k srovnání prodejů Gallarda a Huracánu je brzo a kdybych měl něco srovnávat tak jablka s jablkama a né hrušky s jablkama
pro srovnání bych chtěl vědět kolik se prodalo Gallard za prvních 10 měsíců své existence, to by bylo adekvátní srovnání
dále příští rok příjde na trh Audi R8, to znamená počty prodaných Huracánů klesnou, čímž se sníží průměr za rok a Gallardo může zůstat v tomto srovnání neporaženo
Přibližná čísla. Do roku 2003 vyrábělo Lamborghini 250 aut ročně. S náběhem typu Gallardo se zvýšila produkce na 2000 aut za rok. Tedy Gallard se v prvním roce (2003) prodalo cca 1750 kusů.
jestli máš pravdu a čísla která uvádíš jsou správná, v tom případě se jedna o impozantní úspěch Huracánu, prodejní čísla Lamborghini se zvýšili také po příchodu modelu Murcielago, prostě a jednoduše řečeno Lamborghini začlo být nejzajímavější v době kdy ho převzalo Audi. ekonomicky nejzajímavější
Já Lamboghni dělím do dvou nejzásadnějších etap před Audi a s Audi
Před Audi to byla těžko ovladatelná, oheň plivající monstra s úžasnou pověstí
Výborná pověst a renomé zustala, přidaly se další vlastnosti jako je skvělá ovladatelnost, lepší spolehlivost , funkčnost, ergonomie
Audi bylo to nejlepší co Lamborghini mohlo potkat, těžko říct kde by bylo Lamborghini bez Audi, jestli by bylo vůbec
to jsem trochu odbočil,ale patří to sem, Huracán má skvěle našlápnuto stát se dalším nejúspěšnějším modelem co do prodaných kusů, snad se jím nestane ohyzdné SUV, které doufám nikdy nevyrobí
Kartama taky hodně zamíchá nový model Porsche , přímý konkurent ferrari 458, nemluvím o 911 !
,,With its appearance ten years ago in the year of the company's 40th anniversary, the Gallardo marked a fundamental watershed in the history of Automobili Lamborghini. In Lamborghini's first four decades, an average of just 250 Lamborghinis were built per year. In the decade of the Gallardo, production grew to a whole new dimension with volumes of around 2,000 cars per year on average "
Asi jsem to měl uvést i v článku, nicméně čísla Gallarda za první roky jsou následující (podotýkám, že se jedná o vyrobené kusy, ne prodané):
2003 933 ks
2004 1.294 ks
2005 Gallardo: 947 ks, G. Spyder: 25 ks
a poslední rok výroby: 2013 Gallardo: 653 ks, G. Spyder: 280 ks
Díky za podrobná čísla. Mohl bych Vás poprosit, čistě pro mou zvědavost, z jakého zdroje čerpáte. Pokoušel jsem se najít staré výroční reporty, ale nepovedlo se mi to
Pre mna je to najkrajsie Lambo vsetkych cias. A dufam ze ked sa ich uz predava tak "vela" ze nejake budem castejsie stretavat aj tu (Gallardo tu nieje problem raz za cas stretnut). :yes::yes: