Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia III: První jízdní dojmy s tříválci 1.0 MPI

V kopcovitém okolí Lisabonu jsme porovnali obě výkonové varianty litrového motoru v novém voze Škoda Fabia. Výsledek ale nebyl takový, jak by počet koní napovídal.
Zpět na článek
15. 10. 2014 17:34
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 10. 2014 18:10
15. 10. 2014 18:30
15. 10. 2014 20:29
15. 10. 2014 21:43
15. 10. 2014 20:44
15. 10. 2014 20:58
15. 10. 2014 21:03
15. 10. 2014 21:19
15. 10. 2014 21:46
15. 10. 2014 21:10
15. 10. 2014 21:18
15. 10. 2014 21:44
15. 10. 2014 21:49
15. 10. 2014 21:55
15. 10. 2014 22:06
16. 10. 2014 22:31
15. 10. 2014 23:09
16. 10. 2014 16:55
15. 10. 2014 21:52
16. 10. 2014 11:21
16. 10. 2014 10:05
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
16. 10. 2014 10:07
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 10. 2014 21:49
15. 10. 2014 21:53
15. 10. 2014 22:29
15. 10. 2014 22:03
15. 10. 2014 23:07
16. 10. 2014 19:32
16. 10. 2014 19:40
17. 10. 2014 19:36
17. 10. 2014 23:00
15. 10. 2014 16:14
Poprvé jsem první!!!
Hurááá!!!!
Rozbalit vlákno
9
15. 10. 2014 16:21
Re: Poprvé jsem první!!!
Gratulace :yes:
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2014 16:35
Re: Poprvé jsem první!!!
raz to muselo vyjst, tak nech padne na uzitok :yes:
Avatar - maros
15. 10. 2014 18:12
Re: Poprvé jsem první!!!
No, co tady chodí za pacienty 8-s
Avatar - pumpkin
15. 10. 2014 18:35
Re: Poprvé jsem první!!!
páči sa mi tvoja sebareflexia. :yes:
Avatar - petrumr
15. 10. 2014 18:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
15. 10. 2014 19:07
Re: Poprvé jsem první!!!
Ne. A ani nemám zájem.
15. 10. 2014 19:50
Re: Poprvé jsem první!!!
Hmm, tak vidíš :no:
Avatar - woody-alien
15. 10. 2014 21:08
Re: Poprvé jsem první!!!
Souhlas. Šmejdský město. Nevydrží ani 100 tisíc kilometrů a něco se na něm pos.ere nebo rovnou upadne. Holt frantíci, co bys chtěl... 8-s >:D
16. 10. 2014 07:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
15. 10. 2014 16:18
LITR SEM, LITR TAM
Potvrzeno, rozdíl cen mezi oběma litrovými motory neodpovídá předváděným výkonům a kdo hledí na cenu a nemá na víc, bude se muset smířit s dynamikou horší než u prastaré Felicie. U Fabie vidím TSi jako nutnost.
Rozbalit vlákno
26
15. 10. 2014 16:31
Re: LITR SEM, LITR TAM
Je i není. Na poskakování po městě v neplném zatížení ten třívalec může stačit. Ale nebude stačit ani těm nejskromnějším uživatelům, kteří si jej koupí do kombi (jen v 55kW) s nadějí, že uspokojí potřeby nenáročných uživatelů na hlavní (jediný) rodinný vůz. I když na vytočenou čtyřku by možná i při plném obsazení tempo mezi kamiony udržel.
Avatar - grifith
15. 10. 2014 16:45
Re: LITR SEM, LITR TAM
Beru a znám situaci v ČR, kdy Fabia bude muset sloužit jako rodinné auto a zde dle mého s litrem neobstojí. Na městské dojíždění bude vhodnější Citigo. Možná jsem přehnaně kritický, ale osobně mi v dnešní moderní době přijdou tyto výkony v podobně "velkém autě směšné a to bez ohledu na značku.
15. 10. 2014 16:58
Re: LITR SEM, LITR TAM
To krásně Vaculík vystihl cca před 3 týdny ve článku o tomto tříválci. Škodovkáři měli dosud jistotu, že základní motor základním potřebám stačil. Netvrdím, že tenhle nestačí, ale vyžaduje změnu návyku v řazení podle tachometru při 40-20-60-80. Důchodce, kterému 55 kW na papíře bude zdánlivě stačit a předtím jezdil s 50 kW u 1,3 MPi ve Felicii (nebo s 51 kw u HTP), se bude divit, že mu to při jeho stylu jízdy nejede. Holt Fabii bude určovat motor 1,0 do města, 1,2 TSI a TDI na všestranné využití.
Avatar - grifith
15. 10. 2014 17:08
Re: LITR SEM, LITR TAM
Souhlasím a dodal bych svou předpověď, že většina prodaných kusů bude mít TSi.
15. 10. 2014 17:31
Re: LITR SEM, LITR TAM
a tak nenápadne zvyšujú cenu fabky
15. 10. 2014 17:35
Re: LITR SEM, LITR TAM
Kdy v kombi s TSI bude cenově na úrovni Rapidu se starým TSI.
Avatar - grifith
15. 10. 2014 18:08
Re: LITR SEM, LITR TAM
Tak u kombi verze se spekuluje s nárůstem ceny o 15-20 tisíc, čímž pádem jsme opravdu na Rapidu.
Avatar - Ronault.
16. 10. 2014 18:11
Re: LITR SEM, LITR TAM
To ano, ale zase po stránce techniky a použitých materiálů karoserie to dává smysl, jen podíl vysokopevnostní ocele je na Fabii podstatně jinde než u Rapidu, tam je to lowendové zařazení nejvíce "vidět", tedy nvlastně při koupi nevidět.
15. 10. 2014 19:51
Re: LITR SEM, LITR TAM
K tomu se připojuji :yes:
15. 10. 2014 18:16
Re: LITR SEM, LITR TAM
Pokud "bude muset", tak je to ale volbou kupujících. A tahle skupina bude výrazně menší (procentuálně ze všech kupujících), než třeba před 15 lety, kdy holátko s nejslabším motorem bylo jakž takž pro malou část lidí dostupné nové auto.

Tehdy při uvedení na trh - rozdíl v ceně základní 1.4 MPi 50kW a "raritní" 1.4 16V 74kW ve srovnateelné výbavě byl 65tKč (315 vs. 380). Dnes se bavíme o rozdílu 34tKč (resp. 31 ve střední výbavě) u 44kW a 66kW, přičemž motorický rozdíl je vzhledem k rozdílu v konstrukci (turbo) také někde jinde - ve středních otáčkách 70%. Platy jsou dnes taky jinde. Takže reálně se příplatek za tu dobu zmešil na možná 1/4 tehdejšího a za něj dostanu relativně lepší motor, než tehdy.
Avatar - grifith
15. 10. 2014 18:27
Re: LITR SEM, LITR TAM
Samozřejmě, že to je volbou kupujících. Napsal jsem, že pro ty, co nemají na víc, moc nezbude a přechodem z Felicie či předchozích Fabií do Fabie III si motoricky pohorší. Nic víc za tím nehledej, o příplatku za TSI se nepřu a pokud si přečteš moje další reakce, tak predikuju větší prodeje prodej právě jemu. ;-)
15. 10. 2014 16:43
Re: LITR SEM, LITR TAM
Ten kto bude chciet tak si kupi 44kw a necha si ju načipovať na 55kw za par korun
Avatar - grifith
15. 10. 2014 16:46
Re: LITR SEM, LITR TAM
Nevěř tomu, že někdo bude riskovat propad záruky kvůli 11 polomrtvým poníkům kdesi v pětitisícových výšinách.
Avatar - iudex
15. 10. 2014 16:58
Re: LITR SEM, LITR TAM
Presne tak. Čiptuning litrovej Fabie je mimo reality, to nikto nespraví (cena tuningu, strata záruky, pochybný dynamický prínos).
16. 10. 2014 10:43
Re: LITR SEM, LITR TAM
:yes: Možná se takový pacient najde, ale smysl to moc nedává.

PS: Metrických poníků je to 15.
Avatar - Ronault.
16. 10. 2014 18:13
Re: LITR SEM, LITR TAM
A korejských? 60? >:-[]
15. 10. 2014 19:52
Re: LITR SEM, LITR TAM
Taky řešení >:-[] Ale co na to řekne Paní Záruka?
15. 10. 2014 18:27
Re: LITR SEM, LITR TAM
Je taky otázkou, zda deklarované výkony odpovídají realitě. U takové Feldy 1.3 BMM byly taktéž 2 výkonové verze - 40 a 50 kW. A realita na brzdě byla okolo 41,5 vs. 47, tudíž rozdíl jen téměř poloviční.
15. 10. 2014 18:34
Re: LITR SEM, LITR TAM
Taky si myslím, že ty výkony ve skutečnosti budou jiné ... koncern se snaží zaokrouhlovat všechny výkony na "tradiční hodnoty" a zároveň z marketingového hledfiska zachovat rozdíl, tzn. 60 koní u slabšího a 75 koní u výkonějšího. Kdyby dal realitu, kdo by si za ten silnější připlatil? :-)
Avatar - petrumr
15. 10. 2014 18:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 10. 2014 10:48
Re: LITR SEM, LITR TAM
Nevím, jaký limit tam je (+-5 %?), ale pochybuji, že si můžou dovolit rozdíl více než 10 %.
16. 10. 2014 10:51
Re: LITR SEM, LITR TAM
To je také otázka štěstí, pokud tedy netestuješ stovky kusů, a stavu motoru.
17. 10. 2014 18:22
Re: LITR SEM, LITR TAM
,,Zkušenost,pokud vím je důležitější než teorie,protože teorie bude chápána jen jako hádání!" S ničím se nemusíte smiřovat,dynamika je i při zatížení dvěma lidmi úplně dostačující - vím totiž o čem mluvím,mám stejný motor ve vw polo. Při předváděčce jsem měl možnost vůz zatížit ještě více a to prodejcem,který vážil nejmíň 120kg(my s partnerkou cca150kg) a v pohodě jsem to rozkutálel na 130,víc mě nezajímá,motor byl syrový a min. v 95%času mi bude jeho výkon stačit. I prudší kopec,zbržděn stavebními stroji zvládl se ctí,byl jsem spokojen,stejně tak udělat myšku z prekérní situace.Přesedl jsem z Nissanu almera 1,5 98k a po známých trasách nepociťuji žádné ztráty dynamiky.Polo je o 250 kg lehčí,jezdím převážně kratší trasy,proto jsem nechtěl tsi, ikdyž se s ním jezdí taky příjemně.Spotřeba i na tak krátké vzdálenosti se i teď dá podle pp někdy srazit pod 4,5l. Možná než diskuze nad tím kolik žere litříček bych doporučil postavit se v trenkách před zrcadlo a tam přemýšlet,proč mě 75 koní neutáhne! >:-[]
Takže pokud Fabii či Polo nebudete přetěžovat (s kombíkem bych asi váhal)myslím,že většinou budete spokojeni.Vyzkoušejte a rozhodněte se sami ;-) Brzdou provozu nebudete Vy...
Avatar - grifith
17. 10. 2014 18:59
Re: LITR SEM, LITR TAM
Zkušenost je samozřejmě důležitá. Teorie prvních dojml mluví jasně, litry by měly být brány jako základní motorizace pro město a nejbližší okolí. Dostačující dynamika je také silně subjektivní pojem, jednomu stačí tento litr a druhý ohrnuje nos i nad třílitrem. V pohodě rozkutálet na 130 lze, v tomto zatížení z kopce otázka dvou tří minut? Nevyvracím, že někomu bude tento motor vyhovovat, mě však přijde na automobil této kategorie slabý. Dynamika pod starou Felicií je pro mě těžko zkousnutelná.
Proč mě neutáhne 75 koní je problém motoru, nikoliv pasažérů, ale jestli žiješ ve světě trpaslíků, tak si o tom taky můžeš myslet něco jiného. ;-)
21. 10. 2014 18:37
Re: LITR SEM, LITR TAM
sám vážím do 95kg,což není málo... :-! na trpaslíka >:-[]
21. 10. 2014 18:44
Re: LITR SEM, LITR TAM
jeli jsme po rovině a do kopce mi to taky stačilo,ti co ohrnují nosy nebudou většinou až tak dobří řidiči,spíše mají větší pocit síly,ale jen díky stroji.Někdy se z nich bohužel stávají i dřevorubci!!! :'-( Jsem prostě spokojený.Tažné zařízení mi nic neříká.atd...
15. 10. 2014 16:26
Vaculík na Hrad
Pane Vaculíku, toto už je dneska druhý článek na zdejším webu, za který zasluhujete velké uznání. Je vidět, že jste fakt odborník na slovo vzatý. Perfektní počtení. Děkuji a jen tak dál. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Typhoon
15. 10. 2014 21:18
Re: Vaculík na Hrad
Co lze kvitovat s povděkem, jsou uvedené výkonové grafy motorů. Mám prosbu pro redaktory, lze je uvádět i u nekoncernových vozů? Nebo je nechtějí poskytovat?
Avatar - Ada je zase tady
15. 10. 2014 16:29
Do auta této velikosti
patří jednoznačně 1,6 TDI! Litrový benzínový motor patří do samohybné sekačky na trávu. :no:
Rozbalit vlákno
16
15. 10. 2014 16:43
Re: Do auta této velikosti
Uz s tou propagaci rakoviny bez nekam. Jinak me jednou jeden znamy svezl s fabii 2 s trihrnkem. On byl nadseny, ja rikam tragedie. Ptal jsem se ho, zda v zivote jel jinym autem, nez skodou, nejel...
15. 10. 2014 16:47
Re: Do auta této velikosti
A přesně to ukazuje na podstatu věci, kterou tu nedávno někdo v diskuzi popsal a měl naprostou pravdu: 100 lidí = 100 názorů. Co se jednomu líbí, to druhý nemůže ani vystát.
15. 10. 2014 16:46
Re: Do auta této velikosti
No jo, ale když oni do tý Fabie 1.6 TDI nedávají! Co s tím budeš dělat? Musíš si vybrat jiného favorita. 1.4 TDI 77 kW by nestačila? Já vím, chybí tomu jeden válec, ale podle toho co zatím píše pan Mička v jiném článku [odkaz] to s tímto motorem nevypadá zle.
15. 10. 2014 17:43
Re: Do auta této velikosti
Že to najednou novou Fabii nebude mít tak jednoznačné 1.6 TDI :no: , bohužel těm již v srdci nebije takže konec zábavy, konec emocí a konec bušení srdce :'-( [odkaz] :'-(

Travní sekačky s benzínovým motorem bývají silnější než stroje elektrické :no:
15. 10. 2014 19:55
Re: Do auta této velikosti
Dobrej odkaz >:-[]
15. 10. 2014 18:31
Re: Do auta této velikosti
Dnes jsem s ním jel v FII. Nic moc teda ... moc nejede, má turbodíru jak Macoha a žere skoro jak benzín ... 1.2 TSI je o dvě ligy výš.
Avatar - WinDiesel
15. 10. 2014 18:57
Re: Do auta této velikosti
Specifikuj prosím pojem "Macoha".
15. 10. 2014 19:25
Re: Do auta této velikosti
Poposedni, když nechápeš :-)
15. 10. 2014 19:56
Re: Do auta této velikosti
Přesně :yes:
15. 10. 2014 19:38
Re: Do auta této velikosti
Prostě hodně hluboká turbodíra.
Avatar - Typhoon
15. 10. 2014 21:14
Re: Do auta této velikosti
Macocha je prostě hluboká 138,5 m, což je přesně vzdálenost, kterou ujedeš, než překonáš turbodíru. ;-)
Avatar - Ronault.
16. 10. 2014 18:15
Re: Do auta této velikosti
>:D :yes: tak to bylo na komoru :yes:
15. 10. 2014 19:56
Re: Do auta této velikosti
Myslel samozřejmě Macocha, ti co chápou docela rychle to určitě měli hned >:-[]
17. 10. 2014 14:26
Re: Do auta této velikosti
Svatá pravda1.6 tdi, phoda, nízká spotřeba a není to lacinka z Francie. :-!
Avatar - grifith
17. 10. 2014 14:38
Re: Do auta této velikosti
co to není?
17. 10. 2014 20:17
Re: Do auta této velikosti
Né každý bydlí v maringotce :yes:
Avatar - Ondore
15. 10. 2014 16:49
Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát budeš dn
Tak to tu máme zase. Zatiaľ čo ostatné automobily si pri obdobných testoch musia vystačiť s krátkym zhrnutím motorov, tu sa zrejme po sérii odhaľovaní blatníkov a nárazníkov zrejme dočkáme pokračovania ságy v podobe série článkov, ktoré nám dopodrobna odhalia motory.
Bravwo 8-s
Rozbalit vlákno
25
Avatar - iudex
15. 10. 2014 16:54
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Tiež z toho nie som odvarený, ale v kontexte toho, že ide o domácu automobilku a model, ktorý bude ak nie najpredávanejší na českom trhu, tak určite v Top 3 a teda sa si ho kúpia (dostanú ako služobné, alebo aspoň vyskúšajú) mnohí tunajší čitatelia, to dokážem pochopiť.
Avatar - Ondore
15. 10. 2014 16:59
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Nemám nič proti takejto forme testov, ide skôr o to, že to je LEN A IBA s najsamlepším autom na svete, ostatné si toto privilégium očividne "nezaslúžili"...
Avatar - maros
15. 10. 2014 18:16
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Máš pravdu, ostatní si to nezaslouží. Škodovka je prostě nejlepší, s tím nic nenaděláš. Nebo by jsi tu raději chtěl číst o Francouzkých popelnicích?
Avatar - grifith
15. 10. 2014 18:32
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Koupils po 306ce Felinu a ta už je cajk? >:-[]
Avatar - maros
15. 10. 2014 18:34
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Tak na Felicii bych si netěžoval. Jednoduché auto, na které je spoleh. To se nedá říci o všech.
Avatar - grifith
15. 10. 2014 18:36
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Aspoň že byl ráno dostatek vtipné kaše ;-)
Avatar - Ondore
15. 10. 2014 19:09
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Len malá technická - už máš vodičák?
15. 10. 2014 19:57
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Závidiš? >:-[]
15. 10. 2014 17:20
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
To mě by spíš zajímalo, jestli by stejně nadšeně vyšel test obou motorů i v případě, že by na masce byl jinej znak automobilky... Rozplývat se nad zdechlinou 44kW, jak na dálnici točí 4500 otáček, a že to vlastně nevadí, to musí bejt sakra někdo dobře motivovanej... ;-)

A že těch testů tady bylo v poslední době dost... Viz Twingo a spol. Každej si může ověřit, že prostě není kW jako kVW. :-(
Avatar - _Karel_
15. 10. 2014 17:31
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Spíš není testér jako testér. Vaculík podle mě dokáže posoudit potřeby běžného kupce fabky, někteří jiní čekají od základních motorů trochu "sportovní radosti", a pak jsou zklamaní.
15. 10. 2014 19:59
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Přídávám se ke Karlovi - Vaculík určitě ví, co píše a to co napíše, sedne jako pr.el na hrnec. >:-[]
15. 10. 2014 17:32
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Je to ale dobře zargumentované - vysoké otáčky na dálnici vadí kvůli hluku a spotřebě a to není případ tohohle motůrku. Souvisí to hlavně s napjatým očekáváním, jak tenhle základ ve Fabii pojede. A tyhle první dojmy říkají, že to není až tak hrozné, jak se mnozí obávali. Na Twingo s motorem vzadu tuzemská automobilová veřejnost nečekala jak izraelité na manu.
Avatar - grifith
15. 10. 2014 18:15
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Berme to vše s rezervou, u prvních testů Rapidu šlo podvozkově dle novinářů solidně vyvážené auto s dobrým odhučněním a ejhle, po půl roce tu dunivou uskákanou "kozu" měnila sama automobilka.... Jsem proto v prohlášení novinářů na margo produktů domácí automobilky trochu skeptičtější :-!
Avatar - maros
15. 10. 2014 18:29
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Prostě tě žere, že nemáš na pořádne auto, nebo že máš služebák Francouze. Škodovka je prostě několik světelných let před ostatníma a ani nenavistné komentáře to nezmění.
Avatar - grifith
15. 10. 2014 18:40
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Služebák nevlastním a na škodovku nic nenávistného nepíšu. Pro tebe to klidně může být nejlepší značka na světě a brát ti to nebudu. Jen o těch světelných letech se rozepiš, zkus třeba nějakou argumentaci, která ti u C4 chyběla.
Avatar - petrumr
15. 10. 2014 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
15. 10. 2014 19:08
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Ne. A ani nemám zájem.
15. 10. 2014 21:54
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
on ho vyskúša keď budú mať prvé kúsky ľahko cez 12 rokov, potom sa vystrieka nad tý, aký je to krám :-!
16. 10. 2014 09:15
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
maros jel jen v AUDi 80, řidičák už má 2 roky a tak si koupil své první nové auto - a hned audinu, protože prostě "náskok díky technice" neutajíš :-!
Avatar - Typhoon
15. 10. 2014 21:24
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Není vinou Škodovky, že ostatní automobilky, resp. výhradní dovozci do ČR nejsou schopni (ochotni) poskytnout novinářům tolik informací a k otestování tolik aut s různými motorizacemi.
Nevím tedy, proč se zdejší diskutéři tak podivují nad převahou článků od Škodovky, nota bene, když je to domácí značka.
16. 10. 2014 07:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 10. 2014 09:05
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Souhlasím s tebou :yes: Toto byla od Typhoona naprosto zavádějící informace. Automobilky na všech prezentacích mají logicky k dispozici celou motorovou plejádu, v tomto není Škodovka ničím výjimečná.
15. 10. 2014 17:33
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
U Twinga, auta do města, je základní motor se zrychlením 14,5 s tragédie. U Fabie je to v pohodě. Přitom dokonce 2 motory jsou na tom hůř (14,7 a 15,7s).
Avatar - wakantanka
16. 10. 2014 11:33
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Mno toto presne ma prvé napadlo, a to pritom je Fabia auto o triedu väčšie a v našich končinách bude často plniť úlohu jediného rodinného vozidla. S týmto motorom si to osobne viem veľmi ťažko predstaviť.
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2014 14:06
Re: Fábia naša každodenná, koľko motorov máš, toľkokrát bude
Inu, škodovácké, tedy německé, sekundy jsou lepší, než francouzské sekundy.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 10. 2014 17:34
Je toto vazne nevyhnutne?
Škoda Fabia III: První jízdní dojmy s tříválci 1.0 MPI
Dnes 16:00

Škoda Fabia III: První dojmy se sériovými vozy v Portugalsku
Dnes 11:30

Škoda Fabia III: Jízdní dojmy s 1.4 TDI/77 kW
Dnes 15:25

TRI subezne clanky na titulke o TOM ISTOM AUTE. Mame sa tesit na prve dojmy z kazdej kombinacie motora/prevodovky/vybavy?

Alebo nebodaj pridate prve dojmy zo Zelenej Fabie, Modrej Fabie atd?

Cloveku nezostava len smiat sa z toho, ze auto.cz sa uz ani len nesnazi posobit ako seriozne medium. Inu, komedialnym serverom sa na internete dari :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ondore
15. 10. 2014 17:51
Re: Je toto vazne nevyhnutne?
Dávať im návod na testy farieb, to si nemáááál....
Teraz nás čaká séria "modrá fábka za svetla, v noci, zamračené počasie, dážď, v zime na snehu, s bielym pozadím, v lese, pri jazere,...." 8-s
15. 10. 2014 17:41
základné motory určené pre dochodcov...
Realita je taká, že prvé dva litrové benzínové trojvalce nie sú dostatočné motory pre také auto B segmentu ako je Fabia. Pri každom predbiehaní sa bude vodič triasť, či má dostatočný priestor a až auto zaťaží, tak ešte horšie.Výhoda može byť akurát v malej spotrebe, ale kúpiť si takéto auto s poddimenzovaným motorom ako jediné v rodine, čo je osud mnohých ľudí u nás, nepokladám za moc rozumné. Pre mladú rodinu s deťmi, čo chcú jazdiť na dovolenku k moru je to už rizikovo slabý motor.Pre dochodcov, čo jazdia po meste to možno je prijateľné, ale za tu cenu si to auto zaslúži základný motor silnejší, ako bol v starej felde...Je škoda, že tam nie je nejaký základný benzínový štvorvalec bez turba s objemom 1,2 a výkonom aspoň 60 kW.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ada je zase tady
15. 10. 2014 17:51
Re: základné motory určené pre dochodcov...
nebo moznost si priplatit za 1,6TDI 8-s
15. 10. 2014 18:01
Re: základné motory určené pre dochodcov...
Také možnost si připlatit za SDI :-O
Avatar - Ronault.
16. 10. 2014 18:20
Re: základné motory určené pre dochodcov...
Ja, ja, Das To bude muset hodně připlácet za tu 1,6 TDI do Fabie... to bude nějaká individuální přestavba.
Avatar - petrumr
15. 10. 2014 18:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 10. 2014 00:38
Re: základné motory určené pre dochodcov...
No jó... :-)
Avatar - Typhoon
15. 10. 2014 21:33
Re: základné motory určené pre dochodcov...
Pokud bych si měl kupovat Fábii se základní motorizací jako rodinné auto, tak jsem blázen. A pokud nemám na silnější, tak se ohlédnu jinde, popř. po silnější a především větší ojetině.
Motor s 44 kW je vhodný a dostatečný pro ježdění kolem komína a těch, co to takhle chtějí, je hodně tečka
16. 10. 2014 00:32
Re: základné motory určené pre dochodcov...
Obidve benzínové trojvalce a hlavne tragické krútiace momenty sú poddimenzované motory k autu ako je Fabia.Tečka. Až nechápeš zmysel tejto vety, za to nemožem.Tečka.
16. 10. 2014 01:13
Re: základné motory určené pre dochodcov...
Ano, řada malých aut si vystačí se stejnými parametry (95 Nm) základních motorů, namátkou třeba Yaris, ten je má dokonce až ve 4300 ot/min nebo 208 také 95 Nm ve 3000 ot/min a to jsou obě těžší auta než FIII. To, že někomu takový motor nevyhovuje ovšem nevylučuje, že existují tisíce lidí, kterým vyhoví, na jízdu po městě zcela určitě.
15. 10. 2014 21:54
Re: základné motory určené pre dochodcov...
Musím oponovat. Minulý pátek jsem se vracel po obědě z Prahy. Po dálnici v poho. Poté jsem najel před Hradcem na okresu a v jedné koloně jsem jel prakticky až domů do Trutnova. Ano, mohl jsem předjíždět, sem tam jsem to také provedl, ale smysl to žádný nemá. Předjedeš 5 kamiónů a dalších 10 je jich před tebou. A to nepočítám desítky dalších aut, která se vlečou různou rychlostí... Takže na běžné popojíždění 44 nebo 55 kW bohatě stačí...
16. 10. 2014 00:37
Re: základné motory určené pre dochodcov...
Pozri, autá s takou cenou, a to pomerne "kvalitné autá" by nemali byť degradované pohonnou jednotkou, ktorá stačí len na bežné popojíždění.Zober si tragický krútiaci moment tých trojvalcov, nemáš pocit, že je to krok dozadu ? A až raz budeš chcieť predbiehať, budeš sa cítiť s 95Nm bezpečne ? Konkurencia za podobnú cenu je schopná dať výkonnejšie a lepšie základné motory...Prečo nemože mať kvalitné auto ako F3 adekvátny základný motor, ktorý dokáže, že má lepšiu dynamiku ako stará felda ?
15. 10. 2014 17:56
Tato nová Fabia pro vás jasnou volbou.
:yes: 1.2 TSI :-
vše zvládnuto na výbornou jízdní dynamiky a nízké spotřeby.

;-\ 1.0 MPI :-
malý benzinový motor je skvělou volbou do městského a příměstského provozu, kteří jezdí krátké trasy s častými přestávkami, na dálnici nepatří !

:no: 1.4 TDI s DPF :-
tedy 66 kW a 77 kW – jsou standardně osazeny filtrem pevných částic :no:
Rozbalit vlákno
0
15. 10. 2014 18:10
Fabia I i Fabia II
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rimow11
15. 10. 2014 18:10
fabia
1.0 = 1 l na 100 km - jedine vtedy by daval zmysel tento motor >:D
Rozbalit vlákno
0
15. 10. 2014 18:23
Fabia I, Fabia II, co bude proroctví Fabia III ?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
15. 10. 2014 20:02
Re: Fabia I, Fabia II, co bude proroctví Fabia III ?
Koukám, žes to rozšířil >:-[]
Avatar - Typhoon
15. 10. 2014 21:38
Re: Fabia I, Fabia II, co bude proroctví Fabia III ?
Jestli jsi opravdovým prorokem, měl bys přidat ještě hrobeček pro Fábii IV 1,2 TDI (dvouválec)

P.S.:Teď mě napadlo, že až se diesel dopracuje k jednoválci, nebude třeba common rail a opět se vrátíme k řešení PD.
15. 10. 2014 18:30