Novinky
Opet v akci, nu skoda ze v usa nema sanci nejak vyrazneji uspet 😄
jojo...pro světský v klobouku se hodí spíš krajslér >😒]
Haha, tak sme se zasmali....co sem tak videl ty tvoje svetsky, tak sedlaj Audi, Bmw a Medury, takze si krapet mimo.
dík za informace z první ruky...to víš, já tyhle lidi neznám >😒]
Ja taky ne, me staci videt kdyz prijedou do vsi s kolotocem z ceho vystupujou, stejne jako pansky koci rusky mafie v praglu.
Tyhle lidi potrebuji zapadnout v davu, takze vsichni ti mafiani, kmotri, lobisti a dalsi pakaz sedla prave premiove Bmw 5,7,X5,X6, Audiny 6,8, Q7 a MB Skladu ci ML...
V Chrysleru, ktery se tu navi ofiko 4 roky neprodava, v Cadillacu, Jaguaru ci Lexusu by byli moc videt vis
Tyhle lidi potrebuji zapadnout v davu, takze vsichni ti mafiani, kmotri, lobisti a dalsi pakaz sedla prave premiove Bmw 5,7,X5,X6, Audiny 6,8, Q7 a MB Skladu ci ML...
V Chrysleru, ktery se tu navi ofiko 4 roky neprodava, v Cadillacu, Jaguaru ci Lexusu by byli moc videt vis
Proc by nemel sanci v USA uspet? Koneckoncu pro USA ho primarne delaji. A Audi se v posledni dekade v USA docela dobre dari. Sice samozrejme prodeje nejsou na urovni znacek jako BMW nebo Mercedes, ale z Audi se v USA stala etablovana alternativa v ramci D3, coz neni maly uspech pro znacku, ktera pred deseti lety v USA takrka neexistovala.
Pokud bude skutečně těch cca 400 kg dole, tak s 240 kW na vzduchu to bude prima svezení na každý den. Jen aby design nebyl až moc politicky korektní...já chci brutální a vyzývavou Q7...ale asi se dočkám u Q8. 😄
Celkem se na to auto těším, teď mám Q7 W12 a naprostá spokojenost. Auto je prostorné interiér je celokožený, vypadá dobře a i přes svou velikost a hmotnost je to neuvěřitelné živé auto ( 370kW a 100 N-m ). Pokud bude i nová Q7 takhle dobrá bude se dobře prodávat. Jediná škoda je, že přestali montovat W12 TDI, prodejní čísla byla daleko větší než očekávali. Ale hold dementní emisní normy...
Prosim ta, ak mas naozaj V12 TDi, tak pis teda V12, a nie W12 - to je taky malicky rozdiel... :-! Inac - gratulacia k najsilnejsiemu seriovo montovanemu dizlu do os.auta 😉 :yes😒br />
a tipujem, ze tych Nm mas 1000, a nie 100 >😁
Jestli máš W12 TDI se 100Nm tak to máš unikát.
Jak píše AUDIRS6, v lepším případě jen nevíš co máš vlastně pod kapotou... 😉
Jak píše AUDIRS6, v lepším případě jen nevíš co máš vlastně pod kapotou... 😉
Jsem se upsal, může se to stát každému. Co mám pod kapotou vím V12(60°), objem 5934 cm3, výkon 370kW, kroutící moment 1000 N-m.
Zrovna Q7 vzhledem ke své velikosti kdovíjakým prostorem neoplývá, vzadu jsou židličky jak ze školky. Kdo má 1000Nm by aj mohl vědět kdy se píše "holt= zkrátka, prostě" a ne "hold =složit někomu poklonu". Takže si myslím svoje, ale nechci se hádat. Auto je to úžasné ať už je vaše nebo ne.
Vzadu tolik místa není to je pravda, ale vzadu nejezdím tak je mi to jedno. Ale tvrdit, že to jsou židličky ze školky není opravdu na místě, i se svými 2m se dozadu celkem pohodlně vejdu, sedačky jsou široké, sedák celkem dlouhý jen místa na nohy není tolik(záleží taky na typu vybraných sedaček). BMW X7 je vzadu ještě podstatně skromnější.
Takze tak, su proste triedy aut, do ktorych sa nieco ako R4 proste "neslusi" 😉
obsah do 2,5 litru...porovnavaju sa 2 rozne koncepcie 😉
a neoponuj s tym, ze v A8 uz je. Tam je to hybrid. A ako vidno z toho, ake maju byt dalsie hybridne pohonne sustavy pre podobne auta, tak to za hybrid mozes teda oznacit aj tym hanlivym sposobom :-! - toto asi nebolo to prave orechove celkovo pre A8... :-! Naprava sa uz pripravuje 😉
Takze rozhodnutie urobit hybrid inac ( plug-in, s vacsimi byterkami, silnejsim motorom a quattrom ) pre A8 je podla mna velmi vitany krok.
A motor R4 do A8 samotny - za to, ze ho tam ma S-klada a bude mat BMW 7, za to nad tym spekuluju, ale chvalabohu, maju aj 2. variantu ako som pisal. Zase zakaznici rozhodnu - najskor u konkurencie... 😉
Plug-in hybridy moc nemusím. Jediná pozitivní věc na nich je, že dokáží zamaskovat spotřebu spalovacího motoru, když mají dostatečný dojezd a zvládnou celý cyklus na baterie.