Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia III: Jízdní dojmy s turbodieselem 1.4 TDI/77 kW

Celé včerejší odpoledne jsme přinášeli aktuální postřehy z první jízdy s třetí generací Škody Fabia, nyní je třeba dojmy zesumírovat. Vyzkoušel jsem zcela nový tříválcový turbodiesel 1.4 TDI o výkonu 77 kW.
Zpět na článek
15. 10. 2014 15:59
15. 10. 2014 20:24
16. 10. 2014 08:25
16. 10. 2014 15:04
15. 10. 2014 16:06
15. 10. 2014 17:22
16. 10. 2014 08:31
15. 10. 2014 17:23
15. 10. 2014 17:27
15. 10. 2014 17:35
15. 10. 2014 17:40
15. 10. 2014 18:34
16. 10. 2014 08:30
16. 10. 2014 15:06
16. 10. 2014 17:32
16. 10. 2014 21:47
17. 10. 2014 11:29
18. 10. 2014 20:49
15. 10. 2014 19:45
16. 10. 2014 00:08
15. 10. 2014 19:49
16. 10. 2014 08:33
16. 10. 2014 09:54
16. 10. 2014 11:27
18. 10. 2014 15:28
16. 10. 2014 12:20
16. 10. 2014 15:11
Avatar - Emel
15. 10. 2014 15:40
Zajímavý experiment se čtenáři
Ta střecha je černá! Viděli jste ji snad naživo? Já jsem novinář a jel jsem s tím a je krásně černá! ;-)

EDIT: ha, je tam i jedna s černou.. hele, ta nevypadá vůbec špatně... no, potvrzuje se, že pokud u FIII barevnou střechu, tak jedině černou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
15. 10. 2014 20:27
Re: Zajímavý experiment se čtenáři
Za mě jedině černou, nebo stříbrnou, bílá, včetně A sloupků, zrcátek a kol, určitě ne.
A u černé by ještě měla být možnost nechat si klasicky stříbrná kola.
Avatar - grifith
15. 10. 2014 15:45
Opěradla a srovnání TDi
Na fotkách jsou příplatkové "sportovní" sedačky? A pokud ano, jaká je prosím délka opěradla včetně opěrky? Podle fotek mi to přijde jako sedačka pro trpaslíky.
A jak byste pocitově srovnali tříválcové TDi s původní 1,6 TDi? Je to krok vpřed nebo pouze dorovnáná jeho původní projev?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - cerrbion
15. 10. 2014 15:59
real
Musím btw říct, že na fotkách Fabka vypadá lépe než v realu. Ale nic to nemění na tom, že to vypadá slušně.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
16. 10. 2014 08:25
Re: real
Musím s cerrbionem souhlasit, na fotkách je to lepší. Obyč verze na plechu sem napoprvé nerozpoznal od staré jedničky, měla i stejnou modrou barvu (podobnou). Pak sem viděl i červenou ve vyšší výbavě, ta už byla o poznání lepší, ale nic, z čeho bych padl na zadek a za čím bych se otáčel.

Modrá byla viděna na mladoboleslavské a červená v Praze. Bylo to začátkem září.
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2014 15:04
Re: real
Červenou pravidelně potkávám kolem Staré Boleslavi na R10, většinou odpoledne. Bílá střecha i kola.
15. 10. 2014 16:06
4 foto !!!!!
Panebože testovacie jazdy a vy ste nafotili až 4 snímky. To nemyslíte vážne !!!!!?????
Rozbalit vlákno
1
15. 10. 2014 16:38
Re: 4 foto !!!!!
Nepruď a mrkni se sem [odkaz] tady máš fotek milion. Skoro ;-)
Edit: Dole, kdybys to nemohl najít...
15. 10. 2014 17:22
Ve městě
Ve městě to trojka nepobere??? No s tím bych chtěl jezdit. Pěkně na dvojčičku, padesát na tacho... A jak to znám, vůbec to nežere. Zázrak. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
16. 10. 2014 08:31
Re: Ve městě
Proto nechápu, proč tam nedají šestikvalt. Fabia nemá jediný diesel, kde by byl šestikvalt (Ani Rapid).
15. 10. 2014 17:23
50 na dvojku
To jste ale umělci. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - baca42
15. 10. 2014 17:27
při 50km/h
Je lepší jet na dvojku. S mojí Fabií 1,9tdi jsem ve městě jezdil na 5.rs, až nyní v důchodovém věku (auta) kvůli setrvačníku jezdím na 4.rs. No ale ten nový motor je 3-válec a má ještě delší převody, tak je jasný že se to asi bude chovat jinak. Je pravda že ta 1,9tdi by na dálnici snesla 6.rs.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - grifith
15. 10. 2014 17:35
Re: při 50km/h
Je to hrůza s děsem, aby člověk s dieselem jezdil ve městě na dvojku, jelikož to trojka dostatečně nepobere. Jeden z dalších paradoxů tohoto modelu.
15. 10. 2014 17:40
Re: při 50km/h
Ještě čekám, že u tohoto kultivovaného motoru budou řadit v serpentýnách za 1.
15. 10. 2014 18:34
Re: při 50km/h
Dvojka pri 50 to je fakt silenost. Budto meli spatnej kus, nebo to bylo do extra krpalu, nebo fakt nevim. Stary HTPcko davalo padesat na trojku bez problemu, z kopce sla i ctyrka. Kazdy moderni diesel by mel zvladat jezdit 50 na 5ku, s primhourenim oka a prihlednutim k petistupnove prevodove, na 4ku.
Avatar - Ozzman
16. 10. 2014 08:30
Re: při 50km/h
Stary HTPcko na 4 ku bublalo i na rovince :-) Jak píše baca42, tak u 1.9 sem při městské rychlosti taky jezdil na 4ku, 5ka už byla asi moc, záleželo na profilu cesty a já bych naopak tomu motoru 6tikvalt asi nepřál, trojka i čtyřka měla velkej zátah a byly dost dlouhé, že se s nimi dalo ject i po okrsce (70-80), připraven k předjíždění, aniž bys byl v červeném pásmu :-)
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2014 15:06
Re: při 50km/h
Padesát dávám na pětku s Cliem 1,2. Jestli tady TDI nepobere trojku, je to hodně špatné.
16. 10. 2014 17:32
Re: při 50km/h
50 na 5ku? To kolik chceš aby to točilo na dálnici? 4000 otáček? Jestli to dneska točí při 130 km/h 2400 otáček, pak by to při 50km/h točilo 920 otáček, vždyť to by byl skoro volnoběh. I kdyby to na dálnici točilo 3000, tak bys to měl 1150 otáček. To nejsou otáčky, se kterými se dá normálně pracovat, obzvlášť u tak malého dieselu. Nemůžeš přece chtít od takového motoru, aby dálniční převod dobře pracoval i ve městě.

Holt malá nafta má často velkou nevýhodu v omezeném rozsahu otáček (dole to jede špatně, nahoře také) a pak se těžko čachuje s převody a hledá ten vhodný, který se trefí do toho relativně úzkého pásma, kdy ten motor funguje.
16. 10. 2014 21:47
Re: při 50km/h
"...s primhourenim oka a prihlednutim k petistupnove prevodovce, na 4ku."
17. 10. 2014 11:29
Re: při 50km/h
Ale i na tu čtyřku by to bylo takové všelijaké. Abys mohl ve městě jezdit bez problémů a vykrývat některá zpomalování (pod 50) bez toho, aniž bys musel jak blbec furt podřazovat, potřebuješ při 50 km/h tak 1800-2000 otáček. Což by znamenalo, že by to auto na čtyřku jelo maximálně nějakých 100-110 km/h, což je takové... divné. To by tam pak musel být brutální přeskok na pětku, aby to bylo na dálnici použitelné a neřvalo to. S pětikvaltem u dieselu je jasný městský převod trojka. Čtyřka je úplně stejný nesmysl jako dvojka (minimálně pokud je tam pětikvalt).

Malý diesel prostě dole netáhne a potřebuje městský převod tak, aby jej měl někde kolem 2000 otáček nebo kousek pod. A pokud mu z tohohle uděláš čtverku, tak se prostě zase bude debilně chovat nahoře ve vyšších rychlostech - čtyřka vytáhne jen lehce přes 100 a pětka bude jako dělat co? Zamysli se trochu. Při 130km/h má pětka točit kolik? 3000? Řekněme že ano, tzn. při 100km/h 2300 otáček. Takže při řazení např. při 70km/h ze čtyři na pět bys šel z 2800 otáček (4.st) na 1600 otáček (5.st). To je prostě blbost. A pokud bys tu čtyřku udělal těžší (aby ten přeskok nebyl tak obrovský) tak jsi zas tam, kde jsi dneska (ten samý problém, který má dneska trojka).

Ten pětikvalt se dá rozumněji nastavit, ale za nic na světě to nelze udělat tak, aby při pětikvaltu dal město v pohodě na čtyřku a zároveň se choval rozumně i ve vyšších rychlostech. To se prostě nedá.
18. 10. 2014 20:49
Re: při 50km/h
Jasne ze by to na 4ku netocilo 2000, ale myslim ze nejakych 1500 je pro turbodiesel uplne ok. Na brutalni akceleraci by to nebylo, ale na rovne silnici bez vetsiho provozu snad jo. Proste na trojku tam tech 50 dostanes, lupnes tam 4ku a nechas prevalovat. Myslim, ze to neni nikterak prehnany pozadavek. Aby auto jezdilo po meste na dvojku mi prijde absurdni. Mozna tak u tristupnoveho automatu, jinak by jednicka a dvojka musely byt strasne dlouhe. Kolik to vubec toci na tu dvojku pri padesati?
15. 10. 2014 18:29
Ve městě se na trojku dusí?
Už u současné FII 1.6 TDI mi přijde nejvíc otravné, že na čtyřku se při povolené rychlosti v obci dusí, zatímco na trojku je zbytečně vytočený. FII to zdá se dovedla k dokonalosti - bude se jezdit na dvojku. Co si pamatuju, tak i ve Škodě 120L jsem jezdíval bez problémů na čtyřku., v plynové Fabii zařadím v obci pětku a pohodička.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2014 18:56
Re: Ve městě se na trojku dusí?
ten isty problem som riesil na diesli v L200 ... asi pred tyzdnom ci dvoma ked som mal to auto na par dni od kolegu... .. na trojku to proste pri 50 reve ale na 4ke pri 50 to zase jednoduche neslape a .. dusi sa to a trepoce.... moc tymto dieslovym motorom neviem prist na chut a uz pri jazde s vw transporter TDi davno pradavno asi pred 7 rokmi som nevedel prist na chut takymto motorom..... zboznujem vytacanie benzinu a pekne jazda v otackach.... to sa neda s dieslom porovnavat....

a uz vobec nevidim dovod kupovat male mestske auto 4m dlhe vaziace nejakych 1000kg s dieslom.... to je absolutna volovina.... nezmysel .. diesel jedine v SUV alebo nejakych ozaj velkych tazkych manazerskych limuzinach ktore jazdia po celej europe ....

v malom aute je najrozumenjsia volba nejaky normalny benzin... uplne najlepsie by bola nejaka klasicka atmosfera.... bohuzial skoda uz stary dobry 1,4 63kw motor nema... to je velka skoda... ten motor je ideal na taketo auto.... kamarat ho ma vo vw polo rocnik 2010 a nevie si vynachvalit ako to v pohode slape a zaroven je to spolahlive a uplne paradne male auto...

v tomto pripade vidim velku vyhodu u konkurencnej i20 alebo ria.... tie ponuknu solidny zaklad 1,2 63kw ... klasicky motor... nic viac tu v malom aute netreba.... proste jednoduchost a praktickost je zaklad v tejto triede
15. 10. 2014 19:50
Re: Ve městě se na trojku dusí?
Toppere, prosim tě, čteš to někdy po sobě?

Moc tymto dieslovym motorom neviem prist na chut a uz pri jazde s vw transporter TDi davno pradavno asi pred 7 rokmi som nevedel prist na chut takymto motorom

Jenom určení, kdy to bylo, zabírá půl řádku: dávno pradávno asi pred 7 rokmi;
pak v té samé větě napíšeš dvakrát, že týmto (takýmto) motorům nemůžeš přijít na chuť...

TVL, kolik ti je? Cit pro psaní nadobude dítě kolem 12 roku života.
15. 10. 2014 20:26
Re: Ve městě se na trojku dusí?
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
15. 10. 2014 21:42
Re: Ve městě se na trojku dusí?
To už snad ani není k smíchu :-|
15. 10. 2014 18:49
To mam cist odspodu nahoru?
Piste to normalne pls
Rozbalit vlákno
0
15. 10. 2014 19:45
Test
Tak nevim,jestli jste spadli z visne vy,nebo ja... V 16:12 jste zjistili,ze musite odpojit jeden tf,abyste nabili druhej...OK.Ale v 18:27 vam dojde,ze vlastne jedno usb je malo a nemuzete poslouchat hudbu??? Dobry,pobavili jste mne.Uz jen nutnost pouziti dvou tf je zarazejici.A jestli ma fabia pritahnout starsi klientelu,pak ten mirrorlink je dost mimo... Zlatej Rlink v renaultech.
A 18:38 - zajimavost??? Vzdyt to ma uz i superb po fl,nemusime tedy chodit k audi... No panove,jste machri... :-(
Rozbalit vlákno
1
16. 10. 2014 00:08
Re: Test
Na usb bude stacit rozdvojka za pár kaček :-)
15. 10. 2014 19:49
Neco mi tu nesedi
Od 1500 ot. to vystreli, ale na III.-ku se to ve meste dusi, i kdyz to bude tocit tak 1.600 - 1.700, kdyz na V. to na dalnici toci 2.400 ...
Rozbalit vlákno
4
16. 10. 2014 13:44
Re: Neco mi tu nesedi
Oni právě píšou, že od 1500 ot NEvystřelí, ale jen se probouzí k životu a turboefekt vymizí až těsně před 2000 ot. Což při těžké trojce opravdu může být problém. Připomíná mi to Ceeda 1.4 CRDi, kde jsem také musel točit dvojku skoro do červeného (těch 3500 ot), abych na trojku mohl bez problémů a zdlouhavého sbírání motoru pokračovat.
16. 10. 2014 15:52
Re: Neco mi tu nesedi
Citace:

"14:12 - Vznětový tříválec 1.4 TDI je až překvapivě kultivovaný, jenom pracuje pouze s pětistupňovou převodovkou, která má dlouhý čtvrtý a pátý stupeň. Pětku řadíme až ve 100 km/h, vůz ale nad 1500 otáček vyráží skutečně razantně."

Tudíž na pětku a od 1.500 ot. to jede razantně, ale při otáčkách zřejmě o něco větších ve městě se při 50-ce dusí .... :-O
16. 10. 2014 17:21
Re: Neco mi tu nesedi
Aha, no já tu časovanou část nečetl, dostal jsem se k tomuto:

"Motor 1.4 TDI/77 kW totiž po překročení 1500 otáček nevystřelí, ale teprve se probouzí k životu. Pod touto hranicí se bohužel musíte smířit s turboefektem, který dokonale vymizí až těsně před 2000 min-1."

Takže by mě docela zajímalo, zda to teda při těch 1500 jede nebo nejede :-)
16. 10. 2014 08:33
rozpaky
Tak se priznam, ze z tech realnejsich fotek jsem trochu rozpacity a zacinam se obavat osobniho setkani. Katalogove fotky vypadali v poradku, i fotky z autosalonu dobry, ale z tohoto jsem proste rozpacity. No uvidime nazivo.
Rozbalit vlákno
3
16. 10. 2014 09:54
Re: rozpaky
Ono se dalo čekat, že skutečnost bude horší než počítačem vytvořené obrázky, které poslala Škodovka poslala do médií (nereálně zatmavená okna, nereálně velká kola nereálně vysunutá z podběhů atd).
16. 10. 2014 11:27
Re: rozpaky
Tak ale to nie je nic noveho. Na fotky do katalogu sa vyberie vhodna farba a vybava, spravne sa to nasvieti, trosku sa "znizi podvozok", v Photoshope sa "vylepsia" dake tie "problematicke partie", potom sa to este prezenie cez par filtrov, a mas luxusne obrazky. Realita byva obvykle menej dokonala...
18. 10. 2014 15:28
Re: rozpaky
Njn, vysluzila modelka rano po prepitej prehyrenej noci.
16. 10. 2014 09:57
Připojení telefonu
Ta vaše poznámka o tom, že když připojíte telefon přes Mirrorlink a přijdete tak o USB zdířku třeba pro flashku je trochu zcestná ne? V dnešní době chytrých telefonů snad většina lidí poslouchá hudbu z telefonu, ne? Stejně tak nechápu proč zmiňujete internetová radia...to jako při použití Mirrorlinku nefunguje radio v autě nebo jak???

Jinak musím říct, že ta fotka vínové F3 s bílou střechou a bílými koly je dost šílená...to auto bude na živo asi dost ošklivka...v základní barvě na plechách to bude strašidlo českých silnic :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2014 15:10
Re: Připojení telefonu
Takovou Fabii potkávám a ani trochu se mi nelíbí.
Ale k té hudbě - z telefonu to poslouchají tak možná ti, kteří ještě na řidičák nemají nárok věkem. Většina starších v mobilu hudby moc nemá.
16. 10. 2014 15:30
Re: Připojení telefonu
No vidíš...mě je 31 a flashky jsem opustil asi před 4 lety, protože jsem je furt někde ztrácel apod. Aktuálně je prostě nejjednodušší muziku nahrát do mobilu a přes BT (ano, musíš mít trochu lepší auto) si je pouštět v autě...beru porovnání hudba v mobilu vs. hudba na flashce...starší ročník neřeší ani jedno, pro něj je MP3 sprosté slovo, takže když už MP3, tak mnohem pohodlněji z mobilu.
Mě spíš zarazilo to, že zmiňují internetové rádio...a to proboha proč, to jim nefunguje radio v autě?
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2014 15:34
Re: Připojení telefonu
Starší ročníky moc dobře ví, co je mp3, ale používají CD nebo ty flash. BT je zbytečný žrout energie na takovou malichernost, jako pouštění hudby, nemluvě pak o tom, že přijdu o sluchátko na volání (jo, naprosto nesnáším, když mě protistrana blbě slyší a já musím mluvit moc nahlas, protože integrovaný mikrofon v autě je tragédie). Jinak tu funkci mohlo mít i "lepší auto" Clio III s párkorunovým příplatkem; jenže pořád otravovalo s párováním kdykoli našlo zapnuté BT a já to spárovat nechtěl, takže jsem to pak při koupi odmítl.
17. 10. 2014 08:55
Re: Připojení telefonu
aha tak to sem koukám 100 let za opicema. Já mám ještě v autě rádio na mp3 CD. Nechce se mi ho vyhazovat, protože pořád funguje a nový stálo 17 tisíc. Takže pořád čekám až zdechne, že pokročím do 21. století a koupím si rádio na flešku. 8-s
17. 10. 2014 10:11
Re: Připojení telefonu
Dám ti dobrou radu. Kup si BT HF za pár tisíc, napojíš na rádio a přes něj připojíš jak flešku, tak AUX, A2DP nebo klasický 3.5 mm jack. Zabiješ dvě mouchy jednou ranou. ;-)
19. 10. 2014 00:08
Re: Připojení telefonu
Dobrej fígl. Díky za radu :yes:
16. 10. 2014 12:09
Óda na produkt....
No když čtu ty kvality podvozku v textu, tak je jasné, že podvozek Fabie deklasuje vše ve třídě a je to lepší než Rapid,Octavia,Suberb atd.Ano škoda dělá dobrá auta, o tom není sporu, nakonec O2 mám doma, ale tyhle vymyté mozky pisalků , to už je pro mne za hranou, se do toho kluci položej...ale pocit je z toho tak nějak rozpačitý.Prostě normální dobré auto, ale těch tu jezdí více......
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2014 12:20
AUTO DO...
... města, se kterým se nedá jezdit po městě než na dvojku? Škoda pro Škodu. Výběr je velký a nejjednodušší je vyhnout se při výběru Škodě úplně. Na trhu jsou mnohem lepší.
Rozbalit vlákno
1
16. 10. 2014 15:11
Re: AUTO DO...
Nemam nic proti nafte, ale podla mna *ziadne* auto s naftovym motorom nie je do mesta. Jednak s ohladom voci ostatnym obcanom, ale aj s ohladom na vlastnosti tohto typu motora...

Ono je podla mna na diskusiu, ci do maleho auta vobec patri naftovy motor, ale ked uz, tak sa to vyplati skor pre niekoho kto ma velke rocne nabehy km, na dialniciach alebo okreskach.
Avatar - lamal
16. 10. 2014 20:18
Objektivne jazdne dojmy
Ja neviem, ale niekde asi bude chyba, staci si precitat tieto iste dojmy na autorevue.cz */skoda-fabia-12-tsi-je-takove-normalni-… a asi kazdemu dojde aku neskutocnu masaz robi auto.cz.

Fakt som to necakal, ale v mojich ociach klesla objektivita vyrazne.

Je viac nez iste, ze ziadne Ceske medium nema zaujem ani dovod potapat novu fabiu a z tychto dvoch prvych dojmov je potom jasne kto robi masaz a kto napise ako to v skutocnosti je,... ako je mozne, ze dve rozne redakcie napisu tak rozdielne dojmy ? unbelievable

presne to co auto cz vyzdvihuje tak autorevue cz potapa...vid dojmy oboch

- auto cz:

neskutocne prestranna /v skutocnosti je pritom vnutorna sirka zanedbatelne vacsia a dlzka rozdiel triedy nesposobi/

nabudla dojmu ze interier je kvalitny

vyborne sedacky pohodlne

auto ma skvele jazdne vlastnosti a riadenie ponuka brutalne vela informacii... jazdny prejav je mega vyvazeny a do konca aj pretacavy a nie nedotacavy aj s dieslakom

1,2 66kw posobi lahko a vyhovie kludnej aj sportovej jazde

- autorevue:

fabia je stiesnena tie 2cm subjektivne sirke vobec nepomohli a sedi sa velmi blizko seba

na dlzku je to nedostatocne oproti fabii 2 pokrok ale nic velkeho

interier je tvrdy OK ale plast na dverach je moc lacny a laktova opierka je tvrda neprijemna

sedaky su kratke a neposkytuju kvalitu sedenia ako sa ocakava

riadenie neposkytuje ZIADNE informacie o diani pod kolami ale je dobre vyvazene aspon

obe radakcie sa zhodnu snad len v tom ze podvozok je ozaj komfortny a dobre tlmi nerovnosti

jazdne vlasnosti su primerane ale pri vacsom tempe sa hrnie predok nedotacavo smerom von co je pochopitelne... stale je to makko ladene a relativne vysoke auto urcene na komfort jazdu

1,2 tsi trpi na velmi dlhe prevody a aj napriek odlahcovaniu to na dymike moc nepoznat

zatvaranie dveri resp jeho zvuk neoslovi posobi lacno

to to je len hrstka rozdielov... 8-s :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Honza Mička
17. 10. 2014 08:00
Re: Objektivne jazdne dojmy
Dobrý den,

ano, rozdíly v dojmech jsou, protože jsme také jezdili s rozdílnými motory. Řízení sice má u všech verzí půspbit stejně, ale pořádám máte vpředu těžší motor a tomu odpovídá také nastavení tlumičů. Než začnete od stolu něco vyvracet, doporučoval bych Vám se projet ;-)
Avatar - lamal
17. 10. 2014 10:00
Re: Objektivne jazdne dojmy
Dobry den,

neslo len o motory ale aj o interier a priestrannost, sedacky a prave rozdielne motory v tomto pripade nenahravaju Vasemu faktu. Teda 1.4TDI ako uvadzate je tazsia na predok, bude potom teda viac pretacava ako 1.2 tsi ? K tomu sa prida riadenie plne informacii a spickova vlastnost tlmit nerovnosti a hned tu mame sklbene vsetky najlepsie mozne vlastnosti ohladom jazdneho prejavu. Nahoda ?

Ja som len podotkol na rozdiely inej redakcie, ktore boli uplne protichodne vo vsetkych podstatnych bodoch okrem tlmenia nerovnosti.

Porovnavam Vase vyjadrenia s vyjadreniami a dojmami inych, nemyslim, ze v tomto pripade nemam pravo porovnavat vysledky z dojmov bez toho aby som sa sam zviezol. Sam si mozete overit rozdiely po precitani konkurencneho clanku.

Moje dojmy tu nehraju rolu, ide o porovnanie, takze na internetoveho teoretika to tento krat nejde hodit.
Avatar - Honza Mička
17. 10. 2014 10:30
Re: Objektivne jazdne dojmy
A psal jste i na Autorevue, že u nás jsou rozdílné dojmy? :-) Vnímání toho auta je subjektivní, a pokud kolegovi připadá takto, je to jeho názor. Každopádně nevidím důvod, proč zpochybňovat pozitivní dojem z auta.
Avatar - lamal
17. 10. 2014 10:52
Re: Objektivne jazdne dojmy
Ano pisal som im :-)

Ja viem, ze sa tu bavime zbytocne, lebo obaja pozname potencial medii, navyse ide o najdolezitejsie udaje, pretoze prve dojmy a prve testy su najsledovanejsie.

Kolko zakaznikov a predvadzacich jazd bude takych kde sa rozlisi a oceni mnozstvo informacii v riadeni a pretacave chovanie ? Prax je ina, po kratkej jazde sa vratia do showroomu a podpise sa objednavka a majitel az pocas dlheho uzivania /mozno/ zisti ci mu v tej alebo onej situacii nieco ako riadenie alebo jazdne vlastnosti pomohlo.

A o tom to je, masam staci precitat clanok ako je nova Fabia s vybehovou technikou koncernu uzasna a je to, v praxi pri predvadzacej jazde im bude stacit ten komfort na nerovnostiach. Pri tom cim viacej dany zakaznik ma nacitane na tomto webe tym viac bude nabudeny, lebo vie, ze riadenie plne informacii spojene so spickovym komfortom a pretacavym chovanim na limite ma snad len par zastupcov premie + tie ostatne veci o nebyvalom priestore aj napriek fyzickym proporciam atd..

Mimochodom nic proti Fabii, podla prvych vizualnych dojmov sa i mne pozdava.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku