Ekonomika

Zpět na článek

Volkswagen vytlačuje rivala GM z druhého místa v prodeji aut

53 komentářů

Avatar - white label
white label
Ano, a nic to nedokazuje lépe, než tvůj příspěvek...
Avatar - maros
maros
VW si to zaslouží. Zášť proti Francouzům tu je proto, že prostě a jednoduše dělají popelnice. Je to jejich volba a jejich smůla.
Saab
Z Evropy např. Fiat nebo Renault. Proč ?
Avatar - cerrbion
cerrbion
no mě se nelíbí všeobecně vize nadvlády jakékoliv automobilky, protože mě děsí představa, že budeme jezdit všichni v nějaké unifikované formě přibližovadla a ještě víc mě děsí, že takovou vizi většina lidí vítá...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jistě. Zejména v USA je rendlíků jak nastláno... >😒]
Velkoodběratel_kukuřice
Bude to velmi těsné, ale doufám, že se to VW podaří. Nechápu tu zášť od místních oikofobiků, kterým se nelíbí evropská auta, buď proto, že jsou moc francouzská, italská nebo nudně německá. VW je jediným mainstreamovým výrobcem, který dokáže prodávat své auta na všech kontinentech. Kdo to z Evropy umí? 😐
Avatar - white label
white label
Na kterém kontinentu chybí značka! VW na automobilovém trhu?
Avatar - white label
white label
Jasně. Vadí něčemu (v principu) současní nadvláda Toyoty? Tak proč by měla vadit u jakékoli jiné značky? A pak, jaká je vlastně definice té "nadvlády"? Neříkám, kdyby např. nejprodávanější značka prodala minimálně dvojnásobek toho, co druhá nejprodávanější, ale to zatím reálně absolutně nehrozí.
Avatar - white label
white label
Zřejmě to měla být reakce na pargiho z 12:55, akorát to zase netrefil...
Avatar - white label
white label
Víš vůbec na koh👋co reaguješ.

P.S. Já bych se tebou jmenovaným značkám tak moc nesmál... 😉
pargi
Co by měli koupit, aby zoufalci nebyli? Kiu? Opla? Fiata? Renaulta?
pogo26
Renault-Nissan je asi nejvíc globální značka. Je silně zastoupena na všech trzích (Evropa, SA, JA, Afrika, Čína, Japonsko, Korea, Rusko, zbytek Asie). VW je hodně zaměřen na Evropu a Čínu.
Avatar - white label
white label
To jo, ale každý má přece slabší a silnější místa na zeměkouli...
Avatar - white label
white label
Přesně tak jsem to myslel... 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Přes mou ne-lásku k VW, která z tebou uvedených značek dělá lepší auta? >😁 >😁
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
kolik zoufalcu je na svete.
Velkoodběratel_kukuřice
Opravdu? Já myslím, že VW se dá koupit všude. Např. Renault v Austrálii asi těžko. A jde mi o mainstream a mám na mysli konkrétní značku a ne uskupení.
Avatar - Anonym
Anonym
Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Opel, Holden, Vauxhall >😁 >😁
pargi
Ale jo, beru, měl jsem to napsat jinak.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jo, máš pravdu. Když tam dáš smajla, tak můžeš napsat všechny. Já si předtím myslel, že to píšeš úplně vážně 😉
Avatar - white label
white label
Jo, já to tak taky pochopil, takže jsem to vlastně jen (pro tebe bezvýznamně) okomentoval. 😄
pargi
Jenomže na všech kontinentech prodává koncern VW, ne značka VW.
Avatar - white label
white label
V takovém případě stačí nadepsat reakci nickem na který reaguješ.
A co to P.S. , toho sis nevšiml? 😉
pargi
netrefil ani pargiho ani značky ;-\
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pogo26
Renault si koupíš kdekoliv kromě SA. Navíc je těžké srovnávat. VW nemá jinou silnou mainstreamovou značku a proto musí jít na všechny trhy sám za sebe. Renault má Nissan, tak se nemusí hned všude cpát.
Tady máš tu Austrálii
[odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jaká nadvláda? To, že možná jednou VW prodá nejvíc aut, rozhodně neznamená, že ostatní kvůli tomu zkrachují a budeš muset jezdit VW. Naopak, tím víc se budeš moct odlišit koupí jinýho auta.
Avatar - white label
white label
Jj... >😒]
pargi
To bylo znamení, abys radši nic nepsal 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Všechny 😄
Avatar - Anonym
Anonym
na pargiho příspěvek nešla vložit rekace, hlásilo to chybu
Avatar - white label
white label
Bez ohledu na to jací jsou/nejsou Japonci, Nissan prostě Renaultu nepatří tak, jako Škoda, nebo Seat Volkswagenu. On taky Nissan není Škoda/Seat (ani Dacia) a Renault Taky není VW.
Nehledě na to, že ta aliance není tak dlouhou dobu, abys mohl tvrdit, že Renault někde dlouhodobě/tradičně chybí jen proto, že už tam je Nissan.
pogo26
Má v něm rozhodující vliv, včetně vedení.Nissan zachránil před krachem a většinu v něm nemá ze strategických důvodů. Renault tehdy správně předpokládal, že pro dlouhodobý fungující vztah je lepší partnerství než úplné ovládnutí. Japonci prostě nejsou Češi.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Renault má Nissan? Přání otcem myšlenky? Renault Nissan nevlastní, je to aliance, čili partnerský/spojenecký vztah (včetně případného kapitálového spojení), ovšem nesrovnatelný se vztahem VW ke Škodovce, nebo k Seatu.
Velkoodběratel_kukuřice
Abych byl přesný, VW (nemyslím celý koncern) je asi jediný z Evropy, který je opravdu všude. V USA ani neví o tom, že Francouzi dělají auta, natož pak nějaký Renault, PSA, ale i o dalších zcela běžných automobilkách z Evropy nemají potuchy. VW proto přeju mnoho úspěchů, je totiž jediný, který drží tempo s ostatními. Ohledně situace v USA, tak VW tam neprodává tolik aut, protože je jeho portfolio staré. Až příjde nový passat, touareg, tiguan, atd., prodeje zase budou stoupat. Ono není se čemu divit, když nabízíte na trhu starší auta v porovnání s konkurencí. Je to jako starý avensis v Evropě.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jasně, tak jsem to pochopil, a na to jsem reagoval.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
jak sem psal výše, na pargiho nešla vložit reakce. Myslím, že se každej dovtípil, tak nebud vztahovačný, amigo.
Velkoodběratel_kukuřice
No ano, ale prodává Renault v USA,( částečně jako Nissan, Infiniti skrz alianci), potom něco v Číně, pár arabských zemí, JA, Mexiku. To samé platí pro PSA a Fiat. Fiat prodává v USA, ale je to spíš jen pár aut. Mám na mysli mainstream a ne např. Ferrari, které spadá pod Fiat. Opel má působiště v Evropě, tam je to jasné.
Avatar - Anonym
Anonym
Ukončit musel, protže ty auta tam nebyly úspěšné, navíc kvalita byla, ehm kulatně řečeno - tragická >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Však to bylo myšleno vážně, proti navoněné plečce jakým je značka VW sou všechny značky GM naprostý luxus a etalon.
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, jo, přesně tak, oni už si několik desetiletí na strategických poradách Renaultu říkají, USA nebo Asie, tam se cpát nebudem, jednou koupíme Nissan a ten ať tam prodává... >😁 >😁 Po poradě si pak zatančili pogo, a šli domu. 😉
Saab
Mimo USA a Kanady prodává Renault všude, v některých zemích Afriky má dokonce výrazné zastoupení, např. v Alžíru má 25% podíl na trhu, v Maroku dokonce 37%.
Původní otázka byla, která evropská automobilka prodává na všech kontinentech a to Renault splňuje, protože Mexiko patří na severoamerický kontinent.
pargi
Uznávám, že jsem si naběhl (nebo jsem to měl napsat jinak), jelikož vw má své zastoupení na všech kontinentech, akorát ne všude je prodejním tahounem (třeba S Amerika, Austrálie; o Africe ani nevím).
pargi
Už jsem si nahoře nasypal popel na hlavu 😄
pargi
V zásadě na žádném, ale třeba v severní americe to není žádný prodejní šlágr. Tudíž jo, nechybí asi nikde, ale kytky mu nekvetou všude.
Avatar - Anonym
Anonym
O tom kdo kam smí psát rozhodujeme jenom MY -KGB >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
škoda písmen.....

Na PéES ti se*e PES >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Velkoodběratel_kukuřice
Dík za tu Austrálii, jenom k tomu chci dodat, že je to spíš takové zpestření trhu. Je pravda, že, Nissan má větší zvuk a krédo než Renault, proto je lepší ho nabízet na více trzích, ale i když jsou kapitálově i technicky spojení, pořád to bude Japonec. A prodeje evropských automobilek, které nabízejí vozy pro běžné lidi, nejsou krom VW nijak valné, pokud se podíváš na důležité mimoevropské trhy v porovnání s konkurencí.
Velkoodběratel_kukuřice
Jasně, ale mi nejde o to, kde je Renault-Nissan zastoupen, ale kde Renault prodává Renaulty. Kromě Evropy, Ruska, JA, pár dalších zemí a Číny nikde.