Zdá se, že hybridní sporťák s laserovými dálkovými světlomety je trefou do černého, kupříkladu ve Velké Británii si při objednávce dnes na svůj vůz počkáte více než rok.
čeká se na něho proto, že těch, co ho chtějí a líbí se jim je hodně.
je to trochu jednoduché vysvětlení, ale bral jsem ohled na to, abys to pochopil i ty :-)
hybridní sport BMW i8 za 3.500.000 Kč je:
1) na první pohled hezké
2) na druhý pohled nepraktické
3) těžce přepálené
4) za ty prachy pořídíte lehce jeté 2ks TESLA MODEL S [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
to auto je krásný a jeho tvar podle mě prověří čas... není to nuceně líbivý; má charisma a svůj ksicht. Interior je ale už naprosto z říše snů. Člověk se může liniemi jen a jen kochat.
Je to přeplácaný a nesourodý kýč, není na tom nic k obdivu. Charisma tohle auto opravdu nezná...působí to stejně synteticky a chladně jako design elektroniky od Samsungu.
Minule som videl i8 v Prahe a vyzeralo to fakt paradne. Ziadne okukane tvary. :yes:
Na margo i3 si myslim, ze velka cast predajov je pre firmy, ktore to beru ako reklamny putac a poukazanie na to, ze maju zelene myslenie. Jedna napriklad parkuje v Prahe pred Siemensom.
"The US remains Ferrari’s biggest market by a long way, accounting for almost a third of last 2014 total sales of 6,922.
The UK is now the second biggest market in the world for Ferrari cars following a record-breaking year for the Italian brand in which it reported higher profits than ever before.
A total of 677 Ferraris were delivered to UK buyers last year, slightly up on 2012 and just ahead of Germany and China."
racionalne odovodnit ze preco musi kazdy elektromobil vyzerat ako nejaky paskvil odradzajuci od kupy totalne sa odlisujuci od beznej produkcie? preco nemoze elektormobil vyzerat ako kazde normalne auto s benzinom/dieslom ..... len by tam proste dali jednoducho elektromotor ... samozrejme cest vynimkam ( el. soul je ukazka toho ze elektromobil nemusi silou mocou vyzerat uplne inak od bezneho auta na spalovaci pohon )
nebolo by krajsie el. bmw 1 ako nejaka podivna i3? k comu je dobre aby elektormobily vyzerali ako hi-tech lietajuce taniere? V praxi k comu? K comu ta potreba odlisit ich od beznych aut?
Lebo ak to vztiahneme na to i8, tak ak by to vyzeralo úplne obyčajne ako iné hocaké BMW tak by neobhájilo svoju cenovku a neposkytlo by technické novátorstvo obsiahnuté v modeli postavenom na tzv. "zelenej lúke".
videl som striebornu i3 nedavno ... to auto vyzera skutocne podivne... ako nejaky vysoky kontajner s oknami na uzkych koleckach ako auto z nejakej pocitacovej scifi hry .... akoze co sa cloveku na tom moze pacit? Nema to ziadne elegantne a jasne krivky, ziadne racionalne na seba navazujuce tvary a linie. Nema to ani kus charizmy ani sexi to nie je, co ma tu lakat buduceho majitela toho auta? Nech mi nikto nevravi ze dizajn je v tomto pripade nepodstatny, kazdy predsa chce pekne auto a je jedno ci bude na elektriku vzduch alebo benzin alebo rusku vodku.... proste kazdy chce produkt na ktory sa moze pozerat s usmevom a ktory sa mu bude aspon trosku pacit.
Takisto interier.... je potreba aby el. auto malo opat vsetko zase inak?. Opat cest vynimkam ( el. soul, ktory aj vnutri vyzera ako normalne auto )
i8 som nevidel ale predpokladam ze u tohto auta to bude tiez rozporuplne.... z fotiek sa mi moc nepozdava..... chyba tomu akasi iskra a zivocisnost... tie sterilne umele hi tech krivky a patvary to nie je ono... posobi to cele akosi umelo, umelo moderne... umelo bez elegancie bez charizmy .... bez kuska tepla ... proste kus cohosi podivneho
Toppere, člověku prostému rozhledu a dostatku inteligence (tobě) nemá vůbec cenu vysvětlovat, co se může lidem líbit třeba na i3 (nebo i8). Pochopil bys to? Ne, jelikož jsi v chápání čehokoliv dost omezený.