Novinky
to chcu este dalsie dva roky predavat sucasny megane? to je odvazne riesenie
a co im bude vynasat? twingac? scenic? ved tam stale pomaly nic poriadne nemaju okrem clia s capturom, este ze sa renault nechysta za ocean, to by tam nepredal ani polovicu toho co tam predava chudak volkswagen
a co im bude vynasat? twingac? scenic? ved tam stale pomaly nic poriadne nemaju okrem clia s capturom, este ze sa renault nechysta za ocean, to by tam nepredal ani polovicu toho co tam predava chudak volkswagen
Rok 2016 tu máme za necelých 15 měsíců, to není tak hrozné, to stávající Megane nějak doklepe a to i vzhledem k cenové politice Renaultu.
Co jim bude vydělávat fakt nevíš? Pokud ne, tak se zkus podívat jak moc úspěšné Clio a Captur, čeká se jak trh uvítá nové Twingo a také Espace. To myslím aktuálně bude do uvedení Meganu stačit.
Co jim bude vydělávat fakt nevíš? Pokud ne, tak se zkus podívat jak moc úspěšné Clio a Captur, čeká se jak trh uvítá nové Twingo a také Espace. To myslím aktuálně bude do uvedení Meganu stačit.
To samozřejmě je "odvážné" řešení. Megane je z 270t prodaných v roce 2010 na 150 v roce 2013, letos byl do srpna včetně dalších -14% a je pravděpodobné, že ten propad bude pokračovat, Leon a Auris už si brousí tesáky.
Je možné, že určitá část kupujících zkrátka sáhla po Capturu, který fakticky dokáže uspokojit podobné potřeby jako Megane (nemluvím o Grandtour).
Twingo, Scenic, Clio, Captur... no to není zase tak málo.
Je možné, že určitá část kupujících zkrátka sáhla po Capturu, který fakticky dokáže uspokojit podobné potřeby jako Megane (nemluvím o Grandtour).
Twingo, Scenic, Clio, Captur... no to není zase tak málo.
Ešte tam na konci životného cyklu fuknú nejakú fajn cenu a môže sa pobrať na dôchodok. 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kdyz jsem vybiral auto a sedl si do Megane, vubec mne nesedla palubovka, tu bych prekopal komplet. Exterier bych skousl.
Potom, co rendlík předvádí za kreatury, by měl být soudně prohlášen za nezpůsobilého vyrábět jakákoli další auta vlastní provenience. >😒]
Sice ještě nevíme, jak bude vypadat nový rendlík Megere, ale už víme, že bude ještě ošklivější, než ta současná hrůza :no: :no: :no:
Sice ještě nevíme, jak bude vypadat nový rendlík Megere, ale už víme, že bude ještě ošklivější, než ta současná hrůza :no: :no: :no:
A ty si z ktorej višne spadol? Stále tu čosi pletieš o akýchsi rendlíkoch...
V rendlíkoch si môžeš uvariť polievku, ty v nich jazdíš? Výrobcú áut takého mena, navyše s malým r nikto nikdy nevidel ani nepozná, lebo neexistuje. Často trpíš halucináciami?
V rendlíkoch si môžeš uvariť polievku, ty v nich jazdíš? Výrobcú áut takého mena, navyše s malým r nikto nikdy nevidel ani nepozná, lebo neexistuje. Často trpíš halucináciami?
Pokud tedy Nový Megane naváže designem na aktuální Clio a Captur, přidá něco málo na prostornosti a zachová si stávající dobré vlastnosti, pak bude moci soupeřit o korunu vícekrále třídy. Prodejní král je přeci jen jasný...
GT220 je podle mého jedna z nejlepších nabídek na trhu pro ty, kteří chtějí výkonné a prostorné auto nižší střední. Zde v kombi verzi věk až tak viditelný není, ale jak jsem psal u 5dv HB už to pro mé oko tolik nehraje... Vnitřní zpracování a materiály rozhodně nejsou slabinou.
Nějaké základní verze ani neuvažuji.
U Octavie považuju právě 1.4TSI za takové rozumné optimum, 1.2TSI je spíš minimum. Ale jasně, 1) TCe má o 20kW víc, 2) Megane je o kousek menší/lehčí a 3) Megane je aspoň u nás lacinější model a asi víc kupovaný v nižších specifikacích.
Stejne bydhom mohli debatovat u nove fabie. Tam ta paleta je hodne slaba. Ale i presto bude stacit.
Tak uvidime,jak to Megane doklepe. A verim,ze kdyby Renault brecel nad prodejnimi cisly, uz je tady davno nova generace. Asi se model uz zaplatil ated uz jen udrzuje cerna cisla. 😉
No jak by to doklepal... letos bude někde pod 130t, 2015 třeba někde na 110, doklepe svůj život na konci první desítky v kompaktech. Otázka dne je, jestli se pak ještě vrátí na těch 300t, nebo jestli už se mu zákazníky zpátky získat nepodaří.
Jenže jak je znám, tak budou řešit jenom design. Kde by co pokroutili a kde co ohnout. Zda-li dát kilo chromu, nebo dvě. Však ušetří jinde, třeba na podvozku nebo motoru. Prostě klasika ;-\
Současný megane je vzhledem ke svým cenám solidní volbou, myšleno ve verzi kombi. Podvozkově lze mít určité námitky, ale nic hrozného a motorově téměř bez problému, jak jsem psal výše. Ale klidně argumentuj, jak se podvozkově a motorově Megane zhorší, máš možnost :-!