Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Twingo 1.0 SCe – Francouzský Smart

Třetí generace Renaultu Twingo sdílí techniku se Smartem Forfour, což znamená mimo jiné motor vzadu a pohon zadních kol. Jaké má tato koncepce výhody?
Zpět na článek
13. 10. 2014 09:48
13. 10. 2014 11:26
13. 10. 2014 09:41
13. 10. 2014 10:55
13. 10. 2014 10:19
13. 10. 2014 10:22
13. 10. 2014 10:59
13. 10. 2014 14:54
13. 10. 2014 10:30
13. 10. 2014 16:49
13. 10. 2014 10:40
13. 10. 2014 10:47
13. 10. 2014 11:14
13. 10. 2014 11:31
13. 10. 2014 13:49
14. 10. 2014 11:27
13. 10. 2014 20:27
13. 10. 2014 12:23
13. 10. 2014 17:24
13. 10. 2014 12:24
13. 10. 2014 12:51
13. 10. 2014 13:05
13. 10. 2014 14:18
13. 10. 2014 15:18
13. 10. 2014 15:58
13. 10. 2014 17:06
13. 10. 2014 22:27
13. 10. 2014 23:45
14. 10. 2014 08:57
14. 10. 2014 09:49
14. 10. 2014 10:03
14. 10. 2014 11:08
14. 10. 2014 11:49
13. 10. 2014 12:31
13. 10. 2014 12:48
13. 10. 2014 13:03
13. 10. 2014 13:04
13. 10. 2014 13:06
13. 10. 2014 13:07
13. 10. 2014 13:12
13. 10. 2014 13:16
13. 10. 2014 13:27
13. 10. 2014 13:36
13. 10. 2014 13:42
13. 10. 2014 14:20
13. 10. 2014 23:03
14. 10. 2014 13:04
13. 10. 2014 13:33
13. 10. 2014 13:06
13. 10. 2014 13:09
13. 10. 2014 13:14
13. 10. 2014 13:28
13. 10. 2014 13:38
13. 10. 2014 13:23
13. 10. 2014 13:39
13. 10. 2014 13:49
13. 10. 2014 14:25
13. 10. 2014 16:31
13. 10. 2014 13:50
13. 10. 2014 13:33
13. 10. 2014 14:36
13. 10. 2014 13:17
13. 10. 2014 13:20
13. 10. 2014 13:21
14. 10. 2014 08:05
14. 10. 2014 13:08
13. 10. 2014 13:35
13. 10. 2014 13:40
13. 10. 2014 13:52
13. 10. 2014 15:00
13. 10. 2014 16:14
13. 10. 2014 21:01
13. 10. 2014 21:20
13. 10. 2014 21:45
13. 10. 2014 21:49
13. 10. 2014 23:56
13. 10. 2014 15:11
13. 10. 2014 15:13
13. 10. 2014 16:04
13. 10. 2014 16:26
13. 10. 2014 16:31
13. 10. 2014 16:41
13. 10. 2014 18:47
13. 10. 2014 21:45
13. 10. 2014 16:17
13. 10. 2014 16:19
13. 10. 2014 17:10
13. 10. 2014 16:26
13. 10. 2014 16:29
13. 10. 2014 16:33
13. 10. 2014 16:50
13. 10. 2014 16:56
13. 10. 2014 22:30
14. 10. 2014 13:11
14. 10. 2014 14:31
14. 10. 2014 18:07
13. 10. 2014 16:45
13. 10. 2014 16:54
13. 10. 2014 22:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 10. 2014 22:32
13. 10. 2014 20:33
13. 10. 2014 20:34
13. 10. 2014 20:38
13. 10. 2014 21:23
13. 10. 2014 21:32
13. 10. 2014 21:37
13. 10. 2014 21:38
13. 10. 2014 21:54
13. 10. 2014 21:54
13. 10. 2014 22:19
13. 10. 2014 23:17
13. 10. 2014 21:36
13. 10. 2014 20:52
14. 10. 2014 10:39
14. 10. 2014 15:13
14. 10. 2014 08:12
13. 10. 2014 23:15
14. 10. 2014 23:51
Avatar - Uživatel_5340709
13. 10. 2014 09:16
To je můj
celoživotní sen - vozit si před řadičkou krabičku. ;-\
Rozbalit vlákno
3
13. 10. 2014 09:48
Re: To je můj
Já mám teda úplně jiný sny :-) , ale za ty clever detaily si Renault zasluhuje :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
13. 10. 2014 09:57
Re: To je můj
Jako nápady na autosalon ok, ale prakticky to skončí tak, že kabelku nikdy nevytáhneš, nebo 2x za rok, a krabička se bude válet v kufru, nebo v kredenci v kuchyni, alby v autě nehrkala.
Avatar - moreczech
13. 10. 2014 11:26
Re: To je můj
Tak si prostě tuto opci nezvolíš a můžeš mít klasickou zavíratelnou schránku....
Avatar - Stefič
13. 10. 2014 09:24
Obávám se, že...
...Renault zavádí "novou" koncepci na zcela nevhodném autě.
Vždyť, kdo bude primární cílovou skupinou?. Předpokládám, že ženy. Sám se momentálně rozhlížím po trhu po autě pro manželku. Co jí zajímá?
1. Barva
2. Barva
3. Barva
4. Musí to mít klimatizaci
5. Musí to mít 5 dveří
6. Cena

O motoru a kW neví absolutně nic natož, jestli je motor vzadu nebo vepředu. Hnaná náprava? Co je to náprava?
Potřebuje odvoz dětí ze školky a školy a nic víc ji nezajímá. A tak to bude u většiny žen.
Snahu Renaultu oceňuji, ale výběr modelu mi přijde naprosto vedle
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Emel
13. 10. 2014 09:35
Re: Obávám se, že...
A co třeba manévrovací schopnosti, poloměr otáčení?
13. 10. 2014 10:39
Re: Obávám se, že...
Moja:

1. automat
2. automat
3. automat
4. farba
5. min. 4 dvere
6. cena ...
Avatar - KANKUNEN
13. 10. 2014 12:46
Re: Obávám se, že...
Já to mám jinak, koně, automat a barva.
Avatar - Emel
13. 10. 2014 13:10
Re: Obávám se, že...
Možná při prohlížení katalogu, ale troufám si tvrdit, že malý poloměr otáčení by si v reálu zamilovala.
13. 10. 2014 20:31
Re: Obávám se, že...
Prvé, na čo pozerala moja žena, či je to zvonka malé a má to malý polomer zatáčania, aby sa jej ľahko parkovalo. Druhá vec bola kabína - aby mala dobrý výhľad a dobrý posed za volantom, kupodivu ani malé autá často nie sú pre ženy s nižšou postavou, pod 160 môže byť v niektorých autách problém. Potom priestor vzadu pre decká a kufor. Farbu, automat a podobné veci neriešila vôbec.
Vtedy z toho vyšiel Yaris.
13. 10. 2014 20:32
Re: Obávám se, že...
V prípade twinga ale katalóg ti je nanič, lebo automat nemá , čo si myslím pri aute do mesta a zameranom na ženy je minimálne slušne povedané hodne divné ...

(niekde som čítal, že neskôr má byť).
Avatar - Ozzman
13. 10. 2014 09:37
Re: Obávám se, že...
Pleteš si trochu dvě věci. Sháníš auto pro manželku, která rozváží děti do školy a víc ji nezajímá... Twingo je spíše pro single ženu, nebo i muže, který bydlí ve větším městě a na venkov vyjede jen sporadicky, má odvézt jí/jeho, dobře vypadat, všude a jednoduše zaparkovat a občas přivézt nákup, nebo kámošku.... Osobně bych tohle auto bral na dojíždění do práce hned.

Nebudu zakládat nové vlákno, ale po seznámení s autem sem byl strašně mile překvapen. Nejsem drobeček, ale krásně jsem se vešel dovnitř, vzdušný interiér a opravdu na svou třídu super zpracovaný, včetně použitých materiélu... oproti tomu holé plechy v Citigu vypadají dost levně ( i když to taky v interiéru neni zlé, kolínská trojčata bych volil opravdu až na konec). Navíc to auto vypadá zajímavě, je tam vysoká možnost individualizace, takže se dá lehce oddělit od nudné šedi "levných malých autíček" a vyšperkovat jako stylovka i když je to vlastně jen "twingo" . Tohle je velké plus Renaultu.

Osobně se mi líbí, jak to teď Renault dělá a když nepřitáhne zase nějaký velký experiment, tak je určitě na co se těšit v podobně nového Megane a snad i Laguny. Vždy sem Twingo bral jako outsidera, za mého mládí v podobě 1. generace to bylo auto terčem posměchu.... v tomhle bych se jezdit nestyděl ;-)
Avatar - Emel
13. 10. 2014 09:39
Re: Obávám se, že...
Mně se tedy jedničkové Twingo líbilo...
Avatar - Ozzman
13. 10. 2014 09:43
Re: Obávám se, že...
Já to nikomu neberu, ale na základce sme se tomu posmívali >:D To víš... na plakátech nám viselo Lamborghini Diablo a Ferrari F355.... >:D Dnes to taky vidim jinak ;-)
13. 10. 2014 09:50
Re: Obávám se, že...
:yes: :yes: :yes:
13. 10. 2014 13:32
Re: Obávám se, že...
podle mně je to střelba mimo cíl. Tohle auto by bylo perfektní jako elektromobil pro městský a příměstský provoz. Takhle je to hodně drahý nákupní vozík s motorem. Twingo si hraje na stylovku do města,ale na F500 to prostě nemá...nehledě na verzi Abarth. No a zmínka v článku o nestabilitě přední nápravy....to bude opravdu "bezpečné" auto pro ženu... Celkem by mě zajímalo jak na tom bude spolehlivost pohonu...servisní náklady určitě nebudou nejlevnější už kvůli přístupu k agregátu...
13. 10. 2014 13:52
Re: Obávám se, že...
Sice si nejsem jistý, jestli bych Twingo zvolil, ale Tvé argumenty jsou jaksi mimo, nic ve zlém. Ta horší směrová stabilita, (pokud vůbec, není nad osobní zkušenost) se projevuje až ve vyšších rychlostech na dálnici, kam se Twingo dostane velmi sporadicky, resp. bude spíš na "odvaze" majitele, zda se pro nějakou dálniční štreku rozhodne. Přístup k motoru samozřejmě může být horší, ale o celkovou spolehlivost bych se bál spíš u TCe ne SCe, přece jen, je to motor min. o turbo jednodušší. Co by mně štvalo daleko víc, je, že je nemožné úplně vypnout ESP. Jinak, co se týká městských aut výběr je opravdu široký, Citigo počínaje, přes kolíňata a třeba Hyundai i10 konče. Verzi Abarth je u Fiatu sice určitým plus, ale myslím, že Renault zákazníky o Twingo RS určitě neošidí, viz. testovací Twingo RS s cca. 300 koni. Tolik nové RS samozřejmě mít nebude.
13. 10. 2014 14:04
Re: Obávám se, že...
nemusí jít jen o jízdu na dálnici..zajímalo by mě jak se bude chovat ve vyjetých kolejích a jak bude ESP zasahovat v jízdě na sněhu. Smart byl právě náročný na servis,sice spíš kvůli převodovce,ale tam jde spíš o to,jak si servis nechá zaplatit ten časově náročný přístup k agregátu. Jsem k tomu autu dost skeptický...jelikož první generace byla opravdu přelomová..tady se kromě přelomové změny pohonu nic neděje
Avatar - Ham.
13. 10. 2014 18:00
Re: Obávám se, že...
Tady máš srovnávačku 500 a Twinga. Jízdně je na tom 500 o dost lépe, výrazně lepší handling, řízení, držení přímého směru, motor, spotřeba. Twingo boduje vnitřními rozměry, rejdem, lepším pérováním, zpracování interiéru a celkově vítězí díky výrazně nižší ceně.
[odkaz]
13. 10. 2014 20:49
Re: Obávám se, že...
i když to Fiat prohrál na body...tak i pro chlapa bude u takovýho prcka hrát prim ovládání auta. Jsem zvědavej na prodejní čísla u nás...nevěřím,že bude mít stejný úspěch jako první generace.
Třeba pro mě je cena 500 adekvátní jejímu imidži :yes: :yes:
Avatar - Ham.
13. 10. 2014 20:56
Re: Obávám se, že...
500 stojí cenově nad Pandou a svou cenu si bez problémů obhájí. Twingo cenově konkuruje Pandě a dalším autům segmentu, cenu jako 500 si evidentně nemůže dovolit ani jako novinka.
13. 10. 2014 21:39
Re: Obávám se, že...
Klikl jsem na ten odkaz a hned na mě vyskočila sleva 2 500 Euro. Asi to s tou obhajobou ceny nebude tak horké.
Avatar - Ronault.
13. 10. 2014 17:14
Re: Obávám se, že...
Proč by měl být přístup k motru horší než když je vpředu? Byl do stodvacítky nějak horší přístup než do Favoritu? Ne. Díra je tam velká a zytek se řeší zespod a tam je to stejně jako vpředu, ba dokonce i lepší, protože tam nezabírá místo řízení.
Avatar - Emel
13. 10. 2014 20:06
Re: Obávám se, že...
No jenže 120 neměla nad motorem kufr a krom toho by se tam ještě jeden motor vešel ;-)
13. 10. 2014 20:47
Re: Obávám se, že...
tak se podívej na stodvácu a na Twingo :-) Tady máš malinkej kryt.. :yes:
13. 10. 2014 20:33
Re: Obávám se, že...
Od nudné šedi "levných malých autíček" to půjde snadno oddělit. Obávám se ale celkově vyšších provozních nákladů ... motor s vysokou spotřebou, různé rozměry pneu na jednotlivých nápravách a až se něco na motoru bude muset měnit, mechanika trefí šlak.
13. 10. 2014 09:43
Re: Obávám se, že...
tak to mam doma asi divnou zenskou, protože ji vykon (aniz by to mozna tusila) zajima velice
mame 2 auta, jedno ma 115 koni, druhy 160koni
s tim slabsim odmita jezdit, protože pry vůbec nejede
13. 10. 2014 09:51
Re: Obávám se, že...
To buď rád, v tomto já ale souhlasím se Stefičem. Většinu ženskejch fakt zajímá jen a jen barva, na ten zbytek maj nás, chlapi :-) Což má i svoje nepopiratelný výhody :-)
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2014 10:31
Re: Obávám se, že...
je to tak, ked som sa jednej kamaratky este davnejsie pytal ze ake kupili nove auto ( kedze sa pochvalila ze ma vodicak a nove auto ) ..... tak som sa dozvedel akurat to ze take velke cervene s velkym zadkom kupili ( k detailom ci benzin alebo diesel som sa uz ani neodvazil pristupit ), to bolo asi tak vsetko.... bez debaty ani sherlock by neuhadol ;-)

hold baby su baby.... podla mna tie pytliky v twingu zaberu.... zeny to budu milovat ... bude to uno nuno cukrik pre holky..... len modra mi tu moc nesedi.... bordove alebo zlte bude krajsie
13. 10. 2014 12:57
Re: Obávám se, že...
Njn, hodit všechny ženské do jednoho pytle na základě zkušenosti s jednou 8-s
Avatar - Ozzman
13. 10. 2014 10:52
Re: Obávám se, že...
Hm, ta moje jde teda taky po výkonu, ještě po spotřebě a prostoru. Je taky vysoká, takže malý auta jsou out.

Po jízdě v Octe s CNG 1.4TSI řekla, že je to líná mrcha co nejede... a měla docela pravdu >:D
13. 10. 2014 10:10
Re: Obávám se, že...
presne ako píšeš, sám sa rozhliadaš po aute pre manželku. ženy to väčšinou nechávajú na mužov a tam už má zmysel baviť sa o koncepcii a antikoncepcii.
Avatar - Ronault.
13. 10. 2014 17:15
Re: Obávám se, že...
Pleteš si dojmy s pojmy. Renault neměl cíl vyrobit prvotně zadokokolku s motorem vzadu a tím všechny odrovnat, ale ušetřit na společné produkci se smartem, nic více. Pokud jen příjdeš k prodejci, tak ti automaticky řekne, že za pohonem vzadu a motorem vzadu nic nemáš očekávat, že to tak je, ale nepoznáš to, což je pravda.
13. 10. 2014 17:22
Re: Obávám se, že...
Já jsem od konstruktérů slyšel něco jiného. Oni už tuto koncepty chtěli použít dříve. Ale vysoké náklady jim to nedovolily. Až spolupráce s Daimlerem jim dala zelenou. S 80% je to práce lidí od Renaultu. Daimler dělal třeba zde testovaný atmo motor 1.0 SCe a bude od něj i nová dvouspojka, která se v Twingu a Smartu objeví.
14. 10. 2014 19:13
Re: Obávám se, že...
Koncepce je dobrá, i když ji cílová skupina až tak nedocení... ale může být hodně zajímavá pro budoucí elektro-verzi. Pár baterek dopředu, zbytek pod podladu a pro rozložení hmotnosti, motor který méně hřeje a hučí v kufru, vyšší krouťák na zadek...

Minimálně smart v e-verzi bude... ta poslední nebyla v západní Evropě propadákem a automobilky potřebují snižovat průměrné CO2...

A co se týče prázdného kufru.. rozhodně je lepší mít před sebou konstrukci, která se inteligentně poskládá a náraz ztlumí, než blok motoru, který je vtlačen na nohy cestujících...
Avatar - Dinar
13. 10. 2014 09:41
Prosba k redakci.
Co se týká formy prezentace testovaných vozů, zůstaňte prosím u psaného textu, ten pocit trapnosti, který jsem měl při sledování video scénky ze školní besídky, byl opravdu extrémní. Takovou dehonestaci si nezaslouží ani žádné auto, ani redaktoři, herectví nebo moderátorství je obor/disciplína, kde amaterismus nemůže působit mile či vtipně, ale bohužel jen trapně. :no: :'-(
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Uživatel_5340709
13. 10. 2014 09:54
Re: Prosba k redakci.
Není pravda, redaktoři sice nejsou herci, ale lepší než suchý výčet dat. I ten občasný "amaterizmus" k tomu nějak patří. ;-)
13. 10. 2014 10:18
Re: Prosba k redakci.
Přidávám se, lepší než nějakej výčet dat vyčtenej z technickej údajů. Na herecký ocenění Thalie to sice není ani náhodou, ale že bych se u toho nebavil, tak to bych lhal.
Avatar - Dinar
13. 10. 2014 10:19
Re: Prosba k redakci.
Video s autem v akci, komentář, ukázky věcí, které se těžko popisují, zvuk motoru například, to dává smysl, proč k tomu ale přidávat hereckou etudu, když to nikdo ze zúčastněných, jak před tak za kamerou, neumí? Viz. Wawris. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
13. 10. 2014 10:43
Re: Prosba k redakci.
Určitě souhlasím, že náhled na herecké umění redaktorů může mít dvě roviny. Já se na to dívám tak nějak Monty-Pytonovsky nebo Beanovsky, že ta trapnost se může i využít. :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
13. 10. 2014 10:03
Re: Prosba k redakci.
Bohužel musím soulasit. Video jsem po chvilce vypnul, protože jsem se styděl za všechny účastníky a asi by mi za chvilku explodovala hlava. "Scénář" strašný, "herectví" taktéž.

Videa bez snahy o příběh jsou myslím vhodně doplňující článek, ale tohle fakt ne.
Avatar - Dinar
13. 10. 2014 10:17
Re: Prosba k redakci.
Ano, přesně o to mi jde, video s popisem redaktora, proč ne, i to je těžká disciplína, ale tohle video "s příběhem"... :'-( :no:
13. 10. 2014 10:21
Re: Prosba k redakci.
Na rozdíl od některých jiných zdejších "borců", ty to aspoň napíšeš slušně. Za to :yes: Ale zkus to někdy sám, vylízt před kameru a něco natočit, třeba pak budeš shovívavější. ;-)
Avatar - Emel
13. 10. 2014 10:26
Re: Prosba k redakci.
Možná právě proto tam neleze?
Avatar - Dinar
13. 10. 2014 10:35
Re: Prosba k redakci.
Probůh, vždyť o tom píšu, herectví není jednoduchá disciplína, když to neumí, ať to nedělají. :-!
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2014 10:20
Re: Prosba k redakci.
ale ta renaultacka kabelka Marketke sekne ;-) no nekup potom holke taketo auto.....
13. 10. 2014 10:22
Re: Prosba k redakci.
Jo jo, sekne jí (to). >:-[] :yes:
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2014 10:23
Re: Prosba k redakci.
myslis objemovo >:D ?

no ale dost bolo srandy.... co dodat... to auto mieri viac na zeny.... pritom take nedavne twingo RS bolo docela drsnak auto ... staci si pozriet porovnanie od Rasta v suboji so swiftom sport ... tam som docela civel na twingo
13. 10. 2014 10:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 10. 2014 10:55
Re: Prosba k redakci.
Mám to na jazyku už delší dobu a nelze s tebou jinak než souhlasit :yes:

Myslím, že kdyby vrazili jednu kameru do kabiny a něco povídali o jízdě a pocitech (ala Honza Koubek na Streamu), tak by to byl sice stejný koncept jako "konkurence" ale přesto mnohem lepší.
Scénky ze školní besídky nejsou dobrý nápad... :-(
Avatar - pumpkin
13. 10. 2014 11:04
Re: Prosba k redakci.
A nehrali to tak zle naschvál? Prišlo mi to trochu ako paródia na Horsta Fuchsa z Teleshopingu. >:D Ale hej, tiež mi bolo pri pozeraní trápne aj za nich. :-)
Avatar - Ham.
13. 10. 2014 11:30
Re: Prosba k redakci.
Trefil jsi to přesně, než nulové herectví převáděné před pěknou kulisou (Twingo) bych také uvítal aby v hlavní roli bylo auto a naopak redaktor tvořil jenom jakési pozadí. Video má dar lépe a rychleji vysvětlit některé věci, které se popisují v textu příliš složitě. Tady je ovšem video pouze v roli svědka trapasu.
Avatar - fOE
13. 10. 2014 13:51
Re: Prosba k redakci.
Az tento koment me vybicuje si to pak doma v klidu pustit, doted jsem zdejsi videa (po par prvnich vlastovkach) radeji obchazel, ale tady cekam nejakou perlu >:D
Avatar - boost.
13. 10. 2014 17:21
Re: Prosba k redakci.
Přesně tak.
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2014 09:42
paci sa mi akurat
na tomto aute ta rovna lozna plocha po sklopeni zadnych sedaciek ktora vznikne prave ( alebo paradoxne ) vdaka tomuto usporiadaniu motora vzadu...... obavam sa vsak ze je to dost malo aby toto bolo rozhodujuce kriterium pre kupu....

je z toho uz skor imidzovka ( stare twingo mi prislo akesi flexibilnejsie a aj do koca aj do voza ) ale to nove uz skor cieli asi viac na zeny, nepacia sa mi ani tie vyberatelne farebne pytliky v interieri ale to je asi jedno... to je uz len detail oproti tomu vsetkemu k comu mam vyhrady.

V bordovej farbe bude twingo krajsie... ta bledomodra mu absolutne nesedi, este jeden detail.... pri pohlade na zadne sedacky je tam skutocne minimum miesta .. asi za to mozu z casti aj robustne predne sedacky, skuste pohlad do citiga alebo i10 ... tam to vyzera vzadu o ako v triedu vacsom aute....

este mala poznamka k nemeckemu testu kde sa testovali tieto 4 auta: citigo, twingo, i10 a 108

tipnite si ako skoncil test ( poradie ) .... naznacim len to ze ja som bol spokojny a plne suhlasim s testermi z nemecka ( a poradie som trafil aj bez toho aby som test cital )
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ozzman
13. 10. 2014 09:48
Re: paci sa mi akurat
Otázka? Jel si někdy v nějakém autě této třídy? Citigo, Up,? Kolínská trojčata? Nebo to Twingo? Místo je to, kde zrovna Twingo docela boduje ve své třídě. Cestovat přes stovky KM bych vzadu nechtěl u žádného vozu tohoto zaměření, ale vepředu to není vůbec zlé na jízdu po městě a to mam 188cm...

Rovná ložná plocha je duležitá u auta, kde potřebuješ vozit věci, jako jsou třeba kombíky.. tohle auto si kvůli tomu nekupuješ. Vejdi někdy do autosalonu a aspon si sedni a ohmatej si to... opravdu ti to dá víc, než od monitoru ;)
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2014 09:51
Re: paci sa mi akurat
siel som v matize ;-) ale to uz je davno davno.... snad aj 10 rokov.... a tam je ti vzadu viac miesta jak v dnesnych autach o triedu vacsich

ja som uz twingo ohmatal... bolo vystavene u nas v auparku..... je hrozne male.... tucnucke moc vysoke ale vzadu ozaj moc malicke... tucne predne sedacky akoby z mercedesu A amg... ale chudak ten vzadu... ten cez ne neuvidi nic....
Avatar - Ozzman
13. 10. 2014 09:54
Re: paci sa mi akurat
Okoukals, nebo sis tam sedl? Já tam seděl a neměl sem problém na tuto třídu vozu. Nemužeš to srovnávat s většími vozy. A na přední sedadlo sem se posadil za volant pohodlněji, než i do aut o třídu výše...Velmi mne to překvapilo.
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2014 09:58
Re: paci sa mi akurat
nesedel som... ale videl som ake je to vzadu malicke.... skoda ze pan tester nam nazorne neukazal ako sa sedi vzadu..... pozrel by som si to ako si sadne za seba....

a kolko vazis... 188cm je hodne... ale ak mas 70kg tak sa nasackujes vsade..... si v tomto pripade postavou flexibilny ;-)
Avatar - Ozzman
13. 10. 2014 10:01
Re: paci sa mi akurat
Mam 100kg, nejsem malej >:D Když si vzpomenu na 206tku, do které sem se nemohl dostat za volant, tak to Twingo je zlatý. Neměl sem ani problém v Citigu, ale interiér v Twingu je prostě o level výše použitými materiály. To, co tu píšeš je jen tvoje doměnka, bohužel je to jen vycucané z prstu, nedá se hodnotit místo za volantem a na sedačkách z fotek.

To je jako říct o jídle z fotky, že ti nebude chutnat, protože se ti to nezdá....
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2014 10:09
Re: paci sa mi akurat
tak v 206tke nie je problem nohami "drzat" volant ... teda aspon sam som bol toho svedkom ako moj este davno davno niekdajsi kolega v 206tke drzal bezne volant nohami alebo jak to nazvat v rozkroku alebo tak nejako.... a popri tom sa bavkal s telefonmi, ocumoval babenky alebo fotil kdejake somariny .... bezne aj za jazdy smatral rukami hore dole a volant mal kdesi v pr.... .... hold vnutri to tam bolo fakt malicke....

mne skor vadi celkove ponatie twinga... celkove zameranie ... neviem ci mi rozumies.....

cert tam vem kufor... ano ten je v miniautach nie najdolezitejsi a ani priestor na zadnych sedackach nie je vazny problem.... ja to chapem.... mne vadi nieco celkom ine.... celkovo som sklamany z toho kam sa toto auto ubera na koho cieli a ako je prezentovane.....

ta rovna lozna plocha je vazne sexy .... ale to je asi tak vsetko co ma ocarilo ;-\ a popravde nepaci sa mi ani spredu cumak twinga..... vobec
Avatar - Ozzman
13. 10. 2014 10:53
Re: paci sa mi akurat
Takže si zklamany automobilovým průmyslem a proto je Twingo špatné? >:D To není moc objektivní.... zkus prosím někdy sednout do pár auto ruznych výrobců ve stejné třídě a porovnat ;)
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2014 11:03
Re: paci sa mi akurat
vysvetlil si si to po svojom , nemam dalsie namietky :yes:
Avatar - Ozzman
13. 10. 2014 11:08
Re: paci sa mi akurat
Víš, vysvetluji si to z toho jak tu průběžně píšeš, máš své preferované značky, ale reálně zkušenost nemáš a obhajuješ se jen informacemi vyčtenými z monitoru. Napsat, že se ti zdá něco malého, na fotce, a proto je auto špatné... Já taky mám určité preference a oblíbené značky, ale když chci být objektivní, musím něco vyzkoušet, než o tom napíšu, že je to špatné a i když autor tvrdí, že místa je dost, stejně proto že je to Renault, tak je to špatné.... Někdy mluvíš docela rozumě, ale tohle je fakt přinejmenším zvláštní chování... nehledě na to, jak si dost často protiřečíš :-)
Avatar - pumpkin
13. 10. 2014 11:19
Re: paci sa mi akurat
Ale veď...veď to videl vystavené v Auparku, to nestačí?
Avatar - wakantanka
14. 10. 2014 10:45
Re: paci sa mi akurat
A na koho sú najviac orientované všetky tieto miniautá? Predovšetkým na ľudí potrebujúcich pohybovať sa vo veľkej aglomerácii - rozumej minimálne Praha a väčšej. V menších mestách tieto autá vzhľadom k cene prestávajú dávať veľký zmysel. A že sa orientuje niektorý model viac na ženy? No a? Veď to má byť niečo viac a niečo menej štýlová "nákupná taška " do mesta. Si tu niekde písal, že vídaš takéto autá aj na diaľnici? To vážne? A aký je ich pomer voči ostatným? A jedna vec je ísť v miniaute po diaľnici z Košíc do Prešova a iná vec trebárs výlet do Prahy. Na tých 30 km skôr spomenutých ti ten výkon pohate stačí. Mojej mame som dávnejšie kúpil Ford Ka prvej generácie a má 65 koní. Diaľničnú rýchlosť to dosiahne ale viac sa mu páči max. 110 km/h. A takto sú tie autá aj koncipované a navrhnuté a bodka.
Avatar - aproximus
13. 10. 2014 10:33
Re: paci sa mi akurat
špatně položená otázka. měla znít zhruba takto: "jel jsi vůbec nějaké auto jakékoliv třídy?" >:D
Avatar - Uživatel_5340709
13. 10. 2014 10:58
Re: paci sa mi akurat
Jistě že jel, full-elektromobil v Košickém lunaparku - 3 jízdy. :-)
Avatar - speedfred
13. 10. 2014 10:19
tebe
Tebe moze byt jedno kam cieli to auto-aj tak si ho nekupis.Ty vo vsetkom hladas prakticnost.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2014 10:22
ty ale Tato
;-) :yes: :yes: :yes:

video perfektne.... pochvala, mam rad takyto humor, dokonale sedi k tomuto hravemu autu
Rozbalit vlákno
5
13. 10. 2014 10:59
Re: ty ale Tato
[odkaz] :yes:
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2014 11:04
Re: ty ale Tato
co mas proti vyberatelnym pytlikom >:D
Avatar - JohnyCarWash
13. 10. 2014 13:26
Re: ty ale Tato
A že Markéta odešla za Ondrou, jste si nevšimli? ;-\ >:D
13. 10. 2014 14:54
Re: ty ale Tato
Tím hůř pro něj >:D Po Twingu ho čeká určitě nějaké MPV. To "staří" mládenci dostanou k testu Jaguára nebo tak něco. >:D
Avatar - JohnyCarWash
13. 10. 2014 20:37
Re: ty ale Tato
Kdepak, máme to rozděleno spravedlivě :-)
Avatar - dal
13. 10. 2014 10:30
Nejlepší volba
když potřebuješ auto primárně určené do města, které skvěle vypadá a má rozumnou cenu.
Na dojíždění do práce do jiného města, z vesnice(střední vzdálenost) by jsem volil UP/Citigo, které mají lepší podvozek i lepší spotřebu paliva.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2014 10:37
Re: Nejlepší volba
zaujimave ale bude sledovat spotrebu..... ano auto malo surovy motor ale ani nas surovy lancer tolko nezral... otazne je cim to je .... ze male surove motory zeru tolko .... nie je to prvy ani posledny pripad...... ked litrovy motor zerie ako 1,6tka....

celkovo mi twingo robi viac starosti ako radosti... precital som si hodne zahranicnych diskusii aj testov... a vsade sa rozplyvaju nad somarinkami ako aj v tomto teste ( vyberatelne pytliky a podobne nezmysly ktorymi odputavaju pozornost citatela od vaznych nedostatkov auta ) ale akosi sa zabuda na realitu provozu..... realne otvaranie kapoty, pristup k motoru.... realne fungovanie v kabine ( budiky, ventilacie, zadne vyklopne okna ) ....

v teste to auto vycari usmev to nepochybne ano.... je to v teste a na papieri vsetko arada.... len aby majitelia v reale pri beznych podmienkach neboli z toho auta viac sklamani ako vysmiaty
Avatar - Ozzman
13. 10. 2014 10:44
Re: Nejlepší volba
Protože ten litrovej motor musíš točit, aby jel...Takže jede pořád naplno.
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2014 10:45
Re: Nejlepší volba
a to nieje moc dobre... to radsej 1,2ku v i10 .... ;-)
Avatar - Ozzman
13. 10. 2014 10:50