ak mas na mysli ten novy 4 valec s var. kompresnym pomerom tak vedz, ze este nieje jasne, ci budu spokojny s jeho prejavom, aby ho pchali do aut typu Q7 a A8. Moje zdroje zase hovoria: " ak nebude tak kultivovany a usporny ako chceme, mame variantu B - mensie V6 motory..." ;-)
Takze tak, su proste triedy aut, do ktorych sa nieco ako R4 proste "neslusi" ;-)
ved som to pisal uz hned v prvom prispevku: auta typu A8, Q7, a dobre ze si mi pripomenul - supersport za 100 000 et+ €...
a neoponuj s tym, ze v A8 uz je. Tam je to hybrid. A ako vidno z toho, ake maju byt dalsie hybridne pohonne sustavy pre podobne auta, tak to za hybrid mozes teda oznacit aj tym hanlivym sposobom :-! - toto asi nebolo to prave orechove celkovo pre A8... :-! Naprava sa uz pripravuje ;-)
Audi už dříve v některých případech používalo elektromagnetické silentbloky, aby dosáhli proměnlivé "tvrdosti." Tyhle se snaží vibrovat stejně jako motor, jen v opačné fázi a tím vibrace vyrušit. Spolu s aktivním potlačováním hluku v kabině a příplatkovými skly to dělá velmi tiché svezení.
nehovorim, ze je hlucny, ani ze vybruje...len ze to proste nieje ono. :-! - poviem to tak - chvalabohu zakaznici rozhodli, ze to proste nieje ono - tato verzia A8 - proste ocakavana uspora paliva nieje adekvatna, dynamika tiez...A este k tomu, ja som novu A8 bez Quattra este na cestach nevidel ;-)
Takze rozhodnutie urobit hybrid inac ( plug-in, s vacsimi byterkami, silnejsim motorom a quattrom ) pre A8 je podla mna velmi vitany krok.
A motor R4 do A8 samotny - za to, ze ho tam ma S-klada a bude mat BMW 7, za to nad tym spekuluju, ale chvalabohu, maju aj 2. variantu ako som pisal. Zase zakaznici rozhodnu - najskor u konkurencie... ;-)
Neobhajuji čtyřválec v A8, jen je na tom lépe než vznětový v S. To auto je podle mne zajímavé do města, třeba pro hotel. A když je tichý, může mi být celkem ukradený.
Plug-in hybridy moc nemusím. Jediná pozitivní věc na nich je, že dokáží zamaskovat spotřebu spalovacího motoru, když mají dostatečný dojezd a zvládnou celý cyklus na baterie.
Ja taky ne, me staci videt kdyz prijedou do vsi s kolotocem z ceho vystupujou, stejne jako pansky koci rusky mafie v praglu.
Tyhle lidi potrebuji zapadnout v davu, takze vsichni ti mafiani, kmotri, lobisti a dalsi pakaz sedla prave premiove Bmw 5,7,X5,X6, Audiny 6,8, Q7 a MB Skladu ci ML...
V Chrysleru, ktery se tu navi ofiko 4 roky neprodava, v Cadillacu, Jaguaru ci Lexusu by byli moc videt vis
Proc by nemel sanci v USA uspet? Koneckoncu pro USA ho primarne delaji. A Audi se v posledni dekade v USA docela dobre dari. Sice samozrejme prodeje nejsou na urovni znacek jako BMW nebo Mercedes, ale z Audi se v USA stala etablovana alternativa v ramci D3, coz neni maly uspech pro znacku, ktera pred deseti lety v USA takrka neexistovala.
Pokud bude skutečně těch cca 400 kg dole, tak s 240 kW na vzduchu to bude prima svezení na každý den. Jen aby design nebyl až moc politicky korektní...já chci brutální a vyzývavou Q7...ale asi se dočkám u Q8. :-)
Celkem se na to auto těším, teď mám Q7 W12 a naprostá spokojenost. Auto je prostorné interiér je celokožený, vypadá dobře a i přes svou velikost a hmotnost je to neuvěřitelné živé auto ( 370kW a 100 N-m ). Pokud bude i nová Q7 takhle dobrá bude se dobře prodávat. Jediná škoda je, že přestali montovat W12 TDI, prodejní čísla byla daleko větší než očekávali. Ale hold dementní emisní normy...
Prosim ta, ak mas naozaj V12 TDi, tak pis teda V12, a nie W12 - to je taky malicky rozdiel... :-! Inac - gratulacia k najsilnejsiemu seriovo montovanemu dizlu do os.auta ;-):yes:
a tipujem, ze tych Nm mas 1000, a nie 100 >:D
Zrovna Q7 vzhledem ke své velikosti kdovíjakým prostorem neoplývá, vzadu jsou židličky jak ze školky. Kdo má 1000Nm by aj mohl vědět kdy se píše "holt= zkrátka, prostě" a ne "hold =složit někomu poklonu". Takže si myslím svoje, ale nechci se hádat. Auto je to úžasné ať už je vaše nebo ne.
Vzadu tolik místa není to je pravda, ale vzadu nejezdím tak je mi to jedno. Ale tvrdit, že to jsou židličky ze školky není opravdu na místě, i se svými 2m se dozadu celkem pohodlně vejdu, sedačky jsou široké, sedák celkem dlouhý jen místa na nohy není tolik(záleží taky na typu vybraných sedaček). BMW X7 je vzadu ještě podstatně skromnější.