Ekonomika
white label
6
Ano, a nic to nedokazuje lépe, než tvůj příspěvek...
Přejít do diskuze
VW si to zaslouží. Zášť proti Francouzům tu je proto, že prostě a jednoduše dělají popelnice. Je to jejich volba a jejich smůla.
no mě se nelíbí všeobecně vize nadvlády jakékoliv automobilky, protože mě děsí představa, že budeme jezdit všichni v nějaké unifikované formě přibližovadla a ještě víc mě děsí, že takovou vizi většina lidí vítá...
Bude to velmi těsné, ale doufám, že se to VW podaří. Nechápu tu zášť od místních oikofobiků, kterým se nelíbí evropská auta, buď proto, že jsou moc francouzská, italská nebo nudně německá. VW je jediným mainstreamovým výrobcem, který dokáže prodávat své auta na všech kontinentech. Kdo to z Evropy umí? 😐
Jasně. Vadí něčemu (v principu) současní nadvláda Toyoty? Tak proč by měla vadit u jakékoli jiné značky? A pak, jaká je vlastně definice té "nadvlády"? Neříkám, kdyby např. nejprodávanější značka prodala minimálně dvojnásobek toho, co druhá nejprodávanější, ale to zatím reálně absolutně nehrozí.
Víš vůbec na koh👋co reaguješ.
P.S. Já bych se tebou jmenovaným značkám tak moc nesmál... 😉
P.S. Já bych se tebou jmenovaným značkám tak moc nesmál... 😉
Renault-Nissan je asi nejvíc globální značka. Je silně zastoupena na všech trzích (Evropa, SA, JA, Afrika, Čína, Japonsko, Korea, Rusko, zbytek Asie). VW je hodně zaměřen na Evropu a Čínu.
Opravdu? Já myslím, že VW se dá koupit všude. Např. Renault v Austrálii asi těžko. A jde mi o mainstream a mám na mysli konkrétní značku a ne uskupení.
Jo, máš pravdu. Když tam dáš smajla, tak můžeš napsat všechny. Já si předtím myslel, že to píšeš úplně vážně 😉
Jo, já to tak taky pochopil, takže jsem to vlastně jen (pro tebe bezvýznamně) okomentoval. 😄
V takovém případě stačí nadepsat reakci nickem na který reaguješ.
A co to P.S. , toho sis nevšiml? 😉
A co to P.S. , toho sis nevšiml? 😉
Renault si koupíš kdekoliv kromě SA. Navíc je těžké srovnávat. VW nemá jinou silnou mainstreamovou značku a proto musí jít na všechny trhy sám za sebe. Renault má Nissan, tak se nemusí hned všude cpát.
Tady máš tu Austrálii
[odkaz]
Tady máš tu Austrálii
[odkaz]
Jaká nadvláda? To, že možná jednou VW prodá nejvíc aut, rozhodně neznamená, že ostatní kvůli tomu zkrachují a budeš muset jezdit VW. Naopak, tím víc se budeš moct odlišit koupí jinýho auta.
Bez ohledu na to jací jsou/nejsou Japonci, Nissan prostě Renaultu nepatří tak, jako Škoda, nebo Seat Volkswagenu. On taky Nissan není Škoda/Seat (ani Dacia) a Renault Taky není VW.
Nehledě na to, že ta aliance není tak dlouhou dobu, abys mohl tvrdit, že Renault někde dlouhodobě/tradičně chybí jen proto, že už tam je Nissan.
Nehledě na to, že ta aliance není tak dlouhou dobu, abys mohl tvrdit, že Renault někde dlouhodobě/tradičně chybí jen proto, že už tam je Nissan.
Má v něm rozhodující vliv, včetně vedení.Nissan zachránil před krachem a většinu v něm nemá ze strategických důvodů. Renault tehdy správně předpokládal, že pro dlouhodobý fungující vztah je lepší partnerství než úplné ovládnutí. Japonci prostě nejsou Češi.
Gilgit
Není to tak. Znacky VW a Audi jsou zastoueny na vsech peti kontinentech a na vetsine dulezitých trhu, takze se dají oznacit za znacky s globální prezencí.
Skoda je taky zastoupena na vsech peti kontinentech, ovsem v Americe se jedná o velice malé prodeje v Jizní Americe, v Austrálii je to nekolik tisíc aut za rok a v Azii to krome Cíny a Indie není nic moc.
I koncern Volkswagen, který se celosvetove pretahuje s GM o druhé místo, má samozrejme regiony kde je jeho prezence dost slabá. Jsou to napríklad zeme ASEANu.
Skoda je taky zastoupena na vsech peti kontinentech, ovsem v Americe se jedná o velice malé prodeje v Jizní Americe, v Austrálii je to nekolik tisíc aut za rok a v Azii to krome Cíny a Indie není nic moc.
I koncern Volkswagen, který se celosvetove pretahuje s GM o druhé místo, má samozrejme regiony kde je jeho prezence dost slabá. Jsou to napríklad zeme ASEANu.
Renault má Nissan? Přání otcem myšlenky? Renault Nissan nevlastní, je to aliance, čili partnerský/spojenecký vztah (včetně případného kapitálového spojení), ovšem nesrovnatelný se vztahem VW ke Škodovce, nebo k Seatu.
Abych byl přesný, VW (nemyslím celý koncern) je asi jediný z Evropy, který je opravdu všude. V USA ani neví o tom, že Francouzi dělají auta, natož pak nějaký Renault, PSA, ale i o dalších zcela běžných automobilkách z Evropy nemají potuchy. VW proto přeju mnoho úspěchů, je totiž jediný, který drží tempo s ostatními. Ohledně situace v USA, tak VW tam neprodává tolik aut, protože je jeho portfolio staré. Až příjde nový passat, touareg, tiguan, atd., prodeje zase budou stoupat. Ono není se čemu divit, když nabízíte na trhu starší auta v porovnání s konkurencí. Je to jako starý avensis v Evropě.
Gilgit
Ta slova "Nissan má větší zvuk a krédo než Renault, proto je lepší ho nabízet na více trzích" nemají nic spolecného s realitou. To kde jsou nabízeny vozy Renault a Nissan a kde je která znacka silnejsí není závislé jen na "vetsím zvuku", ale taky na historickém vývoji, na tom jak se kde rozvíjely ruzné projekty.
jak sem psal výše, na pargiho nešla vložit reakce. Myslím, že se každej dovtípil, tak nebud vztahovačný, amigo.
No ano, ale prodává Renault v USA,( částečně jako Nissan, Infiniti skrz alianci), potom něco v Číně, pár arabských zemí, JA, Mexiku. To samé platí pro PSA a Fiat. Fiat prodává v USA, ale je to spíš jen pár aut. Mám na mysli mainstream a ne např. Ferrari, které spadá pod Fiat. Opel má působiště v Evropě, tam je to jasné.
Ukončit musel, protže ty auta tam nebyly úspěšné, navíc kvalita byla, ehm kulatně řečeno - tragická >😁
Však to bylo myšleno vážně, proti navoněné plečce jakým je značka VW sou všechny značky GM naprostý luxus a etalon.
Jo, jo, přesně tak, oni už si několik desetiletí na strategických poradách Renaultu říkají, USA nebo Asie, tam se cpát nebudem, jednou koupíme Nissan a ten ať tam prodává... >😁 >😁 Po poradě si pak zatančili pogo, a šli domu. 😉
Mimo USA a Kanady prodává Renault všude, v některých zemích Afriky má dokonce výrazné zastoupení, např. v Alžíru má 25% podíl na trhu, v Maroku dokonce 37%.
Původní otázka byla, která evropská automobilka prodává na všech kontinentech a to Renault splňuje, protože Mexiko patří na severoamerický kontinent.
Původní otázka byla, která evropská automobilka prodává na všech kontinentech a to Renault splňuje, protože Mexiko patří na severoamerický kontinent.
Uznávám, že jsem si naběhl (nebo jsem to měl napsat jinak), jelikož vw má své zastoupení na všech kontinentech, akorát ne všude je prodejním tahounem (třeba S Amerika, Austrálie; o Africe ani nevím).
V zásadě na žádném, ale třeba v severní americe to není žádný prodejní šlágr. Tudíž jo, nechybí asi nikde, ale kytky mu nekvetou všude.
Gilgit
To si urcite neríkají. Renault jak známo jiz v USA aktivní byl v dobe American Motors, ale tyto aktivity ukoncil. Méne známo je, ze Renault mel jiz drív i projekty v Cíne, které ale nedopadly úspesné (coz se stává vsem výrobcum). Takze to s tím Nissanem si samozrejme nerßikali po nekolik desetiletí, ale soucasné propojení s Nissanem, které uz taky trvá pár let, je rozhodne duvodem toho proc Renault v posledních letech moc nepospíchal s Cínou a rozjízdí tam vlastní (samozrejme joint venture) výrobu az ted a je to taky duvod proc Reault nemusí moc bolet neprítmnost na trhu USA.
Na druhé strane je treba Renault jeden ze dvou zahranicních výrobcu automobilu (a jediný evropský)který má továrnu v Jizní Koreji.
Na druhé strane je treba Renault jeden ze dvou zahranicních výrobcu automobilu (a jediný evropský)který má továrnu v Jizní Koreji.
Dík za tu Austrálii, jenom k tomu chci dodat, že je to spíš takové zpestření trhu. Je pravda, že, Nissan má větší zvuk a krédo než Renault, proto je lepší ho nabízet na více trzích, ale i když jsou kapitálově i technicky spojení, pořád to bude Japonec. A prodeje evropských automobilek, které nabízejí vozy pro běžné lidi, nejsou krom VW nijak valné, pokud se podíváš na důležité mimoevropské trhy v porovnání s konkurencí.