Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ham.
Trochu
Ham.
| 9. 10. 2014 18:23
jsem se obával, že sem nacpou nějakou 4 válcovou zoufalost, třeba tu vyhoněnou naftu z Passatu. No naštěstí je to nenapadlo. :-)
Trochu
dodo24
| 9. 10. 2014 18:34
Asi ta sklamem, ale 4 valec by mal byt v ponuke.
Trochu
jossalito
| 9. 10. 2014 19:01
Klidně ať je, ale hlavně ať tam není jen on. ;-)
Avatar - Ham.
Trochu
Ham.
| 9. 10. 2014 19:04
Z čeho tak usuzuješ?
Avatar - AUDIRS6
Trochu
AUDIRS6
| 9. 10. 2014 19:19
ak mas na mysli ten novy 4 valec s var. kompresnym pomerom tak vedz, ze este nieje jasne, ci budu spokojny s jeho prejavom, aby ho pchali do aut typu Q7 a A8. Moje zdroje zase hovoria: " ak nebude tak kultivovany a usporny ako chceme, mame variantu B - mensie V6 motory..." ;-)
Takze tak, su proste triedy aut, do ktorych sa nieco ako R4 proste "neslusi" ;-)
Trochu
pargi
| 9. 10. 2014 21:11
A to jsou které?
Avatar - AUDIRS6
Trochu
AUDIRS6
| 9. 10. 2014 22:18
na tych sa pracuje sucasne s tym "revolucnym R4"
obsah do 2,5 litru...porovnavaju sa 2 rozne koncepcie ;-)
Trochu
pargi
| 10. 10. 2014 09:03
Myslel jsem, které třídy aut to jsou (vyjma hypersportů). 4válec dnes najdeš v S-kládě i v A8.
Avatar - AUDIRS6
Trochu
AUDIRS6
| 10. 10. 2014 09:16
ved som to pisal uz hned v prvom prispevku: auta typu A8, Q7, a dobre ze si mi pripomenul - supersport za 100 000 et+ €...
a neoponuj s tym, ze v A8 uz je. Tam je to hybrid. A ako vidno z toho, ake maju byt dalsie hybridne pohonne sustavy pre podobne auta, tak to za hybrid mozes teda oznacit aj tym hanlivym sposobom :-! - toto asi nebolo to prave orechove celkovo pre A8... :-! Naprava sa uz pripravuje ;-)
Trochu
_MT_
| 10. 10. 2014 15:43
Tak ten dvoulitr není nějak zvlášť hlučný a má navíc myslím aktivní silentbloky (stejně jako V8 s vypínáním válců).
Trochu
pargi
| 10. 10. 2014 21:02
Aktivní silentbloky? Co to sakra je? >:D
Avatar - AUDIRS6
Trochu
AUDIRS6
| 11. 10. 2014 09:12
velmi strucne povedane - miesto kusku gumy, aktivny tlmic elektronicky riadeny ;-)
Trochu
_MT_
| 11. 10. 2014 11:00
Audi už dříve v některých případech používalo elektromagnetické silentbloky, aby dosáhli proměnlivé "tvrdosti." Tyhle se snaží vibrovat stejně jako motor, jen v opačné fázi a tím vibrace vyrušit. Spolu s aktivním potlačováním hluku v kabině a příplatkovými skly to dělá velmi tiché svezení.
Trochu
pargi
| 11. 10. 2014 19:21
Díky vám oběma :yes:
Avatar - AUDIRS6
Trochu
AUDIRS6
| 11. 10. 2014 09:04
nehovorim, ze je hlucny, ani ze vybruje...len ze to proste nieje ono. :-! - poviem to tak - chvalabohu zakaznici rozhodli, ze to proste nieje ono - tato verzia A8 - proste ocakavana uspora paliva nieje adekvatna, dynamika tiez...A este k tomu, ja som novu A8 bez Quattra este na cestach nevidel ;-)
Takze rozhodnutie urobit hybrid inac ( plug-in, s vacsimi byterkami, silnejsim motorom a quattrom ) pre A8 je podla mna velmi vitany krok.
A motor R4 do A8 samotny - za to, ze ho tam ma S-klada a bude mat BMW 7, za to nad tym spekuluju, ale chvalabohu, maju aj 2. variantu ako som pisal. Zase zakaznici rozhodnu - najskor u konkurencie... ;-)
Trochu
_MT_
| 11. 10. 2014 10:48
Neobhajuji čtyřválec v A8, jen je na tom lépe než vznětový v S. To auto je podle mne zajímavé do města, třeba pro hotel. A když je tichý, může mi být celkem ukradený.

Plug-in hybridy moc nemusím. Jediná pozitivní věc na nich je, že dokáží zamaskovat spotřebu spalovacího motoru, když mají dostatečný dojezd a zvládnou celý cyklus na baterie.
Avatar - AUDIRS6
Trochu
AUDIRS6
| 11. 10. 2014 10:52
takze nova volba pre hotely ;-)
Avatar - Eddy82
Trochu
Eddy82
| 10. 10. 2014 15:46
Štvorvalec, dvojliter benzín bude základná motorizácia, to je istá vec.
Avatar - AUDIRS6
Trochu
AUDIRS6
| 11. 10. 2014 09:09
a to ti kto povedal ? :-|
Avatar - Eddy82
Trochu
Eddy82
| 17. 10. 2014 19:03
Nepovedal, videl som...
Trochu
zlysoused
| 9. 10. 2014 20:08
Podle mě 4válec bude.
Avatar - white label
Trochu
white label
| 9. 10. 2014 20:19
A na jaké pozici u Audi pracuješ? >:-[] ;-)
Trochu
zlysoused
| 9. 10. 2014 20:24
Bohužel na žádné. ;-) Jen tipuju. Nebylo by to nic extra překvapivého. Ikdyž je pravda, že zrovna v tomhle trendu se Audi drží nejvíc vzadu.
Avatar - white label
Trochu
white label
| 9. 10. 2014 20:49
Jj, nic ve zlém, zlysousede... :-)
Avatar - xjara
Trochu
xjara
| 10. 10. 2014 10:12
a trivalec 1.0 mpi se neplanuje? >:-[]
Avatar - Barrichello
Autobus pro maminy
Barrichello
| 9. 10. 2014 20:42
Opet v akci, nu skoda ze v usa nema sanci nejak vyrazneji uspet :-)
Autobus pro maminy
lowkick
| 9. 10. 2014 20:53
jojo...pro světský v klobouku se hodí spíš krajslér >:-[]
Avatar - Barrichello
Autobus pro maminy
Barrichello
| 9. 10. 2014 20:58
Haha, tak sme se zasmali....co sem tak videl ty tvoje svetsky, tak sedlaj Audi, Bmw a Medury, takze si krapet mimo.

Autobus pro maminy
lowkick
| 9. 10. 2014 21:01
dík za informace z první ruky...to víš, já tyhle lidi neznám >:-[]
Avatar - Barrichello
Autobus pro maminy
Barrichello
| 9. 10. 2014 21:06
Ja taky ne, me staci videt kdyz prijedou do vsi s kolotocem z ceho vystupujou, stejne jako pansky koci rusky mafie v praglu.

Tyhle lidi potrebuji zapadnout v davu, takze vsichni ti mafiani, kmotri, lobisti a dalsi pakaz sedla prave premiove Bmw 5,7,X5,X6, Audiny 6,8, Q7 a MB Skladu ci ML...

V Chrysleru, ktery se tu navi ofiko 4 roky neprodava, v Cadillacu, Jaguaru ci Lexusu by byli moc videt vis
Autobus pro maminy
lowkick
| 9. 10. 2014 22:13
jo, třeba X6 je typické "davové" auto... :-)
Avatar - Barrichello
Autobus pro maminy
Barrichello
| 9. 10. 2014 22:17
Vcera sem videl 3 ks, jedno blikalo cervene. Zrejme zchudly predstavitel burzoazie :-)
Avatar - white label
Autobus pro maminy
white label
| 9. 10. 2014 21:03
Takže proto sis koupil BMW, abys k nim líp zapadl...? >:-[]
Avatar - Barrichello
Autobus pro maminy
Barrichello
| 9. 10. 2014 21:07
To je ryze z testovacich ucelu, dalsi karu uz nemeckou rozhodne neplanuju.
Autobus pro maminy
Atila_
| 10. 10. 2014 18:23
Proc by nemel sanci v USA uspet? Koneckoncu pro USA ho primarne delaji. A Audi se v posledni dekade v USA docela dobre dari. Sice samozrejme prodeje nejsou na urovni znacek jako BMW nebo Mercedes, ale z Audi se v USA stala etablovana alternativa v ramci D3, coz neni maly uspech pro znacku, ktera pred deseti lety v USA takrka neexistovala.
Q7,Q8
lowkick
| 9. 10. 2014 21:00
Pokud bude skutečně těch cca 400 kg dole, tak s 240 kW na vzduchu to bude prima svezení na každý den. Jen aby design nebyl až moc politicky korektní...já chci brutální a vyzývavou Q7...ale asi se dočkám u Q8. :-)
Q7,Q8
zlysoused
| 9. 10. 2014 22:36
:yes: Tak, Q7 by měla při každé jízdě nas*at, nebo aspoň vylekat houf řidičů.
Avatar - Eddy82
Q7,Q8
Eddy82
| 10. 10. 2014 15:49
Zvonka je pekná, a interiér je nádherný, teda aspoň z môjho pohľadu, keďže dizajn je subjektívna záležitosť >:D
Nová Q7
Leg3ndary
| 10. 10. 2014 20:43
Celkem se na to auto těším, teď mám Q7 W12 a naprostá spokojenost. Auto je prostorné interiér je celokožený, vypadá dobře a i přes svou velikost a hmotnost je to neuvěřitelné živé auto ( 370kW a 100 N-m ). Pokud bude i nová Q7 takhle dobrá bude se dobře prodávat. Jediná škoda je, že přestali montovat W12 TDI, prodejní čísla byla daleko větší než očekávali. Ale hold dementní emisní normy...
Avatar - AUDIRS6
Nová Q7
AUDIRS6
| 11. 10. 2014 09:17
Prosim ta, ak mas naozaj V12 TDi, tak pis teda V12, a nie W12 - to je taky malicky rozdiel... :-! Inac - gratulacia k najsilnejsiemu seriovo montovanemu dizlu do os.auta ;-) :yes:
a tipujem, ze tych Nm mas 1000, a nie 100 >:D
Avatar - white label
Nová Q7
white label
| 11. 10. 2014 10:53
Jestli máš W12 TDI se 100Nm tak to máš unikát.
Jak píše AUDIRS6, v lepším případě jen nevíš co máš vlastně pod kapotou... ;-)
Nová Q7
Leg3ndary
| 11. 10. 2014 19:57
Jsem se upsal, může se to stát každému. Co mám pod kapotou vím V12(60°), objem 5934 cm3, výkon 370kW, kroutící moment 1000 N-m.
Avatar - rokyta.p
Nová Q7
rokyta.p
| 12. 10. 2014 00:42
Zrovna Q7 vzhledem ke své velikosti kdovíjakým prostorem neoplývá, vzadu jsou židličky jak ze školky. Kdo má 1000Nm by aj mohl vědět kdy se píše "holt= zkrátka, prostě" a ne "hold =složit někomu poklonu". Takže si myslím svoje, ale nechci se hádat. Auto je to úžasné ať už je vaše nebo ne.
Nová Q7
Leg3ndary
| 12. 10. 2014 01:06
Vzadu tolik místa není to je pravda, ale vzadu nejezdím tak je mi to jedno. Ale tvrdit, že to jsou židličky ze školky není opravdu na místě, i se svými 2m se dozadu celkem pohodlně vejdu, sedačky jsou široké, sedák celkem dlouhý jen místa na nohy není tolik(záleží taky na typu vybraných sedaček). BMW X7 je vzadu ještě podstatně skromnější.