V přepočtu na naše, je to docela raketa což? Necelých 600 tisíc za sice slušně vybavené, ale základní motorizace Jetty není málo. Na druhou stranu za obdobnou cenu jsme kupovali před 8mi lety základní MPI Jettu 5. generace (nutno podotknout, že taktéž solidně vybevnou na svou dobu)...
Je trochu škoda, že u nás sedany neletí, na západě od nás Jetta má své místo i v Evropě a vždy mi přišla ze sedanů (ale i liftbacků, viz Octa) nižší střední třídy nejvyváženější. Dnes už se polepšila třeba Astra i Focus, ale pořád v této kategorii pro mne vede Jetta a facelift to potvrdil.
Pro našince je to zatím cenově bezpředmětné, ale ještě loni, když odcházela z našho trhu, se dala nová 6. generace koupit za cca 450 tisíc v comfort edition s 92kw 1.4 TSI. To už byla velmi dobrá nabídka... chvíli sme o tom i doma uvažovali, ale strach z TSI a znovu další sedan byl domu zavrhnut :-)
... když odcházela z našho trhu? To uz sa v CR Jetta neponuka cico?
Akurat pozeram do cennika na SK a 1.2 77KW od 14.000. Takze stoji podobne ako Golf.
Cena byla tím důvodem, jelikož v dané třídě jako sedan letěli pouze ty modely s cenou oscilující kolem 300, např. Fluence. Ve vyšším cenovém patře už si lidé raději vybrali kombi verze.
Protože u nás je to v módě.. Přijde mi, že na ty kombiky jsme ujetí jen my, středoevropani. Když jedu západněji, tak bys kombiky pohledal a jezdí hodně sedanů :-)
Jasné, národ chatařů, chalupářů musí mít i pořádně velký wágen na ledničku >:D
Ne, samozřejmě kombi verze má své opodstatnění, osobně si se sedanem vystačím, ale to jsem v menšině.
Mě se Jetta líbí, ale šestkový golf sedan v základu za 600, to je víc než raketa.To mi přijde neospravedlnitelná cena. Proč nekoupit za ty peníze Passat?
Dnes už je ta cena příliš vysoká a podobná Pašíku... dříve za 600 tisíc byl Passat v holobytě se stejnou MPI, jako měla ta Jetta >:D Dnes už máš aspon silnější 1.4 a trochu vybavenější auto :-) Jenže, na srovnání by to chtělo německou cenu Passatu :-)
Ber to tak, že zde jde o ceny v Německu, kde je pořád cenový rozestup mezi oběma modely - cca 3000EUR. Pokud se zase Jetta ukáže v české nabídce, uvidíme, jak bude cenovka nastavena.
Podíval ses na ceny Golfu v Německu? Na první pohled to vypadá, že odpovídá Comfortline, ale to může být jen zdání. A nezapomeň, že v Německu je u Golfu druhý pár dveří za příplatek. ;-) V ČR má VW ceny citelně nižší (to samé platí třeba pro Polo).
Nepodíval, beru to jako pro čecha, jelikož u nás se Jetta neprodává :-) Tak se musí jedině dovézt :-) Jinak počítám s tím, že je to comfortline, stejně jako ten Passat, nebo i předchozí Jetta, která se jako Trendline snad pordávala jen chvíli.
Že nenabízí Trendline v ČR, neznamená, že ho nenabízí v Německu. V Německu začíná Polo tam, kde v ČR Golf. A to je ještě navíc Trendline, který myslím v ČR není (nicméně český Comfortline nemusí být to samé jako německý, třeba u Golfu jsou ve všech stupních mezi CZ a DE rozdíly). Nemluvě o tom, že to Polo má 1,0 MPI a Golf 1,2 TSI.
Tak to určitě.. vím, že existuje pořád Trendline... Reagoval sem na cenu, když si já (čech) budu ted chtít Jettu koupit, tak za 600 tisíc je to raketa, nic víc... ale jak sem řekl, před 8mi lety tu obdobná konfiguraces tála taky skoro 600 :-)
Jasně, jen říkám, že je třeba tu cenu vnímat v kontextu německého trhu. A je otázka, jakou cenu ti udělá prodejce v ČR (protože lze předpokládat, že ti Jettu na požádání dovezou). Popřípadě i ten německý.
To asi doveze, ale pochybuju že se dostane třeba o 100 tisíc níže :-) A je taky škoda, že pro Jettu byla nabízena i standardně 2.0 TFSI, později TSI :-) O tento TOP už přišla, alespoň zatím.
Myslím, že pokud máš zájem, nemusíš brát Jettu z Německa, ale v Evropě jsou státy, kde ji seženeš mnohem levněji. Třeba v Litvě ji mají již od 16 tisíc EUR, což je solidní rozdíl ;-) Výbavu jsem ale neporovnával.
To je právě otázka, když "ve výloze" není. Záleží i jak jsou umístěné jiné sedany na trhu. Bohužel sedanů nižší střední moc v nabídce v ČR není. Nabízí vůbec ještě v ČR Ford Focus sedan? A jak napsal grifith, můžeš i jinam.
Liftback v podani Octavie ma jasne ve vyuzitelnosti navrh, tudiz se nedivim ze Jetta tolik nefrci. Jinak vstup do vyssi tridy je dnes jeden z povedenejsich ;-)
Za 600 se da sehnat skutecna stredni v kombiku, dehtu a v opravdu slusne vybave. Tento zaklad se da sehnat za 350. Proste u nas za tyhle penize neprodjeny.
Docela povedenej byl i tento: "Radikálně inovovaný......" osobne bych nepoznal ze je to novy model, uz se to tu objevuje snad takove 2 roky. Pristrojovka je snad z O2, tapec ve dverich take designove vypada, ze uz nejaky ten cas utekl.
Za 350, 400 to ma sanci
To by mě zajímalo, zda bude mít také tak lacinej interier, jako předfaceliftová verze (plastové dveře bez čalounění, levnější plasty na madlech, skromněji zařízený středový tunel apod.). Tahle generace se mi, jako jeden z mála Volkswagenů, hodně líbila, ale tím interiérem se mi to zabilo. Rozdíl oproti Golfu VI byl znatelný a tím očesaným zpracováním to hodně připomínalo Octavii III... Jinak při pohledu zvenku super, prostornost taky fajn, ale prostě interier je místo, kde člověk tráví nejvíc času...
Už ma prešlo obdobie kedy som dizajn VW nazýval nudný, také Polo ale aj nový Golf, hlavne Sportsvan má niečo do seba, ale tu mi to nedá: NUDA! >:D Taký ten tuctový, čo najnenápadnejší dizajn. Ale fleet sa poteší. :-)