Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Volkswagen Jetta v Německu v přepočtu od 597.000 Kč

Radikálně inovovaný Volkswagen Jetta se po dubnové americké premiéře začíná prodávat i v Evropě, konkrétně v Německu.
Zpět na článek
10. 10. 2014 15:26
10. 10. 2014 16:20
10. 10. 2014 22:21
11. 10. 2014 00:11
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 10:39
Vstup do vyšší ligy?
V přepočtu na naše, je to docela raketa což? Necelých 600 tisíc za sice slušně vybavené, ale základní motorizace Jetty není málo. Na druhou stranu za obdobnou cenu jsme kupovali před 8mi lety základní MPI Jettu 5. generace (nutno podotknout, že taktéž solidně vybevnou na svou dobu)...

Je trochu škoda, že u nás sedany neletí, na západě od nás Jetta má své místo i v Evropě a vždy mi přišla ze sedanů (ale i liftbacků, viz Octa) nižší střední třídy nejvyváženější. Dnes už se polepšila třeba Astra i Focus, ale pořád v této kategorii pro mne vede Jetta a facelift to potvrdil.

Pro našince je to zatím cenově bezpředmětné, ale ještě loni, když odcházela z našho trhu, se dala nová 6. generace koupit za cca 450 tisíc v comfort edition s 92kw 1.4 TSI. To už byla velmi dobrá nabídka... chvíli sme o tom i doma uvažovali, ale strach z TSI a znovu další sedan byl domu zavrhnut :-)
Rozbalit vlákno
27
Avatar - radolaco
10. 10. 2014 11:07
Re: Vstup do vyšší ligy?
... když odcházela z našho trhu? To uz sa v CR Jetta neponuka cico?
Akurat pozeram do cennika na SK a 1.2 77KW od 14.000. Takze stoji podobne ako Golf.
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 11:23
Re: Vstup do vyšší ligy?
Ne, zatím v nabídce není... myslím, že skončila někdy v létě 2013? +/-

Taky tu Jettu potkat je skoro nemožné... jednu sme měli my a druhou přítelkyně kamarádka >:D O jinych nevim >:-[]
Avatar - grifith
10. 10. 2014 11:26
Re: Vstup do vyšší ligy?
Cena byla tím důvodem, jelikož v dané třídě jako sedan letěli pouze ty modely s cenou oscilující kolem 300, např. Fluence. Ve vyšším cenovém patře už si lidé raději vybrali kombi verze.
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 11:39
Re: Vstup do vyšší ligy?
Protože u nás je to v módě.. Přijde mi, že na ty kombiky jsme ujetí jen my, středoevropani. Když jedu západněji, tak bys kombiky pohledal a jezdí hodně sedanů :-)
Avatar - grifith
10. 10. 2014 11:45
Re: Vstup do vyšší ligy?
Jasné, národ chatařů, chalupářů musí mít i pořádně velký wágen na ledničku >:D
Ne, samozřejmě kombi verze má své opodstatnění, osobně si se sedanem vystačím, ale to jsem v menšině.
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 11:54
Re: Vstup do vyšší ligy?
Já mam s tim kombi co řikat >:D Ale je fakt, že i s tim sedanem sem nikdy neměl výraznější problém.. nicméně když mohu, radši kombi :-)
10. 10. 2014 21:56
Re: Vstup do vyšší ligy?
Taky jsem na kombíky (případně HB nebo LB). Sedany leda se zadním náhonem :-)
10. 10. 2014 13:36
Re: Vstup do vyšší ligy?
Vídám jednu firemní, jakási firma na B, dokonce je to benzíňák. Taky se občas mihne jedna soukromá 2,0 TSI, takže pár mohykánů asi jezdí.
Avatar - twistedTSD
10. 10. 2014 15:52
Re: Vstup do vyšší ligy?
To si nemyslím - je to sice zvláštní, ale Jetty potkávám pravidelně (ne,není to jedna a ta samá :-) ). Ukončení prodeje mě překvapilo.
Avatar - grifith
10. 10. 2014 11:23
Re: Vstup do vyšší ligy?
Ne, Jetta se na českém trhu již nenabízí.
Avatar - _Karel_
10. 10. 2014 11:49
Re: Vstup do vyšší ligy?
Mě se Jetta líbí, ale šestkový golf sedan v základu za 600, to je víc než raketa.To mi přijde neospravedlnitelná cena. Proč nekoupit za ty peníze Passat?
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 11:54
Re: Vstup do vyšší ligy?
Dnes už je ta cena příliš vysoká a podobná Pašíku... dříve za 600 tisíc byl Passat v holobytě se stejnou MPI, jako měla ta Jetta >:D Dnes už máš aspon silnější 1.4 a trochu vybavenější auto :-) Jenže, na srovnání by to chtělo německou cenu Passatu :-)
Avatar - grifith
10. 10. 2014 11:55
Re: Vstup do vyšší ligy?
Ber to tak, že zde jde o ceny v Německu, kde je pořád cenový rozestup mezi oběma modely - cca 3000EUR. Pokud se zase Jetta ukáže v české nabídce, uvidíme, jak bude cenovka nastavena.
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 12:01
Re: Vstup do vyšší ligy?
Viz koment k MT :-)
10. 10. 2014 11:58
Re: Vstup do vyšší ligy?
Podíval ses na ceny Golfu v Německu? Na první pohled to vypadá, že odpovídá Comfortline, ale to může být jen zdání. A nezapomeň, že v Německu je u Golfu druhý pár dveří za příplatek. ;-) V ČR má VW ceny citelně nižší (to samé platí třeba pro Polo).
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 12:01
Re: Vstup do vyšší ligy?
Nepodíval, beru to jako pro čecha, jelikož u nás se Jetta neprodává :-) Tak se musí jedině dovézt :-) Jinak počítám s tím, že je to comfortline, stejně jako ten Passat, nebo i předchozí Jetta, která se jako Trendline snad pordávala jen chvíli.
10. 10. 2014 12:02
Re: Vstup do vyšší ligy?
Že nenabízí Trendline v ČR, neznamená, že ho nenabízí v Německu. V Německu začíná Polo tam, kde v ČR Golf. A to je ještě navíc Trendline, který myslím v ČR není (nicméně český Comfortline nemusí být to samé jako německý, třeba u Golfu jsou ve všech stupních mezi CZ a DE rozdíly). Nemluvě o tom, že to Polo má 1,0 MPI a Golf 1,2 TSI.
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 12:06
Re: Vstup do vyšší ligy?
Tak to určitě.. vím, že existuje pořád Trendline... Reagoval sem na cenu, když si já (čech) budu ted chtít Jettu koupit, tak za 600 tisíc je to raketa, nic víc... ale jak sem řekl, před 8mi lety tu obdobná konfiguraces tála taky skoro 600 :-)
10. 10. 2014 12:09
Re: Vstup do vyšší ligy?
Jasně, jen říkám, že je třeba tu cenu vnímat v kontextu německého trhu. A je otázka, jakou cenu ti udělá prodejce v ČR (protože lze předpokládat, že ti Jettu na požádání dovezou). Popřípadě i ten německý.
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 13:03
Re: Vstup do vyšší ligy?
To asi doveze, ale pochybuju že se dostane třeba o 100 tisíc níže :-) A je taky škoda, že pro Jettu byla nabízena i standardně 2.0 TFSI, později TSI :-) O tento TOP už přišla, alespoň zatím.
Avatar - grifith
10. 10. 2014 13:31
Re: Vstup do vyšší ligy?
Myslím, že pokud máš zájem, nemusíš brát Jettu z Německa, ale v Evropě jsou státy, kde ji seženeš mnohem levněji. Třeba v Litvě ji mají již od 16 tisíc EUR, což je solidní rozdíl ;-) Výbavu jsem ale neporovnával.
10. 10. 2014 13:39
Re: Vstup do vyšší ligy?
V Litvě mají i Golf STARTLINE :-)

[odkaz]

Ta jejich Jetta je od 16.450 eur a je to akční cena. Jinak DPH je v Litvě stejných 21 % jako u nás.
10. 10. 2014 13:59
Re: Vstup do vyšší ligy?
To je právě otázka, když "ve výloze" není. Záleží i jak jsou umístěné jiné sedany na trhu. Bohužel sedanů nižší střední moc v nabídce v ČR není. Nabízí vůbec ještě v ČR Ford Focus sedan? A jak napsal grifith, můžeš i jinam.
Avatar - grifith
10. 10. 2014 14:49
Re: Vstup do vyšší ligy?
Focus sedan lze mít i v modernizované podobě, i když nabídka je značně okleštěná ;-\
10. 10. 2014 12:07
Re: Vstup do vyšší ligy?
Jen upřesním, 44 kW MPI a 63 kW TSI.
10. 10. 2014 17:42
Re: Vstup do vyšší ligy?
Liftback v podani Octavie ma jasne ve vyuzitelnosti navrh, tudiz se nedivim ze Jetta tolik nefrci. Jinak vstup do vyssi tridy je dnes jeden z povedenejsich ;-)
Za 600 se da sehnat skutecna stredni v kombiku, dehtu a v opravdu slusne vybave. Tento zaklad se da sehnat za 350. Proste u nas za tyhle penize neprodjeny.
Docela povedenej byl i tento: "Radikálně inovovaný......" osobne bych nepoznal ze je to novy model, uz se to tu objevuje snad takove 2 roky. Pristrojovka je snad z O2, tapec ve dverich take designove vypada, ze uz nejaky ten cas utekl.
Za 350, 400 to ma sanci
10. 10. 2014 21:54
Re: Vstup do vyšší ligy?
Proč je škoda, že u nás sedany neletí? :-)
Avatar - PlumJelinek
10. 10. 2014 15:26
Interier
To by mě zajímalo, zda bude mít také tak lacinej interier, jako předfaceliftová verze (plastové dveře bez čalounění, levnější plasty na madlech, skromněji zařízený středový tunel apod.). Tahle generace se mi, jako jeden z mála Volkswagenů, hodně líbila, ale tím interiérem se mi to zabilo. Rozdíl oproti Golfu VI byl znatelný a tím očesaným zpracováním to hodně připomínalo Octavii III... Jinak při pohledu zvenku super, prostornost taky fajn, ale prostě interier je místo, kde člověk tráví nejvíc času...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
10. 10. 2014 16:20
Dizajn do počtu
Už ma prešlo obdobie kedy som dizajn VW nazýval nudný, také Polo ale aj nový Golf, hlavne Sportsvan má niečo do seba, ale tu mi to nedá: NUDA! >:D Taký ten tuctový, čo najnenápadnejší dizajn. Ale fleet sa poteší. :-)
Rozbalit vlákno
1
10. 10. 2014 23:44
Re: Dizajn do počtu
Tu masku facleiftem znicili.
Avatar - Jenik3
10. 10. 2014 22:21
neco se deje
protoze za 3 mesice ztratily akcie VW pres 20% ceny a to uz je co rict.
Rozbalit vlákno
0
11. 10. 2014 00:11
Das Logan
Asi si spletli cenu.
Rozbalit vlákno
0