Ekonomika
kolik zoufalcu je na svete.
Ano, a nic to nedokazuje lépe, než tvůj příspěvek...
Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Opel, Holden, Vauxhall >😁 >😁
Přes mou ne-lásku k VW, která z tebou uvedených značek dělá lepší auta? >😁 >😁
Zřejmě to měla být reakce na pargiho z 12:55, akorát to zase netrefil...
Jasně, tak jsem to pochopil, a na to jsem reagoval.
Víš vůbec na koh👋co reaguješ.
P.S. Já bych se tebou jmenovaným značkám tak moc nesmál... 😉
P.S. Já bych se tebou jmenovaným značkám tak moc nesmál... 😉
Původní otázka byla, která evropská automobilka prodává na všech kontinentech a to Renault splňuje, protože Mexiko patří na severoamerický kontinent.
Tady máš tu Austrálii
[odkaz]
Nehledě na to, že ta aliance není tak dlouhou dobu, abys mohl tvrdit, že Renault někde dlouhodobě/tradičně chybí jen proto, že už tam je Nissan.
Na druhé strane je treba Renault jeden ze dvou zahranicních výrobcu automobilu (a jediný evropský)který má továrnu v Jizní Koreji.
Skoda je taky zastoupena na vsech peti kontinentech, ovsem v Americe se jedná o velice malé prodeje v Jizní Americe, v Austrálii je to nekolik tisíc aut za rok a v Azii to krome Cíny a Indie není nic moc.
I koncern Volkswagen, který se celosvetove pretahuje s GM o druhé místo, má samozrejme regiony kde je jeho prezence dost slabá. Jsou to napríklad zeme ASEANu.