
19. 2. 2009 17:10
19. 2. 2009 17:29
neregistrovaný "AG"
19. 2. 2009 18:14
19. 2. 2009 16:27
19. 2. 2009 16:46
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 17:01
19. 2. 2009 16:33
19. 2. 2009 17:00
19. 2. 2009 17:23
neregistrovaný "Johny Blaze"
22. 2. 2009 05:41
neregistrovaný "jendavostrej"
19. 2. 2009 17:29
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 17:43
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 10:58
neregistrovaný "mirekp10"
24. 2. 2009 10:59
neregistrovaný "mirekp10"
24. 2. 2009 10:48
neregistrovaný "mirekp10"
19. 2. 2009 17:29
19. 2. 2009 17:50
19. 2. 2009 17:37
20. 2. 2009 09:34
20. 2. 2009 10:06
20. 2. 2009 10:37
20. 2. 2009 10:41
21. 2. 2009 01:54
19. 2. 2009 18:47
19. 2. 2009 19:00
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 19:54
20. 2. 2009 15:25
19. 2. 2009 20:08
neregistrovaný "lolofonko"
19. 2. 2009 20:10
19. 2. 2009 20:23
neregistrovaný "lolofonko"
20. 2. 2009 09:04
19. 2. 2009 22:50
19. 2. 2009 22:58
neregistrovaný "lolofonko"
20. 2. 2009 10:09
20. 2. 2009 12:40
neregistrovaný "lolofonko"
20. 2. 2009 12:39
neregistrovaný "lolofonko"
20. 2. 2009 12:39
neregistrovaný "lolofonko"
23. 2. 2009 07:18
neregistrovaný "lolofonko"
23. 2. 2009 07:23
neregistrovaný "lolofonko"
23. 2. 2009 07:11
neregistrovaný "lolofonko"
20. 2. 2009 12:41
neregistrovaný "lolofonko"
23. 2. 2009 07:15
neregistrovaný "lolofonko"
24. 2. 2009 11:15
neregistrovaný "mirekp10"
19. 2. 2009 20:20
19. 2. 2009 20:22
anonym
19. 2. 2009 20:34
19. 2. 2009 22:15
20. 2. 2009 13:12
20. 2. 2009 08:48
20. 2. 2009 09:15
20. 2. 2009 09:25
19. 2. 2009 22:53
20. 2. 2009 13:13
19. 2. 2009 23:18
20. 2. 2009 09:44
neregistrovaný "babo"
20. 2. 2009 09:52
24. 2. 2009 11:19
neregistrovaný "mirekp10"
20. 2. 2009 09:55
20. 2. 2009 10:05
20. 2. 2009 10:08
20. 2. 2009 10:53
20. 2. 2009 14:22
20. 2. 2009 19:58
20. 2. 2009 10:17
neregistrovaný "nick02"
20. 2. 2009 13:37
20. 2. 2009 16:22
20. 2. 2009 19:05
neregistrovaný "nick02"
20. 2. 2009 20:02
20. 2. 2009 09:04
20. 2. 2009 13:08
neregistrovaný "RIO2"
20. 2. 2009 15:07
20. 2. 2009 15:40
20. 2. 2009 16:53
neregistrovaný "Znalec"
21. 2. 2009 01:42
20. 2. 2009 18:50
19. 2. 2009 14:50
Slušné
Tak tenhle Skautík se myslím celkem povedl. Z celé modelové řady FII je určitě nejhezčí.

Předpokládám, že časem se dostane i na nové nízkoobjemové chrochtáky a 1.4TSI by mu slušel taky. :yes:
Rozbalit vlákno
7
19. 2. 2009 15:01
Re: Slušné
Navrhoval bych 1,9SDi, přece ta nízká spotřeba, a je to držák! :-)
Potom bude to předjíždění zase o kousek jednoduší >:D
19. 2. 2009 15:13
Re: Slušné
no, možná se i toho dočkáme >:-[]
Avatar - igor77
19. 2. 2009 15:05
Re: Slušné
jo, nevypada to zle, takova namachrovana fabia.. skoro jako clio grandtour
ty kola a tmavy okna delaji hodne..
Avatar - skejpa
20. 2. 2009 15:45
Re: Slušné
"namachrovana fabia" >:D

"ty kola a tmavy okna delaji hodne.."

jeste by to chtelo mracitka, pruhy na lak, nalepku na tankovaci skrinku ve stylu ocel a 1,9 SDI >:D boze, az tenhle hnus potkam, asi do nej omylem vrazim >:D
Avatar - Hory
20. 2. 2009 16:03
Re: Slušné
:yes: JJ, škodovka se prosazuje čím dál víc, ale vždycky spadne na úroveň automobilky počátku 90. let nějakým výmyslem typu, že GLX bude mít místo hodin otáčkoměr! :no:
19. 2. 2009 22:42
Re: Slušné
1,4 TSI bude mít až F2 RS příští rok
neregistrovaný "mirekp10"
24. 2. 2009 10:33
Re: Slušné
Tak tenhle Skautík se fakt NEPOVEDL.
Místo auta s lepší průchodností terénem udělali... asi něco jako trvalou vesnický starý panně. Hezoučký pedály, koberečky a čalounění může nadchnout jedině buzolu anebo dvacetiletýho ušáka, kterej si bude chvíli myslet, že má "fakt cool auťák s tónovanejma sklama a hustejma elektronama", zatímco bude mít předraženýho Juniora se slabým zastaralým motorem. :no: :no: :no:
19. 2. 2009 14:51
ble
To je dačo strašné , ešte väčšia príšera , ako normál fabka. :no:
Rozbalit vlákno
2
19. 2. 2009 14:58
Re: ble
jojo - měli by to dělat kompletně prosklené, aby každý viděl....
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 14:51
Álé...
...strašidýlko, které si troufne strašit děti i v méně přístupných cestách (alespoň si na to hraje). Disproporčnímu trendu tato verze možná trochu odlehčí a dodá kapku více stylu, nicméně...nevím...pořád je z toho cítit původní model ;-\

Každopádně za krok :yes: , za design (z mého dojmu), jelikož se jedná o zlepšení původní "tlačenky", nebudu tak skeptický, jako obvykle...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pierro
19. 2. 2009 15:02
Re: Álé...
Avantime, napsal jsi to za mne... ;-) sám bych to lépe nevyjádřil.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 20:45
Re: Álé...
;-)
neregistrovaný "Horways"
20. 2. 2009 15:19
Re: Álé...
>:D
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:12
... DO ČERTA!
Tak toto ešte svet nevidel! Obyčajné, konzervatívne kombi v triede supermini premenené na štýlový a imidžový model vyjadrujúci dokonale osobnosť svojho majitela. Síce táto verzia nie je dokonalé, aká je verzia Octavia Scout, ale vzhľadom na to, že Roomster tiež nevyzerá ako štvorkolka je to asi kvôli pohonu. No oproti Roomsteru, je toto úžasna verzia. Verím, že sa bude dodávať s tou skostnou farbou Monte Carlo Blue. TOTO je udalosť roka. Paráda. BRAVO ŠKODA. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
27
Avatar - VDC
19. 2. 2009 15:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 2. 2009 16:16
Re: ... DO ČERTA!
"...vyjadřující dokonale osobnost svého majitele" - Ámen
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 17:02
Re: ... DO ČERTA!
Čaro nechceného...
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 17:17
Re: ... DO ČERTA!
primitíva...
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 17:23
Re: ... DO ČERTA!
Pri čom? :-)
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 17:46
Re: ... DO ČERTA!
mieril som tým na matela 507-- a jeho rozplývanie sa nad FII Scout ;-)
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 18:54
Re: ... DO ČERTA!
Ale však to je jasné, išlo len o variáciu na matelkovské prečo? ;-)
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 08:45
Re: ... DO ČERTA!
prečo nie Fabia?? a prečo nie dokonca Scout? >:D ;-)
Avatar - Pierro
20. 2. 2009 08:55
Re: ... DO ČERTA!
Plautu ty si ale tupec tupí.. je vidieť že si decko a nevieš rozpoznať kvalitu plastov. Ty si len taký neználek a trtko.. >:-[]
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 09:12
Re: ... DO ČERTA!
v tomto prípade kvalitu plastov nielen interiérových, ale v zvýšenom objeme i tých exteriérových... >:D ako som si to len mohol nevšimnúúť >:-[] >:-[]
Avatar - Pierro
20. 2. 2009 09:37
Re: ... DO ČERTA!
>:D >:D >:-[]
neregistrovaný "AG"
19. 2. 2009 16:57
Re: ... DO ČERTA!
Je vidět,že na sobě makáš,začínáš být jiskrně vtipný. :yes:
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 17:17
Re: ... DO ČERTA!
tiež ma riadne rozchechtal tými blábolmi v duchu ... >:D >:-[]
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 17:17
Re: ... DO ČERTA!
Ach Ágéčko, tebe bude tak ako ľUBOŠKOVI a petríkovi, 35, že.
neregistrovaný "AG"
19. 2. 2009 17:26
Re: ... DO ČERTA!
Trochu přidej synu.
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 17:39
Re: ... DO ČERTA!
Nie si na ten vek prihlúpy?
neregistrovaný "mirekp10"
24. 2. 2009 10:36
Re: ... DO ČERTA!
vrať se do Spišskej N.V., tam jsou na tvoje rozumy možná zvědaví.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 20:47
Re: ... DO ČERTA!
Osobně mám DALEKO radši alespoň originální Roomster, než tohle...
19. 2. 2009 21:25
Re: ... DO ČERTA!
Jsi tak moudrý a málokdo Ti rozumí. To je proto, že géniové jsou málokdy davem pochopeni. Nevšímej si závistivých pohůnků. Avantime není nic víc než Tvůj Salieri a Plautus žárlí na Tvé znalosti a lehkost a hloubku Tvého psaní. Nikdy nestvořím tak geniální a hluboké myšlenky jako Ty, jasńým slovem nepojmenuji pravdu a proto jen přihlížím a převelice si Tě vážím.
19. 2. 2009 22:05
Re: ... DO ČERTA!
Tak až toto 507-- pochopí, vzdám sa kvalifikácie zvárača!
(Ale predpokladám, že nemá šancu pochopiť ani toto moje vyhlásenie.)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
20. 2. 2009 00:28
Re: ... DO ČERTA!
Já taky svařuji. Většinou červené. Pán 507 pochopí všetko iba vy ho nechápete.
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 09:33
Re: ... DO ČERTA!
niet čo dodať, iba :yes: >:D :yes: ;-)
neregistrovaný "507--"
20. 2. 2009 11:58
Re: ... DO ČERTA!
Jasné, Je mi to Evžene všetko jasné. >:D >:D
19. 2. 2009 22:12
Re: ... DO ČERTA!
Nová doba !! >:D
19. 2. 2009 23:20
Re: ... DO ČERTA!
jo?? tak fabia scout podle tebe vyjadruje osobnost majitele? nerikam ze ne, ale pokud ano tak je majitel (nejakej imaginarni, potencionalni)obrnovskej chudak. Na strance charakteru auta nevidim ani jednu pozitivni vec.. a pokud si nekdo mysli ze je toto auto stylove, ma image tak ten nekdo nemuze mit absolutne kouska citu a vkusu. omlouvam se vsem co si ji planuji hned v zari nebo kdy objednat u sveho dealera, ale kdyz uvidim nekoho jet v TOMTO, tak mi to stoji maximalne tak za ironicky usmev.. ciao..
neregistrovaný "JarinoRS"
21. 2. 2009 15:12
Re: ... DO ČERTA!
mhm...GTI? >:D
Avatar - iudex
19. 2. 2009 15:22
Kolesá
Nooo, podla mna zo Zámockej sviecky (pre ceských priatelov: druh lacného cerveného kategórie ozembuch) ani dlhodobé skladovanie archívne prívlastkové víno nespraví... Ked je zlý základ, nadstavba moze iba zachranovat.
BTW zaujali ma tie kolesá: to sú 18-ky alebo aký rozmer? Pneu by som tipoval tak na max. 35% profil... ideálne do terénu. 8-s
Rozbalit vlákno
7
19. 2. 2009 15:26
Re: Kolesá
aaa, Ostravský kahan >:D pochoutečka

...kolesa 235mm 18" - pouze v kombinaci s 1.4 TDI pro maximální sportovní vyžití offroad
Avatar - iudex
19. 2. 2009 15:39
Re: Kolesá
...som si myslel ;-)
19. 2. 2009 16:15
Re: Kolesá
No vzhledem k tomu, že už na základních 14'' je Fabie poměrně tvrdé auto, jsem zvědavý na tenhle kostitřas :-|
19. 2. 2009 16:29
Re: Kolesá
to nemá být pohodlný, tohle je afród! :-!
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 17:20
Re: Kolesá
a dokonca Ťa dokonale vytrasie i mimo terén >:D ;-)
19. 2. 2009 18:59
Re: Kolesá
šak to je tá pridaná hodnota >:-[]
19. 2. 2009 22:07
Re: Kolesá
Vieš koľko by si dal za takú masáž chrbtice u maséra?
19. 2. 2009 15:23
F Scout-Junák
To by tím plastem museli překrýt celou karoserii, aby to vypadalo jako auto.
A navrch na každou stranu +5cm. >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 17:22
Re: F Scout-Junák
veru, hlavne tých 5cm do strán by jej ako-tak pomohlo, potom by už úplne postačil facelift v duchu ako si napísal, prekryť plastom celú karosériu :-)
19. 2. 2009 18:39
Re: F Scout-Junák
Jasně. ;-)
19. 2. 2009 15:40
Zázraky sa nedejú.
Tomuto auto k nejakej kráse alebo elegancii nepomôže ani svätená...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
19. 2. 2009 15:42
Re: Zázraky sa nedejú.
V denníku SME označujú F II ako "ošklivku", ja nechápem prečo >:-[] >:-[] >:-[]
19. 2. 2009 16:31
Re: Zázraky sa nedejú.
ále, slovenskí žurnalisti :-!

šak aj súdruh premiér povedali že sú to slizkí hadi! >:-[]
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 16:57
Re: Zázraky sa nedejú.
kapitalistickým cudzincom vlezú aj do zadku a Jánošíkovi z Topolčian nedoprajú ani tender >:-[]
19. 2. 2009 19:01
Re: Zázraky sa nedejú.
ešte že máme PPP projekty :yes:
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 19:05
Re: Zázraky sa nedejú.
Vďaka nim nám nikto nemôže dať toľko, koľko nám on môže nasľubovať >:-[]
neregistrovaný "baschwek"
19. 2. 2009 15:45
auto v holínkách
auto v holínkách nebo spíš auto s prezervativem?
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2009 15:45
Ersatzwelt
Ale ano, ty plasty na tom vypadají to docela dobře, rozhodně unylému designu Fabie pomohly, i když Roomster Scout zůstal zajímavější.
Ale opravdu potřebuje svět dálší náhražku, další "Ersatz" jako za války? Už nám vnucují silikon místo prsou, margarín místo másla, plast místo dřeva... Potřebujeme další auto, které si na něco hraje a přitom nemá ani ten nejprimitivnější pohon 4x4? Podívej se na Volvo, na Saab, na Audi, na Alfu, na Subaru a nakonec i na Octavii Scout, jak se dělají zvýšená crossover - kombi. A jestli chceš argumentovat třídou a cenou, podívej se na Pandu 4x4. :yes:

Ersatwelt? Nic pro mě, díky. :no:
Rozbalit vlákno
2
19. 2. 2009 16:33
Re: Ersatzwelt
myslím, že s těma silikonama si přestřelil! >:-[]
19. 2. 2009 22:13
Re: Ersatzwelt
Nová doba, nové možnosti, nové hračky >:D
19. 2. 2009 15:57
4x4
Bez pohonu všech kol to má význam leda tak pro nějakého strýce na vesnici, protože to má velké nelakované části více odolné odřeninám, pro tyhle účely bych do nabídky ale zařadil i motor HTP. Myslím ale, že jak Roomsteru Scout tak Fabie Scout nás (i sebe) Škodovka mohla ušetřit, zvlášť když se jí docela podařila Scout verze Octavie.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mirekp10"
24. 2. 2009 10:40
Re: 4x4
HTP??? Hodně Trapnej Pohon...
neregistrovaný "kubiii"
19. 2. 2009 16:05
1,6 s variabilním
Co je to za motor 1,6 s variabilním časováním ventilů? To ve škodovce ještě nebylo, ne?

Jinak, vezre scout u Room i F2 jsou prostě praktická záležitost a jako takovou je ji potřeba brát (na parkování do města nebo na horší silničku, kde lítá sposta šutříků), kdo si myslí, že z toho bude offroad je pakoš, proč to škodovce podsouvat?!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - da_b0mb
19. 2. 2009 16:16
Na chatu
Pro dědu na chatu to nebude zlý. Pěkně oplastovaný, kdyby to nahodou opřel o jabloň. Místo brejlí popelníky, takže se mu bude líbit...Proč ne :-D
Rozbalit vlákno
9
19. 2. 2009 16:35
Re: Na chatu
nevím jeslti právě děda jezdící na chalupu je cílová skupina pro tento segment :-|
Avatar - da_b0mb
19. 2. 2009 16:41
Re: Na chatu
Musis to brat s nadsazkou...jasne ze Niva je lepsi >:-[]
P.S: koho by sis v tom predstavoval? Drzka? ;-)
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 16:55
Re: Na chatu
Predsa drzka zo Škótska, ktorý nechce zbytočne vyhadzovať peniaze za SUV a tak si kúpi oplastovanú Fabiu. Scout je iba chyba pri preklade, spôsobená nekvalifikovaným, zle plateným východoeurópskym manažérom. :-)
Avatar - da_b0mb
19. 2. 2009 17:12
Re: Na chatu
Jo takže před koupí do sebe musíš loupnout lahev nějaký skotský single malt, než vlezeš do showroomu? :-)
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 17:22
Re: Na chatu
Ale kdeže, obchodníci ti s radosťou predajú čokoľvek. Vypiť si musíš až potom, čo vyjdeš zo showroomu >:-[] Dôležité je nabrať sebavedomie. Odporúčam nabiflovať príspevok od GTiho alebo od 507 a ako jednorázový argument ho vysypať do ksichtu každému, kto ťa ako majiteľa superlevného SUV bude považovať za lakomého škóta.
neregistrovaný "AG"
19. 2. 2009 16:54
Re: Na chatu
No,to by ten hypotetický děda musel být hodně senilní,aby tenhle skautíkovej model osedlal.V případě,že by byl dostatečně senilní,patřičně movitý a do rámečku svých kostěných brýlí měl zasazená požadovaná skla,tak by se snad i do toho "terénu" pustil.Vždyť to má speciální plasty a svou vlastní edici kol. >:D

Sorry,ale tohle už je opravdu zvrácenost. :no:
Avatar - da_b0mb
19. 2. 2009 17:10
Re: Na chatu
Jen počkej, až tě Navtech na letišti šťouchne Leonem, tak pak budeš litovat, že nemáš tuhle festovní krasavici, která je pro tyhle případy vybavená ;-)
neregistrovaný "AG"
19. 2. 2009 17:29
Re: Na chatu
Tak to pomůže až model Fabia Ciudad,který bude krytý nelakovanými plasty až po spodní linii oken a bude vybaven 22'' koly a motorem HTP 2.4 s variabilním časování ventilů. :-)
19. 2. 2009 18:14
Re: Na chatu
Kdyby byl patřičně movitý, tak rajtuje X6 >:D
Avatar - Katikakus
19. 2. 2009 16:27
Fabia Junior
Cerne nelakovane plasty, tentokrate za priplatek. Ale on se urcite najde nejaky ... co to koupi. :no:

Kazdopadne, hnusny to je jako klasicka Fabie II.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 16:46
Re: Fabia Junior
A kedy neboli za príplatok?
Avatar - VDC
19. 2. 2009 17:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
19. 2. 2009 16:33
good
zvlastnui, ale celkem hezky :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2009 17:00
POSLEDNÍ SCOUT
Na dobrý základ dát velmi efektní oplastování... co ti vypadne? Jistě, parádní vůz.

Konečně se karta začíná obracet i u nasleplech. Jo, jo, na kvalitní design musí člověk dozrát. Fabia 2 byla ve své třídě zjevením, Fabia nastartovala nový styl. A jak je vidět lidí ve vývoji Škody vidí mnohem dál než většina zdejších diskutérů. No... on snad někdo očekával, že to bude naopak?

Věta na závěr, které uvěříš jenom tehdy, když projedeš jak konkurenci tak Fabii samou - Fabia patří na špici třídy. Jízdními vlastnosmi, stylem karoserie, užitými materiály, užitnými vlastnostmi a celkovým luxusem ovládání. Nenech se podprahově chlácholit vnucovaným pocitem, že na to, abys měl Maserati nepotřebuješ mít nějakej ten meloun. Potřebuješ, bez melounu to maserati neporodíš.... Na Fabii ti stačí kolem dvou... set táců. Na nic si nehraje a ty si v ní na rozdíl od jinejch, můžeš hrát především na toho, co tomu rozumí.

BRAVO FABIA :yes:
Rozbalit vlákno
76
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 2. 2009 17:23
Re: POSLEDNÍ SCOUT
>:D Tomu snad sám něvěříš...
19. 2. 2009 17:26
Re: POSLEDNÍ SCOUT
Čemu, že Maserati je za dvě stě >:D
19. 2. 2009 19:55
Re: POSLEDNÍ SCOUT
Spíš tomu, že téhle obuldce pomůže pár plastíků >:D
neregistrovaný "jendavostrej"
22. 2. 2009 05:41
Re: uz se nech vysetrit
fakt,ze si nemuzes poridit nic lepsiho nez VW neznamena,ze se z ty znacky stava nejaka premiovka a vsechny produkty toho koncernu jsou spicka ...to je jen ve tvy hlave ...to si nalhavej sam sobe a nesnaz se vsem okolo ty svoje priblbly kecy vnucovat
Avatar - jazva
19. 2. 2009 17:23
Re: uz se nech vysetrit
Bože uchráň nás toho "nového štýlu" alá Fabia. Ešte že ho nikto nenasleduje, lebo by som sa musel presťahovať. Najlepšie na nejakú inú planétu. ;-\

Dnes som čakal pred budovou na jedného klienta asi tak 15 min. Niekto v budove si kúpil do firmy dve nové Fábie a ako správny .... ich vycapil rovno pred vchod. Boli ešte bez značiek, v krásnej červenej s ešte krajšími čiernymi plastami okolo. Ako som tam tak postával, tak popri nich prešlo asi 15-20 ľudí. Bol čas obeda a tak išli po skupinkách a reč hňeď zvrtli na tie dve "krásky". Boli to zväčša chlapi. Všetci a napíšem to ešte raz VŠETCI sa zhodovali na tom, že je to OTRASNÉ. Ja som ešte nepočul nikoho kto by to auto po vizuálnej stránke pochválil.

Dokonca aj môj tata (začínal s Š100, potom Š120, Favorit, Felicia, Fabia1 a nakoniec Opel Meriva!!!!) sa o tom vyjadril že to je veľmi nepodarené.

Tak neviem ale tie tvoje hlášky mi pripadajú ako "všetci ste *, len ja som lietadlo" ;-)
19. 2. 2009 17:28
Re: uz se nech vysetrit
Nejde o letadlo, jde o styl auta. Fabia jako jediná dokázala stvořit novou budoucí subkompaktní alternativu. Všichni ostatní vlastně stále vyrábějí "dvěstěšetku". To nevíš? Za čas pochopíš, u tebe to potřebuje holt víc času.
Avatar - jazva
19. 2. 2009 17:36
Re: uz se nech vysetrit
Aha, čiže ty predpokladáš u Fabie II rovnaký/väčší úspech ako mala 206-ka??? Jeeežiš, čo to piješ? Aj ja by som si dal... S tým nerátajú ani v Škodovke! A ani to nikdy neplánovali.

To ako od teraz bude každá nová Corsa, Polo, Fiesta, Yaris, 208, C?... vysoká, úzka, s vypleštenými "očami" a otrasnou "zadnicou"?
No tak to sa asi fakt odsťahujem...
19. 2. 2009 17:42
Re: uz se nech vysetrit
No pokus se s tím vyrovnat, ten kdo stvořil boha subkompaktů byla Škoda. To je vše. Skutečnost, že za to nejlepší v karoseriích považuješ v roce 2009 styl zahájený před deseti lety peugeotem je tvůj problém, kdo má cit pro estetiku a pro její vývoj ví, že Fabia je přesně tím produktem do této a následující doby.

A můj tip? Samozřejmě krátká Fabia, červená či pomerančová barva, bílá střecha a stopětadevadesátky. Nikdo nemá ve třídě kvalitnější vizualitu.
Avatar - jazva
19. 2. 2009 17:57
Re: uz se nech vysetrit
No ja o tom smere pochybujem. A nikde som nenapísal, že citujem "za to nejlepší v karoseriích považuješ v roce 2009 styl zahájený před deseti lety peugeotem". Proste si myslím, že Fabia II úspech 206-ky nedosiahne. Pretože z tej, pokiaľ si dobre pamätám, boli všetci "odvarený" už hneď po predstavení. A vydržalo jej to dodnes.

A k tomu tvojmu tipu, len toľko, že takú som videl iba v predajni a aj to iba v jednej. Na ceste ani jednu. A to najazdím cca 30t ročne(skôr viac). Viem že to nie je veľa, ale stačí mi to na to, aby som vedel čo sa tu na cestách pohybuje. Základná červená so 14" galuskami. To je vrchol "blaha" keď to vidím... A keď si k tomu predstavím jeden žltý kombík (tiež na 14"), tak mi je tak divno od žalúdku...
19. 2. 2009 18:25
Re: uz se nech vysetrit
Na čtrnáctkách by to neslušelo ani nám dvěma... :-) Jo, ta bílá střeccha e musí zaplatit, i ta větší krásná kola. pak je ovšem fabia kráskou silnic.
19. 2. 2009 18:01
Re: uz se nech vysetrit
Hele já jen vím že sprostě okopčily Swifta a ještě ho zprznily. Přeber si to jak chceš.
19. 2. 2009 20:25
Re: uz se nech vysetrit
Dobrý tip. Na strašenie detí... >:D
20. 2. 2009 08:19
Re: uz se nech vysetrit
Protiřečíš sám sobě. V komentáři pod článkem o 206+ jsi napsal:
"Jo dvěstěšvestka je nejkrásnější subkompakt, který byl kdy vyroben." Pamatuju si to, protože mě to velmi (příjemně) překvapilo.
Tož si vyber... >:D
20. 2. 2009 09:06
Re: uz se nech vysetrit
To se jako protiřečení zdá tobě. Zkus to ještě promyslet...
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 17:29
Re: uz se nech vysetrit
Bez dobrého vwoka proste krásu Fabie II nedokážeš oceniť.
19. 2. 2009 17:29
Re: uz se nech vysetrit
To je pravda, a platí ovšem pro každý vůz...
19. 2. 2009 18:16
Re: uz se nech vysetrit
V tom případě mám voči do X a ŠEST dioptrií, páč se mi páčí X6 >:D >:D
19. 2. 2009 18:27
Re: uz se nech vysetrit
:-) ;-)
19. 2. 2009 17:42
Re: uz se nech vysetrit
tak ty už máš opravdu snad zatmění smyslů. jestli se ti libí tohle tak už opravdu asi žiješ na jiny planetě. Už takhle podprůměrná fábia si zkusila scout fabia ? už samotná scout octavia je pokus o neco čeho není škodovka schopná a dát tohle fabii ? tak to je opravdu vysměch. kdo si tohle koupi ? no doufam že nikdo :-)

(ale i když se prodava i renault thalia tak se nedivim ničemu)
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 17:43
Re: uz se nech vysetrit
A toto bol pokus o normálny príspevok, ktorého si neni schopný.
20. 2. 2009 12:02
Re: uz se nech vysetrit
Nekritizuj ho za to, čo nezvládaš sám. :-!
19. 2. 2009 17:47
Re: uz se nech vysetrit
Můžeš proti tomu prostetovat, ale je to tak - nejkvalitnější design má nyní Fabia. Samozřejmě krátká. Dlouhá Fabia je silný kompromis (prodloužené verze subkompaktů ovecně) ovšem, jestli ji něco sluší, je to horní mutace, to je bez diskuze.

P.S. Thalia (nová) je výborně karosářsky udělaný vůz, zejména tedy zadní pasáže. Tvůj problém je, že v subkompaktech hledáš malé 599 Fiorano. To ovšem nenajdeš. Chce to vědět, co je subkompakt. Co má být subkompakt.

Nebo snad víš o nějakém subkompaktu s povedenější karoserií? Když tak napiš.
Avatar - Plautus
19. 2. 2009 18:01
Re: uz se nech vysetrit
GP a to na betón (pre mňa a pre mnohých isto tiež)...pre teba môže byť naj(krajším) subkompaktom treba tá Fabka, no ja bych za ňu nedal ani babku
19. 2. 2009 18:28
Re: uz se nech vysetrit
Nejde vůbec o to, co je pro mne najkrásnější, jde o fabii, a ta prostě tím vizuálně nejkvalitnějším je.
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 08:41
Re: uz se nech vysetrit
Fabia je "tím vizuálně nejkvalitnějším" nepodarkom...to bude tá jediná vec, ku ktorej dospeje asi najväčšia časť populácie. Ako môžeš považovať za nastúpenie štýlu auto, na ktorom je snáď jediným zaujímavým prvkom "prevzatie-opozeranie" A-stĺpiku zo Swiftu a ostatné je njúškoda dizajn, ktorý ostatný nebudú mať záujem kopírovať, pretože je úplne mimo trefu, ale úplne :no:
20. 2. 2009 09:08
Re: uz se nech vysetrit
No, pokud je tvým tématem kopírování, mrkni se do dějepisu swiftu a roomstera.
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 09:26
Re: uz se nech vysetrit
áno? a čo zistím? že Swift prišiel na trh v prvej polovici roku 2005 a Roomster v druhej polovici roku 2006...priznám sa, vývoj som v týchto "triedach" príliš nesledoval, takže sa nemienim hádať, kto s tým prišiel z tejto dvojice automobiliek skôr...mám na to svoj názor a veľkou chybou je, že Fabii II ten A-stĺpik nie príliš svedčí vzhľadom na celkový dizajn auta...na rozdiel od spomínaného Swiftu, ktorému sadne ako ušitý, takže vo veľkej miere ide i o to, ako sa s tým vie kto popasovať
19. 2. 2009 18:20
Re: uz se nech vysetrit
sory ale fiorano nehledam, nevim proč bych hledal. Ale nebudu se tajit tím že místo Fabie bych si koupil 100x radějí Mazdu 2. Která jak jizdnímy vlastnostmi a vším okoliv 100%ne lepší. Ano budiž auto pro cesty na chaty to teda není, už jen kvůli menšímu zavadlovýmu prostoru, ale mazda a jiné značky nejsou tak najivní jako škoda, že zkouší dát na už tak malé auto takovýhle plasty s pokusem o neco čeho nejsou schopni dosáhnout, a potom to vypadá dosti komicky.

ok je to můj názor, každýho asi zaujme něco jinyho, ale nevim kdo si takovouhle oplastovanou zhůvěřilost může koupit.
19. 2. 2009 18:30
Re: uz se nech vysetrit
Ještě si vyzkoušej Fabii a Mazdu, abys pochopil, kdo jak pojímá ty jízdní vlastnosti. Až si to vyzkoušíš, uvidíš, že budeš z Fabie a hlavně z jízdy očarovaný... pocitově oproti M2 je to auto o třídu výše. No, nebudu tě ovlivňovat, vyzkoušej sám.
19. 2. 2009 18:52
Re: uz se nech vysetrit
asi tě ted zklamu :-( přítelkyně totiž vlastní novou mazdu 2 :-) a moje rodiče maj novou fabii :-) oboji sem ridil minimalne okolo 500 - 1000 km a vím s čím se jezdí lépe.

mazda 2 - 1.3
fabia 1.4 16 V

tak abych ti to shrnul. Co se pocitové jízdy se fabia vůbec nemůže za mazdou ani dívat. Nevim jestli si jel v nové mazdě 2, ale jen podvozek je o třídu lepší než fábia. Výkonově nastejno (a to pominu že mazda je 1.3 a žere o něaký ten litřík méně). Pravda ale je že mazdička má silnější posilovač - asi jedina vada (na kterou se dá zvyknout). Já osobně bych si takový auto nekoupil pač sem zvykly na větší a silnější auta, ale co jinyho do mesta přo přítelkyni, že ? >:D a právě proto nechápu proč dávaj tyhle odporny plasty na fabii. Kam s tím směřují? že si ji někteří budou plíst s malým terenákem protože je oplastovaná ? (protože tak to vypada).

Jak sem napsal, nikoho nesoudím podle vkusu, ale mě to přijde proste naprosto směšný.
19. 2. 2009 21:57
Re: uz se nech vysetrit
Bohuzel, tady se hraje na reklamni kecy, ne na vecne argumenty :-(
19. 2. 2009 22:01
Re: uz se nech vysetrit
Napsal jsi to velmi dobře. Mazdu dvě si koupil přesně ten, na koho je cílená - auto pro holku do města. Fabia je projektovaná úplně jinam, je to zde rodinné auto. Takto na hodnocení Fabie nahlížej. Zejtra porovnejte kufry, sezení vzadu, výhled z vozu a brzdy.
19. 2. 2009 22:24
Re: uz se nech vysetrit
Brzdy - nepatria k najlepším. Dosť dhý mŕtvy chod pedála, účinnosť kúsok pod priemer, je treba vyvinúť značnú silu na pedál.

Kufor - u malého hatchu do mesta nie je objem až takým dôležitým kritérim. Hlavne aby to odviezlo nejakú tú tašku s nákupom. Pre rodinu snáď kombi, ale tu už porovnávanie s Mazdou 2 nie je relevantné.

Výhľad z vozu - z miesta vodiča vpred a do strán to u Mazdy celkom ide, dozadu je to horšie. Prudko stúpajúca línia okien pôsobí vnútri trošku klaustrofobicky, C-stĺpik tiež výhľadu neprospieva. U Fabie je to vzad málilinko lepšie, ale ozaj len kúsoček, C-stĺpik je vskutku široký. Výhľad vpred a do strán z miesta vodiča je horší, pomerne kolmé čelné sklo a hrubé A-sĺpiky robia svoje.

Sedenie vzadu - vo Fabii je na výšku a dĺžku priestoru dosť, na šírku je to slabota, maximálne pre dvoch. Pohodlie je ale slabé, pritvrdé čalúnenie a ploché operadlo nie sú dobrým riešením.
Mazda má na šírku miesto podobné, na dĺžku ho je menej, navyše je vzadu už dosť tma, okná sú maličké. Je to skôr pre dvoch, ale ruku na srdce, ako často sa v súkromnom malom aute po meste vozí viac ako jeden alebo dvaja?

Suma-sumárum do mesta je, čo sa hatchbackov týka, Mazda 2 lepším riešením. Menšia váha, úspornejšie motory a príťažlivejší dizajn tiež zavážia. Argument Fabie ako auta pre rodinu platí až v prípade kombíku, ale o ňom sa tu nebavíme.

Som zvedavý, načo príde ondrazig...
19. 2. 2009 22:50
Re: uz se nech vysetrit
jo to mas pravdu. výhled do zadu v mazde neni uplne optimálni a navíc když tam sou opěrky :)A výhled do předu a dostran proti fabii lepší. Brzdy: nevidim v nich takovy rozdíl. Nástup ma fabie větší ale ve výsledku je ten brzdnej účinek.

Sezeni vzadu - když řídí přítelkyne v mazde tak vzadu může sedět klidne 150 kg typek protože to ma naraženy u volantu, je jasny že pokud se tam posadim ja tak tam tolik místa neni. Ale ruku na srdce, kolikrat jedete v malym aute 4 (5) velkejch chlapů ? nikdy ? asi tak neak, takže místo je dostačující. Je skoro stejne jako v ty fabii. to je pravda.

A kufr ? pokud se bavim o hatchbackový fabii tak o velkém rozdílu kufru tu nemůže být reč. Jako nevim kolik maj psanejch litru, ale jako 2 přepravky sou v obouch kufrech vic bych to neřešil :-)

A to vůbec neřeším design auta, kde se fabie vůbec nechytá. Ale tak to sem si zvykl že hrajou na funkčnost. Ale jako mazda je výrazně hezčí (bez omezení na funkčnosti).

A znovu musim vyzdvyhnout podvozek mazdy. To je proste takova vetší motokára. Někdy se opravdu divim jak to paradne sedi (je teda pravda ze na to jsou nejvetší možny kola, zatimco na fabii obyč)ale i tak proste co se jizdnich vlastností týče se fabia nechyta vůbec.

samozřejmě pokud bys to bral jako rodinný auto tak by sis určitě nekoupil fabii hatchback ale kombi (to už budíš). Ale - kdo si koupi oplastovanou fabii (stejna užitná hodnota) za vic penez ? nevim proste mě to přijde uplne uhozeny na hlavu. A to se proste porad bavím o tom že si ten človek pořídí nový auto. Jako když si vezmu co se da pořídit za auto (sice ojeté) ale auto za 300.000 ? no to bych se dostal do velkých spekulaci :-)
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 08:23
Re: uz se nech vysetrit
ale o krok vyššie si tvrdil "uvidíš, že budeš z Fabie a hlavně z jízdy očarovaný" a keď to hošan vyvrátil, tak zase hráš na city s kufrom, sedením vzadu, výhľadom a brzdami >:D dosť si odporuješ, je vidno, že to "ovládaš" hlavne teoreticky, pretože keď niekto obe autá skutočne riadil a dá ti pádne argumenty, ktorými tie tvoje teórie vyvráti, tak nevieš kudy kam a uchýliš sa ku kufru a pod. 8-s 8-s takže si rozmysli nabudúce, čím vlastne to auto oproti konkurencii skutočne môže zaujať ;-) ;-\ asi naozaj iba objemom kufru (aj to hlavne v kombi verzii, ku ktorej sa mnohí výrobcovia radšej ani neuchyľujú, pretože v triede subkompaktov to považujú za zbytočné a zároveň za hyzdenie tejto triedy)
20. 2. 2009 09:12
Re: uz se nech vysetrit
Mikdo mi nic nevyvrátil, jízda ve fabii je komfortnější, než v mazdě dvě, to mimo tebe ví každý. Že bych nevěděl kudy kam... :-) No, je vidět, že máš ještě co dohánět. Mazda dvě má snad je přesnější řazení, no přečti můj mastertest subkompaktů na blogu, psal jsem to na sklonku roku 2007.
Avatar - Pierro
20. 2. 2009 09:17
Re: uz se nech vysetrit
Dottore, tak tady s tebou budu naprosto nesouhlasit aniž bych se hodlal pohádat. Jak Fábii tak Mazdu 2 jsem si projel a mohu tě ubezpečit, že jízdními vlastnostmi a ani motoricky boleslavský produkt na Mazdu nemá... :-|
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 09:45
Re: uz se nech vysetrit
ono totiž tým japončíkom to Sluníčko vychádza každý deň o niečo skôr ;-) :yes:
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 09:48
Re: uz se nech vysetrit
tak ako som už v jednej diskusii napísal, si defraudant pojmu GTI...a je to škoda, nebyť tej tvojej zaujatosti, tak by si bol docela fajn pisálek, niekedy sa na tebe človek pobaví aj v tom pravom zmysle slova...
Avatar - skejpa
20. 2. 2009 15:36
Re: uz se nech vysetrit
tvuj test je pouze TVUJ test. to znamena zaujatej test. jak se ti tu milion lidi snazilo a snazi rict, mazda 2 je po vsech strankach lepsim autem nez fabia hatchback. to auto si totiz nemuze hrat na auto pro rodinu. je male. a kdyz uz chci kombik tak bud udelam kompromis a koupim normalni fabii (kdyz uz to musi byt) a nebo si priplatim... za ceed >:D (kdyz nejsou penize, vzdy muzes skocit do bazaru a koupit MPV za polovic a rodina dvojnasobne zajásá...) urcite ne za oplastovanou fabii kombi, co neumi nic navic oproti normalnimu kombiku. vlastne jo, umí vozit na cestach o par plastu vic aniz by ste to chteli :-)

jedinej scout co ma vyznam, je zvýšenej scout s pohonem 4x4 v octavii. roomster scout a fabia scout, to sou jen drazsi pozlátka pro amatery.
20. 2. 2009 18:59
Re: uz se nech vysetrit
prosimte tvůj blog a a tvuj test me opravdu netankujou. beztak to tam píšeš podle obrázků a jeste osobních sympatií. Vsadím vše co mám, že když pojedeš s 1.4 fabii a ja 1.3 mazdou 2 že nemáš šanci vyhrat a tím sem si na 100% jistej. a o komfortu už vůbec nemluvim.

a to už nemluvim vůbec o tom že mazda2 bude po vzoru svých starších brášků a sester zaručeně méně poruchové než fabia.
Avatar - white label
19. 2. 2009 17:42
Re: uz se nech vysetrit
Nemohla by raději designově "dozrát" ta Fabia, hlavně tak, že by se trochu (aspoň opticky) rozšířila, hlavně při pohledu ze zadu (zvlášť kratší verze) totiž vypadá trochu jako autíčko z "Dikobrazu".
S ostatním ale souhlasím...
19. 2. 2009 17:49
Re: uz se nech vysetrit
Domnívám se právě, že to rozšíření by velmi uškodilo celkové (novátosrké) designové kompozici Fabie. Nechtějme od subkompaktů vizualitu supersportů.
Avatar - white label
19. 2. 2009 20:24
Re: uz se nech vysetrit
Vizualitu supersportů bych opravdu zrovna od Fabie nečekal a ani nechtěl, ale takhle úzce, hlavně ze zadu nepůsobí (spíš naopak) ani Corsa, Fiesta, M2, Gr.Pun., 207, Clio a dokonce ani i i20 a to rozhodně supersporty nejsou.
Zkus říct prodejcům Škody, kteří si sami ztěžují, že se FII od začátku zdaleka tak dobře neprodává jako FI a zákazníci sami uvádí, že je odrazuje hlavně design, ať pár roků počkají, že to chce jen čas, než se jim začne líbit...
19. 2. 2009 22:03
Re: uz se nech vysetrit
No, vždyť o tom píši, všichni to dějalí na jedno kopyto, jen škoda našla odvahu jít na to jinak. Fabia 2 se nemohla prodávat v počtech F1, to snad pochopíme každý a na odpovědnosti není design. Přesto, je to nejprodávanější vůz v Česku...
20. 2. 2009 00:36
Re: uz se nech vysetrit
nejprodovánější je protože je to pro spoustu čechů česká značka. Jako ve francii nejprodávanější renault s citroenem a peugeotem, jako ve v italii fiat. Tak u nas je škoda. A? to neznamena že je to neak obzvlášt lepší auto než jiný auta.
A ktery auta sou na jedno kopyto ? maximalne tak audi a vw, jinak se viceméně vsichni snaží i inovace, někdy více někdy méně, ale říkat že fabia 2 je nadčasová (jak to z tvých slov vyznívá) je teda dosti zcestná.
Avatar - white label
20. 2. 2009 11:45
Re: uz se nech vysetrit
Nejprodávanější je Fabia hlavně proto, že je to relativně nejlevnější, české "rodinné" (obé relativně) osobní auto, původní české značky, kterou jako jedinou značku (hlavně ke škodě Tatry a nás všech) osobních automobilů, nechali komanči "přežít" (i když jen v umělém spánku), až do doby kdy ji ze socialistické JIPky vytáhl VW (naštěstí pro všechny ne Renault).
Že ovšem měla a stále má FII problémy s designem v návaznosti na prodejnost proti FI, ti potvrdí každý prodejce Škody minimálně v česku. Otázkou zůstává proč neměla podobné problémy (právě naopak) OII proti OI, při uvedení na trh?
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2009 22:10
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Mám vám od spoznora vašich místních vw (zběsiledoporučovatelských) aktivit Chris(e) Bangle(a) vyřídit, že přidá DALŠíCH 10€ měsíčně, když denně alespoň jednou pochválíte (ale POŘÁDNĚ!) design Fabia II a když zvláště verzi Fabia Scout oceníte, tak by prý snad i 15€ měsíčně dal!
PS: Pošlete dohodnuté heslo na mé SZ - vše zařídím (má provize je obvyklých 60%, počítáte s tím doufám? Abyste v tom prvotním "nadšení/rozjaření" nezačala moc utrácet!) ;-)
PPS: HESLO: "30 stříbrných" (jako obvykle) a ... psssst (zatím vás určitě ještě NIKDO NEprokoukl!)ˇ
Čokám-Končím/Přepínám :-)
20. 2. 2009 07:10
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
>:D :yes:
Avatar - iudex
20. 2. 2009 08:39
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Pierro
20. 2. 2009 08:57
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
I ty jedna YRONYČKO.... >:D >:D >:-[]
19. 2. 2009 17:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 2. 2009 18:09
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
"...Fabia nastartovala nový styl..."

Suhlas. Akurat ze nikto iny sa tomuto stylu nesnazi ani len priblizit. Dodam, ze nastastie! Fabiu II raz budu na profesori na katedre priemyselneho dizajnu ukazovat studentom pri zadavani diplomovych prac, a pritom budu hovorit:
"...a nie ze tie diplomovky odflaknete tak, ako kedysi Fabiu2!"
19. 2. 2009 18:32
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Vydrž, za tři roky tu na ní budeš skládat básně.
19. 2. 2009 18:33
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
neregistrovaný "mirekp10"
24. 2. 2009 10:58
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
tak to budou hodně smutný balady >:D
Avatar - jurajos
19. 2. 2009 18:23
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
No tak z tohto skautíka by mal Joe Hallenbeck riadnu kocovinu.
19. 2. 2009 18:33
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Bude to trhák.
19. 2. 2009 19:13
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Nikdy se mi nelíbili oplastovaný auta Škoda a Audi,ale tohle je fakt hnus.Fabia jako taková je krok do ho.na a taky je to znát u prodejců.Možná jsi fanda koncernu a tak je pro tebe vše krásný,co vyplivne jejich fabrika.Stůj si za svým a nevybočuj z řady. >:D
19. 2. 2009 22:05
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Není vůbec důležité, co se ti líbí či nelíbí či čeho já jsem fanda. Tématem je Fabia, současně jeden z nejlepších subkompaktů.
neregistrovaný "mirekp10"
24. 2. 2009 10:59
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Moskvič byl taky nerychlejší traktor na světě >:D
21. 2. 2009 21:46
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Jasne, kto to zbadá naživo, roztrhá prospekt a pôjde pre SX4... >:D
19. 2. 2009 19:14
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
ja teda nevim ale nova fabie je nejhorsi popelnice co skoda vyrobila,, pripomina mi sklenik a jeste pekne hnusnej a uzkej a taky predrazenej,,, :-)
19. 2. 2009 22:06
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Že se ti zdá Fabia předražená, tomu bych i věřil, dokonce bych i věřil, že se ti předražený zdá v životě úplně všechno... ;-)
19. 2. 2009 22:54
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
to bylo ale dobre :yes: >:D
20. 2. 2009 09:02
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
To si nemyslim, myslim ze tohle byl vikrik do tmy, muj prispevek byl zalozen na faktech tvuj na cistych domnenkach. Bohuzel v tvem pripade na velmi spatnych.. :-)
20. 2. 2009 09:13
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Věřím, že pocit předraženosti zakládáš na faktech... na svých osobních faktech :-)
20. 2. 2009 10:03
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Tak to abych prodal svoje dva roky stary auto a koupil si za nej 4 fabie? Jestli to beres takhle tak ano >:-[],, ty jsi silny akorat tady na foru ale v normalnim zivote,,, skoda mluvit, tim sem skoncil ;-) a jdu pracovat abych si mohl koupit dalsi 4 fabie >:-[]
20. 2. 2009 10:11
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
:-! :yes:
19. 2. 2009 19:37
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Posledni vykriky pred odebranim OP ;-) ?
19. 2. 2009 22:07
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
No a co my jako tady s tím. Zejtra ho jdi hezky vrátit a pak šupky dupky do ústavu. Kde se fasujou mokrý hadry víš.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2009 22:15
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Vy o tom "ústavu" a "hadrech" nějak ČASTO mluvíte!
Ne-TAJíTE vy NÁM "něco"?!? ;-)
19. 2. 2009 22:47
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Mluvi z nej zkusenost >:-[] .
Avatar - positivemind
20. 2. 2009 11:22
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Čoveče, ty s tím tvým bravo... ty s tím tvým bravo mě už docela překvapuješ, co to tak čtu, je pro tebe bravo každé auto. Nechceš to spíš vynechávat a psát jen u výjimek že bravo není?
neregistrovaný "mirekp10"
24. 2. 2009 10:48
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
poslyš GTI, podle stylu tvého psaní soudím, že nejsi ani slepý ani debilní. Takže musíš být placený za psaní pozitivních příspěvků, jinak bys takové bláboly s tvou nadprůměrnou inteligencí napsat prostě nemohl.
19. 2. 2009 17:29
Prosím????
>:D >:D >:D tak tohle asi nerozchodím opravdu ale těžce nechápu smysl tehle té nové výbavy. Škodofka už je na tom asi fakt hodně špatně GTi oni ti to neřekly?? Tohle je Yeti prý bylo levnější to udělat takhle. >:-[]
Rozbalit vlákno
3
19. 2. 2009 17:50
Re: Prosím????
Právě si močíš do krku...
19. 2. 2009 19:15
Re: Prosím????
ma pravdu,, vypada jako junior, s touhle jeji sirkou je to proste auto k smichu >:-[] >:-[] >:-[]
19. 2. 2009 22:48
Re: Prosím????
Musis mit traumaticke detstvi...moceni do krku...mokre hadry...
Avatar - guze
19. 2. 2009 17:37
nojono
Když se to auto někomu líbí tak se líbí a vy tady do něj hned nemusíte hrotit.......každej má právo na svůj názor.....tak si v duchu řeknu že je to *** že se mu to líbí a nepíšu sem takový ***
Rozbalit vlákno
5
20. 2. 2009 09:34
Re: nojono
Jenže sem řada "diskutérů" nepíše ani svůj názor ani postřehy či zkušenosti, ale cítí potřebu si vylejt svoje komplexy méněcenosti tím, že někoho nebo něco začnou urážet a budu se kochat tím ( nebo zklidňovat, co já vím...) tím, jak zuřivě reaguje. To je zpětně dožene k vlastní zuřivosti, protože - světe div se - nikdo není nikdy dost zdrcen, aby nenapsal další příval urážlivých pitomostí.

Abych si přečetl něco zajímavýho (a je toho tady taky dost), tak se musím probrat kopou hnoje.

Takže věcně - škodovku nemám, nemám k ní ale ten nenávistný (bůhví z čeho pramenící vztah - Navtech níže naznačuje možnou diagnózu), oktávie II je podle mně hodně zdařilé auto, i když facelift ji vizuelně rozhodně nepomohl (jehop zbytečnost paradoxně potvrzuje i televizní reklamní spot), Roomster se taky povedl, ale Fabie II nedosahuje z hlediska designu vnějšku kvality předchůdce - čistě subjektivně. Jenže problém je, že se mi nějak v poslední době nelíbí snad s výjimkou nové Fiesty (nejsem skalní fordista a forda taky nemám) žádné z těhle malých aut. A objektivně vzato - těžko říct, který z malinkých kombíků je méně pohledný. Clio? 207? Fabia? Je to škoda, protože předchozí Fabia kombi byla podle mně hodně povedená, to ale tahle není.

Ale hlavně si myslím, že to je problém Mladé Boleslavi. A vůbec není podstatné, co tady pár lidí napíše, ale jak se ta auta budou prodávat. No a - světe div se - v souvislosti se šrotovací prémií v Německu se Fabie na tamějším trhu od ledna prodávají zatím tak dobře, že Mladá Boleslav zase najela na normální pětidenní pracovní týden.
20. 2. 2009 10:06
Re: nojono
:-) Jistě, v tom Německu tu (údajně předraženou :-) )fabii kupují lidé, kteří znají její kvality. Diskuze kolem Škody je vždy potřeba brát s nadhledem, ty primitivní projevy tu předvádí lidé, kteří nemají (věřím, že zatím) na žádné auto... a nemít ani na to, co se vyrábí u nich za humny... no, to se musí nějak diskuzně vyventilovat.

P.S. Příznačné pro malé, nevědomé a intelektuálně zřetelně skromné lidi je to, že uznávají jen to, co je pokud možno nejvzdálenější, nedostupné. Přece... kdyby tu napsali, že fabia je opravdu na vrcholu třídy, jak by pak čelili otázkám, proč si ji tedy nekoupí? Nebo-li, jde než o štěkání psů na karavanu. Karavana jde ovšem dál. A psi štěkají také dále...
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 10:37
Re: nojono
argumenty z tvojho "P.S." neobstoja...dneska je dostupné všetko (obrazne povedané, takmer všetko máš za humnami) a dá sa povedať, že v týchto časoch ti to o to radšej prinesú i na podnose, lebo treba robiť biznis, inak sa nič nerozhýbe. V Nemecku sa to snažia rozhýbať práve tou šrotovacou prémiou a je pochopiteľné, že v týchto časoch ťaží z toho dosť i Škodovka, čoby značka najbližšie vlastným humnám, ovládaná domácim koncernom, a k tomu za nižšiu cenu ako sú ponúkané ostatné produkty koncernu, takže v čase krízy dosť podstatný faktor pre sporivých a konzervatívnych nemčúrikov
20. 2. 2009 10:41
Re: nojono
Píši v P.S o některých diskutérech, nikoliv o lidech, kteří kupují nová auta.
Avatar - Ronault.
21. 2. 2009 01:54
Re: nojono
No to jo, ale v Rumunsku budou v Dacii vyrábět i v sobotu >:-[]
Avatar - Emel
19. 2. 2009 18:47
Žirafa
No, mohlo se tomu říkat Fabia Žirafa. Už tak úzká a vysoká Fabia se ještě o kousek zvedla... a výsledek se dal očekávat. Z některých úhlů to možná nebude vypadat snesitelně, ale celkové proporce není možné ukrýt.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 19:00
Re: Žirafa
Žirafa to bude až keď sa prejaví korózia :-)
19. 2. 2009 19:54
Re: Žirafa
Škodovka je zaměřená pro čechy, takže je to úzkej model pro ty družstevní garáže na perifériích
20. 2. 2009 15:25
Re: Žirafa
>:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ham.
19. 2. 2009 19:43
Simply ještě ošklivější než jsme si mysleli.
8-s
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2009 19:51
Co bys za ní dal...
Čecháčci jsou takovej uremcanej národ, nic jim neni dobrý a v garáži jen pavučiny, nebo dvacetiletá pixla bez pojistky.
Rozbalit vlákno
6
19. 2. 2009 20:02
Re: Co bys za ní dal...
tak tak :yes:
19. 2. 2009 22:49
Re: Co bys za ní dal...
Kdybys to nebyl ty, rozumny diskuter, tak bych se te zeptal, jestli mluvis za sebe...Ale neudelam to, protoze je s tebou rozumna rec.Mas castecne pravdu, ale nemuzes preci pausalizovat...
20. 2. 2009 09:17
Re: Co bys za ní dal...
Máš pravdu, sice ne absolutně, ale nevím proč mně tenhle tvůj příspěvek evokoval poplatek u lékaře, poslední krajské volby a jízdu 100 km do lékárny, kde poplatek zaplatí dRath.....

Měl jsem možnost poznat alespoň trochu i některé další "národy" (pracovnw a dlouhodobě - ne jako týdenní turista, to je na nic), a kupříkladu naši východní sousedi jsou v tomhle ještě krapátek horší (ne zase samozřejmě všichni), ale takoví Holanďani, to jsou hamižná a závistivá esa! A keců mraky, zdrcující kritika všeho doma, venku a když je něco zadarmo - tak to by se utloukli.
Avatar - white label
20. 2. 2009 12:06
Re: Co bys za ní dal...
Tak ono se to těm socanům nakonec daří, dostat do podvědomí lidí, že za ně něco platí: "poplatek zaplatí dRath". Vidím, že zrovna tys to naštěstí pochopil, aspoň podle toho co píšeš, ale bohužel je u nás stále dost lidí co jim to "žerou". Samozřejmě to ve finále zaplatíme my i s dýškem, tak že jim vlastně zasponzorujeme předvolební kampaň. Otázka je jestli si spíš myslí, že jsou oni tak chytří, nebo my tak blbí...
20. 2. 2009 21:37
Re: Co bys za ní dal...
U tebe platí to druhé.
Avatar - Ronault.
21. 2. 2009 01:52
Re: Co bys za ní dal...
Nějak nechápu, proč bych měl opěvovat vše, na co případně nemám, hlavně co se aut týče. Když tu někdo negativně hodnotí Fiaty, třeba i cenově dražší než tahle bakelitová Fabie, tak proti tomu nic nemáš a to i v případě, že to nejdražší, co v garáži má je dříví na zimu.
neregistrovaný "lolofonko"
19. 2. 2009 20:08
No..
.. som zvedavi , kto tu sunku bude kupovat... InK AJ CENA BUDE PREMPRSTENA AKO NASU SKODU POZNAM.. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
31
19. 2. 2009 20:10
Re: No..
Já myslim, že si jí budou kupovat lidi, nebo i ty?
neregistrovaný "lolofonko"
19. 2. 2009 20:23
Re: No..
No aj to su ludia >:D >:D No a ja mozno len keby nova isla po 100k ale inak urcite nie. Moja mama mala Fabiu 1 a katastrofa. FUrt neco kazilo - spojka odisla, problemy s airbagmi .... no SKODA HOVORIT >:D >:D >:D
20. 2. 2009 09:04
Re: No..
Díky, timhle jsi mizvedl náladu.... :yes:
19. 2. 2009 22:50
Re: No..
Ja si myslim, ze Skoda je nase, ne vase...(o castecnem vlastnictv VW mluvit nebudem)
neregistrovaný "lolofonko"
19. 2. 2009 22:58
Re: No..
Skoda nieje tvoja (ak hej tak neviem co tu robis , lebo ja by som lezal na hawai) a vlastni ju vw (skoro celu ak nie celu). A myslim , ze to bers moc osobne. Mne je tiez jedno kto ma tu alebo tu fabriku lebo ja s toho nemam ani prd... >:D Ale ak ta to uspokoji taj je tvoja alien len tvoja - ja mam rad japoncov a nie lacne koncernove zlepence... :-!
20. 2. 2009 10:09
Re: No..
Ale tak zas tak jsem to nemyslel, Skoda je proste ceska, nikoliv slovenska.Stejne tak Janosik je slovensky a Klaus cesky.
neregistrovaný "lolofonko"
20. 2. 2009 12:40
Re: No..
Z janosika ma gule netlacia a ani z klausa.. :-! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2009 23:46
Re: NErozumím ...
... vašemu "..částečné vlastnictví.."?
Škoda je mnoho a mnoho let (100%) majetek vw a ta "stará" škoda skončila modely 105/120 a Favorit, které se po pádu železné opony staly ZCELA NEkonkurenceschopné.
VW vlastně koupil "jen" pozemky a "logo", neb KOMPLETně všechno bylo "na smetiště" dějin "vystěhováno" a dnešní vozy jsou jen a pouze (tak jako seat) trochu levnějšími "variacemi" volks-wagen(ů).
PS: Krachující firmu Škoda auto prodala hned nějaká první/druhá česká porevoluční vláda ..
Pěkný den :-)
20. 2. 2009 10:08
Re: NErozumím ...
Porad je vic ceska, nez slovenska.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2009 12:11
Re: NErozumím ...
To (nezlobte se) jen "v hlavách" lidí, jinak nějakých 16 (?) či kolik let je JEN a JEN "německá" - s výrobními závody na slovensku, v česku, v indii .. a já nevím kde (v černé hoře prý "končí/krachuje") ..
Ale pravdu máte že "vnímání" je stále ještě "postaru" = česká
Pěkný den a já preferuji "jiné" NĚMECKÉ automobilky ;-)
neregistrovaný "lolofonko"
20. 2. 2009 12:39
Re: NErozumím ...
Suhlasim plne... ;-) :-)
neregistrovaný "lolofonko"
20. 2. 2009 12:39
Re: NErozumím ...
No neviem podla mna je nemecka a cesi tam len funguju ako lacna pracovna sila. To ako by som ja tvrdil , ze vw je slovensky lebo uz 15rokov vyraba v bratislave alebo kia a pod... :-! Ale ja furt nechapem to tvoje zmyslanie - mas sa lepsie (zivotna uroven) ked si myslis ,ze je ceska ? A keby ju kupili cinania mal by si sa horsie? To ako ja by som sa buchal do prs ,ze "mame" slovnaft/ktory niekto uz kupil/...sorry ubohe.. A este by som to pochopil , keby som s toho neco mal ale takto... :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2009 12:46
Re: NErozumím ...
Souhlas(ím) "plně" ... ;-)
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 12:48
Re: NErozumím ...
Kylie a ako sa Ti páčilo "u nás doma"? ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2009 13:02
Re: NErozumím ...
MOC MOC MOC (třeba katakomby se mi "líbily", ale ještě maličko "více" jsem si "představovala" ;-) ). Jinak ale opravdu "hodně moc" a protože docela "nic/moc" počasí bylo (skoro denně pršelo), tak jsem/jsme "naplánovala", že až pěkně bude JEŠTĚ jednou "vyrazíme" ..
PS: Už se těším se :-)
PPS: Ještě mne bolí nožičky, jak jsem na kopuli ve Vatikán(u) těch 432 (či kolik jich je) schodů šlapala ;-)
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 13:20
Re: NErozumím ...
no, nevybrala si si to najvhodnejšie obdobie, teraz to počasie všade bubne, verím, že to trošku skazilo ten dojem, ale ako píšeš, treba ísť/prísť znovu a uvidíš, že Ťa znovu nadchne...BOŽSKÉ mesto, BOŽSKÁ atmosféra... :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2009 13:38
Re: NErozumím ...
My se koukali na předpověď nějakých 14 dní předtím a to až "výrazně" lepší bylo .. ale to nevadí, i tak to "krásný" týden byl a prostě to ještě jednou zopakujeme - (moc) ráda se vrátím ;-)
Avatar - Hory
20. 2. 2009 15:10
Re: NErozumím ...
Hey, nechte si to vyprávění z pobytů do soukromejch zpráv, nebudu sám, koho to na auto.cz nezajímá! Děkuju! :no:
Avatar - Plautus
23. 2. 2009 10:07
Re: NErozumím ...
buď v kľude...zase sme sa tu s tým nemachlili na päť obrazoviek...frajera môžeš sekať niekde na okraji Prahy, tu to nikoho nezaujíma, tak ako teba naše keci, ale nekážeme ti ich čítať :no:
20. 2. 2009 15:21
Re: NErozumím ...
Ne, Skoda byla zalozena cechy...srovnavas nesrovnatelne, btw vetsina firem zalozenych na Slovensku byla taky zalozena cechy, nebo alespon CR dotovana ;-) .
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2009 15:26
Re: NErozumím ...
Rolls Royce byl také založen brity Henry(m) a Charles(em) .. (a dnes je německý) a Rover (první EVROPSKÉ "auto roku") čínský a Volvo americké a TVR ruské a Chrysler brzy (asi)bude italský a ... takhle (tak jak vy to "vidíte") to brát NEmůžete ..
Prostě VLASTNíK je "takový a takový" (a popravdě jestli je zrovna brit či francouz je skoro "fuk", ne?). Ostatně za chvilku asi (skoro/určitě) budeme říkat, že škodovka je rakouská ...
20. 2. 2009 16:06
Re: NErozumím ...
Skodovka je ceska a ma nemecke majitele.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2009 16:35
Re: NErozumím ...
JAK "ceska"?!? Definujte ..
PS: Jako že Rover či Rolls je (furt a stále) "britský"? - tak to myslíte? 8-s
21. 2. 2009 14:29
Re: NErozumím ...
Byla zalozena na ceskem uzemi ceskymi lidmi, je na tom neco k nepochopeni?
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2009 14:40
Re: NErozumím ...
Je to ZCELA "k nepochopení" ...
Jak tedy "vidíte" třeba onen Rolls? Je britský nebo německý?
NEzlobte se, ale váš pohled se mi ZCELA "chybným" zdá ..
PS: Navíc škoda byla založena za "Österreich-Ungarn" - což bylo asi jako byste dne "zdůrazňoval", že Hyundai z Nošovic NEní v česku vyráběný vůz (ale na Moravě) - prostě to kde kdy jaká firma založena byla je možná "zajímavé", ale DŮLEŽITĚJŠí je KDO jí VLASTNí - nebo?
Prostě ČESKÁ škoda auto ROZHODNĚ NEní - to opravdu SKONČILO s tou Š105/120 a Favorit - pak KONEC a poté se pod značkou Škoda prodávají "deriváty" koncernu vw (stejné je to třeba s Bugatti - tam vw koupil vpodstatě také "jen" logo a současný model s minulostí NIC společného NEmá ... tak KAM "zařadíte" bugatti - dle země "původu", dle země "výroby" či dle země "majitele"?
Pěkný den ;-)
neregistrovaný "lolofonko"
23. 2. 2009 07:18
Re: NErozumím ...
Chalan keby ju nekupil VW tak by dnes bola ako dacia(snazili by sa ju obnovit-mozno)..byt hrdy na automobilku ,ktora v 80tych rokoch robila horsie auta ako amici v 40tych,ktoru museli kupit nemci aby vobec prezila je trochu scestne...sorry ale si mimo..podla mna mate v cechach ine veci naco byt pysny..nie?
neregistrovaný "lolofonko"
23. 2. 2009 07:23
Re: NErozumím ...
Inak neviem ale na slovensku robime naozaj slovenske auto...super sport k1... >:D >:D >:D
neregistrovaný "lolofonko"
23. 2. 2009 07:11
Re: NErozumím ...
Vsetko zalozili cesi a co nahodov nie tak to tiez...a urcite len tvoji predkovia..joj chlape vsetko je tvoje a vy ste ty naj naj naj a vsetci sa maju od vas co ucit a vsetci vam zavidia. To preto mate na hraniciach kilometrove rady - lebo sa cely svet stahuje do cech.. :-!
neregistrovaný "lolofonko"
20. 2. 2009 12:41
Re: NErozumím ...
Inak teba ta skoda nejak VZRUSUJE , ale len ked je ceska.. ze? :yes: :yes: :yes:
20. 2. 2009 16:07
Re: NErozumím ...
Nn, jen mi vadi, kdyz si CR dlouhodobe dotovane Slovensko zacina privlastnovat uspech Cechu.
neregistrovaný "lolofonko"
23. 2. 2009 07:15
Re: NErozumím ...
Ty si nedotoval ani prd. A jedine co ste nam nadotovali bolo ukradnutie statneho pokladu , vlajky a vsetkeho co nebolo prisrobovane..a pokial viem tak vy ste isli po 2.svet do spolocneho statu s horsou ekonomikou... a rad by som vedel koho ty dotujes ? Podla mna si priemerny majster sveta co sam nadava ,ze nema ale po nete vypisuje ako on dotuje...ak dotujes slovakov tak dotuj mna...budem cakat 1000eur kazdy mesiac a potom mozes pisat ,ze dotujes slovak...a ja to len potvrdim a dovtedy dotujes akurat tak seba a vas parlament , ty trubka... >:D >:D
Avatar - pumpkin
19. 2. 2009 20:09
Kto to bude kupovať???
Bude sa to predávať asi len vďaka kufru. Keď už chce človek niečo oplastované, myslím že skôr si vyberie SX4/Sedici. Tam má na výber aj pohon 4x4. Takže Roomster Scout a Fabia Scout sú trocha prešľapom. :no:
Rozbalit vlákno
2
20. 2. 2009 00:08
Re: Kto to bude kupovať???
Myslím, že Yeti tu díru vyplní dokonale!
neregistrovaný "mirekp10"
24. 2. 2009 11:15
Re: Kto to bude kupovať???
Myslíš tu díru mezi půlkama??? >:D
Avatar - rohYpnol
19. 2. 2009 20:20
Jak vydělat
Dříve to byla Fabia Junior. Pak ale přišla chytrá hlava, která vymyslela, že na nelakovaném nárazníku se dá naopak vydělat. A je tu Fabia/Roomster Scout >:D >:-[] Není divu, že v nabídce není místo pro F2 junior, když by vypadala téměř stejně ;-) Je ale fakt, že tímhle se stává F2 nejlepším ofroudem na světě >:D Yeti pak bude připraven i na jízdu na Marsu nebo na Měsíci...
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 2. 2009 20:22
Škoda
No konečně, na opravdovou, kulatou Škodu Henlein jsme čekali takových let....tak šup, šedé plasty, zelená metla a vyrážíme! PS: pro radikální zastánce téhle plastové hračky...nezapomeňte, že "Škoda....je umřít" ;-) >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2009 20:34
Hnus velebnosti.
Muhehe - hnus
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2009 21:17
no jak to říci
zatímco octavia scout je hezké auto, yeti bude stylovka, tak tohle.... slušně řečeno od škody zbytečnost, navíc se obávám, že ty plasty si nechají "slušně" zaplatit......takže summa sumárum - designéři si hezky zacvičili a vykázali činnost, ale tohle je plácnutí do vody....
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2009 22:15
ZOUFALCŮM TOUHY
My, lační a zoufalí, my zbití a v tmách. My velebíme naši naději, nás vedou bazarsvětla v bažinách. Naší cestou je cesta podpatků sešláplých, naší cestou je pádu směr. Tak pomáhej brzdit ten trychtýř zoufalých. Cíl je přec známý, jen prodluž tu pouť, ber, kde ber.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2009 01:28
Re: ZOUFALCŮM TOUHY - to "originál"! - to "vymyslela" SAM
Milá G-T-i (-alino -atjano -vanovno)!
Mám vám od spoznora vašich místních "vw" (zběsilopropagačnodoporučovatelských) aktivit vyřídit, že PŘIDÁ dalších 10€ měsíčně, když DENNĚ (alespoň jednou) "pochválíte" (ale POŘÁDNĚ!) design Fabia II, a když zvláště verzi "Fabia Scout" za "chic" a "sexy" a "šmrnc" vůz s "charakterem" označíte/oceníte, tak by z toho prý snad i 15 (!) € měsíčně být mohlo!!!
PS: Zašlete dohodnuté HESLO na mé SZ - vše zařídím/vyřídím (má provize je "obvyklých" 60%, tak NE abyste začala hned "zběsile" utrácet!)
PPS: Použijte "obvyklé" HESLO: "30 stříbrných" (krycí jméno "Jidáš") ... a psssst! (zatím vás "zaručeně!" ještě NIKDO NEprokoukl!) - já řekla že VY z "Ukraina" - a VY přitom z "Kazachstan" - to "krycí identita" NEprokouknutelnaja!
Končím - Přepínám (dobrou ;-) noc)
Avatar - Pierro
20. 2. 2009 09:06
Re: ZOUFALCŮM TOUHY - to "originál"! - to "vymyslela" SAM
I ty jedna YRONYČKO... >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2009 15:37
Re: ZOUFALCŮM TOUHY - to "originál"! - to "vymyslela" SAM
To bylo takzvané "dvojí krytí" - teď "tuplem" nikdo NEuvěří, že G alina T atjana i vanovna "agent" (odd. marketing/propagace vw) je (a neznalé tu - za 30 stříbrných, alias 10€ měsíčně - "obubuje").
PS: Za což bych si měla provizi alespoň na 75% zvednout ;-) .. TO je "myšeňka! :yes: :-)
Avatar - positivemind
20. 2. 2009 11:30
Re: ZOUFALCŮM TOUHY - to "originál"! - to "vymyslela" SAM
Jak já bych si rád tvůj příspěvek přečetl, ale nejde to. Prostě nejde, nedokážu to. Možná je můj mladý zrak málo imunní vůči tomuhle divnému stylu psaní? Začínám na to být alergický :-(
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2009 11:48
Re: ZOUFALCŮM TOUHY - to "originál"! - to "vymyslela" SAM
Zrovna u tohoto, milý Jakub(e) (divizno.cz) mi to troš(ič)ku "škoda" příjde, ale ...
... jinak Pěkný den
:-)
Avatar - pumpkin
20. 2. 2009 20:00
Re: ZOUFALCŮM TOUHY - to "originál"! - to "vymyslela" SAM
Tiež sa pripájam. Skús napísať príspevok BEZ (zátvoriek) a "úvodzoviek", ďakujem. ;-)
20. 2. 2009 13:12
Re: IPOD
Skoro mám pocit, že z fondů evropské unie se uvolnili prostředky na vznik organizace IPOT (čti ájpod) aneb Instituce POstižený Typografiků. Zdravení marketingovou ředitelku.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2009 15:39
Re: Milý RS!
Pravdu (trošičku) máte, alespoň v tom, že z EU se na VW "chystají" (a je ZMĚNY čekají ;-) )
PS: Možná letos/možná příští rok - škoda mladá boleslav bude "rakouská" :yes: :-)
20. 2. 2009 08:48
Re: Milý RS!
Rozumiem tomu spravne, ze ta zmlatil ochrankar dakeho bazaru, ked si ho v noci obchadzal s podozrivym pohladom s stipacimi kliestami? :-)
20. 2. 2009 09:15
Re: Milý RS!
>:D No, zkus ještě jinou variantu... ;-)
Avatar - Pierro
20. 2. 2009 09:25
Re: Milý RS!
doktore, co jsi zase včera vypil chlape?? že ty ses dal na tuzemák hombre??.. ;-) :-)
19. 2. 2009 22:53
Hezke obuti
Uz podle tech nizkoprofilovejch pneumatik musite videt, ze to Skoda nemysli moc vazne a ze jde jen o par plastu, ktere maj udelat z mrtvice alespon trosku sebevedomou zalezitost.Je to takovej mestskej offroad pro blbce, co neumi parkovat, tak se jim hodi plastove narazniky okolo celeho vozu :).
Rozbalit vlákno
4
20. 2. 2009 00:12
Re: Hezke obuti
No, v Praze ti to "volkepou" ani nevíš jak, to jak parkuješ s tím nemá nic společnýho.
20. 2. 2009 10:07
Re: Hezke obuti
Jsem Prazsky a zatim jsem opravdu problem nemel, ale ano praticke to oplastovani v hustem provozu urcite je.
20. 2. 2009 13:13
Re: Hezke obuti
Až potkáš Navtecha, ještě ty plasty oceníš :-) :-)
20. 2. 2009 15:23
Re: Hezke obuti
CIm si to Navtech vyslouzil :D?
19. 2. 2009 23:18
trochu OT:
už máme v koncerne crosspolo, crosstouran, altea freetrack, fabia/ roomser/ octavia scout... skúsme tipy - koľko bude trvať, kým príde superb combi scout a passat crossvariant?

(autor týmto príspevkom nemienil haniť žiadnu spomínanú automobilku)
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "babo"
20. 2. 2009 09:44
Re: trochu OT:
>:-[] >:-[] co takto CrossFox? >:D
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 09:52
Re: trochu OT:
líška na to ani nepotrebuje plasty navyše >:D
neregistrovaný "mirekp10"
24. 2. 2009 11:19
Re: trochu OT:
Jojo, stačí liščí ocas na anténě >:D
20. 2. 2009 09:55
Re: trochu OT:
[odkaz] Jak by vypadal crossbabo nevím, ale crossku od foxe známe všichni. Fantastické autíčko.
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 10:05
Re: trochu OT:
fakt nechcem byť hnusný...ale obdivujú ju akurát tie zvery, hlavne opička zajasala ;-)
20. 2. 2009 10:08
Re: trochu OT:
Nevím, jestli jsi tuhle crossku viděl naživo. Já jo a musel jsem si jí jít prohlédnout zblízka. Fantasticky to tomuhle autu sluší. V Německu není problém ji potkat.
Avatar - Plautus
20. 2. 2009 10:53
Re: trochu OT:
môže byť, cross polo i cross touran sú pre mňa pohľadné autá, ale keďže ide len o akýsi "optituning" tak mi to skutočne príde trochu predražené vzhľadom na to, čo ponúkajú oproti bežným verziám (na druhej strane, za všetko sa platí, a ak sa niekto pre to rozhodne, tak nič proti tomu nemám, to môže byť i prípad tohto skautíka od Škodovky, ktorý sa mi ale ani len nepáči)...iná vec je Octavia Scout, u tej mi to príde opodstatnené, aspoň niečo, darmo, u nikoho nie je všetko iba zlé, ale tiež nie všetko je špica
20. 2. 2009 11:57
Re: trochu OT:
Jo, sluší mu to. Ale to pořád nic nemění na faktu, že tam, kde Panda 4x4 nebo Suzuki SX4 ani nepřibrzdí, musí Crossfox (a Crosspolo a Fabia Scout) zastavit a jen se smutně dívat. ;-\
20. 2. 2009 14:22
Re: trochu OT:
A kde to je to - tam?
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2009 22:33
Re: trochu OT:
Tam co já zmáčknu u Citroën C5 tlačítko a přejedu/projedu "skorocokoliv" (pak už "jen" Land Rover Defender) - tak tam FabiaScout NEprojede ani to co ten "dálničníkoráb" C5 - což určitě "schytám" (ale možná dokonce PRAVDu mám ;-) )
Pěkný den :-)
21. 2. 2009 09:44
Re: trochu OT:
Inu, tam kde končí silnice a následuje třeba...bláto. Nebo sníh. Nebo led. Nebo pole... Prostě tam kde potřebuješ něco umět a mít pohon 4x4 a ne jen nějak vypadat.
20. 2. 2009 17:39
Re: trochu OT:
podstatne heezci a lepsi jak fabie :-)
Avatar - pumpkin
20. 2. 2009 19:58
Re: trochu OT:
tá reklama ma dostala, celkom sa mi to páči...sakra! >:D
Avatar - Ronault.
21. 2. 2009 01:46
Re: trochu OT:
Obdivuju na tom jednu věc: tu rezervu! To se bude dobře krást na parkovišti na sídliště někde u Práglu >:D
neregistrovaný "nick02"
20. 2. 2009 10:17
Re: trochu OT:
Až po CrossEos
20. 2. 2009 13:37
Re: trochu OT:
Cross Beetle Cabrio :-!
Avatar - marek.g
20. 2. 2009 16:22
Re: trochu OT:
cross Passat CC >:-[]
neregistrovaný "nick02"
20. 2. 2009 19:05
Re: trochu OT:
CrossCaravelle
Avatar - Ronault.
21. 2. 2009 01:45
Re: trochu OT:
CrossGTI (aneb pokřížuj se!)
20. 2. 2009 10:46
Re: trochu OT:
sranda bokom, mám taký dojem že oplastovaný a mierne dvihnutý passat variant 4motion uvidíme v pomerne blízkej dobe ( F/L ? nová enerácia?)
20. 2. 2009 09:04
Autobus
Na te prvni fotce me pripada jako autobus :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RIO2"
20. 2. 2009 13:08
no way
Nemôžem, prepáčte, fakt nemôžem... Prečo? Načo? Pre koho??? A zabili ma "špeciálnou" výbavou - striebornými pedálmi. Ach, koľká invencia! Netvrdím že Fabia ako taká je zlé auto, ale tento dizajnový počin je na okamžité skončenie pracovného pomeru s celým oddelením čo to má na svedomí.
P.S. Tieto alu-kolesá sú pekné
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hory
20. 2. 2009 15:07
PROČ???
Odpoví mi někdo na jednoduchou otázku: "PROBOHA, PROČ???" :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - skejpa
20. 2. 2009 15:40
Re: PROČ???
protoze na svete asi jeste porad existuje nejakej tupec, co si koupi hnusnejsi auto, co neumi nic navic a je drazsi nez puvodne pred upravou bylo :-) asi proto...
neregistrovaný "Znalec"
20. 2. 2009 16:53
Facelift
No, tak tenhle skaut, to je teda zase dilo >:D >:D >:D Ze skodovka kopiruje co se da, hur nez cinani, to je znama vec, ale proc, proc proboha po deseti letech vyjedou s kopii Stila Uproad - [odkaz] ? >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
21. 2. 2009 01:42
Re: Facelift
To Stilo bylo aspoň hezké >:-[]
20. 2. 2009 18:50
konecne.. :)
Ja nevim, co vam vsem tale Fabia udelala. Muj nazor je takovy, ze to combi konecne vypada k svetu. Ty plasty ji opticky snizuji, vypada zkratka pekne. Co na tom, ze to neni 4x4. Vzdyt kvuli terenu si ji stejne nikdo kupovat nebude (i kdyz uprimne, haldexa by ji posunula o hodne vys). Proste je to pekny styling kit, urcite hezcy, nez ty radoby difuzory, co Skoda take nabizi. Takze jednoznacne :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
20. 2. 2009 21:33
Re: konecne.. :)
Vkus máme každý íný,ale toto čudo sa páči možno tak tebe, GTI, 507 a pár ďalším VW jedincom a na ostatných fórach je to podobné, alebo ešte horšie.
21. 2. 2009 10:48
Re: konecne.. :)
je podobne a jeste horsi co?.. Ze se to par lidem libi? No to je katastrofa!! >:D Hej jasne, ja vim, jde hodne o vkus, a mi se to proste libi, tak co. Avsak pomalu mi to tu pripada, jako nejakej hon na carodejnice. Proste Skoda sla jinym smerem a hned je spatna!.. Upalte ji, je spojena s dablem! Mozna by se nekteri mohli zamyslet, co jim tak vlastne moc vadi..? A na konec dodam, ze VW jedinec rozhodne nejsem.. ;)
21. 2. 2009 12:46
Re: konecne.. :)
fuj.. za to hezcY se omlouvam, nejako mi to ujelo 8-s
21. 2. 2009 13:41
Pořád to vypadá zle
Nepovedený design se nedá nijak napravit, to chce zase znova od nuly a rychle.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2009 17:02
Není to tak špatné,
ty plasty trochu opticky rozbily vysoký ponton karoserie. Asi trochu uchrání lak před odřeninami, ale zase ne moc, nejširší místo dveří je výš, z praktických důvodů by se tam hodila navíc nějaká otěrová lišta, ale to by asi už nevypadalo dost cool. Nízký profil pneumatik vypadá dobře na fotkách, ale vzhledem k docela tvrdému pérování ho cestující moc neocení. Škoda té neschopné podvozkové plošiny do které nelze implementovat pohon 4x4, ani na ní třeba postavit pickup, když už jsme u toho. Další auto s vizáží SUV pouze do města...
Rozbalit vlákno
0